Hoi,
Ik heb onlangs een G14 ROG Zephyrus gekocht, maar het is toch niet helemaal wat ik ervan had gehoopt. Er zijn een aantal dingen die ik erg fijn vind aan de laptop, maar ook een paar nadelen waardoor ik twijfel of ik hem wil houden.
Eisen:
14 inch
Super lichtgewicht
Aluminium behuizing
Moet goed overweg kunnen met roguelites en deckbuilding games zoals The Bazaar, Hearthstone en de meeste autobattlers
Moet lichte Adobe-programma’s kunnen draaien (Photoshop, Illustrator, etc.)
Fijn om te hebben:
2K scherm
OLED-paneel
Redelijk goed geluid (de speakers van de G14 waren verrassend goed)
Minpunten:
Hij wordt erg heet, zelfs bij lichte taken
De batterij gaat nauwelijks 2 uur mee bij licht gebruik
Wat ik zoek:
Een stillere laptop die koel blijft en een degelijke batterijduur heeft (minstens 5 uur). Ik ben bereid om een dedicated GPU op te geven als geïntegreerde graphics nog steeds de eerder genoemde games aankunnen.
Budget: 1400 tot 1700 euro
Alle tips of suggesties zijn welkom. Alvast bedankt!
Ik heb onlangs een G14 ROG Zephyrus gekocht, maar het is toch niet helemaal wat ik ervan had gehoopt. Er zijn een aantal dingen die ik erg fijn vind aan de laptop, maar ook een paar nadelen waardoor ik twijfel of ik hem wil houden.
Eisen:
14 inch
Super lichtgewicht
Aluminium behuizing
Moet goed overweg kunnen met roguelites en deckbuilding games zoals The Bazaar, Hearthstone en de meeste autobattlers
Moet lichte Adobe-programma’s kunnen draaien (Photoshop, Illustrator, etc.)
Fijn om te hebben:
2K scherm
OLED-paneel
Redelijk goed geluid (de speakers van de G14 waren verrassend goed)
Minpunten:
Hij wordt erg heet, zelfs bij lichte taken
De batterij gaat nauwelijks 2 uur mee bij licht gebruik
Wat ik zoek:
Een stillere laptop die koel blijft en een degelijke batterijduur heeft (minstens 5 uur). Ik ben bereid om een dedicated GPU op te geven als geïntegreerde graphics nog steeds de eerder genoemde games aankunnen.
Budget: 1400 tot 1700 euro
Alle tips of suggesties zijn welkom. Alvast bedankt!