Goud 4075 dollar voor een ounce. Lijken wel tulpenbollen.
Koop dan kwaliteit die je kunt hodlen!zwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:18:
Zo PUMP sell gehit. Mooie dikke candle. Weg met die troep.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Peter Schiff zit al wekenlang de sjorremans uit te hangen in de lokale Bruna Target. Iedere dag wel meerdere "it went up again!" posts. Ook beetje zuur richting Bitcoin nog steeds, maar goed dat hoort erbijknakworst schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:31:
Goud 4075 dollar voor een ounce. Lijken wel tulpenbollen.
Enige waar hij wel gelijk in heeft is dat Wall Street de signalen blijkbaar niet helemaal doorheeft, net als alle vorige keren dat de hele bende in elkaar donderde. Ja edelmetalen zijn nu ook een beetje een hype, maar er zit natuurlijk veel meer achter. Vertrouwen in de currencies ebt steeds sneller weg.
die notulen doen 99% van de keren niets met de markten. Is gewoon meer van wat ie paar weken terug allemaal riep. Enige wat nu belangrijk is is de de volgende fomc meeting. Maar 2 cuts zijn voor nu eigenlijk gewoon zeker. En, zeker de aandelen markten, dat lijkt nu ingeprijst te wordenkbuntu schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:36:
De FED notulen zijn er bijna? Hoop dat Powell niet te bearish was tijdens de vergadering
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oke ga ik weer chillen 😁anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:38:
[...]
die notulen doen 99% van de keren niets met de markten. Is gewoon meer van wat ie paar weken terug allemaal riep. Enige wat nu belangrijk is is de de volgende fomc meeting. Maar 2 cuts zijn voor nu eigenlijk gewoon zeker. En, zeker de aandelen markten, dat lijkt nu ingeprijst te worden
Ga lekker verder MasterBeren man! Tijd voor de bulls nu!
Paar bankjes winst mooi toch. En ik liet me teveel gaan. Te dikke bedragen. En ik zie de BTC.D nog wel hoger gaan. Plus de USDT.D chart zint me niet. Maar ik ga er verder niets over zeggen. Geen zin om te beren.
[ Voor 32% gewijzigd door zwembroek op 08-10-2025 19:50 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gister nog een 10x long geopend op een shitcoin. Positie van 11k. Die had het zwaar de afgelopen 12 uren. Bijna weer break even. Nog maar even voorzichtig met shitcoins. Het is nog geen long alles season.
STBL hou ik wel @Coldcat. Kwaliteit druipt eraf.
JP Morgan lanceert inderdaad het begrip "debasement trade". Inclusief allocatie naar goud en bitcoin. YANBEBTC100K2021 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:09:
https://finance.yahoo.com...-continues-183552209.html
Gold climbs over $4,000; silver, bitcoin surge as 'debasement trade' flight to havens continues
Het besef lijkt toch wat breder in te dalen momenteel.
Ik hoop, als dit start wave 5 is, dat iedereen zijn zakken vol steken.
Wave 5 moet wel knallen zoals wave 3, dus ik twijfel nog op een pullback om dan te vlammen..
Wave 5 moet wel knallen zoals wave 3, dus ik twijfel nog op een pullback om dan te vlammen..
Never ever financial advice...
zwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:58:
/f/image/hdedTuvKEasbSmQmyS1yrKf0.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk dit:kazzzdafke schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:10:
:strip_exif()/f/image/3y8xPVwqe7dC3FjirA6LR7yb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik krijg een beetje het idee dat $STBL de nieuwe Astr,Rmrk,Glmr,Celr,Mode,Tooker $Root is, zou me niks verbazen als menig SC-er die de laatste dagen heeft toegevoegd..zwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:58:
GLMR teken ik voor.Don Guacamole schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:18:
[...]
Ik krijg een beetje het idee dat $STBL de nieuwe Astr,Rmrk,Glmr,Celr,Mode,Tooker $Root is, zou me niks verbazen als menig SC-er die de laatste dagen heeft toegevoegd..
Hoe kijk je tegen deze wave setup van Cred aan? Indien je niet bekend met hem bent: voor crypto hij is zo'n beetje koning Elliott wave. Zijn videos zijn in het verleden hier ook wel vaker voorbij gekomen. Ik hecht niet per se meer waarde aan zijn analyses dan andere, maar hij duikt er wel diep in en licht al z'n keuzes goed toe.kazzzdafke schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:10:
Vond het leuk dat je de afgelopen dagen vooral op de wave aan het focussen was, maar het viel mij wel op dat bijvoorbeeld Cred de huidige situatie net iets anders intekent. Dat we nu pas starten met de volgende subwave.
zwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:58:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/aleNcVR07AJbXlcDpPVCktLd.gif?f=user_large)
Stiekeme exit liquiditeit creëren.Don Guacamole schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:18:
[...]
Ik krijg een beetje het idee dat $STBL de nieuwe Astr,Rmrk,Glmr,Celr,Mode,Tooker $Root is, zou me niks verbazen als menig SC-er die de laatste dagen heeft toegevoegd..
Guere schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:20:
[...]
Hoe kijk je tegen deze wave setup van Cred aan? Indien je niet bekend met hem bent: voor crypto hij is zo'n beetje koning Elliott wave. Zijn videos zijn in het verleden hier ook wel vaker voorbij gekomen. Ik hecht niet per se meer waarde aan zijn analyses dan andere, maar hij duikt er wel diep in en licht al z'n keuzes goed toe.
Vond het leuk dat je de afgelopen dagen vooral op de wave aan het focussen was, maar het viel mij wel op dat bijvoorbeeld Cred de huidige situatie net iets anders intekent. Dat we nu pas starten met de volgende subwave.
Ik zit fully in STBL, er komt een hoop aan deze maand dus be prepared, geen shill overigens.
:strip_exif()/f/image/zFyoQyHc1srk34gTyWRLXZJX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zFyoQyHc1srk34gTyWRLXZJX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yhj6MvAaGwxTFtSCKpg8k7Mm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Pinsa op 08-10-2025 20:27 ]
Buiten een EW count zelf snijdt dat wel hout als een area om te backtesten.Guere schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:20:
[...]
Hoe kijk je tegen deze wave setup van Cred aan? Indien je niet bekend met hem bent: voor crypto hij is zo'n beetje koning Elliott wave. Zijn videos zijn in het verleden hier ook wel vaker voorbij gekomen. Ik hecht niet per se meer waarde aan zijn analyses dan andere, maar hij duikt er wel diep in en licht al z'n keuzes goed toe.
I don't wana know!!knakworst schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:13:
MNT dikke ath.
ik had een gak van ~$0.40 en het was een grote stack, alles verkocht op ~$0.76
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PJK2VyJkUwD7iGaz6YmDFaps.gif?f=user_large)
en met deze stijgingen had het met gemak mijn LTC bag overtroffen

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2025 20:28 ]
nothing stops this train
Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:23:
Ik zit fully in STBL, er komt een hoop aan deze maand dus be prepared, geen shill overigens.
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/A8ea6dpW5ay2UNcGSwarg8dt.gif?f=user_large)
Munt van de dag!Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:23:
[Afbeelding]
Hoeveel van die coins heb je wel niet gehad afgelopen 40 dagen?
Zo eindigen de meeste bij Pinsa Trading Inc.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mxYPNwNXv1fXm8PKmIZmm831.gif?f=user_large)
Eruit voor penetration phase!
Mag weg
[ Voor 97% gewijzigd door Coldcat op 08-10-2025 20:29 ]
Pfoe ik heb een secateresse nodig om dat bij te houden.Coldcat schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:27:
[...]
Munt van de dag!
Hoeveel van die coins heb je wel niet gehad afgelopen 40 dagen?
Zo eindigen de meeste bij Pinsa Trading Inc.
[Afbeelding]
Ik heb verkocht!Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:29:
[...]
Pfoe ik heb een secateresse nodig om dat bij te houden.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lYcuP8kz6VD2cifXSMcP0ZRB.gif?f=user_large)
Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:29:
[...]
Pfoe ik heb een secateresse nodig om dat bij te houden.
Van zwembroek trading inc.
Approved!Alpina schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
[Video: The meeting with the boss again | #secretary #blonde #office #officework #coworker]
Hebben jullie toevallig nog vacatures? Ik vraag dit voor een vriend..Alpina schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
[Video: The meeting with the boss again | #secretary #blonde #office #officework #coworker]
Hé… das nieuw! Je kan er op klikkenAlpina schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
Ik maar denken dat het de volgende scam is totdat ik het laatste zinnetje las. External audit in progress. 2(!!!) zelfs (zooo 2021). All in!Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Al die punten daar zijn toch al exact 7.238.367 andere munten met exact dezelfde "roadmap" van? Zucht.
Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:38:
[...]
Ik maar denken dat het de volgende scam is totdat ik het laatste zinnetje las. External audit in progress. 2(!!!) zelfs (zooo 2021). All in!
Al die punten daar zijn toch al exact 7.238.367 andere munten met exact dezelfde "roadmap" van? Zucht.

Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:38:
[...]
Ik maar denken dat het de volgende scam is totdat ik het laatste zinnetje las. External audit in progress. 2(!!!) zelfs (zooo 2021). All in!
:strip_exif()/f/image/04kTTJRh001k0jJTAdSppUb4.jpg?f=fotoalbum_large)
Je moet de hype volgen, dat is de enige optie om geld met alts te verdienen.Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:38:
[...]
Doe je dat niet, blijf je zitten met bags die naar zero gaan.
Ik gok dat dit feestje hooguit een maand duurt, daarna exit.
nou BNB......leg-up of rejection? ik ga bijna plukje verkopen
nothing stops this train
Je voelt het ongemak gewoon:Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:38:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kUEDUdvjSQ8ceIzslpKL7SXW.jpg?f=user_large)
Ik krijg zin in een BIFI worst!
Kol Nedra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:43:
nou BNB......leg-up of rejection? ik ga bijna plukje verkopen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZGdVVOSoKpq82B2fhdF2pLle.gif?f=user_large)
Nu we het toch over BNB hebben zit er iemand in Form? Er worden crazy veel memes op gelaunched, heeft pump fun de laatste 24uur van de troon gestoten
:strip_exif()/f/image/qZKZDa26qpZnCAWN3OLq30i5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AvbWXeIjPNbKqUPKphcpfhkc.jpg?f=fotoalbum_large)
https://coinmarketcap.com/currencies/binaryx-new/
dezelfde spelers, andere chain.Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:49:
[...]
[Afbeelding]
Nu we het toch over BNB hebben zit er iemand in Form? Er worden crazy veel memes op gelaunched, heeft pump fun de laatste 24uur van de troon gestoten
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://coinmarketcap.com/currencies/binaryx-new/
waarschijnlijk ook dezelfde verliezers
genoeg pijn gehad in vorige bullrun met de FTM-chain, ook deze run hard rekt op SOL gegaan. (Mumu the Bull shitcoin, Solama etc)
ben der klaar mee, enkel hodl ik SOL nog wat, maar ga niet meer spelen met die pump en dump shit
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2025 20:57 ]
nothing stops this train
Nee ik trek dit slecht. Het is niet eens origineel meer. Dan maar bitcoin.Don Guacamole schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:43:
[...]
Je moet de hype volgen, dat is de enige optie om geld met alts te verdienen.
Doe je dat niet, blijf je zitten met bags die naar zero gaan.
Ik gok dat dit feestje hooguit een maand duurt, daarna exit.
Voor dit soort pure poëzie kom ik hier.tomtom901 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:23:
[...]
Buiten een EW count zelf snijdt dat wel hout als een area om te backtesten.
Keep ‘m coming!
Maktub
@anti elppa pinkt een traantje weg, gewoon emotioneel van pure trots.Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:54:
[...]
Nee ik trek dit slecht. Het is niet eens origineel meer. Dan maar bitcoin.
Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:54:
[...]
:strip_exif()/f/image/ZdZkZaM4lFDuggBZ9QHJLYny.jpg?f=fotoalbum_large)
Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:54:
[...]
:strip_exif()/f/image/oqsZ2P0K2vL19rzywBQ0Nb9e.png?f=user_large)
Ik was hier nog te jong om naar binnen te komen maar deze set heb ik zo vaak geluisterd. We doen het gewoon nog een keer.
$BTC
$BTC

Wie had dat gedacht
Daar was ik bijDJ-Promo schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:08:
Ik was hier nog te jong om naar binnen te komen maar deze set heb ik zo vaak geluisterd. We doen het gewoon nog een keer.
[YouTube: Dj Promo @ Sensation Black 2004 Full]
$BTC
2 weken terug in de Hemkade, Promo all day long. Zou gaan maar griep fucking oud en bij een halve verkoudheid al geen kracht meer om te housen

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nice! Sowieso is het nu heel anders dan toen, alleen al de kut mobieltjes overal. Gelukkig bijna geen last van gehad en was het in mijn tijd ook nog gewoon los gaan inplaats van met zijn alle de dj filmen.Bushalte schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:13:
[...]
Daar was ik bij![]()
2 weken terug in de Hemkade, Promo all day long. Zou gaan maar griep fucking oud en bij een halve verkoudheid al geen kracht meer om te housen
BNB/ETH nieuwe ATH soon
BNB/BTC nu denk wel op resistance toch?
BNB/BTC nu denk wel op resistance toch?
:strip_exif()/f/image/2sU4JVZNmH6qM2Dk5pdxWOoa.png?f=user_large)
nothing stops this train
Ja, dat is heel bijzonder. Dat je zo'n halve party met je telefoon in je hand staat.DJ-Promo schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:15:
[...]
Nice! Sowieso is het nu heel anders dan toen, alleen al de kut mobieltjes overal. Gelukkig bijna geen last van gehad en was het in mijn tijd ook nog gewoon los gaan inplaats van met zijn alle de dj filmen.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
DJ-Promo schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:15:
[...]
Nice! Sowieso is het nu heel anders dan toen, alleen al de kut mobieltjes overal. Gelukkig bijna geen last van gehad en was het in mijn tijd ook nog gewoon los gaan inplaats van met zijn alle de dj filmen.
Over telefoontjes in de hand gesproken op een feest.Bushalte schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:18:
[...]
Ja, dat is heel bijzonder. Dat je zo'n halve party met je telefoon in je hand staat.
De zonnebril is wel nog steeds een vast accessoire? Ook als de zon niet schijntBushalte schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:18:
[...]
Ja, dat is heel bijzonder. Dat je zo'n halve party met je telefoon in je hand staat.
https://finance.yahoo.com...mc-minutes-190100540.htmlkbuntu schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:36:
De FED notulen zijn er bijna? Hoop dat Powell niet te bearish was tijdens de vergadering
“Most judged that it likely would be appropriate to ease policy further over the remainder of this year,” according to the minutes from the Federal Market Open Committee's Sept. 16-17 meeting, which were released Wednesday.
Brrrrrr
Scroll er snel door heen wtfzwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:22:
[...]
[...]
Over telefoontjes in de hand gesproken op een feest.
[YouTube: ANYMA presents GENESYS, 2024 (FULL SET) MIX - AfterLife | Tale Of Us - PREMIERE]
Bizar he.
Ja die is voor veel mensen wel nodigPinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:22:
[...]
De zonnebril is wel nog steeds een vast accessoire? Ook als de zon niet schijnt
2009: 0 telefoontjes?zwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:22:
[...]
[...]
Over telefoontjes in de hand gesproken op een feest.
[YouTube: ANYMA presents GENESYS, 2024 (FULL SET) MIX - AfterLife | Tale Of Us - PREMIERE]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:33:
[...]
2009: 0 telefoontjes
[YouTube: AC/DC - Thunderstruck (Live At River Plate, December 2009)]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9MRa6WQefXBfD9OGJ5q1fISC.gif?f=user_large)
Ja top, vorig jaar geweest.Kol Nedra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:33:
[...]
2009: 0 telefoontjes?
[YouTube: AC/DC - Thunderstruck (Live At River Plate, December 2009)]
Dit was de laatste, lekker kleinschalig geen gefilm. Behalve deze gast dan
Krijg spontaan zin im een feestjeAlpina schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:38:
Dit was de laatste, lekker kleinschalig geen gefilm. Behalve deze gast dan
[Video: Club X outdoor, Eden Breda 9-8-25 #hardcore #gabber]

Is voor mij heeel lang geleden haha
Best so far denk Defqon 2008
Even de airmaxjes uit de kast halen.Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:42:
[...]
Krijg spontaan zin im een feestje![]()
Is voor mij heeel lang geleden haha
Best so far denk Defqon 2008
Helaas heb ik die niet meer, zijn overigens flink veel geld waard
https://sneakerbaron.nl/model/nike-air-max-classic/
[ Voor 10% gewijzigd door Pinsa op 08-10-2025 21:54 ]
Nu valt er weer eens een kwartje:

Dat zou de EWC invalideren, tenzij het een gemene wik is
Of is geld gewoon niet meer zo veel waardPinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:52:
[...]
Helaas heb ik die niet meer, zijn overigens flink veel geld waard

Ik ga straks eens kijken.. of morgen..Guere schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:20:
[...]
XPL is het meest rare crypto die ik in lange tijd heb gezien..
