Het OS lijkt ook een upgrade te hebben gehad qua batterijverbruik. Munin geeft meestal wel een correcte "Days left" aan, en gisteren zag ik ineens dat ie , op 69%, nog 37 dagen te gaan had
Aangezien ik nog geen mail ontvangen heb met de status van mijn bestelling ga ik er vanuit dat ik mijn Round 2 niet bij de “on track” zit en dat ik ergens in oktober beleverd zal worden.Gerjannn schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 13:28:
[...]
Pas een bericht op Bluesky van Eric dat ze hopen in september te kunnen gaan uitleveren:
"We are slightly behind last post (repebble.com/blog/pebble-...) but on track to ship most by end Sept, all by end Oct."
Besteld op 5 april, begin het toch wat op mijn heupen te krijgen. Zijn er nog die in batch 2 zitten en al dan niet iets ontvangen hebben (mail en/of watch)?
Ik heb hem op 2 januari besteld (Batch 1) en heb nog niks gehoord. Dus zal inderdaad wat uitlopen, jammer dat ze hier niet iets meer over communiceren (op Reddit ook steeds meer onvrede), al blijft het natuurlijk een heel klein bedrijf en weten we dat het lang kan duren.Kristof Vxx schreef op zondag 20 september 2026 @ 23:12:
[...]
Aangezien ik nog geen mail ontvangen heb met de status van mijn bestelling ga ik er vanuit dat ik mijn Round 2 niet bij de “on track” zit en dat ik ergens in oktober beleverd zal worden.
Besteld op 5 april, begin het toch wat op mijn heupen te krijgen. Zijn er nog die in batch 2 zitten en al dan niet iets ontvangen hebben (mail en/of watch)?
Het is natuurlijk vooral het signaal dat ze afgeven met maandenlang niks over dat horloge, maar wel een hele novella over die wegwerpring. Geeft toch wel een gevoel aan de eerdere klanten dat ze geen prioriteit krijgen.Gerjannn schreef op maandag 21 september 2026 @ 08:42:
[...]
Ik heb hem op 2 januari besteld (Batch 1) en heb nog niks gehoord. Dus zal inderdaad wat uitlopen, jammer dat ze hier niet iets meer over communiceren (op Reddit ook steeds meer onvrede), al blijft het natuurlijk een heel klein bedrijf en weten we dat het lang kan duren.
Zo moeilijk is het toch niet om een paragraafje over de productie in de blogpost als maandelijkse to-do in een agenda te plakken? Krijgen ze gelijk ook een notificatie over op hun pebbles. ^ _ ^
[ Voor 5% gewijzigd door AnonymousGerbil op 24-09-2026 05:35 ]
Indien ik geïnteresseerd was in de diarree van de duivel had ik mijn vraag wel direct aan een llm gesteld.
Ik vind het ook akelig stil rond mijn Pebble Round 2. Ik vind het ook lelijk dat je niet 100% van je geld terugkrijgt bij een refund.
De vakantie heeft alweer heimwee naar mij
Rustig aan alles komt goed
Mijn Pebble Time 2 duurde ook lang ondanks dat ik in batch 1 zou zitten. Dus maak je maar op voor de volgende frustratie, dat ze wel uitgezonden worden, maar die van jou niet.
Ik snap wel dat er geen communicatie vanuit Pebble is. Als je elke week moet zeggen; het wordt een week later, is iedereen geïrriteerd. Als je zegt dat je het niet weet, is iedereen boos dat je geen duidelijkheid geeft. Beste is gewoon hard door werken en even niks publiek te zeggen.
Ze hebben een goede geschiedenis tot zo ver, als je niks hoort zijn ze hard aan het werk. Vorige keer hebben ze ook tijdig opgebiecht dat het niet ging en iedereen terugbetaald.
Mijn Pebble Time 2 duurde ook lang ondanks dat ik in batch 1 zou zitten. Dus maak je maar op voor de volgende frustratie, dat ze wel uitgezonden worden, maar die van jou niet.
Ik snap wel dat er geen communicatie vanuit Pebble is. Als je elke week moet zeggen; het wordt een week later, is iedereen geïrriteerd. Als je zegt dat je het niet weet, is iedereen boos dat je geen duidelijkheid geeft. Beste is gewoon hard door werken en even niks publiek te zeggen.
Ze hebben een goede geschiedenis tot zo ver, als je niks hoort zijn ze hard aan het werk. Vorige keer hebben ze ook tijdig opgebiecht dat het niet ging en iedereen terugbetaald.