WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 18:25

kaas-schaaf

Beunhaas

Fyi voor diegene die aan het F5'en zijn:
We've assembled over 4000 Pebble Time 2 now! Not all of them have been packaged yet (that's the last step in production), but that process is ramping up now. Also due to an annoying timing thing, watches were ready before their matching colour bands! That's been resolved now.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nu met de Round 2 en het open source worden van de software eindelijk ook een pre-order geplaatst! Deze zal in juli komen, dus ik heb nog lekker de tijd om deze thread uit mijn hoofd te leren en ander nieuws te volgen. :)

Koop al mijn ads!

• Kristof Vxx
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:32
Ik heb ook een brushed silver Round2 gepreordered. Ik vind hem stijlvoller dan de Time2, ook al heeft die iets mindere specs.

• arjans
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-06 14:36
Ik zit ook op de Round 2 te wachten ja, maar gezien de vertraagde leveringen (vooral in Europa) van de Time 2 zal dat nog wel even duren :-(

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:33

4play

-Nintendo- fan

Ik heb mijn "je pebble gaat op de post." Mailtje ontvangen. Dus mijn pebble time 2 komt mijn kant op.

【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】

• AnonymousGerbil
  • Registratie: Mei 2025
  • Niet online
4play schreef op maandag 11 mei 2026 @ 17:24:
Ik heb mijn "je pebble gaat op de post." Mailtje ontvangen. Dus mijn pebble time 2 komt mijn kant op.
Welke batch?

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Dat weet ik helaas niet, ik kan dat nergens terugvinden. Ik zit in de "je had een zwarte core duo besteld maar die hebben we niet kunnen leveren dus je mag een time 2 kopen met korting" batch.

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 20:14
Ik zit in batch 2 van de time pre-orders en heb gisteren de mail gekregen om m'n adres te bevestigen. Mag ik gelijk ook de BTW en importkosten betalen, nog 70 dollar extra. Hopelijk gaat het dan straks wel snel bij de douane.

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Als je die rekening krijgt dan sturen ze hem naar je op. Ik heb eerder (2 maand geleden) al een "je bestelling komt eraan bevestig je adres nog een keer" mail gehad. En nu kreeg ik een "bevestig je adres definitief + betalen van de rest kosten" mail. Dus nu komt hij echt mijn kant op.

totaal zit ik op 159 euro ofzo, het is een beetje onduidelijk ik heb ooit al eens aanbetaald voor een 2 Duo zwart (160 euro) en een witte voor een vriend. Die witte is geleverd mijn zwarte kon niet worden geleverd dus kon ik met 50 euro korting overstappen op een Time2 en de verzendkosten werden niet meer berekend. Na al dat plussen en minnen moest ik nu nog 90 euro extra betalen voor BTW en verhoging op mijn al aanbetaalde bedrag. Dus ik heb volgens mij voor iets van 250 euro totaal een Time 2 incluis BTW en verzending. Wat ook wel hielp is dat ik 105 dollar moest aftikken maar dat dit dus tegenwoordig doordat Trump de dollar zo stuk heeft gemaakt nog maar 90 euro is :)

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Kasparov schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 00:32:
Ik zit in batch 2 van de time pre-orders en heb gisteren de mail gekregen om m'n adres te bevestigen.
Helaas zit ik later in die batch, als ze werkelijk de 4k/week halen dan hoop ik volgende week.

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Mail gehad, maar ik kan geen extra charge dongles bestellen wat wel aangegeven was dat mogelijk was ... Als er geen kabel aan vast zit raak ik die 100% kwijt. Ze gebruiken blijkbaar ook DHL voor de DDP gezien de extra duty & fee (enkel fee) kosten van 11.25$. (batch 2 begin juni fyi).

edit: Dongles zijn dus out-of-stock.

[ Voor 34% gewijzigd door kaas-schaaf op 18-05-2026 07:55 ]

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik kon ook geen extra charge dongle bestellen. Maar ik begreep dat het hetzelfde laadpunt was als de vorige pebbles. Dus je kunt gewoon een pebble laadkabel elders kopen.

