Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app
Muziek te hard en spraak te zacht. Je zou toch zeggen dat ze wel budget moeten hebben voor een beetje sound engineer…..Splinter Cell schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:04:
Geluid weer te hard he.
Oh nee toch niet, gewoon in september of zo. ONVOLDOENDE!Cariernb schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:06:
[...]
Waarbij de Nederlandse ondersteuning toch pas over drie lichtjaren aangeboden wordt
Have you tried turning it off and on again?
Kan nog altijd september release en dan de talen "later this year" op dat moment.Gr4mpyC3t schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:07:
[...]
Oh nee toch niet, gewoon in september of zo. ONVOLDOENDE!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
I use Arch btw
©2004
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Oeps, wederom te overhaast
#jaloersDonstil schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:09:
Prima stream op 150” op de VisionPro trouwens.
#JustFlexin
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
AapDonstil schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:09:
Prima stream op 150” op de VisionPro trouwens.
#JustFlexin
I use Arch btw
Glas!StefanVerkerk schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:09:
Kijk wat er op die tafel ligt...
I use Arch btw
StefanVerkerk schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:09:
Hé, Windows Aero!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
I use Arch btw
Nee. Dat was Aqua. Dit is Glass_nethack schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:11:
Glazen knopjes… Terug naar OSX 10.0?
Zodat het nog meer lijkt alsof je een “slap of glass” in je handen hebt.
Live, Laugh, Toaster bath.
Aqua is ook liquid
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Nee, dat vind ik juist vreselijk. 😂hk12nl schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:13:
Die 'clear look' is wel heel gaaf
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haters everywhere but I don’t really care
Ach, als het maar consistent is over alle menu’s en instellingen.carpebios schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:14:
Het blijft toch gewoon een skin?
kan je aanpassenmatthijst schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:14:
Sjezus wat lelijk die kleurloze iconen.
I use Arch btw
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Precies dit hahaha, waarom doen ze daar zo lang over!MysticX schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:15:
Dit is exact hetzelfde wat we nu hebben, alleen maar met een glass skin eroverheen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
En… ik zag een nieuwe camera app icon!! Doet me denken aan hoe het er vroeger uit zag en is echt een stuk beter!
I use Arch btw
Omdat het toch wel een grote verandering is, voor het eerst sinds iOS7 gaat het hele design de schop op en verandert er toch wel veelcarpebios schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:16:
[...]
Precies dit hahaha, waarom doen ze daar zo lang over!
Dit dacht ik dus ook.THE_BASE schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:15:
Moet wel wennen, vraag me af of het goed leesbaar is, die notificaties bijvoorbeeld.
Ik ben net weer terug naar foto’s op Film maar toch leuk 🙃
Live, Laugh, Toaster bath.
De muziekspeler was prima af te lezen. Mogelijk hangt het wel van je gekozen achtergrond af. Dat gaat nu ook wel eens mis.THE_BASE schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:15:
Moet wel wennen, vraag me af of het goed leesbaar is, die notificaties bijvoorbeeld.
Met een skin, nou nou.AppleFan2007 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:16:
[...]
Omdat het toch wel een grote verandering is, voor het eerst sinds iOS7 gaat het hele design de schop op en verandert er toch wel veel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Heb het idee dat we daar de helft van kunnen gebruiken. Hopelijk veranderd dit nu met Dutch AI.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I use Arch btw
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zeker op auto’s met grote schermen (zoals die van mijzelf) zag het er allemaal heel 2015 uit.
Live, Laugh, Toaster bath.
Ik vertel het je straks.TheVMaster schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:19:
Laten we hopen dat de Dutch Ai er gelijk bij de eerste beta in zit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
U vraagt...Rivanov schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:19:
Geen Aston Martin met CarPlay Ultra?
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Raar, want ik kan het straks zelf ook gewoon checken natuurlijk.
Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app
Live, Laugh, Toaster bath.
Dat is ook het enige?Greatsword schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:21:
[...]
Nee dank je, niks mis met het OS van Tesla.
J/K
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die kon natuurlijk niet ontbrekenRivanov schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:19:
Geen Aston Martin met CarPlay Ultra?
Ben ik het mee oneens, de navigatie van Tesla laat soms te wensen over.Greatsword schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:21:
[...]
Nee dank je, niks mis met het OS van Tesla.
Hoevaak die mij in een weg stuur die eenrichtingsverkeer is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mwah, ik zou toch graag wel die optie willen als ik een Tesla of ander merk had wat CarPlay (of Android auto) niet ondersteunde.Greatsword schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:21:
[...]
Nee dank je, niks mis met het OS van Tesla.
Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app
:strip_exif()/f/image/CFopu7UloZnYzvfcN4FHX6xv.jpg?f=fotoalbum_large)