Mijn vraag:
Ik heb een mini docking station gekocht voor mijn HP laptop. Er zit een heel klein kabeltje aan dus ik dacht ik koop een verlengkabel. Als ik deze aansluit wordt de usb-dongle van het draadloze keyboard niet herkend. Een usb memory stick wordt wel herkend. HDMI uitvoer werkt ook. Het vreemde is dat alles wel werkt als ik de dock aansluit met verlengkabel op mijn Lenovo laptop. Beide draaien Windows 11.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP Elitebook 845 G8
Lenovo Thinkpad
Siltcon® 13 in 1 USB C Hub - Docking Station
AdroitGoods Usb-C Verlengkabel - 10Gbps - Female naar Male adapter - 0,5 Meter
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Aansluiten op mijn andere laptop. Daar wekt het wel.
Drivers updaten van de HP laptop. Er zijn geen usb drivers beschikbaar.
Andere usb dongles geprobeerd. Memory stick wordt herkend. Telefoon wordt herkend.
Hopelijk is er een briljante tweaker die een idee heeft. Op zich geen showstopper maar ben wel benieuwd wat het nou zou kunnen zijn. Dank voor je aandacht!
Ik heb een mini docking station gekocht voor mijn HP laptop. Er zit een heel klein kabeltje aan dus ik dacht ik koop een verlengkabel. Als ik deze aansluit wordt de usb-dongle van het draadloze keyboard niet herkend. Een usb memory stick wordt wel herkend. HDMI uitvoer werkt ook. Het vreemde is dat alles wel werkt als ik de dock aansluit met verlengkabel op mijn Lenovo laptop. Beide draaien Windows 11.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP Elitebook 845 G8
Lenovo Thinkpad
Siltcon® 13 in 1 USB C Hub - Docking Station
AdroitGoods Usb-C Verlengkabel - 10Gbps - Female naar Male adapter - 0,5 Meter
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Aansluiten op mijn andere laptop. Daar wekt het wel.
Drivers updaten van de HP laptop. Er zijn geen usb drivers beschikbaar.
Andere usb dongles geprobeerd. Memory stick wordt herkend. Telefoon wordt herkend.
Hopelijk is er een briljante tweaker die een idee heeft. Op zich geen showstopper maar ben wel benieuwd wat het nou zou kunnen zijn. Dank voor je aandacht!