*knip* code is uitgedeeld.
[ Voor 79% gewijzigd door g86 op 04-08-2025 12:15 ]
[ Voor 79% gewijzigd door g86 op 04-08-2025 12:15 ]
Wat is een AOB en BCR code?g86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:52:
[...]
Voila nieuw order is al geleverd en een nieuwe stapelbare AOB en BCR code ontvangen. Samen goed voor 20% korting.
Andere watch gaat morgen retour.
[Afbeelding]
Dat zijn de eerste 3 letters van bij Samsung gebruikte kortingscodes... Die sturen ze soms aan hun leden, eventueel na registratie voor het één of ander...
Aha oké duidelijk, helaas niet gehad.darkrain schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:06:
[...]
Dat zijn de eerste 3 letters van bij Samsung gebruikte kortingscodes... Die sturen ze soms aan hun leden, eventueel na registratie voor het één of ander...
[ Voor 15% gewijzigd door DM89 op 04-08-2025 18:31 ]
Misschien via de chat even regelen? Achteraf willen ze ook nog wel korting geven.DM89 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:22:
[...]
Aha oké duidelijk, helaas niet gehad.
Zojuist een ontvangen in de doos van de bestelling. Dus nu kan ik weer opnieuw bestellen met 70 euro korting 😅
Laatste keer dat ik dat gevraagd heb deden ze het niet, en als ik een retour aanvraag wat ook via deze weg moet dan kan een reactie soms ook lang duren dus toch maar opnieuw besteld, en is al verstuurd.Daniel. schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:38:
[...]
Misschien via de chat even regelen? Achteraf willen ze ook nog wel korting geven.
Ja, soms laten ze dat lang aanslepen alvorens te beslissen of ze nadien nog korting geven. En dan zijn plots de 14 dagen bedenktijd voorbij of zijn bepaalde kortingen niet meer geldig.Daniel. schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:38:
[...]
Misschien via de chat even regelen? Achteraf willen ze ook nog wel korting geven.
Ik heb 386,19 euro betaald voor hetzelfde. AOB 10%, BCR 10% en WATCH2025 code 200 euro. Stapelbaar.DM89 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:41:
[...]
Laatste keer dat ik dat gevraagd heb deden ze het niet, en als ik een retour aanvraag wat ook via deze weg moet dan kan een reactie soms ook lang duren dus toch maar opnieuw besteld, en is al verstuurd.
Betaal nu 429 voor de Titanium Blue Ultra inclusief de Buds Pro 3 (verkoop ik waarschijnlijk nog)
Iemand meer info hierover? Betalen we zoveel voor plastic in de behuizing van de Ultra? Pfffff.g86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:35:
Waarom zeggen ze dat de Ultra van titanium grade 4 is?
Als dat middelste gedeelte blijkbaar gewoon plastic is?
Plastic smelt bij firetest:
YouTube: Samsung Galaxy watch ultra vs Fire 🔥#samsung #galaxywatchultra #app...
[Afbeelding]
Hele mooie prijs, helaas had ik maar 1 code gekregen.g86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 23:03:
[...]
Ik heb 386,19 euro betaald voor hetzelfde. AOB 10%, BCR 10% en WATCH2025 code 200 euro. Stapelbaar.
Ook de tweede nacht is gelukt en ik heb de uitslag ontvangen.Anton56 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 07:34:
Is het iemand al gelukt om een apneu score te krijgen op de watch8 ?
Health is bijgewerkt, na diverse pogingen op verschillende plekken en strak om de pols krijg ik de melding dat hij niet kan meten. 🙄
Deze bij Ali besteld, en ze noemen het 'sliver'Ferry1989 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:43:
Zijn er al mede tweakers die een metalen bandje hebben gekocht voor de watch 8 classic?
Zoja voor zilver of titanium gekozen, komt de kleur overeen met de kast?
coenox schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:38:
OK, kogel is door de kerk. Heb een Ultra in Titanium Blue besteld. Met de 200 euro korting, gratis Buds Pro en inleveren van 34 euro aan Samsung punten. Heb nog een gesealde watch 7 liggen, die verkoop ik los omdat dit iets meer oplevert dan inruil.
Ben benieuwd hoe bevalt. Heb een Garmin Epix 2 met lange batterijduur, maar mis toch de LTE mogelijkheid. En aanbod was nu wel erg aantrekkelijk.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
[ Voor 32% gewijzigd door DM89 op 05-08-2025 14:21 ]
Mag ik vragen waarom je naar een 2025 model bent gegaan. Dacht dat ze echt hetzelfde waren op het kleurtje wat je nu hebt na dan. Is het echt alleen maar vanwege de kleur?DM89 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:49:
Zojuist uitgepakt en ingesteld, 2025 Titanium Blue. Hiervoor had ik de 2024 zilver maar wou eens wat anders.
[Afbeelding]
😁
[ Voor 3% gewijzigd door Daniel. op 05-08-2025 23:25 ]
De 2024 versie heb ik al een tijden niet meer. Wou nu toch weer een Ultra en heb nu door korting en verkoop Buds3 Pro minder betaald aan de 2025 dan de 2024 versie dus vandaarDaniel. schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 23:25:
[...]
Mag ik vragen waarom je naar een 2025 model bent gegaan. Dacht dat ze echt hetzelfde waren op het kleurtje wat je nu hebt na dan. Is het echt alleen maar vanwege de kleur?
De bezel werkt als de waterlock aan staat, echter kun je geen keuze maken op het scherm als de waterlock aanstaat en ik heb ook nog geen manier gevonden om dit met de knoppen te doen. Accuduur is rond de 2 dagen met het LTE model, wel met always on display uitgezetTKR schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 09:02:
Ik overweeg van een Watch 5 Pro over te stappen op een Watch 8 Classic. De bediening met de bezel is voor mij een belangrijke plus aangezien ik veel zwem en het touchscreen moeilijk is te bedienen met natte handen. Nu zie je overal dat je met de bezel door menu’s en tiles e.d. kunt gaan, maar kun je ook zonder het touchscreen te gebruiken een keuze maken binnen een lijst of menu (normaal tik je dan op het item)? Ik kan dat in review video’s en de gebruiksaanwijzing niet achterhalen. Anders gezegd: is de 8 Classic volledig zonder touchscreen te gebruiken?
En in het verlengde hiervan: werkt de bezel van de 8 Classic als het water lock aanstaat?
[ Voor 4% gewijzigd door netblade op 06-08-2025 10:08 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dank voor je antwoord, dat maakt al wat meer duidelijk. Ik heb even zitten kijken naar tikopties zonder touchscreen (in mijn Watch5 Pro). Universele gebaren onder Toegankelijkheid laat tikken door een vuist- of knijpbeweging wel toe. Dat zal in de Watch8 Classic niet anders zijn, lijkt me. Ik denk dus dat met een combi van bezel en gebaren geheel ‘touchloze’ bediening wel mogelijk moet zijn.netblade schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:07:
[...]
De bezel werkt als de waterlock aan staat, echter kun je geen keuze maken op het scherm als de waterlock aanstaat en ik heb ook nog geen manier gevonden om dit met de knoppen te doen. Accuduur is rond de 2 dagen met het LTE model, wel met always on display uitgezet
Ah ja daar had ik nog niet aan gedacht (en mij eerlijk gezegd ook nog niet in verdiept) er zitten inderdaad functies om met gebaren of knijpbewegingen ook acties uit te voeren.TKR schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 13:02:
[...]
Dank voor je antwoord, dat maakt al wat meer duidelijk. Ik heb even zitten kijken naar tikopties zonder touchscreen (in mijn Watch5 Pro). Universele gebaren onder Toegankelijkheid laat tikken door een vuist- of knijpbeweging wel toe. Dat zal in de Watch8 Classic niet anders zijn, lijkt me. Ik denk dus dat met een combi van bezel en gebaren geheel ‘touchloze’ bediening wel mogelijk moet zijn.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
D3: SuHwak-2244
Klopt, gelukkig is het maar 2 nachten als het goed is... Maar comfortabel is het zeker niet.Anton56 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 21:09:
Erg onhandig en oncomfortabel om het horloge anders te moeten gaan dragen in de nacht als je een score wilt krijgen over slaapapneu.