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

4play schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:22:
Ik kon ook geen extra charge dongle bestellen. Maar ik begreep dat het hetzelfde laadpunt was als de vorige pebbles. Dus je kunt gewoon een pebble laadkabel elders kopen.
De nieuwe is USB-C, wel zo handig. Helaas zijn die volgens mij nergens te koop (en die ga ik niet van ome ali halen aangezien die altijd de weerstanden weglaten).

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1-A0LWUqByTJgLQa15Zb29NFgCo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/535YqmSEaXJlIWl9f1lUFzab.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqhU2la3Fj4gUpX2HDT-i0O1IrE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/pQTk05IFfBCHYJreE1VwacKK.webp?f=fotoalbum_tile
Binnen...

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:37
Geweldig, veel plezier! Doe je er ook meteen een screenprotector op of gewoon zonder? Ik heb al wel een glazen screenprotector besteld.

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik ga er wel een op plakken maar nu nog niet (let op de eerste krassen komen binnen 24 uur op dat schermpje :) ) omdat het glas iets boven het chasis uitsteekt lijkt het me wel verstandig...

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Voor de mensen die net als ik huiverig zijn voor de raised edge en een 3d printer hebben, kwam deze tegen op reddit: https://www.printables.com/model/1658570-pebble-time-2-screen-edge-bumper

Ik ga kijken of ik het met doorzichtig TPU kan printen maar zo klein gaat moeilijk worden vrees ik.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 13:15

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Wat afzichtelijk is dat.

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 07:07
kaas-schaaf schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 12:51:
Voor de mensen die net als ik huiverig zijn voor de raised edge en een 3d printer hebben, kwam deze tegen op reddit: https://www.printables.com/model/1658570-pebble-time-2-screen-edge-bumper

Ik ga kijken of ik het met doorzichtig TPU kan printen maar zo klein gaat moeilijk worden vrees ik.
Bedankt voor je goede idee. Ik heb ook geen rekening gehouden met het glas. Misschien in het zwart ziet het er iets mooier uit.

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Mac-Mar schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 13:28:
[...]

Bedankt voor je goede idee.
Niet mijn idee, gewoon gejat van het internet ;) Helaas heb ik enkel zwart met glasvezel liggen en nog wat TPU, niet het meest idiale. We gaan zien wat werkt. Mocht iemand het hebben geprobeert hoor ik het graag.

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Zo bang ben ik niet voor mijn horloge dat ik een lelijke 3d printed extra rand erop wil hebben.

Dit is een van de redenen dat ik goedkopere horloges koop IPV dure Samsung Pro Mega Uttra dingen. Als ik mijn scherm buts, kras of knak is dat erg jammer maar daar kan ik dan wel mee leven, over 2 jaar koop ik waarschijnlijk toch weer een nieuw horloge. En het 1e krasje is even een klein krampje daarna maakt het toch niet meer uit :)

• Gerjannn
Vannacht de mail gehad dat m'n Pebble bijna klaar is voor verzending :D ik zit in Batch 3. Hoe lang duurde het bij jullie tussen deze mail en de daadwerkelijke verzending?

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Gerjannn schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 07:41:
Vannacht de mail gehad dat m'n Pebble bijna klaar is voor verzending :D ik zit in Batch 3. Hoe lang duurde het bij jullie tussen deze mail en de daadwerkelijke verzending?
Nog niet verzonden dus +4 dagen minimaal. Mail zondag, pas maandagochtend gezien en rond 12u geaccepteerd.

[ Voor 9% gewijzigd door kaas-schaaf op 22-05-2026 14:33 ]

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:52
Ik wacht op een Round 2, eerste batch. Zou ook in mei verzonden worden, maar dat lijkt me ambitieus. Heb nog niets gehoord.

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb de eerste dagen met mijn nieuwe Pebble doorgebracht. En ik ben erg enthousiast over de werking ervan. Wel heb ik wat moeite met de lettergrote binnen het ecosysteem. De lettergrote binnen de menu's is volgens mij veel te klein.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o2mz7Yd6dGTwFeuu_LFT5Zjoi2I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fOVPfZAo865RNcWxoXuMR6OB.jpg?f=user_large

Dit is op mijn pols niet te lezen met mijn wat oudere slechtere ogen.

De berichten die worden weergegeven daarentegen zijn prima leesbaar (zoals hier te zien op dit testbericht) met lettergrote medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUw41ZEfegs5rcBNJt3UbsvtmNQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cx4KWsuKjOYivLDkB1NJ74JS.jpg?f=user_large

Ik moest even priegelen met de terugkeer tijden hoe lang het duurde vanaf de notificatie naar het "horloge", in mijn ogen bleef een notificatie veel te lang staan op het horloge. Maar dat heb ik inmiddels ook goed staan naar mijn smaak. De batterij is helemaal prima, ik heb per half uur een hartslag check, en trillen op medium. Er komen behoorlijk veel berichten binnen op mijn pols dus mijn horloge trilt nog al eens. Ik ben dat nog aan het finetunen. Wat ik ook prettig vindt is dat berichten die op het zakelijke stuk van mijn smartphone binnen komen ook getoond worden op de pebble. Mijn vorige smartwatch lukte het niet om die berichten te tonen, denk dan aan BV teams en outlook die in de buisness container op mijn telefoon staan (Galaxy S25 van het werk met een persoonlijk profiel ernaast).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aa5Vx9yggaXAaGDq1-jCHqCBcXw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UQXFz0migcgnrj0VOvBOH861.jpg?f=user_large
Gisteren heb ik even een uurtje bijgeladen toen ik terug kwam van het pinksterweekend weg (64% had ik nog over) daarna was het weer 88%, na een nacht slaap en een nacht data verzamelen staat die nu op 84%.

Ik ben erg tevreden over de slaap tracker en de hartslag meter, ze zullen niet volledig zijn maar als ik minder slaap dan geeft mijn horloge dit ook aan. En als ik zoals vannacht veel heb geslapen dan geeft hij dit ook aan. Dit in tegenstelling tot mijn vorige smartwatch die maar wat leek te doen :).

Als ik ga sporten dan houd de pebble keurig in de gaten hoe mijn hartslag is, als ik cardio ga doen zie ik het ook omhoog knallen en bij kracht en of gymnastics zakt het weer terug. Ik ben geen topsporter ik heb geen behoefte aan hele exacte getallen, het blijft een sensor op je pols die met een camera meet dus er het kan vast beter maar voor mijn doen is het wel prima.

Ik ben erg te spreken over de mate van "OpenSourceheid" van het systeem. Dit maakt het ook gelijk weer soms onoverzichtelijk. Je merkt dat het hele systeem nog in ontwikkeling is en dat het door nerds gemaakt wordt. Alles wat je in zou willen stellen is wel in ergens te stellen. Maar de app had van mijn wel nog een slagje duidelijker kunnen zijn. Er wordt mijns inziens niet veel uitgelegd over wat een functie doet.

Het enige grote nadeel van de pebble tot nu toe is dat de zaklamp functie die mijn vorige OLED smartwatch had echt heel fijn was. Die gebruikte ik heel erg vaak en die functie heeft een pebble niet, de achtergrond verlichting van de Pebble is lang niet zo indrukwekkend als die van mijn vorige smartwatch (CMF Watch Pro 2). Daarentegen is het wel weer heerlijk om een horloge te dragen dat ook als ik even schuin kijk gewoon de tijd weergeeft en niet een zwarte cirkel of vierkant is op mijn pols.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
Hier is hij ook binnen. Ging wel een beetje twijfelen omdat het zo lang ging duren, maar nu ik hem heb ben ik er wel blij mee. Mooi groot scherm, vlotte software, en een snelle vergelijking met de saturatiemeter (zo'n vingerknijper) laat zien dat de hartslag bij beide praktisch dezelfde waarde laat zien.

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SlaadjeBla schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 11:08:
Ik wacht op een Round 2, eerste batch. Zou ook in mei verzonden worden, maar dat lijkt me ambitieus. Heb nog niets gehoord.
Volgens mij stond al een tijdje eind mei als datum voor begin productie, en is dat op de website nu veranderd naar 'soon'. Dan duurt het nog wel even voor ze verzonden gaan worden ben ik bang.

• Gerjannn
Gerjannn schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 07:41:
Zojuist de mail gehad dat hij verzonden is. Vreugdedansje!

