• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:29

pinda powerrr

Slow down...

CLB schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:58:
[...]

Fix dan een goedkoop ander toestel om in te ruilen en verkoop je Pixel particulier...
Dat is wel het mooie, kan nog even graven in de lades of er nog wat ligt, want tot 26 september de tijd om in te leveren.

Overigens net besteld P10 Pro XL 256GB in Moonstone (grijs) bij Belsimpel.
Hoesje ga ik wel via de Google Store bestellen, want kan die doorzichtige Mous niet ergens anders vinden (Super Thin Clear €39,99)

Waiting on the world to change

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

OKA

Klopt het dat het eigenlijk niet uitmaakt aan welke partij je je inruil-telefoon verkoopt, zolang je dat als bewijs kunt overleggen voor cashback? Andere telefoon kopers bieden mogelijk meer dan Recommerce.

• Bartjuh1981
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-10 15:20
OKA schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:50:
Klopt het dat het eigenlijk niet uitmaakt aan welke partij je je inruil-telefoon verkoopt, zolang je dat als bewijs kunt overleggen voor cashback? Andere telefoon kopers bieden mogelijk meer dan Recommerce.
Uit de actievoorwaarden van Belsimpel:

Hoe werkt de inruilkorting?
1. Stuur je oude toestel op via https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl
2. Registreer op https://google.myactions.eu/actions/276.1.
3. Upload: aankoopbewijs, ingevuld trade-in document van Recommerce, IMEI-nummer (foto van sticker/verpakking).
4. Vul het deelnameformulier volledig in, uiterlijk 26-09-2025.
5. Uitbetaling wordt na goedkeuring door Google gedaan.

Ik zou de gok dus niet nemen door een andere inruilpartner te zoeken.

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:14
Zijn de aanbiedingen (abonnementen via Belsimpel/KPN/Vodafone en losse verkoop via Google Store) die we momenteel zien overigens de enige die we voorlopig kunnen verwachten? Of verwachten we nog een Coolblue (of andere aanbieders) met cashback/inruil-acties op losse toestellen? Hoe was dat andere jaren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartjuh1981
Rubik_31415 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:58:
Zijn de aanbiedingen (abonnementen via Belsimpel/KPN/Vodafone en losse verkoop via Google Store) die we momenteel zien overigens de enige die we voorlopig kunnen verwachten? Of verwachten we nog een Coolblue (of andere aanbieders) met cashback/inruil-acties op losse toestellen? Hoe was dat andere jaren?
In de actievoorwaarden op https://google.myactions.eu/actions/276.1 staat:

Deze actie is enkel geldig bij:
o Vodafone, (inclusief Hollands Nieuwe)
o Proximus
o Fnac
o Vanden Borre
o Krëfel,
o Connect+ leden
o Selection
o Excellent
o Belsimpel

Lijkt dus niet erop dat hier nog winkels met deze cashback actie bijkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:25
Zo te zien doet KPN de extra €250 inruil buiten Google om. Bij hun krijg je het hele bedrag van recommerce.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25

greatgonzo

schit-te-rend!

Rutger Mulder schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:05:
Zo te zien doet KPN de extra €250 inruil buiten Google om. Bij hun krijg je het hele bedrag van recommerce.
klopt, maar ik had al zitten rekenen, omdat in verhouding hun maandbedrag hoog is, ben je over 24 maanden toch wel duur uit. Samen met Vodafone zijn ze denk ik wel de goedkoopste in de bijbetaling voor het toestel

• outlandos
  • Laatst online: 14:05
Bartjuh1981 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:55:
[...]

Uit de actievoorwaarden van Belsimpel:

Hoe werkt de inruilkorting?
1. Stuur je oude toestel op via https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl
2. Registreer op https://google.myactions.eu/actions/276.1.
3. Upload: aankoopbewijs, ingevuld trade-in document van Recommerce, IMEI-nummer (foto van sticker/verpakking).
4. Vul het deelnameformulier volledig in, uiterlijk 26-09-2025.
5. Uitbetaling wordt na goedkeuring door Google gedaan.

Ik zou de gok dus niet nemen door een andere inruilpartner te zoeken.
Shiiiit, moet ik de verkoper van die Nord 2 op Marktplaats om het aankoopbewijs vragen. Anders heb ik er nog niks aan..?

• PJFC
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-09 08:26
outlandos schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:11:
[...]

Shiiiit, moet ik de verkoper van die Nord 2 op Marktplaats om het aankoopbewijs vragen. Anders heb ik er nog niks aan..?
Nee, gaat om aankoopbewijs van je nieuwe Pixel.

• greatgonzo
  • Laatst online: 21:25

greatgonzo

schit-te-rend!

Nee, dat is hier al een paar keer langsgekomen. Aankoopbewijs nieuwe Tel

• outlandos
Oh excuses, gelukkig. Dank voor de opheldering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-10 07:34
Krijg je die 250 extra korting op elk toestel wat je inlevert via Belsimpel?
Aangezien ik hier nog een oude Samsung Galaxy A52s heb liggen, kan ik die ook inleveren als het kan.

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:51
Ace schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:04:
Als ik mijn Oneplus 12 op een 10 Pro inruil is de geschatte inruil waarde €352, dat is dus inclusief de €250 als ik het goed begrijp wat er op neer komt dat ik €102 terug krijg.

Voor een Oneplus 12 die niet onder de €400 te vinden is op tweedehands sites vind ik dit toch wel erg karig.

Ik heb een Pixel 6 Pro (wat een drama was dat) & 7 Pro gehad voordat ik overstapte naar Oneplus maar zit nu toch weer te twijfelen over de 10.
Ik heb de pixel 6 pro, en ben daar (na gedoe in het begin) toch wel heel tevreden over.
Had eigenlijk bedacht dat hij nog een jaartje door kon.
Maar kom nu toch wel heel interessante dingen tegen in de zoektocht naar de beste deal voor mijn vrouw, waardoor ik zelf ook wel een nieuwe wil.

Mijn oude oneplus 6T is volgens google (met gebroken achterkant) nog 274 waard.
De huidige telefoon van mijn vrouw is een oneplus 9 pro, en is onbeschadigd 36 euro waard...
Dus dan maar mijn oude toestel inleveren, of zou die 274 een foutje zijn?
Ik vind het gek dat een nieuwer netter toestel veel minder oplevert.

Mijn huidige pixel 6 pro zou 413 opbrengen.
Maar die is op de randen wel flink beschadigd, en er zit een kras in het glas.
Maar vrij van scheuren en dergelijke.

Ik vraag me alleen nog af of die 250 euro bonus er nog bovenop komt.
Zoals ik het lees denk ik van wel.

1199 - 413 - 250 = 536 euro
1199 - 274 - 250 = 675 euro
Samen dus 1211 euro voor 2 toestellen, dat klinkt niet gek :9

Gisteravond stond dit op de site:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8RPatytjOnho5Z8B23v9msUjkY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Nk51WFM3620T1gK34PDbiM8Z.png?f=user_large

Dat is nu eraf gehaald:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYSd77u6KMLwRPYhMF9D4qP05Kk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gSuboRKCwLN8W5BQ12lvyddm.png?f=user_large

De inruilwaarde moet wel hoger zijn dan 0 euro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zH887XuncVfEYA_hcBIbwHXB0vE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dMuoLOnz0pXJAUGumN8kqynR.png?f=user_large

Dat is wel iets om mee rekening te houden dus.

• FRANQ
Audiowaste schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:30:
Krijg je die 250 extra korting op elk toestel wat je inlevert via Belsimpel?
Aangezien ik hier nog een oude Samsung Galaxy A52s heb liggen, kan ik die ook inleveren als het kan.
waarde moet hoger zijn dan 0 euro.

En na inspectie kan de waarde nog zakken tov de berekende waarde.
Dus de staat moet wel goed zijn.

• Audiowaste
FRANQ schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:34:
[...]

waarde moet hoger zijn dan 0 euro.

En na inspectie kan de waarde nog zakken tov de berekende waarde.
Daar maak ik mij geen zorgen over, het toestel ziet eruit als nieuw.
Alleen zit er een custom rom op. Maar aangezien daar niets over genoemd wordt, zal dat geen probleem zijn.

• Bartjuh1981
Niet helemaal waar: ik heb een Galaxy S10e aangemeld die flink beschadigd is. Dat kun je bij de aanmelding aangeven. Het aanbod werd daardoor 10 euro, maar dat is prima voor de cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Laatst online: 23:37
Ik dacht dat die €250 inruilkorting op de Pixel 10 Pro een actie van Google was, maar bij Mobiel.nl wordt deze korting bijvoorbeeld niet aangeboden. Verder krijg je bij Mobiel.nl bij de Pixel 10 maar een half jaar Gemini AI, terwijl dat bij de Pixel 10 Pro én bij Belsimpel één jaar is. Ik ben niet gewend dat dit soort pre-launchacties zo sterk verschillen per aanbieder.

N.v.m. staat duidelijk in de actievoorwaarden bij Google:
Artikel 5 - Deelnemende Winkels

Een lijst met Deelnemende Winkels :

- Deze actie is enkel geldig bij:
o Proximus
o Fnac
o Vanden Borre
o Krëfel,
o Connect+ leden
o Selection
o Excellent
o Belsimpel

[ Voor 48% gewijzigd door ChromeFR op 21-08-2025 13:58 ]

• vanStriean
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 22:03
FRANQ schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:33:
[...]

Ik vraag me alleen nog af of die 250 euro bonus er nog bovenop komt.
Zoals ik het lees denk ik van wel.

1199 - 413 - 250 = 536 euro
1199 - 274 - 250 = 675 euro
Samen dus 1211 euro voor 2 toestellen, dat klinkt niet gek :9
Ik neem aan dat je die prijzen van de Google store hebt, aangezien er daar bij mij 413 euro voor de P6P uitrolt. Dit zijn prijzen incl. de €250,- ;)

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:40
Weet iemand het volgende?
Ik zou graag mijn eerste google telefoon willen.
Via vodafone kan ik mijn abonnement opengooien en verlengen. (Vodafone next)

Kan ik dan achteraf nog een telefoon inruilen bij vodafone? (Omdat VF next telefonisch gaat)

Kan ik dan gebruik maken van inruildeals.vodafone.nl hier krijg ik bv 10 euro voor mijn telefoon.

Als dit klaar is upload ik het formulier naar Google en krijg ik 250 euro o0 mijn rekening?

[ Voor 28% gewijzigd door Aggressor op 21-08-2025 14:04 ]

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-10 22:11
Ik zat net even te kijken op de Google store, als ik een pixel 10 bestel samen met een watch 4, en daar het bedrag vanaf doe wat ik voor mijn pixel 8 terug krijg (€487) heb ik de watch 4 eigenlijk gratis.

• Audiowaste
Ik heb besloten de Google Pixel 10 Pro via Belsimpel te kopen icm een abonnement.
Dan betaal ik 918 euro voor het toestel, daar gaat dan 300 euro inruilwaarde van af.
En dan verkoop ik mijn oude Pixel 7a nog, dan betaal ik naar verwachting 450 euro.

