• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 14:56

kaas-schaaf

Beunhaas

Fyi voor diegene die aan het F5'en zijn:
We've assembled over 4000 Pebble Time 2 now! Not all of them have been packaged yet (that's the last step in production), but that process is ramping up now. Also due to an annoying timing thing, watches were ready before their matching colour bands! That's been resolved now.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nu met de Round 2 en het open source worden van de software eindelijk ook een pre-order geplaatst! Deze zal in juli komen, dus ik heb nog lekker de tijd om deze thread uit mijn hoofd te leren en ander nieuws te volgen. :)

Koop al mijn ads!

• Kristof Vxx
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-05 09:35
Ik heb ook een brushed silver Round2 gepreordered. Ik vind hem stijlvoller dan de Time2, ook al heeft die iets mindere specs.

• arjans
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-05 15:13
Ik zit ook op de Round 2 te wachten ja, maar gezien de vertraagde leveringen (vooral in Europa) van de Time 2 zal dat nog wel even duren :-(

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 10:35

4play

-Nintendo- fan

Ik heb mijn "je pebble gaat op de post." Mailtje ontvangen. Dus mijn pebble time 2 komt mijn kant op.

【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】

• AnonymousGerbil
  • Registratie: Mei 2025
  • Niet online
4play schreef op maandag 11 mei 2026 @ 17:24:
Ik heb mijn "je pebble gaat op de post." Mailtje ontvangen. Dus mijn pebble time 2 komt mijn kant op.
Welke batch?

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Dat weet ik helaas niet, ik kan dat nergens terugvinden. Ik zit in de "je had een zwarte core duo besteld maar die hebben we niet kunnen leveren dus je mag een time 2 kopen met korting" batch.

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05 08:30
Ik zit in batch 2 van de time pre-orders en heb gisteren de mail gekregen om m'n adres te bevestigen. Mag ik gelijk ook de BTW en importkosten betalen, nog 70 dollar extra. Hopelijk gaat het dan straks wel snel bij de douane.

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Als je die rekening krijgt dan sturen ze hem naar je op. Ik heb eerder (2 maand geleden) al een "je bestelling komt eraan bevestig je adres nog een keer" mail gehad. En nu kreeg ik een "bevestig je adres definitief + betalen van de rest kosten" mail. Dus nu komt hij echt mijn kant op.

totaal zit ik op 159 euro ofzo, het is een beetje onduidelijk ik heb ooit al eens aanbetaald voor een 2 Duo zwart (160 euro) en een witte voor een vriend. Die witte is geleverd mijn zwarte kon niet worden geleverd dus kon ik met 50 euro korting overstappen op een Time2 en de verzendkosten werden niet meer berekend. Na al dat plussen en minnen moest ik nu nog 90 euro extra betalen voor BTW en verhoging op mijn al aanbetaalde bedrag. Dus ik heb volgens mij voor iets van 250 euro totaal een Time 2 incluis BTW en verzending. Wat ook wel hielp is dat ik 105 dollar moest aftikken maar dat dit dus tegenwoordig doordat Trump de dollar zo stuk heeft gemaakt nog maar 90 euro is :)

Pagina: 1 2 Laatste