[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 63 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:39
Domino schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 09:04:
[...]

Deze is relevant:

[Afbeelding]

De kans om rekt te gaan is veel groter deze ronde.
Als je dacht dat er vorige run minder shitcoins waren, zat je niet diep genoeg in de shit :+ elke seconde werden er wel een paar gemaakt
Bijna allemaal scams.

Mijn lijstje coins destijds zullen bij velen hier niet eens bekend zijn O-) enkel in het shitcoin topic

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Jasper 99 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 10:33:
[...]

Maar neem de corona dump, eth was toen op te pikken voor rond de 100 per eth bitcoin uit m’n hoofd rond de 8K ?

Ging je toen all in op eth, dan zit je nu nog met een x25
Ging je all in op btc dan zit je nu met een x12
Is niet helemaal waar, de bodem voor Bitcoin was toen grofweg $3800, op sommige exchanges zelfs lager. En Ethereum ongeveer $88,50.

Vanaf dat punt tot huidige koersen is het rendament op BTC 28,4× en op ETH 28,2×.

Maargoed maakt ook weinig uit, ETH heeft in de tussentijd cashmomenten gehad met veel hoger rendament en BTC niet. Maar als je ooit ETH op de top hebt gekocht is het mogelijk nu 50% verlies te staan en met BTC is dat maar 5% ofzo (tot nu toe).

Dusja. Je kunt met beide wel wat geld verdienen of verliezen. En zoals met alle alts gaat dat vaak sneller met Ethereum, beide kanten op.

Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 08:43:
[...]

Waarom doe je nou zo gemeen tegen @Pinsa ?
Je weet toch dat ETH, BTC gaat outperformen he :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:21
Ik zie dat de shitcoin/btc war nog steeds gaande is. Denk dat het tijd is voor wat boobs. @Darrell ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:07
Op de langere termijn had je de afgelopen jaren beter in BTC kunnen zitten. Vermoedelijk zal dat de komende jaren niet veel anders zijn. Alts hebben korte periodes dat ze het beter doen dan BTC, maar dan moet je wel op tijd verkopen richting BTC.

Het kan best zijn dat ETH het uiteindelijk beter gaat doen dan BTC. Maar mocht dat moment komen, dan heb je alsnog voldoende tijd om je pf daarop aan te passen. Tot die tijd zit je gewoon goed met BTC.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:55

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@gebruikershaes vanavond drinken we er een paar op Dolle Dries :9B ;w We zullen de verhalen missen.

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmQ8nr8Tgak441aCQEgHgLqkcL8R8i8PeFiyVwiR2e8Bvu/BTC%20BOOBS.JPG

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://ic.c4assets.com/vps/my-big-boobs-untold/3aace6f9-4b14-4696-a051-49ad245ee6b1.jpg?imformat=chrome&resize=700px:*

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GLq164JWEAEYw4O.jpg

Komende week weer gure drek ontvangen bij Bybit van die spin draw. Daarna alles er weer af slepen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:39
Mooie discussie, heren. En bedankt voor de tag @knakworst :)

Dit topic laat goed zien wat voor type mensen zich tegenwoordig met crypto bezighouden. Sommigen benaderen het puur technisch als traders, anderen geloven rotsvast in een specifieke altcoin al worden dat er steeds minder. De meeste zijn nu halve maxis geworden, vaak niet eens uit overtuiging, maar omdat de markt hen die kant op heeft geduwd. Beter meebewegen dan vasthouden aan je gelijk en verliezen.

Ik kwam in 2017 in aanraking met crypto, toen het landschap nog totaal anders was. De aandacht ging toen vooral uit naar altcoins. Daar viel het meeste te verdienen. Topics als deze gingen vooral over nieuws: partnerships, overheidsdeals etc. Als je snel kon inschatten wat relevant was, kon je instappen en een mooie run meepakken. Weken later stapte je weer uit met winst.

Ik heb door de jaren heen goede altcoinruns gehad, ook buiten echte altseizoenen. Plutus was de laatste. Deze post was inhoudelijk en op tijd. Maar zulke onderbouwde kansen heb ik al jaren niet meer gezien.

Crypto is niet meer nieuw, en eerlijk gezegd ook behoorlijk saai geworden. Eerder had je regelmatig nieuws waar je wat mee kon. Dat is niet meer. De meeste bedrijven en normies hebben door dat je niet meer zomaar rijk wordt met een hippe blockchainterm. Al jaren noem ik altcoins shitcoins ik zie geen enkel project met een houdbaar businessmodel. Dat betekent niet dat je er niet geld mee kan verdienen, maar de kansen zijn wel veel minder geworden.

Wat overblijft is onzin, tetten en Bitcoin. Zonder missie, zonder partners, maar met het enige échte vertrouwen van zijn aanhangers waaronder ikzelf. Daar kun je al jaren winst mee maken. Maar spannend is het allang niet meer. Dat mis ik soms wel.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:45
Jasper 99 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 10:33:
[...]

Haha maar dan wel selectief ook qua keuze. Je kiest 2017 wat ik snap maar ook natuurlijk voor veel mensen hier niet realistisch is. In btc / eth value heb je helemaal gelijk.

Maar neem de corona dump, eth was toen op te pikken voor rond de 100 per eth bitcoin uit m’n hoofd rond de 8K ?

Ging je toen all in op eth, dan zit je nu nog met een x25
Ging je all in op btc dan zit je nu met een x12

Nogmaals de safe bet is BTC, maar als je nu niet veel geld kan inzetten zou ik op dit moment, lees nu, altijd voor alts en (misschien een beetje eth?) kiezen.

Meestal wat je nu krijgt is dat eth altijd net even sterkere gains krijgt dan BTC, alts zijn zo wrecked dat die best wel een x 4 of x 5 kunnen doen zonder dat dat heel gek is als we bv wat AI protocols zoals rendr/ near enzo nemen. De kans dat die door sentiment en hype nog even wat sprongen maken acht ik groot.

Verwacht ik dat btc 180K euro gaat aantikken?? Nee denk het niet, niet deze cycle, maar hopelijk zit ik verkeerd.

Mijn argument zou Igv zijn dat mijn centjes nu wel eerder in alts gaan en dat ik die mooi kan verkopen op een x2 of x3 dan mag je echt niet klagen en dan langzaam weer converteren naar BTC. Maar zeker niet hold alts, gedaan en zelf ook spijt van gehad :)
Daar is weinig selectiefs aan, zoals @FrambozenTaart je al laat zien. Eth moet het hebben van korte momenten dat het beter presteert dan bitcoin. Vis je daarbij achter het net door het moment te missen, en de kans is levensgroot dat je -of de bodem mist -of de top, dan doet bitcoin het domweg beter.

Trouwens, ik zag weer polkadot voorbij komen… @Skrunsies hoe gaat het maat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

We rolden als makke lammetjes achter BIFI, GLMR, ROOT, PRIME aan.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 12:00:
GLMR 6 cent. Bullish.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

EigenLayer heeft een rebrand gehad naar EigenCloud. Deze tactiek staat ook op de shitcoinbingokaart. Endgame nog even rekken voordat de 0 cent behaald wordt. Classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 12:11:
EigenLayer heeft een rebrand gehad naar EigenCloud. Deze tactiek staat ook op de shitcoinbingokaart. Endgame nog even rekken voordat de 0 cent behaald wordt. Classic.
Ik vond dit vanuit Nederlandse taal perspectief altijd al een aparte naam voor een coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
sh4d0wman schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 11:31:
@gebruikershaes vanavond drinken we er een paar op Dolle Dries :9B ;w We zullen de verhalen missen.

[Afbeelding]

Komende week weer gure drek ontvangen bij Bybit van die spin draw. Daarna alles er weer af slepen.
Joke is on you! Ik houd daar van!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55
Coldcat schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 12:00:
PRIME :-(
Auw.. Daar ben ik veel te lang mee blijven zitten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Laatst online: 21:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iFwJqBzoGmGbBYB7wpylmeBV0Jc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bnxUjVjVYgH2E5BUwVGrHIkg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RMhHYL1pPuq3H_g5ibjhCOYYceA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Txa089o0F1cMLW43BOXXpVf2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:57
FrambozenTaart schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 10:58:
[...]

Is niet helemaal waar, de bodem voor Bitcoin was toen grofweg $3800, op sommige exchanges zelfs lager. En Ethereum ongeveer $88,50.

Vanaf dat punt tot huidige koersen is het rendament op BTC 28,4× en op ETH 28,2×.

Maargoed maakt ook weinig uit, ETH heeft in de tussentijd cashmomenten gehad met veel hoger rendament en BTC niet. Maar als je ooit ETH op de top hebt gekocht is het mogelijk nu 50% verlies te staan en met BTC is dat maar 5% ofzo (tot nu toe).

