Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mooi dat je in ieder geval die wagen weer binnen hebt! En met al die panelen en accu's tikt dat dubbel aan.Taro schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:06:
[...]
Ja, dacht aan het begin van een bullrun te staan, dat ik er prachtig op tijd bij was en toen kakte alles prematuur in. Natuurlijk nog ff aangehouden - want waarschijnlijk een kort dipje - en toen nog 3 rugpulls eroverheen om het feestje compleet te maken. Ik had er nu heel anders bij kunnen zitten, voor de zoveelste keer in 8 jaar tijd, maar het is niet anders. Doe wel gewoon lekker mee, stukje winst dat ik in december heb genomen voor de EV van mijn vrouw is ook al bijna weer aangevuld, dus ik koester wat ik heb. Mag niet klagen, maar het blijft klote en balen gezien hoeveel meer het had kunnen zijn.
De blockchain geeft en de blockchain neemt! Net als de zee.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nieuwe exit liquidity voor de stupid early leavers.jvel92 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:15:
De Amerikanen openen de 401k markt voor crypto. Mooie ontwikkeling voor BTC en ETH (hebben beiden in een ETF). Nieuwe exit liquidity
De juiste exit liquidity is de transfer van oud geld naar nieuw geld. En dat gaan de boomers soon begrijpen.jvel92 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:15:
De Amerikanen openen de 401k markt voor crypto. Mooie ontwikkeling voor BTC en ETH (hebben beiden in een ETF). Nieuwe exit liquidity
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Sa3Wq22OcygvX02CksLW6SEn.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik hoorde gisteren iemand zelfs praten over XVG... we so backSnoozeOperator schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:31:
Ik vind het super gezellig dat de oude rotten hier ook zijn. Mooie opa vertel eens verhalen en waarschuwingen waar toch niemand naar aan het luisteren is. See you at the end of the ride en ik hoop dat ik ergens nog verstandig genoeg ben om winst te pakken. één van mijn eerste comments over XRP is wel netjes aan het agen al hoop ik niet dat ik het nu jinx
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rwlb91jIyXvR21ggSs9W1Sk7.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
XRP naar de moon.knakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:19:
[...]
Kleine correctie, in het weekend zullen de alts wel weer doorpompen met dank aan Henk en Ingrid.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zelfs mijn bag VET is weer aan het klimmen. 2017 relic die ik ooit vergeten ben te verkopen.koelebobes schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:28:
[...]
Ik hoorde gisteren iemand zelfs praten over XVG... we so back
[Afbeelding]
Serieuze vraag, hoe is het nu handig om met een stop loss om te gaan? moet ik die steeds naar boven bijstellen of echt op de ondergrens en een kleine winst houden? ik heb er nu 1 voor letterlijk 100% op een bedrag dat ik prima vind maar bij een enorme dump kan die natuurlijk getriggerd worden. Hiervoor werkte ik niet met stoploss etc en ging ik gewoon rekt maar ik probeer iets nieuws om zo niet bagholder te worden en 'jullie hadden gelijk' hoef te zeggen tegen de oude rotten hier.
Use case voor een nieuwe coin!Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:32:
Ik wilde FOMO even de kop in drukken door bear-comments te lezen. Helaas is zelfs de DPG media computer er nog niet emotioneel overheen.
[Afbeelding]
Ik heb op joetoep gezien dat die naar de 20000 dollar kan.
“The Chad Steingraber Theory” – The Road to a $20K #XRP
— Chad Steingraber (@ChadSteingraber) 18 augustus 2022
A Thread🧵from The Future...
I’m going to tell you a story and I’ll spin it so that all you need is an interest to learn what’s in store for all of us.
Grab a drink, grab a snack and let’s take a ride, shall we?
[ Voor 47% gewijzigd door knakworst op 18-07-2025 09:40 ]
Minimaal 50k, moet wel lukkenknakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:40:
[...]
[X]
Zat zo'n gezicht bij denk ik?knakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:40:
[...]
[X]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/i0b7kqqy780ckkAnBru7XA9h.jpg?f=user_large)
Was moeilijk te zien door de rode capital letters.
Die spoort nietknakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:40:
[...]
[X]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
BTC staat dan trouwens dan op 40 miljoen
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 18-07-2025 09:46 ]
nothing stops this train
als dat gaat gebeuren wil ik er wel een paar to 2040 houdenKol Nedra schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:45:
XRP naar $20k is mogelijk, maar dat betekend wel dat XRP in 2040 nog bestaat.
jammer kolKol Nedra schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:28:
[...]
sluiting is toch 2am Nederlandse tijd toch?
Ja die posts zijn altijd geweldig. naar de 10, 50 en heel uitzonderlijk 100 vind ik nog wel mogelijk maar alles daarboven zijn echt idiote marketcaps voor nodig.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:45:
XRP naar $20k is mogelijk, maar dat betekend wel dat XRP in 2040 nog bestaat.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
De beste post van de dagSteady schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:48:
Helft van mijn ETH eindelijk verkocht: verademing. Ook bijna helemaal afscheid genomen van vele alts, geen tijd om die allemaal te tracken. PF bestaat bijna weer helemaal uit BTC, zoals het hoort.

Steady schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:48:
Helft van mijn ETH eindelijk verkocht: verademing. Ook bijna helemaal afscheid genomen van vele alts, geen tijd om die allemaal te tracken. PF bestaat bijna weer helemaal uit BTC, zoals het hoort.
:strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Stap dan direct in stablecoins
hier gewoon hodl, en zowel BTC als ETH. Maar ETH stijgt de laatste dagen toch sneller
Veronderstellingen are a bitch.Waah schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:56:
Jep, op het moment dat alt-season staat te beginnen volledig in BTC stappen.
Overigens, "de helft" staat er.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 18-07-2025 09:57 ]
Met een stop loss heb je het risico dat de je een wick (zo'n piemeltje aan de onderkant van de candle) meepakt als er wat FUD in de lucht komt. Je hebt kans dat je order dan net gehit wordt waarna het weer omhoog gaat. Dan is nu verkopen een hogere prijs.SnoozeOperator schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:34:
[...]
Zelfs mijn bag VET is weer aan het klimmen. 2017 relic die ik ooit vergeten ben te verkopen.
Serieuze vraag, hoe is het nu handig om met een stop loss om te gaan? moet ik die steeds naar boven bijstellen of echt op de ondergrens en een kleine winst houden? ik heb er nu 1 voor letterlijk 100% op een bedrag dat ik prima vind maar bij een enorme dump kan die natuurlijk getriggerd worden. Hiervoor werkte ik niet met stoploss etc en ging ik gewoon rekt maar ik probeer iets nieuws om zo niet bagholder te worden en 'jullie hadden gelijk' hoef te zeggen tegen de oude rotten hier.
Ik zou een deel verkopen als je je daar goed bij voelt. Dat verlaagd je gemiddelde prijs enorm en kan je niets meer overkomen.
Kan best een goede move zijn tijdelijk. Alle alts zijn dik gestegen. Een pull back moet komen. BTC is een beetje aan het rangen, maar stel we krijgen daar een drop dan gaan alle alts net zo hard rekt als dat ze omhoog gingen.Waah schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:56:
Jep, op het moment dat alt-season staat te beginnen volledig in BTC stappen.
Stap dan direct in stablecoins![]()
hier gewoon hodl, en zowel BTC als ETH. Maar ETH stijgt de laatste dagen toch sneller
Dat is inderdaad ook mijn 'angst' de stoploss staat behoorlijk laag hoor dus we zijn er nog lang niet het is meer als noodmaatregel voor een enorme dip. XRP test behoorlijk de weerstand nu en lijkt kwa volume ook iets af te koelen. Misschien maar goed ook.Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:58:
[...]
Met een stop loss heb je het risico dat de je een wick (zo'n piemeltje aan de onderkant van de candle) meepakt als er wat FUD in de lucht komt. Je hebt kans dat je order dan net gehit wordt waarna het weer omhoog gaat. Dan is nu verkopen een hogere prijs.
Ik zou een deel verkopen als je je daar goed bij voelt. Dat verlaagd je gemiddelde prijs enorm en kan je niets meer overkomen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je inderdaad een trader bent zeker. Maar zo kwam het voor mij niet over.gebruikershaes schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:00:
[...]
Kan best een goede move zijn tijdelijk. Alle alts zijn dik gestegen. Een pull back moet komen. BTC is een beetje aan het rangen, maar stel we krijgen daar een drop dan gaan alle alts net zo hard rekt als dat ze omhoog gingen.
En als je een daling verwacht, waarom dan niet in stables? En dan inkopen als de drop er is?
:strip_exif()/f/image/TSDqz8Bey4j558JrSDfie8JW.png?f=user_large)
Mijn regel is, nooit direct verkopen tenzij mijn vooraf bepaalde TP gehit wordt. Als ik niet duidelijk heb hoeveel het kan stijgen/dalen, dan altijd stop trailen. Hoe ver je trailt zijn verschillende strategieen voor. Die kan je uitzoeken.Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:58:
[...]
Met een stop loss heb je het risico dat de je een wick (zo'n piemeltje aan de onderkant van de candle) meepakt als er wat FUD in de lucht komt. Je hebt kans dat je order dan net gehit wordt waarna het weer omhoog gaat. Dan is nu verkopen een hogere prijs.
Een andere optie is een deel verkopen en een runner overlaten, maar dat is lastig als je uit verlies nu net op break even staat oid met je hele positie. Een gedeelte verkopen levert nog steets net loss op.
Vroeg of laat zal een er een flush komen waarbij alts 20% of meer zullen dalen. Vergeet je SL niet en koop daarna weer goedkoop in. Blijf scherp.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
nu het simpele buy and hodl, soms met beetje speelgeld proberen aan positietrading te doen.
nothing stops this train
/Kol Nedra schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:22:
ik ben gewoon vergeten hoe het voelde in de vorige bullrun, alles gaat omhoog, de sky has no limit. ik kwam toen als Henk hier binnen en mijn eerste aankopen waren Doge, BNB en XRP. wat een tijden waren dat. ik deed ook mee met de meest gure altcointjes te kopen waarbij ook enkele mooie rugpulls waren. je leert hier ook veel van. ook dacht ik wel te weten hoe ik kon traden dus hup ik ging ook maar leverage traden. binnen 1,5 maand kwam de bekende email binnen en alles was weg!
nu het simpele buy and hodl, soms met beetje speelgeld proberen aan positietrading te doen.
Teach me, wat is de bekende email
Your position has been liquidated.
Zou zelf gewoon op een moment dat je denkt ziet er mooi uit, een stukje uitcashen en op de sideline zetten. Dat doe ik igv. Had XLM op 34 cent een stukje uitgecashed en op 40 cent. Dat staat nu als euro's knalt er straks wel iets dan kan ik daarmee inkopen. Zo niet, naja je hebt er winst op toch? Tuurlijk had het ook 1 euro per XLM kunnen zijn maar misschien komt dat nooit.
Pinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:47:
Er vormt zich al een dipje
:no_upscale():strip_exif()/f/image/bdaGViHxWEujPsa9QySJFcya.webp?f=user_large)
ik vraag me dat niet afPinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:51:
[...]
Had nog niet gekocht![]()
Maare vraag me wel af of dit de top al is voor BTC?
Ruis, eind van de maand 130.
helemaal prima, mijn hodl bag blijft hodl.
nothing stops this train
417 maar who’s counting
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Toen ik keek $419. Maar goed, gerommel in de marge
Haha, het is dat ik nog in de afrondende fase van de verbouwing zit en helemaal op ben, maar met dit soort one-liners krijg ik spontaan zin in het maken van een tweede cryptocurrency hotline. Zo'n heel droog zinnetje (liefst met een venijnige opmerking erachteraan) klinkt bijna alsof het juist uit de persiflage komtanti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:52:
ik vraag me dat niet af

Er zit vast stiekem een kern van waarheid in...
Funding stijgt gestaag, in dit geval is het zonde om geld terug te geven aan de markt.Jasper 99 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:44:
Zou wel met stop losses oppassen, heeft mij vaker pijn gedaan dan geholpen XD meestal een mooie short wick omlaag, SL getriggered en vervolgens weer omhoog knallen.
Zou zelf gewoon op een moment dat je denkt ziet er mooi uit, een stukje uitcashen en op de sideline zetten. Dat doe ik igv. Had XLM op 34 cent een stukje uitgecashed en op 40 cent. Dat staat nu als euro's knalt er straks wel iets dan kan ik daarmee inkopen. Zo niet, naja je hebt er winst op toch? Tuurlijk had het ook 1 euro per XLM kunnen zijn maar misschien komt dat nooit.
Ik ga dit weekend even achterover leunen en kijken naar de liquidaties.
/f/image/XciSxCujpIND73iOtOIWYN4L.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Muzzy op 18-07-2025 12:39 ]
hahhaha mooi he. Ik heb hier natuurlijk ook gewoon een rol te spelen he.Guere schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:02:
[...]
Haha, het is dat ik nog in de afrondende fase van de verbouwing zit en helemaal op ben, maar met dit soort one-liners krijg ik spontaan zin in het maken van een tweede cryptocurrency hotline. Zo'n heel droog zinnetje (liefst met een venijnige opmerking erachteraan) klinkt bijna alsof het juist uit de persiflage komt
Er zit vast stiekem een kern van waarheid in...
Succes nog ff met die verbouwing. Maar verwacht wel rap nieuwe miems naar na he, dat je dat maar ff weet
Welke van deze 2?Guere schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:02:
[...]
klinkt bijna alsof het juist uit de persiflage komt
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sVoFy6PnFeCbJaKG4iD9LkN0.jpg?f=user_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Moiety op 18-07-2025 12:51 ]
En btc.d laat kenmerkende val zien als toen op 18 nov.
Ik verwacht eigenlijk nog 1 push voor btc. Waarbij btcd wel geleidelijk dropt maar alts ondertussen ook stijgt..
Dus okt top zoals gebruikelijk? 😂
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Geven ze nu gratis weg bij de entree van Tomorrowland
Jup, het is vrijdag

[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 18-07-2025 13:17 ]
Met alleen toegang tot het hoofdpodium.ByteMe_ schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:17:
[...]
Geven ze nu gratis weg bij de entree van Tomorrowland
Jup, het is vrijdag![]()
Kijk uit als je op pad gaat met je wife changing money:
https://www.theguardian.c...-kiss-cam-affair-very-shy
Kan mij niet voorstellen dat we nog lang doorgaan zonder een correctie... We gaan het zien!
[ Voor 4% gewijzigd door JustRickvD op 18-07-2025 13:46 ]
Euro?!JustRickvD schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:39:
Ik heb in iedergeval een deel van mn ETH verkocht. Gekocht op €1800, verkocht op €3100
Kan mij niet voorstellen dat we nog lang doorgaan zonder een correctie... We gaan het zien!
:strip_exif()/f/image/1W3VHgFIQwNJysTZWDuymY4r.jpg?f=fotoalbum_large)
Same, gekocht op 1600 verkocht gisteren op 3000.JustRickvD schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:39:
Ik heb in iedergeval een deel van mn ETH verkocht. Gekocht op €1800, verkocht op €3100
En ja @Coldcat euro want Bitvavo en terug gestort op mijn rekening die geen dollars accepteert...
Speciaal voor jou aangepast!! Excuses voor de schrik

die zijn er allemaal nog hoor. Nouja, er zit zeker verloop in of het ook echt die sats waren, idd deel inleg eruit, pizza's etc. Maar aantal btc is er zeker nog ja. And then someknakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:09:
@anti elppa deze nog ge-HODL't of opgegaan aan pizza's
[...]
OGanti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:11:
[...]
die zijn er allemaal nog hoor. Nouja, er zit zeker verloop in of het ook echt die sats waren, idd deel inleg eruit, pizza's etc. Maar aantal btc is er zeker nog ja. And then some
Respect

Grapje, wat moet ik nou met 5 BTC? Dat is toch niks. Dan kan ik beter bij de zeilmeneer op bezoek....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hij bedoelt die 28.69 bovenin het scherm.sh4d0wman schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:17:
@anti elppa hmm hoeveel zei je ook al weer?
[Afbeelding]
Grapje, wat moet ik nou met 5 BTC? Dat is toch niks. Dan kan ik beter bij de zeilmeneer op bezoek....
This is the way.
Zero.
hahaha was het maar zo'n feest. dan had ik absoluut niet meer in NL gezeten of gewerkt
helaas ook een grapje, gelukkig zit er een macro stand op de camera
Famous last words…JustRickvD schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:39:
Ik heb in iedergeval een deel van mn ETH verkocht. Gekocht op $2100, verkocht op $3600
Nee denk idd kleine correctie 10/15% over wat consolidatie dagen. Daarna verder omhoog.
Als je verkoopt, zou je eigen weer een short terug moeten zetten.JustRickvD schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:39:
Ik heb in iedergeval een deel van mn ETH verkocht. Gekocht op $2100, verkocht op $3600
15 jaar de euro shorten levert toch veel meer op.zenith schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:38:
[...]
Als je verkoopt, zou je eigen weer een short terug moeten zetten.

Never ever financial advice...
Zwaar levenelektriekert schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:51:
Ik ga ook nog wat ETH afschalen, had niet op de 4k verkocht terwijl ik er vanaf 270$ GAK in zit
En als je wacht heb je opeens weer een koers van sub-2000 dollar. Hoeft niet kan wel.kazzzdafke schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:56:
ETH is net juist redelijk sterk aan een heropleving bezig..
Hou dat vast plzzknakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:06:
[...]
En als je wacht heb je opeens weer een koers van sub-2000 dollar. Hoeft niet kan wel.
eth, The world's computer
Vieren we het bij @John245 in het verzorgingshuis.Darrell schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:26:
Als we zo mooi organisch door blijven groeien halen we de 420k wel in 2045.
Gelukkig heb ik dat probleem niet, 80% verkocht op 1000usd.elektriekert schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:51:
Ik ga ook nog wat ETH afschalen, had niet op de 4k verkocht terwijl ik er vanaf 270$ GAK in zit
Zero.
Too soonelektriekert schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:51:
Ahum… in vergelijking met de Thaise ladyboyssh4d0wman schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:29:
@Pelox ik heb ook een dikke worst. Komt toch dichtbij zo....
helaas ook een grapje, gelukkig zit er een macro stand op de camera
In 2018, en ingewisseld voor BTC op 12k die nu 10x gedaan heeft. TochPelox schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:29:
[...]
Gelukkig heb ik dat probleem niet, 80% verkocht op 1000usd.
Nee in 2020/2021 en mijn dak vol panelen gelegd. Dus uiteindelijk prima deal wel.knakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:38:
[...]
In 2018, en ingewisseld voor BTC op 12k die nu 10x gedaan heeft. Toch
Zero.
Pfoe en hier zit ik, gat in de dag geslapen met nog 1 nachtje te gaan.Darrell schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:42:
Ik vind dat ik wel genoeg gedaan heb deze week. Laptop dicht en vroeg aan de vrijmibo. *plop*
[Afbeelding]
Fijn weekend!
Het water loopt me serieus in de bakkes.
Geniet ervan
Ik heb er voor morgen alvast een paar koud liggen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!