7.4 miljard aan volume.
cmc rank 94
alleen usdt,btc,eth,usdc en sol moet hij voor laten qua volume... WTF spoken ze uit bij binance/bybit (same goed voor 5B)
https://www.coingecko.com/nl/highlights/high-volume
en nee perps zijn niet de volume maker, zijn spot. leip. zou me niet verbazen dat het DE runner van deze cyclus wordt.
gewoon super slome prijsbeweging.. lijkt bitcoin wel
7.4 miljard aan volume.
cmc rank 94
alleen usdt,btc,eth,usdc en sol moet hij voor laten qua volume... WTF spoken ze uit bij binance/bybit (same goed voor 5B)
en nee perps zijn niet de volume maker, zijn spot. leip. zou me niet verbazen dat het DE runner van deze cyclus wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 08-10-2025 22:15 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Vroeger deden al die launch muntjes in het begin weinig behalve even een paar weken dalen. Daarna gingen ze ineens up. En omdat er nog geen bagholders van vorige runs zijn kunnen ze flink up. Vandaar dat ik daar ook als enige coin verse fiat in heb gegooid. En mogelijk zijn er hier en op X en Telegram en YouTube en etc. ook veel andere pareltjes langsgekomen, maar die heb ik dan gemist omdat ik het allemaal niet meer bij kan houden.Aeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:13:
7.4 miljard aan volume.
cmc rank 94
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Fucking FOMO met die shitcoins hier. Al gekeken, ze staan op MEXC. Morgenvroeg weer allemaal ellende in dat asset overview dus.
Er zjjn al community members met de huidige top. Binnenkort doe ik ook vrijwilligerswerkTaro schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:19:
[...]
Vroeger deden al die launch muntjes in het begin weinig behalve even een paar weken dalen. Daarna gingen ze ineens up. En omdat er nog geen bagholders van vorige runs zijn kunnen ze flink up. Vandaar dat ik daar ook als enige coin verse fiat in heb gegooid. En mogelijk zijn er hier en op X en Telegram en YouTube en etc. ook veel andere pareltjes langsgekomen, maar die heb ik dan gemist omdat ik het allemaal niet meer bij kan houden.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
In de tijd van ID&T radio nogBushalte schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:13:
[...]
Daar was ik bij![]()
Mag xpl en stbl bij het fonds?Aeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:36:
[...]
Er zjjn al community members met de huidige top. Binnenkort doe ik ook vrijwilligerswerk
Ik zat net wat te kijken en er heeft iemand het voor elkaar gekregen om van €100 -> €10 te maken
Wwwwooooow gast!!! Dit is echt goud!!! Ik heb deze sets destijds op mp3 zelf zitten opnemen 's nachts van de radio weet ik nog wel. Waait, dan moet die set van Dana ook nog wel ergens staan, toch?DJ-Promo schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:08:
[YouTube: Dj Promo @ Sensation Black 2004 Full]
$BTC
YouTube: DJ Lady Dana Sensation Black Edition Amsterdam Arena (13-07-2002) Jaaaah! :D:D Goud dit. Whahaha.
[ Voor 13% gewijzigd door Danjel op 08-10-2025 22:58 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Die promo set stond op mijn mp3 speler. Morgen in auto even Dana luisteren!Danjel schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:56:
[...]
Wwwwooooow gast!!! Dit is echt goud!!! Ik heb deze sets destijds op mp3 zelf zitten opnemen 's nachts van de radio weet ik nog wel. Waait, dan moet die set van Dana ook nog wel ergens staan, toch?
YouTube: DJ Lady Dana Sensation Black Edition Amsterdam Arena (13-07-2002) Jaaaah! :D:D Goud dit. Whahaha.
stuk geluisterd, deze ga ik op een cd branden......Danjel schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:56:
[...]
Wwwwooooow gast!!! Dit is echt goud!!! Ik heb deze sets destijds op mp3 zelf zitten opnemen 's nachts van de radio weet ik nog wel. Waait, dan moet die set van Dana ook nog wel ergens staan, toch?
(YouTube converter)
jaja mijn auto heeft een cd speler hoor
nothing stops this train
Zeker weten dat ik deze op bandje of CD had (heb?). Morgen collega's lastig vallen met deze herrie.Kol Nedra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 23:15:
[...]
stuk geluisterd, deze ga ik op een cd branden......
(YouTube converter)
jaja mijn auto heeft een cd speler hoor
Jaaaah, mijn favo stukje vanaf 49 minuten. Dit is em!
"Minnie Riperton - Lovin' You". Wat een nostalgie.
[ Voor 16% gewijzigd door Danjel op 08-10-2025 23:22 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Wen nickname change --> Plasmanaut ?Aeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:13:
7.4 miljard aan volume.
cmc rank 94
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!