nothing stops this train
Ik postte gisterenavond een bullish video over TAO en nu zijn we 10% up terwijl BTC niet bewogen heeft.Alpina schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 00:54:
[...]
Shitcoin is shitcoin.
Toevallig is TAO de beste shitcoin
We hebben hier mogelijk meer lurkers dan we denken
Over AI gesproken. Iemand de bult recente Sora 2 video's gezien?
Ik heb er goed mee kunnen lachen gisterenavond.
Zie het her en der geshilled worden als BTC maar dan met privacy en het is alsof je BTC koopt na de tweede havling. Het heeft ook dezelfde supply dynamics als BTC.
Interessant om in de gaten te houden. Klinkt eenvoudig uitlegbaar, dus wellicht dat het nog flink kan pompen.
Frozen-North schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:32:
[...]
Over AI gesproken. Iemand de bult recente Sora 2 video's gezien?
Ik heb er goed mee kunnen lachen gisterenavond.
[YouTube: The Weirdest Sora 2 Ai Videos Yet]

Dan maar wat arrr gekocht. Misschien kan die nog wat meepompen op de ZEC hype. Is tenslotte hetzelfde (maar beterjvel92 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:48:
Zcash (ZEC) heeft de afgelopen dagen (en weken) ook een flinke run gemaakt.
Zie het her en der geshilled worden als BTC maar dan met privacy en het is alsof je BTC koopt na de tweede havling. Het heeft ook dezelfde supply dynamics als BTC.
Interessant om in de gaten te houden. Klinkt eenvoudig uitlegbaar, dus wellicht dat het nog flink kan pompen.
Een stapel.Aeronaut schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:51:
@FrambozenTaart wat is de beste methode om een voorraad voedselbonnen te hebben?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zcash hashrate is niet echt groeiende, zal er toch voorzichtig mee zijn.jvel92 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:48:
Zcash (ZEC) heeft de afgelopen dagen (en weken) ook een flinke run gemaakt.
nothing stops this train
Zijn eigenlijk wel echt makkelijke plays. Iedere bull zie je dat opnieuw geshilled worden door grote accounts. Doet toch ook weer een x10 of meer sinds de lows.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:10:
[...]
Zcash hashrate is niet echt groeiende, zal er toch voorzichtig mee zijn.
de pump is al geweest, nu ben je te laat.Nubtrix schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:12:
[...]
Zijn eigenlijk wel echt makkelijke plays. Iedere bull zie je dat opnieuw geshilled worden door grote accounts. Doet toch ook weer een x10 of meer sinds de lows.
nu moet je winst nemen
alle Zcash miners nemen nu winst van hun vaak gratis stroom. prijs ff pumpen om zo Pinsaatjes te lokken
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 10-10-2025 10:17 ]
nothing stops this train
slowtomtom901 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:22:
2 mogelijkheden voor vandaag denk ik, een range of een dikke squeeze van iedereen die nog short zit.
bleed
.
ranging
pain
continues
.
for most
Never ever financial advice...
Dat zeg ik toch?Kol Nedra schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:15:
[...]
de pump is al geweest, nu ben je te laat.
nu moet je winst nemen
Ga ook nu ook niet kopen. Maar wel interessant om te volgen om mogelijk een rit mee te pakken. Het is een vrij simpel narratief, daarmee eenvoudiger uit te leggen dan waarom iemand de nieuwste AI of DeFI ponzi moet kopenKol Nedra schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:10:
[...]
Zcash hashrate is niet echt groeiende, zal er toch voorzichtig mee zijn.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben vannacht de weak hand geweest.zwembroek schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:55:
@Pinsa is wel heel erg stil op dit moment. Zullen we een poll starten? A) Pinsa heeft verkocht met verlies. B ) Fucking diamond hands.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bQn2tqFqZqb9QMhBv5bKvYua.jpg?f=user_large)
The Death or the Gladiolus. Or we are going dead or we receive the gladiolus flower.Alpina schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:59:
[...]
Ik ben vannacht de weak hand geweest.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
dat wordt zovaak geroepen, je moet het eerst gewoon zelf mee maken, je wordt uiteindelijk een maxi
nothing stops this train
The moment you switch to gains.zwembroek schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:55:
@Pinsa is wel heel erg stil op dit moment. Zullen we een poll starten? A) Pinsa heeft verkocht met verlies. B ) Fucking diamond hands.
Ik heb niet verkocht, as told hero or zerozwembroek schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:55:
TAO gaat tenminste upAlpina schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:59:
[...]
[Afbeelding]
Je hebt je STBL ervoor ingeleverd? Ik ruil ze straks voor Bitcoin in wel pas als het op 6 cent staatAlpina schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:26:
[...]
Daar had ik t voor gewisseld inderdaad tnx @Frozen-North
Was de focus even verloren.

