Zoveel betaaldiensten heb je ook niet, dit gewoon een vorm van afterpay waar we heel luchtig met z’n allen over doen, maar dan is een factuur en factuur, terwijl daar fraudeurs handelen een veel groter probleem is.
EasyPark heeft fleet manager weet ik nog van toen het de oude naam droeg, en daar kon je dus dubbel kentekens hebben. Dat was voor onze zaak ideaal, want dan wist de administratie welke consultant de auto bij had die dag. Er was namelijk bijna geen dag die voorbij ging en je moest ergens betaald parkeren, dat deed geen enkele collega zelf voorschieten. Ik vermoed dus dat dit een probleem is wat speelt, maar zoals gezegd, dat zal EasyPark @
Flieger moeten uitleggen.
de reden dat ik de gemeente aanhaal is omdat iedereen weet dat je daar iets moet doen ook al heb jezelf nog nooit ingeschreven op een adres. Dat kunnen je ouders bijv gedaan hebben, dit besef is er wel.
Neem internet of g/w/l - ik heb genoeg cases gehad toen ik nog bij de groene koninklijke toko werkte dat iemand z’n dsl lijntje per ongeluk 12 maanden + liet doorlopen en betalen. Inactief of actief men nam het geld gewoon aan. Nu mochten we altijd wel in een redelijke termijn terugstorten, dus minimaal 6 maanden tot 12 maanden, echter daarboven had je als klant geluk wie je trof en hoe diens humeur was.
Je begint dat de factuur onterecht is, maar eigenlijk weet je dit nog niet zeker, omdat zover ik begrijp je nog met de partij in kwestie in gesprek bent.
10 euro - ik heb laatst met Max ICT over €500 het tot rechtsbijstand laten komen, dat durf ik als ik gelijk heb wel aan, maar ik bel Q-Park ook om een sessie van 0,29 cent hoor - niet omwille van die 0,29 cent maar wel dat ik dacht dat het systeem iets niet goed deed, later op de foto leek die Franse plaat door vuil echt op mijn plaat dus ik snapte het issue.
Gelijk hebben = halen - eens maar ik vind persoonlijk dat je er wat stug ingaat omdat je jouw gegevens niet opruimt. We hoeven niet kapot beschermd te worden als consument want ook die bescherming betaal je ergens indirect voor. Eigen verantwoordelijkheid mogen we ook nog hebben in een vrij land.
Dus als EasyPark inderdaad een fout met de fleet managers functie gemaakt heeft, zal men dat wel toegeven verwacht ik. Ik kan me weinig anders voorstellen dan dat je nieuwe eigenaar ook EasyPark gebruikt of dat uitzetten van kenteken herkenning niet goed is uitgezet.
Een van de redenen waarom ik die club verlaten heb.
De reden waarom ik het leergeld noem is dat het nu best meevalt, zo blijkt en je wist vooraf al dat je het niet meer ging gebruiken dus ruim het dan op.
Zelfs Google krijg ik nu mailtjes van dat ze ooit it project mailboxen die we op de middelbare school aangemaakt hadden aan het opruimen zijn. Dat is voor mij 20+ jaar geleden, ik zou het wachtwoord niet eens weten nu. Ik weet echter nu wel beter dat mijn online identiteit en waar ik allemaal accounts heb goed genoteerd moet zijn, is het niet voor mezelf voor het overzicht, dan is het voor m’n naasten.
Google doet om geld te besparen. Easypark zal niet zomaar accounts weggooien, die data is waardevol voor ze, inactieve mailboxen verdient google niets mee dus die ruimen ze wel op.