“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Closed.Liripriscon schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:54:
Long geopend.
One time, pleasezwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:48:
116k daar ligt mooi wat liquiditeit op de week.
Zelfs dat zit niet meezwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:38:
Fuck nieuwe pagina.

Verwacht niet zo veel, maar man, BTC zit wel echt in het verdoemhoekje nu even.knakworst schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:01:
Eens kijken wat dat gewouwel van Powell straks met de koersen gaat doen.
nee gok 0 reactie. Maar je weet het nooit. Iedereen is een beetje jumpy op het momenttomtom901 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:03:
[...]
Verwacht niet zo veel, maar man, BTC zit wel echt in het verdoemhoekje nu even.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wachten.....tomtom901 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:03:
[...]
Verwacht niet zo veel, maar man, BTC zit wel echt in het verdoemhoekje nu even.
Never ever financial advice...
Uiteraard, maar had het graag anders gezien
https://polymarket.com/ev...ober-14?tid=1760454518382
[ Voor 42% gewijzigd door jostefa op 14-10-2025 17:08 ]
100k soon?knakworst schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:01:
Eens kijken wat dat gewouwel van Powell straks met de koersen gaat doen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Orange man of onrust in China zal meer doen maar we gaan het zien, still bullish maxi?anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:05:
[...]
nee gok 0 reactie. Maar je weet het nooit. Iedereen is een beetje jumpy op het moment
nee niet meer super bull. Zit beetje in niemands land hier. Moeten eerst terug naar de 118 en die pakken en dan ben ik weer super bull. Consolideren hier zou ook mogen voor paar weken. Maar liever niet. Dat laatste zou ook meer en meer de einde 4 year cycle verhaallijn valideren. Wat natuurlijk best kansen kan bieden voor een langere cyclePinsa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:10:
[...]
Orange man of onrust in China zal meer doen maar we gaan het zien, still bullish maxi?
Gaan we nu door de 107- 108k heen met een close op de daily dan is dat echt slecht. Doen we dan het zelfde bij de 100- 102k zone dan is het echt bear season voor minimaal 6 maanden, maar waarschijnlijk gewoon 12 maanden.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 14-10-2025 17:17 ]
Goeie post, couldnt agree more.anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:14:
[...]
nee niet meer super bull. Zit beetje in niemand land hier. Moeten eerst terug naar de 118 en die pakken en dan ben ik weer super bull. Consolideren hier zou ook mogen voor paar weken. Maar liever niet. Dat laatste zou ook meer en meer de einde 4 year cycle verhaallijn valideren. Wat natuurlijk best kansen kan bieden voor een langere cycle
Gaan we nu door de 107- 108k heen met een close op de daily dan is dat echt slecht. Doen we dan het zelfde bij de 100- 102k zone dan is het echt bear season voor minimaal 6 maanden, maar waarschijnlijk gewoon 12 maanden.
Ik ben nog steeds super bullish. Vandaag weer btc gekocht voor de pot waar ik mee mag spelen.anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:24:
hahaha nu is het ineens stil hier nu ik niet meer uber bull ben. Shitcoiners vlug alle tassen drek dumpen nu?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
John245 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:26:
[...]
Ik ben nog steeds super bullish. Vandaag weer btc gekocht voor de pot waar ik mee mag spelen.
/f/image/Plst9PdzvWAcMdk71qUzc52k.webp?f=fotoalbum_large)
anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:24:
hahaha nu is het ineens stil hier nu ik niet meer uber bull ben. Shitcoiners vlug alle tassen drek dumpen nu?

nice. Tis ook niet dat ik nu alles de verkoop in gooi. Het is ook niet dat ik nu 100% bear ben. Verre van. Maar het ziet er gewoon niet meer zo goed uit als paar weken terug.John245 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:26:
[...]
Ik ben nog steeds super bullish. Vandaag weer btc gekocht voor de pot waar ik mee mag spelen.
Feit is ook dat het 4 year cycle narrative nu ongeveer de top zet. Daarom zou nu ff 2 a 3 maanden consolideren best oke zijn. Dat invalideert de 4 year cycle. Zou ik best prima vinden, al heeft die zekerheid van een 4 year cycle me geen windeieren gelegd de laatste 2 cycles. Te veel mensen spelen hier nu op in. Dat is een recept voor ellende, beide kanten op. Daarom zou het goed zijn als dat nu stopt. Valt mooi samen met dat de halving eigenlijk geen drol meer uitmaakt.
anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:24:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/21a8iQ2WAGTIS8LnXUBXlKfi.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
hahhaahha waar haal je ze weer vandaan man? Heerlijk. 9vd10x weet ik ook direct dat jij iets gepost door alleen naar het plaatje te kijken

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
hahahaha prachtig. Kan idd prima. Ik houd alle opties nu open, tot 100 of 118k breekt. Vind et allemaal prima verder
Er is ook niemand hier die denkt dat deze OG whale zich ook maar enige zorgen maakt haha. Dan maar 4 jaar later met pensioen.anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:38:
[...]
hahahaha prachtig. Kan idd prima. Ik houd alle opties nu open, tot 100 of 118k breekt. Vind et allemaal prima verder
zo is dat. Doel is iets van rond de 50jaar de keuze hebben. Dan kunnen we nog 2 cycles door ploeteren.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:40:
[...]
Er is ook niemand hier die denkt dat deze OG whale zich ook maar enige zorgen maakt haha. Dan maar 4 jaar later met pensioen.
knakworst schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:20:
Dunne orderboeken.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik ben nog steeds van mening dat de 4 year cycle gebroken is, of dat de bear niet zo diep gaat zijn. En de instituties hebben nu inderdaad een groter effect dan de halving. Mijn VCA rendament laat ik nog lekker op 50% staan (als ik dat naar 30% verlaag halen we het doel ook), zeker in de eerste jaren is dat te overzien.anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:29:
[...]
nice. Tis ook niet dat ik nu alles de verkoop in gooi. Het is ook niet dat ik nu 100% bear ben. Verre van. Maar het ziet er gewoon niet meer zo goed uit als paar weken terug.
Feit is ook dat het 4 year cycle narrative nu ongeveer de top zet. Daarom zou nu ff 2 a 3 maanden consolideren best oke zijn. Dat invalideert de 4 year cycle. Zou ik best prima vinden, al heeft die zekerheid van een 4 year cycle me geen windeieren gelegd de laatste 2 cycles. Te veel mensen spelen hier nu op in. Dat is een recept voor ellende, beide kanten op. Daarom zou het goed zijn als dat nu stopt. Valt mooi samen met dat de halving eigenlijk geen drol meer uitmaakt.
2 - 3 maanden stijging zou zelfs het ideale scenario voor de VCA zijn en ondertussen met mijn speelpot wat aan de bovenkant van de range verkopen en aan de onderkant van de range weer aankopen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
ja kan heel erg goed. Elke dag die nu voorbij gaat in de range 100 tot 118 (of stijging uiteraard) word de kans groter op einde 4 jarige cycle.John245 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:45:
[...]
Ik ben nog steeds van mening dat de 4 year cycle gebroken is, of dat de bear niet zo diep gaat zijn. En de instituties hebben nu inderdaad een groter effect dan de halving. Mijn VCA rendament laat ik nog lekker op 50% staan (als ik dat naar 30% verlaag halen we het doel ook), zeker in de eerste jaren is dat te overzien.
2 - 3 maanden stijging zou zelfs het ideale scenario voor de VCA zijn en ondertussen met mijn speelpot wat aan de bovenkant van de range verkopen en aan de onderkant van de range weer aankopen.
Dit alles voelt nu beetje als de left translated cycle discussies en gedachten die we hier rond en voor de halving hadden in Q2 2024

KerstRunner schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:36:
Intussen 50% van m'n TAO verkocht.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/c83xLyBg38onBcu4FXDIW0Ls.gif?f=user_large)
Dat is wel een heel dun orderboekjesh4d0wman schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:45:
@Cyclonist jij zit dan zeker ook in: https://coinmarketcap.com/currencies/bct-coin/
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Closed
W-shape!zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:17:
En we zakken er weer door hoor. Deze markt gunt mij niets meer. Geen moer.
De W wordt pas gevalideerd op 116k.
DE BODEM IS IN!anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:14:
[...]
nee niet meer super bull. Zit beetje in niemands land hier. Moeten eerst terug naar de 118 en die pakken en dan ben ik weer super bull. Consolideren hier zou ook mogen voor paar weken. Maar liever niet. Dat laatste zou ook meer en meer de einde 4 year cycle verhaallijn valideren. Wat natuurlijk best kansen kan bieden voor een langere cycle
Meestal klopt het wel ja als ik niet meer 23423410542045425420% zeker ben van de bull dan heb je een bodem.
10 jaar terug zou ik afgelopen week ook al 10x panic sell, en 10x fomo buy gedaan hebben.
Tijd voor een nieuwe Bob Lukas...anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:48:
[...]
ja kan heel erg goed. Elke dag die nu voorbij gaat in de range 100 tot 118 (of stijging uiteraard) word de kans groter op einde 4 jarige cycle.
Dit alles voelt nu beetje als de left translated cycle discussies en gedachten die we hier rond en voor de halving hadden in Q2 2024
Ik ben bullrun moe. Nog één leg up en dan lekker de beer in, eindelijk rust.anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:24:
Ik volg Cowen daarin.
Optie 1: $5300. Kan een wick worden. Bitcoin geen nieuwe ATH maar lower high.
Optie 2: $7k+ Bitcoin maakt een nieuwe ATH.
Idem hier.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:35:
[...]
Ik volg Cowen daarin.
Optie 1: $5300. Kan een wick worden. Bitcoin geen nieuwe ATH maar lower high.
Optie 2: $7k+ Bitcoin maakt een nieuwe ATH.
Zet hem op bottom! Hou het lubricated.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Mooi antwoord maat! Ik zag jou altijd als de ultieme bull man dus dat wil wat zeggen.anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:14:
[...]
nee niet meer super bull. Zit beetje in niemands land hier. Moeten eerst terug naar de 118 en die pakken en dan ben ik weer super bull. Consolideren hier zou ook mogen voor paar weken. Maar liever niet. Dat laatste zou ook meer en meer de einde 4 year cycle verhaallijn valideren. Wat natuurlijk best kansen kan bieden voor een langere cycle
Als we de bear in gaan maakt iedereen weer kans om meer sats te vergaren, na deze cycle zijn weer een hoop maxi,s geboren omdat we rekt zijn gegaan op alts dus eigenlijk is dat alleen maar meer bullisher
zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:42:
Vandaag alle wallets en exchanges met USDC / USDT leeg getrokken en daar ETH van gekocht in de mooie dip. Dit wordt mijn laatste poging deze run. Dus all in ETH. Stoploss boven entry. Let's fucking go. Ben ook blij dat ik alles van die verschillende wallets en exchanges heb afgehaald. Toch nog meer dan ik had verwacht. Was niet meer bij te houden en je gaat er mee om alsof het fucking Monopoly geld is.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VPqc4mqovnZvIWILd1xRwt9q.gif?f=user_large)
In de beer Bitcoin en aandelen van DCA-en. What else?
nice man!! 1 laatste push en iedereen smerig rijk. Lets gozwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:42:
Vandaag alle wallets en exchanges met USDC / USDT leeg getrokken en daar ETH van gekocht in de mooie dip. Dit wordt mijn laatste poging deze run. Dus all in ETH. Stoploss boven entry. Let's fucking go. Ben ook blij dat ik alles van die verschillende wallets en exchanges heb afgehaald. Toch nog meer dan ik had verwacht. Was niet meer bij te houden en je gaat er mee om alsof het fucking Monopoly geld is.
Oh en dat van die "restjes" op exchanges komt me bekend voor.......Vind je her en der nog paar k. Maar wel vandaag de AH uitgelopen omdat er alleen dure kleine kut verpakkingen doucheschuim waren, en eigen merk grote flessen op waren.
zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:42:
:strip_exif()/f/image/5jylOtnj2P5fRLmzPggn6cVL.jpg?f=fotoalbum_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik had een blokje ouderwetse zeep verwacht.anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:51:
[...]
nice man!! 1 laatste push en iedereen smerig rijk. Lets go
Oh en dat van die "restjes" op exchanges komt me bekend voor.......Vind je her en der nog paar k. Maar wel vandaag de AH uitgelopen omdat er alleen dure kleine kut verpakkingen doucheschuim waren, en eigen merk grote flessen op waren.
Her en der een paar Kanti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:51:
[...]
Haha ja was eigenlijk een meme voor gisteren toen alles nog in stables zat.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:51:
[...]
In de beer Bitcoin en aandelen van DCA-en. What else?Nu nog een aandelen slowchat topic met het liefst een mod van hier.
Had zo snel door de berichten heen gelezen al wel door dat je voor ETH had gekozen.
Lijkt me goede keuze mocht er nog een laatste push aankomen dit jaar.
Wel toevallig dat ik gisteren zoals gemeld gewoon yolo het restant eth in tao had geconvert

:strip_exif()/f/image/2zBQfNvBOxhrPAW5GtUuwnGO.jpg?f=fotoalbum_large)
Zwembroek inc. Style
Maar succes kerel mag nu wel een keer meezitten!
Het is echt niet te geloven dat ons brein zo werkt. Heb alweer een aanbieding op iets laten lopen omdat ik weer eens aarzelde. Nu 85 euro duurder. Vergeet het maar dat ik dat nu ga halen. Heb die lui een mailtje gestuurd.anti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:51:
[...]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Luister jij niet dan?sjorremans schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:02:
Is powell weer iets kuts aan het vertellen?
sjorremans schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:02:
Is powell weer iets kuts aan het vertellen?
:strip_exif()/f/image/Ty80WS3cdeGzKd8SJwTnJ2gu.jpg?f=fotoalbum_large)
Na deze shill kap ik ermee 😎
Staat dat op Facebook?sjorremans schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:06:
Lees dat QT gaat eindigen de komende periode dus volgas vlammen met die zooi??
Je lijkt mij wel.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:00:
[...]
Het is echt niet te geloven dat ons brein zo werkt. Heb alweer een aanbieding op iets laten lopen omdat ik weer eens aarzelde. Nu 85 euro duurder. Vergeet het maar dat ik dat nu ga halen. Heb die lui een mailtje gestuurd.
Die prijs op de website is ook maar een prijs. Ik vraag vaak aan hun wat mijn prijs is
REAKING: 🇺🇸 FED CHAIR POWELL SAID, “MAY BE APPROACHING END OF BALANCE SHEET CONTRACTION IN COMING MONTHS”
HINT TOWARDS ENDING QT 🔥
Komende maanden... kan nog gerust een halfjaar duren dan.sjorremans schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:09:
[...]
REAKING: 🇺🇸 FED CHAIR POWELL SAID, “MAY BE APPROACHING END OF BALANCE SHEET CONTRACTION IN COMING MONTHS”
HINT TOWARDS ENDING QT 🔥
Ben benieuwd of hij makkelijk door de 91 komt. Daarna lekker een ritje naar 170
sjorremans schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:09:
[...]
HINT TOWARDS ENDING QT 🔥
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iu1BnpmPELbeLIXHrw44YWmK.gif?f=user_large)
Wordt meestal wel van te voren ingeprijst!Chaes schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:10:
[...]
Komende maanden... kan nog gerust een halfjaar duren dan.
Nice. Maar ga je op een gegeven moment wel echt agressief winst nemen op die bubble onzin? Die PE ratio slaat ook echt helemaal nergens meer op, en deze week zijn ook zij convertible (debt) notes gaan aanbieden. Lekker nog meer geld lenen op basis van je hype stock. Het lijken wel shitcoins joh al die bedrijfjes, niet normaal meer
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Dz2zVh0Eavj67eWTy7pCF6ht.jpg?f=user_large)
Dat is waar.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:12:
[...]
Wordt meestal wel van te voren ingeprijsd!
NFA, maar zieGuere schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:15:
[...]
Nice. Maar ga je op een gegeven moment wel echt agressief winst nemen op die bubble onzin? Die PE ratio slaat ook echt helemaal nergens meer op, en deze week zijn ook zij convertible (debt) notes gaan aanbieden. Lekker nog meer geld lenen op basis van je hype stock. Het lijken wel shitcoins joh al die bedrijfjes, niet normaal meer
John245 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++"
Maktub
Here we go.
Ja, en? Dat had ik wel gelezen hoor. Natuurlijk is er een mogelijkheid dat die AI/cloud bedrijfjes nóg hoger komen. Punt is dat er op een gegeven moment een gigantische reversal komt, kun je maar beter je profits veilig stellen. En wanneer de dump komt weet ook jij niet - als je dat kon garanderen zou je er niet iedere keer NFA bij hoeven zetten
daily ziet er zelfs nu al best bullish uit. Graag nog ff weer richting de 115k. Dat zou pas echt mooi zijn. En dan morgen nog een stap upzwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:23:
"Insider Bitcoin whale is now closing his short position."
Here we go.
Het gros van die stonks zijn gewoon hetzelfde concept als shitcoins. Wat plannen en mooie beloftes. Over 5 jaar bestaat 90% niet meer en zijn er een paar groot geworden.Guere schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:24:
[...]
Ja, en? Dat had ik wel gelezen hoor. Natuurlijk is er een mogelijkheid dat die AI/cloud bedrijfjes nóg hoger komen. Punt is dat er op een gegeven moment een gigantische reversal komt, kun je maar beter je profits veilig stellen. En wanneer de dump komt weet ook jij niet - als je dat kon garanderen zou je er niet iedere keer NFA bij hoeven zettenDat IREN is de afgelopen weken nu zo vaak voorbij gekomen, gaat vandaag ook weer totaal parabolisch. Is gewoon niet gezond meer.
Ondertussen rolt Sjonnie zijn dobbelstenen alweer op een andere tafel.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!