”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik ben met mijn boomer-stock-etf's vorige week voor 30% uitgestapt. Ergens komende kwartaal verwacht ik toch wel een grote correctie.MrFX schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:06:
[...]
Markt is ook gespannen. Torenhoge waarderingen in US aandelen (EU valt nog mee). Shutdown ellende zorgt voor onzekerheid. Het cijferseizoen staat weer voor de deur. Goed voor mijn optie premies..
[Afbeelding]
Crypto ook voor zo'n 30% uitgestapt, dus beetje aan het derisken hier.
Broeder, je kunt geen 2 trap kaarten gebruiken in 1 week.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
1 per half jaarAeronaut schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:13:
[...]
Broeder, je kunt geen 2 trap kaarten gebruiken in 1 week.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De Chinezen begonnen. Laat daar Binance nu eens zitten.Kol Nedra schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:15:
wat Trump doet kan echt niet, dikke manipulatie
[Afbeelding]
Ik wil best geen charts meer kijken maar ik kan jullie niet missenGuere schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:22:
[...]
Ja, dit dus. Als je er nu ècht klaar mee bent en niet meer wil kopen deze cycle, dan moet je gewoon echt niet meer naar een chart kijken. Want met alle respect Pinsa: jouw weerstand tegen FOMO is gewoon niet zo heel sterk. Stel dat alles komende weken weer groen omhoog schiet dan weet ik gewoon zeker dat de twijfel toeslaat en je toch weer een gokje wil wagen. De enige manier om nu niet meer mee te doen is helaas helemaal niet meer kijken.
Ja, dat werkt ook zo goed in Rusland en NKColdcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:11:
Echt wat een fucked-up market is dit toch.
Gewoon associaal graaien door de leiders van de wereld. Paniek zaaien en zoveel mensen in angst brengen. Natuurlijk doet deze community het zichzelf aan door met leverages tot x1000 te spelen. Dat is dan ook wel weer zo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terug naar het communisme. Dat zou beter zijn voor onze gemoedstoestand.
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
:strip_exif()/f/image/c77sWCHJuplbGDXdoQGk3sLV.jpg?f=fotoalbum_large)
Top is in!KerstRunner schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:20:
Gisteren een hele lucky sell high and buy the dip gehad. Heeft me 6,77 TAO (nu €2200) opgeleverd. Koop mijn cursus. #trader
[Afbeelding]
Pinsa schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:19:
[...]
Ik wil best geen charts meer kijken maar ik kan jullie niet missen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large)
Nog thanks voor dezekazzzdafke schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:29:
[...]
Gewoon 5% of 10% op elke +1000$ of xxxx$ verkopen? Daarnast bijvoorbeeld 50% HODLEN en eventueel zelfs nog later bepalen om toch daar een deel bij + x% stijging nog altijd van te verkopen?
Je kan die spotorders gewoon klaar zetten en gaan slapen..
Denk eraan, als je nu verkoopt, of je hebt nog niet gekocht, er is altijd, ALTIJD, een retrace. Misschien niet van 60% dip, maar als je vandaag verkoopt, komt er wss nog wel een dip naar 110k, misschien 100k of zelfs 80k.
Er zullen hier enkele dat wegblazen, maar dat is een feit. Zelfs als we doorstomen naar 250k nu, komt er opnieuw een dip op bijvoorbeeld 200k. Altijd kansen. Maar daarom dat het ook soms goed is om een deel van je PF the hodlen.
En anderen ook. Heb er toen een derde uitgetrokken op de bijna piek.
