Dacht big long no dieNubtrix schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:10:
[...]
Meteen na die eth long ging het 80$ omhoog.
Jammer van de size, dunne size.
Gezien de afschriften op onze gezamenlijke creditcard... Temuanti elppa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:01:
[...]
oke, thanks.
Bijzonder wel dat bessent dat roept. Juist USA maakt zich daar schuldig aan.
Kijk alleen al naar de gestegen export van China afgelopen maanden. Exporteren meer dan ooit.....alleen niet naar de usa. Hoe zou dat nou toch komen
Dagelijks pakketjes voor mijn vrouw.
Hopelijk nu een verzoenende Trump
De $pump long is big, maar een belabberde entry.
Mijn advies:bsmpower schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:06:
[...]
Ben weer een beetje bijgekomen ja. En heb eergister avond de helft van mijn PF verkocht. Leek tot gister een foute keuze te zijn geweest, maar met de dip van vandaag valt de schade mee en zoek ik weer naar een goed instapmoment.
Niet meer instappen, een jaar na de top flink je zakken vullen en dan rustig afwachten
Lekker de USDC of USDT of DAI of wat voor stable dan ook op AAVE, Pendle ofzo knallen en lekker rewards farmen. Of gewoon op een CEX als Nexo X% APY farmen. Daarna rustig hopen op lagere punten.elektriekert schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:26:
[...]
Mijn advies:
Niet meer instappen, een jaar na de top flink je zakken vullen en dan rustig afwachten
Severus schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:12:
[...]
Gezien de afschriften op onze gezamenlijke creditcard... Temu
Dagelijks pakketjes voor mijn vrouw.
/f/image/Q2thj9LBQ6LwMfTDfdZWICTR.webp?f=fotoalbum_large)
Deze zeker?
Intussen 50% van m'n TAO verkocht.
[ Voor 34% gewijzigd door KerstRunner op 14-10-2025 13:37 ]
Ik blijf voor zulke defi protocollen wel een beetje huiverig. Aave schijnt een van de veiligere te zijn maar als een bug in een smartcontract alles leeg trekt sta je mooi te kijken.Severus schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:29:
[...]
Lekker de USDC of USDT of DAI of wat voor stable dan ook op AAVE, Pendle ofzo knallen en lekker rewards farmen. Of gewoon op een CEX als Nexo X% APY farmen. Daarna rustig hopen op lagere punten.
Tao doet nog moedig een aanval, kijken of de 450 geslecht kan worden.
knakworst schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:43:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MghR8OKmSIkOhgOVZ7DQQKlI.jpg?f=user_large)
JAAAAA DIKKE MOON! V-SHAPE RECOVERY! BEARS GET REKT! 420K SOON! ALLEMAAL RUIS!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verder alles OK zwembroek?zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:54:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EVl1lza3RTneX2lMP5wcgVw4.jpg?f=user_large)
zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:54:

vertaald voor de FO'rs:zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:54:
De koers gaat weer sterk stijgen! We krijgen een snel herstel na de daling. Iedereen die dacht dat de markt verder zou zakken, krijgt ongelijk. De prijs kan binnenkort richting 420.000 gaan. Al het negatieve nieuws is gewoon afleiding.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
computer says noknakworst schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:43:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
>>>>>>>BOUNCE VAN DE 21W EMA>>>>>>IK HERHAAL>>>>>> BOUNCE VAN DE 21W EMA!!!!!>>>>>>>
eh?zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:10:
>>>>>>>BOUNCE VAN DE 21W EMA>>>>>>IK HERHAAL>>>>>> BOUNCE VAN DE 21W EMA!!!!!>>>>>>>
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:14:
[...]
Ik ben gewoon spiegies in de war weet je.
En we zakken er weer door hoor. Deze markt gunt mij niets meer. Geen moer.
Kom eens langs in Wolvegazwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:19:
Ik ga wel weer gokken op paarden. Lekker bierzuipen en ouwe boertjes pesten.
Mooi daar he! Dat is wel 20 jaar geleden maar daar gingen wij vaak naartoe! Mooi man.
zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:19:
Ik ga wel weer gokken op paarden. Lekker bierzuipen en ouwe boertjes pesten.

Rustag jonguh, hij zei boertjes.
spoiler:
Met grote uiers om te melken ...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
je had haar gisteren moeten zien op de speciale no bra daysh4d0wman schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
Rustag jonguh, hij zei boertjes.spoiler:Met grote uiers om te melken ...
[Afbeelding]

nothing stops this train
Na 5x goed kijken zag ik toch een kleine afwijking aan haar vinger, maar miste die de eerste 4x echt volledig.sh4d0wman schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
[Afbeelding]
Dit soort exemplaren zijn schaars in Thailand.sh4d0wman schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:54:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1BAcyFJJzQwLYSBYusydwmVs.gif?f=user_large)
Die yankees gaan de zooi nog ff extra goed dumpen denk ik
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja hoor, lust iksh4d0wman schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
[Afbeelding]
Ik zou geen longs openen.. heel wat bearish orderflow, een pak longs openen, prijs gaat naar beneden.
Of een bounce op 107kish, of we gaan de wick vullen..
Of een bounce op 107kish, of we gaan de wick vullen..
Never ever financial advice...
Sowiesosjorremans schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:08:
Die yankees gaan de zooi nog ff extra goed dumpen denk ik
Rechter hand de pink, linker hand de wijsvinger en nog nooit zulke rare zonnepanelen gezien.. Nee bijna niet te zien dat dit een AI was...Don Guacamole schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:03:
[...]
Na 5x goed kijken zag ik toch een kleine afwijking aan haar vinger, maar miste die de eerste 4x echt volledig.

In mijn vriendengroep is er niemand die op die zonnepanelen let, of op de vingersAcidrain schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:32:
[...]
Rechter hand de pink, linker hand de wijsvinger en nog nooit zulke rare zonnepanelen gezien.. Nee bijna niet te zien dat dit een AI was...
Poh, brace yourselves.

Ja, Maar als gokje in de dip aangekocht. Dus hier ga ik in absolute zin geen mega winsten mee maken. TSLA kan beter zo stijgen.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:33:
Heb je deze ook @John245?
AQMS
Aqua Metals, Inc.
22.00
+ 12.09
122.00%
[ Voor 4% gewijzigd door John245 op 14-10-2025 15:38 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Misschien dat de rollen deze week zijn omgedraaid, vandaag dinsdag dipdag en dan donderdag moondag!
sjorremans schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:39:
Misschien dat de rollen deze week zijn omgedraaid, vandaag dinsdag dipdag en dan donderdag moondag!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0sopO1V8xV6Pmx7hZo4r1R1d.gif?f=user_large)
Nu al zin in de bearmarket qua memes.
Eens per dag dit forum even doornemen, max 20 berichten waarvan 15 memes.
En we gaan OMHOOG!
En we gaan OMLAAG
En we liquideren de retail SHORTS
En we liquideren de retail LONGS
En we herhalen dit!
En we gaan OMLAAG
En we liquideren de retail SHORTS
En we liquideren de retail LONGS
En we herhalen dit!
Kan ik al alts gaan inslaan?Nubtrix schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:46:
PUMP MOOOOOOOON
Stick to the plan
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Sell-off bij crypto valt nog mee. Equities wel vrij fors rood.
Tuurlijk John was maar een grapje
Stocks zijn de nieuwe alts
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 14-10-2025 15:51 ]
Als jij deze gedachte hebt gaan we dus nog veel lager.
Dat BTFD moet nog plaatsmaken voor "komt het nog goed?". Dan heb je de bodem.
Pinsa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:50:
[...]
Tuurlijk John was maar een grapje
Stocks zijn de nieuwe alts

Moeilijker dan de bodem of top timen: een verlieslatend aandeel noemen dat ineens 20% stijgt en die John NIET toevallig vorige week heeft gekocht
Pinsa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:47:
Kan ik al alts gaan inslaan?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/hpXIprpn5rSGkCsdETM0yPOh.gif?f=user_large)
deze zojuist opgeslagen, iets zegt me dat we deze vaak gaan gebruiken

nothing stops this train
Ik had hier gelezen dat Bitcoin een toevluchtsoord was, een veilige haven. Hoe groter de financiële crisis des te hoger Bitcoin gaat. Daar was het toch voor gemaakt? Blijkt het gewoon een speculatieve asset te zijn die de 4 jarige cycle volgt. Ieder jaar roepen ze het hier weer. Mooi man.
Toepasselijk inderdaad.Pinsa schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:09:
[...]
Zit je leveraged?
Bitvavo list zojuist Double Zero, goeie naam ook
Het is wachten tot er iemand een coin launcht die USELESS heet. Oh wait.
Ik probeer alle verlieslatende aandelen te kopen. Ik verkoop ze trouwens ook weer snel.BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:56:
Moeilijker dan de bodem of top timen: een verlieslatend aandeel noemen dat ineens 20% stijgt en die John NIET toevallig vorige week heeft gekocht
Ik zit nog wel met een partij ALFEN waar ik op de huidige positie maar 3% winst heb. Had ze verkocht met 40% winst. En bij de volgende daling teruggekocht.
En het genoemde aandeel niet precies op de bodem gekocht, maar laag genoeg.
[ Voor 7% gewijzigd door John245 op 14-10-2025 16:14 ]
Gaan vanaf nu gewoon up ohne ende. Gezeur met die cycles iedere keer. Ga toch fietsen vissen.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:11:
Ik had hier gelezen dat Bitcoin een toevluchtsoord was, een veilige haven. Hoe groter de financiële crisis des te hoger Bitcoin gaat. Daar was het toch voor gemaakt? Blijkt het gewoon een speculatieve asset te zijn die de 4 jarige cycle volgt. Ieder jaar roepen ze het hier weer. Mooi man.
Of we zijn still early of het is inderdaad een geitenponzi.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:11:
zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:11:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EPMHmiZBeEMZeI4KvWGzXi8y.jpg?f=user_large)
zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:11:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oW8gW0GmwKFmxEpaRYN1Shyf.gif?f=user_large)
Op en neer met de rest van de speculatieve stocks in de nasdaq.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:11:
Iren wel weer mooi de uitzondering vandaag die net een plusje heeft. Price target 100 dollar
[ Voor 9% gewijzigd door kbuntu op 14-10-2025 16:26 ]
Het heeft alles in zich om een toevluchtsoord/veilige haven te zijn. Of de markt dat ook zo gaat zien en zo ja wanneer is een andere vraag. Maar ik begrijp de teleurstelling wanneer je zelf Bitcoin als veilige haven ziet en de markt niet... dat is enorm frustrerend. Het beste is uitloggen en over een paar jaar nog eens kijken.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:11:
Er 0 correlatie met de beurs. Vraag maar aan @anti elppa.kbuntu schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:23:
[...]
Op en neer met de rest van de speculatieve stocks in de nasdaq
Kijk dat zijn tips die hoor je hier normaal niet.dj_ryow schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:24:
[...]
Het heeft alles in zich om een toevluchtsoord/veilige haven te zijn. Of de markt dat ook zo gaat zien en zo ja wanneer is een andere vraag. Maar ik begrijp de teleurstelling wanneer je zelf Bitcoin als veilige haven ziet en de markt niet... dat is enorm frustrerend. Het beste is uitloggen en over een paar jaar nog eens kijken.
Klopt. Vooral in de weekenden. Proostzwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:24:
[...]
Er 0 correlatie met de beurs. Vraag maar aan @anti elppa.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Deze tip hoor je hier iedere donderdag.zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:26:
[...]
Kijk dat zijn tips die hoor je hier normaal niet.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dunne onderbroeken.knakworst schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:20:
Dunne orderboeken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee hoor dan zeggen ze buy the dip en als je dat niet doet dan krijg je have fun staying poor te horen.FrambozenTaart schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:28:
[...]
Deze tip hoor je hier iedere donderdag.
Amateur pumpje hoor dit
Ha! Idd!zwembroek schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:32:
[...]
Nee hoor dan zeggen ze buy the dip en als je dat niet doet dan krijg je have fun staying poor te horen.
:strip_exif()/f/image/xHM2VxrmjvXGFfzp2AKgzgX1.gif?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dVJHGayCv5MnQwTX9DC39QzB.gif?f=user_large)
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!