• Rutger Mulder
Een goedkope mobiel op marktplaats vinden die aan de eisen voldoet is ook niet echt te doen. Iedereen vraagt nog de hoofdprijs voor oude meuk of het levert €0 op bij recommerce.
Kan nog het beste een nieuwe Samsung A06 kopen voor €89 want daar krijg je nog €47 voor bij recommerce. Dan is je bonus -€89+€47+€250= €208

Wellicht dat er nog andere nieuwe telefoons zijn waar je minder verlies op pakt maar veel accepteren ze niet.
En in elk geval geen gezeur over de staat van de telefoon.

• FRANQ
Audiowaste schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:12:
Ik heb besloten de Google Pixel 10 Pro via Belsimpel te kopen icm een abonnement.
Dan betaal ik 918 euro voor het toestel, daar gaat dan 300 euro inruilwaarde van af.
En dan verkoop ik mijn oude Pixel 7a nog, dan betaal ik naar verwachting 450 euro.
Bij het nemen van een abonnement krijg je toch geen inruil meer?
Je krijgt dan al korting via odido

• Audiowaste
FRANQ schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:38:
[...]

Het kan aan mij liggen maar ik zie nergens staan dat je maar 1 actie mag kiezen?

Edit:
Bovendien staat linksboven in de afbeelding: Tot €981,- voordeel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fyw8H_UnSN09peifFiQtmM27XpE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jy4xkAL4b2JSUIm4riqNnWqh.png?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Audiowaste op 21-08-2025 16:51 ]

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:18
FRANQ schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:38:
[...]

Hoezo niet? er wordt niks rechtstreeks verwerkt. Alsnog achteraf telefoon opsturen om dat bedrag terug te krijgen en met dat documentje de 250 euro aanvragen.

• FRANQ
Nou dat is dan wel interessant om te proberen.
Ik werd net nog teruggefloten omdat ik die 250 euro bonus bij de inruil optelde.

Enige is dat als ik via belsimpel bestel, het 2e abonnement niet voor 20 euro kan toevoegen aan het 1e unlimited abonnement van 23,50. Of ik zie dat over het hoofd.

Mijn vrouw wil eigenlijk wel de groene, en die zie ik bij odido zelf niet.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbAFWBgliqEpKrx83Nwq7l321Ck=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4RzdxTuhiiKUZM0oKDbhNhqa.png?f=fotoalbum_large

Zoals je ziet kan je kiezen voor een abo (actie 1) en daaronder staat dat je gewoon de cashback kan doen (actie 2).

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:17
Hier wordt de Gemini Pro actie niet echt goed ontvangen, maar ik heb er wel interesse in.

Op de actiepagina en voorwaarden van Belsimpel lees je dat het voor alle Pixel 10 modellen gaat, ga je echter naar de door hun gelinkte Google pagina (https://one.google.com/of...h-aipro?g1_landing_page=0) vind je weer dat het alleen om de Pro/Fold modellen gaat.

Iemand hier uitsluitsel?

Edit: de Google Store pagina geeft duidelijkheid. Daar staat het alleen vermeld op de Pro pagina's. Dus daar ga ik voor nu maar even van uit.

[ Voor 15% gewijzigd door pelt op 21-08-2025 17:46 ]

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:10

shinchan03

Niels

Iemand enig idee wanneer de telefoons doorgaans beschikbaar komen via Coolblue? Ik mag zakelijk een nieuwe telefoon uitzoeken en er wordt doorgaans bij Coolblue besteld.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Bij Odido nu ook te bestellen:
€ 744,00 voor Google Pixel 10 Pro, 128Gb
€ 816,00 voor Google Pixel 10 Pro, 256Gb
€912,00 voor Google Pixel 10 Pro, 512Gb
Met Google AI Pro,

Geen inruil, dus je kan oude telefoon nog los verkopen (of in la leggen)

https://www.odido.nl/google

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:16
Voor dit soort vragen hebben we het aankoopadvies deel op het forum. Maar zelfs daar verwachtennwe meer inzet dan je nu laat zien. De bezoekers van het forum zijn er niet om vragen te beantwoorden die met een eenvoudige zoekactie in de pricewatch beantwoord kan worden.

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 21-08-2025 23:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartjuh1981
/TheDuke\ schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:24:
Met Google AI Pro,

Ik vind de prijzen op de URL die je noemt niet terug,
Daarnaast ook ongunstiger dan via Belsimpel een 1-maand abonnement bij Odido te nemen en een "echt oud" toestel in te ruilen en daarna je "oude goede" toestel particulier te verkopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bartjuh1981 op 22-08-2025 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-10 22:58
Kan ik ook eventueel niet via https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl de telefoon inleveren maar bij een fysieke Belsimpel winkel?
Zit een fysieke winkel in Utrecht en Groningen.

Vroeg me af of mensen dat ook gedaan hebben, probleem is. Heb al een vraag ingediend op verschillende locaties. En de fysieke winkels hebben geen telefoon nummer. Contact krijgen met Belsimpel is blijkbaar zeer lastig.

Mijn broertje doet het bij Vodafone en kan gewoon inleveren en doen bij de fysieke winkel in Groningen.
Of heeft iemand het telefoon nummer van de fysieke winkel in Groningen?

En als je wel "online" doet, hoe snel kan dit? Ik moet zeg maar maandag voor heel veel weken weg... (En loop ik de actie mis.)

Mobieltje wat ik wil inleveren is een Samsung A71, en heb ook een Pixel 8 Pro maar die heb ik echt nodig ff in het buitenland voor de e-sim e.d. :P

(Het is dus lucratiever om een wat oudere telefoon in te leveren, niet ten al te nieuwe. En de nieuwere op marktplaats gooien.)

[ Voor 25% gewijzigd door Immutable op 22-08-2025 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
shinchan03 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 20:33:
Iemand enig idee wanneer de telefoons doorgaans beschikbaar komen via Coolblue? Ik mag zakelijk een nieuwe telefoon uitzoeken en er wordt doorgaans bij Coolblue besteld.
Coolblue al gevraagd? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:42
Immutable schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:16:
Kan ik ook eventueel niet via https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl de telefoon inleveren maar bij een fysieke Belsimpel winkel?
Zit een fysieke winkel in Utrecht en Groningen.

