Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:18
Het valt me op dat de accu van mijn watch 8 40 mm beter is dan een tijdje geleden.

Voorheen 1,5 dag en nu 2,5 dag met hetzelfde gebruik.

Overdag Bluetooth aan, AOD uit.

Als ik ga slapen, zet ik de Bluetooth uit, horloge in spaarstand en slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:55
satshow schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:30:
Als ik ga slapen, zet ik de Bluetooth uit, horloge in spaarstand en slaapstand.
Doe je dit met een routine of handmatig? En neemt je horloge in spaarstand nog wel de slaapgegevens op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:18
mattazing schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:46:
[...]

Doe je dit met een routine of handmatig? En neemt je horloge in spaarstand nog wel de slaapgegevens op?
Ik doe dat handmatig. Mijn slaap gegevens worden gewoon weergegeven in de app als ik deze weer aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:13
Via Belsimpel de Watch 8 Classis besteld voor 349,- (150,- kortingscode). Daarnaast kan ik de Buds 3 Pro claimen. Die heb ik zelf al en zal de gesealde proberen te verkopen via Marktplaats / V&A.

Nu wil ik graag een betrouwbare oplaadkabel kopen voor in mijn werktas zodat ik onderweg kan laden indien nodig. Iemand goede ervaring met een kabel? Via Bol / Amazon zie ik ze wel staan, maar geen idee of die betrouwbaar zijn. Persoonlijk probeer ik vaak wel originele Samsung laders te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Deze week komt m'n Watch 8 binnen. Ik kom van 15 jaar iPhone sinds een week binnen met een S25, maar de watch is me nog nieuw, ik heb de Apple Watch gehad, maar kan de watch 8 ook gewoon Qi opladen? Of kan dit alleen met de puck?

En klopt het dat Samsung het gesloopt heeft dat je je watch niet meer kunt opladen met de achterkant van je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

xoniq schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:09:
Deze week komt m'n Watch 8 binnen. Ik kom van 15 jaar iPhone sinds een week binnen met een S25, maar de watch is me nog nieuw, ik heb de Apple Watch gehad, maar kan de watch 8 ook gewoon Qi opladen? Of kan dit alleen met de puck?

En klopt het dat Samsung het gesloopt heeft dat je je watch niet meer kunt opladen met de achterkant van je telefoon?
Qi doet ie wel en idd met de telefoon gaat niet meer...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
darkrain schreef op maandag 8 september 2025 @ 13:34:
[...]

Qi doet ie wel en idd met de telefoon gaat niet meer...
Uberhaubt Qi is al een win. Moest bij de Apple Watch continu de officiële lader meezeulen en niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Qi laden doet hij wel. Al is het blijkbaar niet altijd even eenvoudig. Ik kwam het volgende tegen toen ik zocht op watch 8 en Qi laden: https://www.androidpolice...ing-problems-charger-duo/
Het vervelende blijkt het bandje te zijn van het horloge (met name de normale versie). Het bandje blijkt ervoor te zorgen dat het horloge niet vlak op bepaalde laders (in het artikel hebben ze het over de duo-pad van Samung) komt te liggen, waardoor de behuizing geen goed contact maakt met de lader. De classic en Ultra hebben hier geen last van aangezien de (standaard) bandjes hierop volledig opzij kunnen draaien en daardoor het horloge niet optillen. De standaard sportbandje van de normale watch 8 kan schijnbaar ook volledig opzij draaien.

Even een puntje dus om op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninne1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:26
Ik heb sinds een paar dagen ook de watch8. Ik wil graag de camera Controller app gebruiken, maar die kan ik helemaal niet vinden op mijn horloge. Heb ook al een factory reset gedaan, maar dat hielp ook niet. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy A56. Zijn er mensen met deze combi die het wel werkend hebben gekregen?

Kan er ook maar weinig over vinden, en tegenstrijdige antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ninne1 schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:32:
Ik heb sinds een paar dagen ook de watch8. Ik wil graag de camera Controller app gebruiken, maar die kan ik helemaal niet vinden op mijn horloge. Heb ook al eeen factory reset gedaan, maar dat hielp ook niet. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy A56. Zijn er mensen met deze combi die het wel weekend hebben gekregen?

Kan er ook maar weinig over vinden, en tegenstrijdige antwoorden.
Het lijkt erop dat Samsung dit niet ondersteunt op Galaxy A-toestellen.

Informatie is niet helemaal up to date, maar in de lijst van ondersteunde toestellen is geen enkele Galaxy A te vinden helaas:
https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00084676/
Pagina: 1 2 3 Laatste