Dusja. Je kunt met beide wel wat geld verdienen of verliezen. En zoals met alle alts gaat dat vaak sneller met Ethereum, beide kanten op.

Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet.
Helemaal fair! Wist niet de exacte getallen meer, dit stond me ergens bij. Maar punt/argument blijft hetzelfde het is afhankelijk van de frame zowel voor btc als voor eth en je hebt helemaal gelijk dat btc in meeste gevallen voor meeste mensen veel positiever is uitgevallen en zou uitvallen.
Domino schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 11:49:
[...]

Daar is weinig selectiefs aan, zoals @FrambozenTaart je al laat zien. Eth moet het hebben van korte momenten dat het beter presteert dan bitcoin. Vis je daarbij achter het net door het moment te missen, en de kans is levensgroot dat je -of de bodem mist -of de top, dan doet bitcoin het domweg beter.

Trouwens, ik zag weer polkadot voorbij komen… @Skrunsies hoe gaat het maat?
Ook hier zelfde verhaal was meer de schets dat er nuances zijn. En mijn gevoel (not technical advice) zegt nu in de komende tijd frame zijn alts/eth wel weer interessanter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:46

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 09:06:
[...]

hahahhahah dit is te mooi. Had eerst tussen haakjes pinsa erachter gezet. Maar toch maar weg gehaald. Geen zin in blauwe teksten
Weten tegen wie we het hebben en wie het zegt doet een hoop, je wordt niet zomaar gemod haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 13:32:
[...]

Weten tegen wie we het hebben en wie het zegt doet een hoop, je wordt niet zomaar gemod haha
Je weet. Iedereen heeft hier een ranking.

RISK = karma status < 0.1 = karma * 0.9^waarschuwingen * 0.25^verboden woorden waarschuwingen + 1.1 * babe karma posts

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
De alt gaat hier meer dan prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WvKF5DsL4BlW6PzqyXpvZHz60Wk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AfAnGCn20afmE96OwxJHakd7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgTEwvzA0SFWundm5RYO5IP5mfA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uWQrrrl3lOpKYUhVcoBeAMrD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Nice Alpina, dat modelletje heb ik ook! Staat momenteel te shinen op de oprit. Sterker nog, heb er afgelopen maand al een ingeruild voor een nieuw modelletje!

Dit type bak trekt ook altijd kijkers aan. Hoe je er aan komt, wat je doet, etc. Anderen willen er ook altijd ff gebruik van maken, want ja hij staat er toch en ruimte zat.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:18
Guere schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 13:56:
[...]

Nice Alpina, dat modelletje heb ik ook! Staat momenteel te shinen op de oprit. Sterker nog, heb er afgelopen maand al een ingeruild voor een nieuw modelletje!

Dit type bak trekt ook altijd kijkers aan. Hoe je er aan komt, wat je doet, etc. Anderen willen er ook altijd ff gebruik van maken, want ja hij staat er toch en ruimte zat.
De bak is minder indrukwekkend (maar er stonden er wel meerdere). Veel bekijks als je zonder vooraankondiging de weg 4 uur lang afsluit. Het beton was zwaarder dan vantevoren opgegeven. En op deze locatie een 200 tons kraan krijgen zou ook een opgave zijn. Ik dacht appeltje eitje, want Mammoet was vooraf wezen kijken. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WNllUx62pMQZupGdpW6Rb6DCM4k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IuQtXurpKdrPjiu2OhaoU92O.png?f=fotoalbum_large

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

John245 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 14:40:
[...]

De bak is minder indrukwekkend (maar er stonden er wel meerdere). Veel bekijks als je zonder vooraankondiging de weg 4 uur lang afsluit. Het beton was zwaarder dan vantevoren opgegeven. En op deze locatie een 200 tons kraan krijgen zou ook een opgave zijn. Ik dacht appeltje eitje, want Mammoet was vooraf wezen kijken. [Afbeelding]
Heeft die frambozentaart je zo gek gemaakt dat je aan je bunker begonnen bent? Extra wapening, zwaar beton. Dat is het laatste huis dat nog staat na de blast.

Het komt dichtbij zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 05-07-2025 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Coldcat schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 15:27:
[...]

Heeft die frambozentaart je zo gek gemaakt dat je aan je bunker begonnen bent? Extra wapening, zwaar beton. Dat is het laatste huis dat nog staat na de blast.

Het komt dichtbij zo.
Die bunker hebben we in 2013 laten bouwen. De kelder 375 mm beton.

We hadden een vooruitziende blik.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 15:27:
[...]

Het komt dichtbij zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NvPJf7Lhf3vCO8e4jcyJniJjzE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1BUejPrsFVVpNUUhLSdxPeiM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 21:16
Team Almelo hier

[ Voor 29% gewijzigd door Aeronaut op 05-07-2025 15:49 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Crypto Fonds 07-2025

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:40

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gebruikershaes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67MW1AjNo2pPndGalqxPIzoYKq4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bXgSPnNcdhYfeDVva9ZyvG1X.jpg?f=fotoalbum_large
Het is confirmed! We gaan naar de moon.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:54
Oh, oh.. Dit voorspelt niet veel goeds. Volgens mij heeft van de Poppe er wel vaker naast gezeten. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
https://www.mexc.com/en-GB/pre-market/WLFI

Wie heeft de ballen? Huidige FDV is top 10 CMC 🤡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Een buy the dip order op 6 cent lijkt een prima keuze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QaCqRBRUUnsgWL7M4m66u1MQYt8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UGwZUhmOUTzYU8eEwn5WD6ed.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:39
Ja, duh. Dat soort voorspellingen wil ik ook wel doen. 1 Bitcoin zal ooit 10mil USD waard zijn. Zelfs al blijft het een niche dingetje zoals het nog steeds is. Kan alleen nog wel even duren...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Coldcat schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 18:54:
[...]

Een buy the dip order op 6 cent lijkt een prima keuze.

[Afbeelding]
Dat zijn 0.000001 orders voor 10-15 mil stuks… hoezo shady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Binnenkort bij Lotte op bezoek?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2hRiy3CC36gNgVvU0JIHFSJkFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4pZlAWNBn3P5jQiwDYT2wI7a.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 05-07-2025 21:13 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 22:46

tomtom901

Moderator General Chat
GioStyle schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 17:55:
[...]

Oh, oh.. Dit voorspelt niet veel goeds. Volgens mij heeft van de Poppe er wel vaker naast gezeten. :'(
Poppe is de Nederlandse Cramer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 21:44:
[...]

Poppe is de Nederlandse Cramer
Poppe Boppe!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:06
Ik ben aan het reizen en negeer de charts grotendeels

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 16:47
ScuL schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 22:30:
[...]

Ik ben aan het reizen en negeer de charts grotendeels
We've all been there...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvf9T0cE7s_Qrt11wVoz_2F8wEU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kNXdrDj0m0Gh22QOrcO4XWiM.avif?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
YANBE
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNnaR8O077--v6SnASyirXgJGMU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NSr1yeJtxEWtQjtiKdZH8qjp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7od2LpvR4x85dz3Ex_5vcbZwpb4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NWzmnBHdOCA5iOkIlztdp0Jt.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ik er ook nog 1

Overigens geeft raoul me wel wat rust mbt waar we staan in de cycle.
Aanrader om wat van zijn video's te zien :)

[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 06-07-2025 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Enig idee wat voor indicator die blauwe berg/ dal trend veroorzaakt?

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
keanu_ schreef op zondag 6 juli 2025 @ 08:56:
[...]

[Afbeelding]

Heb ik er ook nog 1

Overigens geeft raoul me wel wat rust mbt waar we staan in de cycle.
Aanrader om wat van zijn video's te zien :)
Raoul had ik best hoog zitten pre 2021. Altijd met veel ervaring van de macro wereld. Ergens daarna ging ie vol op shitcoins. Verdenk hem ervan dat ie dik betaald werd om al die onzin de wereld in te gooien. Met zoveel kennis en kunde is de switch naar zoveel pure gier bijna onmogelijk.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
anti elppa schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:15:
[...]

Raoul had ik best hoog zitten pre 2021. Altijd met veel ervaring van de macro wereld. Ergens daarna ging ie vol op shitcoins. Verdenk hem ervan dat ie dik betaald werd om al die onzin de wereld in te gooien. Met zoveel kennis en kunde is de switch naar zoveel pure gier bijna onmogelijk.
Ja dat weet ik ook nog wel van hem. Eigenlijk is menig influencer daar wel, deels, voor gezwicht.
Techdev maakt mooie charts, maar transparant met onderbouwing is hij niet vaak (welke indicatoren etc).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:35
Numbers schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:02:
[...]
Buienradar.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• John245
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 27 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
John245 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:42:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 27 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Einde bericht

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[SC] de volgende ochtend:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/aWJOdvWrcNs/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLCyPkYyjn7IO6hnPWqQ11qYCdykoA

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Wauw @John245 en @realdonaldtrump zijn één en dezelfde persoon ..

