Kakker schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 16:39:
Ja dat heb ik ook, ik ken het ook.. maar als ik flink op leeftijd boomers die vroeger bv bij een bank hebben gewerkt nu toch hardop denkend hoor 'nadenken' vraag ik me wel eens af wat is er met Gen-X en Y aan de hand op? En dan voornamelijk Tweakers..
Tsja, als je niet meedoet met de "hype" is het makkelijk om iets aan te vallen wat je niet kent of gebruikt. Het is ook een stukje zelfbescherming: aan jezelf verantwoorden waarom jij geen moddervette crypto winsten hebt binnengehaald.
Daarnaast wordt er ook ook een hoop onzin verspreid over Bitcoin en men gelooft maar alles wat ze lezen. De tendens in de media was tot voor kort dan ook vooral verbazing over hoe deze ponzi zo hoog kwam gecombineerd met een 'het is vooral voor criminelen' narratief.
Maar het veranderd nu langzaam. Kijk maar naar de ETF's en vermogende boomers. Kwam toevallig gisteren nog zo'n quote voorbij hier in de SC van zo'n US investeringsgozer die een paar jaar geleden zei dat Bitcoin een grote scam is. Nu gaan ze massaal investeren. Het kan verkeren.
Als Bitcoin echt here to stay is, dan zal dat ook bij de rest langzaam veranderen. Kortom: het is precies zoals @
Alpina al zei: everyone gets Bitcoin at the price they deserve.