OP 112 helaas ook een derde, maar dat is gemiddeld prima.
nu nog 1/3e wat puur winst is erin. Nou goed. Gerekend in de Porsche eenheden van dit topic is dat ook een prima Porsche Boxer met een veel te hoge kilometerstand. Wellicht dat het met deze pump nog een boxer met een km-stand onder de 2 ton kan worden
Uhm wil je geen concurrentie opwerpen voor mijn cursus ja?KerstRunner schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:20:
Gisteren een hele lucky sell high and buy the dip gehad. Heeft me 6,77 TAO (nu €2200) opgeleverd. Koop mijn cursus. #trader
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 12-10-2025 19:24 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hou op man.Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:11:
Gewoon associaal graaien door de leiders van de wereld. Paniek zaaien en zoveel mensen in angst brengen. Natuurlijk doet deze community het zichzelf aan door met leverages tot x1000 te spelen. Dat is dan ook wel weer zo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:11:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o5IUfSumeqVD7RB3xUKKbgBE.jpg?f=user_large)
Bantime!
Dan gaan we 30k up!
Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:11:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RsEZtD8RgcJ9bfzcmP7XjRxq.gif?f=user_large)
Surprise surpriseChaes schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:53:
De tweet waarvan je wist dat die ging komen:
[Afbeelding]
Mooi man! Ging even gruwelijk hard naar beneden zaterdagnacht. Pf 5 getallen lager maar was zelf toch niet meer bewust op deze planeet dus geen poging tot kopen of verkopen.KerstRunner schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:20:
Gisteren een hele lucky sell high and buy the dip gehad. Heeft me 6,77 TAO (nu €2200) opgeleverd. Koop mijn cursus. #trader @Alpina
[Afbeelding]
TAO toch weer heel sterk terug gekomen dus eigenlijk niets gemist

Het zal ook niet de laatste zijn zolang hij aan de macht is, wel grappig dat de markt er nog steeds zo heftig op reageerd.
nothing stops this train
Je zou zeggen dat er een paar traders flink broke zijn nuKol Nedra schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:39:
volgende week al ATH of nog net te vroeg?
Why?kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:43:
[...]
Je zou zeggen dat er een paar traders flink broke zijn nu
Wel mooi dat je de lokale currency aanhoudt, dan snap ik ook wat je verkocht hebt__xeno__ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:21:
[...]
Nog thanks voor deze
nu nog 1/3e wat puur winst is erin. Nou goed. Gerekend in de Porsche eenheden van dit topic is dat ook een prima Porsche Boxer met een veel te hoge kilometerstand. Wellicht dat het met deze pump nog een boxer met een km-stand onder de 2 ton kan worden
Niet? Wie opent dan al die longs?kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:54:
[...]
De leveragetraders zullen nu niet meteen longs openen neem ik aan
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ja echter geen idee hoe inflatie-proof deze eenheid is aangezien er nog steeds nieuwe worden bijgemaakt.tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:49:
[...]
Wel mooi dat je de lokale currency aanhoudt, dan snap ik ook wat je verkocht hebt
Is toch niets verandert echt? Nieuws is weer geneutraliseerd.tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:01:
Ben benieuwd wat de stock market gaat doen.
Alleen $20,000,000,000 kapot.
[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 12-10-2025 20:02 ]
Nja, die tweet kan ook daar voor hopium zorgen
Geen idee, zou ik ook echt heel dom vinden op dit punt.
:strip_exif()/f/image/rMiHkfphqZZtVZ8KOvnWOsFY.png?f=user_large)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik gok helemaal niets.tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:01:
Ben benieuwd wat de stock market gaat doen.
Mooi man! Hopen dat die hem gaat maken!Taro schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:02:
[...]
Geen idee, zou ik ook echt heel dom vinden op dit punt.
[Afbeelding]
De meeste crypto ook.kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:04:
[...]
Hoezo mijn verliezen van vrijdag moeten ze nog goedmaken
Niet zo'n last van aan deze kantkbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:04:
[...]
Hoezo mijn verliezen van vrijdag moeten ze nog goedmaken
Je was net voor de shitstorm eruit?
Yap, toevallig afgelopen week mijn stocks allemaal gecashed. Crypto voor een groot deel op de ATH eruit gekieperd, de rest op de failed backtest van 123k (hier gepost). Wel wat op 119 teruggekocht aan BTC maar dat was marginaal tov wat ik had. Nu zit ik wel weer in een volle BTC positie met een GAK op 112k. Deze move had easily xxx.xxx kunnen kosten maar is nu zeer beperkt gebleven tot een 10k.
Qua stocks vrijdag einde dag eea gekocht en meer fiat gestort om morgen nog wat kansjes te bekijken.
Well played!tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:18:
[...]
Yap, toevallig afgelopen week mijn stocks allemaal gecashed. Crypto voor een groot deel op de ATH eruit gekieperd, de rest op de failed backtest van 123k (hier gepost). Wel wat op 119 teruggekocht aan BTC maar dat was marginaal tov wat ik had. Nu zit ik wel weer in een volle BTC positie met een GAK op 112k. Deze move had easily xxx.xxx kunnen kosten maar is nu zeer beperkt gebleven tot een 10k.
Qua stocks vrijdag einde dag eea gekocht en meer fiat gestort om morgen nog wat kansjes te bekijken.
Mwa, half dan
tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:18:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uJGVaJNfoj3Hm8qCEZhLxJ5v.jpg?f=user_large)
Nee grapje, netjes man. Jullie zien overal kansen, rescept!
Like I said, half, de stocks was een gelukje.Don Guacamole schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:21:
[...]
[Afbeelding]
Nee grapje, netjes man. Jullie zien overal kansen, rescept!
congrats, and fuck youtomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:18:
[...]
You’re welcome.__xeno__ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:21:
[...]
Nog thanks voor deze
Greed is een slechte raadgever..
Never ever financial advice...
Ik hoop voor jou dat je snel in the green komt. Gun ik je echt.
tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:26:
[...]
Ik hoop voor jou dat je snel in the green komt. Gun ik je echt.

zonder dollen. een -40% van mn top pf is ook al fijne vooruitzicht.
[ Voor 9% gewijzigd door Aeronaut op 12-10-2025 20:30 ]
Ik ben met de handelspost toch maar weer MexC ingedoken.kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:54:
[...]
geen long openen na de grootste liquidatie-cascade in het gehele crypto universum? bang geld maakt geen geld.kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:54:
[...]
Liripriscon schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:28:
[...]
Ik ben met de handelspost toch maar weer MexC ingedoken.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nqTqBUewaSyZJjquwsTIeXV3.jpg?f=user_large)
Morgen, nee ik gok uiterlijk woensdag is hier iedereen weer bullish as fck en staan we allemaal weer in de Bruna te juinen.
Totdat het weer donderdag wordt…
Don Guacamole schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:38:
[...]
[Afbeelding]
Morgen, nee ik gok uiterlijk woensdag is hier iedereen weer bullish as fck en staan we allemaal weer in de Bruna te juinen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/grKSequmhfSieQPI1KFDzcfm.gif?f=user_large)
Zou wel mooi zijn als we nu ook iedere vrijdag een flashcrash krijgen.
Flashcrash friday.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Helemaal mee eens. Behalve met het eerste. Vrijdagavond toch met de handelspost edit: HANDELPOT bijna net zo veel verdiend als verloren op de HodL pot. Life is good.Don Guacamole schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:38:
[...]
[Afbeelding]
Waar woont jouw handelspost?Liripriscon schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:49:
[...]
Helemaal mee eens. Behalve met het eerste. Vrijdagavond toch met de handelspost bijna net zo veel verdiend als verloren op de HodL pot. Life is good.
:strip_exif()/f/image/zjFjoDOiFdpuIsRKdJqWfEjs.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Don Guacamole op 12-10-2025 21:09 ]
Fucking TacoChaes schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:53:
De tweet waarvan je wist dat die ging komen:
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jrQ3s9KeyPSUQ8b2MGdh5OnT.gif?f=user_large)
Ik had hem genoemd paar weken terug ‘nieuwe listing’ poh gaat wel erg dik heDon Guacamole schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:08:
Wtf is deze en waarom heb ik dit niet in m’n pf….
[Afbeelding]
Genoemd, maar je hebt m niet dus? Bizar hoor.Pinsa schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:20:
[...]
Ik had hem genoemd paar weken terug ‘nieuwe listing’ poh gaat wel erg dik he
Zec ook zeg, sporadisch doen alts t keihard, lastig wel om de juiste te kiezen.. maar goed, whats new
Sporadish gaat het ook naar de gedverDon Guacamole schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:31:
[...]
Genoemd, maar je hebt m niet dus? Bizar hoor.
Zec ook zeg, sporadisch doen alts t keihard, lastig wel om de juiste te kiezen.. maar goed, whats new
:strip_exif()/f/image/kBOt62IxcuqJfbPcRxCGFHPr.png?f=user_large)
Morgen? De chinezen gaan zo een hoop geld onze kant op sturen. Kom maar hier met die Yen's.Don Guacamole schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:38:
[...]
[Afbeelding]
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
https://x.com/elontrades/...&t=GaQylpqdqYP2Xck0wk9DDA
Wat een bazen!Mr Ronman schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:46:
Deze tweet is nog wel interessant hoe het vrijdag liquidatie event zo enorm groot kon worden en dat het wel een bewust actie geweest lijkt te zijn.
Mr Ronman schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:46:
Deze tweet is nog wel interessant hoe het vrijdag liquidatie event zo enorm groot kon worden en dat het wel een bewust actie geweest lijkt te zijn.
$TAO crashing from $380 to $140 on @binance last night
— DREAD BONGO (@DreadBong0) 11 oktober 2025
-60% in 10 minutes.. insanity$TAO pic.twitter.com/JDIN96tsy1
En vandaag weer op ongeveer dezelfde koers.
TP-2 hit op TAO. 394/
Het kan allemaal wel. Maar 30% op de daily pak ik wat profits.
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 12-10-2025 22:02 ]
Wat wel raar is dat er stond dat unstaken 52 dagen zou duren, maar ik had mijn ungestake ETH vrijwel direct in m’n wallet. Als ik op de ‘opneem’-knop druk, lijkt het alsof het tot m’n beschikking staat. Klopt dat dan?
Als er ETH staat dan lijkt me dat van wel. Probeer gewoon over te boeken en je ziet het.Wispe schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:59:
@Coldcat @jvel92 jullie hadden gelijk, moest een klein beetje ETH in m’n wallet hebben.
Wat wel raar is dat er stond dat unstaken 52 dagen zou duren, maar ik had mijn ungestake ETH vrijwel direct in m’n wallet. Als ik op de ‘opneem’-knop druk, lijkt het alsof het tot m’n beschikking staat. Klopt dat dan?
:strip_exif()/f/image/zfXJ0kv7hNt2UX5zXxZIkYxc.png?f=user_large)
Ball of steel, we proberen het nog een keer
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hahaha de leverage boys zijn niet voor 1 klap te vangen!ScuL schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:07:
[Afbeelding]
ScuL schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:07:
[Afbeelding]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

x50, je hebt zin in rektheidScuL schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:07:
[Afbeelding]
Ga je dan je username veranderen naar Deadcat?Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:25:
115.000 voor een BTC. Als dit niet terugvalt deze week ATH! Als het terugvalt dead cat en begin bear
Dus, er werden smerige spelletjes gespeeld. Manipulasie!Mr Ronman schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:46:
Anyway, wen moon.
Een coldcat impliceert dit tochWispe schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:26:
[...]
Ga je dan je username veranderen naar Deadcat?
Nope een kat heeft 9 levens.Wispe schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:26:
[...]
Ga je dan je username veranderen naar Deadcat?