(John, foto's van je omgeving zou ik niet plaatsen. Je bent daarmee (meer) traceerbaar)

==
hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gL4uurl7leW6LZPIOvtJHCkYGC0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qPKDWF18FgkGzjezwQvdmct6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:49

eth, The world's computer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
De gedachte is ook vooral dat met de stablecoin regelgeving, ETH een belangrijke rol heeft.
Het meerendeel van stables zitten natuurlijk op ETH.

source: Tom Lee

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:26
Zou toch wel lekker zijn als we deze weekly groen sluiten. Boven de 109K = ATH in weekly closes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ff alle shorters hunten. Bijna daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Never trust a sunday pump!

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 06-07-2025 15:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5t6ND78FxOiimFTN--se-0UuLoY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LA8foaplIzVSPZIK39KWACtt.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
*insert Poppe meme

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-sUj5YN7ixa99h7UYVs9u0_OHw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2bKt1GUhzpbOCywNcCWzNlKr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Haha, TechDev... hij is dan ook wel een beetje het epicentrum van hopium charts :D Die zwaaide in 2021 al met $250k+ charts en dat het allemaal een sure thing was :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pht7CsgN4VM3Lg_PRlKISSr6Nh0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0urZIZG20BhVTF1ZZxKExO3z.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Numbers schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:02:
[...]
geen idee, just stealing a nice chart what I like :+

en zoals altijd, don't trust, verify

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 06-07-2025 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Hij kan nog wel eens gelijk hebben. Want hij zegt namelijk niet welke kant op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 21:52
Retest VWAPs en.. m00n?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bDZiTHlAUDPLHwrxV2y12nKMM5c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/H1lKrEyjMVyfq99pvkc3XJyB.png?f=fotoalbum_large

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 23:51:
[...]

Afbranden van ETH is ook helemaal niet nodig, maar als iemand ETH gaat shillen vs BTC kan je wel verwachten dat een vergelijk wordt gemaakt. En ETH doet het gewoon wetenschappelijk gezien al sinds juni 2017 slechter dan BTC, dus moet je oppassen met feiten negeren. Deze chart zegt alles:
[Afbeelding]

En door...
Wetenschappelijk gezien? _O-
Wat bedoel je met die zin?

En dan met een grafiek aankomen, really?

Je laat met deze post alleen zien dat je niks begrijpt van hoe het er in de academische wereld aan toe gaat.

De chart zegt alles? De chart zegt wetenschappelijk gezien helemaal niks. Niks noppes nada.

Het is gewoon een visualisatie van prijsdata over een (in dit geval selectief) geselecteerde periode. Data dat is alles wat het is.

Als je je zinnen wat extra kracht bij wil zetten is dat geen probleem, maar als je dan woorden kiest die in de context niks toevoegen komt het een beetje simpel over.

In mijn (langere post) breng ik overigens voornamelijk feiten over die ik dan afsluit met mijn mening.

Ik was in de veronderstelling dat dat op een forum gebruikelijk is.

*O*
Hup eth }:O

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@almelo15 Herinner je je mijn bericht nog ivm respect? Je staat nu op -100, zak er lekker in.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:53:
@almelo15 Herinner je je mijn bericht nog ivm respect? Je staat nu op -100, zak er lekker in.
Je kan ook gewoon zeggen, dat wetenschappelijk sloeg inderdaad nergens op.

Fijne zondag kerel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:54:
[...]

Je kan ook gewoon zeggen, dat wetenschappelijk sloeg inderdaad nergens op.
Ik bedoelde dat op een bepaalde manier, dat jij dat letterlijk neemt kan ik niets aan doen.
Fijne zondag kerel.
Ah, daar komt de échte shiller naar voren, betrapt, nu is het plaatje compleet. Je komt hier alleen om je eigen overtuiging te verkondigen en aan anderen op te dringen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:47
@almelo15 rustig aan joh, iedereen gunt iedereen mooie winsten. Met BTC of ETH of wat dan ook. Iets minder fel mag best.

Beetje luchtigheid moeten we wel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:57:
[...]