[ Voor 127% gewijzigd door DM89 op 08-08-2025 09:11 ]
[ Voor 24% gewijzigd door dreester op 08-08-2025 11:03 ]
Ik heb het ook al jaren gewoon uit, als ik op me horloge wil kijken dan gaat het scherm pas aan. Scheelt wel veel hoor qua batterijduur.darkrain schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:30:
hmm AOD uit is wel interessant, komende van een hybrid (dus echte wijzers) wist ik niet zeker of dat voor mij zou werken, maar ga het nu gewoon proberen
Zit er toch gewoon 1 in de doos?dreester schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:52:
Kan iemand een goede oplader aanbevelen? De originele Samsung lader is zelfs bij Samsung zelf niet leverbaar, en alle "hockeypuck" opladers die je bij Bol/Amazon kunt krijgen lijken allemaal heet te worden en langzamer te laden.
Edit:
Never mind, beter zoeken...![]()
uitvoering: Samsung EP-OL300
Ik heb er ook meteen een tweede bij besteld, maar er zijn wel ook andere mogelijkheden onderweg. Ik heb een powerbank die het ook kan doen draadloos én als je telefoon het ondersteund kun je met je telefoon de watch draadloos opladen helaas dat kan niet meer...dreester schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:14:
[...]
Klopt, maar ik wil er nog een hebben voor onderweg en/of op werk. Zeker met de korte accuduur
[ Voor 3% gewijzigd door darkrain op 08-08-2025 12:03 ]
Welke heb je? Gaat toch minimaal wel 1 dag mee?? Mijn Ultra (2024) haalt makkelijk 3-4 dagen. de 2025 vooralsnog niet.dreester schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:14:
[...]
Klopt, maar ik wil er nog een hebben voor onderweg en/of op werk. Zeker met de korte accuduur
Galaxy-apparaten die Batterij draadloos delen ondersteunen:
Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra en latere modellen.
Galaxy Z Fold2 / Flip2 en latere modellen.
Galaxy Watch en latere modellen, behalve voor Galaxy Watch7 / Ultra.
Galaxy Buds en latere modellen.
Dat ... is heel erg jammer, maar lijkt er wel op dat het eruit is. Snelle test ging niet aan het laden, zal ff mijn post hierboven aanpassen.Gismo1979 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:55:
@darkrain Ik ben bang dat Samsung het draadloos laden met je telefoon van de watch 7 serie eruit heeft gesloopt:
https://www.samsung.com/n...re-on-your-galaxy-device/
[...]
Ik heb de 8 Classic, die gaat ongeveer 1,5 dag mee. Maar laatst had ik een onverklaarbare drain, misschien wel door de assistant die op de achtergrond draaide. Dan baal je wel als je geen oplader bij je hebt.Rohit schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:52:
[...]
Welke heb je? Gaat toch minimaal wel 1 dag mee?? Mijn Ultra (2024) haalt makkelijk 3-4 dagen. de 2025 vooralsnog niet.
Bijzondere link, kan er verder niets over vinden. Ook niet bij de verkoopadressen die genoemd worden.blue13x schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 02:45:
Samsung verkocht al een tijdje limited edition en ik dacht dat dit niet meer werd gedaan:
https://www.samsung.com/n...afptMjDNu5jsr6aKcmVINMs3u
Maar blijkbaar verkopen ze nu special edition versies van de Watch Ultra.
[url="https://tweakers.net/i/lbsyTyxDP_8lQ3ZRzLFsZKkyKJ8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bRtUYfLARbASalaOjAyftdLa.jpg?f=user_large",,"1"]
ja dat heb ik voor de watch wel aangezet idd, anders is het primaire ding wat ie moet doen (de tijd weergeven) niet te doensatshow schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:04:
Heeft iemand aanpasbare helderheid geactiveerd? Valt dat mee wat betreft accu gebruik?
Zojuist tijdens een fietstocht aangezet. Is wel handig met de zon
https://www.excluso.nl/sa...4-galaxy-watch-ultra-64gbcoenox schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:15:
[...]
