[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 308 ... 311 Laatste
Acties:
  • 984.574 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:00
BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:41:
[...]

De harde waarheid, daar houden we niet van hier.
sorry ik ga weer lurken.. my bad.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:24

Chaes

#HODL

S.McDuck schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:32:
[...]

Denk je niet dat die nog 1x richting de ATH gaat? Hoop dat eerdere scenario's die voorbij zijn gekomen gaan kloppen en er nog een run komt voor eind van het jaar. In euro nu 3300 en wacht hier nog op de 4500.
En anders HODL on :)
Het kan vriezen en het kan dooien. Heb net de trekker overgehaald en alles verkocht. Een mooie winst die ik wilde veiligstellen, en wilde voorkomen dat ik weer de fout maak door alles door een eventuele bear te hodlen.

Ik wacht nu vooral af op wat BTC gaat doen, want als die niet sterk bounced ergens de komende tijd dan is het helemaal klaar voor alts. En ook bij een bounce kan je beter in BTC zitten dan in alts. Als het momentum terug is waag ik misschien een gokje, want in theorie zou Q4 het sterkste kwartaal moeten zijn. Maar met een oranje aap in het Witte Huis weet je het nooit.

Merkte bovendien dat mijn nachtrust en concentratievermogen op werk eronder gingen lijden de afgelopen weken. Als in, obsessief elke 10 minuten de charts en portfolio checken. Dan is het een goed moment om even aan de zijlijn te staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:10
Banken zitten te diep in auto leningen aan illegalen die al jaren werken en nu gedeporteerd worden door Trump & Co. Geen verrassing, maar er dreigen er nu een zooi om te vallen. De lokale rotary kring van auto dealers en banken gaat naar de klote.

Het gaat hier al heel lang over, FT & anderen hebben er tijden geleden al hele goede artikelen en podcasts aan gewijd. Maar ja, het waren slechts auto's en geen huizen. Volgens de risico analisten bij de banken dan he.

Buy Bitcoin people (geen financieel advies)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:58

tomtom901

Moderator General Chat
BTC begint er wel zwakker en zwakker uit te zien zeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CornermanNL
Chaes schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:43:
[...]

Het kan vriezen en het kan dooien. Heb net de trekker overgehaald en alles verkocht. Een mooie winst die ik wilde veiligstellen, en wilde voorkomen dat ik weer de fout maak door alles door een eventuele bear te hodlen.

Ik wacht nu vooral af op want BTC gaat doen, want als die niet sterk bounced ergens de komende tijd dan is het helemaal klaar voor alts. En ook bij een bounce kan je beter in BTC zitten dan in alts. Als het momentum terug is waag ik misschien een gokje, want in theorie zou Q4 het sterkste kwartaal moeten zijn. Maar met een oranje aap in het Witte Huis weet je het nooit.

Merkte bovendien dat mijn nachtrust en concentratievermogen op werk eronder gingen lijden de afgelopen weken. Als in, obsessief elke 10 minuten de charts en portfolio checken. Dan is het een goed moment om even aan de zijlijn te staan.
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden! Gefeliciteerd!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:00
[...]

Ik wacht nu vooral af op want BTC gaat doen, want als die niet sterk bounced ergens de komende tijd dan is het helemaal klaar voor alts. En ook bij een bounce kan je beter in BTC zitten dan in alts. Als het momentum terug is waag ik misschien een gokje, want in theorie zou Q4 het sterkste kwartaal moeten zijn. Maar met een oranje aap in het Witte Huis weet je het nooit.

Gefeliciteerd!
Ik heb een tijdje terug alles eruit gedaan. Het gevoel werd van: ik kan meer winst pakken naar ik kan meer verliezen. Nog steeds niet de bedragen waar de mensen hier over praten maar ik kan wat leuke dingen doen thuis en voor de kids. Nu een klein deel weer in wat zooi om leuk mee te spelen en soms is een gratis etentje te pakken. Ik doe geen grote mannen beleggen dus winsten zijn minder groot, maar de verliezen ook.
Geniet van de rust!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
tomtom901 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:45:
Buy some! ;) Het is blijkbaar nog niet die asset die in barre tijden juist omhoog gaat. Maar misschien zijn de tijden nog niet bar. Of niet bar genoeg.

We gaan het zien, wellicht wat mooie koop momenten in het vooruitzicht. Paar raar lage orders neerzetten en kijken maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-10 19:10
bsmpower schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:42:
[...]

Van slechts iets meer dan 5K... en met het idee om ook eens iets te kopen waar ik blij van wordt ipv alleen maar geld op de bank en in crypto te hebben.
Eens, ik kan het natuurlijk niet goed voor je invullen maar wat ik tussen neus en lippen door lees zou de zonwering voor de kinderen voor mij prioriteit een hebben. Maar eens, je moet ook dingen doen waar jij je goed bij voelt. Daarnaast zou ik nogmaals de overweging nemen om te stoppen met crypto als dit voor jou teveel stress oplevert en je vooral niet laten leiden door mensen op dit forum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-10 19:09

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

tomtom901 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:45:
Met enige teleurstelling gaat mijn dagelijkse DCA out gewoon door. Het begon zo mooi in oktober, nu gaan de flufjes er tegen spotprijzen uit.... :'(

GAK is denk ik 25 tot 30K dus het is nog steeds prima, maar van euforie kan ik niet spreken.

[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-10-2025 08:51 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdniXIsWDw97a51_os_OxsYNDk4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AL6HKWImnT9dLAxPm6cBL18G.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Goud ondertussen 4377 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:02
Kneepie schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:50:
[...]

Eens, ik kan het natuurlijk niet goed voor je invullen maar wat ik tussen neus en lippen door lees zou de zonwering voor de kinderen voor mij prioriteit een hebben. Maar eens, je moet ook dingen doen waar jij je goed bij voelt. Daarnaast zou ik nogmaals de overweging nemen om te stoppen met crypto als dit voor jou teveel stress oplevert en je vooral niet laten leiden door mensen op dit forum.
Die zonwering had ik niet moeten noemen. Het ging me in zijn algemeenheid over grote uitgaves.

Verkopen. Dan denk ik de komende jaren aan alle gemiste winsten omdat ik op de bodem heb verkocht. En ja, eigenlijk is geen enkele keuze meer goed. Nu verkopen = faal. Nu blijven holden en nog meer crashen = faal. Enige kans dat ik hier nog goed uit kom is dat het vanaf hier weer gaat stijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 17-10-2025 08:57 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:18
BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:50:
[...]

Met enige teleurstelling gaat mijn dagelijkse DCA out gewoon door. Het begon zo mooi in oktober, nu gaan de flufjes er tegen spotprijzen uit.... :'(

GAK is denk ik 25 tot 30K dus het is nog steeds prima, maar van euforie kan ik niet spreken.
Afbeeldingslocatie: https://www.meme-arsenal.com/memes/f480e08ae58557af905add2b57401271.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

105/104k bodem en fear and greed @ 20, relieve bounce +- 110k en dan een beetje rangen tot de printers aan gaan? :> Er staan al weer banken op knappen in de USofStupid dus lang kunnen ze toch niet wachten.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

bsmpower schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:56:
[...]

Die zonwering had ik niet moeten noemen. Het ging me in zijn algemeenheid over grote uitgaves.

Verkopen. Dan denk ik de komende jaren aan alle gemiste winsten omdat ik op de bodem heb verkocht. En ja, eigenlijk is geen enkele keuze meer goed. Nu verkopen = faal. Nu blijven holden en nog meer crashen = faal. Enige kans dat ik hier nog goed uit kom is dat het vanaf hier weer gaat stijgen.
Bekijk het eens vanuit de "glas halfvol" kant. Als ik het zo lees sta je nog wel op winst. Een groot deel van de mensen die ooit iets met crypto hebben gedaan staan op verlies.

Dus in dat opzicht doe je het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
* ByteMe_ zit maar te denken of ik de boel vasthou of wat verkoop.

Winst heb ik sowieso tot 95k. Begonnen bij 16k, meeste bij 30-50k schat ik.

Dus ja... wat heb ik nu nodig :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ByteMe_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:01:
Diamond hands :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukkig ben ik tijdens een emotionele bui al enige tijd geleden naar fiat uitgestapt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Llf_VjPbu7SUPKri4LpVk60cCk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cGde7oH4ia8JmBpczo17Bvrm.png?f=fotoalbum_large

Je weet pas dat de bearmarket is begonnen als ie al even bezig is. Zet die maar op een tegeltje.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
[...]

Je klinkt als een gokverslaafde. Want je enige optie (denk je) is doorgokkenHODL'en. Winst = winst. En minder verlies pakken is beter dan de bear HODL'en.

Heb hier ETH eergisteren verkocht. Geen winst, geen verlies. Helemaal prima. Ja, ik stond een paar weken geleden op een leuke winst. Niet gepakt.... geen probleem. Er zijn echt belangrijkere zaken dan winst pakken in het leven.

BTC heb ik nog, en sta daar op winst. En daar staat gewoon een stop-loss op. Die staat niet ver van het punt om gehit te worden. Met pech wordt die gehit, gaat BTC naar 150K en loop ik de helft aan winst mis. Als je daar slecht van slaapt ben je IMHO te greedy en is er teveel risico aan crypto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:30
BTC speelt wel vaker tickertje, hoewel het steeds meer begint te lijken op verstoppertje ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 23:23
Ik durf het wel aan om te zeggen dat de cycle over is. Dat betekent niet dat we geen mooie complacency bounce krijgen. En dan gaan de maxis weer roepen van weak hands zijn eruit. 200k next. Maar 126k was de top. Als ETH niet onder de 3200 sluit zie ik die nog steeds een nieuwe ATH maken in de 5k. En voor de duidelijkheid een complacency bounce kan prima boven de 120k uitkomen. Dus swingtrades genoeg.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdLee
ByteMe_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:01:

Winst heb ik sowieso tot 95k. Begonnen bij 16k, meeste bij 30-50k schat ik.

Met zo'n GAK heb je nog wel winst met een stuk lager dan die 95k toch?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Elke bear market begint met een correctie, maar niet elke correctie is de start van een bear market 😉

Zet dat maar op een tegeltje Taro.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4wdquja.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vdLee
En dan nu de laatste vraag voor de combi-magnetron (handig voor wanner je rekt gaat en alleen noodles kunt eten);

Houdt BTC de 100k?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2E8aP0R-7-NhnJJngxsSZrhPL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gq3noBfY8Tl9bT9b24YDpYez.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:14:
Elke bear market begint met een correctie, maar niet elke correctie is de start van een bear market 😉

Zet dat maar op een tegeltje Taro.
Vis is een hele koppige maxi. Zet dat ook maar op een tegeltje.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:10:
Ik durf het wel aan om te zeggen dat de cycle over is. Dat betekent niet dat we geen mooie complacency bounce krijgen. En dan gaan de maxis weer roepen van weak hands zijn eruit. 200k next. Maar 126k was de top. Als ETH niet onder de 3200 sluit zie ik die nog steeds een nieuwe ATH maken in de 5k. En voor de duidelijkheid een complacency bounce kan prima boven de 120k uitkomen. Dus swingtrades genoeg.
Tsja, ik durf dat nog net niet aan, maar zit er wel heel dicht tegenaan. Die forse drops van tot -25% tijdens een bull zijn prima, maar in deze fase op dit moment had BTC juist sterkte moeten tonen. Zoals ik gisteren al zei die ATH's voelden ook veel te zwak steeds.

Als men het vertrouwen verliest kan het hard gaan, dan gaat het ineens WHOOSH -$15k. Ik blijf erbij dat die 50w de last line of defense is. Daaronder sluiten is gewoon altijd klaar met de cycle, maar ik wacht denk ik nog even om te zien wat de reactie is. Ik hoop/verwacht wel op een flinke bounce daar.

[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 17-10-2025 09:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:50
[...]

Ik wacht nu vooral af op wat BTC gaat doen, want als die niet sterk bounced ergens de komende tijd dan is het helemaal klaar voor alts. En ook bij een bounce kan je beter in BTC zitten dan in alts. Als het momentum terug is waag ik misschien een gokje, want in theorie zou Q4 het sterkste kwartaal moeten zijn. Maar met een oranje aap in het Witte Huis weet je het nooit.

Lekker man!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1WSMVz4pAnaDHj1b7HB1mnEM_0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/99tzQK1EpTGC2yzAFf5PsBXg.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vdLee
BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:50:
[...]

Ja balen man, een 3x in een paar jaar, dat is echt om te huilen en net met de inflatie mee, sterkte!

/s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:50
Ik zie vandaag geen bounce als de beurzen rood zijn. Dan kunnen die shorters later vandaag weer vies spelen.

Helemaal niets verkocht. Tja 2%… Ik zie het verdampen, maar wil ook niet verkopen in een rode kaars =(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

vdLee schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:17:
[...]

Ja balen man, een 3x in een paar jaar, dat is echt om te huilen en net met de inflatie mee, sterkte!

/s
Heb ik ook hard voor gewerkt. 4400 forumreacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Rendament op ETH $5. Nouwja, die hodl ik ook dan maar :')

Als t verder gaat zakken richting 100k verkoop ik nog wat BTC. Het merendeel verder hodl ik wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Tsja, ik durf dat nog net niet aan, maar zit er wel heel dicht tegenaan. Die forse drops van tot -25% tijdens een bull zijn prima, maar in deze fase op dit moment had BTC juist sterkte moeten tonen. Zoals ik gisteren al zei die ATH's voelden ook veel te zwak steeds.

Als men het vertrouwen verliest kan het hard gaan, dan gaat het ineens WHOOSH -$15k. Ik blijf erbij dat die 50w de last line of defense is. Daaronder sluiten is gewoon altijd klaar met de cycle.
Pak de grafiek op Cowen zijn website erbij. De Tijd is op! We zijn er officieel overheen. 4 jarige cycle is gewoon intact. Het is niet de eerste keer dat Bitcoin een top zet 2 a 3 maanden voor QE begint.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:20:
[...]

Pak de grafiek op Cowen zijn website erbij. De Tijd is op! We zijn er officieel overheen. 4 jarige cycle is gewoon intact. Het is niet de eerste keer dat Bitcoin een top zet 2 a 3 maanden voor QE begint.
1 stelling durf ik wel aan: vóórdat QE start, of dat nou in de bear of bull is, gaat crypto compleet rekt.

QE leidt tot geld printen, eens. Maar voordat dit middel wordt ingezet moet er iets flink naar de vinkentering zijn gegaan of dreigen te gaan.

En dan is het dus risk-off in de periode voorafgaand aan einde QT en eventueel QE.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-10-2025 09:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:41
oh das pech, winst weg!

hodl :)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Vis is een hele koppige maxi. Zet dat ook maar op een tegeltje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DnEH45y6TswUrlDylh2KCL8WUMo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BSVOse3zUCmVwwAlpVrZ1L6E.gif?f=user_large

"Koppig"

I like that bro

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:08
Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyNngwMzV6dnFobzQ4NHpsdmIwbGF1YnRsMXdlMWRwcnFzZTgzdGE5bSZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/WFhWSpXfEqLLSDaScz/200w.gif

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:20:
Yeah ik heb die grafieken van Cowen gezien :) Eens dat die qua tijd ook niet gerust stelde, maar helemaal exact komt dat ook niet uit. Een van de ROI grafieken (weet niet meer of het ROI from the low of ROI after the halving was) geeft nog wel een paar weken de tijd voor een nieuwe high. $130-$140k had nog prima gekund maar goed, de vraag is dan ook of zo'n marginaal hogere ATH het risico nog wel waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
ByteMe_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:19:
Rendament op ETH $5. Nouwja, die hodl ik ook dan maar :')

Als t verder gaat zakken richting 100k verkoop ik nog wat BTC. Het merendeel verder hodl ik wel.
FIFY

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcfjxnIF3DCv5sVpAr7JnWU6ytE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/i8WmSBeKzd6qiaraCCGcdBG3.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Waah
Waah schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:03:
BTC heb ik nog, en sta daar op winst. En daar staat gewoon een stop-loss op. Die staat niet ver van het punt om gehit te worden.
Ennnn ik heb geen stop-loss meer :+ en geen crypto meer. Het was een mooi jaartje crypto voor mij. Relatief bescheiden winst tov de vorige bullrun, maar toen was het enkel shitcoins en veel mazzel.

Door economische onzekerheid bij mijn werkgever niet gekocht rond de 20k (wilde graag 1 BTC) en uiteindelijk een week voor de presidentsverkiezingen gekocht. Dat was mazzel kwa timing... Vervolgens geHODLD en op het verkeerde moment later nog ETH gekocht. Die stond op -55% op een gegeven moment. GeHODLD en kwam weer tot 25% winst.... en uiteindelijk verkocht toen ik op 0% stond. BTC verkocht op 40% winst.

40% rendament is toch niet verkeerd. Geen life-changing money, maar winst = winst. En dat is ook niet het doel. Als dat zou was zou ik nog wel 5 dagen per week werken O-)

Voor iedereen die nog crypto heeft, ik gun jullie nog een rally naar 200K _/-\o_Maar daar geloof ik niet echt meer in. Mijn gevoel zegt dat men aan het frontrunnen is geslagen op de "november/december is het einde van deze cycle".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Red wat er te redden valt @Aeronaut.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Waah schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:24:
[...]

Ennnn ik heb geen stop-loss meer :+ en geen crypto meer. Het was een mooi jaartje crypto voor mij. Relatief bescheiden winst tov de vorige bullrun, maar toen was het enkel shitcoins en veel mazzel.

Door economische onzekerheid bij mijn werkgever niet gekocht rond de 20k (wilde graag 1 BTC) en uiteindelijk een week voor de presidentsverkiezingen gekocht. Dat was mazzel kwa timing... Vervolgens geHODLD en op het verkeerde moment later nog ETH gekocht. Die stond op -55% op een gegeven moment. GeHODLD en kwam weer tot 25% winst.... en uiteindelijk verkocht toen ik op 0% stond. BTC verkocht op 40% winst.

40% rendament is toch niet verkeerd. Geen life-changing money, maar winst = winst. En dat is ook niet het doel. Als dat zou was zou ik nog wel 5 dagen per week werken O-)

Voor iedereen die nog crypto heeft, ik gun jullie nog een rally naar 200K _/-\o_Maar daar geloof ik niet echt meer in. Mijn gevoel zegt dat men aan het frontrunnen is geslagen op de "november/december is het einde van deze cycle".
Prima toch, belangrijkste: stick to your plan. Kun je nooit spijt hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:21
Taro schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:03:
Gelukkig ben ik tijdens een emotionele bui al enige tijd geleden naar fiat uitgestapt :)

[Afbeelding]

Je weet pas dat de bearmarket is begonnen als ie al even bezig is. Zet die maar op een tegeltje.
Op 126 nog euforie, m’n vrouw zei nog: misschien nu toch wat eruit halen. Eigenwijs geweest, baal er nu van. Weer te greedy op een top.

Aan de ene kant zie ik het goed komen, een 4 jarige cycle is niet op de dag te meten, plus er is nog genoeg reden voor upside. Aan de andere kant, markten hebben de neiging greed af te straffen en dit voelt wel als de weg van Max pain. Geen bijzondere top, misschien ook niet eens een bizarre bear markt. Past meer bij institutioneel geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Guere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:23:
[...]

Yeah ik heb die grafieken van Cowen gezien :) Eens dat die qua tijd ook niet gerust stelde, maar helemaal exact komt dat ook niet uit. Een van de ROI grafieken (weet niet meer of het ROI from the low of ROI after the halving was) geeft nog wel een paar weken de tijd voor een nieuwe high. $130-$140k had nog prima gekund maar goed, de vraag is dan ook of zo'n marginaal hogere ATH het risico nog wel waard is.
Dat is ook een risico van zo strict vasthouden aan de 4-year cycle. Die klopt tot nu toe wel, maar je moet het niet afronden op de week. Eerder op maanden. het is niet exact 4 en 0 weken. het is ~4 jaar. Met wat maanden speling... beide kanten op :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 09:54
[...]

Sorry, maar wat een geneuzel dit weer. Ik neem even aan dat je een volwassen vent bent en dat je gewoon zelf beslist wat je doet met je centen. Als jij merkt dat je er mentaal niet tegen komt, dan verkoop je de boel. Winst of geen winst. Als je verkoopt zit het erop en moet je loslaten. Dat is lastig en klte, maar hoort erbij. Datzelfde geldt voor wanneer je terugdenkt "wat als ik niet had verkocht"...

Op de top had ik tegen de 20 BTC gemined. Dat zou nu 2 miljoen zijn, maar toen... 2012-2013 was het nog geen 2000 euro of iets in die richting, maar ik kon toen wel mijn eerste appartement inrichten, kocht er een bed van en een aanbetaling op een auto. Moet ik dan nu denken "als ik niet had verkocht..." en mij gek maken? Absoluut niet.

Al koop je 10 zonneweringen, koop er nog een elfde bij en wees blij dat je weer rust hebt. Rust is veel waard en laat je vooral niet gek maken door iemand die zich vernoemd naar een snack, een stuk fruit, een karakter uit harry potter of mensen uit Almelo.

Nou, ik ga weer door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03:50
pakkiwakki schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:29:
Ik weet niet meer de volgorde, maar had @zwembroek dit niet allemaal gezien in zijn glazen bol?
ATH tot 126k, drop tot 107k en alts bloeden dood....
Ik had nog orders staan van na april en die waren vrijdag allemaal gehit, buiten die van ETH omdat die onder 3k staan...
Wat doet de einde jaars periode eigenlijk met crypto? ik heb alleen vorig jaar meegemaakt waarbij er een of andere dikkop iets tweete van Kekius Maximus als kerstcadeau, en al de rest was ook aant pumpen tot Nonkel Trump president werd en afkwam met z'n tarrifs.
In 2017 gingen we sky high in december. In 2021 was de top al geweest, volgens mij sloten we toen af op 46k ofzo terwijl de top in november 69k was.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
Nog snel even je gaming pc veilig stellen Kol. Het wordt een lange winter.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:08
@zwembroek maar dan moet Kol 80% van zijn portfolio verkopen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
We gaan in ieder geval verder waar we gisteren gebleven waren!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@zwembroek na hij hodld gewoon de videokaart die net was aangeschaft, in de volgende bull nog prima bruikbaar. :+ Ook een soort shitcoin...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waah schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:26:
[...]

Dat is ook een risico van zo strict vasthouden aan de 4-year cycle. Die klopt tot nu toe wel, maar je moet het niet afronden op de week. Eerder op maanden. het is niet exact 4 en 0 weken. het is ~4 jaar. Met wat maanden speling... beide kanten op :+
Klopt, maar liever iets te vroeg verkopen en evt. lager alsnog weer instappen dan hopen op een nieuwe ATH terwijl je alweer 10-20-30% van de/je pf kwijt bent en die nieuwe ATH mogelijk helemaal niet volgt.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
GioStyle schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 01:06:
[...]

Alsof hij de enige is met mentale problemen. Op dit forum lijkt het soms wel een sociale werkplaats, de één heeft nog meer eigenaardigheden dan de ander.

* GioStyle rent hard weg…
Alsof de stelling dat hij de enige is een logische gevolgtrekking is van mijn post. Het lijkt hier soms wel een sociale werkplaats; de één heeft nog minder redenerend vermogen dan de ander.
CornermanNL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 07:21:
[...]

In het verleden zijn er veel mensen geweest die er goed op hebben gereageerd. Meermaals ook. Dat er nu wat cynisme in reacties zit kan ik mij wel voorstellen.

Is het beter niet te reageren, waarschijnlijk wel. Maar ja, dat is niet eenvoudig. We zijn net mensen.

Mentale gezondheid is erg belangrijk, het vergt enorm veel werk en energie om dat weer op de rails te krijgen. Dan is het misschien verstandig om geen energie te verliezen aan het proberen om mega winsten uit magische internet munten te toveren.

Die laatste zin klinkt natuurlijk cynisch maar bedoel ik serieus. Stel dat je verwacht dat rijkdom in geld en spullen je problemen oplost is het “investeren” in coins (veelal shit) in den beginne al niet het beste idee.

Bottom line, zonder gezondheid heb je niets aan de rest. Geluk zit niet in geld en grote dingen, zijn ze leuk? Zeker, kan je ervan genieten zeker. Maar dat lukt gezond een stuk beter.

Ik denk dat iedereen in dit topic elkaar een mooi en gezond leven gunt.
Ik snap het cynisme ergens wel hoor, omdat er zoals je zegt wel vaker goedbedoeld advies is gegeven en er naar de mening van sommigen niet naar gehandeld wordt. Het punt is alleen dat je niet kunt verwachten dat mensen die in de knoop zitten met zichzelf de (in andermans ogen) juiste keuzes gaan maken.
Cynisme gaat in zo’n situatie niets positiefs brengen. Dan is het idd beter om het te negeren, en als je dat niet kunt de posts van hem onzichtbaar maken.

Helaas vinden sommigen dat echter nogal lastig en zie je idd ook wat “elitair” gedrag zoals een andere user ook aangaf. Het gaat in zulke gevallen helaas meer om de behoeftes van de poster dan van de ontvanger van het ‘advies’.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Severus schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:26:
[...]

Rust is veel waard en laat je vooral niet gek maken door iemand die zich vernoemd naar een snack, een stuk fruit, een karakter uit harry potter of mensen uit Almelo.

Nou, ik ga weer door!
Dus wel gek laten maken door mensen, die zich noemen naar badkleding :D

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UIJg8GX2uMcnLoSnh7fXvtwzl8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Dp02osHqM6wSaMHzctr1DYrV.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door mr.DJ95 op 17-10-2025 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
jvel92 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:34:
[...]

Dus wel gek laten maken door mensen, die zich noemen naar badkleding :D
Of mensen uit Leusden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deman23
Ik heb ook best wel een groot deel van mn btc vorig jaar al verkocht toen we net de 100k voor het eerst doorbraken. Dat was een doel die ik met mezelf had afgesproken. Uiteindelijk gingen we nog naar 125k, shit happens. Het enige voordeel is wel dat BTC in EUR (en daar betalen we uiteindelijk mee) niet zoveel gestegen was eigenlijk.
Ik heb nog een aardige pot staan trouwens maar dat is voor ooit. Ook nog een flufje ETH. Af en toe pak ik wat kleine winsten, zoals een vakantie naar Bonaire.
Pak gewoon af en toe je winst en koop er wat van! Leuke vakanties, zonwering, weet ik het!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Taro je kunt de trein niet missen als je blijft zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:34

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Morguh…. Ehm.. nvm weer een dag te vroeg ingekocht. Heb maar dingen besteld van amazon

[ Voor 22% gewijzigd door Aeronaut op 17-10-2025 09:38 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:26
Interessant hoe goud en Bitcoin steeds verder van elkaar gaan zitten terwijl dit een jaar terug nog redelijk hand in hand ging.

Ik sta nog op +137% voor deze cyclus (DCA gedaan van eind 2022 tot enkele maanden terug) maar het doet wel pijn om plots zoveel te zien verdampen. Langs de andere kant staat de portfolio wel hoger dan in bv. juni. Ik begon toegegeven wel wat euforie te voelen gecombineerd met scepticisme bij 120K+ dus dan is het lomp om niet uit te stappen, maar nu 'wil' ik het precies ook niet meer. Hoe diep gaan we gaan? :')

Ik heb al een afbetaald huis en weet eerlijk gezegd niet waar ik geld zou moeten insteken zonder dat het afbrokkelt. Ik wil wel gewoon stoppen met werken op 45, en dat stel ik liefst niet uit tot 50 of zo. Edit: Met ook de insteek dat ik tegen dan mijn side business zo heb uitgebouwd dat ik wel mezelf nog kan bezighouden. Maar een baas en collega's met mosterdpot-IQ hoeven écht niet meer tegen dan.

[ Voor 11% gewijzigd door Th1x4nG op 17-10-2025 09:41 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:25
Is het al tijd voor een long?

Long geopend, als het hier niet houdt is 101k next vrees ik.

[ Voor 52% gewijzigd door Nubtrix op 17-10-2025 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
Antifon schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:33:
[...]

Alsof de stelling dat hij de enige is een logische gevolgtrekking is van mijn post. Het lijkt hier soms wel een sociale werkplaats; de één heeft nog minder redenerend vermogen dan de ander.

[...]

Ik snap het cynisme ergens wel hoor, omdat er zoals je zegt wel valer goedbedoeld advies is gegeven en er naar de mening van sommigen niet naar gehandeld wordt. Het punt is alleen dat je niet kunt verwachten dat mensen die in de knoop zitten met zichzelf de (in andermans ogen) juiste keuzes gaan maken.
Cynisme gaat in zo’n situatie niets positiefs brengen. Dan is het idd beter om het te negeren, en als je dat niet kunt de posts van hem onzichtbaar maken.

Helaas vinden sommigen dat echter nogal lastig en zie je idd ook wat “elitair” gedrag zoals een andere user ook aangaf. Het gaat in zulke gevallen helaas meer om de behoeftes van de poster dan van de ontvanger van het ‘advies’.
Met je eens, maar en nu komt een wellicht controversieel stuk, en ik spreek uit eigen ervaring. Het begint met het werk doen. Alleen naar de psycholoog gaan en praten is een stap. De volgende stap is de oorzaak stap voor stap wegnemen. Dus iedere keer dat je de neiging hebt om te vervallen in oude gewoonten, doe een goede poging om het niet te doen. Of beter doe de dingen die je wel moet doen.

En dat langdurig doen geeft de weg naar boven ruimte. Iedereen is anders en heeft andere problemen, in de basis is met alles wat je wil oplossen, bereiken en doen consistentie het belangrijkste. Terugvallen hoort erbij en er zijn dagen dat niets lukt. Prima, maar het werk moet gedaan worden.

En dat is wellicht wat mensen missen, en ze zien met lede ogen aan dat oude fouten keer op keer herhaald worden. Daar wordt een mens cynisch van.

Disclaimer, ik zeg niet dat de user in casu er niet keihard voor werkt, alleen komt het in dit topic wellicht anders over. Omdat de posts steeds weer over de gemiste kansen gaat en de hoop op iets waarop de kans niet zo groot is. En dat wekt de wrevel, en het cynisme wellicht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Nubtrix de ticker is: $ROPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Taro schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:29:
[...]

Klopt, maar liever iets te vroeg verkopen en evt. lager alsnog weer instappen dan hopen op een nieuwe ATH terwijl je alweer 10-20-30% van de je pf kwijt bent en die nieuwe ATH mogelijk helemaal niet volgt.
Dat snap ik voor jou. Ik ga dat niet doen. Dan ben ik echt exit liquidity namelijk. Het recept om in een bull trap te stappen voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Eth 3740 was max pain ish gisteren.. we zijn er blijkbaar bijna..

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
De enige waar een long wat oplevert is de zwarte markt nu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Nubtrix schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:39:
Is het al tijd voor een long?

Long geopend, als het hier niet houdt is 101k next vrees ik.
Ik zou voor een hart gaan, krijg je meer voor :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zaQUrER9e-vkNkp-pXk087WBLAA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HbHafIVNvfAm8kfiVepScuYz.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
ByteMe_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:44:
[...]

De enige waar een long wat oplevert is de zwarte markt nu
Of op onlyfans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/a9d2it.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:22
Dit is de weekly heatmap. Er is onderaan echt niks meer te halen. Alles zit boven ons
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p55yTmHPLgVg7jewhJn5D8c68BI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q43ipJOzRl1FlI1YxrYEsjjT.png?f=fotoalbum_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:50
Op de weekly en monthly komt btc nu aan op een lijn die ik exact vanaf de bodem, nov 2022 getrokken heb (op log schaal uiteraard). Die lijn is nu dus 3 jaar gerespecteerd. Eens zien of er iets van een reactie komt.

Maar btc is wel echt een slappe krant nu zeg. Is ook volledig spot dit. Geen leverage shit

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:36:
Vandaag de beurzen ook weer lekker rekt, kleine banken in de VS beginnen flink leningen af te boeken.

When QE?
En banken rekt, wat doen beleggers. Vluchten in 'safety'. Treasuries :X

https://finance.yahoo.com...-drop-risk-052348935.html

(Bloomberg) — Treasuries extended gains, driving medium-term yields to a one-year low, as concerns surrounding US regional banks and lingering trade tensions spurred a flight to safety.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
anti elppa schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:47:
Op de weekly en monthly komt btc nu aan op een lijn die ik exact vanaf de bodem, nov 2022 getrokken heb (op log schaal uiteraard). Die lijn is nu dus 3 jaar gerespecteerd. Eens zien of er iets van een reactie komt.

Maar btc is wel echt een slappe krant nu zeg. Is ook volledig spot dit. Geen leverage shit
Zou je die chart kunnen delen?

In het Afrikaans zou men zeggen "dit is waar de kak slap van spat'"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Dat was fijn wakker worden vanmorgen zeg. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:46:
Dit is de weekly heatmap. Er is onderaan echt niks meer te halen. Alles zit boven ons
[Afbeelding]
Mijn redenering is dat als we door 105k zakken we naar 100k gaan. Gebaseerd op pure psychologie. 100k klinkt toch bijzonder. Ik heb een deel winst genomen van eth en koop orders rond de 3640 en 3670 staan. Worden ze geraakt dan mooi, dan leen ik via aave wat extra. Liquidatie staat op 750 dollar dus genoeg ruimte om met een kleine leverage wat bij te pakken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:33
ok boys.. ik heb het gedaan.. stukje bitcoin verkocht op 165% rendement.. De bull kan dus beginnen.

M'n alts hebben het nodig.. please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Severus schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:50:
[...]

Mijn redenering is dat als we door 105k zakken we naar 100k gaan. Gebaseerd op pure psychologie. 100k klinkt toch bijzonder.
102k zou een retest zijn van de wick van de mega liquidatie bom
97k is onderkant EMA ribbon.

daaronder is bear territory

overigens zit de BTC.D op 59.8% nu op de onderkant van de respectieve MA99D dwz dat dit voor BTC.D een rejectiepunt kan zijn

[ Voor 14% gewijzigd door ScuL op 17-10-2025 09:54 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/a9d384.gif

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:50
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:49:
[...]

Zou je die chart kunnen delen?

In het Afrikaans zou men zeggen "dit is waar de kak slap van spat'"
Ook dat gekloot met 74k heeft ie toen gehouden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2TummV5DC69KKoxaxjMqdf7ECnA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Ob6zktL7uT9P1QoIRoeJ4vw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 17-10-2025 09:57 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ETH zit op zijn BSB ($3750)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Its fiat season! Elke 23e van de maand weer rendamenten!

En vanaf de 24e weer rekt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
Jasper 99 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:52:
ok boys.. ik heb het gedaan.. stukje bitcoin verkocht op 165% rendement.. De bull kan dus beginnen.

M'n alts hebben het nodig.. please
Het is Rendament!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-10 21:44
Doe niet zo kinderachtig joh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Eth 3750 bult gegeten.. 3675 is next als het niet houdt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:08
De sfeer zit er weer lekker in zeg in dit topic.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G3cj2ncXYAAFqh8?format=jpg&name=small

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Severus
En ik maak vanmiddag Rendang - ment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 09:40

HollovVpo1nt

I like gadgets

Bearmarket crash confirmed

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Antifon schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:33:

Nee, dat een persoon met mentale problemen geen vrijbrief krijgt om maar te roeptoeteren wat ie wil zonder dat daar reacties of feedback op komt. Zo werkt het niet. Die persoon zou er ook voor kunnen kiezen om minder te posten om zichzelf te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:03

koelebobes

Wen BTC €100K

105 breaking op kraken

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

1 eth is binnenkort 1 ounce gold. Nog 400 dollar te gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Heren, laten we eensgezind ons lot accepteren.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/c6V9dAipbKwAAAAM/bye-bourne.gif

Het was een mooie cycle, met een vervroegd alt seizoennetje in 2024.

Volgende stap gezet in de adoptie. SEC seal of approval, spot ETF's. Had dat in 2017 gezegd en we waren over elkaar heen gevallen van blijdschap.

Volgende cycle pakken we ook die Peter Schiff munt! Dat is nu nog even te vroeg gebleken, hoe dik de tech ook is.

[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-10-2025 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

104 babe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zat die insider van de vrijdag dump nog met een short vandaag? If yes, dan loopt die lekker binnen. Vast een bankster of iemand anders die het nieuws wist. Ik ga mijn witte hoed ook maar weer eens omwisselen voor zwart. De schoorsteen moet ten slotte ook roken. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
Die Yanks gaan vanavond kopen. Bearish retest 110k soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Deman23 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:17:
Die Yanks gaan vanavond kopen. Bearish retest 110k soon.
Grote kans idd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:08
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/4UUbOG4UT1YAAAAM/king-of-the-hill-bill.gif
Pagina: 1 ... 308 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!