[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 273 274 Laatste
Acties:

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:56

Muzzy

Aan het dieken

Guere schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:42:
[...]

O+ Nooit verliefd worden op je shitcoin, Muzzy!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DS-9YYvUizvoRN7rXno8R-94HKE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aCV7ZNV1kuRQfelLYpWp3cuM.jpg?f=fotoalbum_large

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T3wO80qSV38DokWqv8nGDEEhPp8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mkNGCpjAzXS6ltyYOF7W1I6Q.gif?f=user_large

Dipdag begint vroeg

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 09-10-2025 06:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
De markt staat in de plus op 24H basis :9

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 08:01
John245 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 06:18:
[...]

De markt staat in de plus op 24H basis :9
Bitcoin staat er nog mooi bij, sommige alts niet :>

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:46
boomers still buying

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/du_nE0hJg2wuR-YgWmRShsTtlek=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xaOKfmLnMSccOCqBYKqUyB4p.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Bitcoin moet eigenlijk ff die wick van maandag vullen, dan bouncen rond 119 voor ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 06:34:
Bitcoin moet eigenlijk ff die wick van maandag vullen, dan bouncen rond 119 voor ATH
das een mini wick van nog geen 1k. Zie geen enkele reden waarom we dat zouden moeten doen. Had ie nu 3 a 4k geweest dan had dat idd gekunt. Sowieso ben ik niet zo van de wick vul theorie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 06:48:
[...]

das een mini wick van nog geen 1k. Zie geen enkele reden waarom we dat zouden moeten doen. Had ie nu 3 a 4k geweest dan had dat idd gekunt. Sowieso ben ik niet zo van de wick vul theorie
Zit meer achter, ik wil nog 1 snelle drive down zien om alle liq te pakken, rsi echt goed te resetten en dan weer up. 123k bleek de resistance ook zoals ik gisteren al dacht, nu nog een kans om de trading bag opnieuw te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 06:51:
[...]

Zit meer achter, ik wil nog 1 snelle drive down zien om alle liq te pakken, rsi echt goed te resetten en dan weer up. 123k bleek de resistance ook zoals ik gisteren al dacht, nu nog een kans om de trading bag opnieuw te vullen :)
ah zo. Nee die gedachte kan ik me wel in vinden verder. RSI nog wat verder naar beneden is prima. Al zit meeste liquiditeit tussen de 120,3 en 121. Zie hem niet zo snel naar 119k gaan. Mega wick is er niet genoeg liquiditeit voor. Ook de plek waar we vandaan komen zal niet genoeg extra vuurwerk geven. Veel degen longers zullen wel ff klaar zijn nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 06:53:
[...]

ah zo. Nee die gedachte kan ik me wel in vinden verder. RSI nog wat verder naar beneden is prima. Als zit meeste liquiditeit tussen de 120,3 en 121. Zie hem niet zo snel naar 119k gaan. Mega wick is er niet genoeg liquiditeit voor. Ook de plek waar we vandaan komen zal niet genoeg extra vuurwerk geven. Veel degen longers zullen wel ff klaar zijn nu
Ik bedoelde ook in de 119 dus niet 119.0 perse. Dat is best plausibel als we 120.2 pakken en er wat liq’s plaatsvinden

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07:43
Aeronaut meldt zich voor publieke service :')

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Aeronaut schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 07:17:
0,50 cent soon

Dan koop ik ook een flufje van dat nieuwe spul.

Tot die tijd, tip:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2HRhwJGR1vxHa2Wsx74WuhGm8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eJOyfiJhNc6V3c64jzhCcNia.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:11
Aeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:13:
XPL is het meest rare crypto die ik in lange tijd heb gezien..

7.4 miljard aan volume.
cmc rank 94
alleen usdt,btc,eth,usdc en sol moet hij voor laten qua volume... WTF spoken ze uit bij binance/bybit (same goed voor 5B)
https://www.coingecko.com/nl/highlights/high-volume

en nee perps zijn niet de volume maker, zijn spot. leip. zou me niet verbazen dat het DE runner van deze cyclus wordt.

gewoon super slome prijsbeweging.. lijkt bitcoin wel
Nu tevreden? -9% vannacht :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07:43
Ja en nee, schoongeveegd maar had het geduld niet meer dat 79 zou komen 😂

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Aeronaut schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 07:42:
[...]

"Good time to lower your spot bag bro"

GAK verlagen it is

Als Bitcoin vandaag een natte scheet laat vanwege donderdag, gaan we nog wel wat lager

[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 09-10-2025 07:47 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Is goed, wanneer kan je beginnen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kontje verkopen onder de brug?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Darrell schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 07:50:
[...]

Kontje verkopen onder de brug?
Van rekt gaan naar wat niet rekt dat scheurt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 08:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wyRCn6PLGj2CYZLMyaBJAgPmmpU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YI2H58oVEdPjMCQuMH3xEWoI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Aeronaut schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 07:42:
[...]

Maar we hadden de levels wel bepaald @Aeronaut. Dan waren de orders nu mooi gevuld. Nu uitkijken dat we de liquiditeit tussen de 0,70 / 0,80 niet ophalen. @Vis In theorie gaan alle IPO/ICO launches -70% vanaf de high.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Dit vind ik nou peak Slowchat.

Iemand verliest zijn reet en wordt daarna helemaal kapot gememed.

Memezout in de wond strooien.

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Maar goed niets aan te doen. Gister gelukkig mijn grootste bag PUMP weer kunnen lozen. Maar mijn long staat zwaar onder water. Ik zie ook de 119k wel op de kaart komen. Maar wat marge toevoegen. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tl37pIOpZ-JPCB9KYiFTXTD1Rds=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ehEz6k0V6bhtCT0UvaxE9w38.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 08:21
BTC100K2021 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:07:
Dit vind ik nou peak Slowchat.

Iemand verliest zijn reet en wordt daarna helemaal kapot gememed.

Memezout in de wond strooien.

O+
Memes fungeren hier juist als een hart onder de riem :) Zie het juist meer als medeleven, hoe hard de grap soms ook is. De namen doen er in die zin ook niet zo toe: iedereen weet in deze ponzi dat morgen jouw naam in die meme kan staan.

Gisteren ging het nog over wat nieuwe mensen wel niet moeten denken als ze hier binnenkomen. Waar men zich vaak nog het meest over verbaast is dat de SC lachend ten onder gaat als op zo'n -20% dag alles keihard rekt gaat. Het is hier al een paar keer gebeurd dat mensen niet begrijpen waarom je daar om kan lachen. Is ook niet leuk, en individueel iemand daarop uitlachen gebeurd ook hier absoluut niet, maar gebroederlijk en met een lach ten onder gaan is gewoon een ding hier. Die eeuwige memes van Leonardo en Titanic band zijn gewoon waarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:08:
Maar goed niets aan te doen. Gister gelukkig mijn grootste bag PUMP weer kunnen lozen. Maar mijn long staat zwaar onder water. Ik zie ook de 119k wel op de kaart komen. Maar wat marge toevoegen. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WdomnDCn69UpAZmXYEESwlIcqao=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9FCXVlOoLNAR61raOdV7UP8a.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 273 274 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!