24-Hour PnL
$128.66M
Total PnL
$57.42M
200M swing in een week.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-10-2025 18:43 ]
Hahahha heerlijk.

Ik heb ergens een groepsapp waar vrij veel van dit soort typjes regelmatig voorbij komen. Ff delen
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Sol Shorts worden geclosed as we speak door meneer whale.
CME gap is 114k toch?kazzzdafke schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:45:
[...]
Dat is zeker een mogelijkheid, maar we gaan de wik/CME zeker wel gaan vullen in de komende tijd.
Ik denk dat we eerst toch wel naar beneden gaan. Ach, opnieuw, heel interessant wat er gebeurd is.
Zoals ik zei, die wik verwachtte ik, enkel niet ZO.. En je ziet de rest van de markt ook niet, want het lijkt: even bekomen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Geen medelijden, dit is gewoon heel dom. Je moet niet met leverage traden, punt.
Je bent dan aan het gokken. Had ie echt 6 jaar lang DCA gedaan zonder leverage dan was het een heel ander verhaal geweest.
Most of you have absolutely no idea how big the upcoming #Altcoin run will be.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 10 oktober 2025
It's going to be historymaking.
knakworst schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:55:
Deze was nog van gisterochtend, vòòr de dip.
[X]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rYKdaFLBsAHfD9LzI8KGxKrB.gif?f=user_large)
M’n gevoel was accurater dan die van van der PoppeColdcat schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 07:21:
Ik voel dat er wat gaat komen vanmiddag!
Er is gewoon iemand die zichzelf door de kop geschoten heeft gisteren
:strip_exif()/f/image/X8S6Ys6EDNMwIeGmlmReM69B.jpg?f=fotoalbum_large)
Blijven ademen iedereen
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 11-10-2025 19:00 ]
Heftig man…Coldcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:59:
Kunnen wel lachen hier maar pas op.
Er is gewoon iemand die zichzelf door de kop geschoten heeft gisteren
[Afbeelding]
Blijven ademen iedereen
Maar het laatste klopt wel: in Almere wonen na Amsterdam is tien stappen terug. Al gaat er natuurlijk niks boven Groningen Friesland.FrambozenTaart schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:44:
[...]
Hahahha heerlijk.![]()
Ik heb ergens een groepsapp waar vrij veel van dit soort typjes regelmatig voorbij komen. Ff delen
Ja ook hier lopen in mindere mate mensen rond die zich gewoon ultiem kut voelen vandaag. Een deel van hun account opgeblazen. Shitcoins rekt gegaan en de onzekerheid of de run nog een pump voor ons bewaard heeft. Het komt allemaal vanzelf weer goed!
I know ik hoop dat die mensen beseffen dat het geld is wat ze verloren hebben en het dus niet hun gezondheid gaat beinvloeden in wat voor manier dan ook, want dan zou het me niet meer waard zijn om te beleggen. Maar laten we er van uit gaan dat het goed komt!Coldcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:16:
[...]
Ja ook hier lopen in mindere mate mensen rond die zich gewoon ultiem kut voelen vandaag. Een deel van hun account opgeblazen. Shitcoins rekt gegaan en de onzekerheid of de run nog een pump voor ons bewaard heeft. Het komt allemaal vanzelf weer goed!
Crypto frustraties zijn nog geen 1% van de frustraties in deze game. Maar gewoon door ploeteren
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hey Opa, wist niet dat je ook een gamer was. je bent gewoon trager geworden tov jongeren jaren. niks mis mee, git gudanti elppa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:23:
Zit heel de dag silksong te spelen. Heb geen duimen meer over. Ongekend moeilijk spel.
Crypto frustraties zijn nog geen 1% van de frustraties in deze game. Maar gewoon door ploeteren
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
deze is nog erger:
I spent 3 years showing up every single day 24/7 I sacrificed everything from friends and family and health literally put swear blood and tears into this and in a matter of seconds everything is gone.
— Lebrain 🔸 BNB (@lebra1n) 10 oktober 2025
I have nothing to show for my work and and I will never get that time back pic.twitter.com/2FdRE4Jm9r
nothing stops this train
mijn hele tijdlijn is liquidaties na liquidaties na liquidaties na liquidaties.
10k - 100k - 1 mil - 10 mil
van de absolute 50+x degen naar de 1.2x leverage, maar cross margined met met wat alts die wel naar de aardbodem is gevallen en alsnog je hele porto opblaast.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Yep. Zie ook veel van dit soort verhalen op mijn tijdslijn voorbijkomen. Ook best wat mensen, die het hele jaar voorzichtig zijn geweest, maar afgelopen week ingestapt op 125k omdat ze dachten we gaan nu uitbreken.Aeronaut schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:38:
[...]
van de absolute 50+x degen naar de 1.2x leverage, maar cross margined met met wat alts die wel naar de aardbodem is gevallen en alsnog je hele porto opblaast.
Ook mensen gruwelijk rekt gegaan omdat ze alle perp DEX'en aan het farmen waren voor punten, zonder goed te weten hoe een perp werkt.
Geen idee wat nu de trigger was. Zat me vanmiddag op de fiets te bedenken dat de hele rit vanaf de 108k al raar was zonder pull back. Daardoor ook geen levels van support. Plus de liquidatie die er ronde 107k nog hing.Aeronaut schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:38:
[...]
Zou me niets verbazen als dit een masterplan was van iemand.
Wat dacht je van die gast die een paar minuten ervoor een miljoenen short opendeColdcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:45:
[...]
Geen idee wat nu de trigger was. Zat me vanmiddag op de fiets te bedenken dat de hele rit vanaf de 108k al raar was zonder pull back. Daardoor ook geen levels van support. Plus de liquidatie die er ronde 107k nog hing.
Ja, hier en daar heeft sowieso wat voorkennis gezeten rondom die tarrifs.tomtom901 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:48:
[...]
Wat dacht je van die gast die een paar minuten ervoor een miljoenen short opende
Goeie avatar trouwens 🙈Aeronaut schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:38:
[...]
Yep. Check de WLFI chart maar eens. Daar zie je paar uur voor de crash een mooie sell-off. Maar dat is vast toevalDon Guacamole schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:50:
[...]
Ja, hier en daar heeft sowieso wat voorkennis gezeten rondom die tarrifs.
/f/image/EZHK2LdkK1SBawmhj1yTDRKX.png?f=fotoalbum_large)
puur kijkend naar BTCColdcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:45:
[...]
Geen idee wat nu de trigger was. Zat me vanmiddag op de fiets te bedenken dat de hele rit vanaf de 108k al raar was zonder pull back. Daardoor ook geen levels van support. Plus de liquidatie die er ronde 107k nog hing.
er zijn nu 2 charts getekend
Team USDT en USDC.
USDT is gekelderd naar 101k (binance,bybit,mexc,kucoin, kraken etc)
USDC is gekelderd naar 107k (Coinbase)
Team USDT heeft een fucking mooie megafoon getekend = tweede onderste lijn tik gehad = up only
Team USDC heeft een triple/double bodem op 107k getekend, maar als we met een relief pump maar tot 120k komen is het een head and shoulders. en dan gaan we zeker de bear in.
wat een fucking lastige cycle
Zag een post dat het Baron Trump was. Account was ook pas 1 dag actief.tomtom901 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:48:
[...]
Wat dacht je van die gast die een paar minuten ervoor een miljoenen short opende
Eerder dit jaar poste de beste persoon nog dit;
If you are a teen or in your 20’s this is the greatest piece of advice I can ever give
— Lebrain 🔸 BNB (@lebra1n) 2 mei 2025
Risk it all
These are the only years you can lose everything you have with minor consequences, when you’re older you’ll have so many more responsibilities, taking care of family, paying of…
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wel veel mensen die rond de $130k/$140k/$150k wilden uitstappen. Dat was ook nooit goed gegaan. Kaarten zijn schoon. Of we gaan komende weken de bear in. Of een mooie basis om de parabolische fase te gaan bouwen!
in periodes als dit ben ik blij dat ik geen verstand heb van short, stop loss en die dingen. Gewoon een muntje kopen en wachten tot het een waarde heeft. Scheelt een hoop Tesla's, Porsches en dat soort dingen waar iedereen het hier over heeft maar dit soort momenten heb je dan ook niet.
Ben wel benieuwd wat de pro’s hier denken hoe groot de kans is dat we de bear in gaan? Begin me zelf ook af te vragen of ik moet gaan doorholden of verlies pakken.Coldcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:06:
[...]
Wel veel mensen die rond de $130k/$140k/$150k wilden uitstappen. Dat was ook nooit goed gegaan. Kaarten zijn schoon. Of we gaan komende weken de bear in. Of een mooie basis om de parabolische fase te gaan bouwen!
Eens man dan is spot kopen of DCA de minst stresvolle manierS.McDuck schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:07:
[...]
in periodes als dit ben ik blij dat ik geen verstand heb van short, stop loss en die dingen. Gewoon een muntje kopen en wachten tot het een waarde heeft. Scheelt een hoop Tesla's, Porsches en dat soort dingen waar iedereen het hier over heeft maar dit soort momenten heb je dan ook niet.
Nieuwe low = over en uit, het hangt aan een zijden draadje.Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:08:
[...]
Ben wel benieuwd wat de pro’s hier denken hoe groot de kans is dat we de bear in gaan? Begin me zelf ook af te vragen of ik moet gaan doorholden of verlies pakken.
$107k level? of de $100k?tomtom901 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:16:
[...]
Nieuwe low = over en uit, het hangt aan een zijden draadje.
tomtom901 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:16:
[...]
Nieuwe low = over en uit, het hangt aan een zijden draadje.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/C2OjSa6pAdrdLHBbdcMlcJCc.gif?f=user_large)
102k ish hanteer ik daarvoor.
Uiteraard
Zie mezelf niet als een pro, maar heb wel wat gedachten.Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:08:
[...]
Ben wel benieuwd wat de pro’s hier denken hoe groot de kans is dat we de bear in gaan? Begin me zelf ook af te vragen of ik moet gaan doorholden of verlies pakken.
Er is volgens mij echt wel wat kapot gegaan in de markt. Zeker wat betreft alts. Waarbij ik me echt af vraag: wie zijn er nu nog over om alts te kopen? Met alle spot alt holders onder water, heb je ook een hoop dat gedumpt kan worden zodra prijzen stijgen.
Voor wat betreft BTC is het afwachten. Zou graag zien dat we de weekly boven de 112k sluiten, al is er op de 3D wel iets meer ruimte naar beneden mogelijk. Op maand en 3maand ook.
Op de langere termijn maak ik wat betreft BTC niet al te veel zorgen. In tegenstelling tot alts, is er voor BTC institutionele interesse en die zullen op een gegeven moment wel instappen zodra we richting een bear gaan. Verwacht daarom ook geen klassieke bear market waarin we -80% van de top doen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:28:
Dankje @tomtom901 het risico is dus redelijk groot
Dat word keuzes maken
:strip_exif()/f/image/3OuPeGFSkV07Mz7u1gNXwe7a.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Helemaal mee eens er zijn teveel mensen geld verloren als we al een bounce krijgen gaan die net onder of op break even hun alts al verkopen…jvel92 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:27:
[...]
Zie mezelf niet als een pro, maar heb wel wat gedachten.
Er is volgens mij echt wel wat kapot gegaan in de markt. Zeker wat betreft alts. Waarbij ik me echt af vraag: wie zijn er nu nog over om alts te kopen? Met alle spot alt holders onder water, heb je ook een hoop dat gedumpt kan worden zodra prijzen stijgen.
Voor wat betreft BTC is het afwachten. Zou graag zien dat we de weekly boven de 112k sluiten, al is er op de 3D wel iets meer ruimte naar beneden mogelijk. Op maand en 3maand ook.
Op de langere termijn maak ik wat betreft BTC niet al te veel zorgen. In tegenstelling tot alts, is er voor BTC institutionele interesse en die zullen op een gegeven moment wel instappen zodra we richting een bear gaan. Verwacht daarom ook geen klassieke bear market waarin we -80% van de top doen.
50 tot 60% moet er toch wel vanaf kunnen vanaf de top? Mij is aangeraden om de DCA te starten 1 jaar de top van BTC maar misschien begin ik al iets eerder mocht het anders lopen.
-edit 62 miljoen $ zelfs https://x.com/thewhitewha...&t=GaQylpqdqYP2Xck0wk9DDA
[ Voor 20% gewijzigd door Mr Ronman op 11-10-2025 20:40 ]
Lang leve fomo en greed! Elke zelf benoemde kenner zal laten zien dat hij wel de markt snapt. De bounce en V shape bounce komen er aan! Als ik het goed snap zijn er bij grote spelers wel flinke verliezen, maar ik denk dat die alleen weg zijn als alles nu verder inklapt. Dan denk ik dat er nog wel meer gekke posts en plaatjes gaan komen: dan komen ook de alle instutitionele ETF potjes in het gedrang.jvel92 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:27:
[...]
Zie mezelf niet als een pro, maar heb wel wat gedachten.
Er is volgens mij echt wel wat kapot gegaan in de markt. Zeker wat betreft alts. Waarbij ik me echt af vraag: wie zijn er nu nog over om alts te kopen?
Maar goed ik zie mezelf niet eens als amateur
Dat heb ik je letterlijk gezegd vanmiddag en toen zei je "ik hold het gewoon in de bear". Fijn dat iemand wel tot je is doorgedrongenPinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:28:
Dankje @tomtom901 het risico is dus redelijk groot
Dat word keuzes maken
Ah man. Over een uur vraag Pinsa hoe die hoe die de leverage module op Mexc kan activerenLoemoes schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:43:
[...]
Dat heb ik je letterlijk gezegd vanmiddag en toen zei je "ik hold het gewoon in de bear". Fijn dat iemand wel tot je is doorgedrongen
Zal dan toch zijn van wie het komtLoemoes schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:43:
[...]
Dat heb ik je letterlijk gezegd vanmiddag en toen zei je "ik hold het gewoon in de bear". Fijn dat iemand wel tot je is doorgedrongen
Are you crazy haha dacht het niet mister ColdcatColdcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:45:
[...]
Ah man. Over een uur vraag Pinsa hoe die hoe die de leverage module op Mexc kan activeren"mocht niet meer kopen"
CZ after liquidating everyone;
— :) (@smileycapital) 11 oktober 2025
"keep building"
building what, a fucking tent?
En in oude tijden naar obligaties. Nu is de dollar zwak, levert de VS niet als stabiele vluchthaven en duiken alle assets naar beneden. De-dolarisation wordt veel genoemd maar ook dan zou BTC moeten floreren.
Dus nu zou je verwachten dat btc moet gaan stijgen. Mocht de heffingen oorlog oplaaien.
We gaan het zien, zou het dit keer echt allemaal anders zijn?
Met een 50-60% vanaf de top kom je in de wel bekende range van 2024 terecht: 50k t/m 70k. Dus prima mogelijk. Zou natuurlijk fantastisch zijn als we daar een tijdje kunnen aankopen. Ga alleen zelf wel eerder beginnen. DCA nu ook al wekelijks in BTC, maar ga dan natuurlijk wel opschroeven.Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
Helemaal mee eens er zijn teveel mensen geld verloren als we al een bounce krijgen gaan die net onder of op break even hun alts al verkopen…
50 tot 60% moet er toch wel vanaf kunnen vanaf de top? Mij is aangeraden om de DCA te starten 1 jaar de top van BTC maar misschien begin ik al iets eerder mocht het anders lopen.
Maar doe vooral zelf onderzoek en maak op basis daarvan een plan. Ga niet naar 1 jaar beginnen met kopen, omdat anderen dat aanraden. Maar doe dat, omdat jij onderzoek hebt gedaan en daaruit concludeert dat dit de beste strategie is voor je.
Heb ook nagedacht om naast BTC, goud zilver of bv PAXG te gaan DCAen maar goud en zilver staan ook op ATH, maar spreiden zou niet slecht zijnCornermanNL schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:57:
Leverage is dus enorm gevaarlijk. Een tweet en alles naar de klote. Maar de onderliggende casus voor BTC is nog steeds in tact. Sterker eigenlijk zou iedereen van aandelen naar btc, en goud (misschien zilver) moeten gaan.
En in oude tijden naar obligaties. Nu is de dollar zwak, levert de VS niet als stabiele vluchthaven en duiken alle assets naar beneden. De-dolarisation wordt veel genoemd maar ook dan zou BTC moeten floreren.
Dus nu zou je verwachten dat btc moet gaan stijgen. Mocht de heffingen oorlog oplaaien.
We gaan het zien, zou het dit keer echt allemaal anders zijn?
Beter gewoon in stables parkeren tegen 8% APY en bij een crash in de nieuwe hype stappen die dan gaande is. Misschien zijn dat robots, munitie, hulpgoederen, bunkers, Yennen.
Ik geloof best dat dit even afschrikt. Volgende week wat angstige momenten maar daarna tits up naar een ATH! Candle na Candle!

Welle stables pak je 8% apy op? Zeker Usdc?Coldcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:02:
Waarom zou je in BTC gaan DCA'en als we nu ook maar tot de $120k gaan geraken.
Beter gewoon in stables parkeren tegen 8% APY en bij een crash in de nieuwe hype stappen die dan gaande is. Misschien zijn dat robots, munitie, hulpgoederen, bunkers, Yennen.
Ik geloof best dat dit even afschrikt. Volgende week wat angstige momenten maar daarna tits up naar een ATH! Candle na Candle!
[Afbeelding]
Na ja dan is crypto dood en is er ook geen 8% stable meer.Mustang24 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:10:
[...]
Welle stables pak je 8% apy op? Zeker Usdc?

@Pinsa:
Weet je dat zeker @Pinsa ?
Als je werk:
@Pinsa:

Met de precies dezelfde reden waarom mensen ook al tientallen jaren passief investeren in een ETF of ander fonds: opbouwen van vermogen.Coldcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:02:
Ik ben begin dertig en heb daarom een vrij lange beleggingshorizon. Op de langere termijn geloof ik dat BTC hoger staat dan nu. Er komt hier elke maand inkomen binnen en dat gaat richting een ETF, BTC en stables voor een mooie APY. Ik bouw hierdoor passief een mooie stack BTC en een voorraad aan stables voor in de bear.
Daarnaast heb ik ook BTC stack dat ik opbouw door de bear en dips te kopen.
Je knijpt hem zelf volges mij ik niet in ieder gevalColdcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:13:
[...]
Na ja dan is crypto dood en is er ook geen 8% stable meer.
[Afbeelding]
@Pinsa:
[Afbeelding]
Weet je dat zeker @Pinsa ?
[Afbeelding]
Als je werk:
[Afbeelding]
@Pinsa:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik heb werkelijk waar geen idee. Zie het wel volgende week.Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:16:
[...]
Je knijpt hem zelf volges mij ik niet in ieder geval
Voor nu wordt in ieder geval een verse ronde Rekteroni neergezet.
Wat is hier op het forum nu de consensus op bijvoorbeeld SUI, Solana en Cardano? Niemand kan financieel advies geven, ik ben gewoon op zoek naar meningen. Het lijken me namelijk wel coins die ook snel weer +20% kunnen maken. Waar Bitcoin zulke grote stappen niet echt meer heeft. Dat is ook zo met verlies natuurlijk, maar het risico is weer niet zo hoog als met memecoins
Ow boy hier gaan we weer, stempels in de aanslag.empowerfreedom schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:19:
Ik zie dat het vandaag hard daalt, wellicht een goed moment om in te stappen? (glazen bol lol)
Wat is hier op het forum nu de consensus op bijvoorbeeld SUI, Solana en Cardano? Niemand kan financieel advies geven, ik ben gewoon op zoek naar meningen. Het lijken me namelijk wel coins die ook snel weer +20% kunnen maken. Waar Bitcoin zulke grote stappen niet echt meer heeft. Dat is ook zo met verlies natuurlijk, maar het risico is weer niet zo hoog als met memecoins
Ja man! De Januari / Februari dump had me een paar maanden te pakken. Ik kon dat groen niet meer aanzien.elektriekert schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:18:
Coldcat heeft zijn Avatar gewijzigd…. Boelliesj!
Nu zie ik wel welke kant het kwartje opvalt. Het laatste beetje emotie dat ik had is gewoon verdwenen
XPL, XPL gaat de katalysator van de komende bull-run worden! (doe het NIET!)empowerfreedom schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:19:
Ik zie dat het vandaag hard daalt, wellicht een goed moment om in te stappen? (glazen bol lol)
[ Voor 42% gewijzigd door Coldcat op 11-10-2025 21:22 ]
Coldcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:02:
:strip_exif()/f/image/aYeM21rfNsW7oAaec0ss7sF2.jpg?f=fotoalbum_large)
Retail is back, je komt wel op het goede moment iedereen en zijn moeder is rekt gegaan na gister.empowerfreedom schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:19:
Mijn tip blijf weg van alts
Wat bedoel je met retail is back?Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:24:
[...]
Retail is back, je komt wel op het goede moment iedereen en zijn moeder is rekt gegaan na gister.
En dan alsnog genaaid worden door de bulls....
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Q74HYn8LcelUWGvPg9g1npYD.gif?f=user_large)
Als je gewoon btc had geDCA't/VCA't s er helemaal niet zoveel aan de hand.Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:24:
[...]
Retail is back, je komt wel op het goede moment iedereen en zijn moeder is rekt gegaan na gister.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Klopt John dat zou mijn tip dan ook zijn voor de nieuwkomer @empowerfreedomJohn245 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:27:
[...]
Als je gewoon btc had geDCA't/VCA't s er helemaal niet zoveel aan de hand.
Maar ws vind hij Bitcoin te duur
[ Voor 9% gewijzigd door Pinsa op 11-10-2025 21:31 ]
Ah man kamperen, lang geleden. Had altijd wel iets.Darrell schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:26:
[...]
En dan alsnog genaaid worden door de bulls....
[Afbeelding]

We hebben na die crash anti elppa niet meer nodig
Btc maxi's te over hier.
Ik vermoed dat jullien hetzelfde met alts hebben meegemaakt, schijnbaar moet je eerst zelf heel hard onderuit gaan om het in te zienknakworst schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:43:
[...]
We hebben na die crash anti elppa niet meer nodig![]()
Btc maxi's te over hier.
BTC gaat hoe dan ook een nieuwe ATH neerzetten, is het niet q4 dit jaar, dan over een paar jaar. Alts gaan rekt. Is het niet gister, dan wel morgen of volgend jaar. Tijd is dus je vriend wat betreft BTC.
Logisch gezien start op korte termijn de bear, misschien is die dus al gestart, je weet t niet, kunnen ook eerst nog 140K aantikken. Ga je daar op gokken?
De kans is aanzienlijk dat dit het was, dus alts, de deur uit.
Ik heb zelf een heel aantal alts na de relief bounce eruit gegooid, paar nog staan. Gaan eind van het jaar eruit. BTC ook 10% verkocht. Stond 1 minuut later netjes op de bankrekening.
Stijgen we hard door mis je 1% gain bij een 10% stijging. Is ruis. Maar slaapt wel lekker.
Wat verkocht is bonjouren we volgend najaar er weer in, normaal gezien het dieptepunt van de bear.
Heb ik t mis, gaan we dus met 90% van de stack lekker door. Maar ik blijf iig niet rekt achter mochten we maandag weer een -10% printen.
Ik stel voor dat we om 23:00 een minuut stil zijn voor de gevallen broeders en verloren liquidaties.knakworst schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:45:
Over drie kwartier, is de crash 24 uur geleden. Daarna worden de dikke minnen in exchanges opeens grote groene percentages. Ben benieuwd of we dan nog wat vuurwerk naar beneden krijgen.
Over een jaar als dot op 10 cent staat, lach je erom.GioStyle schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:49:
Ik heb nog een zakje dots.... Die heeft op Bitvavo een wick naar €0,85 gehad?
Ja, als een boer met kiespijn, maar je hebt gelijk...knakworst schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:51:
[...]
Over een jaar als dot op 10 cent staat, lach je erom.

Je schrijft dit wel van glimmer island tochDon Guacamole schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:48:
loop al wel 3 cycli mee.
knakworst schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:51:
[...]
Over een jaar als dot op 10 cent staat, lach je erom.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XYvM8R2BPIVwxN5Y5QNS1ocf.gif?f=user_large)
Maar nu eerst een relief rally!Don Guacamole schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:51:
Overigens, mochten we echt onder de significante levels van @tomtom901 komen (bevestiging bear)dan gaat er bij mij ook zeer zeker nog een grote tas uit. Op de lifetime hodl pot na dan.
:strip_exif()/f/image/ks6hQ3GJbTD9piTC25F6dl2d.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha, daar is ooit een hele mooie meme van gemaakt. Angstig waar ook.knakworst schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:53:
[...]
Je schrijft dit wel van glimmer island toch
Waarschijnlijk zijn we de domsten van dit hele circus@Pinsa , of traagstenPinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:55:
[Afbeelding]
@Coldcat en ik zijn last man standing, volgende bounce maar verkopen?
Er zitten nog members duimpjes te geven over reacties van gister. Ik hoop wel dat ze koersen bekeken hebbenColdcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 22:00:
[...]
Waarschijnlijk zijn we de domsten van dit hele circus@Pinsa , of traagsten
Ja @Shinobi-vs-Gast is nu ongeveer bij de REKTheid aangekomen..... sterkte man!Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 22:01:
[...]
Er zitten nog members duimpjes te geven over reacties van gister. Ik hoop wel dat ze koersen bekeken hebben
Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:55:
[Afbeelding]
@Coldcat en ik zijn last man standing, volgende bounce maar verkopen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tuDQNT1Gv0aZUH7dIYm5343s.gif?f=user_large)
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!