Mijn lijstje is toch niet zo gek? Onze auto heeft 270K op de teller, is een keer aan vervanging toe. Kinderkamers worden heet in de zomer, screens kunnen helpen. Onze tuin hebben we inmiddels ook al 10+ jaar, mag wel eens een keer wat anders. Ik zou ook wel een Porsche of dikke Tesla willen, maar dat is indd extra luxe.Moiety schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:02:
[...]
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar in het hebben van weinig behoeften
Verkoop je toch wat aandelen? Straks gaan die ook naar zero.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
Mijn lijstje is toch niet zo gek? Onze auto heeft 270K op de teller, is een keer aan vervanging toe. Kinderkamers worden heet in de zomer, screens kunnen helpen. Onze tuin hebben we inmiddels ook al 10+ jaar, mag wel eens een keer wat anders. Ik zou ook wel een Porsche of dikke Tesla willen, maar dat is indd extra luxe.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ondertussen goud net weer een nieuwe ATH (>$4300). Zilver en palladium ook een sprongetje.
Zie nog geen nieuws / catalyst.
Na 270k kilometers is de auto net ingeredenbsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
Mijn lijstje is toch niet zo gek? Onze auto heeft 270K op de teller, is een keer aan vervanging toe. Kinderkamers worden heet in de zomer, screens kunnen helpen. Onze tuin hebben we inmiddels ook al 10+ jaar, mag wel eens een keer wat anders. Ik zou ook wel een Porsche of dikke Tesla willen, maar dat is indd extra luxe.
Na 5 jaar is een nieuwe tuin eindelijk een beetje tuin.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Voor de duidelijkheid: die Putin zooi staat los van die announcement die hij ging maken. Dat telefoongesprek was paar uur ervoor en de aankondiging stond al gepland. Is wel duidelijk dat het gigantisch uitloopt, maar ach who cares het gaat toch vast nergens over
Trump fixed the American dream, fixing Americans not having kids
BTC €94.837,08
Ik gok dat hij geen Lexus of Toyota heeft..John245 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:57:
[...]
Na 270k kilometers is de auto net ingereden![]()
Na 5 jaar is een nieuwe tuin eindelijk een beetje tuin.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Avantis?MrFX schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:58:
[...]
Ik gok dat hij geen Lexus of Toyota heeft..
Ik denk dat Trump 90% tarriffs op Burrito's aan gaat kondigen. Daarna een beer van 5 jaar.
Aan nu.nl heb je ook niks meer stond laatste update 2min geleden daarom dat ik het deeldeGuere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:58:
Voor de duidelijkheid: die Putin zooi staat los van die announcement die hij ging maken. Dat telefoongesprek was paar uur ervoor en de aankondiging stond al gepland. Is wel duidelijk dat het gigantisch uitloopt, maar ach who cares het gaat toch vast nergens over
nu.nlPinsa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:00:
[...]
Aan nu.nl heb je ook niks meer stond laatste update 2min geleden daarom dat ik het deelde

Fake news media.Pinsa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:02:
[...]
Geen socials hier, oldskool! Oke heb nog net geen papieren krant in huis
Als je kinderkamers te heet worden moet je je niet druk maken over een auto maar je crypto verkopen en dat oplossen.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
Chaes schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:57:
Ondertussen goud net weer een nieuwe ATH (>$4300). Zilver en palladium ook een sprongetje.
1971: $35
— Ronnie Stoeferle (@RonStoeferle) 16 oktober 2025
2025: $4,200
CAGR: 9.3% for 54 years
No CEO. No balance sheet. No innovation. No bailout.
Just sound money doing its thing.
Gold didn’t moon. Fiat collapsed. 🌕💥#Gold #InGoldWeTrust #SoundMoney #IGWT25
Dat is te merken als je hier buiten het topic post.Pinsa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:04:
[...]
Nu is ook van DPG net als tweakers![]()
[Afbeelding]
HondaMrFX schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:58:
[...]
Ik gok dat hij geen Lexus of Toyota heeft..
BTC isn’t dead, it’s being suppressed on purpose.
They want you to sell. They want you chasing Gold and stocks.
They want you to sell. They want you chasing Gold and stocks.
Hehe het is dat we het al wisten, maar op basis van je posts vandaag is het eenvoudig te concluderen dat ook jij diep in de precious metals zit
Pinsa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:07:
[...]
Fuck man duuder als 1 Bitcoin
https://www.shop-goudwiss...-gram-diverse-producenten
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lF64TVRb6AfJse3VUPMiNHmT.gif?f=user_large)
Ik heb alle vier niet. Wat nu?bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:45:
[...]
Auto: 20K+
Tuin: 10K+
Terrasoverkapping: 5K+
Zonnescreens: 1K per raam
Als het echt goed zou zijn gegaan wilde ik mijn vliegbrevet halen.
Dat zit wel Schnorr.
Die kan ook aan het lijstje worden toegevoegd.
Trump’s announcement is about IVF and should not impact financial markets.
Bitcoin marked safe from tariff FUD for today 😅
Bitcoin marked safe from tariff FUD for today 😅
Guere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
Hehe het is dat we het al wisten, maar op basis van je posts vandaag is het eenvoudig te concluderen dat ook jij diep in de precious metals zit
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7QNwfOlrK2DtKI2Hfnt2XldO.gif?f=user_large)
Diep is veel gezegd want Bitcoin is gewoon makkelijker verhandelbaar uiteindelijk.
Maar wel redelijk blijven stacken sinds 2019 ja.
Het rare is dat je het ziet gebeuren. Maar zo snel? Nee nooit gedacht.
Pfff anti climax dit weer...

Pff te heet? Wij sliepen onder een ongeisoleerd dak waar de hele dag de zon op stond te bakken, en in de winter de ijskristallen op de ramen.... Tegenwoordig als ze niet precies op 18,3 graden slapen is het gevaarlijktomtom901 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:03:
[...]
Als je kinderkamers te heet worden moet je je niet druk maken over een auto maar je crypto verkopen en dat oplossen.
Lekker die auto vernieuwen als het nodig is.
$IVF just ripped 85% in a few minutes based on Trump's plans to expand access to IVF treatments. Haha wat een wereld.
Maar wel een nieuwe motor kopen.tomtom901 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:03:
[...]
Als je kinderkamers te heet worden moet je je niet druk maken over een auto maar je crypto verkopen en dat oplossen.
They who buy the dip, deserves the rip.
Soja bonen aandeel is de nieuwe altcoin, zodra China weer besluit te kopen van de USA moet deze wel x100 gaan
4330.Chaes schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:57:
Als jij gelukkig bent is het goed toch? Er zijn vast ook mensen gelukkig in de uitkering. Of millionaires die ongelukkig zijn. Geluk is niet voor iedereen hetzelfde.
Hoewel sommige mensen hier uitgaan van een milde berenmarkt zijn er ook mensen die daar anders over denken zoals onze goede vriend Cred.
Ignoring it for now, but would not surprise me if this is one of the dominant narratives that is used to rationalize the drop in prices during the next bear market, which again I expect to be the largest bear market we have ever seen in Bitcoin history as it will be the start of… https://t.co/K6sICAsvHM
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 16 oktober 2025
Wordt weer lekker uit verhouding getrokken, kon ik ook wel weten. Er werd me gevraagd wat ik wilde kopen, dat heb ik opgesomd. Die screens kunnen we natuurlijk gewoon kopen. Die auto ook. Waar het mij om ging, maar niet duidelijk heb gemaakt, is dat ik het crypto geld hier heeeeel goed voor kon gebruiken zonder ons spaargeld aan te hoeven boren. Ik had een lijst wat ik met de crypto winsten wilde kopen. De helft kan nu niet meer daarmee. Thats it. Niet groter maken dan het is.
[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 16-10-2025 22:23 ]
Ik ga er vanuit dat je je tuin zelf leeg trekt, scheelde hier 2kbsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:45:
[...]
Auto: 20K+
Tuin: 10K+
Terrasoverkapping: 5K+
Zonnescreens: 1K per raam
Als het echt goed zou zijn gegaan wilde ik mijn vliegbrevet halen.
Screens kan je de helft op besparen als je ze zelf hangt
De overige helft pomp je dan in crypto.
Ik heb vandaag wat restauratie werk aan het huis gedaan, nog nooit gemetseld ( muv keertje meegeholpen toen ik 14 was), maar het lukt me wel.
when 12k?GioStyle schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:26:
Jajaja, kopen op de bodem. Die ken ik nog wel uit ‘21. Volgens mij zitten mensen nog steeds te wachten op 12k.
Het spijt me dat ik het zeg maar het klinkt een beetje verwend als je zegt dan moet ik nu mijn spaargeld aanspreken. Maar goed ik zal er niet meer op in gaan. Gebed zonder einde dit.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:23:
[...]
Wordt weer lekker uit verhouding getrokken, kon ik ook wel weten. Er werd me gevraagd wat ik wilde kopen, dat heb ik opgesomd. Die screens kunnen we natuurlijk gewoon kopen. Die auto ook. Waar het mij om ging, maar niet duidelijk heb gemaakt, is dat ik het crypto geld hier heeeeel goed voor kon gebruiken zonder ons spaargeld aan te hoeven boren. Ik had een lijst wat ik met de crypto winsten wilde kopen. De helft kan nu niet meer daarmee. Thats it. Niet groter maken dan het is.
Is dat de neus van Octo?Pelox schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:10:
Toch nog iets groens gevonden! Bullish!
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NjvILZ9u452bIZI2onkaQ7mN.gif?f=user_large)
Misschien moet je het eens proberen te verkopen voordat je nog dieper je spaarpotje in moet grabbelenbsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:23:
[...]
Rolluiken houden de warmte nog beter tegen btw, alleen de kast ik dan ook groterbsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
Nu heb ik werkelijk waar de hele avond achter mijn beeldscherm gezeten met mijn vinger boven de marketbuy knop om te horen dat die Amerikanen gratis sperma mogen injecteren. Fuck me wat een verspilling van tijd zeg.
Het aanbreken van spaargeld: is dat niet hoe de meeste mensen een grote aankoop financiëren? Vervolgens wordt na de aankoop het spaargeld weer opgebouwd.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:23:
[...]
Als je het spaargeld niet wilt gebruiken, dan had je überhaupt niet je geld moeten investeren in crypto of wat dan ook. Investeren is voor de langere termijn, niet om op de korte termijn een auto of screens van te kopen. Als dat wel kan, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar zal nooit je uitgangspunten moeten zijn.
Je hebt gegokt en verloren. Deal with it.
HeT iS FuCkInG DAN!!!Pinsa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:07:
[...]
Fuck man duuder als 1 Bitcoin
https://www.shop-goudwiss...-gram-diverse-producenten

:strip_exif()/f/image/nU4kX4TEL0Y83pKElmAOskWT.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier ook gedaan, 30x30, dacht ochtendje klaar.elektriekert schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:24:
[...]
Ik ga er vanuit dat je je tuin zelf leeg trekt, scheelde hier 2k
Kwam ik ineens 2 lagen tegels tegen met 20 cm zand ertussen, 40 kilo puin en 3 asbest golfplaten

Helemaal naar de tering eind van de dag.
Maar kan het altijd wel waarderen een dagje bikkelen. Smaakt het bier ook zoet.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Moet jij er thuis voor betalen danzwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:31:
Nu heb ik werkelijk waar de hele avond achter mijn beeldscherm gezeten met mijn vinger boven de marketbuy knop om te horen dat die Amerikanen gratis sperma mogen injecteren. Fuck me wat een verspilling van tijd zeg.

Gewoon een skere Volvo halen, klokje rond. Kan naar de sloop als het klaar is want een goedkope tweedehands is gewoon letterlijk je statiegeld die je nog niet hebt ingeleverd waard.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
Lul lees je eigen post eens na je maakt net zelf twee spelfouten…
Wanneer ga je mee doen aan lingo?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/owuUJGAHhM6iOn2XcEFF2c4l.gif?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Pinsa op 16-10-2025 22:36 ]
Thuis niet maar in Groningen wel...ohh laat maar. Dit bericht moest onder die van @MrFX staan.Loemoes schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:34:
[...]
Gewoon een skere Volvo halen, klokje rond. Kan naar de sloop als het klaar is want een goedkope tweedehands is gewoon letterlijk je statiegeld die je nog niet hebt ingeleverd waard.
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 16-10-2025 22:36 ]
Wel denkt hij dat we eerst een blow off top en alt season krijgenzwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:22:
Hoewel sommige mensen hier uitgaan van een milde berenmarkt zijn er ook mensen die daar anders over denken zoals onze goede vriend Cred.
[X]
This.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 16 oktober 2025
The more I hear people in this space cry and complain about crypto not moving up in tandem with equities and precious metals, the more excited I get for what’s to come in the coming months.
Don’t mistake consolidation on Bitcoin for weakness.
Once we break out, the… https://t.co/ky17sHwWxL
Echt lekker ziet het er allemaal niet uit hè? Is dit al Max pan?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nou, hier hadden ze beton poeren gestort van 60x60x60 waar 2 stenen kolommen op stonden, zwaarste Kangoo voor moeten huren, deel van een stenen muur stond ook op een fundering. Wat heb ik gevloekt zeg.FrambozenTaart schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:33:
[...]
Hier ook gedaan, 30x30, dacht ochtendje klaar.
Kwam ik ineens 2 lagen tegels tegen met 20 cm zand ertussen, 40 kilo puin en 3 asbest golfplaten![]()
Helemaal naar de tering eind van de dag.
Maar kan het altijd wel waarderen een dagje bikkelen. Smaakt het bier ook zoet.
Wel nog een extra mantelbuis getrokken vanuit de meterkast naar de berging. Met een kernboor door de spouwmuur heen, tussen electra en gas heen boren, paste allemaal precies
Welke is vaut volgens jou?Pinsa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:34:
[...]
Lul lees je eigen post eens na je maakt net zelf twee spelfouten…
Wanneer ga je mee doen aan lingo?
[Afbeelding]
Ik heb overigens met een 5.4 voor Nederlands de HAVO afgerond.
[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 16-10-2025 22:43 ]
Waarom de aanname dat ik gelukkig zou zijn zonder vliegbrevet?bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:20:
[...]
Als jij gelukkig bent is het goed toch? Er zijn vast ook mensen gelukkig in de uitkering. Of millionaires die ongelukkig zijn. Geluk is niet voor iedereen hetzelfde.
Decadentie is niet voor iedereen hetzelfde.
Dat zit wel Schnorr.
Ah gezellig het uurtje @bsmpower aanvallen is begonnen
Er wordt hem gevraagd wat hij zou doen met z'n cryptowinst/toekomstige inleg, en dat was zeker geen gekke vraag. En ook zijn antwoorden daarop niet, want het feit dat je van je cryptowinst andere dingen haalt dan direct van je lopende rekening/spaarrekening is toch ook niet gek?
Ja hij heeft laatst blijkbaar een motor gekocht terwijl hij screens zou willen voor het huis (en dus ook kinderkamers), terwijl de zomer/warmte allang voorbij is. Dus tja, prioriteiten. Hier kan je wat van vinden, maar ieder mag en kan hier zijn eigen keuze in maken.
Als een willekeurig SC-lid hier wordt gevraagd wat hij/zij met z'n winst wil doen, dan wordt diegene alleen maar bejubeld, maar als BSM het doet, dan heeft iedereen er wat over te vinden, erg jammer dit...

Er wordt hem gevraagd wat hij zou doen met z'n cryptowinst/toekomstige inleg, en dat was zeker geen gekke vraag. En ook zijn antwoorden daarop niet, want het feit dat je van je cryptowinst andere dingen haalt dan direct van je lopende rekening/spaarrekening is toch ook niet gek?
Ja hij heeft laatst blijkbaar een motor gekocht terwijl hij screens zou willen voor het huis (en dus ook kinderkamers), terwijl de zomer/warmte allang voorbij is. Dus tja, prioriteiten. Hier kan je wat van vinden, maar ieder mag en kan hier zijn eigen keuze in maken.
Als een willekeurig SC-lid hier wordt gevraagd wat hij/zij met z'n winst wil doen, dan wordt diegene alleen maar bejubeld, maar als BSM het doet, dan heeft iedereen er wat over te vinden, erg jammer dit...
Begrijp je ff niet. Je zegt "Ik heb alle vier niet. Wat nu?". Heb je dan wel een vliegbrevet? Ik zeg nergens dat je ongelukkig bent zonder? Decadent? Ik snap er niks mee van 😅Stukfruit schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:51:
[...]
Waarom de aanname dat ik gelukkig zou zijn zonder vliegbrevet?
Decadentie is niet voor iedereen hetzelfde.
Kan het hebben, bedankt voor je zorgen. Iedereen ziet zijn winsten verdampen, dan is het lekker om even je frustratie te uiten. Doe ik ook op mijn manier hier. Anderen spelen het op de persoon.Remy!!!! schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:53:
Ah gezellig het uurtje @bsmpower aanvallen is begonnen![]()
Misschien had ik het anders onder woorden moeten brengen: je hebt het over zaken waar je ook andere dingen voor moet hebben en je reageert vaak op een bijzondere manier in dit topic bij stress.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:54:
[...]
Begrijp je ff niet. Je zegt "Ik heb alle vier niet. Wat nu?". Heb je dan wel een vliegbrevet? Ik zeg nergens dat je ongelukkig bent zonder? Decadent? Ik snap er niks mee van 😅
Alles bij elkaar geveegd geeft dat een indruk dat je te veel decadentie najaagt.
Dat is dan 50 euro voor de analyse
Dat zit wel Schnorr.
Ja misschien wel. Het is de vraag waarom ik niet gelukkig ben met wat ik heb. Daarvoor ben ik in behandeling. Zou een stuk relaxter leven zijn dan nu.Stukfruit schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:01:
[...]
Misschien had ik het anders onder woorden moeten brengen: je hebt het over zaken waar je ook andere dingen voor moet hebben en je reageert vaak op een bijzondere manier in dit topic bij stress.
Alles bij elkaar geveegd geeft dat een indruk dat je te veel decadentie najaagt.
Dat is dan 50 euro voor de analyse
Naja serieus, ik dacht dat dit onhaalbaar was maar tegenwoordig heb je bv ook het RPL brevet (micro light) en dat is op zich redelijk betaalbaar. Relatief natuurlijk, maar je hebt ook amateur wielrenners die een carbon racefiets kopen van 5K. Hobbies kosten geld.Vis schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:04:
Een vliegbrevet zie ik ook wel zitten eigenlijk..
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door bsmpower op 16-10-2025 23:16 ]
Brown? Karaty?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Toch een van mijn posities besloten te gaan verkopen. Kleine 32% winst op gepakt. Dat zet ik lekker opzij om de komende weken weer een paar plukjes terug te kopen.
Met andere woorden, dat gaat natuurlijk niet gebeuren en vanaf hier gaan we vlammen. Maar het is verdomde moeilijk om (ook al is het een klein deel) dat te verkopen.
Met andere woorden, dat gaat natuurlijk niet gebeuren en vanaf hier gaan we vlammen. Maar het is verdomde moeilijk om (ook al is het een klein deel) dat te verkopen.
Zeker waar, hobbies zijn dan ook een van de beste bestemmingen waar je je geld aan kan besteden imo. Ook al kost het je een vermogen.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:09:
[...]
Naja serieus, ik dacht dat dit onhaalbaar was maar tegenwoordig heb je bv ook het RPL brevet (micro light) en dat is op zich redelijk betaalbaar. Relatief natuurlijk, maar je hebt ook amateur wielrenners die een carbon racefiets kopen van 5K. Hobbies kosten geld.
Whatever makes you happy man.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Precies mijn gedachten bij het lezen van de afgelopen pagina’s. Het gebeurt regelmatig dat BSM iets post en vervolgens een hele reeks mensen daar nogal belerend op menen te moeten reageren. Dat voelt voor jezelf misschien ff goed, maar voor de ander waarschijnlijk niet.Remy!!!! schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:53:
Wetende dat BSM meermaals heeft aangegeven mentaal wat in de knel te zitten, denk ik dat eenieder hier in het topic daar wat verstandiger en volwassener mee om kan gaan.
Sowieso is het me hier regelmatig iets te decadent en elitair.Remy!!!! schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:53:
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!