I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
@onetime helemaal mee eens, lang overwogen om mn poot stijf te houden. Ook vaak gedaan bij andere bedrijven. Maar betrof een zakelijk abbonement van 3,5. Dus geen consumenten recht. mn rechtsbijstand dekt dit niet. .Koste me al teveel energie
Where ever you go, there you are
Ik heb iets soortgelijks. Mijn partner krijgt een incasso van easypark over de datum 2 maart 2024 met een auto die sinds 20 december 2023 niet meer op mijn naam staat. Sterker nog, de auto is total loss verklaart en kan onmogelijk, 3 maanden later, gebruikt zijn, door wie dan ook. Ik heb dan ook van de verzekering afstand moeten doen van de auto en heb dus een vrijwaringsbewijs, een correcte registratie in RDW en een ondertekende afstandsverklaring. Beide zijn wij nooit op de lokatie geweest waar dit betrekking op zou hebben. Wat wel opvallend is, is dat er in januari 2024 een mail ia verstuurd door easypark waarin zij zelf aangeven dat er een groot datalek is geweest. Wat moeten we hier nu mee doen?
De incasso is anderhalf jaar geleden geweest en je komt er nu pas achter? Of hoe moet ik dat zien? Anderhalf jaar is best een lange tijd.Stephaniedeman1 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:17:
Ik heb iets soortgelijks. Mijn partner krijgt een incasso van easypark over de datum 2 maart 2024 met een auto die sinds 20 december 2023 niet meer op mijn naam staat. Sterker nog, de auto is total loss verklaart en kan onmogelijk, 3 maanden later, gebruikt zijn, door wie dan ook. Ik heb dan ook van de verzekering afstand moeten doen van de auto en heb dus een vrijwaringsbewijs, een correcte registratie in RDW en een ondertekende afstandsverklaring. Beide zijn wij nooit op de lokatie geweest waar dit betrekking op zou hebben. Wat wel opvallend is, is dat er in januari 2024 een mail ia verstuurd door easypark waarin zij zelf aangeven dat er een groot datalek is geweest. Wat moeten we hier nu mee doen?
Mijn reviews al gezien?
Ik kan mij voorstellen (maar, IANAL!) dat je er juridisch toch gewoon aan vastzit. Met Easypark heb je niet een overeenkomst voor parkeren met *jouw* auto, paar een overeenkomst voor parkeren van auto met kenteken AA-01-AA, ongeacht wie er mee rijdt.Stephaniedeman1 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:17:
Maar als de auto total loss is, wat komt er dan uit de RDW kenteken-check:
https://www.rdw.nl/
...als daar uit komt dat dat kenteken niet meer in gebruik is kan je naar Easypark hard maken dat ze een verkeerd kenteken geregistreerd hebben.