Knip, niet doen
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 12-10-2025 23:12 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 12-10-2025 23:12 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Graag altijd even wat toelichting erbij schrijven
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik heb net even een nieuwe podcast van Cowen gehoord. Hij verwacht snel een nieuwe ATH voor ETH. Gaf zelfs nog aan dat er wellicht over 3 weken iets van een altseason komt en dat de ALTS/USD bodem mogelijk is gezet. Dat zou wat zijn zeg.Taro schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Maar ik zeg toch niet dat ik nu bullish ben? Ik ben eerder vandaag wel weer ingestapt en heb een long lopen, maar de stop losses staan heel erg strak. Is overigens op Kraken, ik zat nog op een goede USD/EUR wisselkoers te wachten, kon het nog niet withdrawen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit is het kwart van het verhaal. Hele liq cascade komt waarschijnlijk door een depeg in het bi Nance interne oracle over usde,bnsol en bneth..
[ Voor 11% gewijzigd door Aeronaut op 12-10-2025 23:05 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Vanmiddag ook gekeken. Heb eerder vandaag verspreid over de restanten BTC, ETH, SOL en XPL gehaald. Is nog maar een deel van de pf, de rest staat op de bankrekening. Durf hier nog wel de rest van deze run mee uit te zitten of eventueel nog een nieuwe daling mee mee te pakken.zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:02:
[...]
Ik heb net even een nieuwe podcast van Cowen gehoord. Hij verwacht snel een nieuwe ATH voor ETH. Gaf zelfs nog aan dat er wellicht over 3 weken iets van een altseason komt en dat de ALTS/USD bodem mogelijk is gezet. Dat zou wat zijn zeg.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 12-10-2025 23:13 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als BC zelfs bullish wordt. Ik wordt voorzichtiger .zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:02:
[...]
Ik heb net even een nieuwe podcast van Cowen gehoord. Hij verwacht snel een nieuwe ATH voor ETH. Gaf zelfs nog aan dat er wellicht over 3 weken iets van een altseason komt en dat de ALTS/USD bodem mogelijk is gezet. Dat zou wat zijn zeg.
[ Voor 20% gewijzigd door Coldcat op 12-10-2025 23:12 ]
Ken maar weinig die zo ver vooruit een accurate analyse kunnen maken. Hij zit er altijd dicht bij. Laatste jaar was hij spot on. Vooral met BTC.D en ETH.Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:08:
[...]
Als BC zelfs bullish wordt. Ik wordt voorzichtiger .
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:06:
[...]
[Afbeelding]
BSM is een waardig member van dit mooie forum! We moeten hem steunen er weer bovenop te komen!
Laten we hem gewoon even op sleeptouw nemen! Als we er allemaal om lachen dan ga je vanzelf met je hakken in de grond staan. Gewoon positief reageren en dan zul je zien dat hij binnen 3 maanden positief is.
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 12-10-2025 23:19 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wat is er met BSM aan de hand?Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:06:
[...]
[Afbeelding]
BSM is een waardig member van dit mooie forum! We moeten hem steunen er weer bovenop te komen!
BTC €94.837,08
Heeft het ff zwaar, maar laten we maar gewoon weer richting crypto gaan. Vind dit nu een hele lastige move nu het weer omhoog knalt. Hmmm
Ik zal de eerste wel zijnAgora schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:51:
Hoi SC'ers, hier een longtime lurker (sinds 2020) die na 5 jaar maar eens over de drempel stapt om zelf iets te posten... Allereerst complimenten voor de manier waarop jullie hier al jaren de combi maken tussen inhoud en vermaak. Ik kom vooral voor de inhoud maar waardeer ook de luchtige gesprekken die zorgen dat dit crypto stamcafé levendig blijft! Ook bewonder ik jullie geduld met newbies, eigenwijze coin X fanatiekelingen en labiele figuren die komen uithuilen omdat crypto toch niet die last resort bleek te zijn die ze nodig hadden om iets van hun leven te maken.
Ik begon zoals velen met voornamelijk meuk in '21 en heb toen wijze lessen geleerd. Inmiddels PF met 90% BTC 7% ETH en 3% rommel waarbij gem. aankoopprijs BTC rond 30k ligt. Ik had een plan voor deze cycle en dit gaat tot nu toe redelijk: rond $110k gestart met verkopen, inmiddels 37% naar stables waardoor ik meer dan de volledige inleg eruit heb gehaald. Maar mijn plan hield op bij het nemen van winst. Ik wil in de bear weer gaan inkopen en zoek een manier om mijn stables veilig te bewaren, echter niet op een bank-/spaarrekening. Veiligheid voorop maar ik weiger mijn winst te laten aanvreten door de inflatie. Omdat ik zeker 75% wil herinvesteren in de bear (in BTC uiteraard) zoek ik geen lange termijn belegging maar wil ik de boel 1 á 2 jaar parkeren, vrij opneembaar. Zonder dat ik jullie vraag om mijn probleem op te lossen ben ik wel benieuwd wat jullie plan is? Ik denk zelf aan combi van stables op een cold wallet (maar hoe safe ben je met USDT/USDC), staking onchain e/o via exchange, fiat naar een broker om aandelen/etf/commodity's aan te kopen (maar welke zijn verstandig als je de boel 1 á 2 jaar gaat aanhouden)? Benieuwd naar jullie inzichten![]()
Oh ja en keep up the good work
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Er is maanden serieus advies gegeven. Op een gegeven moment kun je naar alles en iedereen wijzen maar uiteindelijk moet je het zelf gaan doen.Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:18:
[...]
Laten we hem gewoon even op sleeptouw nemen! Als we er allemaal om lachen dan ga je vanzelf met je hakken in de grond staan. Gewoon positief reageren en dan zul je zien dat hij binnen 3 maanden positief is.
Zo'n snelle move op zondag retraced vaak wel, maar we zullen zien. Heb een bescheiden long vanaf 111.200$tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:27:
[...]
Heeft het ff zwaar, maar laten we maar gewoon weer richting crypto gaan. Vind dit nu een hele lastige move nu het weer omhoog knalt. Hmmm
Ik worstel er ook een beetje mee, waar nu te parkeren. Als het op stables aankomt zou ik niet volledig willen mikken op een USD variant, maar ook gewoon EUR. Zo kan je bij NEXO zonder al teveel moeite wel 6% pakken op EURx, maar dan ben je wel afhankelijk van een centrale partij. Verder zou ik het wel aandurven om via een DeFi protocol wat te parkeren.Agora schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:51:
Hoi SC'ers, hier een longtime lurker (sinds 2020) die na 5 jaar maar eens over de drempel stapt om zelf iets te posten... Allereerst complimenten voor de manier waarop jullie hier al jaren de combi maken tussen inhoud en vermaak. Ik kom vooral voor de inhoud maar waardeer ook de luchtige gesprekken die zorgen dat dit crypto stamcafé levendig blijft! Ook bewonder ik jullie geduld met newbies, eigenwijze coin X fanatiekelingen en labiele figuren die komen uithuilen omdat crypto toch niet die last resort bleek te zijn die ze nodig hadden om iets van hun leven te maken.
Ik begon zoals velen met voornamelijk meuk in '21 en heb toen wijze lessen geleerd. Inmiddels PF met 90% BTC 7% ETH en 3% rommel waarbij gem. aankoopprijs BTC rond 30k ligt. Ik had een plan voor deze cycle en dit gaat tot nu toe redelijk: rond $110k gestart met verkopen, inmiddels 37% naar stables waardoor ik meer dan de volledige inleg eruit heb gehaald. Maar mijn plan hield op bij het nemen van winst. Ik wil in de bear weer gaan inkopen en zoek een manier om mijn stables veilig te bewaren, echter niet op een bank-/spaarrekening. Veiligheid voorop maar ik weiger mijn winst te laten aanvreten door de inflatie. Omdat ik zeker 75% wil herinvesteren in de bear (in BTC uiteraard) zoek ik geen lange termijn belegging maar wil ik de boel 1 á 2 jaar parkeren, vrij opneembaar. Zonder dat ik jullie vraag om mijn probleem op te lossen ben ik wel benieuwd wat jullie plan is? Ik denk zelf aan combi van stables op een cold wallet (maar hoe safe ben je met USDT/USDC), staking onchain e/o via exchange, fiat naar een broker om aandelen/etf/commodity's aan te kopen (maar welke zijn verstandig als je de boel 1 á 2 jaar gaat aanhouden)? Benieuwd naar jullie inzichten![]()
Oh ja en keep up the good work
Oktomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:27:
[...]
Als je USDT hebt die je niet gebruikt zet je het toch op een Ledger?Gelukszoekr schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:40:
[...]
Ik worstel er ook een beetje mee, waar nu te parkeren.
Is daar ergens een bron van? Ben wel benieuwd. Zag net een filmpje op yt van voidzilla, altijd wel vermakelijk.Aeronaut schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:03:
[...]
Dit is het kwart van het verhaal. Hele liq cascade komt waarschijnlijk door een depeg in het bi Nance interne oracle over usde,bnsol en bneth..
En als je die kennis weet… dat laat je de emmer overlopen en open je net ervoor een short he
[ Voor 9% gewijzigd door oski27 op 13-10-2025 03:19 ]
Dat kan maar kan je imo het beter gewoon op de bank zetten. Maximale zekerheid, 0 winst.ScuL schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 00:06:
[...]
Als je USDT hebt die je niet gebruikt zet je het toch op een Ledger?
nothing stops this train
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 13-10-2025 06:33 ]
Convert naar wETH En bridge naar base. Daar is Eurc en die zet je lekker op Aave tegen 3.5% apy.Gelukszoekr schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:40:
[...]
Ik worstel er ook een beetje mee, waar nu te parkeren. Als het op stables aankomt zou ik niet volledig willen mikken op een USD variant, maar ook gewoon EUR. Zo kan je bij NEXO zonder al teveel moeite wel 6% pakken op EURx, maar dan ben je wel afhankelijk van een centrale partij. Verder zou ik het wel aandurven om via een DeFi protocol wat te parkeren.
Heb je een swap gebruikt? Normaal zou het veel minder moeten zijn.Gelukszoekr schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:34:
Ik heb op na deze dump toch stiekum weer een tasje BTC gekocht. Viel me tegen trouwens wat ik aan fee heb betaald. Als maker kwam het neer op zo'n 3%.
Gelukszoekr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 00:30:
[...]
Dat kan maar kan je imo het beter gewoon op de bank zetten. Maximale zekerheid, 0 winst.
Maar ik probeer liever nog een paar procentjes te pakken
Depeg heeft na de liquidatie cascade plaatsgevonden.. dus dat is het niet. Maar er is wel rook bij binanceoski27 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 00:22:
[...]
Is daar ergens een bron van? Ben wel benieuwd. Zag net een filmpje op yt van voidzilla, altijd wel vermakelijk.
Dat verhaal ging over deze shorter. 1 minuut voor trump zijn tweet plaatste die dus zijn laatste short.
Ik vraag mij dan af hoe dat zich verhoudt tegenover jou lezing.
Hier de link;
https://youtu.be/5fTv9ThJg6U?si=DfqLxZR5oQW00N6d
Edit; Heb al het gevonden op X. Precies wat jij bedoeltSteekt dan toch ineens heel anders in elkaar. Ook al is de timing zeer opmerkelijk te noemen.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heb je geluk, er komt een John245-topic. Kun je daar beginnen met inlezen.sh4d0wman schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 07:16:
@Severus is Aave al eens door een bearmarket gegaan? Zie de naam wel vaker opduiken. Ik zit nu deels bij Nexo, juist omdat die dat al eens hebben overleefd.
Ik moet mij nog eens inlezen in dividend aandelen eigenlijk. Dat combineren met staking voor passief inkomen.
Nadeel is wel dat de dollar flink heeft ingeleverdSeverus schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 06:57:
[...]
[Afbeelding]
Tal van mogelijkheden. Als je op ETH mainnet hebt staan heb je aave. Kleine 4.5%
Dan heb je ook nog compound.finance en pendle, factor, peapods etc.
Ik gebruik sinds een aantal jaar actief deze platformen. Sommige farm ik vanwege de rewards die ze geven en een van de genoemde heeft nu strategieën die je kan bouwen.
Ja volgens mij wel, 2017 en 2021 beide keren. Ik gebruik het sinds 2021 eigenlijk. Nooit gedoe bij.sh4d0wman schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 07:16:
@Severus is Aave al eens door een bearmarket gegaan? Zie de naam wel vaker opduiken. Ik zit nu deels bij Nexo, juist omdat die dat al eens hebben overleefd.
Ik moet mij nog eens inlezen in dividend aandelen eigenlijk. Dat combineren met staking voor passief inkomen.
Maar je gaat toch geen het eur/usd risico nemen voor die 4,5%Severus schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 06:57:
[...]
[Afbeelding]
Tal van mogelijkheden. Als je op ETH mainnet hebt staan heb je aave. Kleine 4.5%
Dan heb je ook nog compound.finance en pendle, factor, peapods etc.
Ik gebruik sinds een aantal jaar actief deze platformen. Sommige farm ik vanwege de rewards die ze geven en een van de genoemde heeft nu strategieën die je kan bouwen.
Dat is ook een optie, maar dan zit je ook weer met kosten voor converteren naar wETH, dan bridgen, en dan weer converteren. En dan wil je na een tijdje ook weer terug. Benieuwd wat er dan nog van die 3.5% overblijftSeverus schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 06:35:
[...]
Convert naar wETH En bridge naar base. Daar is Eurc en die zet je lekker op Aave tegen 3.5% apy.
(dan leen je ook weer wat eth en lekker degen leverage gaan)
Ik begreep dat er al usdt was, dus geen conversie nodig.Mustang24 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 08:06:
[...]
Maar je gaat toch geen het eur/usd risico nemen voor die 4,5%
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq