Waar komt dit vandaan? Die heatmap was schoon toch vanmorgenanti elppa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:29:
[...]
joh hij mag zelfs naar 108k, gaat om sluiten op de daily.
kwa btc valt dat wel mee hoor, hoe anders het is. De bewegingen zijn minder heftig, maar das al 4 cycles elke keer minder. Ipv extreem stijgen, drop 40% en weer verder, hebben we nu dik stijgen, en dan weer 4-6 maanden rangen.bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:29:
[...]
Bear kan ook al gestart zijn. Waarom niet? Omdat er indicatoren zijn die dit zogenaamd moeten aantonen? Bijna alles is anders dan eerdere cyclussen.
Wat ik wel zie en steeds meer geloof is dat de 4 year cycle kapot aan het gaan is. An sich prima natuurlijk. Wel jammer, want het maakte het traden wel extreem makkelijk moet ik zeggen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als een gloeiend mes door de boter heen! Zo maar eens wat kopen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ja en nee. De heat map is op de korte timeframes nu naar beneden schoner dan een voorjaarsschoonmaak.Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:31:
[...]
Waar komt dit vandaan? Die heatmap was schoon toch vanmorgen
Maaarrrr en daar doelt zwembroek al aardig lang op, de heatmap op de 3 maanden en langer zit een dikke bulk op de 107k. Is erg oude liquiditeit die daar al heel lang hangt.
zojuist panicbuy gedaan op btc
nothing stops this train
$ethS.McDuck schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:22:
De ticker is HODL?
eth, The world's computer
Heatmap is ook een momentopname.Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:31:
[...]
Waar komt dit vandaan? Die heatmap was schoon toch vanmorgen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Steeds meer mensen lijken dit “spelletje” ook door te krijgen. Het lijkt me volkomen logisch dat hier dan ook verschuivingen gaan plaats vinden…anti elppa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:31:
[...]
kwa btc valt dat wel mee hoor, hoe anders het is. De bewegingen zijn minder heftig, maar das al 4 cycles elke keer minder. Ipv extreem stijgen, drop 40% en weer verder, hebben we nu dikke stijgen, en dan weer 4-6 maanden rangen.
Wat ik wel zie en steeds meer geloof is dat de 4 year cycle kapot aan het gaan is. An sich prima natuurlijk. Wel jammer, want het maakte het traden wel extreem makkelijk moet ik zeggen.
zeker op de timeframes korter dan 48h. Maar die 3 maanden en langer zit veel minder beweging in
Jaja, lekkere ouderwetse donderdag dipdag!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
damn wat nou als de S&P nog 5% naar beneden gaat, ik wacht rustig af in ieder geval, zou mooi zijn als we btc rond de 100K kunnen inslaan
Zo rekt dat zelfs Lays heeft gebeld om te vragen naar t recept van deze nieuwe dip
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
zit gewoon nog in een range, nu al ruim 9 maanden
nothing stops this train
@Kol Nedra koopt voor de langere termijn. 107k is is slecht 2% vanaf het huidige niveau, dat maakt op de langere termijn weinig uit.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nwKdOaLslsUp3oq0WvyZ0pGH.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat een rektheid
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De Tyrannosaurus Rekt stormt weer door de straten hier...
WhySoSerious schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:57:
:strip_exif()/f/image/xEp6DzPDQHqSYcS8g05qwFgn.jpg?f=fotoalbum_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Het is vandaag natuurlijk Sint SalariusColdcat schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:33:
Als een gloeiend mes door de boter heen! Zo maar eens wat kopen.
Iedereen hier al aan het kopen? Hoor niets meer van de koopladders die er eerst nog wel eens stonden
WhySoSerious schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:57:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rO9b4HyD8AFA4FYLgWdeyuIY.gif?f=user_large)
Geld is ook een keer op he. En wil je de gok nog wagen voor een paar procent winst als de bear al in zicht is?Coldcat schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:00:
Iedereen hier al aan het kopen? Hoor niets meer van de koopladders die er eerst nog wel eens stonden
Geld op?bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:03:
[...]
Geld is ook een keer op he. En wil je de gok nog wagen voor een paar procent winst als de bear al in zicht is?
Bijna!Coldcat schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:00:
bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:05:
[...]
Je kan toch niet oneindig de dip kopen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yt1XrPidu6DoasTNg6hyf0io.jpg?f=user_large)
Gebruik je BTC en/of ETH als onderpand, leen een obscure stable en koop BTC terugbsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:03:
[...]
Geld is ook een keer op he. En wil je de gok nog wagen voor een paar procent winst als de bear al in zicht is?
Daarnaast altijd stables in mijn PF voor momenten zoals dit
[ Voor 8% gewijzigd door jvel92 op 25-09-2025 20:07 ]
gewoon bijprinten, zo moeilijk is het nietbsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:05:
[...]
nothing stops this train
Wist niet dat die in zicht was, thanks voor het seintjebsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:03:
[...]
Kan bij een wick blijven. 50/50 kans hoor, maar "er doorheen" is pas bij closes op de relevante timeframes.bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:04:
Zijn er al doorheen
Verder: je klinkt nu weer erg paniekerig. Omdat je nu toch niet ineens gaat verkopen: waarom blijft je nog naar de charts kijken? Ga iets gezelligs doen thuis. Spelletje, film kijken met vrouwlief, iets anders dan naar de koers staren want volgens mij maak je jezelf nu helemaal gek.
bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:05:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2OigYqVW5vcP3CdexGKv0pPL.jpg?f=user_large)
Waarom zou je kopen? Als we beneden de koers van 01SEP2025 komen koop ik wel weer extra bij.Coldcat schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:00:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
even tussen jouw en mij... ze willen niet dat je dit weet, maar ze verkopen om later te kopen.bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:05:
[...]
Je hebt nog een motor toch?bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:05:
[...]
Bob verder ook niet ongerust, past in zijn beeld van de weekly cycle:
Here we are now 5 weeks later, Bitcoin looking to print its Weekly Cycle Low. Holding up OK imo.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 25 september 2025
> $118,000 confirms the new Cycle. Until then, bears/downside remain in control. https://t.co/WGmTqzq1ob pic.twitter.com/rBRJNjAsOt
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WcJ3w0PpCpKLNcewej09pkO9.gif?f=user_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Altijd wel mooi dat donderdag dipdag ook echt gewoon vaak een feit is.
Dit onverklaarbare fenomeen is voor mij toch wel een kers op de rode candle.
Ethereum just tanked below $4,000. Despite all the Ethereum Treasury company buying, the #2 crypto is now in an official bear market, down 20% from its August record high. Bitcoin is next.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 25 september 2025
nothing stops this train
:gifsicle():strip_exif()/f/image/AJ7L1ZPR4WOcrs5UWwn5uZol.gif?f=user_large)
Dat kan prima, dat heb ik afgelopen cycle gedaan met BTC, maar je moet wel in bezit zijn van wilskracht.bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:05:
[...]
Opzich heb je daarnaast ook wat geld nodig natuurlijkGioStyle schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:17:
[...]
Dat kan prima, dat heb ik afgelopen cycle gedaan met BTC, maar je moet wel in bezit zijn van wilskracht.
Vond dat het de laatste tijd ook veel verschoof naar vrijdag. Naja elke dag eigenlijk meer rood. Niet zo gek natuurlijk in een downtrendFrambozenTaart schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:12:
Altijd wel mooi dat donderdag dipdag ook echt gewoon vaak een feit is.
[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 25-09-2025 20:23 ]
Vergeet niet dat Tweakers allemaal tonnen per dag uit te geven hebben.FrambozenTaart schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:21:
[...]
Opzich heb je daarnaast ook wat geld nodig natuurlijk
Minder zoeken naar dit soort nietszeggende patronen en wat meer genieten van al het mooie in het leven. Het gaat je zo voorbij op deze manier.bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:21:
[...]
Vond dat het de laatste tijd ook veel verschoof naar vrijdag
Wispe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:22:
[...]
Vergeet niet dat Tweakers allemaal tonnen per dag uit te geven hebben.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aLTp2O4bwI00pDieSyWl9PkR.jpg?f=user_large)
Maktub
zwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:15:
Mooie rejection. Precies zoals het in september gaat in post halving jaren. 0.25 is nog heel ver weg. Reken op minimaal -35% voor de meeste alts als dat level wordt aangetikt. BTC.D rally is coming.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fvsELXM2hf2QgA1BvILO4AGh.jpg?f=user_large)
Maktub
In 2023 heb ik een aardig portfolio aan shitcoins opgebouwd wat ik op 1 van de meest gure Exchanges ever heb gezet. Deze coins vlamde allemaal de pan uit, en gaven zoals @zwembroek al aangaf mooie virtuele winsten.
Ik heb al weken niet meer durven inloggen maar ik weet zeker dat er 80% af is.
Dit is een hele goeie les geweest, dat doen we echt niet nog een keer.
Als je BTC hebt @bsmpower hoef je je echt niet druk te maken, zelfs niet als de bear is gestart.
Ooit komt er een nieuwe ATH, misschien eind dit jaar, misschien over 3 jaar, maar dat vertrouwen heb ik iig wel.
Daarom doet de koers er vandaag ook zeker niet toe.
De shitcoins? Die gaan gegarandeerd naar zero. En ja, alle alts zij zowat shitcoins, enkele uitzonderingen daargelaten.
Ik heb al weken niet meer durven inloggen maar ik weet zeker dat er 80% af is.
Dit is een hele goeie les geweest, dat doen we echt niet nog een keer.
Als je BTC hebt @bsmpower hoef je je echt niet druk te maken, zelfs niet als de bear is gestart.
Ooit komt er een nieuwe ATH, misschien eind dit jaar, misschien over 3 jaar, maar dat vertrouwen heb ik iig wel.
Daarom doet de koers er vandaag ook zeker niet toe.
De shitcoins? Die gaan gegarandeerd naar zero. En ja, alle alts zij zowat shitcoins, enkele uitzonderingen daargelaten.
Boyd Hoek
“Alcohol is iets wat je werkende mind shutoff”
BTC €94.837,08
Mijn PF ligt compleet te stuiptrekken met bloed wat er aan alle kanten uit spuit en als hedge heb ik een diep onder water staande short op de enige munt in het universum die stijgt
Wat een heerlijke volatiele chaos.
Blij dat ik nog een baan heb om al deze zelf gecreëerde ellende te counteren en brood mee te kopen voor de kienders.

Blij dat ik nog een baan heb om al deze zelf gecreëerde ellende te counteren en brood mee te kopen voor de kienders.

Cola? oke ken de dude niet schijnbaar een of andere influencerkoelebobes schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:33:
[...]
Boyd Hoek
“Alcohol is iets wat je werkende mind shutoff”
Haha, hoe dan, alle shorts zouden moeten printen als een HP printer op raketbrandstof..FrambozenTaart schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:34:
Mijn PF ligt compleet te stuiptrekken met bloed wat er aan alle kanten uit spuit en als hedge heb ik een diep onder water staande short op de enige munt in het universum die stijgt![]()
Zeer getalenteerde incompetentie.
Ik heb mijn MEXC ook weer afgestoft. Refferals hebben hun best gedaan. Eerste short 80% erbij. Maar ik denk dat ik het er zo allemaal afhaal en een nieuwe lithium accu ga halen. Toch graties nu. En ik spaar die dingen de laatste tijd. Mooi man.FrambozenTaart schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:34:
Mijn PF ligt compleet te stuiptrekken met bloed wat er aan alle kanten uit spuit en als hedge heb ik een diep onder water staande short op de enige munt in het universum die stijgt![]()
Was hier net iemand van de nachtploeg:Don Guacamole schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:36:
[...]
Haha, hoe dan, alle shorts zouden moeten printen als een HP printer op raketbrandstof..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FPbcspwHMRiVSSGFysyPfFmZ.gif?f=user_large)
Heb een blaadje uit de wc opgepikt:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/F1GaFPzRgay1BX3fx1FJR29b.jpg?f=user_large)
En weer een nieuwe listing, ditmaal smallcap
met een hardcap
https://coinmarketcap.com/currencies/bitlight/
met een hardcap
https://coinmarketcap.com/currencies/bitlight/
Tja, als je een nieuwe tweewieler kan kopen, dan heb je ook geld, nietwaar?FrambozenTaart schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:21:
[...]
Opzich heb je daarnaast ook wat geld nodig natuurlijk
Voor je bootje? Leuk spul, maatje van me heeft er nu ook een aantal, zijn plan is van het zomer thuiswerken vanaf het waterzwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:42:
[...]
Ik heb mijn MEXC ook weer afgestoft. Refferals hebben hun best gedaan. Eerste short 80% erbij. Maar ik denk dat ik het er zo allemaal afhaal en een nieuwe lithium accu ga halen. Toch graties nu. En ik spaar die dingen de laatste tijd. Mooi man.

Aster order mooi gevuld en mooie bounce. Stoploss in profit. Ga jij ook een stoploss zetten Pinsa? Ik heb geen zin om die shit naar -50% te hodlen.
Die is al uitgestaptzwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:50:
Aster order mooi gevuld en mooie bounce. Stoploss in profit. Ga jij ook een stoploss zetten Pinsa? Ik heb geen zin om die shit naar -50% te hodlen.
Aster gaat tegen de richting inzwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:50:
Maar ik heb die meuk op een wallet daar kun je dat niet instellen, en als je een wick hebt word je SL als nog geraakt. Zo te horen heb je er geen vertrouwen in haha
[ Voor 21% gewijzigd door Pinsa op 25-09-2025 20:59 ]
True.GioStyle schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:48:
[...]
Tja, als je een nieuwe tweewieler kan kopen, dan heb je ook geld, nietwaar?
Ja ik heb er nu een 280 ah lithium accu op,. Het is een visboot. Maar met windkracht 4 op de Wijde Ee trek je dat ding in 4,5 uurtjes leeg met de elektromotor. Dus nog een 100ah mini erbij gehaald. (Wegen niets) en nu kom ik op 6 uren ongeveer. Maar ik wil graag rond de 8 uren uitkomen dus er moet nog een 100 mini bij. Kapitaal aan accu's.FrambozenTaart schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:50:
[...]
Voor je bootje? Leuk spul, maatje van me heeft er nu ook een aantal, zijn plan is van het zomer thuiswerken vanaf het water
Dit doe ik ook, elke goede dip koop ik bij en daarnaast DCA, gezonde portofolio waarde daardoor.bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:05:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zelfde als mijn maat dus, met een accu of 4 heb je idd een mooie vaartijd en range. Hij heeft er ook zo'n mobiel zonnepaneel bij zodat ie kan wisselen en laden. Mooi spul, leuk om mee om te prutsenzwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:02:
[...]
Ja ik heb er nu een 280 ah lithium accu op,. Het is een visboot. Maar met windkracht 4 op de Wijde Ee trek je dat ding in 4,5 uurtjes leeg met de elektromotor. Dus nog een 100ah mini erbij gehaald. (Wegen niets) en nu kom ik op 6 uren ongeveer. Maar ik wil graag rond de 8 uren uitkomen dus er moet nog een 100 mini bij. Kapitaal aan accu's.Kan beter de Mercury erachter hangen maar ik wil niet de hele dag met mijn bek in die herrie en uitlaat gassen zitten. Bovendien schrikken de Snoekbaarzen en Meervallen daarvan.
Ik heb de komende weken geen vertrouwen in shitcoins. En er zit zoveel leverage in Aster dat is een explosieve mix aan rektheid als dat misgaat. Kijk je weet natuurlijk niet waar de correctie gaat eindigen. Maar als Total 3 - USDT / BTC ook maar in de buurt komt van 0.25 dan is dit een dip voor mieren. (voor de alts.)Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:57:
[...]
Aster gaat tegen de richting in
Maar ik heb die meuk op een wallet daar kun je dat niet instellen, en als je een wick hebt word je SL als nog geraakt. Zo te horen heb je er geen vertrouwen in haha
Zilver blijft ook maar gaan. Iemand nog ingestapt?
Ja al een paar maanden geleden.Chaes schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:13:
Het is gezond dat 5 - 15% van je PF uit goud en zilver bestaat.
[ Voor 14% gewijzigd door John245 op 25-09-2025 21:15 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Soon.zwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:10:
[...]
Ik heb de komende weken geen vertrouwen in shitcoins. En er zit zoveel leverage in Aster dat is een explosieve mix aan rektheid als dat misgaat. Kijk je weet natuurlijk niet waar de correctie gaat eindigen. Maar als Total 3 - USDT / BTC ook maar in de buurt komt van 0.25 dan is dit een dip voor mieren. (voor de alts.)
/f/image/VM0v6vIKiB9w938OhRmjQdpw.png?f=fotoalbum_large)
Heb jij hem op DeGiro?John245 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:14:
[...]
Ja al een paar maanden geleden.
Mooi. Begin dit jaar ingestapt en vorige week positie verdubbelt.John245 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:14:
[...]
Ja al een paar maanden geleden.
Eerst een beetje winst maken, uitstappen kan altijd nog. Als Aster een paar goede exhange listings krijgt moet je eens kijken, staat nu ook nog steeds in Binance Alpha. Daarom ook niet vol ingestapt, van de andere kant er kan natuurlijk ontzettemd veel vanaf, dan zijn andere alts verder uitgebodemt im vergelijking met Aster. We gaan het meemaken vanaf wanneer is de verwachtimg weer up dan? 3e week Oktober?zwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:10:
[...]
Ik heb de komende weken geen vertrouwen in shitcoins. En er zit zoveel leverage in Aster dat is een explosieve mix aan rektheid als dat misgaat. Kijk je weet natuurlijk niet waar de correctie gaat eindigen. Maar als Total 3 - USDT / BTC ook maar in de buurt komt van 0.25 dan is dit een dip voor mieren. (voor de alts.)
Oktober is traditioneel een goede maand voor Bitcoin. Shitcoins gaan in ieder geval dan rekt tegenover Bitcoin. Maar in de week van 6 oktober krijgen we weer de bullmoon. Ik durf het niet te zeggen.Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:20:
[...]
Eerst een beetje winst maken, uitstappen kan altijd nog. Als Aster een paar goede exhange listings krijgt moet je eens kijken, staat nu ook nog steeds in Binance Alpha. Daarom ook niet vol ingestapt, van de andere kant er kan natuurlijk ontzettemd veel vanaf, dan zijn andere alts verder uitgebodemt im vergelijking met Aster. We gaan het meemaken vanaf wanneer is de verwachtimg weer up dan? 3e week Oktober?
Geniet van de laatste kwadratendag in jullie leven 5²-3²-45²
[ Voor 94% gewijzigd door MrMrq op 25-09-2025 21:51 ]
Maktub
2019Chaes schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:13:
Iemand een tldr over de afgelopen 24 uur?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Rektembertroje schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:36:
troje schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:36:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VQcMJveo15CBMgRjpjllSTbe.gif?f=user_large)
De bear was toch ingeroosterd voor October/November?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!