Nope, dat worrdt dus in 2025.Cariernb schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:06:
[...]
Waarbij de Nederlandse ondersteuning toch pas over drie lichtjaren aangeboden wordt
Muziek te hard en spraak te zacht. Je zou toch zeggen dat ze wel budget moeten hebben voor een beetje sound engineer…..Splinter Cell schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:04:
Geluid weer te hard he.
Nederlands AI is wel leuk, kan mijn Mac terug in nederlands gaan staan
Oh nee toch niet, gewoon in september of zo. ONVOLDOENDE!Cariernb schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:06:
[...]
Waarbij de Nederlandse ondersteuning toch pas over drie lichtjaren aangeboden wordt
Have you tried turning it off and on again?
Kan nog altijd september release en dan de talen "later this year" op dat moment.Gr4mpyC3t schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:07:
[...]
Oh nee toch niet, gewoon in september of zo. ONVOLDOENDE!
IOS 7 was ook mooi he, die harde kleuren vind ik nog steeds tof
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nou, wat zullen ze laten zien
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hebben we al een bingo kaart... best ever... enz
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Nederlands AI betekend toch dat Siri dit in het Nederlands gaat ondersteunen? Mijn apparaten staan al in het Engels maar ik kan Siri niet omzetten ivm HomePod die ook door de rest van het gezin gebruikt wordt
©2004
Glas.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Prima stream op 150” op de VisionPro trouwens.
#JustFlexin
#JustFlexin
#jaloersDonstil schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:09:
#JustFlexin
Kijk wat er op die tafel ligt...
Moeilijke bril zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
AapDonstil schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:09:
#JustFlexin
Shit happens yk
Glas!StefanVerkerk schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:09:
Kijk wat er op die tafel ligt...
Shit happens yk
StefanVerkerk schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:09:
Hé, Windows Aero!

De icoontjes zien er wel zeer leuk uit, weer een beetje speels
Ben wel benieuwd hoe dit er in de praktijk uitziet.
Noemen ze die skin nu een nieuw design sinds iOS 7?
Oogt lekker simplistisch en rustiger.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Alleen Apple kan glas maken allen.
Oei ik vind dat glas dus allemaal wel heel fraai.
Overal een gaussian blur op toegepast dus...
Glazen knopjes… Terug naar OSX 10.0?
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Oogt heel modern, niet meer die harde randen waar de content stopt.
Mooier dan ik dacht
Shit happens yk
Nee. Dat was Aqua. Dit is GlassSambalBij schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:11:
Glazen knopjes… Terug naar OSX 10.0?
Zie dit wel, en dan op de iPhone 17 Air/Ultra.
Zodat het nog meer lijkt alsof je een “slap of glass” in je handen hebt.
Zodat het nog meer lijkt alsof je een “slap of glass” in je handen hebt.
Aqua is ook liquid
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ziet er chique uit.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ziet er wel leuk en fris uit. En die blur achter knoppen vind ik wel leuk en simpel gevonden. Inderdaad een tikje wat Vista ooit probeerde.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Version 26.
Nee, dat vind ik juist vreselijk. 😂hk12nl schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:13:
Die 'clear look' is wel heel gaaf
Liquid glass.. "we hebben de transparantie wat aangepast"
iPadOS als laatste aan de beurt.
Het is wel straight to the point vandaag, direct iOS. Wil dat zeggen dat er nog iets belangrijker volgt?
Het blijft toch gewoon een skin?
Ach, als het maar consistent is over alle menu’s en instellingen.carpebios schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:14:
Het blijft toch gewoon een skin?
kan je aanpassenmatthijst schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:14:
Sjezus wat lelijk die kleurloze iconen.
Shit happens yk
Moet wel wennen, vraag me af of het goed leesbaar is, die notificaties bijvoorbeeld.
Precies dit hahaha, waarom doen ze daar zo lang over!MysticX schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:15:
Dit is exact hetzelfde wat we nu hebben, alleen maar met een glass skin eroverheen.
Album artwork op het Home Screen is wel gaaf.
Moet zeggen dat ik het er wel goed uit vind zien (en tegelijkertijd natuurlijk heel vertrouwd, want een bedrijf zo groot als Apple kan het natuurlijk niet helemaal omgooien).
En… ik zag een nieuwe camera app icon!! Doet me denken aan hoe het er vroeger uit zag en is echt een stuk beter!
En… ik zag een nieuwe camera app icon!! Doet me denken aan hoe het er vroeger uit zag en is echt een stuk beter!
3d effect is prachtig
Shit happens yk
Ah tof, die geanimeerde album hoezen zijn nu al fraai in Apple Music
Die 3D-effecten op een achtergrond moet ik niet. Ik word daar letterlijk beroerd van.
Batterij nog sneller leeg.
Heb je een een mooie blauwe lucht als achtergrond knallen ze moeilijk groot de tijd erop.
Omdat het toch wel een grote verandering is, voor het eerst sinds iOS7 gaat het hele design de schop op en verandert er toch wel veelcarpebios schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:16:
[...]
Precies dit hahaha, waarom doen ze daar zo lang over!
Dit dacht ik dus ook.THE_BASE schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:15:
Moet wel wennen, vraag me af of het goed leesbaar is, die notificaties bijvoorbeeld.
Mooi die nieuwe camera app en icoon.
Ik ben net weer terug naar foto’s op Film maar toch leuk 🙃
Ik ben net weer terug naar foto’s op Film maar toch leuk 🙃
De muziekspeler was prima af te lezen. Mogelijk hangt het wel van je gekozen achtergrond af. Dat gaat nu ook wel eens mis.THE_BASE schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:15:
Met een skin, nou nou.AppleFan2007 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:16:
[...]
Omdat het toch wel een grote verandering is, voor het eerst sinds iOS7 gaat het hele design de schop op en verandert er toch wel veel
Hmm, iOS 18 voelt nu al ouderwets
Heb het idee dat we daar de helft van kunnen gebruiken. Hopelijk veranderd dit nu met Dutch AI.
Haha, de titels zijn ook van glas.
Laten we hopen dat de Dutch Ai er gelijk bij de eerste beta in zit.
Geen Aston Martin met CarPlay Ultra?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volume is zo laag...
Shit happens yk
Ik heb wel wat moeite met zwart op kleur. Ik hoop dat alles goed leesbaar blijft. Ik heb al moeite met m’n ogen..
CarPlay looking good!
Hehe eindelijk de CarPlay upgrade die CarPlay al jaren nodig had.
Zeker op auto’s met grote schermen (zoals die van mijzelf) zag het er allemaal heel 2015 uit.
Zeker op auto’s met grote schermen (zoals die van mijzelf) zag het er allemaal heel 2015 uit.
Ik vertel het je straks.TheVMaster schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:19:
Laten we hopen dat de Dutch Ai er gelijk bij de eerste beta in zit.
CarPlay voor Tesla, iemand?
U vraagt...Rivanov schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:19:
Plat vond ik wel mooier, die schaduw effecten rond die banners en apps storen me nu al. Overal hetzelfde. Oogt ook druk.
Raar, want ik kan het straks zelf ook gewoon checken natuurlijk.
Nee dank je, niks mis met het OS van Tesla.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Vind dat nog steeds een vreemde samenwerking, Aston Martin is toch vooral klasse, voor de kwaliteit koop je dat niet namelijk. Daar past dat hele moderne design wat mij betreft helemaal niet in.
Dat is ook het enige?Greatsword schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:21:
[...]
J/K
Die kon natuurlijk niet ontbrekenRivanov schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:19:
Ben ik het mee oneens, de navigatie van Tesla laat soms te wensen over.Greatsword schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:21:
[...]
Hoevaak die mij in een weg stuur die eenrichtingsverkeer is.
Mwah, ik zou toch graag wel die optie willen als ik een Tesla of ander merk had wat CarPlay (of Android auto) niet ondersteunde.Greatsword schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:21:
[...]