Kan die pro ook aan zo'n geyle strap?
Dat "plateau" aan de achterkant van de Pro ziet er best wel lelijk uit zo. Valt hopelijk mee in het echt.. waarom die kleur 'onderbreking'..?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Oranje of blauw... uhmm
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Here's jaws
Haters everywhere but I don’t really care
Damn...lelijk
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik denk dat die oranje versie van de iPhone Pro het goed gaat doen bij McLaren racing.
Yes, een F1 referentie gescoord...
Yes, een F1 referentie gescoord...

Best teleurstellend dus na het zien van de Air.
Dit is toch meer iPhone Ultra?
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dat zeggen we ook niet over jou
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Stainless steel was gewoon peak. Nu wordt het elk jaar minder. Over een paar jaar 3d printed recycled plastic
Dat moet haast wel. All day battery life komen ze niet mee wegDennusB schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:57:
Nou mag hopen 2-day battery’
all day battery life, klinkt als makelaarstaal voor, halverwege de dag opladen omdat ie weer leeg is...
I have the body of a god, shame it's a buddha......
De Air is toch interessanter dan de Pro... behalve als je de 0.5x camera wil
Neig naar een air in het wit nu. Maar heb nog een 15 pro. Hmmm 🧐
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Er is niets ultra aan Aluminium, dat heeft een week na release deukjes en chips.THE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:58:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja dat zou je oprecht haas denken he. Dat magsafe ‘gat’ is echt zo ontiegelijk lelijk. Vind het ook zo niet Apple qua design.schumi1986 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:57:
Hebben ze die Pro nou extra lelijk gemaakt om de Air te verkopen?
stelen ze de schuurpapier cover van de de OnePlusOne dan koop ik m instantglnk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:58:
Stainless steel was gewoon peak. Nu wordt het elk jaar minder. Over een paar jaar 3d printed recycled plastic
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Wel grappig dat men het blokje op de air prima vind maar op de pro lelijk 🤣
Joh, ik ga misschien van 16 Pro naar Air. Niet zo miepen.TheKerremenke schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:58:
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Denk dat Amalia (en co) hem ook al in voorbestelling hebben.StefanVerkerk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:57:
Ik denk dat die oranje versie van de iPhone Pro het goed gaat doen bij McLaren racing.
Yes, een F1 referentie gescoord...![]()
Vast wel, niks mis mee. Het was niet om de boel te splijten, maar dit wordt echt een vrouwen instant buy. Tenzij ze natuurlijk de ultragroothoeklens nodig hebben dan heb je er geen reet aan.
I don't have dreams, I have goals!!
Trakteer jezelf, je verdient het!TheKerremenke schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:58:
watchOS 26 will be available for Apple Watch Series 6 or later, Apple Watch SE (2nd generation) and later, and all Apple Watch Ultra models on Monday, September 15, and requires iPhone 11 or later running iOS 26. Not all features are available on all devices or in all regions. For more information about availability, visit apple.com.
Precies.. doet mij denken aan de Watch ultraTHE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:58:
Zegt die nou dat titanium een slechte keuze was?🥶🥶🥶 hilarisch.
Geen zwart?
Haters everywhere but I don’t really care
Heeft de air nou ook promotion?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Toch grappig als je er over nadenkt. Met mijn Nokia 3310 was ik blij dat ik meer dan 30 contactpersonen kon opslaan en snake spelen. Nu denk ik over een telefoon na met een Vapor Chamber…
JupDennusB schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:59:
JaDennusB schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:59:
same hereScrtz schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:
Ik blijf lekker bij mijn 16 Pro
O vet, deze kan tot 40% beter AI doen!......welke AI????
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doe dat, scheelt ons weer een pre orderScrtz schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:
Ik blijf lekker bij mijn 16 Pro
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Tik 'm aan.THE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:59:
[...]
Joh, ik ga misschien van 16 Pro naar Air. Niet zo miepen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Doe je ding, en voel je vooral niet aangesproken!Penny schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:54:
[...]
Ik ga gewoon voor de pro hoor.
Een kleinere ultra zou ik dan wel weer voor te porren zijn.
Denk dat we in jaren niet zulke grote upgrades hebben gehad. Eindelijk echt wat meer dan simpelweg een geupgrade iPhone 12.
voor sommige is de voorkant nu eenmaal belangrijkeroutlandos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:
Lelijke achterkant hoor.
Ik vroeg me al af of Trump’s tarieven hier van invloed zullen zijn qua prijs….. krijgen we een Oranje model.
nog geen concrete features benoemd....
De air voelt als iPhone X. Iets nieuws. De pro’s niet. (Tenminste mijn gevoel)Roos79 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:59:
Wel grappig dat men het blokje op de air prima vind maar op de pro lelijk 🤣
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Delerium schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:
Ik vroeg me al af of Trump’s tarieven hier van invloed zullen zijn qua prijs….. krijgen we een Oranje model.

Dat is met import, geen export.Delerium schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:
Apple moet eens stoppen met random stats noemen. Nu 20000000% snellercarpebios schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:
O vet, deze kan tot 40% beter AI doen!......welke AI????
A19 Pro
Waar is dat echt goed voor? Zijn er mensen die gamen op een telefoon? Apple Intelligence? Is hier niet meer dan Siri die zegt "dit heb ik gevonden op het web".
Ik draai al 15 jaar iPhone, maar al sinds de iPhone 13 ofzo zie ik het nut niet meer van die jaarlijkse SoC updates.
Waar is dat echt goed voor? Zijn er mensen die gamen op een telefoon? Apple Intelligence? Is hier niet meer dan Siri die zegt "dit heb ik gevonden op het web".
Ik draai al 15 jaar iPhone, maar al sinds de iPhone 13 ofzo zie ik het nut niet meer van die jaarlijkse SoC updates.
Gezien de renders uit de geruchtenmolen eerder wel ja.BigF25 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:01:
Waarom geen zwarte versie, werd het dan nog lelijker?
Kom zo tenminste niet in de verleiding te upgradenrichards3 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:
wat een bagger kleuren
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ook alleen eSIM dus!
And even better; it's the fastest iPhone, ever.Jorah_Newstone schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:01:
[...]
Apple moet eens stoppen met random stats noemen. Nu 20000000% sneller
Best batt evah!
Ondanks de nu telefoon brede bump, kan de telefoon als nog niet plat liggen zonder dat hij kiept als je hem aanraakt aangezien het lensglas nog steeds uitsteekt.
eSIM modellen +2 uur extra battery life (video playback)
Fysieke Sim is echt weg zie ik?
kreeg ie nu nou een uur minder video playback dan de air?
It is the newest iPhone we ever madexoniq schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:01:
[...]
And even better; it's the fastest iPhone, ever.
Nee hij zegt de eSim only models, zullen wel verschillende modellen uitkomen.DennusB schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:01:
Ook alleen eSIM dus!
nope hij zei sommige modellen.DennusB schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:01:
Ook alleen eSIM dus!
*Kuch Kuch Kuch* LELIIIIJJJJKKKK *Kuch Kuch Kuch*
Shit happens yk
Air + powerbank 40 uur video >> 39 uur Pro Max. Come at me bro.
Wat een rare vergelijkingen doen ze toch met dat XX uur video playback.
> "Hoeveel kilometer kan deze auto rijden?"
< "U kunt er 2.200 rotondes 3 kwart mee nemen op 1 lading!"
> "Hoeveel kilometer kan deze auto rijden?"
< "U kunt er 2.200 rotondes 3 kwart mee nemen op 1 lading!"
Ja wtf hoe danSirLenncelot schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:02:
Vind die shots in het donker wel mooi. Donker Cupertino. donkere Apple Store, donker Apple Park.
Ik ga eerst wel in appelstore eens kijken hoe de nieuwe iphone pro 17 echt uit ziet. Misschien valt de achterkant nog wel mee.
[ Voor 5% gewijzigd door _Mitchie_ op 09-09-2025 20:03 ]
die AI die afhankelijk is van regional services, hier niet dusRazr schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:02:
Al dat geblaat over AI en meer Neural-power etc. etc. Kom op Apple, welke AI. Verras me
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Eens alleen had er wel echt minimaal 2 camera’s in mogen zitten imo. Maar dat bewaren ze natuurlijk voor volgend jaar…..TheKerremenke schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:01:
[...]
De air voelt als iPhone X. Iets nieuws. De pro’s niet. (Tenminste mijn gevoel)
ja dat was ook een geruchtmwa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:02:
[...]
Nee hij zegt de eSim only models, zullen wel verschillende modellen uitkomen.
Enige waar ik op hoop, een nieuwe Apple TV. De rest van dit event was 'meh' en allemaal al gelekt, en allemaal een anual update.
En u denkt dat alle grondstoffen en onderdelen gemijnd, aangepast en in elkaar gezet zijn in Amerika?
Dan zou de prijs van de tarieven het minste van onze zorgen zijn
[ Voor 12% gewijzigd door BiaggioLuciano op 09-09-2025 20:04 ]
Ben benieuwd hoe dat zit met providers als 50+, budget mobiel, etcTheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:02:
Welkom in 2025. Denk dat samsung enzo nu ook wel de simslot gaat weghalen.TheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:02:
Jawel er is die Aluminium kleurige.glycerine00 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:01:
Vind die oranje Pro de lelijkste iPhone ooit
Pro kleuren zijn ook niks, geen iconic wit?
De "witte" iPhone is al sinds de 6s die kleur ongeveer
Ga toch ineens twijfelen pro of air…
Nee, dat is als de Air die battery pack er achter geplakt heeftSirLenncelot schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:02:
Loopt evenredig mee met de concurrentie, wat nieuws willen introduceren en natuurlijk ook efficiëntie.xoniq schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:01:
A19 Pro
Huh wat gebeurt er opeens met t geluid?
Gaat denk ik niet komen. Anders was die al aan de beurt geweest… (hopelijk heb ik het fout)xoniq schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:03:
Enige waar ik op hoop, een nieuwe Apple TV. De rest van dit event was 'meh' en allemaal al gelekt, en allemaal een anual update.
Kun je nu (zag ik dat goed) als je de telefoon in Portrait houdt ook gewoon in Landscape filmen/foto’s maken (net zoals de air dat kon)?
scherpMikaB schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:03:
[...]
Nee, dat is als de Air die battery pack er achter geplakt heeft
Krijg bijna het idee dat de kleuren meer zijn om zich te onderscheiden van de andere iPhones. Maar wat als je nou gewoon een zwarte pro had gewild?
Lekker opzichtig met een oranje telefoon lopen.
Lekker opzichtig met een oranje telefoon lopen.
[ Voor 14% gewijzigd door SL65 op 09-09-2025 20:04 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.