Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-07 23:30
London schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:41:
[...]

Nouja, het ding kan vanavond meegegeven worden met de bezorgdienst dus zo spannend hoeft dat allemaal niet te zijn. Gewoon geduld hebben, maar bij dit soort dingen voelt het toch een beetje alsof je weer een kleuter bent de avond voor sinterklaas of je verjaardag :+
Mijn probleem is meer dat je bij de bezorging geen alternatief adres door kunt geven, geen tijd kunt aanpassen of een buren levering kan afdwingen. Dus er MOET iemand thuis blijven voor de bezorger. Dan heb ik liever zekerheid voordat ik iemand gijzel in mijn huis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:46
BizzieBis schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:46:
[...]

Mijn probleem is meer dat je bij de bezorging geen alternatief adres door kunt geven, geen tijd kunt aanpassen of een buren levering kan afdwingen. Dus er MOET iemand thuis blijven voor de bezorger. Dan heb ik liever zekerheid voordat ik iemand gijzel in mijn huis >:)
Ik heb ook de mail gehad op een bestelling met alleen het hoesje met magsafe en de screen protector. Telefoon heb ik later opnieuw besteld. Alles stond in het order scherm op 22 juli levering.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:02
Alleen in Azië en het Midden Oosten is de 1TB versie leverbaar, in alle westerse landen staat de verwachte leverdatum op de eerste week van augustus. Was benieuwd dus heb gewoon even een rondje ter vergelijking gemaakt tussen de verschillende Europese Samsung websites. In de USA is hij pas in de tweede week van augustus leverbaar dus ik denk dat Samsung wel wist dat ze op de 22ste in ieder geval de 1TB niet zouden kunnen leveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:52
mozziej schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 18:50:
Ik heb bij Belsimpel mijn flip besteld, iemand toevallig al een update gekregen van zijn bestelling daar? Typische is dat de levering start op 22 juli maar op de site van Belsimpel is voor zowel de fold als flip 25 juli als lanceerdatum genoemd..
Ik keek zojuist in mijn bestelling en ze hebben de abonnementsaanvraag naar Odido gestuurd.
Verwachtte levertijd staat nu op morgen. Ik heb wel een Fold7 besteld. Maar ik ga ervanuit dat als je snel hebt besteld, de kans ook aanwezig is dat dit voor jouw Flip geldt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:06
SacreBleu schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:07:
[...]

Ik keek zojuist in mijn bestelling en ze hebben de abonnementsaanvraag naar Odido gestuurd.
Verwachtte levertijd staat nu op morgen. Ik heb wel een Fold7 besteld. Maar ik ga ervanuit dat als je snel hebt besteld, de kans ook aanwezig is dat dit voor jouw Flip.
he dank voor die opmerking! Ik heb even gekeken, en idd bij mij ook!

Zal wel weer een discussie worden met Odido, laatste keer ook...ik heb nogal veel abonnementen en je mag er per 'persoon' maar 6 of zo hebben. Bij iedere extra gaan ze een risico analyse doen.

[ Voor 17% gewijzigd door jelleeelco op 21-07-2025 12:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 13:30
Yes hier nu ook op de 22e dus morgen geleverd 🎉👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 22:32
Ik heb dus vrij vroeg mijn pre-order geplaatst op samsung.com, en als dank krijg ik mijn telefoon van Samsung pas een week nadat hij al in de winkel ligt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ADHlv77zUG-0iQQDEYCbcNz036A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9N50huGv9Qbz5dCYaTaqsdGk.png?f=user_large

De afgelopen dagen, en zelfs vandaag nog, kun je gewoon bestellen met een leverdatum van de 22e. Dus ik heb de klantenservice benaderd om te vragen of mijn bestelling naar voren gehaald kon worden. Nee, dat kan absoluut niet.

Nu maar gewoon opnieuw besteld. De eerste bestelling, die pas op 28 juli binnenkomt, retourneer ik dan wel, behalve de Watch Ultra voor €170. Daar maak ik dan wel iemand anders mee blij, als ze het op deze manier willen spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Rwinio op 21-07-2025 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:31
Zojuist ng een bevestiging van levering de 22e ontvangen van Samsung (Fold 7 512GB) Op site ook aangepast van voorbereiding naar verzonden.
Dynalogic heeft het nog niet opgehaald, daar staat alleen nog de aanmelding.

Zal wel weer laat op de dinsdag zijn, zit normaal op het einde van het leverrondje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miremi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 03:48
Net Fold 7 blauw 512gb bij mobiel.nl in de winkel opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:19
miremi schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:48:
Lache. Zitten wij allemaal te kloten met verzending. Heb jij hem al in je handen.

