Dat lijkt me wel stap 1 om te noemen, inderdaad.
Als je duidelijk geen namaakproducten verkoopt, dat melden en door met je leven. Als die advocaten dan een vervolgstap nemen moeten ze wel ergens een fout maken en dat wordt dan vanzelf duidelijk. Dan kun je het nog steeds niet "gewoon negeren" (in ieder geval niet op het punt dat het voor een rechter komt), maar als je op het juiste moment aangeeft waar ze fout zitten komt dat dan wel goed.
Als je
wel namaakproducten verkoopt dan is "gewoon negeren" niet zo'n goed idee, een advocatenkantoor stopt echt niet met jou "lastig vallen" als ze even geen reactie krijgen. Dan zou ik zelf ook maar juridische hulp in gaan schakelen. Nou zitten er ook een aantal tweakers met juridische achtergrond op tweakers, maar veel tweakers hebben dat niet, dus daar zou ik niet volledig op vertrouwen. Afhankelijk van wat die advocaten eisen kan zoiets best wat gevolgen hebben.
Als ze "alleen maar" eisen dat je stopt met de verkoop zou ik dat in ieder geval snel doen, en ze dat laten weten. Eisen ze nog meer, zoals een schadevergoeding?
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.