Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 22:41
wowcore95 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:53:
[...]

Bij mij staat er nu op de samsung shop voorbereiding van de verzending met een leverdatum voor morgen, ben benieuwd of die ook morge komt 😵
Net een mail gekregen dat ze morgen komen 1tb fold 7 blauw. Ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 13:57
wowcore95 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:53:
[...]

Bij mij staat er nu op de samsung shop voorbereiding van de verzending met een leverdatum voor morgen, ben benieuwd of die ook morge komt 😵
Hier ook....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Toch wel netjes van Samsung, ik was de code voor de pro oortjes vergeten bij de bestelling te doen van 2 weken geleden, contact gezocht en een code gekregen om ze te kopen voor een bedrag van 1 euro.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:22
dave1972 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:41:
Toch wel netjes van Samsung, ik was de code voor de pro oortjes vergeten bij de bestelling te doen van 2 weken geleden, contact gezocht en een code gekregen om ze te kopen voor een bedrag van 1 euro.
Wat een bofferd! Ik had hetzelfde, maar ik had blijkbaar pech met de Samsung-medewerker op WhatsApp. De enige mogelijkheid was volgens haar de bestelling annuleren en dan de Fold 7 opnieuw bestellen met de FF7 code erbij... Dat gingen we niet doen natuurlijk, want dan vervielen de twee andere codes (NCR en AON). Hoe heb jij contact opgenomen, en met wie heb je gesproken (mag in een PB)? Misschien dat ik dan nog een poging waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Of-Aaargh schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:17:
[...]

Wat een bofferd! Ik had hetzelfde, maar ik had blijkbaar pech met de Samsung-medewerker op WhatsApp. De enige mogelijkheid was volgens haar de bestelling annuleren en dan de Fold 7 opnieuw bestellen met de FF7 code erbij... Dat gingen we niet doen natuurlijk, want dan vervielen de twee andere codes (NCR en AON). Hoe heb jij contact opgenomen, en met wie heb je gesproken (mag in een PB)? Misschien dat ik dan nog een poging waag.
Via whatsapp had ik gesproken met een een of andere Linda ... die heeft het doorgezet naar een andere afdeling en vanmorgen kreeg ik een mail met die kortingcode. Moet wel zeggen dat er ongeveer 1.5 week overheen ging. Maar ik bleef gewoon mekkeren, als het antwoord te lang op zich liet wachten.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
dave1972 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:20:
[...]

Via whatsapp had ik gesproken met een een of andere Linda ... die heeft het doorgezet naar een andere afdeling en vanmorgen kreeg ik een mail met die kortingcode. Moet wel zeggen dat er ongeveer 1.5 week overheen ging. Maar ik bleef gewoon mekkeren, als het antwoord te lang op zich liet wachten.
Dan neem ik nog even contact op met 'Jennifer' via Whatsapp. Inderdaad, soms duurt het lang voordat je antwoord krijgt via WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owenray
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 12:57
Heb op de 17 juli de flip7 blauw 512gb besteld bij de mediamarkt. Hun klantenservice nummer werkt niet meer. De chat kwam ik heel mogelijk doorheen en opde mail doen ze er dagen over.
Maargoed sinds gisteren is een of andere afdeling daaris nu bezig met uitzoeken waarom de bestelling nog niet verzonden is. Hoe ingewikkeld kan het zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 13:25
dave1972 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:41:
Bij mij is de interne afdeling nog steeds aan het beraadslagen of ik in aanmerking kom dus dit is gunstig dan. Lekker dat ze jou tegemoetkomen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:04
MeanDz schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 16:49:
[...]

Bij mij is de interne afdeling nog steeds aan het beraadslagen of ik in aanmerking kom dus dit is gunstig dan. Lekker dat ze jou tegemoetkomen in ieder geval.
Het zijn echt goede oortjes. Ik merk een groot verschil t.o.v. de buds 2 pro.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roro86
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 01-08 15:12
Toch blij dat mijn Fold vertraging op heeft gelopen. Heb er nog even meer rustig over nagedacht en via collega's kunnen proberen. Maar snel tot de conclusie gekomen dat het echt overhyped is.. Zie geen nut van een Fold. Keuze gemaakt om toch gewoon voor een normale phone te gaan. Ik moet zeggen Samsung heeft goede marketing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-09 00:45
Roro86 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:40:
Toch blij dat mijn Fold vertraging op heeft gelopen. Heb er nog even meer rustig over nagedacht en via collega's kunnen proberen. Maar snel tot de conclusie gekomen dat het echt overhyped is.. Zie geen nut van een Fold. Keuze gemaakt om toch gewoon voor een normale phone te gaan. Ik moet zeggen Samsung heeft goede marketing ;)
Het is fijn dat u erover heeft nagedacht. Ik heb de folder sinds 22 juli en moet zeggen dat het toestel werkelijk uitstekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:25
Ik vind de fold 7 ook wel een beetje een gimmick. Maar wel eentje die een enorm futuristische uitstraling heeft. En daarbij in gesloten toestand er ook nog eens erg chique uitziet. Ik had hiervoor een S23 Ultra, ook fijn en mooi. Maar toch wat groot in de hand, en in de broekzak.

De Fold, heeft ingeklapt een perfect maatje. Ligt goed in hand. En uitgeklapt een veel groter scherm dan wat dan welke telefoon dan ook. En gewoon vast te houden met 1 handje, niet te zwaar en fijn te bedienen.

Ik ben wel tevreden geloof ik :)

(gut wat lopen die topic's toch door elkaar...ervaringen, levertijden....asss.......)

[ Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 01-08-2025 16:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
Yes mijn 2e order (die ik ga gebruiken) komt morgen binnen!! 24 juli besteld. Fold 1TB Blue

Godsamme zeg, nu staat er in de mail Fold 7 levering vanaf 1 september! De watch en case komen vandaag als het goed is pas.... In mijn account staat de Fold op verzonden...

[ Voor 52% gewijzigd door Rohit op 04-08-2025 02:05 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Rohit schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 18:14:
Yes mijn 2e order (die ik ga gebruiken) komt morgen binnen!! 24 juli besteld. Fold 1TB Blue

Godsamme zeg, nu staat er in de mail Fold 7 levering vanaf 1 september! De watch en case komen vandaag als het goed is pas.... In mijn account staat de Fold op verzonden...
Hoop voor jou dat hij gewoon morgen binnen komt want af en toe is Samsung ronduit wazig m.b.t. communiceren van de correcte bezorgtijd. Of zoals nu bij jou dat hij op verzonden staat terwijl Samsung zegt dat ie pas 1 september komt. Gaat er toch iets niet goed in de interne communicatie daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
MeanDz schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 07:51:
[...]

Hoop voor jou dat hij gewoon morgen binnen komt want af en toe is Samsung ronduit wazig m.b.t. communiceren van de correcte bezorgtijd. Of zoals nu bij jou dat hij op verzonden staat terwijl Samsung zegt dat ie pas 1 september komt. Gaat er toch iets niet goed in de interne communicatie daar.
Alles is binnen :) Geen idee waarom ze erbij hebben gezet levering vanaf 1 september maar goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 04-08-2025 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
buyback.be of L8P LOOP heb ik dus mijn oude "inruil" toestel naar toegestuurd.

Ik zie dat mijn pakket daar aangekomen is,
Vervolgens sturen ze mij dezelfde mail als je in de eerste week van levering krijgt, die met de vraag het toestel op te sturen....

De professionaliteit spat er vanaf.... :| Als dat maar goed komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 13:50

DON PAPA

Tweaker-fan

ppeterr schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 16:11:
buyback.be of L8P LOOP heb ik dus mijn oude "inruil" toestel naar toegestuurd.

Ik zie dat mijn pakket daar aangekomen is,
Vervolgens sturen ze mij dezelfde mail als je in de eerste week van levering krijgt, die met de vraag het toestel op te sturen....

De professionaliteit spat er vanaf.... :| Als dat maar goed komt.
Had ik afgelopen vrijdag ook, blijkbaar loopt de afdeling die de inruil in ontvangst neemt achter op het mail systeem, dat een herhaal bericht verstuurd als er na zoveel dagen nog niks is ontvangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
DON PAPA schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 16:15:
[...]

Had ik afgelopen vrijdag ook, blijkbaar loopt de afdeling die de inruil in ontvangst neemt achter op het mail systeem, dat een herhaal bericht verstuurd als er na zoveel dagen nog niks is ontvangen...
Dat zal het zijn, ik heb die mail nu 3x mogen ontvangen. Ze zullen het wel erg druk hebben......
Staat ook in die mail vermeld zie ik nu, het is ze vergeven :7

[edit]

Krijg zojuist dan toch de stap 2 email. De bevestiging dat het toestel is aangekomen.

[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 04-08-2025 16:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
ppeterr schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 16:19:
[...]

Dat zal het zijn, ik heb die mail nu 3x mogen ontvangen. Ze zullen het wel erg druk hebben......
Staat ook in die mail vermeld zie ik nu, het is ze vergeven :7

[edit]

Krijg zojuist dan toch de stap 2 email. De bevestiging dat het toestel is aangekomen.
Vorig week maandag fold (1e order) ontvangen > woensdag inruil opgestuurd > donderdag weer mail , t&t gaf aan pakket afgeleverd. > vandaag mail stap 2 inruil controleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Rohit schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:21:
[...]

Alles is binnen :) Geen idee waarom ze erbij hebben gezet levering vanaf 1 september maar goed.
Lekker man, ja soms is Samsung gewoon de weg kwijt.
Het is gekkenhuis na zo een unpacked event dat begrijp ik wel maar dat ze het overzicht zo verliezen is best gebrekkig. In ieder fijn dat jii hem binnen hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door MeanDz op 04-08-2025 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 13:58
Dag mede-tweakers, wegens levensomstandigheden heb ik een beetje de boot gemist met de fold 7 release aanbiedingen. Met de Ultra's scoorde ik altijd erg mooie deals. Wat ik nu het slimste om te doen? Ik zie dat de fold 6 in vrijwel alle varianten erg in prijs daalde in oktober 24, zal dat nu weer gebeuren wat denken jullie? Enige andere optie nu is met 5% shop korting €120,- opslag korting en gratis watch ultra 2025 kopen in de samsung store, ik had al contact met ze opgenomen en ook met mijn provider ( ik kan verlengen namelijk ) maar ook daar boden ze een gratis horloge aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Mschrijver88 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:57:
Dag mede-tweakers, wegens levensomstandigheden heb ik een beetje de boot gemist met de fold 7 release aanbiedingen. Met de Ultra's scoorde ik altijd erg mooie deals. Wat ik nu het slimste om te doen? Ik zie dat de fold 6 in vrijwel alle varianten erg in prijs daalde in oktober 24, zal dat nu weer gebeuren wat denken jullie? Enige andere optie nu is met 5% shop korting €120,- opslag korting en gratis watch ultra 2025 kopen in de samsung store, ik had al contact met ze opgenomen en ook met mijn provider ( ik kan verlengen namelijk ) maar ook daar boden ze een gratis horloge aan.
Als je nú een Fold 7 móet hebben, dan zou ik 'm nu kopen. Anders rustig afwachten wat voor betere aanbiedingen er komen. Wij hebben geen glazen bol, dus niemand buiten Samsung weet of er in oktober weer iets komt. Feit is wel dat de afgelopen jaren de beste deals te krijgen waren tijdens de pre-order. Dus wat dat betreft heb je wel pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Mschrijver88 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:57:
Ik zou wachten als ik jou was. Meestal volgt er bij Samsung een paar maanden na de introductie weer een mooie promotie actie waarbij je een hogere inruil bonus krijgt en de prijzen gaan ongetwijfeld naar beneden. Nu staat de Fold 7 nog voor de hoofdprijs op de Samsung website maar hij is ongetwijfeld al goedkoper te vinden bij onafhankelijke gsm winkels. En dat gaat vanzelfsprekend bij Samsung ook gebeuren. Ze bewegen gewoon mee met de markt. Als je niet nu hoeft te vervangen zou ik als ik jou was nog even geduld betrachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Rohit schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 16:43:
[...]

Vorig week maandag fold (1e order) ontvangen > woensdag inruil opgestuurd > donderdag weer mail , t&t gaf aan pakket afgeleverd. > vandaag mail stap 2 inruil controleren.
Heb hem ook 3 keer ontvangen. Heb hem gisteren verstuurd, zojuist bevestiging van postnl dat hij afgeleverd is. Benieuwd wanneer L8P het bevestigd met stap 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-09 11:10
De 29e mail dat ze de inruil ontvangen hadden, vandaag de bevestiging dat alles ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
Toch maar de fold 7 512GB in het zwart gekocht voor 1483 euro, met ultra watch en zonder inruil, ( verwacht wel dat mijn 15 pro max voor €600/650 verkoopt ) dus al met al is dat geen verkeerde deal.
https://www.techfabrique....gb-512-gb-4400-mah-zwart/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik ben ook van plan, om deze fold 7 512GB in het zwart te kopen bij techfabrique.nl.
Graag hoor ik van je, hoe deze fold 7 512GB geleverd is ;)
Mschrijver88 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:56:
Toch maar de fold 7 512GB in het zwart gekocht voor 1483 euro, met ultra watch en zonder inruil, ( verwacht wel dat mijn 15 pro max voor €600/650 verkoopt ) dus al met al is dat geen verkeerde deal.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Mschrijver88 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:56:
Is het een Nederlands model? Ik zie namelijk niet direct terug dat techfabrique meedoet met de actie van Samsung.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
B-Bandit schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:01:
[...]

Is het een Nederlands model? Ik zie namelijk niet direct terug dat techfabrique meedoet met de actie van Samsung.
Ik durf te wedden van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
Dit serienummer wordt geleverd, en toevallig staat deze genoemd bij de actievoorwaardes van Samsung:)

F966BZKCEUB

https://images.samsung.co...Fold6_met_Watch_Ultra.pdf

Edit, ohh het gaat om de EAN code, nou we zien wel wat er geleverd wordt, ik hou jullie op de hoogte!

[ Voor 11% gewijzigd door Mschrijver88 op 11-08-2025 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 22:35
Mschrijver88 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:53:
Dit serienummer wordt geleverd, en toevallig staat deze genoemd bij de actievoorwaardes van Samsung:)

F966BZKCEUB

https://images.samsung.co...Fold6_met_Watch_Ultra.pdf

Edit, ohh het gaat om de EAN code, nou we zien wel wat er geleverd wordt, ik hou jullie op de hoogte!
Ik zie bij land van herkomst staan: Vietnam. Nu weet ik niet of ze daarmee de fabriek bedoelen of dat het grijze import betreft.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
Telefoon vandaag ontvangen, helaas komt het EAN nummer niet overeen met de door samsung aangegeven, alsnog aanvraag gedaan, we zien wel wat samsung zegt. https://images.samsung.co...Fold6_met_Watch_Ultra.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:34
Ik heb deze telefoon nu 2x bekeken en ben er erg gecharmeerd van. Een groter scherm is een mooie optie, vooral met surfen of bepaalde apps.
Ik bezit zelf nog een voucher (vanuit overuren) van 500 euro voor Belsimpel. Ben daarom aan hun gebonden.

Zag dat je nu de Watch Ultra bij de Fold 7 krijgt, mooi maar voor mij net te laat want heb al een andere smartwatch. Stel dat ik deze kan verkopen voor 500 euro + de voucher van 500 euro + de opbrengst van m'n Pixel 7 Pro (150?). Dan kom ik op 549 voor de telefoon.

Ook kijk ik nog naar de non-foldables zoals de Pixel 10 Pro en de Xiaomi 15 Ultra.

Zijn er mensen die deze aanbieding besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Binnetie schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 07:20:
Ik heb deze telefoon nu 2x bekeken en ben er erg gecharmeerd van. Een groter scherm is een mooie optie, vooral met surfen of bepaalde apps.
Ik bezit zelf nog een voucher (vanuit overuren) van 500 euro voor Belsimpel. Ben daarom aan hun gebonden.

Zag dat je nu de Watch Ultra bij de Fold 7 krijgt, mooi maar voor mij net te laat want heb al een andere smartwatch. Stel dat ik deze kan verkopen voor 500 euro + de voucher van 500 euro + de opbrengst van m'n Pixel 7 Pro (150?). Dan kom ik op 549 voor de telefoon.

Ook kijk ik nog naar de non-foldables zoals de Pixel 10 Pro en de Xiaomi 15 Ultra.

Zijn er mensen die deze aanbieding besteld hebben?
De ultra heb ik gekocht voor 160 euro bij mijn Fold met inruil van een kapotte telefoon dus 500 gaat hem echt niet worden. Je kan hem nu ook al voor minder kopen dus zou er goed rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Iemand de 5% korting al gekregen van samsung vanwege de vertraging, hier nog niks ontvangen.

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Ik heb de ultra kunnen verkopen voor 450 euro. Hij kostte me zelf 192 dus goede deal gemaakt vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:32
Bij belsimpel (icm kpn abbo van 20 per maand) kan ik hem kopen voor 1.392 (265GB). Is dat een beetje vergelijkbaar met de launch kortingen? Die actie is nu verlopen en heb het niet helemaal gevolg. Ik verwacht de Watch te kunnen verkopen voor 300 en de huidige IPhone 16 pro voor 600 a 700. Dan is de upgrade best leuk.

Wordt soms wel moe van mezelf. Al veel te vaak gewisseld van telefoon.. van iPhone 15 pro Max naar fold6, naar Galaxy ultra 25 naar iPhone 16 pro….. laatste wissel kwam doordat ik een nieuwe werktelefoon kon uitkiezen die ik privé kan gebruiken (moet iPhone zijn van werk) maar nu de fold7 uit is begint het wéér te kriebelen.. meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
niels2322 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:59:
Bij belsimpel (icm kpn abbo van 20 per maand) kan ik hem kopen voor 1.392 (265GB). Is dat een beetje vergelijkbaar met de launch kortingen? Die actie is nu verlopen en heb het niet helemaal gevolg. Ik verwacht de Watch te kunnen verkopen voor 300 en de huidige IPhone 16 pro voor 600 a 700. Dan is de upgrade best leuk.

Wordt soms wel moe van mezelf. Al veel te vaak gewisseld van telefoon.. van iPhone 15 pro Max naar fold6, naar Galaxy ultra 25 naar iPhone 16 pro….. laatste wissel kwam doordat ik een nieuwe werktelefoon kon uitkiezen die ik privé kan gebruiken (moet iPhone zijn van werk) maar nu de fold7 uit is begint het wéér te kriebelen.. meer mensen last van?
Bij de launch was de laagste prijs van de Fold 7 rond de 1200 euro, met wat gegoochel met kortingscodes en nieuwe account voor in de Samsung Shop-app. Maar dan had je wel de 200 euro duurdere 512GB versie. dus je bent nu in totaal wel een stuk duurder uit dan bij de preorder. Maar áls je de Watch Ultra weet te verkopen voor 300 euro en de Iphone voor 700 euro is het alles bij elkaar geen slechte deal.
Ik heb zelf de Fold 7 niet gehouden, ik was underwhelmed na alle hype, het verschil met de Oneplus Open was me te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Kun je op de Fold 7 van Techfabrique en PhoneMarket ook Samsung Care+ afsluiten?

Edit: nee, dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisweb op 18-08-2025 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Bericht van L8P, inruil goedgekeurd. Had hem 4 augustus opgestuurd, 7 augustus bevestiging ontvangst en vandaag de goedkeuring in de mail. Niet heel erg snel maar ook weer niet verschrikkelijk langzaam met verwerken. Het zal bij hun nu ook wel gekkenhuus zijn dus al met al best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
Cyclonic schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:53:
Iemand de 5% korting al gekregen van samsung vanwege de vertraging, hier nog niks ontvangen.
Hier ook radiostilte, is een ticket aangemaakt een week geleden. Ook hier 0,0 vervolg op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
MeanDz schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 17:11:
Bericht van L8P, inruil goedgekeurd. Had hem 4 augustus opgestuurd, 7 augustus bevestiging ontvangst en vandaag de goedkeuring in de mail. Niet heel erg snel maar ook weer niet verschrikkelijk langzaam met verwerken. Het zal bij hun nu ook wel gekkenhuus zijn dus al met al best tevreden.
Ik heb hem ook binnen op mijn watch. Op de toestellen die gegarandeerd 200 euro korting gaven heb ik alleen de ontvangst bevestiging binnen. Die komen denk ik ook binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Knoop doorgehakt. Heb een Z Fold 7 met 15% korting via ING besteld. Wordt 1 september geleverd, met gratis Watch Ultra 2025. Die heb ik niet nodig, want ik heb liever de Classic 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Dennisweb schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:13:
Knoop doorgehakt. Heb een Z Fold 7 met 15% korting via ING besteld. Wordt 1 september geleverd, met gratis Watch Ultra 2025. Die heb ik niet nodig, want ik heb liever de Classic 8.
Waarom de ultra niet? Het is in alle opzichten veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
blue13x schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:41:
[...]

Waarom de ultra niet? Het is in alle opzichten veel.
Omdat de Fold kan... Vouwen. Het lijkt me geweldig om ermee op de bank of in bed Twitch te kijken. En ik zag iemand ermee programmeren. Dat lijkt mij ook wel wat. Het is mijn eerste Foldable. Maar hey, ik kocht ook ooit een robotstofzuiger en kan niet meer zonder. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Dennisweb schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:42:
[...]

Omdat de Fold kan... Vouwen. Het lijkt me geweldig om ermee op de bank of in bed Twitch te kijken. En ik zag iemand ermee programmeren. Dat lijkt mij ook wel wat. Het is mijn eerste Foldable. Maar hey, ik kocht ook ooit een robotstofzuiger en kan niet meer zonder. ;)
Ik vind de Fold ideaal. Voor browsen is het awesome, voor veel games ook.
Video iets minder omdat je door de aspect ratio toch naar dikke zwarte balken kijkt.
An sich boeit mij dat niet veel. Maar daarin is mijn tablet wel beter.

Multiwindow is wel iets wat ik steeds vaker gebruik. Ik ben snel gewend aan de Fold en hoef niet perse mee terug naar een slab.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Dennisweb schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:42:
[...]

Bedoelde de Watch Ultra. Het is beter dan de Watch Classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
blue13x schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:18:
[...]

Bedoelde de Watch Ultra. Het is beter dan de Watch Classic.
Ik vind de Watch Classic stijlvoller. En hij heeft een bezel die je rond kan draaien. Maakt de stap vanaf de Apple Watch Ultra 2 een stuk kleiner. Ik heb de Watch Ultra ook in het echt gezien en vind hem te lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
luckyluc100 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 17:27:
[...]

Hier ook radiostilte, is een ticket aangemaakt een week geleden. Ook hier 0,0 vervolg op.
Ticket was bij mij aangemaakt, krijg vervolgens een mail dat ze het niet snappen wat de bedoeling is.... wat een waardeloze klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanajab
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 03-09 08:33
Dennisweb schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:36:
Kun je op de Fold 7 van Techfabrique en PhoneMarket ook Samsung Care+ afsluiten?

Edit: nee, dus.
Hoezo niet eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanajab
Mschrijver88 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:54:
Telefoon vandaag ontvangen, helaas komt het EAN nummer niet overeen met de door samsung aangegeven, alsnog aanvraag gedaan, we zien wel wat samsung zegt. https://images.samsung.co...Fold6_met_Watch_Ultra.pdf
Heb je al een reactie van Samsung ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Vermoedelijk grijze import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Grijze import, inderdaad. De toestellen zijn niet voor de Nederlandse markt bestemd en dus kun je er bij Samsung geen Samsung Care+ op afsluiten.

Alleen als je via de provider koopt. Of via MediaMarkt, Coolblue enzo, maar dan wel voor de volle mep. Nou schijnt de ervaring met Samsung Care+ sowieso niet zo goed te zijn. Bij PhoneMarket kun je een verzekering bij Harmony afsluiten. Maar de andere kanalen weet ik niet.

Onder meer NBB en TechFabrique geven aan dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanajab
Dennisweb schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 17:27:
[...]

Grijze import, inderdaad. De toestellen zijn niet voor de Nederlandse markt bestemd en dus kun je er bij Samsung geen Samsung Care+ op afsluiten.

Alleen als je via de provider koopt. Of via MediaMarkt, Coolblue enzo, maar dan wel voor de volle mep. Nou schijnt de ervaring met Samsung Care+ sowieso niet zo goed te zijn. Bij PhoneMarket kun je een verzekering bij Harmony afsluiten. Maar de andere kanalen weet ik niet.

Onder meer NBB en TechFabrique geven aan dat het niet kan.
Ik had het vandaag na gevraagd bij samsung zelf:
"Hey ----, ik neem het gesprek over van mijn collega. Het klopt dat je een Samsung Care+ verzekering kan afsluiten wanneer je de telefoon bij een andere verkoper aankoopt. Je kan Care+ dan binnen 60 dagen activeren via: https://bit.ly/3Jui8fp."

Met andere verkoper (anders dan bekende winkels zoals mediamarkt) had ik techfabrique als voorbeeld benoemd.

Maar met vorige problemen die ik had, weet ik dat elke samsung medewerker vaak iets anders zegt dan zijn/haar collega. Mocht het niet werken dan ga ik ergens anders een verzekering afsluiten.

Iemand aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
kaanajab schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:38:
[...]

Ik had het vandaag na gevraagd bij samsung zelf:
"Hey ----, ik neem het gesprek over van mijn collega. Het klopt dat je een Samsung Care+ verzekering kan afsluiten wanneer je de telefoon bij een andere verkoper aankoopt. Je kan Care+ dan binnen 60 dagen activeren via: https://bit.ly/3Jui8fp."

Met andere verkoper (anders dan bekende winkels zoals mediamarkt) had ik techfabrique als voorbeeld benoemd.

Maar met vorige problemen die ik had, weet ik dat elke samsung medewerker vaak iets anders zegt dan zijn/haar collega. Mocht het niet werken dan ga ik ergens anders een verzekering afsluiten.

Iemand aanraders?
Het is, denk ik, al een aantal keer benoemd. Maar ik zou eens een kijkje nemen naar je inboedelverzekering.
En/of vragen wat de mogelijkheden zijn, je kunt je vaak op verschillende manieren en voor risico's indekken en het is doorgaans een héél stuk voordeliger dan een aparte verzekering die toestelspeciek is.

Mijn vriendin heeft een jaar geleden haar telefoon laten kletteren en de inboedelverzekering vergoedde de reparatie minus het eigen risico - wat je ook nog hebt met Care+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanajab
SacreBleu schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:40:
[...]

Het is, denk ik, al een aantal keer benoemd. Maar ik zou eens een kijkje nemen naar je inboedelverzekering.
En/of vragen wat de mogelijkheden zijn, je kunt je vaak op verschillende manieren en voor risico's indekken en het is doorgaans een héél stuk voordeliger dan een aparte verzekering die toestelspeciek is.

Mijn vriendin heeft een jaar geleden haar telefoon laten kletteren en de inboedelverzekering vergoedde de reparatie minus het eigen risico - wat je ook nog hebt met Care+.
Ik begrijp het inboedelverzekering niet helemaal, want dit geld dus voor schade binnenhuis? Maar stel voor de hinge gaat kapot door zand en stof, is deze reparatie dan ook verzekerd?

Ik keek naar een optie zoals nowinsure voor 10 euro per maand met 75 euro eigenrisco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
kaanajab schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 22:09:
[...]

Ik begrijp het inboedelverzekering niet helemaal, want dit geld dus voor schade binnenhuis? Maar stel voor de hinge gaat kapot door zand en stof, is deze reparatie dan ook verzekerd?

Ik keek naar een optie zoals nowinsure voor 10 euro per maand met 75 euro eigenrisco.
Dat is afhankelijk van de polis. Dat kun je navragen. Daarnaast, hebben jij geen zand in je tuin?
Of stof in je huis? Zij kunnen niet zien waar het zand vandaan komt toch? Of waar het toestel is gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
kaanajab schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:27:
[...]

Heb je al een reactie van Samsung ontvangen?
Ja, aanvraag was helaas afgewezen. Al beweerde de webshop wel dat het een ''gewoon'' fold 7 toestel was.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste