Similar to bitcoin zegt hij.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:08:
https://x.com/WatcherGuru...6lIC9NA8BFgIeyewYvxQ&s=19
The sec; eth is not a security.
The ticker is eth.
[Afbeelding]
The ticker is btc.
Similar to bitcoin zegt hij.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:08:
https://x.com/WatcherGuru...6lIC9NA8BFgIeyewYvxQ&s=19
The sec; eth is not a security.
The ticker is eth.
[Afbeelding]
toch heb ik soms nog iets van ow shit nu gebeurd er echt iets als iedereen hier rekt roept. Maar dan hebben we het over een pullback van 1% XD
De shorters zijn goed gehunt in ieder gevalanti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:24:
[...]
Ik zeg ram maar ff genoeg naar beneden met shitcoins -50% zodat we daarna weer gezond up kunnen.
Denk als btc ff richting de 110k gaat dat wel het gewenste effect gaat hebben.
Lets go
Blijf jij maar mooi tot 420k in btcknakworst schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:24:
[...]
Similar to bitcoin zegt hij.
The ticker is btc.
eth, The world's computer
WatcherGuru serieus nemen...
Dat zit wel Schnorr.
Dat gebeurt pas als de prijs weer keihard omhoog gaat.
Excuses je hebt gelijk, tijd voor vakantie denk ikChaes schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:30:
[...]
Dat gebeurt pas als de prijs weer keihard omhoog gaat.
Mag het met iets meer respect allemaal?almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:18:
[...]
Oeh mensen met een andere mening op een internetforum. Wel heftig allemaal zeg.
De aankondiging en het verheven onzinverhaal waren niet nodig geweest, maar alsnog een goede vakantie.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Same here, live vanuit Vietnam waar momenteel een tyfoon over ons heen raastPinsa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:31:
[...]
Excuses je hebt gelijk, tijd voor vakantie denk ik
Het is gewoon een deel van een cnbc fragmentje wat kan het nou bouten wie dat plaatst. Alsof daar relevantie in zit.Stukfruit schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:29:
[...]
Over een paar jaar rij ik Almelo wel even voorbij in m'n nieuwe Porsche.
Leg uit, wat is er precies onrespectvol?
Dan heb je in ieder geval het licht gezien. Ondanks dat een auto de slechtste investering ooit is, zou ik er mijn btc ook voor inwisselen.Stukfruit schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:29:
[...]
Over een paar jaar rij ik Almelo wel even voorbij in m'n nieuwe Porsche.
Ga je er op handelen dan? Lekker relevant dat we onderweg naar 10k nog een paar keer wat pullbacks gaan zien.gebruikershaes schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:46:
[...]
Zijn nog veel buyers rond dit level. Nog ff door de 3800 heen zakken en gaan met die banaan.
[Afbeelding]
Hier dus. Ik heb er ff een rode pijl bij gezet om de prijs de weg naar beneden te wijzen. Wie weet helpt het.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Er zit relevantie in de partij die het plaatst. Dat ze soms wellicht kloppend nieuws posten maakt het niet betrouwbaar.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:33:
[...]
Het is gewoon een deel van een cnbc fragmentje wat kan het nou bouten wie dat plaatst. Alsof daar relevantie in zit.
Ik zie hier zelfs linkjes van die Saylor beunhaas voorbij komen die nog steeds serieus worden genomen..
Dat zit wel Schnorr.
Als jij denkt dat een Porsche een investering is dan mag je dat denkenalmelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:37:
[...]
Dan heb je in ieder geval het licht gezien. Ondanks dat een auto de slechtste investering ooit is, zou ik er mijn btc ook voor inwisselen.
Dat zit wel Schnorr.
Ik volg helemaal niks, blijkbaar heb ik vaker nieuws van ze gezien zodat het in het algoritme komt. Dit terzijde.Stukfruit schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:53:
[...]
Er zit relevantie in de partij die het plaatst. Dat ze soms wellicht kloppend nieuws posten maakt het niet betrouwbaar.
Kijk mij er niet op aan. Jij volgt het blijkbaar
[ Voor 9% gewijzigd door almelo15 op 21-07-2025 18:56 ]
Ik reageerde op auto's in het algemeen. Vandaar dat ik het woord auto gebruikte.Stukfruit schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:53:
[...]
Als jij denkt dat een Porsche een investering is dan mag je dat denken
Ik heb echt totaal geen zin om dit uit te leggen, ik vraag gewoon vriendelijk of het met iets meer respect kan allemaal.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja, het verzoek was mij de eerste keer ook wel duidelijk. Ook was er niks onvriendelijks aan je verzoek.NeoflexNL schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:58:
[...]
Ik heb echt totaal geen zin om dit uit te leggen, ik vraag gewoon vriendelijk of het met iets meer respect kan allemaal.
[ Voor 5% gewijzigd door almelo15 op 21-07-2025 19:07 ]
Het gaat om de toon. Lees jij je eigen berichten niet?almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:06:
[...]
Ja, het verzoek was mij de eerste keer ook wel duidelijk. Ook was er niks onvriendelijks aan je verzoek.
Ik mag een of ander btc verheven onzin riedeltje niet voor onzin uitmaken?
Is het woord onzin onrespectvol?
Ik vind het getuigen van misplaatst dedain dat omdat jou meme muntje tot dusver het beste trackrecord heeft (niet echt, maar dat denken maxies) je dan met van die onzin alt gifjes moet aankomen. Dat vind ik onnodig en onrespectvol.
Achja zo hebben we allemaal wel wat te janken, we zijn net mensen hier.
+100kroniek schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:14:
[...]
Het gaat om de toon. Lees jij je eigen berichten niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 21-07-2025 19:25 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het gaat niet om de toon het gaat om de inhoud. Als ik btc hier een meme coin noem is de wereld te klein. Het noemen van eth als shitcoin lijkt vaak wel de norm.kroniek schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:14:
[...]
Het gaat om de toon. Lees jij je eigen berichten niet?
Misplaatst, dedain, onrespectvol.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:06:
[...]
Ik vind het getuigen van misplaatst dedain dat omdat jou meme muntje tot dusver het beste trackrecord heeft (niet echt, maar dat denken maxies) .... Dat vind ik onnodig en onrespectvol.
Achja zo hebben we allemaal wel wat te janken, we zijn net mensen hier.
En als iemand anders dat doet is de wereld groot genoeg. Denk eens na waarom dat zou zijn.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:20:
[...]
Als ik btc hier een meme coin noem is de wereld te klein.
Darrell schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:50:
[...]
Die oranje memecoin moet gewoon even in pricediscovery gaan en daarna dan echt.
Ach schei uit. Iedereen kan en mag hier btc is een memecoin roepen of weet ik veel wat.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:20:
[...]
Het gaat niet om de toon het gaat om de inhoud. Als ik btc hier een meme coin noem is de wereld te klein. Het noemen van eth als shitcoin lijkt vaak wel de norm.
Ik heb er geen moeite mee als dit twee kanten op werkt, maar dan ligt het ineens aan de toon.
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 21-07-2025 19:27 ]
Omdat die andere chain ook echt iets kan, behalve hodl? waarde creert? tig keer zo snel groeit? Geen memecoin is?knakworst schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:24:
[...]
Misplaatst, dedain, onrespectvol.
Wat voor plaat voor je kop heb je
BTC heeft een hogere marktwaarde, hoezo zou een andere coin dan superieur zijn
Dat zal best, toon bepaald ook inhoud. Nou, ik heb mijn aantal tekens voor dit jaar alweer overschreden. Prettige dag verder.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:20:
[...]
Het gaat niet om de toon het gaat om de inhoud. Als ik btc hier een meme coin noem is de wereld te klein. Het noemen van eth als shitcoin lijkt vaak wel de norm.
Ik heb er geen moeite mee als dit twee kanten op werkt, maar dan ligt het ineens aan de toon.
Nee, precies andersom.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:06:
Is het woord onzin onrespectvol?
Je volgt blijkbaar Twitter.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:55:
[...]
Ik volg helemaal niks, blijkbaar heb ik vaker nieuws van ze gezien zodat het in het algoritme komt. Dit terzijde.
Het punt is dat je met zulke nieuwsbronnen ook een hoop nonsens meekrijgt.Maar even serieus he?
Wat kan er nou niet kloppen aan dit fragment, jij denkt dat het ai gemaakt is? Wat is nu je echte punt?
Iemand van de sec zegt iets en dan kom je aan over wie het plaatst. Dus ik herhaal, wat is nu je punt?
Dat zit wel Schnorr.
Je springt steeds op de goede momenten eruit ik durf dat dus niet haha, wat verwacht je van avax deze run kwa prijs?Coldcat schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:27:
Mooie paal op AVAX @Pinsa. Precies op de top een order gehit (helaas dan maar voor 25%) hier.
Als de goden ons gezind zijn en we door de 27 gaan dan wordt het interessant!
Als we zo doorgaan ben je er binnen 2 maanden wel af.GioStyle schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:29:
Ik hoop dat ETH snel de 9k haalt, zodat ik van die shitcoin afkom.
Waarom moet je nou weer onwaarheden verspreiden? Je kan toch gewoon bitcoin naar de andere kant van de wereld versturen?almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:27:
[...]
Omdat die andere chain ook echt iets kan, behalve hodl?
Ja das waar, dan doen ze daar ook hodl.knakworst schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:36:
[...]
Waarom moet je nou weer onwaarheden verspreiden? Je kan toch gewoon bitcoin naar de andere kant van de wereld versturen?
Te vaak van die mooie candles weer ongedaan zien worden. Vaker wel dan niet. Het voelt hier ook niet goed maar ik schakel de emotie maar uit en kijk naar het verleden. Die bovenkant van de W werkt als magneet. De eerste keer bounced die er wel vanaf. Vanaf waar we stonden was er een 5% candle voor nodig en die worden vaak ook wel voor een deel ingeleverd.Pinsa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:31:
[...]
Je springt steeds op de goede momenten eruit ik durf dat dus niet haha, wat verwacht je van avax deze run kwa prijs?
Helder! Tnx voor je inzicht dat waardeer ikColdcat schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:41:
[...]
Te vaak van die mooie candles weer ongedaan zien worden. Vaker wel dan niet. Het voelt hier ook niet goed maar ik schakel de emotie maar uit en kijk naar het verleden. Die bovenkant van de W werkt als magneet. De eerste keer bounced die er wel vanaf. Vanaf waar we stonden was er een 5% candle voor nodig en die worden vaak ook wel voor een deel ingeleverd.
[Afbeelding]
Natuurlijk kan het doorstoten maar dan is er ook nog de terug test die wel komt op zo’n level. En gaat het echt moon dan heb ik altijd nog een deel over. Dat is dan gegarandeerde winst als het door blijft gaan.
Als we door de $27/$28 gaan dan is de $35 in bereik. Echter nu is het een punt waar de BtC.D richting gaan bepalen. Kan gigantisch moon of gigantisch rekt gaan.
Ik volg twitter niet. Ik zit op twitter. Althans op x dat voorheen twitter wasStukfruit schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:30:
[...]
Je volgt blijkbaar Twitter.
Het punt is dat je met zulke nieuwsbronnen ook een hoop nonsens meekrijgt.
[ Voor 23% gewijzigd door almelo15 op 21-07-2025 19:53 ]
Stack Sats
Ik moet ook nog werken voor m'n Bitcoinen.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:45:
[...]
Het is waar dat er ontzettend veel onzin voorbij komt, dan is het aan jezelf omdat te filteren toch.
PrimaIk vind het mooi als iemand van de amerikaanse toezichthouder eth publiekelijk geen security noemt. Dat heeft voor mij dan iets van nieuwswaarde omdat het iets zegt over hoe men tegen eth aankijkt.
Dat laatste is inderdaad normaal gedrag in altcoinlandBest bijzonder dat dat gewoon op tv gezegd is maar dat mensen hier dan reageren over dat de twitter bron ook vaak onzin post. En dat big players de prijs opdrijven voor ze hem laten instorten. Gewoon bizarre en zure reacties op een simpel film fragmentje.
Je haalt zure Maxi's en rugpulled altcoiners door elkaar.k hoop voor velen hier maar dat er geen echt alt season komt want de zuurheid is nu al extreem.
Dat zit wel Schnorr.
Dat komt omdat als het niet over BTC gaat iedereen direct een biatch is.
Ik denk dat het komt omdat wat nieuwe users dit topic gevonden hebben en met modder onder hun klompen als een lompe boer deze anders altijd gezellige kroeg binnen stappen en hoog van de toren iedereen willen overschreeuwen alsof ze hier al jaren komen.SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:02:
[...]
Dat komt omdat als het niet over BTC gaat iedereen direct een biatch is.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Je doet dan alleen wel de aanname dat die scene voor altijd hetzelfde zal blijven. Ik beargumenteer de vorige runs niet en je zal vast gelijk krijgen over de huidige. Until you don't, de markt veranderd door alle adoptie en regelgeving er zal een moment komen dat in het verleden behaalde resultaten opzeker geen garantie meer zijn voor de toekomst. Met een stoploss ga je niet rekt, heb je die niet ben je dom en verdien je rekt te gaan.anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:10:
Ik ga er ook vooral niet meer serieus op reageren. Zonde vd tijd. De man met de zeis komt vanzelf voor al die gier. Tot die tijd kunnen ze shit miems krijgen.
Prachtig voorbeeld. De kenners kennen de scene
[Afbeelding]
Dat gebeurt soms in een kroeg he. Als je gelijkgestemden wil kan je beter een vereniging oprichten.Sandyman538 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:04:
[...]
Ik denk dat het komt omdat wat nieuwe users dit topic gevonden hebben en met modder onder hun klompen als een lompe boer deze anders altijd gezellige kroeg binnen stappen en hoog van de toren iedereen willen overschreeuwen alsof ze hier al jaren komen.
Is ook niet. In dit topic kan echt heel veel vergeleken met andere topics.SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:18:
[...]
Wist alleen niet dat dit een circlejerk was en je op je knietjes ja en amen moest zeggen.
Dat is wel een beetje zijn style.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:18:
[...]
Oeh mensen met een andere mening op een internetforum. Wel heftig allemaal zeg.
De aankondiging en het verheven onzinverhaal waren niet nodig geweest, maar alsnog een goede vakantie.
Wat hij zegt.Alpina schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:28:
[...]
Is ook niet. In dit topic kan echt heel veel vergeleken met andere topics.
En zeker geen Bitcoin walhalla hier. Heb de afgelopen jaren echt de grootst mogelijke drek hier gepost. Zelfs nog een meme aan over gehouden.
[Afbeelding]
Dan was Ethereum nog een hele veilige en verstandige keuze.
Zie @elektriekert . Dat jij daar je eigen draai aan geeft is prima.almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:37:
[...]
Wat hij zegt.
Behalve dat alles behalve btc een scam is. Of een shitcoin. Of beiden. En als er teveel mensen zijn die het hier niet mee eens zijn er wel vaste mensen vertrekken. Want die krijgen een nare smaak in hun mond. Die krijgen dan wel 40 kuddo's omdat iedereen het hier stilzwijgend wel mee eens is. Ofzoiets.
Verder kan alles hier wel hoor.
------
hoe is de toon boys?
------
ETF’s hebben de markt al veranderd.SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:18:
[...]
Je doet dan alleen wel de aanname dat die scene voor altijd hetzelfde zal blijven. Ik beargumenteer de vorige runs niet en je zal vast gelijk krijgen over de huidige. Until you don't, de markt veranderd door alle adoptie en regelgeving er zal een moment komen dat in het verleden behaalde resultaten opzeker geen garantie meer zijn voor de toekomst. Met een stoploss ga je niet rekt, heb je die niet ben je dom en verdien je rekt te gaan.
En die comment over nieuwe users, ach ik voel me niet aangesproken aangezien ik nog niets geks gezegd heb. Wist alleen niet dat dit een circlejerk was en je op je knietjes ja en amen moest zeggen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 21-07-2025 21:44 ]
Amen!Guere schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:06:
Holy shit man, ik ben er ff een dagje niet vanwege stressvolle meubels-komen-terug-dag, gaat de sfeer hier weer helemaal down the drain.
Ik weet in ieder geval een ding zeker: @anti elppa had 100% gelijk toen hij zei dat het er hier tijdens de bull niet gezelliger op wordt. Allemaal figuren die nul begrip hebben voor hoe hier met elkaar wordt omgegaan. Mensen die nul interesse hebben in luisteren naar de adviezen van members die hier al tien jaar zitten. En dan wordt er ook nog super lullig gesproken over een oude member die tijdelijk vertrekt (want oh-oh je loopt weg voor een mening!).
Nee, het is hier doorgaans super gezellig maar sfeer wordt verziekt door mensen die gewoon niet een klein beetje willen conformeren naar hoe dingen hier gaan. Er is een reden waarom het doorgaans wel werkt en er nauwelijks gezeik is. En ja, er zitten genoeg shitcoiners tussen de deelnemers hier, en daar kan prima over worden gepraat zonder gedoe.
Maar sommige nieuwe mensen lijken maar niet te willen begrijpen waarom ze iedereen tegen hen in het harnas jagen. Het is wel degelijk de toon waarop er wordt gecommuniceerd. Dat afzeiken van Jaapio die weer ff een timeout neemt zegt genoeg: je hebt gewoon geen idee over wie je praat en wat z'n achtergrondverhaal is met betrekking tot de SC. De duimpjes op zijn post zeggen in dit geval genoeg: je weet niet waar je het over hebt.
Dan huur je gewoon iemand in die de hele dag naar jouw maxi gezeik luisert, geen enkele reden om hier nog te komen.
CornermanNL schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:47:
Bring the old school vibes back!
Nog maandje of 4 a 5. Zekerheidje. Nog ff volhouden dus.CornermanNL schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:47:
Bring the old school vibes back!
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Het goede nieuws is dat het met dat in gedachten nog meer goed nieuws gaat geven voor de bankitcoinrekening.anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:52:
[...]
Nog maandje of 4 a 5. Zekerheidje. Nog ff volhouden dus.
Oh en fyi, het gaat zeker laatste 1 a 2 maanden nog veel erger worden. Meer van dat soort figuren die er nu rond hangen, in the mix met 1000en henk en ingrids die epke dag dezelfde vragen stellen die in de OP staan. Daarom staan ze nu dus ook in de OP....
Dat zit wel Schnorr.
Ben het deels met je eens, deels oneens. Nu heb ik niet alles teruggelezen van de afgelopen dagen, maar het wordt altcoin houders niet makkelijk gemaakt hier. Het wordt per definitie "shitcoins" genoemd, ongeacht of het misschien wel een serieus project is, of iets waar iemand in geloofd. Als de boel instort is het eigen schuld want dan heb je niet geluisterd naar de "adviezen" hier. Alsof men een glazen bol heeft, het blijft makkelijk praten achteraf. Dan wordt je weer getagged op vervelende momenten of worden er memes van je gemaakt. Het is gewoon een manier van pesterijen en mensen onderuit halen. Op een gegeven moment ga je er tegenin en/of begin je zelf ook nare reacties te geven. Iedereen communiceert op een andere manier en juist op mediums zoals hier kunnen zaken heel anders geïnterpreteerd worden dan misschien bedoeld. Vaak begrijpt men elkaar niet, en dat hoeft volgens mij ook niet. Maar dan blijft men maar doorgaan om gelijk te krijgen. Voor mij een van de redenen geweest om hier ook even niet meer te komen en te reageren. Geeft mij iig veel meer rust en zegt misschien ook iets over dit topic (vanuit mij gezien). Voor de rest, succes iedereen. Hopelijk stijgt alles nog een beetje en vergeet niet op tijd winst te pakken 😉Guere schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:06:
Holy shit man, ik ben er ff een dagje niet vanwege stressvolle meubels-komen-terug-dag, gaat de sfeer hier weer helemaal down the drain.
Ik weet in ieder geval een ding zeker: @anti elppa had 100% gelijk toen hij zei dat het er hier tijdens de bull niet gezelliger op wordt. Allemaal figuren die nul begrip hebben voor hoe hier met elkaar wordt omgegaan. Mensen die nul interesse hebben in luisteren naar de adviezen van members die hier al tien jaar zitten. En dan wordt er ook nog super lullig gesproken over een oude member die tijdelijk vertrekt (want oh-oh je loopt weg voor een mening!).
Nee, het is hier doorgaans super gezellig maar sfeer wordt verziekt door mensen die gewoon niet een klein beetje willen conformeren naar hoe dingen hier gaan. Er is een reden waarom het doorgaans wel werkt en er nauwelijks gezeik is. En ja, er zitten genoeg shitcoiners tussen de deelnemers hier, en daar kan prima over worden gepraat zonder gedoe.
Maar sommige nieuwe mensen lijken maar niet te willen begrijpen waarom ze iedereen tegen hen in het harnas jagen. Het is wel degelijk de toon waarop er wordt gecommuniceerd. Dat afzeiken van Jaapio die weer ff een timeout neemt zegt genoeg: je hebt gewoon geen idee over wie je praat en wat z'n achtergrondverhaal is met betrekking tot de SC. De duimpjes op zijn post zeggen in dit geval genoeg: je weet niet waar je het over hebt.
bsmpower schreef op maandag 21 juli 2025 @ 22:00:
[...]
Ben het deels met je eens, deels oneens. Nu heb ik niet alles teruggelezen van de afgelopen dagen, maar het wordt altcoin houders niet makkelijk gemaakt hier. Het wordt per definitie "shitcoins" genoemd, ongeacht of het misschien wel een serieus project is, of iets waar iemand in geloofd. Als de boel instort is het eigen schuld want dan heb je niet geluisterd naar de "adviezen" hier. Alsof men een glazen bol heeft, het blijft makkelijk praten achteraf. Dan wordt je weer getagged op vervelende momenten of worden er memes van je gemaakt. Het is gewoon een manier van pesterijen en mensen onderuit halen. Op een gegeven moment ga je er tegenin en/of begin je zelf ook nare reacties te geven. Iedereen communiceert op een andere manier en juist op mediums zoals hier kunnen zaken heel anders geïnterpreteerd worden dan misschien bedoeld. Vaak begrijpt men elkaar niet, en dat hoeft volgens mij ook niet. Maar dan blijft men maar doorgaan om gelijk te krijgen. Voor mij een van de redenen geweest om hier ook even niet meer te komen en te reageren. Geeft mij iig veel meer rust en zegt misschien ook iets over dit topic (vanuit mij gezien). Voor de rest, succes iedereen. Hopelijk stijgt alles nog een beetje en vergeet niet op tijd winst te pakken 😉
[Afbeelding]
Ach @anti elppa gebruikt een complexe vorm van humor die een zekere mate van intellectuele scherpzinnigheid (en inzicht in de sociale context) vereist om de subtiliteiten en de bedoelde betekenis ervan te begrijpen.elektriekert schreef op maandag 21 juli 2025 @ 22:53:
[...]
[Afbeelding]
Tsja, dat is wel de uitkomst van de flowchart![]()
Maar hier moet je gewoon een wat dikkere huid hebben. Ik heb nog steeds niet al mijn XRP verkocht terwijl @anti elppa zure maxi die coin tot in het eeuwige vervloekt want het zou nooit niks meer worden…
Toch trek ik mijn eigen plan met alle risico’s van dien.
M.b.t. jouw communicatie, volgens mij kregen wij het gevoel dat het niet helemaal lekker met je ging, je was behoorlijk negatief en hier werd gewaarschuwd voor je eigen welzijn.
Zo zag ik het wel in ieder geval, wellicht een paar comments hier van uitgezonderd.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik lurk hier ook al een eeuwigheid rond, genieten van mooie memes maar ik herken wel wat je hier zegt… geen flauw idee meer waar het speelgeld op ingezet mag worden dit ALT season. Vroeger keek je gewoon naar de goedkope munten bij Litebit en wist je dat je wel goed zat als je niet te greedy werd… maar nu… pfff… kijk wel eens in de Bitvavo app maar het zijn er nu echt te veelRichh schreef op maandag 21 juli 2025 @ 23:03:
…
Want het is wel heel fijn dat het hele forum inmiddels snapt hoe het wereldje echt werktmaar 2 cycli geleden kwam je elke pagina wel wat tegen over Vechain en Tron waardoor je wel wist dat daar wat casino cash op ingezet kon worden. Nu iedereen verstandig en maxi is geworden weet ik niet meer waar de flufjes heen moeten
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Bij de lokale voetbalclub is men er ook van overtuigd bezig te zijn met een serieus project, en ongetwijfeld zullen een paar spelers er echt in geloven.bsmpower schreef op maandag 21 juli 2025 @ 22:00:
ongeacht of het misschien wel een serieus project is, of iets waar iemand in geloofd.
Dat is toch echt niet hoe het hier in dit topic gaat. Het doel zal nooit pesten oid zijn. Gegarandeerd dat de meeste mensen hier met de beste bedoelingen zitten.Het is gewoon een manier van pesterijen en mensen onderuit halen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op maandag 21 juli 2025 @ 23:13:
[...]
Bij de lokale voetbalclub is men er ook van overtuigd bezig te zijn met een serieus project, en ongetwijfeld zullen een paar spelers er echt in geloven.
Dat maakt het desondanks gigantisch onwaarschijnlijk dat men het tegen een eredivisieclub op kan nemen en het is niet gek dat men op internet daar elkaar een beetje belachelijk maakt.
[...]
Dat is toch echt niet hoe het hier in dit topic gaat. Het doel zal nooit pesten oid zijn. Gegarandeerd dat de meeste mensen hier met de beste bedoelingen zitten.
Als iemand in die dorpsclub wil blijven geloven - lekker doen natuurlijk. Maar het is niet gek dat een paar vrienden je willen redden voordat je een 2e hypotheek afsluit om een wedje te doen op je dorpsclub tegen een eredivisieclub. Dat is toch echt heel wat anders dan mensen onderuit halen.
Ik lul ook zomaar wat
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Je eigen tips graag ook opvolgenshovelhead1340 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 23:32:
Volgens mij moeten er hier gewoon wat meer crypto babes met fikse jetsers geplaatst worden. Veel beter voor de sfeer.
shovelhead1340 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 23:32:
Volgens mij moeten er hier gewoon wat meer crypto babes met fikse jetsers geplaatst worden. Veel beter voor de sfeer.
Mogen ook gewoon shitcoin babes zijn hoor.
Ben wel n BTC maxi maar niet zo'n zure.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
BTC.D mooi groen waar we het gisteren over hadden. Die trekt nog wel sprintje waar btc voor einde vd week uit de bullflag breekt.
Shitcoins rekt gister uitgestapt pakt goed uit, nog even geduld met kopenanti elppa schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 07:06:
[...]
BTC.D mooi groen waar we het gisteren over hadden. Die trekt nog wel sprintje waar btc voor einde vd week uit de bullflag breekt.
Nice man! Idd nog ff wachten.Pinsa schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 07:08:
[...]
Shitcoins rekt gister uitgestapt pakt goed uit, nog even geduld met kopen
Dit vind ik nu juist wel een mooi iets, zolang het van ‘breaking your ball’s’ niveau is. Het moet ook weer niet te braaf wordenAls de boel instort is het eigen schuld want dan heb je niet geluisterd naar de "adviezen" hier. Alsof men een glazen bol heeft, het blijft makkelijk praten achteraf. Dan wordt je weer getagged op vervelende momenten of worden er memes van je gemaakt.
word het ook niet. Dit soort fases zijn er elke cycle weer in dit topic. Zit een zelfreinigend effect in (shitcoins -99%, ja de zure maxi's hebben toch gelijk)kbuntu schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 07:26:
[...]
Dit vind ik nu juist wel een mooi iets, zolang het van ‘breaking your ball’s’ niveau is. Het moet ook weer niet te braaf worden
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 22-07-2025 07:32 ]
[ Voor 30% gewijzigd door John245 op 22-07-2025 07:34 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq