Ik ben blij dat deze game snel na release van de Switch 2 er is gekomen. Mario Kart World is leuk, maar soms ook een beetje doelloos. Na paar uurtjes heb je alle cups e.d. wel, en wat dan?
Dit speelt heerlijk weg. Ik ben er nu lineair door heen aan het gaan voor het verhaal. Ik heb nu 181 bananen, en moet nog wat delen van 5e layer doen totdat ik bij 600 kom. Ik doe best wel wat puzzels ernaast en probeer mij zo min mogelijk te spoilen met videos op te zoeken e.d. Hopelijk blijf ik dan op deze manier beetje doorspelen tot het einde.
En dan loop ik er misschien nog wel keer doorheen om alle collectables te halen
Ik kan wel merken dat de moeilijkheidsgraad langzaam iets omhoog gaat waardoor ik sommige challenges maar nu (deels) laat liggen.
Ik had wel beetje hoop dat dit een leuke game zou worden, maar zo leuk als dit had ik ook niet verwacht. Las eerder op FP wel wat commentaar over tech demo e.d., maar het verhaal zit goed in elkaar, ik ben nog geen enkele bug tegengekomen, en de afwerking is zoals van Nintendo gewoon top. Tuurlijk zal dit spel wel iets van de Switch 2 nodig hebben waarom deze juist nu uit komt (ik vermoed de CPU rekenkracht om alles omtrent destructable terrain door te rekenen van zo'n grote kaart). Maar dat is alleen maar mooi dat Nintendo er iets mee kan doen in een platformer. Ik heb het wel in eerdere spellen beetje gezien (Deep Rock Galactic) maar daar heeft het echt een heel ander doel.