Vroeg me af of mensen dat ook gedaan hebben, probleem is. Heb al een vraag ingediend op verschillende locaties. En de fysieke winkels hebben geen telefoon nummer. Contact krijgen met Belsimpel is blijkbaar zeer lastig.

Mijn broertje doet het bij Vodafone en kan gewoon inleveren en doen bij de fysieke winkel in Groningen.
Of heeft iemand het telefoon nummer van de fysieke winkel in Groningen?

En als je wel "online" doet, hoe snel kan dit? Ik moet zeg maar maandag voor heel veel weken weg... (En loop ik de actie mis.)

Mobieltje wat ik wil inleveren is een Samsung A71, en heb ook een Pixel 8 Pro maar die heb ik echt nodig ff in het buitenland voor de e-sim e.d. :P

(Het is dus lucratiever om een wat oudere telefoon in te leveren, niet ten al te nieuwe. En de nieuwere op marktplaats gooien.)
Ik heb bij KPN alles ingevoerd en al mail van recommerce gekregen om telefoon op te kunnen sturen met verzendlabel e.d . Je zou dus de telefoon op kunnen sturen voordat je weg gaat denk ik

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:23
Heeft iemand misschien een Google nieuwbrief kortingscode over voor de pixel 10? Zo ja neem ik deze graag over, zonde om te laten liggen! :p

Hee ... Bij Belsimpel kan je ook inruilen?? Hmm, even kijken wat ik daar voor m'n Samsung s8+ krijg.
Even zoeken waar ik kan vinden wat ik er voor krijg en hoe dat dan werkt! Icm een odido maandelijks opzegbaar abonnement oid.

Ahh, maar €11. Bij Google krijg ik €304. Dan is kopen via google een stuk goedkoper lijkt me?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmUoVUtyyEywq6hDgJBj05lWe4M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/urVOnUo7fMABXHGI1J3MBz4D.png?f=fotoalbum_large

Edit:
Of wacht eens even ... Gaat van dit bedrag nog €11 +€250 af als ik m'n oude s8+ inlever??

Voor de Pro met 265gb:
Dan via Belsimpel: € 948 - 11 -250 = €687
Via google: €1199 - 304 = € €895

... Klopt dit??

[ Voor 93% gewijzigd door Whiskey48 op 22-08-2025 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
/TheDuke\ schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:24:
Met Google AI Pro,

Let wel op, deze is niet maandelijks opzegbaar. Voor mijzelf wanneer je alleen een telefoon wilt ben je dus duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
Whiskey48 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:49:
Heeft iemand misschien een Google nieuwbrief kortingscode over voor de pixel 10? Zo ja neem ik deze graag over, zonde om te laten liggen! :p

Hee ... Bij Belsimpel kan je ook inruilen?? Hmm, even kijken wat ik daar voor m'n Samsung s8+ krijg.
Even zoeken waar ik kan vinden wat ik er voor krijg en hoe dat dan werkt! Icm een odido maandelijks opzegbaar abonnement oid.

Ahh, maar €11. Bij Google krijg ik €304. Dan is kopen via google een stuk goedkoper lijkt me?

[url="https://tweakers.net/i/KTDsXJZcC4A8aH5iIJgLpPc4egI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/urVOnUo7fMABXHGI1J3MBz4D.png?f=user_large",,"1"]
Of wacht eens even ... Gaat van dit bedrag nog €11 +€250 af als ik m'n oude s8+ inlever??

Voor de Pro met 265gb:
Via google: €1199 - 304 = € €895

... Klopt dit??
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
Golf2vr6 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:40:
[...]

Ik heb bij KPN alles ingevoerd en al mail van recommerse gekregen om telefoon op te kunnen sturen met verzendlabel e.d . Je zou dus de telefoon op kunnen sturen voordat je weg gaat denk ik
Als ik maar het bewijs op de mail krijg, van inleveren die je weer bij google moet inleveren. Dan kan ik dat allemaal vanuit het buitenland regelen ja. Idd. Eens kijken of ik dat voor elkaar ga krijgen vandaag. :P

Wat ik nog voor mijn A71 kreeg was 10 euro. Maar goed al kreeg ik 0 euro. Ik wil die 250 Euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Echt joh? Ook bij een maandelijks opzegbaar abonnement dus? .. dan is dat eens stuk voordeliger zeg!

... Ik lees dat je bij Google bovenop je inruil van je toestel, óók extra €250 terug krijgt? Dan is via google weer goedkoper!

Voor de Pro met 265gb:
Via google: €1199 - 304 - 250 = € €645

[ Voor 34% gewijzigd door Whiskey48 op 22-08-2025 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Jammer mn 25% korting benefits at work voor google werkt niet bij de pixel 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Whiskey48 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:22:
[...]

Echt joh? Ook bij een maandelijks opzegbaar abonnement dus? .. dan is dat eens stuk voordeliger zeg!

... Ik lees dat je bij Google bovenop je inruil van je toestel, óók extra €250 terug krijgt? Dan is via google weer goedkoper!

Voor de Pro met 265gb:
De inruil is inclusief de 250 euro helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
De inruil is ook wel vreemd, je krijgt voor een Pixel 7 in goede staat 383 euro.
Voor een kapotte Pixel 4a 287 euro.

Daarbij is het mij nog wel onduidelijk hoe kapot het toestel mag zijn, bijvoorbeeld een flink gebarsten scherm. In de voorwaarden staat:
Uw Trade-In-apparaat moet kunnen opstarten, opladen en mag niet onverwachts uitschakelen;
...
Factoren die kunnen resulteren in een lagere waarde en het retourneren van uw Trade-In-apparaat, omvatten maar zijn niet beperkt tot, uw Trade-In-apparaat heeft beschadigde schermpixels, schade aan het scherm, apparaatschade, het model wijkt af van het model vermeld in de Trade-In-vragen, enz.
Terwijl je toch ook de vraag eerst moet beantwoorden of ie in goede staat is
Is je apparaat nog in goede staat?
Antwoord Ja als je apparaat vrij van scheuren is en het scherm en de onderdelen correct werken

[ Voor 78% gewijzigd door Exocet op 22-08-2025 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[...]

Voor de Pro met 265gb:
Het bedrag wat google zelf geeft is inclusief de 250 extra. Google is dus (flink) duurder. (1199-304=895)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik twijfel nog een beetje tussen nu aanschaffen met een maandelijkse abbo, of wachten tot black friday en dan gelijk met een 1-2 jarig abbo, wat zou goedkoper zijn?
M'n contract loopt tot eind januari, kan vanaf eind september pas verlengen/overstappen.
#glazen bol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanStriean
[...]

Voor de Pro met 265gb:
Zoals @Fly-guy al aangeeft is Google incl de €250 euro inruil.
Ik heb Vodafone en mag verlengen.
Als ik jou Belsimpel voorbeeld dan pak (want de inruilwaardes zijn daar vergelijkbaar) dan kom ik op:
€840 - 11 - 250 = € 579

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
vanStriean schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:42:
[...]

Zoals @Fly-guy al aangeeft is Google incl de €250 euro inruil.
Ik heb Vodafone en mag verlengen.
Als ik jou Belsimpel voorbeeld dan pak (want de inruilwaardes zijn daar vergelijkbaar) dan kom ik op:
€840 - 11 - 250 = € 579
Thanks!
€840 voor de normale, niet de pro? Of de 128gb ipv de 265gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Ik vind het allemaal als nog best een hoop geld. Ik wacht de reviews even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
Whiskey48 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:21:
[...]

Thanks!
€840 voor de normale, niet de pro? Of de 128gb ipv de 265gb?
Voor de pro variant met 256gb:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YtXjZJovXiSrOgrpXo1urfq4aug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gsSX96g86C5MfHTI88la8hWV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Huh, welke site is dit? Belsimpel ... Met maandelijks opzegbaar abonnement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanStriean
Whiskey48 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:51:
[...]

Huh, welke site is dit? Belsimpel ... Met maandelijks opzegbaar abonnement?
Ik was niet helemaal duidelijk in mijn vorige bericht.
Het gaat om Vodafone website. Maar dan zit je er wel gelijk een jaar aan vast. Wat in mijn geval niet erg is omdat ik tevreden ben met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes heb ik ook gedaan, wel mooie prijs zo :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
vanStriean schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:53:
[...]

Ik was niet helemaal duidelijk in mijn vorige bericht.
Het gaat om Vodafone website. Maar dan zit je er wel gelijk een jaar aan vast. Wat in mijn geval niet erg is omdat ik tevreden ben met Vodafone.
Maar dan betaal je je toch blauw aan een veel te duur Vodafone abonnement?
Via de Belsimpel actie betaal ik €692 voor de Pixel 10 Pro 256GB, en kan ik gewoon mijn Youfone simonly van €7,50 blijven gebruiken. Oh, en dan kan ik mijn Pixel 6 ook nog particulier verkopen (want bij Belsimpel heb ik een oude Galaxy S10e ingeruild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Welke Belsimpel actie kom je op 692 euro @Bartjuh1981?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
ChromeFR schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:47:
Ik gok € 930,- (toestelprijs bij maandelijks abo) - € 40,- voor zijn Galaxy - € 250,- extra inruil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjuh1981
ChromeFR schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:47:
Belsimpel icm 1 maand Odido
Toestel €931
1 maand Odido 20GB onbep. min/sms €22,50
Verzendkosten €4,95
Retour voor Galaxy S10e (flink beschadigd) €250 + €17

931 + 22,50 + 4,95 - 250 - 17 = €691,45 voor het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Iemand een idee hoe er wordt omgegaan bij Recommerce met een licht ingebrand scherm (heb de oude S20 van mijn oma, die de hele dag Patience op haar telefoon had aanstaan). Ik ben bang dat de waarde dan 0 wordt en dat ik die 250 euro misloop..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjuh1981
ChromeFR schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:04:
Iemand een idee hoe er wordt omgegaan bij Recommerce met een licht ingebrand scherm (heb de oude S20 van mijn oma, die de hele dag Patience op haar telefoon had aanstaan). Ik ben bang dat de waarde dan 0 wordt en dat ik die 250 euro misloop..
Bij vraag 3 kun je dit antwoord kiezen:

"Het scherm is kapot. Een of meer delen van het scherm reageren niet bij het aanraken hiervan.
Heeft beeldschermdefecten (ontbrekende pixels, duidelijke zwarte vlekken, defecte achtergrondverlichting).
Een of meerdere knoppen werken niet of ontbreken. (AAN / UIT, Vibrator, Thuis, Toetsenbord, Volume ...)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
Ik ben overigens niet zelf op die "Belsimpel actie" gekomen. Dat was iemand anders eerder in dit topic (nog dank daarvoor). Blijf het wel vrij bizar vinden dat je zo een toestel van 1200 euro voor pakweg 700 euro in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Welk bewijs moet je uberhaupt inleveren bij de Belsimpel actie? Hier moet je een 'ingevuld' trade in document toevoegen.

