Traden is absoluut een leuke bezigheid, hoe kan je jou team versterken met een realistische trade. En juist in dat laatste realistisch iets bedenken dat is best lastig, zou tevens kunnen betekenen dat je niet echt achter je draft staat. In het scenario dat je bijv. Josh Allen en Lamar Jackson zou hebben gedraft, dan is een trade logisch dan als je 'gewoon' je poppetjes beschikbaar hebt.
Ik heb gelijk gedraft aan jou, met RB1 & TE1 in ronde 1&2 en ja dan mis je de echte WR1 (zeker met die reverse 3e ronde, lul dat ik ben). Maar toch dacht ik met Higgins en Evans best een goede WR selectie te hebben, voor mij mag Godwin ook snel terugkeren zodat de TB aanval nog lastiger te verdedigen valt. Volume is er best wel.
Niet ontevreden met 1-1, maar lijk vooral degelijkheid te hebben ipv toppers. Maar het seizoen is nog lang.
Ik heb gelijk gedraft aan jou, met RB1 & TE1 in ronde 1&2 en ja dan mis je de echte WR1 (zeker met die reverse 3e ronde, lul dat ik ben). Maar toch dacht ik met Higgins en Evans best een goede WR selectie te hebben, voor mij mag Godwin ook snel terugkeren zodat de TB aanval nog lastiger te verdedigen valt. Volume is er best wel.
Niet ontevreden met 1-1, maar lijk vooral degelijkheid te hebben ipv toppers. Maar het seizoen is nog lang.
LOETKE
:strip_exif()/f/image/dQ2Qxed2diGzw6OMiYliYW0q.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vM6nOwPkQa8ucGisSgOoalf4.jpg?f=fotoalbum_large)