Nu de play-offs beginnen is het Fantasy seizoen 2025 weer ten einde. Na 14 reguliere speelweken hadden we de volgende eindstand:
1. Steenwijksmoer Seahawks
2. Amelandbor 49ers
3. Presidentos
4. TheDoctors
5. Clush's Mannen
6. Attacking Auri
7. RFT 85ers
8. Sin City Scorpions
9. The Sinners
10. Gotham Runners
11. Dead Donkey Drop
12. EHVChiefs
Door onze reglementen van 4 vanuit bovenstaande stand, aangevuld met 2 vanuit de breakdown stand, viel Clush buiten de kampioenschapstrijd en mocht RFT 85ers hier aan deelnemen. Dat ik dit jaar met succes want na de play-offs was de eindstand van de competitie:
1. RFT 85ers
2. TheDoctors
3. Amelandbor 49ers
4. Steenwijksmoer Seahawks
5. Attacking Auri
5. Presidentos
Onderin ging men ook de strijd aan om maar niet de Toilet Bowl te winnen. Door afwezigheid van Sinners, leek het een eenvoudige wedstrijd te worden voor Kloever, maar in week 17 wisten zijn 9 spelende spelers niet te winnen van McCaffrey en Chase Brown. Hierdoor gaat Kloever dit jaar met de Toilet Bowl aan de haal.
Hall of fame:
2025: @
RudyL
2024: @
Bad Brains
2023: @
Bazziek
2022: @
Amelandbor
@
Bad Brains @
Miggel @
apis29 @
Shenk @
Kloever @
Amelandbor @
BSTNjitRam @
Jarno Cremer @
Fluffyx92 @
Clush doen jullie volgend jaar weer mee? Tips voor spelregel aanpassingen kunnen hier nog in aangegeven worden, zodat we dat kunnen meenemen naar volgend jaar.
Ik ga er voor nu van uit dat @
chevsticks volgend jaar ook niet meer meespeelt, gezien zijn langdurige afwezigheid. Dus @
Bazziek mocht je weer mee willen doen, dan kan je je weer aanmelden. Andere liefhebbers zijn ook welkom voor de reservelijst.
En mocht er iemand daadwerkelijk een dynasty league willen opzetten, dan hou ik me aanbevolen om mee te doen.