Veel plezier ermee *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:06
Fold 7 1TB met Clear case voor 1655 is een prima prijs toch? Inruil van een watch 6 classic. Birthday code gebruikt hiervoor, 300 euro extra inruilwaarde pakt die wel meteen zonder preorder code. Andere codes werken helaas dan niet maar goed volgens mij nergens goedkoper gezien nog dacht ik..

[ Voor 13% gewijzigd door Rohit op 21-07-2025 15:22 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 14:53
miremi schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:48:
Pics :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:03
Volgens mij valt er vrij weinig af te leiden uit de genoemde leverdata bij de orders. De apart bestelde silicon case (met leverdatum 15 augustus, en momenteel 11 augustus op de site) staat op verzending aangevraagd. De telefoon zelf (met leverdatum 28 juli) staat al een paar dagen op voorbereiding van de verzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
SacreBleu schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:07:
[...]

Verwachtte levertijd staat nu op morgen. Ik heb wel een Fold7 besteld. Maar ik ga ervanuit dat als je snel hebt besteld, de kans ook aanwezig is dat dit voor jouw Flip geldt.
Is de aanvraag bij jouw al verwerkt? Staat bij nog steeds op "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Hier ook verzonden nu. Prima precies volgens schema en zoals beloofd door Samsung (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
jelleeelco schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:01:
[...]

Is de aanvraag bij jouw al verwerkt? Staat bij nog steeds op "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido"
Yep, kreeg pakweg een half uur geleden bericht dat de aanvraag is behandeld en dat bestelling nu klaar is om verzonden te worden. Ik heb nog geen verzendbevestiging. Zal vanavond, wanneer ik die heb gehad, mij weer melden in het topic.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
SacreBleu schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:08:
[...]

Yep, kreeg pakweg een half uur geleden bericht dat de aanvraag is behandeld en dat bestelling nu klaar is om verzonden te worden. Ik heb nog geen verzendbevestiging. Zal vanavond, wanneer ik die heb gehad, mij weer melden in het topic.
Thanks - dan zal die van mij wel weer onder discussie staan (of afgewezen worden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 20:41
London schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:02:
Hier ook verzonden nu. Prima precies volgens schema en zoals beloofd door Samsung (y)
Krijg net ook het bericht dat alles onderweg is (fold 7 512gb blauw + watch8 classic black). Dynalogic heeft in de track and trace ook staan dat alles ontvangen is. Nou wachten op het tijdstip, hoop beetje vroeg op de ochtend. Moet er toch al vroeg uit omdat ook de glasvezel naar binnen gebracht wordt om 0800u.

[ Voor 4% gewijzigd door SunnieNL op 21-07-2025 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 18:14

DON PAPA

Tweaker-fan

Net bericht gehad van mobiel.nl dat flip7 verstuurd is, en morgen wordt bezorgd. Terwijl Samsung aangeeft dat de fold7 en watch ultra pas op 1 augustus geleverd gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Rwinio schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:46:
Ik heb dus vrij vroeg mijn pre-order geplaatst op samsung.com, en als dank krijg ik mijn telefoon van Samsung pas een week nadat hij al in de winkel ligt.
[Afbeelding]

Nu maar gewoon opnieuw besteld. De eerste bestelling, die pas op 28 juli binnenkomt, retourneer ik dan wel, behalve de Watch Ultra voor €170. Daar maak ik dan wel iemand anders mee blij, als ze het op deze manier willen spelen.
Maar als je de telefoon terugstuurd. Gelden dan nog alle kortingen die je gekregen hebt op de Watch? Als dat een combi deal was heb je kans dat je niet al je geld terug krijgt ivm een verrekening omdat de combideal niet meer geldig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
DON PAPA schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:20:
Net bericht gehad van mobiel.nl dat flip7 verstuurd is, en morgen wordt bezorgd. Terwijl Samsung aangeeft dat de fold7 en watch ultra pas op 1 augustus geleverd gaat worden...
Oh nice man, blijkbaar is mobiel.nl sneller als Samsung zelf! Veel plezier met je nieuwe toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Mail van Samsung, blijkbaar komen morgen alleen de buds 3 pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:57
Hier ook mail dat de blauw Fold 7 morgen binnenkomt! Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Samsung heeft mijn Fold 7 Zilver, silicone hoesje en buds3 pro verzonden. Verwacht morgen binnen. Had besteld op release dag. Ik kijk er naar uit. Al jaren iPhone gebruiker (zit niet volledig in het Apple ecosysteem)

[ Voor 4% gewijzigd door Chun op 21-07-2025 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Inverted_World schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:02:
Hier ook mail dat de blauw Fold 7 morgen binnenkomt! Leuk.
Kijk goed wat in de mail staat ik zie alleen de buds 3 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:19
Tering ik heb nog nooit zo vaak mijn mail gechecked. Zelfs mijzelf mail gestuurd om te checken of het nog werkt.

Geen mail hier _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kratos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:14
jelleeelco schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:18:
[...]

Thanks - dan zal die van mij wel weer onder discussie staan (of afgewezen worden).
Die van mij staat ook nog op “je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Hier ook de mail binnen en de zending is door Dynalogic ontvagen. Ff triple check gedaan, maar lijkt inclusief toestel te zijn want ik zie er een imei nummer bij staan. Het wachten is gedaan, verder geloof ik het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:57
Cyclonic schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:04:
[...]

Kijk goed wat in de mail staat ik zie alleen de buds 3 pro
Ik heb geen buds pro erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:14
Kun je ook een smsje verwachten vlak voor aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 22:32
SunnieNL schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:21:
[...]

Maar als je de telefoon terugstuurd. Gelden dan nog alle kortingen die je gekregen hebt op de Watch? Als dat een combi deal was heb je kans dat je niet al je geld terug krijgt ivm een verrekening omdat de combideal niet meer geldig is.
Hun administratie is net zo slecht als hun klantenservice volgens mij, volgens mij berekenen ze dat niet opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DON PAPA schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:20:
De reden voor 1 augustus als verzenddatum komt zover ik weet door de galaxy watch ultra. Ik heb ook de Fold 7 en galaxy watch ultra in 1 bestelling en staat ook gepland voor 1 augustus. Als je ook op de Samsung site kijkt per product zie je alleen dat de Galaxy watch ultra op 1 augustus staat. De gehele bestelling wordt in 1 keer verstuurd vandaar de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Ben maar even gaan bellen mijn fold 1tb komt 4 augustus.... morgen inderdaad de buds 3 pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mozziej
Belsimpel heeft net de verzendgegevens gedeeld van de Flip 7! Morgen komt ie 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Cyclonic schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:58:
Ben maar even gaan bellen mijn fold 1tb komt 4 augustus.... morgen inderdaad de buds 3 pro
Welke versie? 1TB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Yes 1tb blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:52
Beste klant,

We willen u informeren over een wijziging aangaande uw aanstaande levering. Uw volledige bestelling stond oorspronkelijk gepland voor levering op morgen, maar door beperkte beschikbaarheid van sommige producten zal slechts een deel van uw bestelling morgen worden geleverd.

U kunt zien welke producten morgen worden geleverd via uw Bestelpagina. Log in met uw ordernummer en het e-mailadres dat u gebruikte bij het plaatsen van uw bestelling.

De vervoerder zal u ook apart informeren over de levering, inclusief de trackinginformatie zodra het pakket onderweg is.

We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We doen er alles aan om de rest van uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

We houden u binnenkort via e-mail op de hoogte met meer informatie over de levering van de resterende artikelen.

Als tegemoetkoming ontvangt u automatisch een korting van 5% op het vertraagde product. Dit bedrag wordt binnen 10 dagen na levering van het resterende deel van uw bestelling teruggestort—u hoeft hiervoor niets te doen.

U kunt niet reageren op deze e-mail, maar mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via WhatsApp.

Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 22:57
luckyluc100 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 07:15:
[...]

Zelfde verhaal hier, Fold 7 1TB zwart zonder buds 3 pro gratis nog voor afloop van de unpacked besteld. Kijk er overigens niet van op, elk jaar hetzelfde bij Samsung..
Ik heb 11 juli besteld, zwart 1TB. Bij bestelling stond leverdatum op 25 juli en dat staat hij nu nog steeds. Maar als ik jouw berichtje zie vraag ik me af of de mijne vrijdag geleverd gaat worden.

Bestelling was met watch 2025, gratis buds en een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Nice, veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Fijn om te horen dat ze begonnen zijn met uitlevering van deze versie. Heb hem ook in deze uitvoering besteld, kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westar
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-07 20:30
Heb bij KPN besteld, nog geen verzendbevestiging. Iemand anders wel al bevestiging van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:38
Ik heb gekozen voor afhalen bij belsimpel maar heb nog niks gehoord. Iemand iets gehoord van bel simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendyet
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:19
Zojuist de bevestigingsmail gekregen van de verzending van de watch 8. Helaas staat de leverdatum van de fold 7 nog steeds op 8 augustus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mozziej
Ashwani schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:39:
Ik heb gekozen voor afhalen bij belsimpel maar heb nog niks gehoord. Iemand iets gehoord van bel simpel?
Ja zeker mijn Flip7 is onderweg en wordt morgen thuis geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
mozziej schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:40:
[...]

Ja zeker mijn Flip7 is onderweg en wordt morgen thuis geleverd
Vet! Ik krijg dan morgen een berichtje waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Yep Fold 7, buds 3 Pro en Watch 8 Classic worden morgen geleverd volgens de mail :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misayo
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 00:20
Ben benieuwd of ik morgen een sms krijg van Odido, gisteren een bestelling geplaatst ter vervanging van mijn 5 jaar oude Xperia 5 ii.

Afgezien van bestelling bevestigd email, maar als ik op het bestelnummer zoek krijg ik geen status.. dus tja..

Officieel mogen ze hem vanaf morgen verkopen en ik hoop dat, mocht het vertraagt zijn het in ieder geval voor het weekend er is anders een probleem i.v.m. weekje vakantie...

[ Voor 15% gewijzigd door Misayo op 21-07-2025 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:01
Ik lees nog weinig posts van mensen die via de MediaMarkt een Flip7 icm een Odido 1 maand abonnement besteld hebben. Tot nu toe heb ik alleen een concept contact gekregen via MM. Heeft iemand ervaring met Samsung preorders bij Odido via MM?

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
DJFliX schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:31:
Ik lees nog weinig posts van mensen die via de MediaMarkt een Flip7 icm een Odido 1 maand abonnement besteld hebben. Tot nu toe heb ik alleen een concept contact gekregen via MM. Heeft iemand ervaring met Samsung preorders bij Odido via MM?
Ben ik ook benieuwd naar, heb ook alleen maar een concept contract ontvangen en toen was het stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:47
mytheory schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:37:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar, heb ook alleen maar een concept contract ontvangen en toen was het stil.
Is dat niet ook een beetje afhankelijk wanneer je dit gedaan hebt ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
DJFliX schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:31:
Bij mij lukte het niet een 1 maand abbo af te sluiten in mijn concept stond ineens 2jaar contract dus toen gecanceld.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
mozziej schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:22:
Belsimpel heeft net de verzendgegevens gedeeld van de Flip 7! Morgen komt ie 🎉
Nice! Ik wacht daar nog op. Ze geven nog steeds morgen aan, maar ik heb nog geen verzendgevens. Dus ik ben benieuwd.

Edit: Zojuist verzendbevestiging ontvangen. *O*

[ Voor 7% gewijzigd door SacreBleu op 21-07-2025 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mytheory
  • Nu online
dave1972 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:52:
[...]

Is dat niet ook een beetje afhankelijk wanneer je dit gedaan hebt ?
Geen idee, heb hem gelijk op 10 juli besteld met afleverdatum 22 juli. Dus ga er wel vanuit dat ik morgen een bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:48
Westar schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:33:
Heb bij KPN besteld, nog geen verzendbevestiging. Iemand anders wel al bevestiging van KPN?
Ja, ik kreeg net een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Ashwani schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:39:
Wordt morgen bezorgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:06
Rwinio schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:46:
[Afbeelding]

De afgelopen dagen, en zelfs vandaag nog, kun je gewoon bestellen met een leverdatum van de 22e. Dus ik heb de klantenservice benaderd om te vragen of mijn bestelling naar voren gehaald kon worden. Nee, dat kan absoluut niet.

Ik zou er niet op rekenen dat de korting op je Watch blijft staan als je de telefoon terugstuurt. Maar misschien heb je geluk. Als je geen geluk hebt weet ik ook niet hoe het werkt met annuleren als je eerst de ene helft van je bestelling al hebt geannuleerd, hoe je daarna de andere helft ook nog kunt annuleren omdat later blijkt je de volle mep voor je Watch moet betalen. Waarschijnlijk weer gedoetjes met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-07 20:03
Ik heb gisteren ook de email ontvangen dat mijn fold7 1tb blauw bestelling via samsung zelf vertraagd is, overigens direct besteld op 9 juli.
Gisteren gebeld en toen wisten ze me niets te vertellen en via WhatsApp reageren ze niet, de afleverdatum staat nog wel op vandaag.
Fantastisch bedrijf dat samsung, morgen gaan we op vakantie dus hoe het dan met leveren gaat weet ik ook niet maar ik ben een beetje klaar mee om direct bij samsung te bestellen in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:52
Of-Aaargh schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 07:03:
[...]

Ik zou er niet op rekenen dat de korting op je Watch blijft staan als je de telefoon terugstuurt. Maar misschien heb je geluk. Als je geen geluk hebt weet ik ook niet hoe het werkt met annuleren als je eerst de ene helft van je bestelling al hebt geannuleerd, hoe je daarna de andere helft ook nog kunt annuleren omdat later blijkt je de volle mep voor je Watch moet betalen. Waarschijnlijk weer gedoetjes met de klantenservice.
Jawel korting blijft gewoon staan, zelf ook wel eens wat geretourneerd zonder problemen. Als het om extra gratis producten gaat wordt het pas een probleem en moet alles retour

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hDaqty0kBe7DJ4PEQ1R8WQc8Hg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1ZiqQyWWOKdvfFcKs8ChvB4E.png?f=fotoalbum_large

Lange route te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Snap er niks van, ik heb besteld:

Fold 7 512GB Zilver
Watch Ultra
Fold 7 Clear case
Buds3 Pro

Direct besteld na het event, nog steeds Voorbereiden op verzending. Levering op 2 augustus 2025

Vriend van mij, heeft een week later besteld:

Fold 7 512GB Zwart
Watch Ultra
Fold 7 Silicon Case

Gister verzonden en nu onderweg.

