Vandaag vrij genomen omdat ik een aantal afspraken heb lopen in de middag. Wat voor mij dus een ultieme kans is om Requiem meteen te spelen!
72gb in totaal!
:strip_exif()/f/image/gm1Ja0FPmK2putlFRhmzJApD.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: Dat is best wel vreemd, ik kan bepaalde opties helemaal niet instellen. Zo is DLSS (niet dat ik een ander ga gebruiken) geforceerd en Ray Reconstruction kan ik dus ook niet aan of uit schakelen. Nu hoop ik dat deze gewoon aanstaat, hij staat op "on" dus.
EDIT Twee: Kan bevestigen dat het allemaal aanstaat. Ik behaal 70 tot 100 stabiele FPS in 4k resolutie met frame generation, DLSS en Ray reconstruction aan en alle settings op het hoogste. Totaal geen last van ghosting, input lag of kwaliteit verlies!
72gb in totaal!
:strip_exif()/f/image/gm1Ja0FPmK2putlFRhmzJApD.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: Dat is best wel vreemd, ik kan bepaalde opties helemaal niet instellen. Zo is DLSS (niet dat ik een ander ga gebruiken) geforceerd en Ray Reconstruction kan ik dus ook niet aan of uit schakelen. Nu hoop ik dat deze gewoon aanstaat, hij staat op "on" dus.
EDIT Twee: Kan bevestigen dat het allemaal aanstaat. Ik behaal 70 tot 100 stabiele FPS in 4k resolutie met frame generation, DLSS en Ray reconstruction aan en alle settings op het hoogste. Totaal geen last van ghosting, input lag of kwaliteit verlies!
[ Voor 48% gewijzigd door Toonen1988 op 27-02-2026 06:27 ]
:strip_exif()/f/image/XXrzoyP7m9NQPsdNu7TfsJFl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZdGGLyG76kW5eFYbsUISYPNa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8Ln3Jt8hEAQMmIrO8Pa6sZKL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RkLH67uXlpVdLkMcPkFocyg5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kVGw45gJQ3Mr0sMeMGm60N7A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uOZ2aXMI01PeTCLcBplHdBpt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c4If15fYlkKMacygLRpiO3qj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sbJTvmLa8kXu2bVsIoMNlzoc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1hXwq2ntOf5rQeY92G8nuAdc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KnUa0WdXggeIz5r8ki8HGIzW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/07LlwPD6g1m1RuJEOlf0OzTE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bXyyWR78s7i1AiiUpD5CASIJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mpzL99oqMIxFTSE9NQDKH7b2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AA262N3RehAXm2qki71jeFxf.png?f=fotoalbum_large)