darkrain schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:49:
[...]
Huh, ik herken maar een deel van je verhaal.
Slaapgegevens staan instant in de telefoon, staat alles goed bij je?
Telefoontjes geen idee, bellen doe ik niet met mijn watch.
Alarm herken ik wel, daarom maak ik dat alleen op de watch aan.
Notificaties gaan weg van de telefoon en de watch en andersom, dus daar staat misschien iets niet goed?
De watch is wear OS, wat geen Android is... (ok het zal er ook niet heel ver vanaf liggen).
Maar ben wel benieuwd waarom bepaalde dingen bij mijn Watch 8 Classic en Fold 7 wel gaan en bij jou niet...
Ik weet niet hoe, maar de slaap gegevens worden weer automatisch gedaan... Eerst moest ik echt handmatig per dag doen. Nouja.
Telefoontjes gaat nog steeds niet. Als ik dat doe op m'n watch, komt de melding:"To make calls, turn on calls in Settings->Connections->Bluetooth>Paired device settings on your phone. Als ik dat doe dan is de schakelaar uit van de "calls" (ook de enige instelling die er is), maar als ik die aan probeer te doen gaat die meteen weer uit. Ik herinner me, en betaal ook voor een extre eSim voor op m'n watch, zodat ik zou kunnen bellen zonder dat ik m'n telefoon bij me heb. Ik denk dat daarin iets niet goed gegaan is.
Alarm, ach we werken er wel mee, ik heb nu wel een alarm die ik kan instellen op m'n telefoon, daar ook tegelijk al op mn watch afgaat, maar die van m'n watch kan snoozen of dismissen als ik wil.
Notificaties moet ik nog verder mee experimenteren. Misschien ligt het aan mn werk profiel dat ik op mn telefoon heb, maar niet op mn watch, terwijl ik daarvan wel notificaties krijg (Team/Outlook etc) op mn watch.