• q-quan
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 00:24
Zojuist gehoord dat die van mij onderweg is. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt. Ik ga over precies een week op vakantie - ik reken er niet op, maar het zou wel mooi zijn om hem net voor vertrek nog binnen te krijgen..!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Mijne ook (na 11 dagen sinds de mail), leuk dat batch of besteldatum dus weinig uit maakt.

Tracking nummer is wel interessant.

[ Voor 18% gewijzigd door kaas-schaaf op 28-05-2026 16:33 ]

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Voor diegene die hun pakket willen tracken vanuit Hong Kong voordat het bij DPD is: https://track.asendia.com/track/

Als de carrier "carrier" is bij shopify dan zijn de DPD en Asendia nummers hetzelfde. Zo te zien is de mijne vanmiddag in HK verwerkt.
edit:
spelling

[ Voor 7% gewijzigd door kaas-schaaf op 29-05-2026 17:02 ]

• Gerjannn
kaas-schaaf schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 16:11:
Voor diegene die hun pakket willen tracken vanuit Hong Kong voordat het bij DPD is: https://track.asendia.com/track/

Als de carrier "carrier" is bij shopify dan zijn de DPD en Asendia nummers hetzelfde. Zo te zien is de mijne vanmiddag in HK verwerkt.
edit:
spelling
Thanks! De komende paar dagen zullen onze Pebbles gezellig in hetzelfde transport zitten vermoed ik :)

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Gerjannn schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 23:21:
[...]

Pebbles gezellig in hetzelfde transport zitten vermoed ik :)
Volgens mij zijn de parcelnummers sequentieel, dus wellicht heb ik er al een paar gezien :+ (allemaal in het zelfde pallet het vliegtuig in inderdaad).

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Hoe meer ik rondsnuffel in het pebble ecosysteem hoe meer ik verrast ben van de hoeveelheid dingen die mensen hebben gemaakt voor de pebble. Een dan niet alleen de oude dingen naar ook gewoon nieuwe dingen.

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:52
Ik zag dat de round 2 in juli verzonden wordt voor nieuwe orders. Is er meer bekend over pre-orders? Officiële communicatie heb ik al tijden niet meer gehad.

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Bij mij staat als last mile carrier nu GLS, beter dan DPD maar het laat ook wel de wensen over. Of toch niet ... De pebble tracker van shopify zegt GLS, maar Asencia zegt DPD ...

[ Voor 30% gewijzigd door kaas-schaaf op 30-05-2026 11:16 ]

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Hij komt gewoon door de brievenbus hoor. Dus je hoeft er niet echt voor thuis te zijn.

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

4play schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 12:48:
Hij komt gewoon door de brievenbus hoor. Dus je hoeft er niet echt voor thuis te zijn.
Weet je toevallig hoe dik de verpakking is? Flink minder dan 3cm? Mijn brievenbus werkt niet echt mee qua formaat helaas.

• Kristof Vxx
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:32
kaas-schaaf schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:35:
[...]

Weet je toevallig hoe dik de verpakking is? Flink minder dan 3cm? Mijn brievenbus werkt niet echt mee qua formaat helaas.
Met een hamer past alles ...

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
kaas-schaaf schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:35:
[...]

Doosje is 2.2/2.3 cm ongeveer en dan nog een bubbeltjes envelope.

• AnonymousGerbil
  • Registratie: Mei 2025
  • Niet online
SlaadjeBla schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 08:23:
Ik zag dat de round 2 in juli verzonden wordt voor nieuwe orders. Is er meer bekend over pre-orders? Officiële communicatie heb ik al tijden niet meer gehad.
Ik meen me te herinneren in de pebble blog te hebben gelezen dat de vertraging ten opzichte van de eerste schatting van de leverdata ongeveer twee maanden is.

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 16:37
Blij voor iedereen die de nieuwe Pebbles mogen ontvangen!

(Ik hoop nog steeds dat iemand binnenkort zijn Core 2 Duo op vraag & aanbod zet :*)

• q-quan
Hij zal er niet sneller van komen, maar toch: heeft iemand die 'm al heeft ontvangen misschien een screenshot van welke stappen allemaal zijn doorlopen op de tracking-pagina van Aftership/Parcel Delivery Network voordat hij bezorgd werd?

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

De info op aftership is klinkklare gegenereerde onzin, rustig wachten is de enige optie.

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:44
Ik heb de Round 2 besteld, direct na aankondiging, waarbij aangegeven werd: "starts shipping in may".

Echter heb ik nog niks ontvangen, ook geen updates. Dus ik heb ze een mailtje gestuurd. Nu ze van iedereen inmiddels de aanbetalingen binnen hebben is de reactie:

"We don’t have a firm start date yet. As soon as mass production starts, we'll have a better idea of how long it will take to ship out all pre-ordered Round 2 watches".

Kortom: ze hebben zelf geen flauw idee.

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Ik heb het gevoel dat ze de wegwerpring belangrijker vinden dan de round. De productie/verzenddatum is al meerdere keren met 1 a 2 maanden opgeschoven, zelfde voor de PT2 (jan -> maart -> april -> mei -> uiteindelijk juni in mijn geval). Overigens vind ik een half jaar uitstel nog redelijk meevallen voor wat in alle essentie een kickstarter project is.

• arjans
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-06 14:36
Hier ook de Round 2 direct na de aankondiging besteld. Toen had ik nog de hoop dat hij er voor de zomer wel zou zijn, maar inmiddels (inderdaad vanwege die ring) hoop ik dat hij dit jaar nog binnenkomt. Je kunt Eric volgen via bluesky (of gebridged naar mastodon), of zijn blog in je RSS-reader zetten. Dan hoor je vanzelf wel wanneer ze aan massaproductie beginnen.

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:44
Ik vind er persoonlijk wel iets van dat ze zelf, ondanks de kickstarter-achtige vibe en de open houding van de frontman, heel stellig hebben gecommuniceerd hebben dat de Round 2 in Mei verzonden wordt. Als je dat zo stellig communiceert dan kun je niet vervolgens zeggen "tja, jij had kunnen weten dat wij geen enkel idee hebben". Ook nu staat er bij mijn pre-order nog: "Ships in May". Dan hadden ze moeten zeggen: "Hopefully ships in 2026. Maybe. Or not. Just pay please.".

In het kader van stemmen met de portemonnee heb ik 'm geannuleerd.

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

q-quan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:06:
Hij zal er niet sneller van komen, maar toch: heeft iemand die 'm al heeft ontvangen misschien een screenshot van welke stappen allemaal zijn doorlopen op de tracking-pagina van Aftership/Parcel Delivery Network voordat hij bezorgd werd?
Als hij de 29e verzonden is zou ik de DPD link even checken (en als de PDN onzin GLS zegt even het nummer bij DPD invoeren).

• Gerjannn
q-quan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:06:
Ik heb vannacht de DPD mail gehad (28 mei vanuit Pebble de verzendmail gehad), hij ligt nu in het DPD depot in Veenendaal, een kwartier van m'n huis :o. Op de site staat wel dat pakketten 2-3 werkdagen vertraagd kunnen zijn, dus geen hele grote kans dat ik hem vandaag krijg. We gaan het zien!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Gerjannn schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 07:43:
[...]

... een kwartier van m'n huis :o. ...
De mijne doet nog een rondje NL, ligt blijkbaar in Oirschot en daar woon ik de verste weg niet in de buurt :? . Logistiek blijft interessant.

• Gerjannn
Daar is ie dan!! Grote blij, mooi formaat en de dunnere bezel help echt :) Flink verschil met de Time Steel. Voor degene die hem vandaag niet gehad hebben duim ik dat ie morgen komt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPYgXUuhBD6SbbJJUi-B2qdjo74=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AwlfxGMzo0eiU4xuHYsizwIG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_askTGsKn7yDvtGuQc492SEH04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xg1AsXWlTKj0A5XAP0bjKx4z.jpg?f=fotoalbum_large

• Gerjannn
Ik heb trouwens dit bandje: https://amzn.eu/d/086g6ZZN

En deze screenprotector: https://amzn.eu/d/03OqFZdE

• q-quan
q-quan schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 13:47:
Zojuist gehoord dat die van mij onderweg is. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt. Ik ga over precies een week op vakantie - ik reken er niet op, maar het zou wel mooi zijn om hem net voor vertrek nog binnen te krijgen..!
Helaas, hij is sinds vandaag bij DPD, maar niet bezorgd. Dan heb ik iets om naar uit te kijken als ik terugkom!
Pagina: 1 2 Laatste