Zo vader (schrale atser), zo zoon (schrale atser).Pelox schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:51:
[...]
Mijn zoontje heeft vanmorgen een minecraft harnas, helm, schoenen en een diamond axe gemaakt van papier.. omdat papa zonodig al de centjes in fantasiemuntjes moest steken..
[Afbeelding]
Niet de eerste rodeo, niet het laatste.Coldcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:16:
[...]
Pho man! Respect dat je alles nog op een rijtje hebt en er zo nuchter naar kan kijken. Ik had die laptop dichtgegooid en er een week niet naar omgekeken.
Gewoon geen hefboom gebruiken en dan zijn het langterm gewoon diepe swings … in principe
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hoewel het een botte hork is doet Trump echt wel wat ie belooft heeft. Kun je het mee eens zijn of niet. MAGA gaat over lijken, de gewone amerikaanse burger bloed, alles voor ‘the greater good’ heb ik het idee.zenith schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:16:
Die yanks komen zo wel af van hun schulden als de orange guy af en toe wat roept
Hij zal er zelf ook niet slechter van worden trouwens.
Sterkte Taro! Je laat zien dat zelfs de grote jongens op gebied van crypto “foutjes” kunnen maken. Goed dat je dat hier deelt. En zo zijn er ongetwijfeld meer hier die dat meegemaakt hebben. Het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.Taro schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:08:
[...]
Volgens mij valt dat wel mee, sterker nog, ik voel mij hetzelfde als gisterochtendIk ben daarnaast erg rationeel en geen moonboy, dat wordt ook vaak ten onrechte als emotioneel gezien.
En ipv dat mensen er grappig over doen en plusjes voor krijgen kan je inderdaad ook zoals jij doet even vragen wat er mogelijk aan ten grondslag ligt, dat is meer mijn stijl![]()
Mocht je het gemist hebben: Ik heb best een klote periode achter de rug en enorm veel geld zien verdampen aan het begin van deze run. Het is dan niet tof om te constateren hoeveel dat nu waard was geweest. Afgelopen weken krijg ik dan WhatsAppjes binnen van mensen die ik een paar jaar geleden richting BNB heb geduwd en die dikke winsten laten zien door alleen te holden. En ik ga beter op de inhoudelijk goede bearmarket gesprekken dan het 15x recyclen van dezelfde plaatjes en tegeltjes.
Door een project op mijn werk dat ik van een zieke collega overneem de afgelopen 3 weekenden doorgewerkt. Daarnaast in mijn directe omgeving iemand die de Kerst niet gaat halen. Dat gaat je allemaal ook niet in de koude kleren zitten.
Met mij persoonlijk gaat het gelukkig erg goed. Ik ga vanaf november een dagje minder werken en meer tijd besteden aan andere zaken die lekker lopen, waar ik energie van krijg en die momentum hebben. Maar het zijn roerige tijden waarbij het soms wel pittig is, maar ergens heb ik dat ook wel weer nodig en ga ik juist goed op zware druk en mooie uitdagingen. Is wel een constante uitdaging om daarbinnen te navigeren en manouvreren en dat zal vast hier en daar eens doordruppelen in mijn berichten, maar zit nou eenmaal in de genen dus heb ik mee te dealen...
En wat betreft degene in je directe omgeving die de kerst niet haalt…Daar kan het verlies van geeneen internet muntje tegenop. Houd je taai!
De angst zit er goed in hier. Niets verkocht en dat doe ik ook liever niet in fear. Mja als dit het was…
Een $20k candle zie je niet iedere dag op de daily! (nog niet)AlterBridge schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:51:
De angst zit er goed in hier. Niets verkocht en dat doe ik ook liever niet in fear. Mja als dit het was…
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 11-10-2025 12:53 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Anti Elppa is niet in paniek. Dus laten wij dat ook niet zijn.AlterBridge schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:51:
Heel simpel: 50WMA (101K) is nog in tact.
1 weekly close onder de 50WMA: zeer bearish
2 weekly closes: bearmarkt.
1 weekly close onder de 50WMA: zeer bearish
2 weekly closes: bearmarkt.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-10-2025 12:57 ]
Ik las net dit in het FO topic. Ik ben niet thuis met die materie, maar het komt van de overheid vandaan en zal dus wel kloppen dat het krom zou zijn als je aan de verkeerde kant valt.Taro schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:08:
[...]
Volgens mij valt dat wel mee, sterker nog, ik voel mij hetzelfde als gisterochtendIk ben daarnaast erg rationeel en geen moonboy, dat wordt ook vaak ten onrechte als emotioneel gezien.
En ipv dat mensen er grappig over doen en plusjes voor krijgen kan je inderdaad ook zoals jij doet even vragen wat er mogelijk aan ten grondslag ligt, dat is meer mijn stijl![]()
Mocht je het gemist hebben: Ik heb best een klote periode achter de rug en enorm veel geld zien verdampen aan het begin van deze run. Het is dan niet tof om te constateren hoeveel dat nu waard was geweest. Afgelopen weken krijg ik dan WhatsAppjes binnen van mensen die ik een paar jaar geleden richting BNB heb geduwd en die dikke winsten laten zien door alleen te holden. En ik ga beter op de inhoudelijk goede bearmarket gesprekken dan het 15x recyclen van dezelfde plaatjes en tegeltjes.
Door een project op mijn werk dat ik van een zieke collega overneem de afgelopen 3 weekenden doorgewerkt. Daarnaast in mijn directe omgeving iemand die de Kerst niet gaat halen. Dat gaat je allemaal ook niet in de koude kleren zitten.
Met mij persoonlijk gaat het gelukkig erg goed. Ik ga vanaf november een dagje minder werken en meer tijd besteden aan andere zaken die lekker lopen, waar ik energie van krijg en die momentum hebben. Maar het zijn roerige tijden waarbij het soms wel pittig is, maar ergens heb ik dat ook wel weer nodig en ga ik juist goed op zware druk en mooie uitdagingen. Is wel een constante uitdaging om daarbinnen te navigeren en manouvreren en dat zal vast hier en daar eens doordruppelen in mijn berichten, maar zit nou eenmaal in de genen dus heb ik mee te dealen...
Rukapul in "Financiële onafhankelijkheid - Deel 5"
/f/image/H7TDl1lUXbD0PEC4h1PK3iia.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 11-10-2025 13:01 ]
Ik zit gelukkig voor 80% in BTC met weinig shitcoins, maar crypto is ook 75% van mijn vermogen (huis niet meegerekend). Sinds ik in april 2021 ben begonnen heb ik veel in het rood gestaan, maar nu toch wel serieus geld wat ik niet een bear in wil hodlen….Wispe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:54:
[...]
Anti Elppa is niet in paniek. Dus laten wij dat ook niet zijn.
Hahah fantastischKneepie schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:42:
Ik heb nog iets in een doosje gevonden wat wel veel waard schijnt te zijn. [Afbeelding]
Anti Elppa heeft alleen BTC en bovendien een veel lagere gemiddelde aankoopprijs dan de gemiddelde Slow Chatter. Heeft daarnaast ook al meerdere keren winst genomen deze cycle.Wispe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:54:
[...]
Ik zeg daarmee niet, dat je in paniek moet raken. Maar hij heeft een totaal andere uitgangspositie dan de meesten hier. Als je gaat wachten tot Elppa in paniek raakt, heb je waarschijnlijk al behoorlijk wat van je winsten zien verdampen...
Je moet vooral voor jezelf beoordelen of je (deels) wilt verkopen of niet. Zekers als je PF een waarde heeft, die je eigenlijk niet kwijt wilt raken dan is winst nemen geen slecht idee. Als 125k de top was dan verkoop je nu ongeveer 10% onder de top, dan heb je het meer dan prima gedaan deze cycle.
neuh niet in paniek hier. Long is zelfs nog intact. Al stond mijn SL wel aardig in de buurt.Wispe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:54:
[...]
Maar dit hele gebeuren is niet echt goed voor de crypto space natuurlijk. Kijk, als dit het nu eindelijk was, en we hierna gewoon eens 3 tot 6 maanden gaan moonen prima. Maar kansen bearmarkt nemen zo wel toe. Iig einde van de 4 jaar cycle lijkt nu wel zeker. Dat hoeft geen probleem te zijn, en is zelfs in zekere zin positief. Zeker als dat besef komt en mensen het idee los laten, kunnen we stevig omhoog nadat de rust weer wat terug is gekeerd
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bij mij staat ie in de agenda voor 20 Oktober a.s.BeyondThunder schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:27:
Toch wel weer grappig dat ik deze iets van 2 jaar geleden in de agenda zet, en er natuurlijk helemaal niets mee doe "want het gaat zo lekker..."
[Afbeelding]

Er zit een levensgroot verschil tussen een echte maxi en de ‘ik ben maxi maar waag een gokje’ of zelfs ‘full degens’ er alles wat daar tussen in zit. Helemaal als je al vanaf 2013 in btc zit.Wispe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:54:
[...]
Ikzelf heb ook weinig reden om in paniek te raken. Full maxi en inleg is eruit plus enkele keren winst genomen (vanaf 90k). Soort mini-elppa maar dan met een iphone zeg maar
gak zit inderdaad nog ergens tussen de 8-10k. Dat maakt ook enorm uit. Tuurijk, spot in euro is mijn PF nu x00.000,- minder waard dan van de week tijdens de ath. Maargoed, dat heb ik nu al tich x meegemaakt. is maar een getal in exceljvel92 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:09:
[...]
Anti Elppa heeft alleen BTC en bovendien een veel lagere gemiddelde aankoopprijs dan de gemiddelde Slow Chatter. Heeft daarnaast ook al meerdere keren winst genomen deze cycle.
Ik zeg daarmee niet, dat je in paniek moet raken. Maar hij heeft een totaal andere uitgangspositie dan de meesten hier. Als je gaat wachten tot Elppa in paniek raakt, heb je waarschijnlijk al behoorlijk wat van je winsten zien verdampen...
Je moet vooral voor jezelf beoordelen of je (deels) wilt verkopen of niet. Zekers als je PF een waarde heeft, die je eigenlijk niet kwijt wilt raken dan is winst nemen geen slecht idee. Als 125k de top was dan verkoop je nu ongeveer 10% onder de top, dan heb je het meer dan prima gedaan deze cycle.
Dat valt me nog tegen eerlijk gezegd, had ingeschat dat die veel lager zou liggen. Ik zit zelf ergens in de lage 20k regio.anti elppa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:16:
[...]
gak zit inderdaad nog ergens tussen de 8-10k
Maar goed, mijn tasje is natuurlijk veel kleiner.
[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 11-10-2025 13:19 ]
Tsja dat is al snel als je 14k per BTC inlevertanti elppa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:16:
[...]
gak zit inderdaad nog ergens tussen de 8-10k. Dat maakt ook enorm uit. Tuurijk, spot in euro is mijn PF nu x00.000,- minder waard dan van de week tijdens de ath. Maargoed, dat heb ik nu al tich x meegemaakt. is maar een getal in excel
lekker man, ik heb geen flauw idee wat mijn gak isanti elppa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:16:
[...]
gak zit inderdaad nog ergens tussen de 8-10k. Dat maakt ook enorm uit. Tuurijk, spot in euro is mijn PF nu x00.000,- minder waard dan van de week tijdens de ath. Maargoed, dat heb ik nu al tich x meegemaakt. is maar een getal in excel

ik zie euro's en hup een deel gaat naar BTC, dit consistent afgelopen 3 a 4 jaar gedaan
als ik moet gokken is het schatting ~$40k-$45k
nothing stops this train
Amen.jvel92 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:09:
[...]
Anti Elppa heeft alleen BTC en bovendien een veel lagere gemiddelde aankoopprijs dan de gemiddelde Slow Chatter. Heeft daarnaast ook al meerdere keren winst genomen deze cycle.
Ik denk dat ik nu een kratje afneem.Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:40:
Ook maar een kratje XPL gehaald. Samen Rekt gaan roept verbroedering op. Die 0.85 wordt ooit wel getest.[Afbeelding]
we kunnen ook positief bekijken... liq book naar onderen is brandschoon. alle liq ligt boven ons...
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Mooi man. Hier gisteren ook een kratje van bijgekocht.elektriekert schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:25:
[...]
Ik denk dat ik nu een kratje afneem.
:strip_exif()/f/image/J7LpDPmZAwZ5U4WAS6o5vuFY.png?f=user_large)
Ik heb ook een kratje gekocht met USDC’s die ik had gewonnen met rewards op Bybit.elektriekert schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:25:
[...]
Ik denk dat ik nu een kratje afneem.
Nu 36,5 XPL’s in bezit.
Ja, schort alleen aan het volume nu om er echt werk van te kunnen maken.Aeronaut schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:26:
we kunnen ook positief bekijken... liq book naar onderen is brandschoon. alle liq ligt boven ons...
Ik hoor iedereen maar over XPL, ook maar ingestapt...
Nog niet zo heel lang geleden was die het dubbele van nu, dus als dat weer lukt, zijn dat toch wat boodschappen gratis.BeyondThunder schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:47:
Ik hoor iedereen maar over XPL, ook maar ingestapt...
Weekend aanmoderen, maandag laatste dip om toch die fucking cme gap te sluiten. En dan merken we of we terug maar boven gaantomtom901 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:39:
[...]
Ja, schort alleen aan het volume nu om er echt werk van te kunnen maken.
Nu moeten we eerst nog door die zure marketopening van maandag heen, zal nog wel ff dalen paar dagen
Eerst maar kijken of er nog wat nieuws uitkomt op zondag voor de future openings. Crypto heeft zijn verlies al te pakken. markten hebben vrijdagmiddag al gedumpt. Ik weet niet zeker of we nog.. lager gaankbuntu schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 14:05:
Nu moeten we eerst nog door die zure marketopening van maandag heen, zal nog wel ff dalen paar dagen
Dit was al ziek, en dan denken dat we weer dumpen (lager dan eerder mbt BTC), lijkt mij (wishful) thinking
NVRMND
[ Voor 98% gewijzigd door MrMrq op 11-10-2025 14:42 ]
Maktub
Bullcember
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
... klopt, dat is de grapMrMrq schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 14:24:
Hey, zij staan in de plus
Zo, dat was dan part 1.Nubtrix schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:34:
[...]
Halloween![]()
Het lijkt erop dat we eerst naar 105k gaan, voor we naar 150 schieten.![]()
Not. ready. for. this
Part 2 binnen aantal weken
Halloween 150k
:strip_exif()/f/image/tZ6ObnnYek13zWo4CgbqHxTC.png?f=user_large)
Je moet altijd naar het jaartal vragen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Was onder 3k. Maar heb 2 jaar elke maand dca gedaan van 1jan 2019 tot 1 jan 2021. En hele dikke spot buy nov 2022 rond 16k. Daardoor is mijn gak heel veel hogerDomino schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:18:
[...]
Dat valt me nog tegen eerlijk gezegd, had ingeschat dat die veel lager zou liggen. Ik zit zelf ergens in de lage 20k regio.
Maar goed, mijn tasje is natuurlijk veel kleiner.
Ik zou het toch maar even heroverwegen. Kans dat dit het was en het nog veel lager gaat zit er zeker in.
Als ik verkoop gaan we omhoog wedden? Desnoods hold ik de stront de beer door, heb nog een sprankje hoop voor eind dit jaarLoemoes schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:06:
[...]
Ik zou het toch maar even heroverwegen. Kans dat dit het was en het nog veel lager gaat zit er zeker in.
Gisteren even vanop afstand moeten volgen, maar wat een avond was dat. Ik was tot 18u thuis en dan moest ik vertrekken, ik dacht dat we daar zouden uitbodemen.
Blij dat ik me altijd aan mijn plan hou. Mijn trades zijn beide uitgestopt: de short in winst (maar te vroeg), de long in verlies (uiteraard). Toch ben ik tevreden: zonder duidelijk TP of SL zou het vandaag heel anders uitzien.
Spotorders zijn intussen bijna allemaal gevuld, en zelfs één TP is al opnieuw geraakt.
Ik had een spotbuy staan op 101.500, die nu al met +10% winst is verkocht rond 111.800, dat duurde amper een halfuur, geloof ik zonder dat ik zelf tijd had of iets kon doen. Ideaal...
Mijn Elliott Wave is, voor mij, geïnvalideerd.
Ik verwachtte wel een wick, maar niet zó’n wick.
Dacht dat 116K een ideaal koopmoment was, met 114K als ultieme korting, maar daaronder werd het plaatje voor mij ongeldig.
Nu dus opnieuw bekijken welke richting de markt wil nemen.
Was dit de max pain en staan we klaar voor een nieuwe “up-only” fase?
Of blijven we wat rangen nu de balans tussen instappers en winstnemers hersteld is?
Of heeft retail nog wat centjes over na deze onthoofding?
Ik wacht rustig af.
Blij dat ik me altijd aan mijn plan hou. Mijn trades zijn beide uitgestopt: de short in winst (maar te vroeg), de long in verlies (uiteraard). Toch ben ik tevreden: zonder duidelijk TP of SL zou het vandaag heel anders uitzien.
Spotorders zijn intussen bijna allemaal gevuld, en zelfs één TP is al opnieuw geraakt.
Ik had een spotbuy staan op 101.500, die nu al met +10% winst is verkocht rond 111.800, dat duurde amper een halfuur, geloof ik zonder dat ik zelf tijd had of iets kon doen. Ideaal...
Mijn Elliott Wave is, voor mij, geïnvalideerd.
Ik verwachtte wel een wick, maar niet zó’n wick.
Dacht dat 116K een ideaal koopmoment was, met 114K als ultieme korting, maar daaronder werd het plaatje voor mij ongeldig.
Nu dus opnieuw bekijken welke richting de markt wil nemen.
Was dit de max pain en staan we klaar voor een nieuwe “up-only” fase?
Of blijven we wat rangen nu de balans tussen instappers en winstnemers hersteld is?
Of heeft retail nog wat centjes over na deze onthoofding?
Ik wacht rustig af.
Never ever financial advice...
Van HODL plannen in BTC middels DCA naar een FOMO buy in bagger. Bagholder worden en het maar op je af laten komenPinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:17:
[...]
Als ik verkoop gaan we omhoog wedden? Desnoods hold ik de stront de beer door, heb nog een sprankje hoop voor eind dit jaar
Ik zit erin voor de techColdcat schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:18:
[...]
Van HODL plannen in BTC middels DCA naar een FOMO buy in bagger. Bagholder worden en het maar op je af laten komenja dat is echt weer typisch crypto zoals we het kennen!
De tering, ben weer bijgelezen.
Had echt alles gemist. Holy shit.
Gelukkig maakt t voor mijn pf niet veel uit, BTC op 112K is niet zo spannend, nog niet heel lang geleden stond die daar ook. de alts ga ik maar even niet naar kijken.
Wel vervelend voor degene die net posities hadden genomen, hoop dat het je dag/week niet teveel beïnvloed. Pak een biertje, geniet van het zachte weer, het is nu weekend.
Denk vandaag en morgen ff na wat je wil gaan doen, het weekend is over het algemeen rustig qua prijsactie.
@Taro zn theorie klinkt echt wel plausibel. Aan de andere kant- het $140K scenario is wat mij betreft ook nog niet uitgesloten. We gaan het meemaken.
Had echt alles gemist. Holy shit.
Gelukkig maakt t voor mijn pf niet veel uit, BTC op 112K is niet zo spannend, nog niet heel lang geleden stond die daar ook. de alts ga ik maar even niet naar kijken.
Wel vervelend voor degene die net posities hadden genomen, hoop dat het je dag/week niet teveel beïnvloed. Pak een biertje, geniet van het zachte weer, het is nu weekend.
Denk vandaag en morgen ff na wat je wil gaan doen, het weekend is over het algemeen rustig qua prijsactie.
@Taro zn theorie klinkt echt wel plausibel. Aan de andere kant- het $140K scenario is wat mij betreft ook nog niet uitgesloten. We gaan het meemaken.
Al mijn alts hebben een flinke opneuker gehad. Behalve BNB, die staat alweer 7 euro hoger dan mijn verkoop punt.
Het leven van een trader retard. Volg mij voor meer financiële tips en maak money als water wat het afvoerputje instroomt💸
Het leven van een trader retard. Volg mij voor meer financiële tips en maak money als water wat het afvoerputje instroomt💸
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Een scheet van Trump en een 200 miljoen short als aansteker.jostefa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:35:
Wat was de reden van die flash crash gisteren?
Ookal hold je het de beer door, bestaat er een grote kans dat al je drek niet mee de bull ingaat. Kijk maar eens naar de top 100 van elke cycle.Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:17:
[...]
Als ik verkoop gaan we omhoog wedden? Desnoods hold ik de stront de beer door, heb nog een sprankje hoop voor eind dit jaar
Je weet vast wat je doet, maar ik heb immens spijt van de "ik hodl mijn shitcoin de hele bear" mentaliteit.
Inmiddels is al die drek nog minder waard dan het laagste punt van de bear.
Omdat het kan, en met hyperliquid zijn er ongetwijfeld genoeg mensen die hier beter van geworden zijn.jostefa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:35:
Wat was de reden van die flash crash gisteren?
Ik had BNB gekocht voor €900 en verkocht voor €1000 op Bitvavo. Helaas was ik net te laat om ze op te pikken rond de €800. Wel snel geld
Over het algemeen wel. Gisteren was een uitzondering.Don Guacamole schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:29:Het weekend is over het algemeen rustig qua prijsactie.
Weet ik zou het ook niemand aan raden om een alt de bear door te holden, normaal heb ik niet zo,n problemen met uitstappen, er is nog een kans voor eind dit jaar, zo niet kan ik het als nog verkopen. Nieuwe meuk ga ik zwz niet meer kopen plan voor de bear staat vast.Loemoes schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:38:
[...]
Ookal hold je het de beer door, bestaat er een grote kans dat al je drek niet mee de bull ingaat. Kijk maar eens naar de top 100 van elke cycle.
Je weet vast wat je doet, maar ik heb immens spijt van de "ik hodl mijn shitcoin de hele bear" mentaliteit.
Inmiddels is al die drek nog minder waard dan het laagste punt van de bear.
Moeten/mogen we je komende tijd aan deze uitspraak helpen herinneren zodat jij jezelf daar ook echt aan gaat houden? Dus ècht niets meer kopen vanaf nu?Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:43:
Nieuwe meuk ga ik zwz niet meer kopen plan voor de bear staat vast.
Voor mij gaat het laatste beetje BTC er inmiddels ook uit. Het is een mooie tijd geweest, maar ik geloof heilig in de BTC cyclus en ik hou me bij mijn plan. Dat was geen BTC positie meer hebben rond deze tijd. Sowieso is het grootste deel van mijn positie rond BTC75K al omgezet in stenen.
Terugkijkend is dat iets te vroeg geweest, maar het timen van de crypto markt valt niet altijd te rijmen met het timen van de vastgoedmarkt. Ik heb een droom gerealiseerd die zonder crypto niet mogelijk was en dat is de winst hier. Ik neem een spot positie wel weer in zodra we de ergste bear achter de rug hebben.
Terugkijkend is dat iets te vroeg geweest, maar het timen van de crypto markt valt niet altijd te rijmen met het timen van de vastgoedmarkt. Ik heb een droom gerealiseerd die zonder crypto niet mogelijk was en dat is de winst hier. Ik neem een spot positie wel weer in zodra we de ergste bear achter de rug hebben.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Dat mag hoor, ben niet de enige die klaar is met alts, alleen maar beter voor BTC tochGuere schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:46:
[...]
Moeten/mogen we je komende tijd aan deze uitspraak helpen herinneren zodat jij jezelf daar ook echt aan gaat houden? Dus ècht niets meer kopen vanaf nu?
Wel jammer he al die epische gifjes

Toch maar de laatste ethers gedumpt.
Weinig overtuiging deze cycle en nog voor een mooie winst verkocht.
Volgende cycle maar sats stacken, voor nu even rentenieren. Komende tijd geen zorgen of ik hamburgers moet flippen 😉
Weinig overtuiging deze cycle en nog voor een mooie winst verkocht.
Volgende cycle maar sats stacken, voor nu even rentenieren. Komende tijd geen zorgen of ik hamburgers moet flippen 😉
Als ik iedereen hier zo hoor, is het sentiment echt laag, bear is in etc..
Ik denk dat we gaan knallen
Pinsa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:43:
[...]
Weet ik zou het ook niemand aan raden om een alt de bear door te holden, normaal heb ik niet zo,n problemen met uitstappen, er is nog een kans voor eind dit jaar, zo niet kan ik het als nog verkopen. Nieuwe meuk ga ik zwz niet meer kopen plan voor de bear staat vast.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit houdt max één week stand. MaxGuere schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:46:
[...]
Moeten/mogen we je komende tijd aan deze uitspraak helpen herinneren zodat jij jezelf daar ook echt aan gaat houden? Dus ècht niets meer kopen vanaf nu?
Was die 100 % tariffs niet na de sluiting?keanu_ schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 14:14:
[...]
Eerst maar kijken of er nog wat nieuws uitkomt op zondag voor de future openings. Crypto heeft zijn verlies al te pakken. markten hebben vrijdagmiddag al gedumpt. Ik weet niet zeker of we nog.. lager gaan
Dit was al ziek, en dan denken dat we weer dumpen (lager dan eerder mbt BTC), lijkt mij (wishful) thinking
Ik denk het ook. Maar dat is ook hoop natuurlijk.kazzzdafke schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:11:
Tijd zal het leren.
Kan toch niet anders idd. Retail sentiment is geen factor meer, maar de demand via ETF's en instituties is enorm toegenomen. Daarmee ook echt veel minder diepe dips dan een paar cycles geleden.kazzzdafke schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:11:
Wat we aan volatiliteit zien zijn georkestreerde liquidatie events om opportunistische leverage traders op te lichten. Heel fout en illegaal gedrag natuurlijk (naar westerse maatstaven), maar de grondoorzaak is natuurlijk het vele leverage traden zelf. Echt, ook deze wick (want iets anders is het (nog) niet) naar BTC 100k is niet vreemd en mooi om wat oververhitte indicatoren op de futures markt te resetten.
Bottom line is er stijgende vraag naar een vaste hoeveelheid van een asset. Iedereen met een beetje economische kennis weet dat de prijs dan maar 1 kant op kan. HODL.
Er stond al 2.5 jaar SELL SELL SELL op 10-10-2025 in mijn agenda, dus enkel en alleen afgeschaald op datum (verspreid over 60 TP's).
Niet helemaal de top, maar een dag later weer all-in op $112k.
De dood of de gladiolen.
Niet helemaal de top, maar een dag later weer all-in op $112k.
De dood of de gladiolen.
‘Iedereen met een beetje economische kennis’ weet inderdaad dat dit waar is.JPS schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:31:
[...]
Bottom line is er stijgende vraag naar een vaste hoeveelheid van een asset. Iedereen met een beetje economische kennis weet dat de prijs dan maar 1 kant op kan. HODL.
Ook toen BTC van 69k naar 17k flikkerde.
Want laten we eerlijk zijn, die stijgende vraag naar Bitcoin is wel een beetje seizoensgebonden en we naderen de winter.
Maktub
als er maar genoeg beren shortjes openen des te hoger de blow-off top wordtMrMrq schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:59:
[...]
‘Iedereen met een beetje economische kennis’ weet inderdaad dat dit waar is.
Want laten we eerlijk zijn, die stijgende vraag naar Bitcoin is wel een beetje seizoensgebonden en we naderen de winter.
nothing stops this train
Tsja, verstand en emotie gaan niet samen. Maak een plan en houd je er aan, alleen is dat super moeilijk. Verkopen is lastig als de greed Max is. Kijk alleen al in dit forum hoeveel mensen rekt zijn.CHRlS schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:09:
[...]
Je gunt het niemand, maar het is op meerdere fronten ontzettend dom.
Goed, over 3 jaar staan we hoger dan vandaag. Gewoon geduld hebben als t je deze ronde niet is gelukt. Mark my words.
Hij volgt zijn eigen advies aan anderen niet op...Don Guacamole schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:11:
[...]
Tsja, verstand en emotie gaan niet samen. Maak een plan en houd je er aan, alleen is dat super moeilijk. Verkopen is lastig als de greed Max is. Kijk alleen al in dit forum hoeveel mensen rekt zijn.
Goed, over 3 jaar staan we hoger dan vandaag. Gewoon geduld hebben als t je deze ronde niet is gelukt. Mark my words.
Nee, en dat doen er wel meer. Omdat je soms zelf denkt ik kan het beter. “Ik spendeer veel meer tijd aan de charts, lees X, post op reddit etc, dus ik snap wel wat ik doe”- totdat t dus fout gaat..Wispe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:12:
[...]
Hij volgt zijn eigen advies aan anderen niet op...
tja zijn er zoveel die hierin stinken.
Snap ook niet dat ie niet max bv 5% van zijn pf voor leverage gebruikt. Ik zou daar bijvoorbeeld nooit overheen gaan. Beestal is het bij mij nog stukkie lager dan dat. Blaas je de boel op, balen, maar niet het einde vd wereld
Dat dacht ik maandag ook. In before voor de short squeeze. Oh nee de andere kant op.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:05:
[...]
als er maar genoeg beren shortjes openen des te hoger de blow-off top wordt
klopt, als we nu nog weekje rood blijven, en iedereen de handdoek in de ring gooid. Vervolgens de degens die nu net rekt gegaan zijn op longs, short gegaan zijn, gaat dat de brandstof zijn voor het eind schot omhoog.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:05:
[...]
als er maar genoeg beren shortjes openen des te hoger de blow-off top wordt
Ik knal telkens een deel van de winst in een all world. Kan nog steeds omlaag, maar niet waar ik een minuut minder om slaap
kbuntu schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:22:
Ik knal telkens een deel van de winst in een all world. Kan nog steeds omlaag, maar niet waar ik een minuut minder om slaap
:strip_exif()/f/image/hHqafbMALqyEDdIvlmHXB7Sb.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is zeker een mogelijkheid, maar we gaan de wik/CME zeker wel gaan vullen in de komende tijd.anti elppa schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:21:
[...]
klopt, als we nu nog weekje rood blijven, en iedereen de handdoek in de ring gooid. Vervolgens de degens die nu net rekt gegaan zijn op longs, short gegaan zijn, gaat dat de brandstof zijn voor het eind schot omhoog.
Ik denk dat we eerst toch wel naar beneden gaan. Ach, opnieuw, heel interessant wat er gebeurd is.
Zoals ik zei, die wik verwachtte ik, enkel niet ZO.. En je ziet de rest van de markt ook niet, want het lijkt: even bekomen
[ Voor 5% gewijzigd door kazzzdafke op 11-10-2025 17:46 ]
Die gaan we ook wel weer vullen over paar maanden. 100% zeker. Maar verwacht niet op korte termijn. Nouja, ik wil het niet op korte termijn zien. Er is nu al zo ongekend veel schade aangericht, zelfs voor bitcoin is het aan de barre kant. De kansen op einde bullrun, start bear zijn gigantisch toegenomen. Volgende week direct vullen is wel echt de laatste nagel aan de kist als je het mij vraagt.kazzzdafke schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:45:
[...]
Dat is zeker een mogelijkheid, maar we gaan de wik/CME zeker wel gaan vullen in de komende tijd.
Ik denk dat we eerst toch wel naar beneden gaan. Ach, opnieuw, heel interessant wat er gebeurd is.
Zoals ik zei, die wik verwachtte ik, enkel niet ZO.. En je ziet de rest van de markt ook niet, want het lijkt: even bekomen
Er is ook tot op de 3 maanden geen stuiver meer te liquideren onder ons. Op de 6 maanden ga je de 70k wel weer vinden. Er is nu gewoon niet meer zoveel te halen. Boven ons is dat makkelijker, zeker als er de komende tijd meer en meer shorts geopend worden
Morpho staat gewoon in de plus over de laatste 24H, glipt brutaal de top 100 in.
Dikke tech
Dikke tech

OK fair enough, ik heb niet de langere termijn disclaimer er bij gezet. Maar ook op korte termijn denk ik nog niet dat we de beer fase ingegaan zijn. We hebben echt nog niks parabolisch gezien dat lijkt op afgelopen cycles en ik ben er ook nog niet over uit waarom de groei zo lafjes is geweest afgelopen jaar. Zeker als je het afzet tegen andere risk-on assets. Misschien naief, maar ik verwacht dan minstens nog een rotatie.MrMrq schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:59:
[...]
‘Iedereen met een beetje economische kennis’ weet inderdaad dat dit waar is.
Iets met prestaties uit het verleden garanderen geen toekomstig rendament.JPS schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:53:
[...]
Zeker als je het afzet tegen andere risk-on assets. Misschien naief, maar ik verwacht dan minstens nog een rotatie.
Omdat goud, aandelen ath na ath aantikken wil dat niet per definitie zeggen dat het voor crypto ook zo moet uitpakken. Ja, JPowell kan niet anders dan met reet cuts komen. Maar daarmee is de printer nog niet aangezet. We zitten nog steeds in QT, geen QE.
Dus misschien komt die rotatie niet, die verwachte alt season. Zit je dan: crypto gaat de bear in, 4 year cycle blijkt toch te kloppen en niks met een verlengde fiets. Mogen we het over vier jaar nog eens proberen.
Weet nog hoe de omwenteling rond 69k ook gek aanvoelde. Alles en iedereen was: to 100k and beyond. We stonden sneller op 51k dan ooit die 70k+ te zien. Misschien is het een double, triple, quadruple top en tikken we nog een keertje lafjes 130k aan en is het klaar. En als bitcoin klaar is en op zijn gat gaat trekt ie onherroepelijk de rest mee.
Onlangs Binance listing gekregenBTC100K2021 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:52:
Morpho staat gewoon in de plus over de laatste 24H, glipt brutaal de top 100 in.
Dikke tech
Ah die heeft dus spawn protection gekregen van CZ
Nog één negatief tweetje van onze oranje vriend en we gaan weer richting 100K.
Niemand durft te kopen nu na dat geweld van afgelopen nacht.
Pijnlijk duidelijk dat de orderboeken van eigenlijk alle muntjes zeer dun blijken te zijn. Zelfs die van BTC.
Verwacht eigenlijk sowieso nog wel een aanval op die 50WMA.
Niemand durft te kopen nu na dat geweld van afgelopen nacht.
Pijnlijk duidelijk dat de orderboeken van eigenlijk alle muntjes zeer dun blijken te zijn. Zelfs die van BTC.
Verwacht eigenlijk sowieso nog wel een aanval op die 50WMA.
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-10-2025 18:40 ]
Triest maar gamblers gonna gamble.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!