Even scrollen naar beneden daar had ik de Apple events staan.THE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:49:
Ik zie de stream niet in Apple TV app op Apple TV?
Via YT mocht het allemaal niet lukken;
Yes, same here!SL65 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:51:
[...]
Even scrollen naar beneden daar had ik de Apple events staan.
Hoppaaaaaaaaa, daar gaan we! Jaar is voorbij gevlogen.
Zal wel door tvOS 26 komen...
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hier hetzelfde jaTHE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:53:
Wat zitten ze nou te rommelen joh, nou is die stream op de Vision Pro weer weg.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wie installeert er dan ook een betaTHE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:53:
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hij is helemaal niet te zien in de Apple TV app.
ATV herstartenDennisweb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:54:
Al gedaan, werkt niet.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verder kijken .. scrollen. apple events. klikken kijken.Dennisweb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:54:
Ik zou het doen!
WWDC25 en de iPhone keynote 2024 zijn wel trending, dus ben niet de enige die er op zoekt.
Onderin.Dennisweb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:54:
Mijn boefje is liev!
Via YouTube is ie er wel
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Heb ik niet. Ik kijk via de Odido Media Box.
Ik zit klaar voor de….
Feest van verbazing
Feest van verbazing

Ik heb ‘m op youtube op de apple tv klaarstaan. Nog voordelen aan kijken via de Apple TV app?
Was die van vorig jaar zo speciaal dan?Donstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:55:
WWDC25 en de iPhone keynote 2024 zijn wel trending, dus ben niet de enige die er op zoekt.
In de AppleTV stond ie bij helemaal onderin na alle andere series enz.
Mijn boefje is liev!
Voor een Topicstarter moeten we je wel erg veel helpen
Ik zou het doen!
Meest recente wat daar staat is de WWDC2025, of de iPhone event van vorig jaar….rammes schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:55:
[...]
Verder kijken .. scrollen. apple events. klikken kijken.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ja hij staat onderin de Apple TV app bij “Apple Events” iddiMode schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:56:
Heb hem nu wel via de Apple TV!
Hnnn, ik zie het niet. Denk dat het aan de Odido Media Box ligt. Dan maar via Mac kijken. It is what it is...
Nee ik bedoel dat mensen nu op "keynote" of "iPhone event" zoeken, en daarom deze naar voren komt.Roy Tollenaar schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:56:
[...]
Was die van vorig jaar zo speciaal dan?
Wel weer lekker deuntje
started
Shit happens yk
Goedenavond! Ik ben benieuwd wat voor extra's er tevoorschijn worden getoverd uit de hoge hoed.
keycordStefanVerkerk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:58:
Goedenavond! Ik ben benieuwd wat voor extra's er tevoorschijn worden getoverd uit de hoge hoed.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Veel kijkplezier mede-nerds!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Via Mac App Store krijg je een banner, die opent in tv app op macOS. Dan AirPlay naar Apple TV.
Maar het werkt.
Maar het werkt.
Song Id?
Shit happens yk
Ik zit er ook weer eens klaar voor
Lang geleden!
Zit al door de 20GB heen vandaag dus zal wel een paar keer mogen wachten om aan te vullen
Wel weer mega dikke kwaliteit via de Apple TV app
staat quickreply in dit topic voor iedereen uit?
Ik kan die stream niet eens vinden op de apple tv. Die zou normaal gewoon zichtbaar moeten zijn toch? Apple tv4k
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
JipSirLenncelot schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:00:
Shit happens yk
Alright. Drie minuten vertraging met YouTube. Ik weet niet waarom de Odido Media Box niet werkt.
We beginnen met een quote van Steve Jobs!
Zo en we zijn begonnen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Alle innovaties van Apple op een rij. Lekker pronken hoor.
"Gewoon" via apple.com kijken?Dennisweb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:00:
Alright. Drie minuten vertraging met YouTube. Ik weet niet waarom de Odido Media Box niet werkt.
Of heb je daar diezelfde delay?
[ Voor 6% gewijzigd door SuBBaSS op 09-09-2025 19:02 ]
Nee alleen voor jouSirLenncelot schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:00:
Elect a clown, expect a circus.
Airpods 3 pro mss!!!
Shit happens yk
Daar is hij niet te vinden… maar via YouTube aangezet nu…knny schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:00:
Ik kan die stream niet eens vinden op de apple tv. Die zou normaal gewoon zichtbaar moeten zijn toch? Apple tv4k
Lieve @Daedalus, mag de quick reply alsjeblieft weer aan?😘
Edit: Laat maar, sorry, haha.
Edit: Laat maar, sorry, haha.
[ Voor 20% gewijzigd door Ample Energy op 09-09-2025 19:02 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ja, natuurlijk. De muziek is weer harder dan de stemmen. NOG STEEDS.
Waarom klinkt Tim als die vrouw uit The White Lotus?
Moet je even zoeken en dan keynote. komt als 2e resultaat na de WWDC.SambalBij schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:02:
[...]
Daar is hij niet te vinden… maar via YouTube aangezet nu…
geluid niet fantastisch voor zijn stem
Disaaaignnn.... argh!
Elect a clown, expect a circus.
Nee joh, dit is Mr. GarrisonTHE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:02:
Waarom klinkt Tim als die vrouw uit The White Lotus?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
AirPods, Apple Watch en iPhone.
The biggest leap
Das ook elk jaar
Das ook elk jaar
"Products that we introduce today" en daarna gelijk Airpods.
Zo. Erdinger staat klaar. Event uiteindelijk gevonden in de Apple TV + app. Vamos.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
"Our biggest leap ever" voor de iPhone. Nou, dat gaat wat zijn hoor. Ben benieuwd.
En de iStrapTHE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:03:
AirPods, Apple Watch en iPhone.
Dat is die van vorig jaar…Harrie-Handbak schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:02:
[...]
Moet je even zoeken en dan keynote. komt als 2e resultaat na de WWDC.
Zei ik ook net hardop

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zei ik net ook tegen de ander op de bank hier._Bailey_ schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:03:
Tim is goed oud aan 't worden
ik weet niet hoevaak ik het woord Amazing al gehoord heb.
Ik zou het doen!
Wie houdt bij hoe vaak Tim al 'Thank you' heeft gezegd vandaag?
Apple TV app werkt nog niet op Odido. Balen. Ik heb niks anders, dus dan maar op een klein schermpje op de Mac kijken.
Nou ik niet, Tim.
Nou dat wordt de eerste aankoop in ieder geval, bedrade die ik nu even tijdelijk even heb is zo onwijs ruk.
De quali op airpods 3 is zo goed!
Shit happens yk
Tim doet de show zelf? ooh Kate mag ook wat zeggen
Ik zou het doen!
Zou knap zijn.hk12nl schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:04:
Ben benieuwd of het de upgrade waard is vanaf AirPods Pro 3
De microfoon(s) van mijn APP2 zijn kapot, dus ik bestel de nieuwe sowieso
Sterkte. Hopelijk komt er een nieuwe Apple TV. 😏 Heb je iets om aan te schaffen.Dennisweb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:05:
Apple TV app werkt nog niet op Odido. Balen. Ik heb niks anders, dus dan maar op een klein schermpje op de Mac kijken.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ik vind hem vooral erg oud geworden, echt een fragiele oude man.outlandos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:19:
[...]
Zou voor Apple zo slecht nog niet zijn.
Wat een geslijm van die man zeg laatst bij Trump, om te kotsen. Zelfs de handjes van Cook waren aan het trillen van de spanning toen hij daar stond met zn ''gift''. Was een even komisch als triest tafereel.
I don't have dreams, I have goals!!
Odildo is altijd ruk, echt wegrennen daar.Dennisweb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:05:
Maar je kan wel gewoon YouTube op odildo toch?
Gelukkig zien ze er redelijk hetzelfde uit als de vorige AirPods, heb ook al rare andere designs gezien waar je dan weer niet vrolijk van wordt.
Kate heeft leuke broek aan
En pas 64 jaar. Voor die leeftijd ziet hij er oud uit.Redondo1982 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:06:
[...]
Ik vind hem vooral erg oud geworden, echt een fragiele oude man.
Nou fragiel is misschien wat overdreven maar hij is wel wat ouder in het gezicht geworden ja.Redondo1982 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:06:
[...]
Ik vind hem vooral erg oud geworden, echt een fragiele oude man.
Ja dat is ook een beetje mijn “probleem”. AirPods en iPhone 14 Pro doen het nog veel te goed. Moet dit eigenlijk ook helemaal niet gaan kijkenhk12nl schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:05:
Geluid is lig nog goed met mijn huidige AirPods Pro 2 haha

4 times better!
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.