Ik ben alleen bullish als het ook echt zo isYES schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:29:
[...]
Ik vind de echte @anti elppa toch wat natuurlijker, minder geforceerd bullish overkomen hoor.
Desalnieteplus mooie poging hoor
heeft XRP nu een ATH in dollars?
nothing stops this train
Kreeg er ook een melding van via Kraken ja.. wat een shitcoin spamKol Nedra schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:31:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Volgens coinmarketcap nog niet:Kol Nedra schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:31:
:strip_exif()/f/image/tD6JaLF44Ky2hevLYml54NYc.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar het scheelt niet alles.
Het lijkt erop dat die duivelse bankenmunt binnenkort een ATH neer gaat zetten.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:35:
[...]
Volgens coinmarketcap nog niet:
[Afbeelding]
Maar het scheelt niet alles.
Het lijkt erop dat die duivelse bankenmunt binnenkort een ATH neer gaat zetten.
XRP’s 2018 all-time high was $3.40.
— Blockchain Backer (@BCBacker) 17 juli 2025
Binance, Kraken, Coinbase, Bitstamp, Bitfinex… The list goes on. That was it, $3.30-$3.40.
The $3.84 myth was something no one paid, received, or witnessed in USD. It was a Korean currency exchange issue.
Price discovery is above $3.40. https://t.co/cwHQTKXLNx
Eth boven 3k eur! Laatste keer was toen op 2 feb met eurusd op 1.02. Fucking hell eindelijk
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Nog maar 7 naar de 10!Aeronaut schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:46:
Eth boven 3k eur! Laatste keer was toen op 2 feb met eurusd op 1.02. Fucking hell eindelijk
Zero.
Xrp ook weer boven de 3 EUR . 3.53 (?) In dollars?
Blijft toch bizar dat ik met deze munt veruit het meeste winst heb gehaald, en nu ook weer een leuk bedrag heb staan.
Blijft toch bizar dat ik met deze munt veruit het meeste winst heb gehaald, en nu ook weer een leuk bedrag heb staan.
[ Voor 71% gewijzigd door 038Zwolle op 17-07-2025 23:58 ]
XLM komt er ook lekker achter aan038Zwolle schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:57:
Xrp ook weer boven de 3 EUR . 3.53 (?) In dollars?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik heb een collega die een echte diehard XRP believer is. Wel eens discussies met hem over gehad, zijn argumenten zijn ook vaak gebaseerd op misinformatie en complottheorieën.
Zoals bijvoorbeeld de banken die gebruik gaan maken van XRP voor wereldwijd betalingsverkeer omdat XRP 1 van de oudste ledgers is met de beste TPS op een netwerk wat nog veiliger is dan dat van Bitcoin. De prijs stijgt volgens hem omdat er na de rechtzaak steeds meer banken instappen.
Dit is feitelijk gewoon onjuist. In zijn brein is echter de prijsspeculatie onlosmakelijk verbonden met real life adoptie. Ik heb hem wel eens proberen uit te leggen dat dit in principe niets met elkaar te maken heeft. Dat ging er bij hem niet in.
Het is natuurlijk prachtig voor hem dat die munt nu moont maar ik kijk er echt niet naar uit om weer eens een XRP preek aan te horen die met misinfo aan elkaar hangt.
Het is in ieder geval wel een mooi voorbeeld dat je niet persé verstand van zaken hoeft te hebben om in deze markt toch geld te verdienen.
Zoals bijvoorbeeld de banken die gebruik gaan maken van XRP voor wereldwijd betalingsverkeer omdat XRP 1 van de oudste ledgers is met de beste TPS op een netwerk wat nog veiliger is dan dat van Bitcoin. De prijs stijgt volgens hem omdat er na de rechtzaak steeds meer banken instappen.
Dit is feitelijk gewoon onjuist. In zijn brein is echter de prijsspeculatie onlosmakelijk verbonden met real life adoptie. Ik heb hem wel eens proberen uit te leggen dat dit in principe niets met elkaar te maken heeft. Dat ging er bij hem niet in.
Het is natuurlijk prachtig voor hem dat die munt nu moont maar ik kijk er echt niet naar uit om weer eens een XRP preek aan te horen die met misinfo aan elkaar hangt.
Het is in ieder geval wel een mooi voorbeeld dat je niet persé verstand van zaken hoeft te hebben om in deze markt toch geld te verdienen.
Hij probeert het wel, om uit te breken
Etherium en Cripple besluiten om nog ff wat dikke groene dildo's te printen.
Het gebeurd allemaal in de nachtdienst.
Spann0nd.
Het gebeurd allemaal in de nachtdienst.
Spann0nd.
Jeetje, XRP is bijna McD voorbij. Flippening gold soon?
Wie is er onze cripple fanboy hier? Neem tijdig wat winst.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bybit APR schiet omhoog. 12% flexible.sh4d0wman schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 06:31:
@Coldcat ik zit buiten de EU en zie USDT, anders USDC. Zal ook nog eens kijken wat die EURO variant precies is en wat alle kosten zijn.
Mocht iemand een beter alternatief hebben voor staking dan leer ik dat graag. Alleen geen wrapping en shizzle. Zal ook nog eens op Binance TH gluren.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ga het nog eens proberen in the subnets.KerstRunner schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:34:
Als zowel TAO zelf als m'n alpha in TAO subnets stijgen (dus m'n TAO holding in het geheel) dan weet ik het ook niet meer.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/pyHEliRmloFkwwrZOT30ni4P.gif?f=user_large)
Alpina schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 05:04:
[...]
Ik ga het nog eens proberen in the subnets.
[Afbeelding]
/f/image/UwGB1gVcgFKz9QuHpiLeQIFN.png?f=fotoalbum_large)
Ook in normie-world weer een whale update in code-taal voor de shitcoiners:
/f/image/K2cMMHnzjDIdf7dn0bPRKIZo.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 18-07-2025 05:52 ]
Wel wat screenshots van pf gemaakt, kun je daar ook mee betalen?
eth, The world's computer
Hoor wie klopt daar kinderen? Altseaon staat om de hoek
Pinsa gaat eens kijken of hij vandaag toch wat gaat inslaan, die retrace lijkt er niet te komen
Pinsa gaat eens kijken of hij vandaag toch wat gaat inslaan, die retrace lijkt er niet te komen
Zou je niet wachten tot de $120.5k geslacht wordt? We staan tegen de weerstand te beuken.Pinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:18:
Hoor wie klopt daar kinderen? Altseaon staat om de hoek
No Financial Advice.... HFSP is een andere optie wat ik niemand gun. REKTheid ook niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 18-07-2025 06:21 ]
Ik ken ook enkele die hard XRP holders die zowat met hun volledige geld in XRP zitten en ik moet toegeven, ze hadden toch gelijk.
Total net ETH issuance since The Merge: ~388,000 ETH
The ETH ETFs bought ~406,000 ETH over the last 2 days.
All of the net issued ETH and more since The Merge was bought in the last 2 days by the ETH ETFs.
Now throw in the ETH treasuries and...
The supply shock is real.
The merge is 3 jaar geleden btw.
All of the net issued ETH and more since The Merge was bought in the last 2 days by the ETH ETFs.
eth, The world's computer
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nOvjhOMlnqR1cGeXYwZUnRry.jpg?f=user_large)
Tsja het is een lastige, denk je als BTC naar onder breekt de alts nog ver rekt gaan dan?Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:21:
[...]
Zou je niet wachten tot de $120.5k geslacht wordt? We staan tegen de weerstand te beuken.
No Financial Advice.... HFSP is een andere optie wat ik niemand gun. REKTheid ook niet.
Ken ook een xrp holder. Denk sinds 2015 of 2016… Geen idee wanneer die wel verkooptHet Fantoom schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:25:
Ik ken ook enkele die hard XRP holders die zowat met hun volledige geld in XRP zitten en ik moet toegeven, ze hadden toch gelijk.

Also big:almelo15 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:28:
Total net ETH issuance since The Merge: ~388,000 ETH
https://coinmarketcap.com...687952bdd0deed529fea04e2/
@Pinsa zit jij in XVG? Die wordt nu ook afgeschoten.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nope only Avax tot nu toe, XVG is een dino coin laat me denken aan 2017, net zoals Dent, Sia en wat had je nog allemaal. Kocht toen mijn eetste Ada plukjeJohn245 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:48:
@Pinsa zit jij in XVG? Die wordt nu ook afgeschoten.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K5rBML5hKl8xK2NFpuotNeIB.jpg?f=user_large)
Ja das gewoon 100% zeker. Is echt nog nooit niet zo geweestPinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:38:
[...]
Tsja het is een lastige, denk je als BTC naar onder breekt de alts nog ver rekt gaan dan?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
This time its different.anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:03:
[...]
Ja das gewoon 100% zeker. Is echt nog nooit niet zo geweest
Unless... This time it's different.anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:03:
[...]
:strip_exif()/f/image/tTJqS0Njp37EVMWGqCLM5Jq5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja de merge hahaha, iedereen en zijn moeder dacht toen, da wordt em!
Check ook even de BTC D, geloof best dat alts kunnen zakken maar niet meer op bodemprijzen van eerder dit jaaranti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:03:
[...]
Verspreid inkopen is het beste. Maar niet optimaalPinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:38:
[...]
Tsja het is een lastige, denk je als BTC naar onder breekt de alts nog ver rekt gaan dan?
dit is zo ongekend gevaarlijk wat je hier roept. 1 ding wat ik geleerd heb na 4 cycles. Alts kunnen altijd nog 99% lager dan het laagste punt wat jij ooit voor mogelijk gehouden had. Keer op keer op keer.Pinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:12:
[...]
Check ook even de BTC D, geloof best dat alts kunnen zakken maar niet meer op bodemprijzen van eerder dit jaar
En wellicht idd niet morgen, maar 100% zeker over paar maanden/ weken. Het gaat echt niet anders zijn. no way. Want dat het anders gaat zijn hoor ik ook al 12 jaar
Sorry, maar dat kan letterlijk in 3 kwartier.Pinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:12:
[...]
Check ook even de BTC D, geloof best dat alts kunnen zakken maar niet meer op bodemprijzen van eerder dit jaar
2021 hadden we nog zo'n flash crash waar alles binnen een uurtje -40% ging.
Niet om je angst aan te praten ofzo. Geniet van het feestje

hahaha blijft mooi he ouwe rot, die blinde fomo en bullshit waar die nieuwe shitcoiners mee te kampen hebben. Het is best zielig maar ergens ook fashinerend.FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:20:
[...]
Sorry, maar dat kan letterlijk in 3 kwartier.
2021 hadden we nog zo'n flash crash waar alles binnen een uurtje -40% ging.
Niet om je angst aan te praten ofzo. Geniet van het feestje![]()
Maar idd wat je zegt, laat ze genieten, en hoop dat er her en der er een paar gewoon op tijd winst nemen. Helaas weten ook jij en ik dat 99% gewoon blud die run uit komt.
Hier net sell orders gehit op NEXO, SUI en SOL. Het gaat hard.anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:23:
[...]
hahaha blijft mooi he ouwe rot, die blinde fomo en bullshit waar die nieuwe shitcoiners mee te kampen hebben. Het is best zielig maar ergens ook fashinerend.
Maar idd wat je zegt, laat ze genieten, en hoop dat er her en der er een paar gewoon op tijd winst nemen. Helaas weten ook jij en ik dat 99% gewoon blud die run uit komt.
Zie het zo op dit moment
Bitcoin rekt -> altcoins rekt
Bitcoin moon -> altcoins stap terug
Bitcoin rond de 120 -> altcoins stabiel
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 18-07-2025 07:29 ]
Lekker, gefeliciteerd.Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:25:
[...]
Hier net sell orders gehit op NEXO, SUI en SOL. Het gaat hard.
nice!!!Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:25:
[...]
Hier net sell orders gehit op NEXO, SUI en SOL. Het gaat hard.
Oh en voor de shitcoiners, om even aan te geven hoe gruwelijk en onvoorspelbaar die shitcoin markt kan zijn, zelfs onze TA grootmeester Taro is aardig rekt gegaan op dat spul. Moet je na gaan, met al die kennis en kunde. Wees gewaarschuwd
De familie van de meest corrupte president ooit moet nog flink gaan verdienen aan al die handel met hun bedrijfjes, dat lukt niet als er alleen maar BTC Hodlers zijn die het in de BTC ETF hebben staan. Ze hebben mensen nodig die al die rotzooi willen kopen en verkopen
Arme Taroanti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:29:
[...]
nice!!!
Oh en voor de shitcoiners, om even aan te geven hoe gruwelijk en onvoorspelbaar die shitcoin markt kan zijn, zelfs onze TA grootmeester Taro is aardig rekt gegaan op dat spul. Moet je na gaan, met al die kennis en kunde. Wees gewaarschuwd

90% is hier wel een keer gigantisch rekt gegaan denk ik. In ieder geval in #sats
Zeker en daar ben ik ook heel bewust van, alleen zie ik dat niet nu direct gebeuren, al die alts moet je natuurlijk op tijd de deur uit stampen. After altseason is het feest natuurlijk weer voorbij.anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:20:
[...]
dit is zo ongekend gevaarlijk wat je hier roept. 1 ding wat ik geleerd heb na 4 cycles. Alts kunnen altijd nog 99% lager dan het laagste punt wat jij ooit voor mogelijk houden had. Keer op keer op keer.
En wellicht idd niet morgen, maar 100% zeker over paar maanden/ weken. Het gaat echt niet anders zijn. no way. Want dat het anders gaat zijn hoor ik ook al 12 jaar
Ja, alleen hij had een mooie bag die die gewoon niet op tijd verkocht had. Net als onze maat @zwembroek. Super zonde in hindsight.Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:32:
[...]
90% is hier wel een keer gigantisch rekt gegaan denk ik. In ieder geval in #sats
Is het nu de tijd om dat soort fratsen weer goed te maken en in te stappen in de alt markt?tomtom901 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:34:
[...]
Ja, alleen hij had een mooie bag die die gewoon niet op tijd verkocht had. Net als onze maat @zwembroek. Super zonde in hindsight.
Ik vraag dit voor een vriend die nog geen mooie bag alts heeft.
Oh wacht.. LTC gaat wel lekker, daar staat nog wel een zakje van op de Ledger.. lekker door laten lopen tot aan de 1000 dollar per stuk.
[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 18-07-2025 07:38 ]
Ja, all-in.Vis schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:36:
[...]
Is het nu de tijd om dat soort fratsen weer goed te maken en in te stappen in de alt markt?
hahha idd.tomtom901 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:39:
[...]
Dit is net als die trump coin, toen ding op de markt kwam kon je ook al van mijlen ver zien aankomen dat dat een rug ging worden.
Vroeger waren rugpulls ook best nieuws waardig, iedereen wist wel welke er gerugged waren.
Vorige cycle waren er elke dag wel paar rugpulls. Ongekend. Komt natuurlijk ook omdat er elke dag 12323413245234543 poepmuntjes bij komen
Vis schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:36:
[...]
Is het nu de tijd om dat soort fratsen weer goed te maken en in te stappen in de alt markt?
Oh wacht.. LTC gaat wel lekker, daar staat nog wel een zakje van op de Ledger.. lekker door laten lopen tot aan de 1000 dollar per stuk.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/g4CSfHM9s8HXb2VtywjBZ4p4.gif?f=user_large)
Blijft relevantanti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:23:
[...]
hahaha blijft mooi he ouwe rot, die blinde fomo en bullshit waar die nieuwe shitcoiners mee te kampen hebben. Het is best zielig maar ergens ook fashinerend.

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bQ13LVlix9SJENJhKZ3CsZ0L.jpg?f=user_large)
Straks komen de termen misgunner en verzuurd ook weer langs

ja dat laatste zit ik wel op te wachten.FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:42:
[...]
Blijft relevant![]()
[Afbeelding]
Straks komen de termen misgunner en verzuurd ook weer langs
Ik ga me ook soon weer meer op de achtergrond begeven. Nu zien we vooral de vaste crew het riool in trekken. Die wil ik nog wel beetje waarschuwen voor alle pijn. Straks komt al het verse vlees (exit liquiditeit) de tent in lopen hier. Die leren het maar de hardway.
Goedemorgen! 125k soon en dan door naar boven de 200k.
Alvast een goed weekend!
Alvast een goed weekend!
Het is voor niemand leuk. Wij mogen aanschouwen hoe een groot deel van een nieuwe generatie weer rekt gaat, maar ondertussen verpesten we ook weer de magie van het eerste ritje voor de verse aanwas.anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:45:
[...]
ja dat laatste zit ik wel op te wachten.
Ik ga me ook soon weer meer op de achtergrond begeven. Nu zien we vooral de vaste crew het riool in trekken. Die wil ik nog wel beetje waarschuwen voor alle pijn. Straks komt al het verse vlees (exit liquiditeit) de tent in lopen hier. Die leren het maar de hardway.
Voor de nieuwelingen is het alsof je voor het eerst aan de kletsers zit terwijl er een ouwe junk bij zit die de hele tijd zit te janken over het leed van verslaving.
Ergens moet je het ook gewoon aan de natuur over laten.
Het gros van de vaste crew weet inmiddels denk ik wel welke risico's men loopt, toch?anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:45:
En inderdaad, de nieuwe aanwas is doorgaans wat arroganter en begint al snel over misgunnen en verzuurde sfeer blabla, maar daar moet je niets van aantrekken. Dat is gewoon iedere keer hetzelfde riedeltje
In sats 100%. Iedereen heeft fiat...Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:32:
[...]
Weten en doen is niet hetzelfde.Guere schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:55:
[...]
ik vermoed dat er veel meer mensen weten dat ze actief winst moeten nemen
haahhaha prachtig vergelijk idd!!! Niets irritanter dan dat.FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:54:
[...]
Het is voor niemand leuk. Wij mogen aanschouwen hoe een groot deel van een nieuwe generatie weer rekt gaat, maar ondertussen verpesten we ook weer de magie van het eerste ritje voor de verse aanwas.
Voor de nieuwelingen is het alsof je voor het eerst aan de kletsers zit terwijl er een ouwe junk bij zit die de hele tijd zit te janken over het leed van verslaving.
Ergens moet je het ook gewoon aan de natuur over laten.
En verder idd:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E6NikhOvcRgSxjc0wrL5ux9M.jpg?f=user_large)
@Coldcat Al uitgestapt of hodl je door?
Dit wel waar… moet zeggen ik heb een redelijke bluecoin altcoin bag met wat echte shitcoins hier en daar waar ik nog op zit van vorige run.
Toch voel je nu alweer, terwijl alles stijgt, maar wat is de top… waar wil ik uitstappen. Er komt toch altijd weer wat greed bij kijken zelfs als je er al in zit vanaf 2017.
Ik hou m’n adem nog wel even in, maar snap voor nieuwkomers dat het gewoon best wel moeilijk is. Als je de eerste 100% gain ziet ga je toch denken hmmm even opzoeken ow ATH was nog 10x hoger, waarom niet boven vorige high, moet kunnen.
En laten we eerlijk zijn… soms is die vorige ATH zo gesweeped ik dacht dat XRP er nooooooit meer zou komen m’n bag weggedaan toen hij een stablecoin was rond de 60 cent en rechtszaken en bla bla jaren geen enige boeiende beweging. Look at it now
[ Voor 14% gewijzigd door Jasper 99 op 18-07-2025 08:07 ]
hahahaha ik trek me er sowieso geen ruk van aan. Vind het meestal zelf mooi.Guere schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:55:
[...]
Het gros van de vaste crew weet inmiddels denk ik wel welke risico's men loopt, toch?Ja, het riool gaat weer een klein beetje open (en ik doe ook een klein beetje mee), maar de sfeer was zo maxi de afgelopen jaar dat ik vermoed dat er veel meer mensen weten dat ze actief winst moeten nemen en niet al die going 50x CT "analisten" moeten geloven. Duidelijk een exit plan hebben en niet te gretig zijn. Sowieso heb ik wel het idee dat de vaste mensen die al op altcoins gokken nog steeds een grote bag BTC hebben. Ik zie in ieder geval veel minder talk van mensen die 100% in altcoins stappen. Dat lijstje van Aeronaut is denk ik ook wat misleidend, want de vraag was daar vooral wat zijn je 2 altcoin gokjes [naast BTC].
En inderdaad, de nieuwe aanwas is doorgaans wat arroganter en begint al snel over misgunnen en verzuurde sfeer blabla, maar daar moet je niets van aantrekken. Dat is gewoon iedere keer hetzelfde riedeltje
En eens met je post, maar onderschat fomo niet. De meeste exit plannen zijn binnen 24h de deur uit
Bedankt man! Jouw kompas heeft echt geholpen afgelopen maanden om het vertrouwen te houden in deze smerige ponzi!anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:45:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bhiSJeYNQoAraGclVmPwFRoD.jpg?f=user_large)
Vanaf de 15k dip was er weinig over
Uitgestapt op SUI op 420 cent en nu zelfde dollar waarde er weer ingegooid.
Grootste deel is hier BTC wat ik HODL. De shitcoins zijn om die gains weer in te leveren. ETH gaat richting de 4K weerstand. Dat zal niet in 1 keer gaan en is misschien weer de top voor de altcoins. De BTC.D is net zo gezakt als in december.
Geen nieuwe FIAT erin op dit punt zodra BTC geen nieuwe ATh zet. Zo’n 40% FIAT beschikbaar door wat afschalingen aflopen week.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 18-07-2025 08:27 ]
Avax ook 25 gehit daarom vroeg ik, haha ik durf niet te kopen gaat tegen mijn monkeybrain in om op groen te kopenColdcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:25:
[...]
Uitgestapt op SUI op 420 cent en nu zelfde dollar waarde er weer ingegooid.
Grootste deel is hier BTC wat ik HODL. De shitcoins zijn om die gains weer in te leveren. ETH gaat richting de 4K weerstand. Dat zal niet in 1 keer gaan en is misschien weer de top voor de altcoins. De BTC.D is net zo gezakt als in december.
Geen nieuwe FIAT erin op dit punt zodra BTC geen nieuwe ATh zet.
Ik vind het super gezellig dat de oude rotten hier ook zijn. Mooie opa vertel eens verhalen en waarschuwingen waar toch niemand naar aan het luisteren is. See you at the end of the ride en ik hoop dat ik ergens nog verstandig genoeg ben om winst te pakken. één van mijn eerste comments over XRP is wel netjes aan het agen al hoop ik niet dat ik het nu jinx
12 juli als begindatum nadat btc zn run heeft gemaakt is oneerlijk tov btc. Is te rooskleurig ye
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Al die shit schiet zo snel omhoog dat je het niet kan bijhouden. Rond de 26 gooi ik er zo een order voor in met de rode knop. Gaan we daar doorheen dan is het definitief alt-season en gaat die ponzi hard omhoog.Pinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:28:
[...]
Avax ook 25 gehit daarom vroeg ik, haha ik durf niet te kopen gaat tegen mijn monkeybrain in om op groen te kopen
Ik ben wel van mening dat er een momentum shift plaatsvindt.
Als je naar de enorme inflows van de ETH ETF kijkt (want, de ETF BTC gemist? Nu ETH next). Er staat nog een lading ALT ETF's op de nominatie, dus je zou bijna zeggen gegarandeerde inflow.
Nu is het goed om kritisch te blijven, en je winsten veilig te stellen, maar dat we nu +/- een jaar later de neiging hebben naar ALT season.. geeft mij het gevoel dat we nog een heel stuk te gaan hebben. Dan doel ik hier vooral in bluechip alts.
Weest kritisch met eerdere cycli in het achterhoofd, maar geef toe, we zitten echt in een andere wereld nu als er tradfi inflows gaan volgen.
Als je naar de enorme inflows van de ETH ETF kijkt (want, de ETF BTC gemist? Nu ETH next). Er staat nog een lading ALT ETF's op de nominatie, dus je zou bijna zeggen gegarandeerde inflow.
Nu is het goed om kritisch te blijven, en je winsten veilig te stellen, maar dat we nu +/- een jaar later de neiging hebben naar ALT season.. geeft mij het gevoel dat we nog een heel stuk te gaan hebben. Dan doel ik hier vooral in bluechip alts.
Weest kritisch met eerdere cycli in het achterhoofd, maar geef toe, we zitten echt in een andere wereld nu als er tradfi inflows gaan volgen.
Dit dus.keanu_ schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:46:
Again, this time its different.
:strip_exif()/f/image/yhSM2pHjzSVVuooF0qt6oQra.png?f=user_large)
De waarde van de meeste tokens is wel minimaal. Je koopt een recht om in de toekomst een miljoen miljard transacties te mogen doen. Dat is mooi, maar nuttig?keanu_ schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:46:
Je was me net voorDarrell schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:47:
[...]
Dit dus.
Again, this time its different.
[Afbeelding]

Het menselijk ras is zo makkelijk te voorspellen. Nog makkelijker dan een dobbelsteen met op alle kanten 6.
Tja de essentie van crypto, gaan we het daar nu over hebben, de TPS vergelijken van SOL vs ADA vs ETH etc?Coldcat schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:49:
[...]
De waarde van de meeste tokens is wel minimaal. Je koopt een recht om in de toekomst een miljoen miljard transacties te mogen doen. Dat is mooi, maar nuttig?
Gaat om de adoptie van capital in crypto. Zijn genoeg voorbeelden van markten waar aandelen overpriced zijn.
Gamestop.. ik noem er maar alvast 1
Dagelijks moet ik mij een weg slaan door die keiharde geadopteerde tech van de 2017 shitcoins.
Nagenoeg iedere whitepaper is werkelijkheid geworden.
Even je tandenpoetsen? Nee, eerst je Dentacoin uit staking halen.
Daarna snel je mail bekijken? Nee, je door Sia coin verkregen opslagruimte blijkt vol. Snel meer capital deployen.
Nagenoeg iedere whitepaper is werkelijkheid geworden.
Even je tandenpoetsen? Nee, eerst je Dentacoin uit staking halen.
Daarna snel je mail bekijken? Nee, je door Sia coin verkregen opslagruimte blijkt vol. Snel meer capital deployen.
Jullie vergeten allemaal de factor organische groei. What goes up, must go up...
Ik snap dat het gemiddelde sentiment bij 1 groene candle natuurlijk uberbullish is, met ADA naar 22$, BTC 1 miljoen enzo. Blockchain tracking van georgische wijnen enzo.anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:50:
[...]
Je was me net voor![]()
Het menselijk ras is zo makkelijk te voorspellen. Nog makkelijker dan een dobbelsteen met op alle kanten 6.
Het gaat er mij meer om dat het goed is om ook, met enige kritiek, de andere kant te bekijken van de capital inflow. Itt tot wat er in de afgelopen jaren is geweest. Ik speel al langer mee in deze markt, dus ben heus niet alleen op de nummer 6 van de dobbelsteen gevallen
Sowieso met ETH nu f... voorzichtig zijn, ding loopt tegen een resistance op 3650 aan en de RSI is zo overbought dat de rook er vanaf komt.
Ding?tomtom901 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:57:
Sowieso met ETH nu f... voorzichtig zijn, ding loopt tegen een resistance op 3650 aan en de RSI is zo overbought dat de rook er vanaf komt.
Het is een wereld computer ja, niet zo denigrerend graag.
Adempauze lijkt me logisch na een toch wel mooie run, op 21 juni nog op te pikken voor 2.112 dollar en 7 april 1.385 dollar.tomtom901 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:57:
Ik ben redelijk nieuw, maar die black swan in april heeft me toch mijn ogen open gedaan, dat niet alles euforisch is. Al heb ik zo wel een goeie "indicator" wat een ok prijs is om bij te kopen, en me aan het plan te houden met mijn buy en sell orders. Tot nu toe alles rustig omhoog sinds april. Maar de trenches van SOL hebben toch wat geld afgesnoept van me. En daar blijf ik af.anti elppa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:45:
[...]
wat een organische groei weer, het lijkt er nu echt op dat het gaat beginnen.
nu is de vraag alleen komt er nog een correctie of gaan we gewoon door tot september/oktober?
nu is de vraag alleen komt er nog een correctie of gaan we gewoon door tot september/oktober?
nothing stops this train
ADA gaat ook weer langzaam naar een dollar. En XRP ATH.
Of is dit de top voor komende tijd?Kol Nedra schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:02:
wat een organische groei weer, het lijkt er nu echt op dat het gaat beginnen.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!