Ik ga er van uit dat in het najaar nog iets van een altseason komt of XPL en STBL daar ook aan mee doen is even afwachten.
Bullish ben ik sws want @Gipsy King is terug
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 10-10-2025 11:30 ]
Lijp verhaal wel.Gipsy King schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:08:
[...]
The moment you switch to gains.
[YouTube: MARTIN verdiende 15K per RIPDEAL | Hel of Hotel: Gevangenisportret | EO]
Yes sirPinsa schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:29:
[...]
Je hebt je STBL ervoor ingeleverd? Ik ruil ze straks voor Bitcoin in wel pas als het op 6 cent staat![]()
Ik ga er van uit dat in het najaar nog iets van een altseason komt of XPL en STBL daar ook aan mee doen is even afwachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 10-10-2025 11:32 ]
PAXG in dat gevalMagpie schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:34:
Het is echt goed mogelijk dat de tijd voor alts nog komt. Het zou mij erg verrassen als de vierjarige cycle exact hetzelfde uitspeelt. Impact macro is nu veel groter dan impact halving. En de macro setting is nog steeds meewind. Wat ik nu nog mis is een nieuw narratief, hoop dat dit de debasement trade gaat worden. Als er echt weer momentum in de bitcoinprijs komt, kan het hard gaan omdat ik dan ook verwacht dat de treasury companies er weer beter bij gaan liggen. Dus mijn strategie na al eerder wat winst pakken op 119k blijft hodl. Maar van de alts blijf ik ver weg, geen idee welke ik moet pakken.

Heb zelf toch nog wat zilvermijnen opgepikt misschien zit daar nog een runnetje in.
En $slvr is ook een groot deel fysiek dus die koers volgt ook gewoon.
Al blijft het niet echt fysiek natuurlijk.
We mogen Barry ook bedanken.Alpina schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:26:
[...]
Daar had ik t voor gewisseld inderdaad tnx @Frozen-North
Was de focus even verloren.
https://news.bitcoin.com/...ypto-en-ai-ondernemingen/
Barry.Frozen-North schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:54:
[...]
We mogen Barry ook bedanken.![]()
https://news.bitcoin.com/...ypto-en-ai-ondernemingen/
Bedankt!
Zcash, LTC, RVN, allemaal oude PoW muntjes....FrambozenTaart schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:55:
Rare RVN pomp op bitvaveau.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wat een dikke tech allemaal
nothing stops this train
Je nagels lakken om vervolgens op je hand te gaan zitten tot die slaapt om er volgens losse folders mee te schieten telt niet!Alpina schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:59:
[...]
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ach ja, ik zit ook nog elbow deep in shitcoins. Dat maakt de boel alleen maar saaier. Dit jaar begonnen met investeren in stonks. Een vriend van mij die een jaar eerder begon heb ik uitgelachen. Saaie boomer stonks, dat doe je toch niet? BTC en crypto is veel spannender en geeft veel meer rendement voor het komende jaar. Daar sta je dan met je grote bek....
Trump is de grap van van de eeuw.Liripriscon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:21:
Volgen jullie ontwikkelingen omtrent het bedrijf van de Trump coin? Toch wel de grap van het jaar in mijn ogen. Eerst een coin zonder user base pumpen, trumpen en dumpen. En nu een treasury fund aka sailor strategy starten met als asset je eigen munt.
Waarom is Iren pas in augustus gepost?Durpstick schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:25:
Nee, ben niet nieuw. Tijdje niet gepost hier, maar wel wat gelurked. Maar wat een slappe hap de afgelopen maanden. Dat constante, laffe geschuifel naar een nieuwe ATH, wat dan slapjes 500-1000 dollar hoger gaat en vervolgens meteen weer weken naar beneden of zijwaards.... Waar is het vuurwerk? Ging dit de vorige cycles ook zo en is dit gewoon opwarmen voor de echte show, of hebben de ETFs BTC nu saai gemaakt?
Ach ja, ik zit ook nog elbow deep in shitcoins. Dat maakt de boel alleen maar saaier. Dit jaar begonnen met investeren in stonks. Een vriend van mij die een jaar eerder begon heb ik uitgelachen. Saaie boomer stonks, dat doe je toch niet? BTC en crypto is veel spannender en geeft veel meer rendement voor het komende jaar. Daar sta je dan met je grote bek....
Bummer
Dikke tao
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
DIKKKE TAOOOOOO
Het is maar tijdelijk hoor. Morgen DUNNE TAO!pakkiwakki schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:38:
Nu nog dikke SEI en ik ben blij
Mooi man! Jullie bedenken daar gewoon dingen om niet te werken
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 10-10-2025 14:59 ]
Er zal vast ergens een pullback komen.Echter komt er in december een halving aan waar mensen op anticiperen en nu ZEC ook pompt let men wat meer op calls van Barry Silbert.Coldcat schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:39:
[...]
Het is maar tijdelijk hoor. Morgen DUNNE TAO!
Het zal me niet verbazen als we snel de 500$ aantikken en dan voor de 700$ gaan.
Natuurlijk NFA/DYOR enzo
In TH willen ze net als die EU trekpop de bevolking meer stonks in de maag splitsen bij een nieuw pensioen/belastingstelsel eind dit jaar. Exit liquidity voor onze John.
Ik vertrouw dat voor geen beter dus blijf lekker op de magische oranje internetmunten zitten. En een gouden troon, voor de grote boodschap.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wat klinkt me dat geil in de oren.Frozen-North schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:59:
[...]
Er zal vast ergens een pullback komen.Echter komt er in december een halving aan waar mensen op anticiperen en nu ZEC ook pompt let men wat meer op calls van Barry Silbert.
Het zal me niet verbazen als we snel de 500$ aantikken en dan voor de 700$ gaan.
Natuurlijk NFA/DYOR enzo

anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:21:
vanavond graag nog 125k aub. En dan morgen wellicht neutraal of 1k naar beneden, en dan vrijdag ATH. Volgende week door naar 130 - 135k zone
:gifsicle():strip_exif()/f/image/EqUhEXMmtTdGgUY8FeppbtQp.gif?f=user_large)
Bij welk bedrag gaat jouw tas LTC eruit?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De dag is nog niet voorbij
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik kreeg net een 10% bericht van Bitvavo idd. Met een redelijk altseizoen kan het best richting de 5 a 6$ maar ik zie echt geen nieuwe ath gebeuren.mr.DJ95 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:39:
Prime is wakker. Nog maar 900% te gaan.
blowoff top komt zoiezo wel, er valt immers liquiditeit te halen om shorters te pakken. daarna reversen ze het direct en gaan ze zelf shortenFrozen-North schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:41:
[...]
Ik kreeg net een 10% bericht van Bitvavo idd. Met een redelijk altseizoen kan het best richting de 5 a 6$ maar ik zie echt geen nieuwe ath gebeuren.
nothing stops this train
Never ever financial advice...
Het is verbazend hoeveel mensen weigeren te geloven dat het sowieso is
Ik doe Zoëy zo.Guere schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:26:
[...]
Het is verbazend hoeveel mensen weigeren te geloven dat het sowieso isOoit eens een discussie gehad met iemand die dacht dat ik 'm voor de gek hield, het moest en zou met een "z" zijn want het is ook "zo" en niet "so"...
Ja ik trek dat slecht.Guere schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:26:
[...]
Het is verbazend hoeveel mensen weigeren te geloven dat het sowieso isOoit eens een discussie gehad met iemand die dacht dat ik 'm voor de gek hield, het moest en zou met een "z" zijn want het is ook "zo" en niet "so"...
Mijn vrouw zei altijd fonducie in plaats van fiducie. Heb toen een scheiding overwogen maar heb het dr toch af kunnen leren.
Is overigens een halve fries dus ik heb wat milder geoordeeld.
Duits voor hoe dan ook: het woord dat je zegt als je al besloten hebt en de rest maar mag meeliften.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik denk dat XPL wel gaat meedoen. Stijging van 6 cent naar 20 cent verwacht ik. Bullish,Pinsa schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:29:
[...]
Je hebt je STBL ervoor ingeleverd? Ik ruil ze straks voor Bitcoin in wel pas als het op 6 cent staat![]()

Wat was de announcement van 5 uur?Frozen-North schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:06:
Natuurlijk moet die oranje shitcoin het feestje weer verpesten
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat heeft ie gewauweld dan?sjorremans schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:18:
Rekt door trumpie, heerlijk
Wat nu weet dan?sjorremans schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:18:
Rekt door trumpie, heerlijk
Gok eerder gewoon wintermute binance getrol
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
China is agressief aan het worden en dreigt daardoor met hele hoge tariffs
JUST IN: 🇺🇸🇨🇳 President Trump threatens a "massive increase of tariffs on Chinese products coming into the United States."
[ Voor 23% gewijzigd door sjorremans op 10-10-2025 17:21 ]
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!