https://google.myactions.eu/actions/276.1

Kan je in theorie niet gewoon hier https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl een willekeurige telefoon opgeven. En het bewijs daarvan uploaden? Of verwachten ze een goedgekeurd document?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Bartjuh1981 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:14:
Ik ben overigens niet zelf op die "Belsimpel actie" gekomen. Dat was iemand anders eerder in dit topic (nog dank daarvoor). Blijf het wel vrij bizar vinden dat je zo een toestel van 1200 euro voor pakweg 700 euro in huis hebt.
Ik vind het vooral bizar dat zo'n apparaat uberhaupt 1200 "moet" kosten. Vrijwel niemand betaalt dat dan ook. Doorgaans is de korting bij een abbo (los van deze actie) groter dan het gehele abbo over 1-2 jaar, dat kan natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
pelt schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:16:
Welk bewijs moet je uberhaupt inleveren bij de Belsimpel actie? Hier moet je een 'ingevuld' trade in document toevoegen.

https://google.myactions.eu/actions/276.1

Kan je in theorie niet gewoon hier https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl een willekeurige telefoon opgeven. En het bewijs daarvan uploaden? Of verwachten ze een goedgekeurd document?
Na inruilen van je oude telefoon bij Recommerce krijg je een bevestigingsdocument van hen. Dat moet je insturen bij de Google actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Bartjuh1981 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:17:
[...]

Na inruilen van je oude telefoon bij Recommerce krijg je een bevestigingsdocument van hen. Dat moet je insturen bij de Google actie.
Ik heb net even door het Recommerce formulier geklikt, met een willekeurge telefoon en adresgegevens met een temp email en dan ontvang je een pdf wat zij zelf "Trade in document' noemen.

Zullen ze bij de Google actie die pdf al bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:08
Heeft iemand contact gehad met de klantenservice van Belsimpel, dit omdat ik twijfel of die 250 euro extra inruil niet reeds is gedisconteerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foekebooij schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:22:
Heeft iemand contact gehad met de klantenservice van Belsimpel,
dit omdat ik twijfel of die 250 euro extra inruil niet reeds is gedisconteerd ?
Is 'ie niet, dat was vorig jaar het geval en zag je direct in je winkelmandje staan, nu niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjuh1981 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:02:
Belsimpel icm 1 maand Odido
Toestel €931
1 maand Odido 20GB onbep. min/sms €22,50
Verzendkosten €4,95
Retour voor Galaxy S10e (flink beschadigd) €250 + €17

931 + 22,50 + 4,95 - 250 - 17 = €691,45 voor het toestel
Dat is misschien leuk als je alleen het toestel wil natuurlijk. Als je net zoals vanStriean een Vodafone-verlenging aan kan gaan is het best slim. 840 euro voor het toestel + 12 of 24x maandkosten. Je levert oud toestel in en pakt een paar tientjes + 250 euro extra, dan kom je al snel aan de +/- 550 euro voor het toestel.

Heb je dan ook nog een goed toestel om particulier te verkopen, dan wordt het helemaal interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
pelt schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:22:
[...]

Ik heb net even door het Recommerce formulier geklikt, met een willekeurge telefoon en adresgegevens met een temp email en dan ontvang je een pdf wat zij zelf "Trade in document' noemen.

Dat Trade In document moet je meesturen met je telefoon. Als Recommerce je telefoon heeft ontvangen en geaccepteerd krijg je een bevestigings-PDF. Díe moet je naar Google sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Bartjuh1981 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:38:
[...]

Dat Trade In document moet je meesturen met je telefoon. Als Recommerce je telefoon heeft ontvangen en geaccepteerd krijg je een bevestigings-PDF. Díe moet je naar Google sturen
Ik wil hier niet te veel over soebatten (want overduidelijk hoort dit niet zo), maar als laatste dan even: hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
pelt schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:39:
[...]

Ik wil hier niet te veel over soebatten (want overduidelijk hoort dit niet zo), maar als laatste dan even: hoe weet je dat?
Sorry inderdaad, ik zie nu zelf ook de onduidelijkheid. In de actievoorwaarden staat "Upload: aankoopbewijs, ingevuld trade-in document van Recommerce, IMEI-nummer (foto van sticker/verpakking)."

Maar dat zou dan in theorie betekenen dat je helemaal geen telefoon daadwerkelijk naar Recommerce hoeft op te sturen. Het Trade In document krijg je namelijk al bij de aanmelding. Of zou Belsimpel/Google bij Recommerce checken of hij daadwerkelijk is ingestuurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
Bartjuh1981 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:41:
[...]

Maar dat zou dan in theorie betekenen dat je helemaal geen telefoon daadwerkelijk naar Recommerce hoeft op te sturen. Het Trade In document krijg je namelijk al bij de aanmelding. Of zou Belsimpel/Google bij Recommerce checken of hij daadwerkelijk is ingestuurd?
Dat was inderdaad mijn punt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[...]

Sorry inderdaad, ik zie nu zelf ook de onduidelijkheid. In de actievoorwaarden staat "Upload: aankoopbewijs, ingevuld trade-in document van Recommerce, IMEI-nummer (foto van sticker/verpakking)."

Hm, IMEI: foto van sticker/verpakking kan nog wel eens lastig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exocet schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:43:
Hm, IMEI: foto van sticker/verpakking kan nog wel eens lastig zijn.
Dat is van je nieuwe Pixel 10-smartphone, daar lijkt me weinig moeilijks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:54
Hebben jullie je telefoon al aangeboden voor inruil? Of doen jullie dat pas als de Pixel 10 daadwerkelijk binnen is? Zag bij Belsimpel dat je hem binnen 10 dagen moet opsturen, mocht er ergens in de bezorging een kink in de kabel komen, lijkt me dat wel en risico.
Van de andere kant begreep ik ook dat de 250 euro extra niet voor een oneindig aantal mensen geld.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[...]

of een kapot toestel opsturen dat 0 euro oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CLB schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:33:
[...]