[ Voor 10% gewijzigd door Jackson6 op 22-07-2025 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Jackson6 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:17:

Fold 7 512GB Zilver
Watch Ultra
Fold 7 Clear case
Buds3 Pro

Direct besteld na het event, nog steeds Voorbereiden op verzending. Levering op 2 augustus 2025

Fold 7 512GB Zwart
Watch Ultra
Fold 7 Silicon Case

Zal dan toch miss met de kleur te maken hebben, of met de case.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

Fold 7 512GB Zilver
Watch Ultra
Fold 7 Clear case
Buds3 Pro

Fold 7 512GB Zwart
Watch Ultra
Fold 7 Silicon Case

Dat gaat al jaren zo bij elke release, welkom in de wondere wereld van Samsung 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:06
Bij mij wordt die geleverd op tussen 9u20 en 12u35, heb de security camera wat gedraaid zodat de brievenbus mee in beeld staat 😅

Fold 512GB Blauw
de gratis earbuds
blauwe silicon case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
''Wij verwachten vandaag tussen 17:50 en 19:50 uur bij u langs te komen'' lange dag :-(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis

Fold 7 512GB Zilver
Watch Ultra
Fold 7 Clear case
Buds3 Pro

Fold 7 512GB Zwart
Watch Ultra
Fold 7 Silicon Case

Ik heb ook de Fold 7 512GB Zilver besteld met de gratis Buds. En die zijn nu onderweg.
Jammer dat ze het van accessoires af laten hangen of je wel of niet op tijd je spullen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
BizzieBis schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:41:
[...]

Ik heb ook de Fold 7 512GB Zilver besteld met de gratis Buds. En die zijn nu onderweg.
Jammer dat ze het van accessoires af laten hangen of je wel of niet op tijd je spullen krijgt.
Ik heb alles nogmaals in mijn winkelwagen gestopt en levering kan gewoon op 23 juli. Ok Samsung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Van mijn eerste bestelling waar alleen het hoesje, Thin Fold, de screen protector en een Watch band zijn overgebleven heb ik wel mail gehad dat de verzending vetraagd is. Zal het met de hoesjes te maken hebben? Mijn Fold 1TB komt zoals het nu lijkt op de 27ste aan. Zal de 26ste wel mail krijgen, ben benieuwd of die dan wel of niet komt. Ook vervelend dat ze niet aangeven hoe lang ze verwachten dat het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Daniel. schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:00:
Van mijn eerste bestelling waar alleen het hoesje, Thin Fold, de screen protector en een Watch band zijn overgebleven heb ik wel mail gehad dat de verzending vetraagd is. Zal het met de hoesjes te maken hebben? Mijn Fold 1TB komt zoals het nu lijkt op de 27ste aan. Zal de 26ste wel mail krijgen, ben benieuwd of die dan wel of niet komt. Ook vervelend dat ze niet aangeven hoe lang ze verwachten dat het nog gaat duren.
Dat denk ik, toen ik een hoesje erbij deed werd het ook ineens 8 augustus oid ... Maar toen twijfelde ik nog of ik de tel etc wel wilde. Paar uur later de knoop doorgehakt en toen was de afleverdatum ineens 23 juli inclusief hoesje.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
dave1972 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:12:
[...]

