-Knip- Reactie op geknipte reactie.

[ Voor 104% gewijzigd door Mog op 17-07-2025 18:17 ]
[ Voor 104% gewijzigd door Mog op 17-07-2025 18:17 ]
Ja ik had blijkbaar geluk, vervelend dat je vertraging hebt.BiLLY_daKid schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 17:33:
@Stantana Woensdag ontvangen? Hier vertraagd tot morgen ivm fout in het sorteercentrum. Ik had beter niets kunnen zeggen tegen de kindjes haha
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Kan je zeggen dat er dan nog veel moois staat te wachten.Timothy3000 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:14:
Tutorial was leuk! Nu na de vakantie verder spelen maar het smaakt iig naar meer.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 33% gewijzigd door jori040 op 18-07-2025 15:41 ]
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
[ Voor 96% gewijzigd door Farabi op 18-07-2025 19:44 ]
:strip_exif()/f/image/VOl5PKdpwY0wxTrxuOPyNCeL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i9dvALZOAwBjAW9DndDvxzKR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u6iSxtlOG6jHCrijNnTUNFlx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n0A2Zc9K8yNjHqanFsewoaZh.jpg?f=fotoalbum_large) 
                                                :strip_exif()/f/image/WlQNtWtbicskDoy8X2lAsF0J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5LR5WqBr6h9qk1dXU3UE3Yki.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/la7p3FhPcq2U38LWdMVLbZn1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DwhpPocNbTGEJpqRTcRW6y6X.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6TSLIXrTdUpRSd6reP7Gygvi.gif?f=user_large)
Haters everywhere but I don’t really care
Er zijn 4 collectibles.matthijst schreef op zondag 20 juli 2025 @ 12:50:
Waar kan je zien wat je in een level nog moet halen aan bananen, fossielen en die vage muntjes/schijfjes?
Moet je dat via de map doen? Of kan t simpeler.
Is er nog iets van een beloning als je alles hebt verzamelt?RollieBollie schreef op zondag 20 juli 2025 @ 14:42:
[...]
Er zijn 4 collectibles.
Gold, Bananenchips, Bananengems en Fossielen.
Gold en Bananenchips resetten als je de layer reset en zijn niet per layer uniek zoals de gems en fossielen. Je hoeft dus niet te weten hoeveel je er nog kan vinden.
Hoeveel Bananengems en Fossielen je hebt gevonden is te vinden via de map en dan de Y knop.
Je kan ook zien hoeveel fossielen je hebt gevonden van 1 van de 3 soorten per layer als je een nieuwe fossiel vind.
Er zijn volgens mij geen andere manieren om te zien wat je nog mist.
Ik zou niet weten of je een beloning krijgt, maar bij voorgaande DK games waren er volgens mij wel secret endings en kon je bijv bij DKC 1,2,3 101%, 102% en 103% halen.flugelisoke schreef op zondag 20 juli 2025 @ 15:19:
[...]
Is er nog iets van een beloning als je alles hebt verzamelt?
Heb nu 2 lagen compleet maar nog niets.
[ Voor 34% gewijzigd door 4acesNL op 21-07-2025 08:37 ]
Ik heb nooit geschreven over modding of hacks. De originele game werd gemaakt in Japan voor de V1 en later nam het bedrijf een beslissing om te worden genomen voor V2 (2025). Als een gamebedrijf een beslissing neemt, dan waarom wordt de informatie gecensureerd hier?gamermax schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 17:04:
[mbr]-Knip- Het is niet toegestaan om modded consoles te bespreken[/]

Ja, dat klopt. De geschiedenis van de game is geen geheim...RollieBollie schreef op zondag 20 juli 2025 @ 16:13:
[...]
Ik zou niet weten of je een beloning krijgt, maar bij voorgaande DK games waren er volgens mij wel secret endings en kon je bijv bij DKC 1,2,3 101%, 102% en 103% halen.
Ik verwacht dus wel iets als beloning.
Ja, dat klopt. Hoe Donkey Kong Bananza te spelen op Switch 1 in Co-op....alles wat je nodig hebt is een vriend met een Switch V2 en de game.jori040 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 16:34:
[...]
De game is zo goed dat je hier een Switch 2 voor wil hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door gamermax op 21-07-2025 13:06 ]
 Maar ach nog steeds geweldig! Volgens mij zit ik nu in de epilogue en heb nog genoeg banaantjes te verzamelen (heb er nu 550 volgens mij)
 Maar ach nog steeds geweldig! Volgens mij zit ik nu in de epilogue en heb nog genoeg banaantjes te verzamelen (heb er nu 550 volgens mij)
                    Hoe lang heb je er op gedaan ?Slicey schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:02:
Zo net de main story uitgespeeld! heerlijk spel en onverwacht einde! Helaas was de grote verassing al wel gespoiled voor mijMaar ach nog steeds geweldig! Volgens mij zit ik nu in de epilogue en heb nog genoeg banaantjes te verzamelen (heb er nu 550 volgens mij)
Volgens de app heb ik ~22 uur gespeeld. en zeker niet alle bananen, fossils, challenge rooms gedaan. En ik moet nog de epilogue afmaken - weet niet hoeveel daar nog in zit.
Heb er 20 uur in zitten en zit nog maar op 198.Maar ben dan ook bezig met al die andere dingen ook te verzamelen.Slicey schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:47:
[...]
Volgens de app heb ik ~22 uur gespeeld. en zeker niet alle bananen, fossils, challenge rooms gedaan. En ik moet nog de epilogue afmaken - weet niet hoeveel daar nog in zit.
Haha jaa snap ik, laatste worlds ben ik iets sneller doorheen gegaan omdat ik al gespoiled was en de volledige context wilde weten.. ik ga zeker nog terug om zoveel mogelijk banaantjes en challenge rooms te doen!jori040 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:54:
[...]
Heb er 20 uur in zitten en zit nog maar op 198.Maar ben dan ook bezig met al die andere dingen ook te verzamelen.
Net als altijd doe ik lang op m'n games.
Wat een geweldige game is dit.
Hier -400, maar bananen in het menu? Vertel?Vassie18 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:14:
Net bij -300 gekomen. Toen kwam ik er pas achter dat je de bananen in het menu kan zien. Zoveel gemist🫣
Twijfel of ik niet gewoon terug moet gaan. Die grote moeder worm is er ook dus terug gaan kan makkelijk.
De game zelf is erg vermakelijk, zelfs het vrouwlief kijkt soms rustig toe hoe ik alles kapot mep🤣

Gameplay boven graphics!!!!Kanseleur schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 22:43:
Hmm, mijn dochter wilde dit spel en ik vond het echt verschrikkelijk lelijk getekend, dus ik ben er voor gaan liggen.
Laat maar hoor, mijn weerstand was al gebroken ;-). Ik wil 'em nu alleen ook zelf spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door tipex op 25-07-2025 09:31 ]
Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 25-07-2025 09:34 ]
Er zijn al mensen die een banaan-loze run hebben gedaan, dus nee, het is niet noodzakelijk. Echter, je mist een hele hoop van het spel als je de bananen overslaat.Farabi schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 09:34:
ik ben maar aan het doorknallen en van missie naar missie aan het lopen. moet ik die grote bananen perse collecten? het is toch niet zo dat ik niet naar de volgende level kan als ik geen genoeg bananen heb? zoals bij mario odyssey (manen)
Tot nu toe niet, ben nu aangekomen bij laag 4 denk ik.Farabi schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 09:34:
ik ben maar aan het doorknallen en van missie naar missie aan het lopen. moet ik die grote bananen perse collecten? het is toch niet zo dat ik niet naar de volgende level kan als ik geen genoeg bananen heb? zoals bij mario odyssey (manen)
[ Voor 90% gewijzigd door Farabi op 26-07-2025 14:13 ]
Je kunt altijd even wat appelsap kopen / upgraden voor wat extra gezondheidRbb-lwdn schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:12:
Zit nu al een paar dagen vast in -902
Pittige eindbaas.
De ontbrekende nummers zijn geen foutje inderdaad, je zult nog terug moeten en het gaat inderdaad een stuk moeilijker worden.Engineer Stewie schreef op zondag 27 juli 2025 @ 23:07:
Ben vandaag aanbeland aan layer -1000. Tot nu toe genoten van het spel en het begint wat moeilijker te worden.
Heb alles verzameld in de voorgaande levels, maar je ziet in de menu’s dat er nummers overgeslagen worden in de bananentellers. Vermoed dat je sowieso nog terug moet voor 100%.
Vind alleen de drop rate van de records wel belachelijk laag, zelfs met de amiibo dress die de rate zou verdubbelen. Maar dat bezien we op het einde wel weer.
Deze week terug werken, waarna wederom een weekje verlof wacht om verder te spelen.
Ik denk dat e zebra muziekje mijn favoriete is van de bananzas.4acesNL schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:33:
Ben ben net aangekomen bij layer 700 of zo. Ik haast me niet. Nu bij die junction waarde brug te repareren valt.
Het voelt echt als een evolutie van de N64 een platformers. Inclusief soms irritante camera waar je de dood tegemoet komt. 😅 ik geniet er wel van. Wat ik wel minder vind is de muziek. Niet echt iconisch zoals vele tracks van Mario 64 of Banjo Kazooie. Alhoewel..spoiler:Zebraaaaa
Ik ga rustig weer verder met ouderwets doch nieuwerwets gaming genot.
Verlof genomen en door regen veel tijd over gehad4acesNL schreef op maandag 28 juli 2025 @ 11:34:
Home Bananza. Waar halen julie de tijd vandaan. Haha.
Jup, die boss vond ik erg irritant.Rbb-lwdn schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:12:
Pittige eindbaas.
[ Voor 4% gewijzigd door Hans1990 op 28-07-2025 23:21 ]
Is dat dieRbb-lwdn schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:12:
Pittige eindbaas.
Random Number Generator, wat eigenlijk betekent dat hij de verschillende tells niet goed herkentEngineer Stewie schreef op maandag 28 juli 2025 @ 23:47:
Wat is “RNG”?
Zo maak je het jezelf wel heel makkelijk, ik zit op sublevel 1401 en heb nog niets aan extra levens uitgegeven.Ik heb de appelsap geupgrade tot 2 en heb 5 hartjes standaard.
Die ja.4acesNL schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 00:04:
[...]
Is dat diespoiler:die soort van vlinder eindbaas die sh*t spuwt wat je niet kunt aanraken?
Deze had ik idd vrij snel dood met de juiste bananza vorm.
Je moet iets met al die skillpoints, de rest is reeds maxed outhcQd schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 00:58:
[...]
Random Number Generator, wat eigenlijk betekent dat hij de verschillende tells niet goed herkent
[...]
Zo maak je het jezelf wel heel makkelijk, ik zit op sublevel 1401 en heb nog niets aan extra levens uitgegeven.
Jep dat dus.hcQd schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 00:58:
[...]
Random Number Generator, wat eigenlijk betekent dat hij de verschillende tells niet goed herkent
[...]
Zo maak je het jezelf wel heel makkelijk, ik zit op sublevel 1401 en heb nog niets aan extra levens uitgegeven.
tipex schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 05:49:
Gisteren het spel uit mogen spelen en ik heb er echt ontzettend van genoten van begin tot eind. Maar, ik probeer de spoiler zo cryptisch mogelijk te houden en het gaat niet over het verhaal oid…..
spoiler:De epiloog / postgame daarentegen is zo idioot moeilijk en dan denk je dat je er bent en dan komt er een finale level van een minuut of 10 waarin geen enkel checkpoint zit en alles op de millimeter nauwkeurig moet en als je af gaat het hele stuk opnieuw moet doen. Tot 95% gekomen uiteindelijk en toen weer af, aaargh. Hier gaan controllers op sneuvelen. Vandaag maar eens op het grote scherm proberen.
Op TV is het inmiddels gelukt, pffft echt heel lastig.
Die was best frustrerend met maar drie levens, geen ruimte voor fouten.Hans1990 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:54:
[...]
Jep dat dus.
Maar tenzij je heel behendig bent met alles, is dat denk ik wel de manier om door te spelen.
Nog ietsjes verder na 1401 en dan zie je wel wat ik bedoel. Ik weet precies dat die baas niet onmogelijk is. Maar dat maakt het des te frusterender soms.
spoiler:Met RNG bedoelde ik: die boss fight heeft veel missiles die je kunnen raken (die continu elke 2-3 seconden neerkomen), plus terrein stukken waar je niet mag komen, plus monsters met knockback.
Als je dan dus 1 knockback van iets krijgt, tegelijk land er een missile naast je, waardoor je uiteindelijk op terrein wordt gesmeten.. in combo 8 levens weg.
Ook als je 10 seconden die missiles ontwijkt maar in dezelfde area blijft staan, dan je helemaal omringt. Op terrein klimmen e.d. heeft weinig zin want dan ben je te traag. Je moet vlot doorblijven bewegen maar dat maakt met alle bovenstaande niet altijd even makkelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door rudyman85 op 07-08-2025 21:50 ]
[ Voor 11% gewijzigd door NokiaFan op 11-08-2025 12:13 ]
[ Voor 77% gewijzigd door BM op 20-08-2025 13:10 ]
:strip_exif()/f/image/oNtM03jYpnqJOjxr2rrk6ZeG.jpg?f=fotoalbum_large) 
                                                [ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 02-09-2025 00:21 ]
Gewoon in dat tonnetje springen, dan lanceer je jezelf met plaat.Farabi schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 00:10:
Hoe vlieg ik hier met de oerplaat? Ik zit vast. wat moet er met die straal gebeuren?
[Afbeelding]
dan valt de plaat. of ben ik nu onhandig aan het doen?HikariMisako schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 08:30:
[...]
Gewoon in dat tonnetje springen, dan lanceer je jezelf met plaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 02-09-2025 08:48 ]
Ik denk dat je onhandig doet, dit zou gewoon moeten werken.Farabi schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 08:47:
[...]
dan valt de plaat. of ben ik nu onhandig aan het doen?
Klopt, nu gelukt. Thnx.HikariMisako schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:00:
[...]
Ik denk dat je onhandig doet, dit zou gewoon moeten werken.
:strip_exif()/f/image/w10bfiww2eeZvLxSBzFqPAd8.jpg?f=fotoalbum_large) 
                                                [ Voor 54% gewijzigd door Farabi op 03-09-2025 23:57 ]
Farabi schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:38:
[...]
Klopt, nu gelukt. Thnx.
Ik moet nu dalen van de hetedouchegrot. Ik heb de olifanten-kracht vrijgespeeld. Maar weet niet hoe ik dit ding moet breken? Iemand?
[Afbeelding]
Vuur opzuigen met de olifant.Farabi schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:38:
[...]
Klopt, nu gelukt. Thnx.
Ik moet nu dalen van de hetedouchegrot. Ik heb de olifanten-kracht vrijgespeeld. Maar weet niet hoe ik dit ding moet breken? Iemand?
[Afbeelding]
Normaal kan je enkel de kisten zoeken en dan krijg je de locaties. Dat moet je niet de hele map afbreken.AreVeeDee schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:30:
Ben sinds gisteren eindelijk begonnen aan Donkey Kong Bananza. Het is wel erg veel Bananza beuken om al die collectibles te vinden.Nu in de 2e laag en deze nu bijna helemaal gecleared. Twijfel of ik bij de volgende lagen dit zo blijf doen of toch wat sneller door ga.
Heb er verder wel veel lol mee. Ben benieuwd wat de volgende levels in petto hebben.
[ Voor 105% gewijzigd door Farabi op 12-09-2025 16:44 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Je weet dat die leeftijdsclassificaties niets te maken hebben met hoe moeilijk games zijn? Zie het een beetje als de kijkwijzer van een film, het gaat vooral over dingen als geweld/spanning/etc.Farabi schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:34:
voor een spel met een leeftijdscategorie van 7+ vind ik de game nog best moeilijk. met name de puzzels, knoppen-combinaties en eindbazen. ik ga er bepaald niet relax doorheen.
ik pak de volgende keer vanaf 3+
dat is inderdaad ook weer zo. beetje opgelucht nuevil_lemon schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:19:
[...]
Je weet dat die leeftijdsclassificaties niets te maken hebben met hoe moeilijk games zijn? Zie het een beetje als de kijkwijzer van een film, het gaat vooral over dingen als geweld/spanning/etc.
[ Voor 255% gewijzigd door Farabi op 20-09-2025 23:09 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
                Tweakers is onderdeel van
                DPG Media B.V.

Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
                •
                Hosting door TrueFullstaq

:fill(white):strip_exif()/i/2007568068.jpeg?f=thumbmini)