Is 'ie niet, dat was vorig jaar het geval en zag je direct in je winkelmandje staan, nu niet.
En toen hebben mensen dus 250 euro korting gekregen en daarna nooit een toestel opgestuurd. Als je de thread van de 9 van vorig jaar terug leest kun je zien dat meerdere mensen dat zo gedaan hebben. Vandaar dat ze de actie voorwaarden nu aangepast hebben denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelt
pelt schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:22:
[...]

Even mezelf quoten...

Eigenlijk dus op zoek naar een Tweaker die (legitiem) gebruikt heeft gemaakt van de Belsimpel actie om te vragen welk document hij/zij heeft ingestuurd...
Golf2vr6 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:57:
[...]

En toen hebben mensen dus 250 euro korting gekregen en daarna nooit een toestel opgestuurd. Als je de thread van de 9 van vorig jaar terug leest kun je zien dat meerdere mensen dat zo gedaan hebben. Vandaar dat ze de actie voorwaarden nu aangepast hebben denk ik.
Mijn hypothese is dat het dus nog steeds kan, tenzij ze bij die Google actie bij Recommerce gaan checken of het daardwerkelijk afgehandeld is (wat ik ten zeerste betwijfel)

[ Voor 34% gewijzigd door pelt op 22-08-2025 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:57:
Klopt inderdaad, maar het verschil is dus dat je het toen direct doorgerekend kreeg, nu niet...
Dus je hebt vast gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:17
Werkt die inruilactie nou alleen bij aangesloten winkels zoals Belsimpel? Of, kan ik ook bij bv. Odido zelf verlengen, m'n oude telefoon inruilen bij Recommerce en dan de 250 bonus claimen bij Google?

Oh wacht, in de actievoorwaarden van de actiepagina van Google:

o Proximus
o Fnac
o Vanden Borre
o Krëfel,
o Connect+ leden
o Selection
o Excellent
o Belsimpel

[ Voor 44% gewijzigd door Joe_P op 22-08-2025 14:25 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 17:00
Joe_P schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:22:
Werkt die inruilactie nou alleen bij aangesloten winkels zoals Belsimpel? Of, kan ik ook bij bv. Odido zelf verlengen, m'n oude telefoon inruilen bij Recommerce en dan de 250 bonus claimen bij Google?

Oh wacht, in de actievoorwaarden van de actiepagina van Google:

o Proximus
o Fnac
o Vanden Borre
o Krëfel,
o Connect+ leden
o Selection
o Excellent
o Belsimpel
Ik heb gebruik gemaakt van inruil bij KPN. Daar lijkt hij gewoon hetzelfde te werken.

2. Lever je oude telefoon in

Na je bestelling ontvang je van Recommerce een bevestiging per e-mail, met instructies, een verkoopdocument en een verzendlabel. Verpak je oude toestel zorgvuldig samen met het verkoopdocument en verstuur het gratis via PostNL. Zorg dat je toestel uiterlijk 23 oktober 2025 bij Recommerce binnen is

[ Voor 18% gewijzigd door Dubrillion op 22-08-2025 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjuh1981
Exocet schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:54:
[...]

of een kapot toestel opsturen dat 0 euro oplevert?
Nee het toestel moet meer dan 0 euro opleveren om aanspraak te maken op de 250 euro. Dat staat in de actievoorwaarden op Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
Mijn hypothese is dat het dus nog steeds kan, tenzij ze bij die Google actie bij Recommerce gaan checken of het daardwerkelijk afgehandeld is (wat ik ten zeerste betwijfel)
Dat zou ook betekenen dat wanneer op je Trade In formulier een laag bedrag staat voor een beschadigd toestel en Recommerce verlaagt de waarde naar 0 euro (want toch erger beschadigd dan opgegeven), Google dit ook weer moet gaan checken.

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjuh1981 op 22-08-2025 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
CLB schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:14:
Wordt denk direct bij Vodafone bestellen hier, Belsimpel is echt stukken duurder, helaas.

Google Pixel 10 Pro 256GB met 1 jarig Vodafone-abonnement Start XL...
Zonder Ziggo-korting, zonder jongerenkorting, zonder ander combinatievoordeel.

- Belsimpel is dan 987 euro voor het toestel + (12x21 euro) = 1239 euro
- Vodafone is dan 840 euro voor het toestel + (12x19,50 euro) = 1074 euro
- Vodafone Directsales is dan 840 euro voor het toestel + (12x18,50) = 1062 euro
Ik kan verlengen bij Vodafone. Ik kies voor 1 jaar en een Pro 10 256GB

Belsimpel 197 + 250 euro voor mijn 9 Pro 256 = 447 euro. Pixel 10 kost 951 euro:
Netto: 504 euro
Googlestore: inruilwaarde 730 euro, toestel 1199 euro.
Netto: 469 euro
Vodafone inruilwaarde: 345 euro + 250 = 595. Toestel kost 840 euro.
Netto: 245 euro.

Fors verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En maandlasten via Belsimpel zijn ook nog eens hoger, makkelijke keuze dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:55

duderuud

Sliden is koel

Het is wel vreemd dat je bij de inruilopties niet kan opgeven hoeveel geheugen je oude telefoon heeft. Dat moet toch invloed hebben op de inruilprijs...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
duderuud schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:35:
Het is wel vreemd dat je bij de inruilopties niet kan opgeven hoeveel geheugen je oude telefoon heeft. Dat moet toch invloed hebben op de inruilprijs...
Dat is 1 van de redenen dat ik mijn 8 Pro met 512gb niet ga inruilen. Heb een Nord 2 gekocht op marktplaats voor 35 euro en die ruil ik in tegen 316 euro. Mn 8 Pro 512gb ga ik los verkopen of als backup telefoon houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ligt eraan waar je inruilt, bij Vodafone kon ik dat gewoon netjes aangeven bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
duderuud schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:35:
Bij recommerce kon ik bij de OnePlus die ik inlever wel degelijk een keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:40
Nu kan ik mijn toestel opsturen toch? Dan krijg ik het bewijs/document dat ik een toestel heb ik geruild.

Vervolgens formulier van Google invullen.(bewijs oud toestel en gegevens nieuwe telefoon) En dan krijg je 250 op je rekening? @CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
Prosac schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:20:
[...]

Ik kan verlengen bij Vodafone. Ik kies voor 1 jaar en een Pro 10 256GB

Belsimpel 197 + 250 euro voor mijn 9 Pro 256 = 447 euro. Pixel 10 kost 951 euro:
Netto: 504 euro
Googlestore: inruilwaarde 730 euro, toestel 1199 euro.
Netto: 469 euro
Vodafone inruilwaarde: 345 euro + 250 = 595. Toestel kost 840 euro.
Netto: 245 euro.

Fors verschil.
Ben benieuwd wat je inruilt. Op mijn S23U/512 geeft Vodafone juist -40 euro tov BS itt jouw +150 euro. Dat maakt een verschil van 200 euro tussen de twee inruilopties.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Aggressor schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:09:
Nu kan ik mijn toestel opsturen toch? Dan krijg ik het bewijs/document dat ik een toestel heb ik geruild.

Vervolgens formulier van Google invullen.(bewijs oud toestel en gegevens nieuwe telefoon) En dan krijg je 250 op je rekening? @CLB
Mijn vraag is dus of je het document wat je nu hebt ontvangen niet moet/kan gebruiken.

Je moet sowieso nog wachten tot je de Pixel hebt ontvangen om een foto te maken van de doos en IMEI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Van Belsimpel krijg ik een email of ik een dubbele bestelling heb geplaatst. Dat ik een goede reden moet geven anders annuleren ze m'n order:?

Ik heb helemaal geen dubbele order geplaatst, wel 6mnd geleden een sim only voor mn zoon.

Edit: helaas: order is geannuleerd, kan hem alleen los bestellen. Wat een onzin.

[ Voor 15% gewijzigd door Whiskey48 op 22-08-2025 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Whiskey48 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:37:
Van Belsimpel krijg ik een email of ik een dubbele bestelling heb geplaatst. Dat ik een goede reden moet geven anders annuleren ze m'n order:?

Ik heb helemaal geen dubbele order geplaatst, wel 6mnd geleden een sim only voor mn zoon.

Edit: helaas: order is geannuleerd, kan hem alleen los bestellen. Wat een onzin.
ff met ze bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Ben op vakantie, kan ik volgende week doen. Zal ze dan wel even bellen idd. Heel jammer dit. Had de hoesjes ed al besteld, zal ik wel annuleren als dat nog kan.

Bestelling is geannuleerd, verzendkosten lijken er wel nog te staan, niet terug te betalen aan mij.
Naja volgende week maar even bellen of ze dat ook nog kunnen terugstorten en ik alsnog de bestelling kan doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Whiskey48 op 22-08-2025 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:55

duderuud

Sliden is koel

Golf2vr6 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:04:
[...]

Bij recommerce kon ik bij de OnePlus die ik inlever wel degelijk een keuze maken.
Bij Google zelf kan dat niet.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ja ff gekeken. Zou bij mij 62 euro (37 ipv 99) schelen en dan kan ik daar nog niet eens aangegeven dat er wel wat kleine beschadigingen op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb nog een Pixel 3a (volledig intact) liggen en momenteel een Pixel 7 met een barst in het scherm.

Volgens de rekenmodule van Belsimpel krijg ik respectievelijk €0 en €36 voor die toestellen.

De rekentool in de Google Store komt met respectievelijk €300 en €296.

Dat zijn nogal verschillen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Tralapo op 22-08-2025 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Tralapo schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:34:
Ik heb nog een Pixel 3a (volledig intact) liggen en momenteel een Pixel 7 met een barst in het scherm.

Volgens de rekenmodule van Belsimpel krijg ik respectievelijk €0 en €36 voor die toestellen.

De rekentool in de Google Store komt met respectievelijk €300 en €296.

Dat zijn nogal verschillen 8)7
Bij Belsimpel komt daar dus nog 250 bij en bij Google zit die 250 er al bij in....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:41:
[...]

Bij Belsimpel komt daar dus nog 250 bij en bij Google zit die 250 er al bij in....
Oh, ik zie het ja. Al gaat het bij Google om €250 en bij Belsimpel om €200 voor zover ik kan zien.

Einde van de streep zit Google dan nog steeds €100 hoger voor de 3a en €60 voor de Pixel 7.

Edit nu haal ik de Pro en niet Pro weer door elkaar. Laat maar 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Tralapo op 22-08-2025 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
Na de Pixel 7 nu maar voor de 10 of 10 Pro👍
Hoe werkt die inruilactie van Belsimpel precies? Mijn Pixel 7 werkt nog prima maar de achterkant is gebarsten. Gaat het om de staat/inruilwaarde of moet je 'iets' inruilen (ook andere merken?) die 'een hogere inruilwaarde dan €0,-' hebben zoals het er staat om die €250 te krijgen? Dank!

Gebruik eerst svp even de zoekfunctie en kom je er dan niet uit, dan gerust vragen waar je nog mee zit.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 23-08-2025 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
pelt schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:57:
Slim bedacht.

Het zou mij niks verbazen als ze helemaal niks met die trade informulieren doen. Wie weet gaan ze wel direct de prullenbak in. :+
Enige dat telt is aankoopbewijs + IMEI zodat ze weten dat je recht op de korting hebt. De rest is bijzaak en ik denk dat ze daar weinig aandacht aan gaan besteden.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste