Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:30
Fold 7 is binnen! Komende van een Fold 6.

Ik had niet verwacht dat het verschil in formaat en gewicht zoveel zou uitmaken, maar wat een fantastische ervaring tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixejavix
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-08 14:13
UMD schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 17:15:
[...]

Hoe kom je aan die 200 euro extra korting bij mobiel.nl?
Als ik op mobiel.nl de Fold opzoek (op mobiel werkt dit niet bij mij) en de pagina open, krijg ik rechts een kleine popup waarin ik een e-mailadres kan achterlaten voor een code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cixejavix
  • Laatst online: 25-08 14:13
UMD schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 17:15:
[...]

Hoe kom je aan die 200 euro extra korting bij mobiel.nl?
Nu op mijn telefoon ook trouwens!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WeN5SqNyG3E0nbMVvbvwuO1qwc8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8UMusNeEiqtZbhW2frIeV3JY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 20:45
Rohit schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 16:32:
[...]

Voor een echte tweaker is dit toch zo gebeurd joh. Foto's, contacten en documenten overzetten met smart switch. De instellingen en apps lekker zelf doen. Met jou geschiedenis zou ik het ZEKER doen.
Je overschat hoe weinig tijd er na de werkdag voor mij over blijft met een kind van 14 maanden die al maanden lastig in slaap komt :'). Bovendien heb ik weinig trek in het overhevelen van 200GB aan foto en video over dat brakke MTP-protocol. Dus voor mij is die app van Samsung ideaal. Maar ieder zijn ding :)

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
De tijd bij de track en trace van Dynalogic is toch ook nutteloos. Sinds 15.45 schoof de tijd iedere keer met 15 minuten op. Maar hij is nu binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/__vSVZ-SNObO7AmeB7XRoOo6p40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kE22sVVPVkp104oUV7W0ikDb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CarpeVitam
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 22-08 18:48
Had dit in het andere draadje geplaatst, maar ik zie dat er hier een prijzendraadje is voor de fold 7.
Ik copy paste even, hopelijk heeft iemand nog wat aan de CNC tip:

Ik weet niet of het al ergens gedeeld is, nl niet alle pagina's teruggelezen: als je in oktober 2024 een CNC code voor huishoudelijke apparaten hebt ontvangen per mail met 10% korting: deze is ook te stacken.

Met SH + NCR + CNC + App korting + gegarandeerde 200 euro voor oud en kapot toestelletje in de la:
€1154 euro voor de Fold7 betaald.

De S23 ultra hou ik lekker nog zelf ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPR7krw99fgtij0k-y8eDeO63Ag=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wXNGx1bt1renwb0NROO8didY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJFliX
dave1972 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:53:
[...]

Bij mij lukte het niet een 1 maand abbo af te sluiten in mijn concept stond ineens 2jaar contract dus toen gecanceld.
Ik heb net ingelogd in mijn bestaande Odido account en daar kreeg ik de vraag of ik mijn nieuwe abonnement wilde toevoegen binnen dit account. Dit heb ik gedaan en de looptijd is inderdaad (zoals besteld) 1 maand!

Goed om te weten, want ik heb al een "early renewal" gedaan van 2 jaar om vorig jaar de Flip6 te krijgen. Mijn verlenging van vorig jaar gaat dus pas komende Oktober in :|. Met een nieuw maandelijks abbo kan ik in feite al na een maand "verlengen" met een ander toestel mocht dat ooit nodig zijn (en dat werkt uiteraard alleen als Odido op dat moment ook een leuke toestelprijs hanteert i.c.m. nieuw/verlenging abbo)

[ Voor 31% gewijzigd door DJFliX op 22-07-2025 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
Beetje laat misschien, maar iemand nog een SH1 code over? Wordt gewaardeerd, graag via PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
Aan mensen die de Fold gepreorderd hebben bij MediaMarkt: al binnen?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holographer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Hier ook nog iemand opzoek naar een SH1 code. Heeft iemand die nog over en bereid deze via PB te delen? Erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:31
MrMistral schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 08:44:
Aan mensen die de Fold gepreorderd hebben bij MediaMarkt: al binnen?
Nee het is nog steeds aardig stil daar. Bij de lokale mm weten ze ook al niets, zelfs met mijn bonnummer erbij. Erg slechte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:45
Pffff, ik had mijn eerdere bestelling van de Fold 7 geannuleerd (na het vergelijken in de Mediamarkt in het echt toch niet helemaal overtuigd, waarschijnlijk toch van te voren te veel influencer Youtube-video's bekeken). Nu kijk in in mijn winkelmandje van de Samsung Shop, zie ik dat de prijs daarin vandaag is verlaagd van 1223 naar 1196 euro. Nét onder mijn psychologische pijngrens van 1200 euro. Nog een smak geld, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
€80 Late-bird voordeel toegepast

wauw...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
mytheory schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:17:
[...]

Nee het is nog steeds aardig stil daar. Bij de lokale mm weten ze ook al niets, zelfs met mijn bonnummer erbij. Erg slechte service.
Ja, same here! En dan op voorhand wel pronken met de 22e als leverdatum.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
MrMistral schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:00:
[...]

Ja, same here! En dan op voorhand wel pronken met de 22e als leverdatum.
Heb de bestelling online nog maar keer gedaan om na te lopen of ik iets verkeerd heb gedaan. Alles goed gedaan zag ik maar ik zag ook dat ie 100 euro goedkoper is nu met mijn abbo. Hoezo pre-orderen is voordeliger :| Liefste zou ik hem willen cancelen en opnieuw bestellen maar zou niet weten hoe je moet cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik kreeg gisteren mijn fold 7 binnen. Ik had besteld bij belsimpel. Dir was veel sneller dan ik had verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJFliX
Flip7 512GB via MediaMarkt is vanmiddag binnen gekomen. Samsung Smart Switch is nu ongeveer 2 uur bezig met fotos en videos over pompen. Hopelijk kan ik er morgen even mee spelen :D

Oh, en het wachtwoord om het definitieve contract te bekijken heeft MediaMarkt voor het gemak maar naar de nieuwe SIM (met nieuw telefoonnummer) gestuurd 8)7. Dat verklaart waarom ik het contract niet kon openen

[ Voor 37% gewijzigd door DJFliX op 23-07-2025 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
ik heb de neiging om mijn huidige Galaxy S24 Ultra 1TB te vervangen door een Galaxy Z Fold 7 kleur Jetblack met 1TB opslag via ING met 10% korting + opslagruimte korting.

Ik krijg via ING:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nqjyx9XITSYVu-oDy8qqBymG3Q4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h2pCrBpwegUp54gjnAu0dXSZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nauKkQyl9Vkvxft6jxdyOvRdQFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/58nEjmgbpODUHuaEECEDyPLQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb nog tot zondag om gebruik te maken van deze Pre-Order deal. Ik heb nog niet definitief een besluit genomen en zit nog in mijn denktijd. Ik krijg gratis een upgrade van de opslagcapaciteit en nog eens €300 extra op mijn S24 Ultra totaal €824 voor de inruil.

Vandaag 23/07 weer bij Samsung winkel langs gelopen en weer eens met de Fold 7 gespeeld,, wat een leuke toestel! Hij is zo dun en licht qua gewicht en iets dat ik heel graag in overweging heb. Aan de andere kant ben ik nog steeds tevreden met mijn huidige S24 Ultra dat ik via Pre-Order kocht vorige jaar Januari 2024 via Samsung.

Mijn vrouw die ook een S24 Ultra 1TB heeft blijft op haar S24 Ultra en zegt tegen mij niet van plan te zijn om te upgraden. Ze vind de Fold 7 wel een hele mooie toestel.

Ik zie geen hoesjes van Otterbox dat transparant is (doorzichtig) voor de Fold 7 en volgens de verkoper heb ik alleen 1 screenprotector van gehard glas nodig voor het scherm aan de buitenkant. Het 8-inch scherm aan de binnenkant heeft al een screenprotector

[ Voor 15% gewijzigd door Van der Berg op 24-07-2025 10:36 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 22:14
Weet iemand toevallig of er ook een promocode is om korting te krijgen op Samsung Care+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik wordt schijtziek van dat Samsung, alle producten zijn op voorraad, toch is m'n bestelling nog niet verzonden. Besteld op 12 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:53

DON PAPA

Tweaker-fan

Van der Berg schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 00:08:
Ik heb nog tot zondag om gebruik te maken van deze Pre-Order deal. Ik heb nog niet definitief een besluit genomen en zit nog in mijn denktijd. Ik krijg gratis een upgrade van de opslagcapaciteit en nog eens €300 extra op mijn S24 Ultra totaal €824 voor de inruil.
Kan je dan niet beter in plaats van de S25U in te ruilen voor gegarandeerde inruilwaarde van €200 kiezen? Dan kan je gewoon een oude telefoon opsturen, die het niet eens hoeft te doen, en dan kan je de S25U gewoon los verkopen. Dat levert je dan een stuk meer op lijkt mij....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 22:35
Smooth-J schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:54:
Weet iemand toevallig of er ook een promocode is om korting te krijgen op Samsung Care+ ?
Op mijn Fold had ik een aanbieding dat je de eerste 3 maanden gratis kreeg.
Ik heb het niet gedaan, omdat ik gewoon een inboedelverzekering heb met een lager eigen risico dan wat ze via Samsung Care vragen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 22:14
SacreBleu schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:05:
[...]

Op mijn Fold had ik een aanbieding dat je de eerste 3 maanden gratis kreeg.
Ik heb het niet gedaan, omdat ik gewoon een inboedelverzekering heb met een lager eigen risico dan wat ze via Samsung Care vragen.
En die aanbieding was dan rechtstreeks via Samsung neem ik aan? Heb mijn Fold 7 namelijk via Vodafone verlenging via Blu carpet event.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
Smooth-J schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:33:
[...]

En die aanbieding was dan rechtstreeks via Samsung neem ik aan? Heb mijn Fold 7 namelijk via Vodafone verlenging via Blu carpet event.
Kijk hier even:

https://nl.scplus.co/nl_nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinci
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08 09:40
Ik heb maandag 21 juli besteld bij Odido in combinatie met een nieuw abonnent. Had verwacht de Fold gisteren of eergisteren te ontvangen, maar het lijkt vertraagd. Status "wacht op voorraad". Heeft iemand via Odido besteld en al ontvangen of een concrete leverdatum gekregen? Ik hoop 'm eigenlijk mee te nemen op vakantie, anders moet ik nog wat weken met die zwaar verouderde Fold 6 zien door te komen ;-)

Inruil bij Samsung wilde ik eigenlijk niet meer doen. Slechte ervaring vorig jaar, toen vond L8P mijn Fold 4 niets meer waard. Die heb ik teruggekregen, moest het inruilbedrag terugbetalen. Maar de inruilkorting bij Samsung bleef wel overeind. En ik zie nu dat ik ook twee toestellen kan inruilen. Dus had misschien toch wel een goede deal kunnen maken daar, maar kan nu niet meer annuleren bij Odido (zakelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinci
De blauwe 512 GB was gisteren trouwens op meerdere sites uitverkocht, dus blijkbaar is deze Fold toch best gewild (of te weinig ingekocht). Nu op een paar sites wel weer op voorraad zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misayo
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 25-08 22:34
vinci schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:43:
Ik heb maandag 21 juli besteld bij Odido in combinatie met een nieuw abonnent. Had verwacht de Fold gisteren of eergisteren te ontvangen, maar het lijkt vertraagd. Status "wacht op voorraad". Heeft iemand via Odido besteld en al ontvangen of een concrete leverdatum gekregen? Ik hoop 'm eigenlijk mee te nemen op vakantie, anders moet ik nog wat weken met die zwaar verouderde Fold 6 zien door te komen ;-)

Inruil bij Samsung wilde ik eigenlijk niet meer doen. Slechte ervaring vorig jaar, toen vond L8P mijn Fold 4 niets meer waard. Die heb ik teruggekregen, moest het inruilbedrag terugbetalen. Maar de inruilkorting bij Samsung bleef wel overeind. En ik zie nu dat ik ook twee toestellen kan inruilen. Dus had misschien toch wel een goede deal kunnen maken daar, maar kan nu niet meer annuleren bij Odido (zakelijk).
Ik heb hem de 20e besteld ook met verlenging, ik heb ook nog helemaal geen bericht ontvangen van de winkel en ze konden me ook niet veel vertellen over wanneer deze dan wel geleverd werd. Kreeg nog de opmerking van 'die halve TB modellen zie we ook niet vaak...' Tja als er een actie is van een GRATIS upgrade naar 512gb waarom zou ik dan 256 doen.. 8)7 als de 256 nu 120 euro goedkoper was geweest. Dán wel natuurlijk, ik heb dat namelijk niet echt nodig...

Toen ik bestelde stonden ze op leverbaar van de 22e in de webshop... De 256 modellen zijn nu direct leverbaar in alle kleuren, bij de 512 alleen de zwarte.. blauw is 4 augustus en de rode zelf 18.. ben bang dat we nog even moeten wachten.

EDIT: Bij Belsimpel staat behalve de rode alles gewoon op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:56
Wat een gedoe zeg. Besteld bij Samsung, maar bestelling geannuleerd (in 2x omdat ik de 1e keer per ongeluk de telefoon niet had aangevinkt) en nieuwe order geplaatst omdat ik hem goedkoper kon krijgen. Toen kreeg ik (wel dezelfde dag nog) van de geannuleerde order alleen het geld van de accessoires terug. Na een paar dagen contact opgenomen, maar moest nog een paar dagen wachten volgens de klantenservice. Paar dagen later stond de order ineens op bestelling geplaatst ipv geannuleerd. Weer contact opgenomen en zou doorgezet worden. Vandaag bericht dat de geannuleerde telefoon morgen geleverd wordt, maar ook bericht dat m´n nieuw geplaatste order vertraging heeft (wordt waarschijnlijk 1 aug geleverd). Gaat lekker zo pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinci
Misayo schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:56:
[...]

Ik heb hem de 20e besteld ook met verlenging, ik heb ook nog helemaal geen bericht ontvangen van de winkel en ze konden me ook niet veel vertellen over wanneer deze dan wel geleverd werd. Kreeg nog de opmerking van 'die halve TB modellen zie we ook niet vaak...' Tja als er een actie is van een GRATIS upgrade naar 512gb waarom zou ik dan 256 doen.. 8)7 als de 256 nu 120 euro goedkoper was geweest. Dán wel natuurlijk, ik heb dat namelijk niet echt nodig...

Toen ik bestelde stonden ze op leverbaar van de 22e in de webshop... De 256 modellen zijn nu direct leverbaar in alle kleuren, bij de 512 alleen de zwarte.. blauw is 4 augustus en de rode zelf 18.. ben bang dat we nog even moeten wachten.

EDIT: Bij Belsimpel staat behalve de rode alles gewoon op voorraad..
Ja, zelfde hier, al heb jij de Flip besteld denk ik. Ik had ook genoeg gehad aan 256 GB voor een lagere prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Smooth-J schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:33:
[...]

Nee, mijn toestel komt van Belsimpel vandaan. De aanbieding stond bij mij in de settings, als medling van belangrijke dingen die ik moest regelen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misayo
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 25-08 22:34
vinci schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:38:
[...]

Ja, zelfde hier, al heb jij de Flip besteld denk ik. Ik had ook genoeg gehad aan 256 GB voor een lagere prijs.
Klopt, ik had de flip. Had ik even overheen gelezen dat je het over de fold had.

Verlenging via Odido was wel de goedkoopste optie, dus dan maar even wat langer wachten. Het is niet anders. De Xperia 5 ii gaat eigenlijk nog wel mee, al merk je wel dat deze 5 jaar oud is. De upgrade is meer vanwege het (bijna) EOL gaan en dus geen security updates meer... Zit nog steeds op android 12 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 08-09 07:14
Ik twijfel eigenlijk of ik tijdens mijn verlengings mogelijkheid van kpn in oktober van een galaxy S moet overstappen naar een fold. Maar ik ben eigenlijk bang dat het scherm op het foldable gedeelte juist strepen gaat vertonen of andere mankemanten.

Wat zijn jullie ervaringen daar mee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
SyraW85 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 17:39:
Ik twijfel eigenlijk of ik tijdens mijn verlengings mogelijkheid van kpn in oktober van een galaxy S moet overstappen naar een fold. Maar ik ben eigenlijk bang dat het scherm op het foldable gedeelte juist strepen gaat vertonen of andere mankemanten.

Ik heb sinds dinsdag een Fold. Nog geen strepen of mankementen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SyraW85 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 17:39:

Mijn Fold 2-4-5-6 hebben dit niet gehad. Dus verwacht mijn 7 straks ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-09 11:10
Mijn fold 2,5,6, ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Z Fold 7 zwart 1TB komt vandaag binnen, dus op genoemde datum tijdens bestellen 11 juli. Watch 8, case en buds ook onderweg. Ben erg benieuwd. Is mijn 1e fold, kom nu van S24+, maar daarvoor de Ultra gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Oké nu snap ik het niet meer. Bevestiging Van Dynalogic dat ze vandaag langskomen. En nu komt Samsung met een email dat het vertraagd is wegens onvoorziene omstandigheden?

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
pebbie schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 06:26:
Oké nu snap ik het niet meer. Bevestiging Van Dynalogic dat ze vandaag langskomen. En nu komt Samsung met een email dat het vertraagd is wegens onvoorziene omstandigheden?

Ja, hier ook. Track&Trace bij Dynalogic staat nog steeds gewoon op levering vandaag. Ik vermoed/hoop een glitch in het mailsysteem, want Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Update: 09.00 Dynalogic is aan zijn route begonnen en ook Samsung mailt me net dat mijn bestelling vandaag binnenkomt.

Hoop 't ook, bezorger is nog niet aan zijn route begonnen zie ik.

[ Voor 48% gewijzigd door pebbie op 25-07-2025 09:04 . Reden: Update in post ipv nieuwe post te plaatsen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Heeft iemand die maandag de 28e een levering verwacht, daar al mail over gehad?

Het is enorm stil vanuit Samsung, al vanaf de betaling eigenlijk niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
ppeterr schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 08:59:

Op de 10e een pre order bij Samsung zelf geplaatst (fold 7, blue, 512gb) en de levering blijft staan op 1 augustus.
Order is alleen vandaag van verzending aangevraagd naar voorbereiden van de verzending gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Lunick schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 09:46:
[...]

Op de 10e een pre order bij Samsung zelf geplaatst (fold 7, blue, 512gb) en de levering blijft staan op 1 augustus.
Order is alleen vandaag van verzending aangevraagd naar voorbereiden van de verzending gesprongen.
Ok, dat "voorbereiden van de verzending" is hier al vanaf het begin.
We kunnen concluderen dat het een warrig zooitje is met data's voor verzending.

Ik verwacht toch wel vandaag, of morgen een mailtje met "we staan maandag voor de deur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
ppeterr schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 08:59:

Hier hetzelfde. Wordt waarschijnlijk morgen dat ze hem verzenden. Kreeg wel een mail binnen dat de bestelde case vertraagd was, terwijl die onderweg is voor bezorging. Communicatie is niet altijd helemaal duidelijk, maar tot nu toe krijg ik alles wel op de aangegeven datum binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Ik werd net gebeld door Samsung Nederland of mijn bestelling eerder geleverd mag worden! 1Tb Blue Shadow. Levering begin volgende week al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Rohit schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 14:21:
Ik werd net gebeld door Samsung Nederland of mijn bestelling eerder geleverd mag worden! 1Tb Blue Shadow. Levering begin volgende week al.
Met welk telefoonnummer belde ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-09 00:45
Denk samsung heeft voldoende voorraad, maar er zijn waarschijnlijk logistieke problemen. Dit komt mogelijk door personeelstekorten en de vakantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
DON PAPA schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 14:26:
[...]

Met welk telefoonnummer belde ze?
085?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ashwani schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 14:46:
Denk samsung heeft voldoende voorraad, maar er zijn waarschijnlijk logistieke problemen. Dit komt mogelijk door personeelstekorten en de vakantieperiode.
Daar kun je op anticiperen, aangezien de vakanties elk jaar rondom dezelfde data vallen.
Maar de klachten over de levering zie ik her-en-der ook buiten deze periode over Samsung.

Desondanks, het zal zeker niet meehelpen, maar dat maakt de pijn van sommige er niet minder op.
Zeker niet als je ziet dat andere leveranciers wel hebben geleverd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 13:25
Rohit schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 14:21:
Ik ook, nu komt hij maandag ipv 8 augustus. Ben er blij mee. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ja dat gevoel had ik al een beetje, ik had namelijk ook gemiste oproepen die begonen met 085 en eindigde op 5008 & 6251. Ik was alleen niet in de gelegenheid om op te nemen....

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 25-07-2025 15:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
DON PAPA schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 15:48:
[...]

Ja dat gevoel had ik al een beetje, ik had namelijk ook gemiste oproepen die begonen met 085 en eindigde op 5008 & 6251. Ik was alleen niet in de gelegenheid om op te nemen....
6251 die heeft mij gebeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Rohit schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:01:
[...]

6251 die heeft mij gebeld :)
Ik ook door 6251 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Status in de bestelling is nog niet aangepast.. Voorbereiding van de verzending staat er nog steeds en datum 4 aug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 13:57

Ik ook. Toevallig ook een 1tb blue. Sommigen geven 29 juli aan, terwijl anderen 4 aug aangeven. Dit terwijl ik op 9 juli heb besteld. Mensen die later hebben besteld krijgen het zelfs eerder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh

Ik had dat dus ook, maar de Fold is gisteren gewoon keurig binnen het beloofde tijdvak bezorgd (woensdag besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowcore95
  • Laatst online: 31-07 15:14
Hier ook de 1tb blue besteld kwartier nadat pre order online kwam. Ik heb zojuist ook contact gehad met samsung en die zeggen nog steeds 4 augustus als eerst volgende leverdatum.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Complete bestelling binnen gehad gisteren. Moet echt even omschakelen, dit is mijn 1e Fold.

Watch Ultra direct via MP verkocht voor 450 euro en de oortjes voor 80, prima prijzen lijkt me. S24+ is nu ook verkocht. Onder aan de streep heb ik dan 830 betaald vd Z Fold 7 zwart 1TB. Ik gokte bij lancering op 1000 euro voor 512GB. Maar heb nu dus meer voor minder, altijd goed.

Dit weekend maar eens gebruiken om alles goed in te stellen.
Had ook de clear case erbij besteld maar had me verkeken. Zijkant onbeschermd en dat is niet wat ik wil. Heb er nu een goedkoop Temu hoesje op zitten en die zit goed voorlopig met volledige bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peettomaat
  • Laatst online: 30-08 09:24
Gisteravond de knoop doorgehakt en na alle samsung notes en later de S24 ultra nu maar eens kijken of ik een fold 7 ook wat vind.
Vanmorgen ook bericht van samsung dat levering vertraagd is maar van de vervoerder nog steeds updates voor vandaag !! leveren. Ben benieuwd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Laatst online: 30-07 19:26
Meh, Samsung heeft mijn bestelling geannuleerd 😪 Iemand nog SH1 en NCR codes over? DM me svp. Samsung reageert helaas (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Jeffrey-W schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 11:40:
Meh, Samsung heeft mijn bestelling geannuleerd 😪 Iemand nog SH1 en NCR codes over? DM me svp. Samsung reageert helaas (nog) niet.
Wat raar. Heb je een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Laatst online: 30-07 19:26
ppeterr schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 11:48:
[...]

Wat raar. Heb je een idee waarom?
Waarschijnlijk omdat ik 2 eerdere bestellingen zelf geannuleerd heb omdat ik te veel twijfelde 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Jeffrey-W schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 11:55:
[...]

Waarschijnlijk omdat ik 2 eerdere bestellingen zelf geannuleerd heb omdat ik te veel twijfelde 😬
Op Whatsapp krijg ik altijd redelijk snel een response, hopelijk kunnen ze het terug draaien....erg vervelend voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• manonw
  • Laatst online: 27-07 10:16
Hoi, even een voorbeeld van een goede deal, momenteel. Bij mediamarkt een abbo afsluiten bij odido, maandelijks opzegbaar. Dan heb ik de volgende deal gekregen:
Kosten abbo 18 euro, meteen weer opzeggen na een maand.
Toestel bijbetaling 636,00 Gratis tab s6 lite twv 350 euro of 150 euro korting aan de kassa. Dan kan ik via rebuy mijn flip 6 verkopen voor 430 euro dus tel uit je winst. Zo vind ik het de upgrade wel waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Rohit schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:33:
Status in de bestelling is nog niet aangepast.. Voorbereiding van de verzending staat er nog steeds en datum 4 aug.
Bij mij staat de leverdatum ook nog steeds op 9 augustus dus fingers crossed. Als hij echt maandag bezorgd wordt hoor ik morgen een berichtje te ontvangen van Dynalogic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
manonw schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:15:
Hoi, even een voorbeeld van een goede deal, momenteel. Bij mediamarkt een abbo afsluiten bij odido, maandelijks opzegbaar. Dan heb ik de volgende deal gekregen:
Kosten abbo 18 euro, meteen weer opzeggen na een maand.
Toestel bijbetaling 636,00 Gratis tab s6 lite twv 350 euro of 150 euro korting aan de kassa. Dan kan ik via rebuy mijn flip 6 verkopen voor 430 euro dus tel uit je winst. Zo vind ik het de upgrade wel waard!
hoe kom je bij de gratis tab s6 bij de mediamarkt bij de flip7? Ik zie dat nergens.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Ik ben afgelopen week meerdere keren gebeld door datzelfde nummer, maar wordt op mijn telefoon geflagged als "scam oproep" 🙈. Morgen maar eens terug bellen dan. (Nu telkens weggedrukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manonw
  • Laatst online: 27-07 10:16
Ik weet niet of het een plaatselijke of landelijke actie is van de mediamarkt, hoorde in de winkel van de actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
MeanDz schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:59:
[...]

Bij mij staat de leverdatum ook nog steeds op 9 augustus dus fingers crossed. Als hij echt maandag bezorgd wordt hoor ik morgen een berichtje te ontvangen van Dynalogic.
Hier staat de levering op 28 juli vanaf dag 1, morgen dus. Maar volledige radio stilte vanuit Samsung en Dynalogic.

Ik heb er weinig vertrouwen in.

Correctie: Bezorgafspraak is binnen :) Jippie

[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 27-07-2025 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
ppeterr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:18:
[...]

Hier staat de levering op 28 juli vanaf dag 1, morgen dus. Maar volledige radio stilte vanuit Samsung en Dynalogic.

Ik heb er weinig vertrouwen in.

Correctie: Bezorgafspraak is binnen :) Jippie
Hier ook! Krijg net een mailtje en een smsje van Samsung binnen met de bezorgafspraak voor morgen. Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
MeanDz schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:15:
[...]

Hier ook! Krijg net een mailtje en een smsje van Samsung binnen met de bezorgafspraak voor morgen. Helemaal top!
Ik zie dat ik 1 cijfer fout heb staan in mijn telefoon nr. die bij de info voor Dynalogic staat. Adres is wel juist....

Zal ik hier iets mee moeten doen? Of zou het wel los lopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
ppeterr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:17:
[...]

Ik zie dat ik 1 cijfer fout heb staan in mijn telefoon nr. die bij de info voor Dynalogic staat. Adres is wel juist....

Zal ik hier iets mee moeten doen? Of zou het wel los lopen.....
Je krijgt voor aflevering ook nog een berichtje van Dynalogic volgens mij, dan zou je even contact met ze kunnen opnemen maar het zou eigenlijk niks uit moeten maken, tenzij ze met smsjes werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
Hier ook morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
MeanDz schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:43:
[...]

Je krijgt voor aflevering ook nog een berichtje van Dynalogic volgens mij, dan zou je even contact met ze kunnen opnemen maar het zou eigenlijk niks uit moeten maken, tenzij ze met smsjes werken.
Zal morgen toch voor de zekerheid even een whatsappje richting Dynalogic doen. Ik heb namelijk begrepen dat de chaffeur een belletje doet als hij in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 14:04
Ik heb de aflevering voor morgen, had ik ook aangegeven in Samsung, ik hoop dat ik vandaag ergens een bericht krijg dat die morgen komt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Krijg vannacht de mail van Dynalogic met de tijd van levering, om 6u smorgens een mail van Samsung dat de boel vertraagd is.

Busje komt wel mijn kant op :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YWsPiKcjAWRapbJGfBXy0p-j-Yc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MljvGSh7plHAKbTjUDVkDD6m.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roro86
  • Laatst online: 01-08 15:12
Nou 11 juli bij Mediamarkt een pre-order geplaatst, maar het is er erg stil.
Lees in ieder geval dat ik niet de enige ben. Mediamarkt kon mij ook niet vertellen wanneer. Zal wel pas eind augustus zijn. Iemand anders had pas vorige week besteld en nu al binnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
ppeterr schreef op maandag 28 juli 2025 @ 09:26:
Krijg vannacht de mail van Dynalogic met de tijd van levering, om 6u smorgens een mail van Samsung dat de boel vertraagd is.

[Afbeelding]
Yes, die van mij is ook onderweg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
En hij is binnen! Nu nog wachten op bestelling nummer 2 die ik uiteindelijk wel ga gebruiken.. Deze gaat helaas retour omdat ik bij de 2e order een betere deal kon krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Roro86 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 11:26:
Nou 11 juli bij Mediamarkt een pre-order geplaatst, maar het is er erg stil.
Lees in ieder geval dat ik niet de enige ben. Mediamarkt kon mij ook niet vertellen wanneer. Zal wel pas eind augustus zijn. Iemand anders had pas vorige week besteld en nu al binnen 8)7
Ja hier ook op 10 juli besteld maar niets terug gehoord. Heb hem nu binnen door een paar keer een ticket in te sturen. Er is ergens een bug in hun systeem zeiden ze. Kreeg het toestel wel 100 euro goedkoper omdat er nu mobilemania is of zoiets. Dus dat was wel weer mazzel. Je moet dus zelf actie ondernemen anders gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 10-09 22:41
Iemand al 1 tb versies binnen gekregen? Die van mij zou morgen komen, maar nog geen update vanuit samsung gekregen dat die ook werkelijk morgen gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Cyclonic schreef op maandag 28 juli 2025 @ 15:01:
Iemand al 1 tb versies binnen gekregen? Die van mij zou morgen komen, maar nog geen update vanuit samsung gekregen dat die ook werkelijk morgen gaat komen.
ja uurtje geleden al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 10-09 22:41
Nice, wanneer had jij je bestelling geplaatst? Ik om 20:00 op de dag van het event.

Ben maar weer eens gaan bellen, kunnen nu mijn order niet vinden en is doorgezet naar andere afdeling :+ 8)7

Denk niet dat het nog deze week iets wordt dan :+

[ Voor 11% gewijzigd door Cyclonic op 28-07-2025 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Cyclonic schreef op maandag 28 juli 2025 @ 15:37:
[...]

Nice, wanneer had jij je bestelling geplaatst? Ik om 20:00 op de dag van het event.

Ben maar weer eens gaan bellen, kunnen nu mijn order niet vinden en is doorgezet naar andere afdeling :+ 8)7

Denk niet dat het nog deze week iets wordt dan :+
uhhh vorige week dinsdag oepsss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Ik ook 1 TB, 9 juli besteld. Klantenservice Samsung geeft aan 200+ units op voorraad, 22 juli niet gehaald en dan verschoven naar morgen en nu zeggen ze 4 aug....
Ik koop elk jaar, maar altijd een gedoe en hun klantemservice is echt echt slecht....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowcore95
blue13x schreef op maandag 28 juli 2025 @ 20:11:
[...]

Ik ook 1 TB, 9 juli besteld. Klantenservice Samsung geeft aan 200+ units op voorraad, 22 juli niet gehaald en dan verschoven naar morgen en nu zeggen ze 4 aug....
Ik koop elk jaar, maar altijd een gedoe en hun klantemservice is echt echt slecht....
Hier precies hetzelfde... Ik had een kwartier nadat de pre-order live ging besteld en gekozen voor levering op 22 juli. Vervolgens kreeg ik op 21 Juli een e-mail dat het vertraagd was. Eerst zeiden ze 29 juli, daarna werd het 4 Augustus. De klantenservice helpt ook niet echt, want ze weten het waarschijnlijk zelf ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Ja afgelopen vrijdag al kleur zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
wowcore95 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 20:46:
[...]

Hier precies hetzelfde... Ik had een kwartier nadat de pre-order live ging besteld en gekozen voor levering op 22 juli. Vervolgens kreeg ik op 21 Juli een e-mail dat het vertraagd was. Eerst zeiden ze 29 juli, daarna werd het 4 Augustus. De klantenservice helpt ook niet echt, want ze weten het waarschijnlijk zelf ook niet...
Had je toevallig ook een 1tb blauw? Ze gaven zelfs aan dat ze 200+ 1tb exemapleren op voorraad hadden. Snap niet waarom stock hebben en niet kunnen uitleveren, terwijl anderen veel later bestellen en al een toestel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowcore95
blue13x schreef op maandag 28 juli 2025 @ 21:56:
[...]

Had je toevallig ook een 1tb blauw? Ze gaven zelfs aan dat ze 200+ 1tb exemapleren op voorraad hadden. Snap niet waarom stock hebben en niet kunnen uitleveren, terwijl anderen veel later bestellen en al een toestel hebben.
Ja, de blauwe 1 tb. Het is gwn jammer dat als je gelijk de dag zelf (9 Juli) heb besteld en dan nog ± 2 weken vertraging hebt.

Het valt me overigens wel op dat de mensen die hun 1tb toestel hebben, zover ik kan zien het zwarte model hebben besteld

[ Voor 11% gewijzigd door wowcore95 op 28-07-2025 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
wowcore95 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:18:
[...]

Ja, de blauwe 1 tb. Het is gwn jammer dat als je gelijk de dag zelf (9 Juli) heb besteld en dan nog ± 2 weken vertraging hebt.

Het valt me overigens wel op dat de mensen die hun 1tb toestel hebben, zover ik kan zien het zwarte model hebben besteld
Klopt niet helemaal. Veel mensen hier zijn voor de 1 tb gegaan in blauw en hebben het toch eerder gekregen en later besteld. Samsung heeft gelukkig gezegd dat ze met een compensatie komen van 5% van de totale waarde. Ik vind dat weinig. Ik verwacht nu echt een beter compensatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowcore95
blue13x schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:29:
[...]

Klopt niet helemaal. Veel mensen hier zijn voor de 1 tb gegaan in blauw en hebben het toch eerder gekregen en later besteld. Samsung heeft gelukkig gezegd dat ze met een compensatie komen van 5% van de totale waarde. Ik vind dat weinig. Ik verwacht nu echt een beter compensatie.
Oh, niks gehoord over een compensatie, maar goed als het zo is dan is 5% beter dan niets iig.

Ik hoop iig dat het niet nog een keer vertraging oploopt, de klantenservice word je ook niet wijzer van.... de eerste keer dat ik contact opnam gaven ze mij als reden de vertraging door care+ kwam...

[ Voor 17% gewijzigd door wowcore95 op 28-07-2025 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
wowcore95 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:33:
[...]

Oh, niks gehoord over een compensatie, maar goed als het zo is dan is 5% beter dan niets iig.

Ik hoop iig dat het niet nog een keer vertraging oploopt, de klantenservice word je ook niet wijzer van.... de eerste keer dat ik contact opnam gaven ze mij als reden de vertraging door care+ kwam...
Tegen mij zeiden ze dat ze geen stock hadden. Maar dan spreken ze zichzelf tegen door te zeggen dat er meer dan 200+ telefoons op voorraad waren van de blauwe 1tb. Ook niet logisch gezien het feit dat verschillende leden hier hun toestellen hebben ontvangen (1tb blauw).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
blue13x schreef op maandag 28 juli 2025 @ 22:29:
[...]

Een bedrag van 126 euro (5% van 2519 euro) is toch een mooie compensatie voor een paar weken wachten? Ik zou het er voor gedaan hebben. Maar ja, 23 juli besteld, helaas 25 juli al geleverd (512GB, blauw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
ppeterr schreef op maandag 28 juli 2025 @ 09:26:

[Afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde. Gister mail dat er geleverd gaat worden. Vanochtend mail dat er weer geleverd gaat worden maar ook een mail van Samsung dat de boel vertraagd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Daniel. schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 07:55:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Gister mail dat er geleverd gaat worden. Vanochtend mail dat er weer geleverd gaat worden maar ook een mail van Samsung dat de boel vertraagd is.
Dan staan ze straks voor de deur. De GPS tracking werkt erg goed. Kan je perfect inschatten wanneer ze voor je deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Ik heb van mijn andere bestelling ook alles geannuleerd behalve de Trail Band, wil die ook graag op tijd hebben. Heb inmiddels al een alternatief hoesje + screen protector besteld. Hoesje is de zwarte Spigen die je bij Samsung kon kopen, maar waarom die zo lang moeten duren is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Hebben hier mensen al een Flip 7 512GB blauw binnen?
En zoja, toevallig ook al vanuit de actie van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:32
Pumanike schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 08:26:
Hebben hier mensen al een Flip 7 512GB blauw binnen?
En zoja, toevallig ook al vanuit de actie van Vodafone?
Ja en ja. Wel al op vrijdag in de winkel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Gelukszak schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 09:11:
[...]

Ja en ja. Wel al op vrijdag in de winkel besteld.
Ah oke, en wanneer heb je 'm binnen gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:32
Op de officiële release datum; de 22e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowcore95
blue13x schreef op maandag 28 juli 2025 @ 23:48:
[...]

Tegen mij zeiden ze dat ze geen stock hadden. Maar dan spreken ze zichzelf tegen door te zeggen dat er meer dan 200+ telefoons op voorraad waren van de blauwe 1tb. Ook niet logisch gezien het feit dat verschillende leden hier hun toestellen hebben ontvangen (1tb blauw).
Bij mij staat er nu op de samsung shop voorbereiding van de verzending met een leverdatum voor morgen, ben benieuwd of die ook morge komt 😵
Pagina: 1 2 3 4 Laatste