Dat denk ik, toen ik een hoesje erbij deed werd het ook ineens 8 augustus oid ... Maar toen twijfelde ik nog of ik de tel etc wel wilde. Paar uur later de knoop doorgehakt en toen was de afleverdatum ineens 23 juli inclusief hoesje.
Die staan bij mij dus beide op 22 juli. Ik was er heel vroeg bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Weet iemand eigenlijk of het via de chat mogelijk is om van kleur te veranderen. Heb nu zwart, had daar voor gekozen omdat die sneller geleverd kon worden maar nu dat toch niet lukt zou ik liever voor de blauwe willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Daniel. schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:16:
Weet iemand eigenlijk of het via de chat mogelijk is om van kleur te veranderen. Heb nu zwart, had daar voor gekozen omdat die sneller geleverd kon worden maar nu dat toch niet lukt zou ik liever voor de blauwe willen gaan.
Als dat annuleer knopje er niet meer staat en hij in behandeling is zal dat wel niet meer gaan vrees ik.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
Zojuist heb ik contact gehad met Belsimpel. Mij werd verteld dat levering pas vanaf 25 juli mogelijk is. Dit vind ik opmerkelijk, aangezien sommige klanten hun bestelling al bijna hebben ontvangen en op de website wordt aangegeven dat het product op voorraad is en morgen leverbaar zou zijn. Dit komt op mij vreemd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixejavix
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17:22
Ashwani schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:45:
Zojuist heb ik contact gehad met Belsimpel. Mij werd verteld dat levering pas vanaf 25 juli mogelijk is. Dit vind ik opmerkelijk, aangezien sommige klanten hun bestelling al bijna hebben ontvangen en op de website wordt aangegeven dat het product op voorraad is en morgen leverbaar zou zijn. Dit komt op mij vreemd over.
Super hinderlijk. Ik had ook een bestelling lopen, maar heb deze geannuleerd. Want ik kwam erachter dat mobiel.nl de bestelling vandaag al kan verzenden en ook 200 euro extra korting geeft net zoals belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ashwani schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:45:
Was dit een los toestel of met abonnement? Mijn toestel wordt vanavond bezorgd. Komt ook van Belsimpel af, maar wel met verlenging van abonnement. Gisteren gaven ze nog aan dat de levertijd voor losse toestellen iets langer was dan met abonnement - omdat toestellen met abonnement kennelijk vanuit de provider komen.

Als ik nu kijk dan geven ze gewoon aan morgen te kunnen leveren ook voor afhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixejavix
SacreBleu schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:55:
[...]

Was dit een los toestel of met abonnement? Mijn toestel wordt vanavond bezorgd. Komt ook van Belsimpel af, maar wel met verlenging van abonnement. Gisteren gaven ze nog aan dat de levertijd voor losse toestellen iets langer was dan met abonnement - omdat toestellen met abonnement kennelijk vanuit de provider komen.

Als ik nu kijk dan geven ze gewoon aan morgen te kunnen leveren ook voor afhaling.
Ik had hetzelfde probleem, besteld met verlenging maar verzenddatum zou 25 juli zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Cixejavix schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:56:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, besteld met verlenging maar verzenddatum zou 25 juli zijn.
Vreemd. In eerste instantie werd bij mij ook 25 juli aangegeven. Soit.
Zat nog wel te overwegen om over te stappen naar Mobiel.nl, maar uiteindelijk zo gelaten.
Ik kreeg in de loop van de dag toch een melding dat mijn bestelling gisteren verzonden zou worden.
Hij is nu onderweg en wordt vanavond geleverd - zoals ik had aangegeven.

De levering van het hoesje vanuit Samsung is wel uitgesteld, want er moet voor getekend worden en er is niemand thuis. Zaterdag pas weer. Dus ik baal wel een beetje want het hoesje wilde ik meteen gebruiken totdat mijn dbrand grip case wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutje34
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:42
Ik heb de fold 7 (zilver) met case, buds 3 pro, galaxy watch 8 classic en een extra bandje besteld.

Wordt vandaag geleverd, kreeg alleen een mailtje dat het bandje van de watch vertraging op loopt.

Dus ik zou niet verwachten dat bandjes en cases voor vertraging moeten zorgen m.b.t. het ontvangen van de Fold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08
Zojuist mijn Fold 7 via Dynalogic binnen gekregen (Besteld via blu carpet evenement van Vodafone, verlenging abbo).
Maar tot mijn verbazing moest ik 6,90 ter plekke betalen voor levering. Dit heb ik nergens vermeld gezien of meegekregen.
Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Smooth-J schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 11:30:
Zojuist mijn Fold 7 via Dynalogic binnen gekregen (Besteld via blu carpet evenement van Vodafone, verlenging abbo).
Maar tot mijn verbazing moest ik 6,90 ter plekke betalen voor levering. Dit heb ik nergens vermeld gezien of meegekregen.
Volgens mij is dit het bedrag voor de thuiskopieheffing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misayo
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 00:20
Dat is het bedrag voor de thuiskopieheffing.. dat staat bij mij ook op de factuur van Odido. Dat moet je altijd betalen omdat het een datadrager is. Onzin wat mij betreft maar goed..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:16
Kan het zijn dat je ervoor gekozen hebt om de toestelkosten per maand te betalen?
Misschien dat dat niet kan met de thuiskopieheffing.

Ik ben ook bij het bluecarpet event geweest en betaal het toestel op de eerste factuur. De telefoon werd gewoon via PostNL verzonden en ik heb verder niets aan de bezorger betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:31
Op mijn factuur van Samsung staat als thuiskopieheffing: 5,70.

Dynalogic is nog onderweg rond 14:00h hier. Had ie het rondje andersom gereden had ik de fold al om 9h gekregen, maar nee..... Meneer reed aan de andere kant van de maas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
Weet iemand hier wanneer de Fold 7 1TB geleverd gaat worden die oorspronkelijk vandaag bezorgd zou worden? Aan Samsung zelf heb ik totaal niets, hun helpen me nergens mee dan te zeggen: "Houd je e-mail in de gaten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
Hier een code voor wie wil: RH1-LEY3-L6BE-LFLA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08
Gelukszak schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 11:46:
[...]

Kan het zijn dat je ervoor gekozen hebt om de toestelkosten per maand te betalen?
Misschien dat dat niet kan met de thuiskopieheffing.

Ik ben ook bij het bluecarpet event geweest en betaal het toestel op de eerste factuur. De telefoon werd gewoon via PostNL verzonden en ik heb verder niets aan de bezorger betaald.
Klopt, toestelkosten per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
SacreBleu schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:55:
[...]

Dit was met een nieuw abonnement (verlenging). Maar had aangegeven om het op te halen in Utrecht.
Heb namelijk geen zin om hele dag te wachten een bezorger.. Alleen ja dan moet die wel af te halen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geekess
Mijn Flip7 is binnen (KPN).

[ Voor 3% gewijzigd door Geekess op 22-07-2025 15:19 . Reden: Verkeerde versie, oeps :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
👀 Flip 6 ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Pandorian schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 12:00:
Op mijn factuur van Samsung staat als thuiskopieheffing: 5,70.

Dynalogic is nog onderweg rond 14:00h hier. Had ie het rondje andersom gereden had ik de fold al om 9h gekregen, maar nee..... Meneer reed aan de andere kant van de maas.
Dat herken ik, hier kwam die vanuit Oosterhoud langs Gorinchem rijden om eerst naar een dorp verderop te gaan om daarna weer terug te rijden. Hij had natuurlijk ook gewoon direct eerst bij mij kunnen afleveren.. maargoed, ondertussen is die binnen. Heb hem wel moeten roepen. Gast belt aan, ik druk op de knop voor deur openen, maar hij komt gewoon niet naar binnen..
dus ik ren naar beneden, doe de deur open en zit die al weer in zijn bus.. gast.. geef me ff 10 seconde om de deur open te doen of druk de volgende keer zelf ff tegen de deur als je de zoemer hoort...

maargoed.. ondertussen hangt de Fold7 aan de Fold4 met een kabel en is die gegevens aan het overzetten.. nog 30 minuten
(echt, ik vraag me af wat die allemaal overzet.. alle foto's had ik al gesynced met de cloud en van het device afgehaald.. lijkt wel of die de hele Spotify cache mee pakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SunnieNL schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:34:
[...]

Dat herken ik, hier kwam die vanuit Oosterhoud langs Gorinchem rijden om eerst naar een dorp verderop te gaan om daarna weer terug te rijden. Hij had natuurlijk ook gewoon direct eerst bij mij kunnen afleveren.. maargoed, ondertussen is die binnen. Heb hem wel moeten roepen. Gast belt aan, ik druk op de knop voor deur openen, maar hij komt gewoon niet naar binnen..
dus ik ren naar beneden, doe de deur open en zit die al weer in zijn bus.. gast.. geef me ff 10 seconde om de deur open te doen of druk de volgende keer zelf ff tegen de deur als je de zoemer hoort...

maargoed.. ondertussen hangt de Fold7 aan de Fold4 met een kabel en is die gegevens aan het overzetten.. nog 30 minuten
(echt, ik vraag me af wat die allemaal overzet.. alle foto's had ik al gesynced met de cloud en van het device afgehaald.. lijkt wel of die de hele Spotify cache mee pakt)
Ik raad je aan om gewoon clean te beginnen dan. Kost even uurtje de tijd maar dan heb je wel een frissere telefoon met betere batterijduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyclonic
darud schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 12:17:
Weet iemand hier wanneer de Fold 7 1TB geleverd gaat worden die oorspronkelijk vandaag bezorgd zou worden? Aan Samsung zelf heb ik totaal niets, hun helpen me nergens mee dan te zeggen: "Houd je e-mail in de gaten."
Gisteren gebeld en werd mij gezegd 4 augustus, vanmorgen op de mail 29 juli :+ Dus zal wel ergens eind deze maand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
Oeps :-) gelukkig is het de 7.
Ik vind de doos wat meh. Natuurlijk maakt die helemaal niks uit, maar toch... Het 'luxe' gevoel neemt al jaren af, en nu is het een flimsy dof kartonnen doosje. Jammer.
Ik ga later met de telefoon spelen, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:01
Ik heb zojuist een definitief contract ontvangen van de MediaMarkt. Waarschijnlijk is er nu in ieder geval een toestel toegewezen aan mijn bestelling?!?. Ik kan het definitieve contract alleen niet openen want het wachtwoord voor het concept contract werkt niet op dit contract en ik heb geen nieuwe SMS ontvangen.

De klantenservice heeft me wel verteld dat mijn contract echt maandelijks opzegbaar is, maar ik ben pas gerust als ik het contract daadwerkelijk kan lezen en er idd een looptijd van 1 maand in staat...

Fingers crossed dat er vanavond wat tracking-info mijn kant op komt...
Rohit schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:00:
[...]

Ik raad je aan om gewoon clean te beginnen dan. Kost even uurtje de tijd maar dan heb je wel een frissere telefoon met betere batterijduur.
Hmm... Ik twijfel. Want ik heb mijn P30 pro naar mijn Flip5 gemigreerd, Flip5 naar de Flip6 en met zowel de Flip5 als Flip6 heb ik nooit issues gehad qua accuduur. Tot OneUI 7 uiteraard, toen ging alles ineens een stuk minder soepel. De telefoon wordt een stuk heter tijdens het laden en de accu is ook veel sneller leeg. Ik heb nog geen factory reset gedaan, wel een cache partition wipe.

[ Voor 35% gewijzigd door DJFliX op 22-07-2025 15:29 ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Zojuist bericht dat mn flip en case beide morgen komen 🙂

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cixejavix
Mijn bestelling van vanochtend bij Mobiel.nl is net verstuurd.
Snap echt niet waarom het bij Belsimpel tot vrijdag had moeten duren.

Naja, klant minder voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
DJFliX schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:26:
Ik heb zojuist een definitief contract ontvangen van de MediaMarkt. Waarschijnlijk is er nu in ieder geval een toestel toegewezen aan mijn bestelling?!?. Ik kan het definitieve contract alleen niet openen want het wachtwoord voor het concept contract werkt niet op dit contract en ik heb geen nieuwe SMS ontvangen.

De klantenservice heeft me wel verteld dat mijn contract echt maandelijks opzegbaar is, maar ik ben pas gerust als ik het contract daadwerkelijk kan lezen en er idd een looptijd van 1 maand in staat...

[...]

Hmm... Ik twijfel. Want ik heb mijn P30 pro naar mijn Flip5 gemigreerd, Flip5 naar de Flip6 en met zowel de Flip5 als Flip6 heb ik nooit issues gehad qua accuduur. Tot OneUI 7 uiteraard, toen ging alles ineens een stuk minder soepel. De telefoon wordt een stuk heter tijdens het laden en de accu is ook veel sneller leeg. Ik heb nog geen factory reset gedaan, wel een cache partition wipe.
Voor een echte tweaker is dit toch zo gebeurd joh. Foto's, contacten en documenten overzetten met smart switch. De instellingen en apps lekker zelf doen. Met jou geschiedenis zou ik het ZEKER doen. Vooral nu je OneUI 8 op de Fold 7 hebt.

Mocht iemand interesse hebben in een NL Fold 7 256 GB stuur maar even een pb. (is al binnen en geseald)

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 22-07-2025 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Buds 3 pro binnen 😅 Bezorger zou tussen 19:00 : 20:00 komen, ineens de bel om 16:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:51

UMD

You don't say

Cixejavix schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 10:53:
[...]

Super hinderlijk. Ik had ook een bestelling lopen, maar heb deze geannuleerd. Want ik kwam erachter dat mobiel.nl de bestelling vandaag al kan verzenden en ook 200 euro extra korting geeft net zoals belsimpel.
Hoe kom je aan die 200 euro extra korting bij mobiel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
UMD schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 17:15:
[...]

Hoe kom je aan die 200 euro extra korting bij mobiel.nl?
Op de website kun je je email achterlaten en dan krijg je een code toegestuurd. Was op Belsimpel ook. Tenzij Mobiel.nl nóg een code heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
Cyclonic schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:20:
[...]

Gisteren gebeld en werd mij gezegd 4 augustus, vanmorgen op de mail 29 juli :+ Dus zal wel ergens eind deze maand zijn.
Ik heb hem vanmiddag geannuleerd, ik was helemaal klaar met de beroerde klantenservice van samsung.
Nergens een normale reactie op, via WhatsApp reageren ze niet en als je belt versta je maar de helft en praten ze gewoon door je heen zonder je uit te laten praten.
Jammer, maar voorlopig geen samsung meer voor mij maar dat zal ze totaal niet interesseren als ik ook overal de reviews over samsung lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Nu online
DJFliX schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:26:

[...]
Dan heb je al meer gekregen dan ik. Ga de klantenservice maar eens een berichtje sturen. Het is lastig om in contact te komen met die gasten. Ben bij de MM langs geweest maar niemand kon mij helpen, ook met mijn bestelnummer konden ze niets vinden, had te maken met dat ik er een abo (verlengen) bij had gedaan.
Pagina: 1 2 3 Laatste