Ik bedoelde dat op een bepaalde manier, dat jij dat letterlijk neemt kan ik niets aan doen.

[...]

Ah, daar komt de échte shiller naar voren, betrapt, nu is het plaatje compleet. Je komt hier alleen om je eigen overtuiging te verkondigen en aan anderen op te dringen.
Ik hoef niemand wat op te dringen. Wat is mijn belang bij het feit als jullie eth zouden gebruiken of kopen?
Wat shill ik precies als ik fijne zondag zeg? Oprechte vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Taro schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:57:
[...]

[...]

Laat je niet zo opnaaien. Ieder dorp heeft een dorpsgekkie en blijkbaar moet elk forum er ook een hebben. @almelo15 is een soort jehova voor ETH. Ff een aai over z'n bol geven en negeren. :(:)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:01:
[...]

Ik hoef niemand wat op te dringen. Wat is mijn belang bij het feit als jullie eth zouden gebruiken of kopen?
Het is de toon die de muziek maakt... Je geniet ervan om anderen pootje te haken. Je zit ETH te shillen en moet BTC er iedere keer negatief bij betrekken.

Je mindset is aanvallend, opdringerig en zonder respect voor anderen. Het feit dat je punten denkt te scoren ten koste van anderen valt bij mij helemaal verkeerd. Maar dat heb je zelf echt helemaal niet door, het ontbreekt je aan empathisch vermogen, dus ik stop hier ook met uitleg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9XSRkmSgntLntImIv6qBCT_Cc4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1hyMwXLXjiq5taJdy11ZGzeP.png?f=fotoalbum_large

Of we WAPPEN ff naar de onderste lijn en dan pas push? Donderdag close was op 108.9. Dus daar waar we nu ongeveer zijn en geen gap. Meest logische voor mij zou een dipje naar 106 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
CornermanNL schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:58:
@almelo15 rustig aan joh, iedereen gunt iedereen mooie winsten. Met BTC of ETH of wat dan ook. Iets minder fel mag best.

Beetje luchtigheid moeten we wel houden.
Eens, maargoed op mijn vorige wat langere post kreeg ik voornamelijk normale reacties en Taro lijkt het zich soms bijna persoonlijk aan te trekken als ik wat slechts over btc zeg. Het is maar een online post over crypto...

Andersom staat eth hier synoniem voor shitcoin, rotsooi en second best. Dat trok ik mij in het begin heel erg aan, nu sla ik er af en toe eens scherp op terug. Niet op de persoon maar gewoon op de oranje meme gericht. ;)
Wees blij met een beetje reuring in deze echoput.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:07:
[...]
Het is maar een online post over crypto...
Zegt iemand die uit zijn plaat gaat als je iets negatiefs over ETH post _O-

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
almelo15 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:01:
Oprecht antwoord: het leest en voelt gewoon ontzettend passief agressief. Hoe uitgebreid of onderbouwd je betoog ook is maakt dan ook niet meer uit: dat soort "afsluitingen" zijn een complete dooddoener en tegelijkertijd ook een een stel woorden waar meer achter zit.

En waarom mensen het soms shillen noemen: je komt hier eigenlijk alleen maar om ETH te promoten. Dat mag, maar je doet eigenlijk nauwelijks of niet mee aan andere discussies, grapjes of gesprekken. Je verschijnt alleen maar als je weer ETH wil verdedigen. Nogmaals: dat mag, maar ik denk niet dat je dan verbaast moet zijn dat dit als shillen wordt gezien. Zeker als het dan weer wat verhit wordt en je er dat soort passief agressieve afsluiters ingooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]
Dat trok ik mij in het begin heel erg aan, nu sla ik er af en toe eens scherp op terug. Niet op de persoon maar gewoon op de oranje meme gericht. ;)
Je ziet het echt als ETH vs BTC, terwijl ik al meerdere keren heb aangeven dat beide prima naast elkaar kunnen bestaan zonder af te geven op de ander. En nu geef je toch af richting mij omdat je meent dat ik voor BTC sta en tegen ETH ben, terwijl ik zelf ook ETH bezit.

Je moet echt beter gaan lezen vriend, je wint een discussie niet door er zo keihard in te gaan en de aanval te openen zoals je nu doet. Zo jammer.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
@almelo15 je kunt wel beweren dat het woord wetenschappelijk in Taro zijn post nergens op slaat maar je vergeet daarmee ff dat wij allemaal het wetenschappelijk ondesoek van Professor Anti Elppa volgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqRgGBNP04PBYX8j6s1IuZGk1wA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rnT4DFIcpsfkzVySCnnfZMCG.jpg?f=fotoalbum_large

Nu kun je prima een poging doen daar tegen te ageren maar jij en ik weten allebei dat de conclusies al getrokken zijn en de inzetten zijn gedaan, daarnaast is het al vele fases voorbij rationeel bij Bitcoiners.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Guere schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:14:
[...]

Oprecht antwoord: het leest en voelt gewoon ontzettend passief agressief. Hoe uitgebreid of onderbouwd je betoog ook is maakt dan ook niet meer uit: dat soort "afsluitingen" zijn een complete dooddoener en tegelijkertijd ook een een stel woorden waar meer achter zit.

En waarom mensen het soms shillen noemen: je komt hier eigenlijk alleen maar om ETH te promoten. Dat mag, maar je doet eigenlijk nauwelijks of niet mee aan andere discussies, grapjes of gesprekken. Je verschijnt alleen maar als je weer ETH wil verdedigen. Nogmaals: dat mag, maar ik denk niet dat je dan verbaast moet zijn dat dit als shillen wordt gezien. Zeker als het dan weer wat verhit wordt en je er dat soort passief agressieve afsluiters ingooit.
Nou daar heb je zeker een punt. Maar is dat ook niet een beetje mijn rol geworden. Ik als eth gekkie word toch ook telkens genoemd/getagd om weer even mijn kunstje te doen.

Nu ben ik maar een beetje in mijn rol als eth gekkie gaan schikken. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
[...]

Andersom staat eth hier synoniem voor shitcoin, rotsooi en second best. Dat trok ik mij in het begin heel erg aan, nu sla ik er af en toe eens scherp op terug. Niet op de persoon maar gewoon op de oranje meme gericht. ;)
Wees blij met een beetje reuring in deze echoput.
Dat is gewoon een running joke. Niemand neemt dat echt serieus. Vergeet niet, je bent in het SC. Jou zou denken dat SC staat voor Slow Chat, maar het is eigenlijk Shit Coiners. Een plek waar iedereen zichzelf kan zijn en zich niet hoeft te schamen voor z'n bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Maandje (verplichte) rust zou jou ook niet misstaan in dat geval!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:16:
[...]

Je ziet het echt als ETH vs BTC, terwijl ik al meerdere keren heb aangeven dat beide prima naast elkaar kunnen bestaan zonder af te geven op de ander. En nu geef je toch af richting mij omdat je meent dat ik voor BTC sta en tegen ETH ben, terwijl ik zelf ook ETH bezit.

Je moet echt beter gaan lezen vriend, je wint een discussie niet door er zo keihard in te gaan en de aanval te openen zoals je nu doet. Zo jammer.
Oke, wellicht was mijn antwoord op je post wat te fel. Daarvoor dan mijn excuses.

Verder wens ik je gerust oprecht een fijne zondag haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:27:
[...]

Oke, wellicht was mijn antwoord op je post wat te fel. Daarvoor dan mijn excuses.
Bij een ander zou ik excuses direct accepteren, bij jou kan ik dat echter niet, het toonde je ware aard.
Verder wens ik je gerust oprecht een fijne zondag haha.
Jammer dat je er lacherig over doet, maakt het direct minder/niet gemeend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 07:47
#doeslief

Wat maakt het in hemelsnaam uit in welke munt je gelooft. Iedereen is bezig met het maken van winst, als het goed is. Dat is het doel. Hoe we dat doel bereiken maakt geen donder uit. Of zijn er hier werkelijk mensen die er in zitten voor de techniek?🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:29:
[...]

Bij een ander zou ik excuses direct accepteren, bij jou kan ik dat echter niet, het toonde je ware aard.

[...]

Jammer dat je er lacherig over doet, maakt het direct minder/niet gemeend.
Mijn ware aard? Ik krijg wel wat heftige vibes bij hoe jij nu reageert. Neem dingen wat minder serieus. Niet alsof elke opmerking een officieel persbericht is. Soms maak ik een grap, soms geef ik mijn mening of een losse gedachte. Ontspan een beetje, ik ben maar iemand van het internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:34:
[...]

Mijn ware aard? Ik krijg wel wat heftige vibes bij hoe jij nu reageert. Neem dingen wat minder serieus. Niet alsof elke opmerking een officieel persbericht is. Soms maak ik een grap, soms geef ik mijn mening of een losse gedachte. Ontspan een beetje, ik ben maar iemand van het internet.
Het ontbreekt je dus aanvullend ook nog aan enig reflectievermogen. Lees je uitgebreide reactie op mij nog eens terug, verplaats je daarna in mij en lees dit bericht dan nog eens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:36:
[...]

Het ontbreekt je dus aanvullend ook nog aan enig reflectievermogen. Lees je uitgebreide reactie op mij nog eens terug, verplaats je daarna in mij en lees dit bericht dan nog eens terug.
Nou als je het niet erg vindt laat ik het hier even bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:38:
[...]

Nou als je het niet erg vindt laat ik het hier even bij.
Graag, mag ook prima tot de volgende BTC bullrun hoor.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Nu het discussiepunt wetenschappelijk onderzoek toch aangeboord is; hier een onderzoek over 'omgaan met onbegrepen gedrag'; Dilemma’s in de samenwerking rondom personen met verward gedrag in de gemeente Almelo.

https://www.nsob.nl/sites...20onbegrepen%20gedrag.pdf

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lVjlxVAvo_WnR71_QQevxdM1_zs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ILq2RgHGAoAdrBtsZyqiA8Du.jpg?f=fotoalbum_large

Toeval? Ik dacht het niet 🧐 ik ga nog even verder met mijn ondesoek.

Zie jullie snel terug op Facebook, daar hep ook altijd veel op gestaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:40:
Nu het discussiepunt wetenschappelijk onderzoek toch aangeboord is; hier een onderzoek over 'omgaan met onbegrepen gedrag'; Dilemma’s in de samenwerking rondom personen met verward gedrag in de gemeente Almelo.

https://www.nsob.nl/sites...20onbegrepen%20gedrag.pdf

[Afbeelding]

Toeval? Ik dacht het niet 🧐 ik ga nog even verder met mijn ondesoek.

Zie jullie snel terug op Facebook, daar hep ook altijd veel op gestaan.
Ze kunnen er helaas niks aan doen in Almelo, Knaken en de lokale voetbalclub heeft reclame voor ETH lopen maken en zijn hierdoor gebrainwashed:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgXbOObug3AIHICWrPpNtx8WRA4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WDXfCyU3e7AIpHtA9C0jKZhx.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.heracles.nl/2...tner-van-heracles-almelo/

Bitcoin was te duur… de andere helft zit overigens in Cardano en XRP

[ Voor 14% gewijzigd door Pinsa op 06-07-2025 21:33 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
I’m tired boss.

Maar goed, verder met Mobland.

Leuke serie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Morgenochtend @almelo15 maar weer ff taggen. Tegen de gewoonte in gelijk zin in maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
benieuwd naar de weekly close :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:42
Pinsa schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:49:
[...]

Ze kunnen er helaas niks aan doen in Almelo, Knaken en de lokale voetbalclub heeft reclame voor ETH lopen maken en zij zijn hierdoor gebrainwashed:

[Afbeelding]

https://www.heracles.nl/2...tner-van-heracles-almelo/

Bitcoin was te duur… de andere helft zit overigens in Cardano en XRP
In Duitsland vérkopen ze sowieso toch al hun munten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
gebruikershaes schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:06:
[...]

[Afbeelding]

Of we WAPPEN ff naar de onderste lijn en dan pas push? Donderdag close was op 108.9. Dus daar waar we nu ongeveer zijn en geen gap. Meest logische voor mij zou een dipje naar 106 zijn.
Zeker, er zijn wel wat weerstandjes iets boven de 109k\ :)
Ik vermoed dat we daar toch even gaan kietelen, om dan de retrace rond inderdaad 106k af te ronden.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:42
kazzzdafke schreef op zondag 6 juli 2025 @ 20:17:
[...]

Zeker, er zijn wel wat weerstandjes iets boven de 109k\ :)
Ik vermoed dat we daar toch even gaan kietelen, om dan de retrace rond inderdaad 106k af te ronden.
Zou een staakt het vuren met hamas nog wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Dat kan altijd natuurlijk..

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
kbuntu schreef op zondag 6 juli 2025 @ 20:33:
[...]

Zou een staakt het vuren met hamas nog wat doen?
Dat hangt er vanaf of ze een token op ETH launchen denk ik.

Pagina: 1 ... 63 ... 95 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!