Bijzondere link, kan er verder niets over vinden. Ook niet bij de verkoopadressen die genoemd worden.
Ik las bij de eerste link: 'Deze Galaxy Watch gaat nóg langer mee: 5 tot 6 dagen bij normaal gebruik'. Maar nu lees ik dat de special edition alleen een ander bandje heeft en een andere doos. Niet heel 'special' dus.
Is heel subjectief natuurlijk. Maar dat zijn meestal special edition watches..mooie presentatie met en exclusieve verpakking en extra metalen bandje.coenox schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 11:47:
[...]
Ik las bij de eerste link: 'Deze Galaxy Watch gaat nóg langer mee: 5 tot 6 dagen bij normaal gebruik'. Maar nu lees ik dat de special edition alleen een ander bandje heeft en een andere doos. Niet heel 'special' dus.
Metalen bandje van 8 euro op ali en je hebt een Special Edition!coenox schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 11:47:
[...]
[ Voor 28% gewijzigd door doogster op 11-08-2025 20:50 ]
Vind ik ook niet zo fijn om te zien, net nu ik op het punt stond om zelf een Galaxy Watch Ultra te bestellen. Dat heeft een Apple Watch Ultra dan beter voor elkaar.. (maar betaal je dan ook meer voor). Niet dat het iets af doet aan de algemene kwaliteit van het horloge, als er al risico is op krassen/beschadiging, zal het niet gauw op de zijkanten gebeuren.g86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:35:
Waarom zeggen ze dat de Ultra van titanium grade 4 is?
Als dat middelste gedeelte blijkbaar gewoon plastic is?
Plastic smelt bij firetest:
YouTube: Samsung Galaxy watch ultra vs Fire 🔥#samsung #galaxywatchultra #app...
[Afbeelding]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dat werkte (toen ik nog AOD aan had overdag) voor mij prima, dus eens met hierboven, heb je niets anders waar dit door kan komen?MrBlueEyes schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:12:
Ik zet voor ik ga slapen altijd de slaap modus aan. Als ik wakker word zet ik deze weer uit.
Alleen AOD blijft dan uitstaan. De slaap modus zet deze standaard uit, maar ik ga er vanuit dat het daarna dus ook weer wordt aangezet, maar dat gebeurd helaas niet.
Is hier een oplossing voor?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Kan ook een bug zijn. Bij mij komt er nu een update binnen. Misschien lost deze het op.MrBlueEyes schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:07:
Nee, ik gebruik routines verder ook niet. Ik heb dan ook alleen slaap en bioscoop stand. En beiden staan op default instellingen.
Zou mooi zijn. Ik zie het morgen wel of het goed gaat.Gismo1979 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:29:
[...]
Kan ook een bug zijn. Bij mij komt er nu een update binnen. Misschien lost deze het op.
Deze ochtend na de update gisteravond, doet hij het weer. Toeval of niet, ik ben blij.Gismo1979 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:09:
Ik zou toch eens goed kijken naar de instellingen van de standen. Lijkt erop dat daarin de AOD niet meer aangezet wordt.
Ik gebruik de slaapstand op mijn telefoon. Dan gaat mijn smartwatch automatisch mee.darkrain schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:23:
Gebruiken jullie de slaapstand routine? En zo ja, hoe schakel je die dan in? Automatisch of handmatig en met welke triggers dan?
Ik probeer te ontdekken wat goed werkt... Voorlopig is dat handmatig voor mij denk ik. Ben benieuwd hoe anderen dat doen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
klopt ook, maar hoe schakel je die in dan?Marc H schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:32:
[...]
Ik gebruik de slaapstand op mijn telefoon. Dan gaat mijn smartwatch automatisch mee.
[ Voor 11% gewijzigd door Marc H op 15-08-2025 10:37 ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Mooi en hoe staat dan die setting bovenaan "indien wordt voldaan aan onderstaande voorwaarden" of "indien voldaan aan voorwaarde hieronder"? Ik denk dat die bepaald of aan alle voorwaarden voldaan moet zijn of aan 1 van de voorwaarden... maar klopt dat wel?Gismo1979 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:56:
Ik heb de volgende instellingen ingesteld onder slapen:
[Afbeelding]
Zodra ik de telefoon oplaad (gaat iedere avond aan de oplader) dan schakelt het horloge ook in slaapstand (standen en routines synchroniseren met de telefoon)
Ja dat dacht ik al, ga het zo ook eens proberen.Gismo1979 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:07:
Ik heb hem op "indien wordt voldaan aan onderstaande voorwaarden" gezet, want anders start de routine als er 1 van de voorwaarde actief is (heb het even omgezet en dan wordt de routine actief omdat Android Auto niet verbonden is).
Hij schakelt in tussen het tijdsbestek wat je opgeeft, dus als je hem bv één uurtje later aan de lader hangt start de routine gewoon.darkrain schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:00:
[...]
Ja dat dacht ik al, ga het zo ook eens proberen.
Weet jij zo wat er gebeurt als je dan om de starttijd de boel nog niet aan de lader hebt maar dat later doet? Schakelt het dan alsnog in of moet je het dan met het handje doen?
dat is top, thanksGismo1979 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:07:
[...]
Hij schakelt in tussen het tijdsbestek wat je opgeeft, dus als je hem bv één uurtje later aan de lader hangt start de routine gewoon.
Huh, ik herken maar een deel van je verhaal.DrBashir schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:23:
Eerst met een Watch 7 en de Fold 4, nu met de Watch 8 Ultra en de Fold 7, ik heb nog steeds regelmatig het gevoel dat de Watch en m'n telefoon 2 aparte devices zijn, en geen verlengde van elkaar, zoals dat wel zo is met de iPhone en Apple Watch.
Hoezo moet ik mijn slaap gegevens van elke nacht apart uploaden naar m'n telefoon?
Hoezo kan ik niet zondermeer een telefoontje plegen vanaf mijn watch terwijl mijn telefoon boven ligt?
Waarom gaat m'n alarm af op m'n telefoon EN op m'n watch als ik de watch om heb?
Waarom zijn notificaties niet dezelfde instelling op m'n watch als op m'n telefoon?
Waarom worden notificaties niet ook op m'n telefoon verwijderd als ik ze verwijder op m'n watch (of andersom)?
Echt dus nog het gevoel dat de 2 aparte android apparaten zijn, terwijl bij Apple het lijkt alsof ze een zijn. Maar misschien doe ik iets verkeerd?
Waarom zou je je slaap handmatig moeten uploaden. Bij mij gaan slaap, sporten, stappen automatisch via Samsung health naar mijn telefoonDrBashir schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:23:
Eerst met een Watch 7 en de Fold 4, nu met de Watch 8 Ultra en de Fold 7, ik heb nog steeds regelmatig het gevoel dat de Watch en m'n telefoon 2 aparte devices zijn, en geen verlengde van elkaar, zoals dat wel zo is met de iPhone en Apple Watch.
Hoezo moet ik mijn slaap gegevens van elke nacht apart uploaden naar m'n telefoon?
Hoezo kan ik niet zondermeer een telefoontje plegen vanaf mijn watch terwijl mijn telefoon boven ligt?
Waarom gaat m'n alarm af op m'n telefoon EN op m'n watch als ik de watch om heb?
Waarom zijn notificaties niet dezelfde instelling op m'n watch als op m'n telefoon?
Waarom worden notificaties niet ook op m'n telefoon verwijderd als ik ze verwijder op m'n watch (of andersom)?
Echt dus nog het gevoel dat de 2 aparte android apparaten zijn, terwijl bij Apple het lijkt alsof ze een zijn. Maar misschien doe ik iets verkeerd?
Ook besteld en is inmiddels binnen, dank voor de tip nog, bandje past er mooi bijdreester schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 07:58:
[...]
Deze bij Ali besteld, en ze noemen het 'sliver'![]()
[Afbeelding]
https://wren.co/join/Devian
Bij welke watch heb je dat en zit ie wel goed om je pols?Devian schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:00:
Heart rate sensor is wel echt waardeloos....bijna dagelijks dat ik zie dat hij een dubbele waarde pakt (zoals nu 122bpm, terwijl het rond de 60 is).
Nee, ik probeer voorzichtig te zijn en tot nu toe gaat dat goedNougat schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 17:27:
Gebruiken jullie een case protector?
Heb er nog wel 1, zie DMmgleisteen1337 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:47:
Iemand een code over?
[ Voor 255% gewijzigd door Albert020 op 19-08-2025 22:42 ]
[ Voor 94% gewijzigd door MertijnW op 21-08-2025 15:27 ]
who put a "stop payment" on my reality check
Bij mij werkt deze gewoon nog:LOTG schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:18:
Ik ben ondertussen al bijna een week met support bezig betreffende de kortingscode op de memberssite.
Het lijkt er op dat ze daar de WATCH2025 code stilletjes hebben verwijderd. Ik had al sinds juli de Ultra in mijn winkelmandje staan, maar toen ik ergens een week of 3 geleden inlogde werkte de code niet meer. Even gewacht of het probleem zou verdwijnen maar nee. Vorige week maar eens met support contact op genomen, duidelijk vermeld dat het om de membershop ging en werd gezegd dat het zou moeten werken.
Het zou intern opgepakt word en ik zou deze week daar via de mail bericht over krijgen.
Gisteren een korte mail gekregen, getest en moet werken.
Werkt uiteraard niet, maar nu blijkt dat de banner op de memberssite de code niet meer vermeld. Alleen de buds.
Na wat zoeken ook wat support forum pagina's gevonden met het zelfde issue, screenshort en ook het antwoord zou moeten werken.
Dus weer contact met support opgenomen, en vannacht bericht gekregen dat het alleen in de reguliere shop werkt.
Dit is in mijn ogen niet echt eerlijk. Samsung heeft ergens (waarschijnlijk met de buds actie) besloten op de members site geen code meer te accepteren, maar heeft wel de banner laten staan. Toen ik de eerste keer contact op nam stond die er namelijk nog (screenshot gemaakt) met einddatum (7-9) en ander kortingsbedrag als de reguliere site, exact zoals in juli toen het wel werkte.
Nu weer aan het wachten op support, wat waarschijnlijk weer een kastje naar de muur situatie word, maar ik vind dit wel wat op bedrog lijken door een actie te beëindigen binnen de gestelde periode terwijl je daar nog mee adverteert. En als je er op gewezen word het stilletjes te verwijderen en doen als of je neus bloed.
Vandaag bericht gekregen, de bestelling is geaccepteerd. Nu dus wachten wanneer hij verzonden wordtDaRk PoIsOn schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 20:12:
Ik heb vandaag de Fold 7 in ontvangst genomen en een kleine 2 uur geleden de Watch Ultra besteld. Bij de bestelling kon ik niet Belsimpel als winkel aangeven. Zijn er hier meer die dat hadden en hoe hebben jullie dit gedaan? Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb, dan excuses.
Ik twijfel nog of ik de Ultra ga inruilen voor een 8 Classic. Ik ga die draaiende bezel van mijn 6 Classic wel missen
who put a "stop payment" on my reality check
Ik weet niet hoe, maar de slaap gegevens worden weer automatisch gedaan... Eerst moest ik echt handmatig per dag doen. Nouja.darkrain schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:49:
[...]
Huh, ik herken maar een deel van je verhaal.
Slaapgegevens staan instant in de telefoon, staat alles goed bij je?
Telefoontjes geen idee, bellen doe ik niet met mijn watch.
Alarm herken ik wel, daarom maak ik dat alleen op de watch aan.
Notificaties gaan weg van de telefoon en de watch en andersom, dus daar staat misschien iets niet goed?
De watch is wear OS, wat geen Android is... (ok het zal er ook niet heel ver vanaf liggen).
Maar ben wel benieuwd waarom bepaalde dingen bij mijn Watch 8 Classic en Fold 7 wel gaan en bij jou niet...
Had ik ook, omgeruild voor een Watch8 40mm, voor mijnde perfecte pasvorm.jop33 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:03:
Watch 8 classic binnen en uitgeprobeerd, Doe hem weer retour hij is te groot en te zwaar naar mijn mening.Hoe is bij anderen de ervaring ?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq