• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:46
arie_papa schreef op woensdag 3 december 2025 @ 17:43:
Ik kom de winter in ieder geval goed door op barefoot. Nog steeds geen kans gehad om naar een fatsoenlijke winkel te gaan, dus de groene als test via Ali besteld. Bevalt goed genoeg om nog bruin en zwart erbij te bestellen.

[Afbeelding]
Heb je een linkje toevallig?

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 17:08
Geenen schoenen uit Bergeijk gaat uitbreiden wat betreft het Barefoot gedeelte. :)
Ze hebben nieuwe socials opgezet speciaal op Barefoot gericht.

Facebook Blotenvoetenschoenen
Instagram Blotevoetenschoenen
Welkom bij blotenvoetenschoenen
Barefoot by Geenen Schoenen
Leuk dat je ons volgt!🌿
Op deze pagina nemen we je mee in de wereld van barefoot en natuurlijk lopen. Je ontdekt hier wat barefoot is, wat het met je lichaam kan doen en waarom zoveel mensen er zo enthousiast over zijn.
Wat je hier zoal gaat tegenkomen:
🌿uitleg over barefoot en natuurlijk bewegen
👣verhalen van mensen die al ervaring hebben met barefoot
📅 events en informatieavonden
💬tips, ervaringen en inspiratie
Eerlijke verhalen en kennis, zodat jij zelf kunt ontdekken of barefoot bij je past!
Loop gerust met ons mee!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
walterworld schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 09:59:
Geenen schoenen uit Bergeijk gaat uitbreiden wat betreft het Barefoot gedeelte. :)
Ze hebben nieuwe socials opgezet speciaal op Barefoot gericht.

Facebook Blotenvoetenschoenen
Instagram Blotevoetenschoenen

[...]
Ben benieuwd of het lang duurt tot er meer schoenenwinkels dit gaan oppakken. Was dit weekend nog in een winkel die recent flink hebben uitgebreid (waar de meeste winkels dicht aan het gaan zijn of naar een kleinere locatie verhuizen hadden deze juist de buren erbij gepakt) en toch eens gevraagd of ze iets hadden in barefoot schoenen, maar ze hadden welgeteld één wide toebox model en geen enkele barefoot

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:06
Ik heb wel vaker bij de betere schoenenwinkels geïnformeerd of ze iets met barefoot schoenen willen gaan doen.
Vaak kijken ze je aan of ze water zien branden.

Meta Quest 3

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Ik loop al jaren exclusief op barefoot schoenen en heb gisteren vanwege werk een dagje weer 'normale' kantoorschoenen gedragen en dat heb ik geweten. Aan het einde van de dag spatte mijn rug zo wat uit elkaar :-( en daar ben ik best wel van geschrokken.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Pagina: 1 2 Laatste