Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonex
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 01-09 18:07
Goedemiddag,

Van Zonneplan hebben we een aanbod liggen voor 10 zonnepanelen 450 WP glas-glas 4500 WP totaal (DMEGC Solar, Type: DMxxxM10RT-B54HBB-L). Certificering Tüv, CE en ISO.
Met 3 Evo micro omvormers, ivm schaduw door bosrijke omgeving (3-3-4 panelen per omvormer).
Blubase plat dak systeem (dichte zijkanten en achterkanten)
Plat dak zeer goed bereikbaar (bungalow), we willen alleen het hoogste deel volleggen daar passen mooi 10 panelen op (op het zuiden gericht).
Regio: (west) Gelderland

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JE0POxfYkU3q04LWLoY1fJ4VFE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Lr7xSOP8H1aIIfxcMbHx3hhM.jpg?f=user_large

All inclusive installatie: 4700,-

Wat denken jullie van de kwaliteit en de prijs?

Dank voor jullie reacties :)

[ Voor 29% gewijzigd door Yonex op 30-08-2025 17:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:29
Ik heb 13k betaald voor 28 nederlands gefabriceerde panelen 410Wp, 8kWh accu + omvormer + offgrid, en installatie.

M'n onderbuik zegt dat je offerte wat aan de dure kant voor wat je er voor terug krijgt.

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:45

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

@Yonex
De prijs voor montage etc hangt natuurlijk af van hoe rechttoe-rechtaan het allemaal het dak op geslingerd kan worden.
Daarom vind je een template en dingen om op te letten in Tips bij openen vragentopic zonnepanelen dus kijk daar eerst en vul je startpost dan even aan :)

en... wat had je zelf al uitgezocht?

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3nk1960
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 03-09 15:04
Aan de dure kant, ik heb net iets minder betaald bij Zwollepanelen maar dan een Enphase metered systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisverst
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:12
Yonex schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:02:
Goedemiddag,

Van Zonneplan hebben we een aanbod liggen voor 10 zonnepanelen 450 WP glas-glas 4500 WP totaal (DMEGC Solar, Type: DMxxxM10RT-B54HBB-L). Certificering Tüv, CE en ISO.
Met 3 Evo micro omvormers, ivm schaduw door bosrijke omgeving (3-3-4 panelen per omvormer).
Blubase plat dak systeem (dichte zijkanten en achterkanten)

All inclusive installatie: 4700,-

Wat denken jullie van de kwaliteit en de prijs?

Dank voor jullie reacties :)
Aan de dure kant, en pas op met Zonneplan vendor lock (wees je hier bewust van). Welke regio zit je, misschien ken ik een goeie niet te dure installateur in de buurt bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:33
Kan je makkelijk op platte dak komen? Dan is het vrij duur.

Is er een speciale hoogwerker nodig omdat je niet bij het dak kan komen? Dan is het goedkoop.

Zonder plaatjes en info is het moeilijk te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonex
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 01-09 18:07
Ik heb de info wat aangevuld in mijn startpost, hoor graag :)
Pagina: 1