Ik heb er 3 near-deads in het echte leven. 3 keer in crypto. Dus nog 3 te gaan!
Wat een clusterfuck.Mr Ronman schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:46:
/f/image/Qev6QiudkPUjaUJQgGzOqkJb.png?f=fotoalbum_large)
Zo gek is een CEX en regulatie nog niet
De exploit zou deze week gedicht worden. Gevolg van luie mensen.
Of gewoon een groene weekly?Aeronaut schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:28:
Zullen we gek doen? 117.5k weekly close lets go
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ben je van mening veranderd?
Ik begon zoals velen met voornamelijk meuk in '21 en heb toen wijze lessen geleerd. Inmiddels PF met 90% BTC 7% ETH en 3% rommel waarbij gem. aankoopprijs BTC rond 30k ligt. Ik had een plan voor deze cycle en dit gaat tot nu toe redelijk: rond $110k gestart met verkopen, inmiddels 37% naar stables waardoor ik meer dan de volledige inleg eruit heb gehaald. Maar mijn plan hield op bij het nemen van winst. Ik wil in de bear weer gaan inkopen en zoek een manier om mijn stables veilig te bewaren, echter niet op een bank-/spaarrekening. Veiligheid voorop maar ik weiger mijn winst te laten aanvreten door de inflatie. Omdat ik zeker 75% wil herinvesteren in de bear (in BTC uiteraard) zoek ik geen lange termijn belegging maar wil ik de boel 1 á 2 jaar parkeren, vrij opneembaar. Zonder dat ik jullie vraag om mijn probleem op te lossen ben ik wel benieuwd wat jullie plan is? Ik denk zelf aan combi van stables op een cold wallet (maar hoe safe ben je met USDT/USDC), staking onchain e/o via exchange, fiat naar een broker om aandelen/etf/commodity's aan te kopen (maar welke zijn verstandig als je de boel 1 á 2 jaar gaat aanhouden)? Benieuwd naar jullie inzichten
Oh ja en keep up the good work
123.5k.
Ja sorry scamwicks werken alleen naar beneden. Naar boven moeten we weer bouwen
Hopen op een groene weekly strookt volgens mij niet met mijn mening?
Ik heb geen idee. Je was alleen zo uitgesproken bearish. Ben oprecht benieuwd of je dit nu anders ziet.Taro schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:53:
[...]
Hopen op een groene weekly strookt volgens mij niet met mijn mening?
Ik DCA dan alleen maar Bitcoin. Ik ben de master van de verkeerde timing geworden. Ik kan ook niet wachten totdat deze cycle definitief achter ons ligt.Taro schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:54:
Trouwens @zwembroek spreken wij over iets meer dan een jaar weer af om de pf weer even stevig op te bouwen, maar nemen we deze keer wél tijdige onze winsten?
Maar ik zeg toch niet dat ik nu bullish ben? Ik ben eerder vandaag wel weer ingestapt en heb een long lopen, maar de stop losses staan heel erg strak. Is overigens op Kraken, ik zat nog op een goede USD/EUR wisselkoers te wachten, kon het nog niet withdrawenzwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:54:
[...]
Ik heb geen idee. Je was alleen zo uitgesproken bearish. Ben oprecht benieuwd of je dit nu anders ziet.
Deze exploit had nooit mogen bestaan maar door gebrek aan regulatie zijn Henk en Ingrid weer het spreekwoordelijke haasje.Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:42:
[...]
De exploit zou deze week gedicht worden. Gevolg van luie mensen.
CZ stopt zijn 4 vingers er weer in en lacht zich de tering terwijl hij het plafond wit.
Leuke dingen gedaan. BBQ
En openluchtmuseum bij nacht.
En als ik naar de crypto PF kijk is dat ook leuk.
:strip_exif()/f/image/MNDumZQr9xHbgwhmtZQlWBiG.jpg?f=fotoalbum_large)
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!