Gaarne er gelijk doorheen beukentomtom901 schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:20:
Komen langzaam richting 114 resistance 1
Wie deelt er hier ook al weer medailles uit? Vorige week riep ik nog dat we moondag zouden krijgen.
Ik neem er zelf wel 1 mee.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat zei Mrs Guere gisteravond…
SC hotline deel 2 op de achtergrond en gaan.
wtf?BTC100K2021 schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:35:
SC hotline deel 2 op de achtergrond en gaan.
114 significant level DUs veel liq’sFordjah schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:41:
Holy shit aggr
En een Monday pump dan?keanu_ schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:44:
never trust a Sunday pump
Door naar 150 dan vertrouw ik het.
zo dat is lekker zo zeg, was iedereen al aan boord deze trein? of missen we iemand?
nothing stops this train
Pinsa denkKol Nedra schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:04:
zo dat is lekker zo zeg, was iedereen al aan boord deze trein? of missen we iemand?
Wow, applaus voor alle babes van deze stijgingen

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
False move monday.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
niet negative nancy doen!zwembroek schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:41:
False move monday.
Wen significante levels?zwembroek schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:41:
False move monday.
#bagholder
It's officially been 300 weeks since 2020 began. Saving $50/week in bitcoin during that time would’ve turned $15k into 0.58 BTC, now worth over $63k. Saving in gold instead would’ve yielded 7.45 oz of gold, worth just over $28k.
— Wicked (@w_s_bitcoin) 28 september 2025
Bitcoin’s a superior long term savings technology. pic.twitter.com/VJfhgtOs9H
nothing stops this train
zwembroek schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:41:
False move monday.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MJbLcWsYivCiZLcWevi7mW4V.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zwembroek schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:41:
False move monday.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YP9z1hLkI7SSAmQm2afpVZBr.gif?f=user_large)
Geen stress ik was al gedeeltelijk aan boordelektriekert schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:46:
[...]
Pinsa zag ik vandaag languit in de Aldi liggen:
[Afbeelding]
Laat het smaken
Dat is goudelektriekert schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:46:
[...]
[Afbeelding]
Zag 'm laatst ook al liggen. Inmiddels hebben ze gezien zijn bekendheid de verpakking aangepast!elektriekert schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:46:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MTYd2A00Eu2h1TUT0CIXG0FM.jpg?f=user_large)
We gaan al sinds 14:15 sideways, dat trekken onze concentratiebogen nietanti elppa schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:27:
best stil hier?
Niemand vertrouwt die pumpanti elppa schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:27:
best stil hier?
Naast de lauwe Schultenbräu?elektriekert schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:46:
[...]
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
nee kan. weinig over te zeggen verder. Wil niet die badmode expert achter me aan hebben. Dus maar paar plaatjes
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zo4OxnFT0gsjefqgnfYSn1YH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DWsLxSzpB1SCQOkK8aABsNzs.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pwumYYDDZRYwcav8L4ZabJ0I.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7ywECWI6cV9YFqvb4WkDyG0l.gif?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door anti elppa op 29-09-2025 19:36 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
uhu, higheranti elppa schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:27:
best stil hier?
Lekker man instant klaar! Tijd om de aldi te gaan mailenGuere schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:30:
[...]
Zag 'm laatst ook al liggen. Inmiddels hebben ze gezien zijn bekendheid de verpakking aangepast!
[Afbeelding]

die laten we lekker zitten daar tot de bear in 2027. Ja je leest het goed, we slaan 2026 bear gewoon over. Of mini bear in H2 2026Frozen-North schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:37:
Hebben we nu geen CME gap aangezien de pump gedeeltelijk in het weekend was?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik moest al glimlachten tot ik de bovenste tekst lag. Toen moest ik echt even hardop lachen. Er ging bijna thee over mijn toetsenbordGuere schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:30:
[...]
Zag 'm laatst ook al liggen. Inmiddels hebben ze gezien zijn bekendheid de verpakking aangepast!
[Afbeelding]
109.9kFrozen-North schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:37:
Hebben we nu geen CME gap aangezien de pump gedeeltelijk in het weekend was?
Ze hadden 4 uur kunnen wachten en had je de hele gap niet..
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Voor vrijdag is ie dus gesloten.anti elppa schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:39:
[...]
die laten we lekker zitten daar tot de bear in 2027. Ja je leest het goed, we slaan 2026 bear gewoon over. Of mini bear in H2 2026
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als je -3% een dump noemt, moet je +3% ook gewoon een pump noemen. Dat houdt de zaak in evenwicht.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Niet zo hypocriet doen:
Als jij op 22 september de koersval van 115k naar 112k een ‘dump’ noemt, dan is de koersstijging van 109k naar 114k zeker een ‘pump’.bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:00:
[...]
Als je het al die tijd had over deze dump van vandaag (en de afgelopen dagen ging het ook al slecht) dan zat je spot-on inderdaad.
same for xpl, apex.Pinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:50:
Call me bearisch maar ik vertrouw het ook niet
@Aeronaut Kijk eens voor de grap naar Falcon damn…
Kijken wat king gaat doen…
"Pay yourself first"Vis schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:06:
[...]
Ik snap het ook niet. Hier is het gewoon eind van de maand kijken hoeveel fiat er over is gebleven na alle vaste lasten, dat deel direct of na een rood dagje in BTC kieperen.
Gemak dient de mens.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Talk me about it… pffAeronaut schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:07:
[...]
same for xpl, apex.
Kijken wat king gaat doen…
Xan gaat wel lekker btw, aparte use case
Ik vraag me af hoe je FO wordt met maar 6-8% rendament.Guere schreef op maandag 29 september 2025 @ 08:58:
[...]
En die ene groene rechtsonder is dan @John245 versus 99 FO'ers?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Heel zuinig levenJohn245 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:14:
[...]
Ik vraag me af hoe je FO wordt met maar 6-8% rendament.
Op wat stock na een goede PFAlpina schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:23:
[...]
Ik nu even niet mijn PF is
BTC
ETH
TAO
Goud
Zilver
Bonen en gehaktballen uit Friesland
Oja. Dikke BTC pump! Nu doorzetten graag.NeoflexNL schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:57:
[...]
Als je -3% een dump noemt, moet je +3% ook gewoon een pump noemen. Dat houdt de zaak in evenwicht.
Aan boord met mijn VCA en een goed gevulde pot met btcKol Nedra schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:04:
John245 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:22:
[...]
Aan boord met mijn VCA en een goed gevulde pot met btc
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QmoAhNNEHAsohuY5pGg8oFrS.gif?f=user_large)
Ik sla d de bear in 2026 ook over.anti elppa schreef op maandag 29 september 2025 @ 19:39:
[...]
die laten we lekker zitten daar tot de bear in 2027. Ja je leest het goed, we slaan 2026 bear gewoon over. Of mini bear in H2 2026
Quant Boelliesj:
https://quant.network/new...g-banking-infrastructure/
Terug naar 400$ aub, dan verkoop ik nog wat
https://quant.network/new...g-banking-infrastructure/
Terug naar 400$ aub, dan verkoop ik nog wat
Op tijd beginnen, dan gaat de rest vanzelfJohn245 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:14:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LpAilfQRGwIZWeaR9LBMPbt4.gif?f=user_large)
Ik vind hem wel wat weghebben van Harold the pain als ze hem inzoomen.
Wil de ballon niet stuk prikken maar er zit een kans in dat de bear al in 2025 kan starten.
Maar ik zal stoppen met mijn perma bear gedrag
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 29-09-2025 20:52 ]
Water, brood en 3e hands fiets. En vooral mensen met BTC gekkies noemen die niks weten van rendamenten.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
4 laags wc papier 8x gebruiken, en koffiefilters gaan ook een week mee…ByteMe_ schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:48:
[...]
Water, brood en 3e hands fiets. En vooral mensen met BTC gekkies noemen die niks weten van rendamenten.
"Koffie?"Pinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:50:
[...]
4 laags wc papier 8x gebruiken, en koffiefilters gaan ook een week mee…
"Nog effe wachten, ik ga zo"
Wij hebben cups. Dat is nog voordeliger, dan gebruik je helemaal geen koffiefiltersPinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:50:
[...]
4 laags wc papier 8x gebruiken, en koffiefilters gaan ook een week mee…
FOers eten rauwe koffiebonen gekweekt uit eigen tuinJohn245 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:52:
[...]
Wij hebben cups. Dat is nog voordeliger, dan gebruik je helemaal geen koffiefilters

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 29-09-2025 20:54 ]
Cupjes zijn toch duur?John245 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:52:
[...]
Wij hebben cups. Dat is nog voordeliger, dan gebruik je helemaal geen koffiefilters
Ipv Kopi Luawk vers van de lokale huiskatten die de tuin onderbouten en daar een bakkie pleur uit extraheren.Pinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:53:
[...]
FOers eten rauwe koffiebonen uit eigen gekweekte tuin
Deze man kent kwaliteit! Maar serieus zo,n bakje met verse bonen dat proef je wel echtByteMe_ schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:55:
[...]
Ipv Kopi Luawk vers van de lokale huiskatten die de tuin onderbouten en daar een bakkie pleur uit extraheren.
Mijn koffiezetapparaat heeft het begeven vanmorgen... Kauw nu op de bonen en spoel het weg met een glas water.
Ook best te doen.
Ook best te doen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kijk eens aan de eerste FOer meld zichFrambozenTaart schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:06:
Mijn koffiezetapparaat heeft het begeven vanmorgen... Kauw nu op de bonen en spoel het weg met een glas water.
Ook best te doen.

Ga je wel een nieuwe halen?
Lekker met wat extra PFASPinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:53:
[...]
FOers eten rauwe koffiebonen gekweekt uit eigen tuin
Dat zit wel Schnorr.
Zonder koffie geen leven, dus zeker een nieuwe. Er is nu een Krups automagische knakenmaler onderweg.Pinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:10:
[...]
Kijk eens aan de eerste FOer meld zich![]()
Ga je wel een nieuwe halen?
Om te overbruggen maar ff de old school DE moccamaster afgestoft:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JQAB1l6CtR2jueKK2IMqLy8c.jpg?f=user_large)
Ach ja, wie wat bewaart die heeft wat. Staat al doorgeladen op scherp voor morgenvroeg. Met koffie moet je geen ongein hebben, dan worden de lontjes hier heel snel heel kort.
filterkoffie kan ik je aanraden, of gewoon koffiecups, zijn al liquide ipc. gewoon attenFrambozenTaart schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:06:
Ook best te doen.
verse bonenkoffie is zeker lekker, smaakt vooral extra goed als je van de vorige bullrun het apparaat gratis gekocht hebt van SHIB/LUNAPinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:55:
[...]
Deze man kent kwaliteit! Maar serieus zo,n bakje met verse bonen dat proef je wel echt
nothing stops this train
Deze machines zijn episch smaak gewoon ook top hoor die filterkoffie!FrambozenTaart schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:17:
[...]
Zonder koffie geen leven, dus zeker een nieuwe. Er is nu een Krups automagische knakenmaler onderweg.
Om te overbruggen maar ff de old school DE moccamaster afgestoft:
[Afbeelding]
Ach ja, wie wat bewaart die heeft wat. Staat al doorgeladen op scherp voor morgenvroeg. Met koffie moet je geen ongein hebben, dan worden de lontjes hier heel snel heel kort.
Lekker Kol! Zo hoort het toch ook af en toe jezelf verwennen met de winst van shitcoinsKol Nedra schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:18:
[...]
verse bonenkoffie is zeker lekker, smaakt vooral extra goed als je van de vorige bullrun het apparaat gratis gekocht hebt van SHIB/LUNA
Ja joh komt bij mij niet zo precies, ik ben geen fijnproever die smorgens een uitgebalanceerd bakje espresso met perfecte schuimlaag op uitmuntende temperatuur nodig heeft.Pinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:19:
[...]
Deze machines zijn episch smaak gewoon ook top hoor die filterkoffie!
Moet gewoon hachelbare cafeïne hebben.
Zo'n budget automagische knakenmaller is daarvoor perfect, heb je binnen een minuut een bakje en vallen er geen doden. Hier altijd wel handig omdat ik onregelmatige tijden werk, dan komen we nooit samen aan een pot koffie toe en staat het te verpieteren.
Wou net zeggen: MoccaMaster / filterkoffie is juist weer helemaal hip! Maar misschien willen ze in Friesland juist niet hip zijn, dat zou niet passenPinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:19:
Deze machines zijn episch smaak gewoon ook top hoor die filterkoffie!
Edit: zie nu de post hierboven, haha dat klopt dus 100%.
[ Voor 8% gewijzigd door Guere op 29-09-2025 21:27 ]
Prima koffie maar niet praktisch, duurt toch al snel 5 minuten voor ik met een bakje en een peuk buiten sta.Guere schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:27:
[...]
Wou net zeggen: MoccaMaster / filterkoffie is juist weer helemaal hip! Maar misschien willen ze in Friesland juist niet hip zijn, dat zou niet passen
Tijd is geld.
Jaapio indien de koffie niet op tijd klaar is:FrambozenTaart schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:26:
[...]
Ja joh komt bij mij niet zo precies, ik ben geen fijnproever die smorgens een uitgebalanceerd bakje espresso met perfecte schuimlaag op uitmuntende temperatuur nodig heeft.
Moet gewoon hachelbare cafeïne hebben.
Zo'n budget automagische knakenmaller is daarvoor perfect, heb je binnen een minuut een bakje en vallen er geen doden. Hier altijd wel handig omdat ik onregelmatige tijden werk, dan komen we nooit samen aan een pot koffie toe en staat het te verpieteren.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hmmm koffie!
Bialetti voor tussendoor.. maar mijn echt lekker espresso'tje komt uit de Sanremo You.
Boontjes van MOK koffie erbij, al wil het soms wel eens wisselen.
Genieten!
Bialetti voor tussendoor.. maar mijn echt lekker espresso'tje komt uit de Sanremo You.
Boontjes van MOK koffie erbij, al wil het soms wel eens wisselen.
Genieten!
Never ever financial advice...
Perma bear? Jij duikt elke dag in een andere munt. Valt toch ontzettend mee hoe bearish je het inziet?Pinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:33:
[...]
Wil de ballon niet stuk prikken maar er zit een kans in dat de bear al in 2025 kan starten.
Maar ik zal stoppen met mijn perma bear gedrag
Ik gok nog een mooie run binnen 1-2 maanden. Tot die tijd kan ik in ieder geval nog wat meer BTC genereren door te verdienen op de hype van shitcoins.
Nou als je nog wat nodig hebt van shitcoins roep je maar, ik heb nog wel een lijstje voor jeLoemoes schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:32:
[...]
Perma bear? Jij duikt elke dag in een andere munt. Valt toch ontzettend mee hoe bearish je het inziet?
Ik gok nog een mooie run binnen 1-2 maanden. Tot die tijd kan ik in ieder geval nog wat meer BTC genereren door te verdienen op de hype van shitcoins.
Maar als Bitcoin toch nog onder de 100 en zelfs 90k gaat duiken zijn de shitcoins goed in de problemen en ook de verdere bull daarom dat ik deze opmerking gaf.
Ik hoop uiteraard dat jij gelijk gaat krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 29-09-2025 21:36 ]
Ik zit er nooit langer dan een paar uur in, dus dat komt wel goed. In en out. Gaat het goed? Winst op tijd pakken, niet te gierig zijn. Gaat het niet goed? Beetje verlies nemen is niet het ergste geval. Vorige week perongeluk bijna een x3tje gedaan met SUBSQUID bijvoorbeeld. Als ik er in was gebleven was ik nu vrij teleurgesteld.Pinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:35:
[...]
Nou als je nog wat nodig hebt van shitcoins roep je maar, ik heb nog wel een lijstje voor je
Maar als Bitcoin toch nog onder de 100 en zelfs 90k gaat duiken zijn de shitcoins goed in de problemen en ook de verdere bull daarom dat ik deze opmerking gaf.
Ik hoop uiteraard dat jij gelijk gaat krijgen.
Dat is vrij simpel elke +/- 10 jaar verdubbel je je vermogen.John245 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:14:
[...]
Ja maar er bestaat ook nog inflatie.MrFX schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:42:
[...]
Dat is vrij simpel elke +/- 10 jaar verdubbel je je vermogen.
Zo gaat dat hierBushalte schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:29:
[...]
Jaapio indien de koffie niet op tijd klaar is:
[Afbeelding]
Coca Cola werkt om het weer de juiste kant op te schuren. Zo is het hele commerciële rondje weer rond. Zoals een BitcoinPinsa schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:14:
[...]
Schuurt de maag, kan ook al geen eieren meer eten de horror

Dat zit wel Schnorr.
Hopelijk zijn we nu serieus door de 1D SMA20, en gaan we het de komende tijd als support gebruiken, of we knallen keihard door omhoog.
:strip_exif()/f/image/4i1O2ofCfYncsS6mufXSykVI.png?f=user_large)
En er bestaan ook nog begrippen als vermogensbehoud en low risk investments
Als ik hun goed begrijp is dat 6-8% rendament naast hun beleg/spaaracties. Dus als jij jaarlijks 20á50k weet te beleggen/sparen kan het wel interessant zijn (denk ik?).John245 schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:14:
[...]
Stukfruit schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:52:
Vermogensbehoud? Wat zijn dat voor rare uitspraken?

Sorry. Ik was ff afgeleid.Stukfruit schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:52:
Vermogensbehoud? Wat zijn dat voor rare uitspraken?
:strip_exif()/f/image/NZ3DW37sdt2H7riDUjcKHYhg.jpg?f=fotoalbum_large)
Snap ik!
1. Wie heeft er tegenwoordig nog een telefoon zonder een enorme camerabump, dat kan toch niet?...
2. Wat voor apparaat is er aangesloten op het stopcontact naast de deur? Een bewegingssensor? Is haar vriend bang dat zij de slaapkamer verlaat, en krijgt hij een alert als dat gebeurt?
3. Waarom staat er PINK op haar ondergoed, terwijl haar ondergoed niet roze is?...

Knip
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 29-09-2025 22:56 ]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!