Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 19:59:
[...]
Tnx Kol ik heb pas -25% achter de oren alleen vandaag al
/f/image/3ChHVAd2uwaIMYPlB5eA5inP.png?f=fotoalbum_large)
Grapje he
[...]
oh jee, toch niet die XRP.. XFO, X...nogwat he?Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 19:59:
[...]
nothing stops this train
Het is allemaal wat zwak voor mijn gevoel. Paar procentjes erbij en dan weer eraf. Snap dat het voor traders prima is, maar voor mij zijn het opportunity kosten als ik te lang moet holden, dan laat ik dat geld liever elders zijn werk doenjvel92 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 19:58:
[...]
Ter aanvulling: niet het basisscenario voor mij, maar wel iets waar ik rekening mee hou. Zou in de huidige fase van vier-jaar-cyclus wel wat kracht willen zien en overtuigend een nieuwe ATH maken. Niet marginaal een nieuwe ATH neerzetten om vervolgens weer in elkaar te zakken.
Bij uitblijven van kracht wordt de cyclus vanzelf een "self fulfilling prophecy" en gaat men verkopen op basis daarvan. Als de crypto natives dat al niet aan het doen zijn. De ETF boomers kopen deze week wel stug door, dat is dan weer positief.
Triple XKol Nedra schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:01:
[...]
oh jee, toch niet die XRP.. XFO, X...nogwat he?
waar dan? alles staat op een ATHkbuntu schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:03:
[...]
Het is allemaal wat zwak voor mijn gevoel. Paar procentjes erbij en dan weer eraf. Snap dat het voor traders prima is, maar voor mij zijn het opportunity kosten als ik te lang moet holden, dan laat ik dat geld liever elders zijn werk doen
nothing stops this train
Maar dan ga je er dus vanuit dat het ergens anders wel moon gaat? Voor hetzelfde geld moet je daar ook even wat geduld hebben.kbuntu schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:03:
[...]
Het is allemaal wat zwak voor mijn gevoel. Paar procentjes erbij en dan weer eraf. Snap dat het voor traders prima is, maar voor mij zijn het opportunity kosten als ik te lang moet holden, dan laat ik dat geld liever elders zijn werk doen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Met het rendament op Bitcoin hebben we het niet over een paar procentjes. Al helemaal niet als je kijkt over de gehele cyclus. Je hoeft er bovendien vrij weinig moeite voor te doen. YTD wellicht niet helemaal wat iedereen had verwacht, maar als je hebt bijgekocht in maart/april is dat toch lekker.kbuntu schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:03:
[...]
Ik zit nu op dik 40% rendement per jaar afgelopen cycle. Ik ben benieuwd waar het gras nog groener is.kbuntu schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:03:
[...]
Rendament*GioStyle schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:15:
[...]
Ik zit nu op dik 40% rendement per jaar afgelopen cycle. Ik ben benieuwd waar het gras nog groener is.
Wispe schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:19:
[...]
Rendament*
Voor straf moet je nu in een hoekje gaan zitten.
[...]
Aandelen rheinmetall, Nvidia, nebius, etc.GioStyle schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:15:
[...]
Ik zit nu op dik 40% rendement per jaar afgelopen cycle. Ik ben benieuwd waar het gras nog groener is.
Daar doen BDSM lovers het ook voor
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zonder entry kun je ook geen winst of verlies maken, de balans maak ik over een paar weken opColdcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:30:
[...]
Daar doen BDSM lovers het ook voorCrypto schijnt er prefect voor te werken. Vraag zwembroek maar, geen operatietafel meer nodig
Zit je nu vooral in die XPL drek of ook nog andere meuk?Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:32:
Zonder entry kun je ook geen winst of verlies maken, de balans maak ik over een paar weken op
Je wordt gewoon genaaid met die kutmunten en die stoere praatjes op X.
Guere schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:34:
[...]
Zit je nu vooral in die XPL drek of ook nog andere meuk?
XPL heb ik gehad, nu STBL, moet wel zeggen dat die ‘nieuwe’ altcoins harder rekt gaan als de oldskool altcoinsGuere schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:34:
[...]
Zit je nu vooral in die XPL drek of ook nog andere meuk?
Ja zo'n mooi oude kassabel.zwembroek schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 17:12:
Ik mis toch wel het Kucoin gokkast geluid wanneer een order werd gevuld. Good old times.
Tsja, -25% op een dag is natuurlijk niet niets, dus daar schrok ik wel beetje van omdat je tijdje terug zo standvastig was dat je ging afwachtenPinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:40:
XPL heb ik gehad, nu STBL, moet wel zeggen dat die ‘nieuwe’ altcoins harder rekt gaan als de oldskool altcoins
Morgen komt een anouncement. Dikke pains = Dikke gains!Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:40:
[...]
XPL heb ik gehad, nu STBL, moet wel zeggen dat die ‘nieuwe’ altcoins harder rekt gaan als de oldskool altcoins
Nee man zeker niet, ik voel mee voor @Aeronaut die zit er met wat meer in als mij, oprecht ik gun niemand rektheid. Ik ga het wel uitzitten met dit zakje we zien wel hoe dat afloopt.Guere schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:42:
[...]
Tsja, -25% op een dag is natuurlijk niet niets, dus daar schrok ik wel beetje van omdat je tijdje terug zo standvastig was dat je ging afwachtenHopelijk heb je niet teveel in die STBL gegooid?
Maar op basis waarvan stap je dan in zo’n coin vraag ik me af?Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:40:
[...]
Pinsa verteld:tomtom901 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:49:
[...]
Maar op basis waarvan stap je dan in zo’n coin vraag ik me af?
De overtuigende nfa verhalen in de slowchat.tomtom901 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:49:
[...]
Mijn market buy op RMRK blijft legendarisch. Schrok me helemaal de pleuris. Dacht dat het een limit order was. Met mijn hele USDT voorraad die ik daar had staan. Leek alsof ik de jackpot had gewonnen zoveel pling pling pling pling pling. Iets van 14 pagina's aan orders. Hart in de keel. Market sell zat er daarna niet in.Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:41:
[...]
Ja zo'n mooi oude kassabel.
Ik ben vergeten of die nou ook harder ging met grotere orders.
Iets met buy the rumor, sell the news.. het putje is nog wat dieper vermoed ik.Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:44:
[...]
Morgen komt een anouncement. Dikke pains = Dikke gains!
zwembroek schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:52:
[...]
Mijn market buy op RMRK blijft legendarisch. Schrok me helemaal de pleuris. Dacht dat het een limit order was. Met mijn hele USDT voorraad die ik daar had staan. Leek alsof ik de jackpot had gewonnen zoveel pling pling pling pling pling. Iets van 14 pagina's aan orders. Hart in de keel. Market sell zat er daarna niet in.
niet teveel ermee zitten. deze malloot is wat gewend qua swings... en koopt meestal paar dagen te vroeg om altijd een vrije val dip achter zn kiezen te krijgen -.-Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:47:
[...]
Nee man zeker niet, ik voel mee voor @Aeronaut die zit er met wat meer in als mij, oprecht ik gun niemand rektheid. Ik ga het wel uitzitten met dit zakje we zien wel hoe dat afloopt.
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Harder rekt DAN!Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:40:
[...]
Daarom zijn er zoveel shitcoins!Aeronaut schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:57:
[...]
niet teveel ermee zitten. deze malloot is wat gewend qua swings... en koopt meestal paar dagen te vroeg om altijd een vrije val dip achter zn kiezen te krijgen -.-
Ik schrik eigenlijk vooral dat je dacht dat Pinsa standvastig zou zijn en blijven afwachtenGuere schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:42:
[...]
Tsja, -25% op een dag is natuurlijk niet niets, dus daar schrok ik wel beetje van omdat je tijdje terug zo standvastig was dat je ging afwachtenHopelijk heb je niet teveel in die STBL gegooid?
Intern overleg op de afdeling altcoins en research, zit jij nog in alts of only BTC?tomtom901 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:49:
[...]
Vooral dat ja. En narekenen wat de schade is. Wonder boven wonder nog met winst de deur uit kunnen doen.Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:57:
[...]
terwilj je door de puinhoop probeerd te begrijpen wat er precies misgegaan is
Ook mooi afgelopen met die bende:
[Afbeelding]
BTC only maar heb geprobeerd @Aeronaut te redden met een market buy xpl voor €100Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:02:
[...]
Intern overleg op de afdeling altcoins en research, zit jij nog in alts of only BTC?
Jij durft.tomtom901 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:05:
[...]
BTC only maar heb geprobeerd @Aeronaut te redden met een market buy xpl voor €100
Schrale atser man met 100 euro dat is niks, en wel een Porsche rijden hetomtom901 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:05:
[...]
BTC only maar heb geprobeerd @Aeronaut te redden met een market buy xpl voor €100
Geef het liever uit aan benzine dan een shitcoin maarja take one for the team hePinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:07:
[...]
Schrale atser man met 100 euro dat is niks, en wel een Porsche rijden he
Ja ik zag het gezelschap laatst in Maaskantje voorbij rollen. Uitlenen aan vrienden vertelde hij vol trots. Nu leek het er meer op alsof de brandstof op was en ze om de beurt een stukje mochten rijden. Veel gehijg en gepuf.Pinsa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:07:
[...]
Schrale atser man met 100 euro dat is niks, en wel een Porsche rijden he
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Volgens mij mogen wij de afgelopen 5 dagen niet mopperen met IREN.kbuntu schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:03:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
@kbuntu zit al in een MOON assetzwembroek schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:07:
[...]
Maar dan ga je er dus vanuit dat het ergens anders wel moon gaat? Voor hetzelfde geld moet je daar ook even wat geduld hebben.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik lach me de ballen uit mn broek weer als dat lukt.tomtom901 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:01:
Eens kijken off we deze 4h candle groen kunnen maken.
They who buy the dip, deserves the rip.
Noem je nu mijn aandelen PF opknakworst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:21:
[...]
Aandelen rheinmetall, Nvidia, nebius, etc.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het begint van te piepen en kraken bij onze shitcoin broeders! Ze hebben wat hopium nodig!anti elppa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:47:
Ik was ff 5h uit de lucht. Bier en eten enzo. Nog wat gemist?
Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:51:
[...]
Het begint van te piepen en kraken bij onze shitcoin broeders! Ze hebben wat hopium nodig!
Pohhh daar kan geen invoegstrook hopium voor zorgen ben ik bangColdcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:51:
[...]
Het begint van te piepen en kraken bij onze shitcoin broeders! Ze hebben wat hopium nodig!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:58:
[...]
Pohhh daar kan geen invoegstrook hopium voor zorgen ben ik bang
Je moet het in een perspectief zien. De alts zijn uberhaupt nooit bewogen en daar is het ook nog geen tijd voor.Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:51:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 09-10-2025 22:10 ]
Maar hebben we nog maanden? De Bitcoin cycle loopt tegen z'n eind en als Bitcoin gaat dalen gaan de alts nog veel harder rekt.keanu_ schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
Je moet het in een perspectief zien. De alts zijn uberhaupt nooit bewogen en daar is het ook nog geen tijd voor.
Btc first, eth volgt, daarna de rest
Ik zie kansen, gelukkig genoeg in maanden
Als dat ook de volgorde in de PF is, is er ook nooit zoveel aan de hand.keanu_ schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
Je moet het in een perspectief zien. De alts zijn uberhaupt nooit bewogen en daar is het ook nog geen tijd voor.
Nog 2 maand m’n vriend. Misschien nog een maand extra maar dan gaat het wel REKT.keanu_ schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
Heb nog wat TAO te koop, ga ik niet redden in 2 maanden.Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:23:
[...]
Nog 2 maand m’n vriend. Misschien nog een maand extra maar dan gaat het wel REKT.
Olieprijs is ook downwards bijgesteld naar de $50 volgend jaar als er een supply hit komt. Het gaat een strenge winter worden!
Alpina schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:25:
[...]
Heb nog wat TAO te koop, ga ik niet redden in 2 maanden.
Zacht prijsje.
[ Voor 63% gewijzigd door Coldcat op 09-10-2025 22:40 ]
Lets kill those shorters!!!! Full attack!Aeronaut schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:40:
XPL First! Wat een prestatie jongens (en dame). Dit hebben we met zn allen gedaan!
[Afbeelding]
[ Voor 94% gewijzigd door Coldcat op 09-10-2025 22:53 ]
Op basis waarvan concludeer je dat alts nooit hebben bewogen? Zie onderstaande TOTAL3 (crypto market cap zonder BTC en ETH). Er is een behoorlijke move gemaakt van de bodem in 2022 naar nu. We staan op het hoogste punt ooit.keanu_ schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
20 mil afgelopen 24 uur. Belachelijk wat voor degens het zijn 😭Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:46:
[...]
Lets kill those shorters!!!! Full attack!
Een kratje XPL, vaag.. is dat dan 20 euro ?, iets meer dan 30 stuks van die kak, en als ie dan 0.85 cent aantikt wat win je dan precies?Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:40:
Ook maar een kratje XPL gehaald. Samen Rekt gaan roept verbroedering op. Die 0.85 wordt ooit wel getest.[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Langzaam inladerren manVis schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 23:00:
[...]
Een kratje XPL, vaag.. is dat dan 20 euro ?, iets meer dan 30 stuks van die kak, en als ie dan 0.85 cent aantikt wat win je dan precies?
Wtf, man
Goede stijging die eerste. 2022?jvel92 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Op basis waarvan concludeer je dat alts nooit hebben bewogen? Zie onderstaande TOTAL3 (crypto market cap zonder BTC en ETH). Er is een behoorlijke move gemaakt van de bodem in 2022 naar nu. We staan op het hoogste punt ooit.
De afgelopen jaren hebben we: AI tokens gehad, SOL heeft een gigantische run gemaakt, Hype, XRP, meme coins en de afgelopen paar dagen was het alt-season op de Binance Smart Chain. Een narrative heeft het afgelopen jaar niet langer vol gehouden dan enkele dagen. Maar je kunt moeilijk zeggen dat alts nooit bewogen hebben.
[Afbeelding]
Coldcat schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 23:03:
[...]
Langzaam inladerren man
Dit was de tweede order om op een rond getal uit te komen. Fucking autist hier af en toe.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 09-10-2025 23:53 ]
nothing stops this train
Correctie zeker mogelijk. Zilver ook.Kol Nedra schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 23:56:
de top is in: MSM heeft het erover:
[YouTube: Moeten we ons goud terughalen uit Amerika? | LUBACH]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq