misschien overstappen van kpn kabel naar ziggo

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amerkzoon21
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 28-06 00:58
ik heb een vraag ik heb nu kpn waar ik maar max snelheid van 40 mpbs haal nou wil ik misschien over stappen naar ziggo omdat ik bij hun wel max 1000 mpbs er uit kan halen en voor er ooit glasvezel hier ligt kan ook nog jaren duren iemand ervaring met ziggo ?? nou lees ik zelf slechte en goeie reviews maar dat heb je overal haha

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Heb je al in dit forum gedeelte gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amerkzoon21
ik heb nog niet gekeken ik denk vraag het vond ik makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik ga weg bij Ziggo, maar dat heeft andere redenen.
20 jaar klant geweest, sinds Chello tijd, en als het werkt werkt het gewoon goed.
Moet ik wel nageven dat ik zelf geen ervaring heb met hun modems (ik heb mijn eigen router erachter hangen) maar hoor bij familie en vrienden geen klachten die wel de Ziggo modem als router gebruiken.

TLDR: Als het werkt werkt het goed. Snelheden worden ook gewoon netjes gehaald, alleen de upload blijft flink achter.

En zoals al gemeld: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11

[ Voor 24% gewijzigd door ArcticTiger op 27-06-2025 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amerkzoon21
liever was ik gebleven bij kpn maar 40mbps snelheid en dan veel geld betalen wat ik al jaren doe is voor deze tijd echt niet normaal meer en elke vragen wanneer keer glasvezel komt waar van ze zelf geen antwoord geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:51
Dan stap je over. En bij Ziggo betaal je net zo goed de hoofdprijs. Maar dan wel een hogere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:47

vr6-only

Blub Blub

Amerkzoon21 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:08:
ik heb een vraag ik heb nu kpn waar ik maar max snelheid van 40 mpbs haal nou wil ik misschien over stappen naar ziggo omdat ik bij hun wel max 1000 mpbs er uit kan halen en voor er ooit glasvezel hier ligt kan ook nog jaren duren iemand ervaring met ziggo ?? nou lees ik zelf slechte en goeie reviews maar dat heb je overal haha
Heb je Odido klik&klaar overwogen? Doe de snelheids check op hun website om te zien welke snelheden beschikbaar zijn. Wellicht word je aangenaam verrast en stukken goedkoper dan KPN en Ziggo.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:08

nelizmastr

Goed wies kapot

Als je nu zeg €30 of meer per maand betaalt voor DSL dan lijkt Ziggo een leuke deal, maar vergeleken met glasvezelproviders blijft het schofterig duur. Maar ja daar heb je niks aan natuurlijk.

Als je niet gamet en alleen sneller interne nodig hebt is Klik en klaar inderdaad een prima en goedkope optie.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:30
@Amerkzoon21
Het zou helpen als je je vraag duidelijk zou opschrijven. Gewoon met normale zinnen en punten erin.
Wat is precies je vraag en welke hulp wil je van ons hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt ook eens kijken naar Odido Klik en Klaar, dat is voor de time being denk ik ook een erg interessant alternatief?

Zie ook het topic alhier: [Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 27-06-2025 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Amerkzoon21 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:10:
ik heb nog niet gekeken ik denk vraag het vond ik makkelijker

Je topic voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen /eisen die we er aan stellen. Zo is het de bedoeling om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Ga dus even aan de slag met de tips en links uit de reacties. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, maak dan gerust een nieuw topic aan.

Op dit topic komt in ieder geval een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.