[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 98 ... 100 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Supercycle incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Uiteindelijk komt hier de vraag: wen BTC onder 1M?

Of XRP onder 5k? :+

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 21-07-2025 10:37 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:13
SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:23:
[...]

haha de standaard XRP rant weer. Voorlopig gaat die het beste van mijn PF. Gehad in 2017, gedropt of break even helaas. Opnieuw flink ingestapt dit jaar en totaal geen spijt van. Kijken hoe hoog deze raket kan gaan. Alle oude weerstanden doorbroken en de correctie ook met glans doorstaan.
Berichten als dit maken het ook interessant https://coincentral.com/x...ces-15-decline-in-volume/ Of XRP SWIFT gaat verslaan, dunno. Maar het gaat zeker aan het marktaandeel knabbelen. Er zijn genoeg projecties dat als XRP XX% van het swift volume pakt wat dat dan met de token doet. En ja de token is niet perse nodig voor de ledger etc ik ken alle argumenten maar we kennen ook marktwerking etc. Misschien wordt het wel niet XRP maar gaat SWIFT een samenwerking met Hedera aan en staat HBAR straks op 1 of 2$, in het kader van diversificatie zit daar dus ook een 'fluf' in(wat ook al dik in de + staat). De toekomst gaat het ons vertellen maar iemand gaat deze race winnen.
[Afbeelding]
Fijn dat je wat meer op de hoogte bent van XRP.
Hier wordt veelal de standaard FUD aangehaald zoals:
Ja maar ze hebben 50+% van de total supply in handen.

Verder niet wetende van de Escrow ofzo.
Ik zie hem ook nog wel flink door stijgen, dat wil niet zeggen dat ik al niet meer dan de helft heb verkocht.

Puur omdat ik me al een paar keer heb gebrand aan geen winst nemen.
In hoeverre XRP gebruikt zou gaan worden heb ik geen idee van.
Maar de XRP army is sterk en daar maak ik gewoon gebruik van.

Dikke moon of alles naar 0, dat risico heb ik genomen en is gelukkig goed uitgepakt.
Had ik in 2017 alleen BTC gekocht, dan had ik het beter gedaan.

Mijn zakje BTC staat 350% +
ADA 1100%+
ETH 1350%+
XRP 1000%+
QNT 2200%+

En dan nog wat mini zakjes drek -50 tot -99%
Dat is maar kleingeld.

Mijn grootste zakken doen het wel het best.
Inleg is er allang uit. Nu nog een moonshotje meepakken terwijl ik uit blijf cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:16
anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:51:
[...]

Cripple the flippening Swift. Nou heb ik een hoop bullshit gehoord in 12 jaar crypto maar dit spant de kroon.

[Afbeelding]

En reden waarom swift gebruik daalt? iets met trump en tariffs, heeft geen drol met cripple te maken. Typische smerige cripple army propaganda
Wat een FUD, als je een bron hebt dat het door de tarifs komt dan kun je die best wel even delen toch? of komt dit uit je alwetende wijsheid? ik kan namelijk geen enkele bron vinden die DAT als reden geeft. Dus ben er heel specifiek maar naar gaan vragen bij AI, Schokkend genoeg is er geen enkele major source die DAT als reden geeft. Ja de Tariff meuk heeft impact op internationaal handelen maar dan wil dat niet perse zo'n groot effect hebben op het SWIFT verkeer. Kijk, ik claim niet dat die 15% enkel door Ripple komt maar het zal ongetwijfeld het grootste effect hebben gehad (daarvoor zeg ik dat het interessant is) waar die Tariffs misschien een klein aandeel in het verhaal hadden. Voor de lol voeg ik de AI reactie wel toe, niet dat dat een heilige graal is maar geeft een idee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zdmb2vz05FGSDEwBKEzkUCT4ys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pP7KueF1zAhaFPlvTsmXxpid.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1_QB_kQyf3yOoqFi9H3_q2eNuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AmGg0WpKznV83PgBs1DWgjmT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door SnoozeOperator op 21-07-2025 10:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:52
Ik ben al afgehaakt bij het benoemen van gebruik van AI. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
GioStyle schreef op maandag 21 juli 2025 @ 10:58:
Ik ben al afgehaakt bij het benoemen van gebruik van AI. :F
makkelijk he, vooral als je maar de halve reactie leest en slechts op een deel reageert en niet de rest. Merk dat dat inderdaad wel een beetje de lat is hier. Ongenuanceerd meuk roepen zonder onderbouwing en reageren op de man.

[ Voor 36% gewijzigd door SnoozeOperator op 21-07-2025 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Zeker en terecht. Alsof je naar de kerk gaat en alles gelooft wat de dominee zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
GioStyle schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:00:
[...]

Zeker en terecht. Alsof je naar de kerk gaat en alles gelooft wat de dominee zegt.
Claim ik dat dan? nergens zeg ik dat het de helige graal is, sterker nog, dat geef ik juist aan dat het NIET zo is. Het is alleen wel een handige tool om aanvullende info te zoeken. Dat ding doorzoekt het internet miljoen keer sneller dan ik ooit kan. Daarnaast levert anti niets dat zijn claim staaft. Maar, geloof wat je wilt toch :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:36
SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 10:55:
[...]

Wat een FUD, als je een bron hebt dat het door de tarifs komt dan kun je die best wel even delen toch? of komt dit uit je alwetende wijsheid? ik kan namelijk geen enkele bron vinden die DAT als reden geeft. Dus ben er heel specifiek maar naar gaan vragen bij AI, Schokkend genoeg is er geen enkele major source die DAT als reden geeft. Ja de Tariff meuk heeft impact op internationaal handelen maar dan wil dat niet perse zo'n groot effect hebben op het SWIFT verkeer. Kijk, ik claim niet dat die 15% enkel door Ripple komt maar het zal ongetwijfeld het grootste effect hebben gehad (daarvoor zeg ik dat het interessant is) waar die Tariffs misschien een klein aandeel in het verhaal hadden. Voor de lol voeg ik de AI reactie wel toe, niet dat dat een heilige graal is maar geeft een idee.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat AI het antwoord niet heeft is geen garantie dat het niet zo is. Hoop dat je dat snapt.

Er zijn vele redenen waarom swift in gebruik dropt. Naast tariffs is ook het conflict in rusland en iran etc een reden. Dit om sancties te omzeilen. En daar worden RMD's voor gebruikt, maar ook BTC etc Wellicht dat er 1 of 2 halve zolen zo gek zijn om er XRP voor te gebruiken, maar dat is zo weinig, ga je niet terug vinden.

Reden waarom ik zo op je bericht reageer trouwens is dat de aanname dat swift daalt door gebruik XRP zo ongekend idioot is (kijk naar volume op swift en xrp), Zo idioot dat je nog eerder kan aannemen dat de wereld plat is, en fiat geld waardevast. 8)7

Pak gewoon tijdig je winst, zie het als een leuke trade. MAar kom niet aan dat XRP de wereld gaat veranderen. Het is en blijft gewoon een gure shitcoin, totaal niet decentraal, zitten gewoon wat geld wolven achter die aan de knoppen zitten, met een machtig progaganda team. Eigenlijk alle zaken die je niet wil zien.

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 21-07-2025 11:05 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
Zolang het de prijs omhoog stuwt mag van mij de aarde plat zijn. We gaan het in 2030 zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:05:
Zolang het de prijs omhoog stuwt mag van mij de aarde plat zijn. We gaan het in 2030 zien.
ik zou niet wachten tot 2030. In 2026 hebben we gewoon weer jaar bear. Dan doet cripple gewoon weer -90% zoals tot nu toe elke cycle. Misschien weer -95%.

Dus pak die rommel als leuk trade, ik zou heeeeeeel ver weg blijven van die rommel hoddlen.

Maar he, je moet vooral zelf weten wat je er mee doet. Succes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:38
anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:07:
[...]

ik zou niet wachten tot 2030. In 2026 hebben we gewoon weer jaar bear. Dan doet cripple gewoon weer -90% zoals tot nu toe elke cycle. Misschien weer -95%.

Dus pak die rommel als leuk trade, ik zou heeeeeeel ver weg blijven van die rommel hoddlen.

Al doende leert men _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:07:
[...]

But this time its different :+

Als de inleg en winst er uit zijn dan kijken we weer verder of hodlen we de rest. Dunno nog. Voorlopig is de run nog niet voorbij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
sommigen hebben 2 a 3 cycles totale rektheid nodig om te leren. Gros haakt af, en geeft crypto de schuld, iets met ponzi etc, een enkeling verdiept zich in de materie en gaat verstandige keuzes maken zonder ladingen emoties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 10:59:
[...]

makkelijk he, vooral als je maar de halve reactie leest en slechts op een deel reageert en niet de rest. Merk dat dat inderdaad wel een beetje de lat is hier. Ongenuanceerd meuk roepen zonder onderbouwing en reageren op de man.
Je roept zelf FUD tegen anderen en vraagt om bronnen en je komt zelf met AI als bron. Dat is niet op de man, het komt gewoon erg zwak over. Totaal niet overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
GioStyle schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:18:
[...]

Je roept zelf FUD tegen anderen en vraagt om bronnen en je komt zelf met AI als bron. Dat is niet op de man, het komt gewoon erg zwak over. Totaal niet overtuigend.
Wederom lees je de helft want ik had al een bron gedeeld. joejoe!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:19:
[...]

Wederom lees je de helft want ik had al een bron gedeeld. joejoe!
AI is geen bron, als je AI voert met misinfo krijg je; meer misinfo.

Je kunt AI voeren met betrouwbare en getoetste data om een efficiëntere samenvatting te krijgen maar als AI alles van het internet harkt dan is het maar gissen hoeveel daarvan een waarheidsgehalte bevat.

AI als betrouwbare bron beschouwen is daarmee een hele gevaarlijke ontwikkeling die veel verder gaat dan de kaders van dit topic.

Doe het niet is mijn advies.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:25
r6aw schreef op maandag 21 juli 2025 @ 10:03:
Even vraagje voor alvast einde van het jaar als ik wil uitcashen 😎

Ik heb best wat coins op metamask staan. Beste manier om dat uitbetalen is lijkt mij ;

Verkopen voor usdc op metamask
Dan usdc sturen naar kraken daar verkopen voor eur en dan uitbetalen? Of zijn er betere opties :)
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
FrambozenTaart schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:29:
[...]

Je kunt AI voeren met betrouwbare en getoetste data om een efficiëntere samenvatting te krijgen maar als AI alles van het internet harkt dan is het maar gissen hoeveel daarvan een waarheidsgehalte bevat.

AI als betrouwbare bron beschouwen is daarmee een hele gevaarlijke ontwikkeling die veel verder gaat dan de kaders van dit topic.

Doe het niet is mijn advies.
Helaas lees jij dan ook weer de helft Framboos want ik doel niet op AI als bron, ik geef juist aan dat het niet 'betrouwbaar' is. Maargoed, guys deze discussie gaat nergens heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-07 18:24
Gewoon in de omgekeerde richting als toen je kocht.

Mocht je langere tijd niets hebben verzonden, doe even een test transactie. Mogelijk krijg je nog te maken met nieuwe verificatie o.i.d.

Scheelt je t.z.t. een hoop gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ik ga gewoon naar euro op bybit en dan rechtstreeks naar mijn ing of ik verkoop direct BTC aan bitonic (doe ik al sinds 2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Ik wisselde nog wel eens naar mexc om daar te verkopen ivm hoge eth fees.

Geen idee hoe die nu er bij staan maar verder is dit een prima route lijkt mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
SnoozeOperator schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:31:
[...]

Helaas lees jij dan ook weer de helft Framboos want ik doel niet op AI als bron, ik geef juist aan dat het niet 'betrouwbaar' is. Maargoed, guys deze discussie gaat nergens heen :)
Het voegt ook niet echt veel toe hier. (Bijna) iedereen weet dat in een bear toch alles rekt gaat. Shitcoins veel meer dan Bitcoin.

Bij swift denk ik eerder aan QNT dan XRP maar maar gewoon optijd winst nemen.

En niet trouwen met een Alt.

Zelf hoop ik dat TAO de 1000 nog aantikt. Kan ik uitstappen _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:29:
[...]

Dit. Ik weet dat dit topic over crypto gaat, maar toch:

AI moet je als assistent inzetten. Maar als je een pro bent, ben je vaak zelf sneller. Ik schrijf veel teksten en wat AI produceert is gewoon van het niveau mwah. Ben je loodgieter en wil je wat voor je website? Ga je gang. Maar persberichten vanuit een organisatie? Zelf typen.

Ai maakt je dommer: https://time.com/7295195/ai-chatgpt-google-learning-school/

Dus kids, stay in school en bedwing de leerkuil bij jezelf.

==
hoi

Acties:
  • +46 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Jongens, allemaal een prachtige bullrun gewenst.

De recente ontwikkelingen binnen dit topic met trollen en nieuwe accounts die weer eens onder iedere steen vandaan kruipen geven mij een hele nare nasmaak in de mond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhwLr_jYpE2m8WRnRa-0NdOGjQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1oo9Iw8rbbzODZbPMnS1EIHy.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb geen enkele behoefte om hier nog langer tijd en energie in te steken en log voorlopig ff uit. Lekker genieten van de aankomende vakantie.

Ik hoop dat jullie allemaal dikke winsten pakken, zie jullie wellicht terug in de beer als het sentiment wat is afgekoeld!

Hou die candles groen en de flessen koud d:)b :9B

En vergeet niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/261axZ8wRz6BES9w2EXjwjqLq_k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/aM1qeyVGH9D6bgSgJepyIeXk.gif?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:30

NeoflexNL

Forever young

FrambozenTaart schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:59:

De recente ontwikkelingen binnen dit topic met trollen en nieuwe accounts die weer eens onder iedere steen vandaan kruipen geven mij een hele nare nasmaak in de mond.

[Afbeelding]

Ik heb geen enkele behoefte om hier nog langer tijd en energie in te steken en log voorlopig ff uit. Lekker genieten van de aankomende vakantie.

Ik hoop dat jullie allemaal dikke winsten pakken, zie jullie wellicht terug in de beer als het sentiment wat is afgekoeld!

En vergeet niet:

[Afbeelding]
Inmiddels maak ik me geen zorgen meer of je wel of niet terug komt. Ga je goed ouwe reus!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:25
Is XRP shillen dan niet een insta ban?

Van mij mag de hele shitcoin markt naar de tyfus gaan, zo zonde al dat geld dat ik beter in BTC had kunnen stoppen.

Maargoed, ben nog wel exposed, toch even wachten op alt season de afgelopen maanden, net eerste stukje van wat Ada weer verkocht. Probeer van 80% BTC naar 100% te gaan in komende maanden.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:49

[Afbeelding]

En vergeet niet:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IP8GEiLhMt4tXYsTarH-b8WsXbg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bJYtuqkrs8zGkyKULtqS4NSG.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:27
DarkShadow schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:23:
Probeer van 80% BTC naar 100% te gaan in komende maanden.
Exact ook mijn strategie, 76% BTC op dit moment en doel is dat dit dit jaar naar 99% gaat (ik hou vooralsnog een plukje CRO vast voor 2% cashback op mijn uitgaven via de creditcard, maar mocht die nog ooit door het dak gaan dan veranderd die strategie vanzelf).

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:14
[quote]FrambozenTaart schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:59:

[Afbeelding]

Tot over een klein jaartje weer verwijderde frambozen jaapio _/-\o_

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa

[Afbeelding]

En vergeet niet:

[Afbeelding]
ik verwacht je al eerder terug aangezien deze run tot 420k gaat aankomende 2 jaar. Je bent nog nooit zo lang weg geweest.
Ik bash ondertussen al dat nieuwe grut en trollen wel ff. Komt goed. Moet toch wat in de baas zijn tijd

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]

En vergeet niet:

[Afbeelding]
Zucht...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yUE32bmU3avXPz-EdL1dlkPWWLE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MQF0EO5dfsHN5y0WT1qlsmwt.gif?f=user_large

Jullie trekken je dit topic veel te veel aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:51

[Afbeelding]

En vergeet niet:

[Afbeelding]
Tot de volgende ouwe Fries!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:02

Muzzy

Aan het dieken

Het wordt tijd dat jij gaat shinen, het is bijna Tao-time

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:29

knakworst

Get more sats!

Ethereum strong.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-07 22:36
Darrell schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:35:
[...]

Zucht...

[Afbeelding]

Jullie trekken je dit topic veel te veel aan.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/a2-YmtTJebsAAAAd/morgan-freeman-hes-right-you-know.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:15

[Afbeelding]

En vergeet niet:

[Afbeelding]
tot laters en wie weet @Bananenvlaai
zo te zien is die nickname nog niet geclaimed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]

En vergeet niet:

[Afbeelding]
Tot snel :w

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra frikandellenvlaai natuurlijk. Gaat ie nu in winterslaap in Friesland? Vast in een schuur met hooibalen, stapels Schultenbrau en een harem Friese boeren dochters....

Mocht er nog iemand de grens over gaan met zijn hardware wallet dan is dit nuttige info:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/d4Jn4d58/FB-IMG-1753088517549.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
sh4d0wman schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:59:
@Kol Nedra frikandellenvlaai natuurlijk. Gaat ie nu in winterslaap in Friesland? Vast in een schuur met hooibalen, stapels Schultenbrau en een harem Friese boeren dochters....

Mocht er nog iemand de grens over gaan met zijn hardware wallet dan is dit nuttige info:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdsTrZaOLAfQOgp5lCyeynd4izQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/o5glUYoTqZQXterj7ebqzeq8.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
al die internet munten, bijzonder hoe hard het kan gaan, ik kan er wel aan wennen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u93GER2S6gptXm-85tnPprI1278=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BR1Ioe31i1eT86OHzG6dt6Zr.gif?f=user_large

Heeft BNB nou een ATH in dollars ofniet?

anyways, dikke BNB (in dollars dan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:21:
[Afbeelding]

Heeft BNB nou een ATH in dollars ofniet?

anyways, dikke BNB (in dollars dan)
Nee, 794 dollar december vorig jaar, dus wel in de buurt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Muzzy schreef op maandag 21 juli 2025 @ 12:51:
[...]

Het wordt tijd dat jij gaat shinen, het is bijna Tao-time
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UkGX-pBmpk63K1qJ9tBunRO-bw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hwm5xwvK6TX8QNAx0Oa1oBGI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:32

Chaes

#HODL

kbuntu schreef op zondag 20 juli 2025 @ 20:44:
Respect voor de degens die ETH op de bodem gewoon bleven kopen ook al waren de vooruitzichten zeer beroerd _/-\o_
Vooruitzichten beroerd? Het is maar door welke lens je het bekijkt. Deze cycle is in het geval van ETH niet heel anders dan voorgaande cycli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:05
Vooralsnog waiting for trade war…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert

[Afbeelding]

En vergeet niet:

[Afbeelding]
Je moet ook niet op alts alles er bovenop willen springen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
60,30-60,40% - dat is een MUST hold level voor BTC.d.

Tijd voor een mega bounce van BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Als we niet een pump up krijgen later op de dag zouden we wel eens een dikke dump kunnen krijgen. Ik heb zo'n voor gevoel.
En shitcoins gaan dan 5x zo hard naar de tyfus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:00:
60,30-60,40% - dat is een MUST hold level voor BTC.d.

Tijd voor een mega bounce van BTC.
yes precies tegelijk met mijn post. Ik vrees ervoor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 14:14

Vis

elektriekert schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:51:
[...]

Je moet ook niet op alts alles er bovenop willen springen!
Jaapio springt maar op 1 ding en dat is zijn 2 takt brommobiel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twToOIYl1r5RZi7NAL4M-oZau9U=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qqj5shdT1OzH7St2zel8ywMv.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:01:
[...]

yes precies tegelijk met mijn post. Ik vrees ervoor
Wat wil je dat YES hiermee gaat doen dan? Bovendien was jouw post was ongeveer een minuut later.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Moiety schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:06:
[...]

Wat wil je dat YES hiermee gaat doen dan? Bovendien was jouw post was ongeveer een minuut later.
niets, great minds think alike

en yes is lui, dus die doet sowieso niets uit zichzelf :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-07 22:36
we hodl
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/591bi3.jpg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:41
Whoohoo! mijn ETH bag staat eindelijk in de plus in euro's *O*

BTC staat al een tijdje in de plus, op een iets beter moment gekocht zeg maar :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:13:
[...]

niets, great minds think alike

en yes is lui, dus die doet sowieso niets uit zichzelf :P
Ik weet het. Schijnt dat hij zo zijn huis schildert
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LhX55Z2EEgtRXaU7cUxrjSTXFGc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3aDNuBpkpAS9vZTbQnLTDtGS.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

De recente ontwikkelingen van de bitcoinkoers met short hunts, long hunts en andersoortig gemanipuleer wat weer eens onder iedere steen vandaan gekropen komt geven mij een hele nare nasmaak in de mond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nOxYiEDcxsETqT8o4-Q2Puqiic=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Vxu8gqWP8Z1R6pkMrTeCNXN3.gif?f=user_large

Hou die candles vlak en de blikken schülti lauw d:)b :9B

En vergeet niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50i5sT0-ulAL38S1nMczM0JGBIw=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/NjwLCUWj487eUju3KmjdHY9P.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:59

YES

Moderator General Chat
@Moiety en @anti elppa ga nou zelf eerst maar eens aan het werk ipv het over mij te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:26:

De recente ontwikkelingen van de bitcoinkoers met short hunts, long hunts en andersoortig gemanipuleer wat weer eens onder iedere steen vandaan gekropen komt geven mij een hele nare nasmaak in de mond.
[Afbeelding]

En vergeet niet:
[Afbeelding]
Ga je ook al een zwembroekje doen? Word nog rustig hier, enjoy your holiday! 8) Hier nog 1 week werken en dan ook vakantie maybe ook maar beetje rust pakke van hier

See you soon amigo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Dit zijn ze 🥳 wat een held die Saylor

BTC €96.871

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:35:
[...]

Ga je ook al een zwembroekje doen? Word nog rustig hier, enjoy your holiday! 8) Hier nog 1 week werken en dan ook vakantie maybe ook maar beetje rust pakke van hier

See you soon amigo
Nee ben er weer. Koersen gaan al omhoog zie ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:40:
[...]

Ik kom pas terug bij altseason

Tot volgende week dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:22
Jumpman schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:57:
Een stop loss op een deel van mijn $ADA gezet, het zou zonde zijn als winst verdampt.
De stop loss op ADA kan weer 10 cent omhoog. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
Darrell schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:26:

[Afbeelding]

En vergeet niet:
[Afbeelding]
Geniet van je vakantie! En vergeet niet om naar buiten te gaan. in de zomer is het elke dag rokjesdag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kzGPidtNzZBZHypebToMvz9UMGA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OI5mcpj1zZEo4WPFf500KqOx.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Darrell schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:40:
[...]

Welkom terug Darrell

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

1 week alt-season en de eerste heetgestookte hersenpannen zijn al over de kooktemperatuur heen.

Vroeger was dat wel anders, maar ook hier wordt iedereen een dagje ouder.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
Coldcat schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:58:
1 week alt-season en de eerste heetgestookte hersenpannen zijn al over de kooktemperatuur heen.

Echt hè, stelletje knuppels. Niets meer gewend.

Sneeuwvlokisme is het denk ik

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Coldcat schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:58:

mij krijg je ook echt niet meer kapot. Want ben al kapot door al die rektheid van shitcoins afgelopen 12 jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:30
anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:04:
[...]

mij krijg je ook echt niet meer kapot. Want ben al kapot door al die rektheid van shitcoins afgelopen 12 jaar
Totdat iemand weer een gure altcoin komt shillen, dan gaat de Anti Alt weer los, afgesloten door het gier-plaatje.

Die vind ik nog steeds leuk, trouwens.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
elektriekert schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:03:
[...]

Echt hè, stelletje knuppels. Niets meer gewend.

Sneeuwvlokisme is het denk ik
Ik ga zelf het beste op pure hopium. No sleep season binnenkort.

Alhoewel de bear wel rustiger en gezelliger is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:04:
[...]

Hahaha inderdaad. Dead inside.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
https://finance.yahoo.com...of-bitcoin-133712159.html

Tja, de keerzijde van adoptie. Op deze manier moon hoeft van mij ook niet direct maar vooruit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56
Pinsa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:47:
[...]

Ik kom pas terug bij altseason

Tot volgende week dus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1hqhE1SRrjboaqIUb-0ZdWzD9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yKUeOkwoMPXcpqQMbc9sDzMN.jpg?f=fotoalbum_large

Capo heeft ook weer iets gepost op z'n Telegram.
We gaan 't zien de komende dagen/weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08:28
Ik heb dus iets gehoord over een muntje dat heet The Graph ofzo?? GRT idk, maar mensen zeggen dat het de nieuwe bitcoin is maar dan sneller en met meer... eh... grafieken ofzo??

En luister, als je nu instapt ben je NOG OP TIJD. Want straks gaat ie naar de maan 🌕 en dan zit jij daar met je euro’s terwijl wij allemaal GRT-miljonairs zijn. Denk ff na. Mijn neef zei dat het slim was en die heeft ooit Dogecoin gekocht dus hij weet dingen.

/S

Ik heb trouwens nog steeds mijn Cake uit 2021. Inmiddels niet meer aan het staken.. Dat rente % was echt compleet waardeloos geworden. Iemand anders nog pannekoekjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Frozen-North schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:23:
[...]

[Afbeelding]

Capo heeft ook weer iets gepost op z'n Telegram.
We gaan 't zien de komende dagen/weken.
Het kan allemaal je weet het gewoon niet, valt me wel
weer mee dat hij bullish is okt/nov

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HX6LIfA4Au6S-nwx2x50pdNI9P0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hMSMVrQnKqPRmogrPXBihPOH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbIurFwhtu66RFcgi54KDxiMTlw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iF3nnM9kRJdZEmlbhcsAZIcY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:23:

Tja, de keerzijde van adoptie. Op deze manier moon hoeft van mij ook niet direct maar vooruit.
Boeiuh. Het zijn niet mijn bitcoin. Ik heb bijvoorbeeld meer moeite met het beleggen in een sigarettenbedrijf

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbX6k3iwgW0s7fKIdc0mfmNnSgs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ianl1MvzS99f4CrUhSKl6gRh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:23:

Hoort bij Bitcoin. Permissionless. Zelfs de meest gure klootzakken kunnen het bezitten. Doe je niks aan. Geen bug maar een feature.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:27
Er zijn ook Franse bedrijven die tegenwoordig Bitcoin kopen als strategie, nog wel in kleine getalen als je het vergelijkt met de Amerikanen, maar het is een begin naar een grotere vraag naar Bitcoin. Wanneer gaat Nederland eens volgen?
French companies add more coins to Bitcoin treasuries
Sequans Communications S.A. a French-based cellular IoT and semiconductor company, also disclosed a fresh addition to its Bitcoin holdings. The company acquired 1,264 Bitcoins for approximately $150 million at an average cost of $118,659 per coin, including transaction fees.

As of July 18, Sequans’ total Bitcoin holdings stood at 2,317 BTC, acquired at a cumulative cost of $270 million. The average purchase price for its entire reserve is $116,493 per Bitcoin.

Another firm in France, Paris-based The Blockchain Group, acquired 22 Bitcoins for around €2.2 million ($2.5 million), pushing its total reserves to 1,955 BTC, valued at approximately €177 million ($206 million). The company said the acquisition followed the completion of a capital increase program in collaboration with French asset manager TOBAM.

The program raised about €1.1 million through the issuance of new shares at €3.95 per share. These proceeds were used to purchase 10 BTC. Moreover, the conversion of BSA 2025-01 warrants into 2,274,754 ordinary shares financed the acquisition of 12 more Bitcoins.

According to company disclosures, The Blockchain Group has realized a year-to-date BTC yield of 1,373.2%, resulting in gains of 549.3 BTC and €55.5 million.
bron: https://www.cryptopolitan...dia-sequans-add-2-9b-btc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
dj_ryow schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:57:
[...]

Hoort bij Bitcoin. Permissionless. Zelfs de meest gure klootzakken kunnen het bezitten. Doe je niks aan. Geen bug maar een feature.
Daarnaast geeft dat dezelfde pool van waarde waar iedereen uit aan het putten is, dus je kan het ook zien als een mogelijkheid om waarde te onttrekken aan diezelfde klootzakken.

Bitcoin giveth, Bitcoin taketh.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 21-07-2025 17:20 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
@Blik1984 Ik vrees dat dit nog wel even duurt in Nederland... las afgelopen week weer een column in de Volkskrant waar nog alle stereotypen langskwamen, ponzi als eerste. Geen enkel idee van het bitcoin netwerk als gedecentraliseerd value transfer protocol, laat staan de geschiedenis en het ontstaan van geld. Kijk, je kunt er anders tegenaan kijken, maar verdiep je er svp in voordat je oordeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:44
Gaan we eindelijk dan de ETH pullback zien? Ik zeg LFG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

gebruikershaes schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:39:
Gaan we eindelijk dan de ETH pullback zien? Ik zeg LFG!
3680 misschien nog een keertje testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
knakworst schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:45:
[...]

3680 misschien nog een keertje testen.
Zijn nog veel buyers rond dit level. Nog ff door de 3800 heen zakken en gaan met die banaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rS4f6t1zIE3T7qAQgODylfkpxlY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cvEyvfHhGjcqiyByM8aHgHdi.png?f=fotoalbum_large

Hier dus. Ik heb er ff een rode pijl bij gezet om de prijs de weg naar beneden te wijzen. Wie weet helpt het.

[ Voor 46% gewijzigd door gebruikershaes op 21-07-2025 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

*O* DIKKE INTERNETMUNTEN *O*

Gezien de BTC.D op 60.5% staat gaat er wat gebeuren binnenkort. Of KEI hard REKT, of dik MOOOON.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:07
https://x.com/WatcherGuru...6lIC9NA8BFgIeyewYvxQ&s=19

The sec; eth is not a security.

The ticker is eth.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qupi6C12IFw1boqUit36PXlgnKU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/G13JGWijcYUUj8l8JXSOHxo6.png?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door almelo15 op 21-07-2025 18:12 ]

eth, The world's computer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Bla bla nieuws blaat.. Je weet hopelijk wel dat een van de strategien van de big boys is laag inkopen media hype creeren en die shit keihard dumpen zodra ze vinden dat het hoog genoeg is?
Wil niet zeggen dat het hier zo is, maar ik zou er niet teveel waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
gebruikershaes schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:12:
[...]

Bla bla nieuws blaat.. Je weet hopelijk wel dat een van de strategien van de big boys is laag inkopen media hype creeren en die shit keihard dumpen zodra ze vinden dat het hoog genoeg is?
Wil niet zeggen dat het hier zo is, maar ik zou er niet teveel waarde aan hechten.
Jij weet waar sec voor staat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
almelo15 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:13:
[...]

Jij weet waar sec voor staat?
Ja ja.. Maar in een land waar alles te koop is, doet het me nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
gebruikershaes schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:15:
[...]

Waarvan akte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:04
Rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
gebruikershaes schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:15:
[...]

Dit. Zeker nu gary weg is. Cripple is gewoon 20000% zeker een security

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qI2PIcu2E9xwd3TDrolm9oOsID0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qAoGmGJ7SYSxrKWcaHQPxJEV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15

[Afbeelding]

En vergeet niet:

[Afbeelding]
Oeh mensen met een andere mening op een internetforum. Wel heftig allemaal zeg.

De aankondiging en het verheven onzinverhaal waren niet nodig geweest, maar alsnog een goede vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Nice. Laat de hele bende maar eens ff stevig corrigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
anti elppa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:19:
[...]

Nice. Laat de hele bende maar eens ff stevig corrigeren
Yeey, maar nu het moeilijke gedeelte. Waar m'n short te sluiten? Ik zeg hoe dichter bij de 0 hoe krapper om de ... uh hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Paaltje omlaag wen paaltje omhoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Voorlopig een bounce op 60,42%.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/9qn_nI927TYAAAAM/ateam-plan.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Pinsa schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:23:
Paaltje omlaag wen paaltje omhoog?
Ik zeg ram maar ff genoeg naar beneden met shitcoins -50% zodat we daarna weer gezond up kunnen.

Denk als btc ff richting de 110k gaat dat wel het gewenste effect gaat hebben.

Lets go

Pagina: 1 ... 98 ... 100 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!