[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 234 235 Laatste
Acties:

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Iemand nog een Lambo te leen? Maandag is nog ver weg. Ik kan nu alleen maar rondjes op mijn duim draaien. :/ Oh nee, het was "op de handen zitten". -O-

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:11
Alpina schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:09:
[...]

Als Laurens post luister ik.

Maar ff serieus ja, ga een rondje touren op de motor of weet ik veel wat. Het zijn maar magische internetmuntjes.
Ik denk serieus dat Taro en ik meer virtuele winst hebben verloren na maart 2024 dan wat BSM heeft zien verdampen. En helaas heb ik dat ook in de verste verte niet goed kunnen maken. Heb daarom ook keuzes moeten maken met de aanschaf van een nieuwe boot en de aanleg van onze nieuwe tuin. Heb voor de tuin zelfs moeten lenen omdat ik mijn stables niet wilde aanspreken. Maar ik laat door fucking geld mijn leven niet beheersen. Straks weer de dertiende maand en betalen we de tuin weer af. Twee gezonde lieve knappe dochters, prachtige lieve vriendin, goede vrienden en een lief moedertje met Alzheimer. Ga gewoon genieten van wat je wel hebt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:19:
[...]

Ik denk serieus dat Taro en ik meer virtuele winst hebben verloren na maart 2024 dan wat BSM heeft zien verdampen. En helaas heb ik dat ook in de verste verte niet goed kunnen maken. Heb daarom ook keuzes moeten maken met de aanschaf van een nieuwe boot en de aanleg van onze nieuwe tuin. Heb voor de tuin zelfs moeten lenen omdat ik mijn stables niet wilde aanspreken. Maar ik laat door fucking geld mijn leven niet beheersen. Straks weer de dertiende maand en betalen we de tuin weer af. Twee gezonde lieve knappe dochters, prachtige lieve vriendin, goede vrienden en een lief moedertje met Alzheimer. Ga gewoon genieten van wat je wel hebt.
Amen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Laurens die post, hier moet ik bij zijn. :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:55

knakworst

Get more sats!

[...]

Ik denk serieus dat Taro en ik meer virtuele winst hebben verloren na maart 2024 dan wat BSM heeft zien verdampen.
In een tijd, dat bitcoin van 65k, naar 111k ging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M28aH2ngPY4sj6t2KWVeUaJFJ3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8iRjLAAZtvv4H9gCZH87AKMI.webp?f=fotoalbum_large

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:12
When 107k?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:41
bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:55:
[...]

Lastig uitleggen aan mensen bij wie het allemaal wel lekker loopt, dus never mind.
Als ik even graaf in de post geschiedenis, hier:
- Ongeneeslijk ziek;
- Burn outs;
- Terminaal kind;
- Tonnen verloren;
- Scheidingen;
- Ontslagen en reorganisaties;
- Ruzie in familie;
- Geen plaats in de zorg;
- Alt coins gekocht;

En dan kijk ik alleen maar in de Tweakers Crypto SC. Het stikt op deze fora van de topics met onvrede.

Ik verwijt je niet dat je verslaafd bent aan je eigen lijden.
Het is namelijk tering moeilijk om je te ontworstelen aan je eigen onbehagen. Zeker als je weinig energie, hoop of plezier hebt.
Maar ik hoop dat je op een dag mag zien dat ook jij beter voor jezelf mag en kan zijn.

Je krijgt een mooi advies van hier om even een frisse neus te halen, met de motor. Doe er wat mee.
Misschien heb je geen zin. Toch zul je je iets beter voelen (dan na een rondje Tweakers).

[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 25-09-2025 15:41 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Alpina schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:01:
[...]

Was dat niet Sjoerd? Paar lichtjaren in zijn sig gestaan.

Maar als ik even teruglees heeft @WhySoSerious er ook eentje gehad.
hahaha sjoerd ja

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Uhm guys, jullie realiseren je toch wel dat WhySoSerious en Sjoerd dezelfde persoon zijn, he? Hij heeft een nickchange gedaan :D Maar mooie outing dit, haha :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
knakworst schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:25:
[...]

In een tijd, dat bitcoin van 65k, naar 111k ging.

[Afbeelding]
I know. Ik had op het hoogte punt alles in Bitcoin moeten gooien. Dat was een bazenactie geweest. Maar dan was ik veel te eigenwijs hier geworden dus beter zo. :+ Het is een hele reis geweest. Van twee Bitcoin voor 16k per stuk naar shitcoins omdat ik dacht de markt te kunnen verslaan. En voor een maand of 6 tot aan maart 2024 ging dat ook meer dan prima. Maar toen liet de King zien waarom er niet met hem te fucken valt. Wat had ik het mezelf makkelijk kunnen maken. _O-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:26:
[...]

- Alt coins gekocht;
>:)

• anti elppa
  • Nu online
bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:58:
[...]

Heb inderdaad een nieuwe gekocht omdat het prijsverschil met occasions zo weinig was. De hele 2e hands markt in motoren ligt stil. Begreep dat er veel naar het buitenland worden geexporteerd omdat ze er niet af komen.
in verkoop praatje getrapt dus. Als ze er zo moeilijk af komen, is juist prima onderhandelings ruimte voor een goede 2e hands.

Al merk ik er overigens niets van dat dat zo is. Zelf vorig jaar een motor verkocht voor prima prijs. Ook in de motorgroep waar ik in zit niets van te merken.
Ik zou iig nooit een nieuwe kopen. Zonde geld.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:39
anti elppa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:31:
[...]

in verkoop praatje getrapt dus. Als ze er zo moeilijk af komen, is juist prima onderhandelings ruimte voor een goede 2e hands.

Al merk ik er overigens niets van dat dat zo is. Zelf vorig jaar een motor verkocht voor prima prijs. Ook in de motorgroep waar ik in zit niets van te merken.
Ik zou iig nooit een nieuwe kopen. Zonde geld.
infaltie heeft zn werk wel gedaan tho. motor die ik in 2018 en 2019 heb verkocht kan ik niet kopen voor hetzelfde bedrag nu en we zijn 7 jaar en 10k's km verder voor vergelijkbare okasions

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Guere schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:29:
[...]

Uhm guys, jullie realiseren je toch wel dat WhySoSerious en Sjoerd dezelfde persoon zijn, he? Hij heeft een nickchange gedaan :D Maar mooie outing dit, haha :o
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:34

WhySoSerious

Be the change.

MrMrq schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:26:
[...]

...
- Alt coins gekocht;
_O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Aeronaut schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:33:
[...]

infaltie heeft zn werk wel gedaan tho. motor die ik in 2018 en 2019 heb verkocht kan ik niet kopen voor hetzelfde bedrag nu en we zijn 7 jaar en 10k's km verder voor vergelijkbare okasions
Klopt, ik kreeg voor mijn oude honda cbr600rr (van 2005) eind vorig jaar een stuk meer dan ik verwacht had.

Maar roepen dat het verschil tussen nieuw en 2e hands niet noemenswaardig is, vind ik bijzonder. Of je noemt 2e hands niet ouder dan 3 jaar oud met 5k km. Ja dan snap ik het.

Maar als je zo zit te piepen als het genoemde forumlid, en je eigenlijk een auto moet kopen voor het gezin. Dan ga je geen nieuwe motor kopen. Als je wil rijden, dan koop je gewoon een ding in de range van 2 tot 4000 euro. Kan je genoeg lol mee hebben. Een nieuwe motor kost sowieso 10k+ euro's

Ik rijd ook gewoon maar op een ktm 690 van 10 jaar oud. Koste maar 5k. Een lol dat ik er mee heb.

Kan ook een ducati desmosedici rr kopen van 200k euro. Ga ik geen lol mee hebben. Zou er niet op durven rijden.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:59
(jarig!)
OK de Amerikaanse economie groeit 3.8% dit kwartaal en de beurzen dumpen... bizar soms

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ScuL schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:41:
OK de Amerikaanse economie groeit 3.8% dit kwartaal en de beurzen dumpen... bizar soms
rate cut kansen donderen naar beneden. kans op 2 cuts nu al naar 61%. DAt was bijna 80% vd week. Daarom dumpen we, geen goedkoop geld

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:41
“Why no rate cuts ser?!”

Maktub

• Aeronaut
anti elppa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:40:
[...]
Een nieuwe motor kost sowieso 10k+ euro's
https://cfmotobenelux.com/

kan goedkoper

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

Maar als je zo zit te piepen als het genoemde forumlid, en je eigenlijk een auto moet kopen voor het gezin. Dan ga je geen nieuwe motor kopen. Als je wil rijden, dan koop je gewoon een ding in de range van 2 tot 4000 euro. Kan je genoeg lol mee hebben. Een nieuwe motor kost sowieso 10k+ euro's
Ik wou dat ik van mn winst een motor kon halen. Niet dat ik het zou doen, maar als je daar al de ruimte voor hebt (blijkbaar) dan zal ik maar niet mijn ellende delen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Wispe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:22:
Laurens die post, hier moet ik bij zijn. :o
Haha inderdaad, ik heb de kans gegrepen om een duimpje uit te delen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://static.news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2019/01/s316DZgR-ezgif-2-3d557613fbc5.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:35:
[...]

Hoe kom je er bij dat ik een troll ben. Ik zit gewoon zwaar in de stress. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die alles weer ziet verdampen. En dan al die figuren hier die er om moeten lachen dat alles naar de kloten gaat trek ik heel slecht.
Ik weet niet of je het door hebt, maar in het RIAGG vind je nog meer te verwachten gedrag dan in dit topic :+
Vooral als we REKT gaan.

Coping enzo.

Mand

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_uQQjhhl3nhYawGLwo3yebLx2k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MeJH6UVfuPuLZFGa8lHwL6o4.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:35
call me a boomer, maareh $KO in de pocket op $66.67

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Van harte *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

[...]

Als je wil rijden, dan koop je gewoon een ding in de range van 2 tot 4000 euro. Kan je genoeg lol mee hebben. Een nieuwe motor kost sowieso 10k+ euro's

Ik rijd ook gewoon maar op een ktm 690 van 10 jaar oud. Koste maar 5k. Een lol dat ik er mee heb.
Precies dit, ik rij te weinig om een hele dure motor te kopen en zeker een nieuwe zou idioot zijn.

Naast een CBF600 (uit 2008 inmiddels) heb ik een naked Soes GS500 (1993) gehad voor Motogymkhana. Prachtig om ook weer even de sleutelskills op te halen en 'm perfect lopend te maken. Uiteindelijk vond ik dat ding voor de avondritjes door de polder zelfs leuker dan dat Honda naaimachientje.
Enfin, als de crypto in de eindsprint een beetje lekker gaat dan overweeg ik die Honda wel te vervangen door een Triumph Tiger >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 19:03
[...]

Top!

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
[...]

Klopt, ik kreeg voor mijn oude honda cbr600rr (van 2005) eind vorig jaar een stuk meer dan ik verwacht had.

Maar roepen dat het verschil tussen nieuw en 2e hands niet noemenswaardig is, vind ik bijzonder. Of je noemt 2e hands niet ouder dan 3 jaar oud met 5k km. Ja dan snap ik het.

Kan ook een ducati desmosedici rr kopen van 200k euro. Ga ik geen lol mee hebben. Zou er niet op durven rijden.
Ik heb er ong 5500,- voor betaald dus in dat opzicht prima toch. Heb hem ook gekocht om mezelf wat meer plezier te gunnen dus hopelijk helpt het ook in mijn trajact.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Laatste keer dat je je eth boven de 4k kon verkopen achter ons :?

• Pinsa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:46:
KO? Wat is dat nou weer Boomer ;)

Doet me denken aan boksen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:30
bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:24:
[...]

Laat iedereen gewoon in zijn waarde joh. Iedereen heeft hier een grote mond en "strijd" voor zijn muntje. Wat heeft het voor zin om iemands ongelijk in zijn gezicht te drukken als het muntje de andere kant op valt. Je kan het niet eens zijn met iemand of tegenpolen zijn qua gedrag en communicatie, maar ook dan zie ik het nut er niet zo van in om elkaar de grond in te boren. Valt me op dat veel personen hier veel blijdschap halen uit het ongeluk van een ander. Past wel in het huidige wereldbeeld, maar toch opvallend. Wees blij met wat je zelf hebt en de (goede) keuzes die je zelf hebt gemaakt.
Almelo stond hier te roeptoeteren over ETH, toch mooi om iemand weer even op zijn plek te zetten als het de andere kant opgaat? Is ook niks nieuws hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xwss_FojhCt2aLRf0akENYZivL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RZ9sh2mZE7CfePrh2JpWUCg3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:01
Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:53:
[...]

In jou ogen is het niks? Avant zag je ook niks in, nog steeds niet of van mening veranderd?
Probeer de verschillende protocollen eens uit en ondervind de verschillen.

Persoonlijk vertrouw ik CZ voor geen meter :P Dat gezegd hebbende zal Aster vast het nodige marktaandeel van Hype opsnoepen en zullen er vast meer concurrenten opstaan. Is ook te verwachten in een markt waar zoveel geld in omgaat. Er zal ook nog wel flink wat FUD rondgaan m.b.t. Hype en de prijs verder drukken. Al denk ik dat Hype een goede koop gaat zijn als het richting de 30 USD gaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:54:
[...]

Ik heb er ong 5500,- voor betaald dus in dat opzicht prima toch. Heb hem ook gekocht om mezelf wat meer plezier te gunnen dus hopelijk helpt het ook in mijn trajact.
Mag ik jou dit boek aanraden? De 4 weken reset, In (ongeveer) 28 dagen meer innerlijke rust

En dan met name het hoofdstuk genaamd Dag 3: Je hoeft alleen maar de gevolgen onder ogen te zien

Boek staat ook op Spotify als luisterboek.

No trolling btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:54:
[...]

Mooie keus en geniet er dan idd ook van. Heerlijk toch om uit te waaien en doe dat svp vaker dan te kijken naar de crypto achtbaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
jvel92 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:57:
[...]

Persoonlijk vertrouw ik CZ voor geen meter :P Dat gezegd hebbende zal Aster vast het nodige marktaandeel van Hype opsnoepen en zullen er vast meer concurrenten opstaan. Is ook te verwachten in een markt waar zoveel geld in omgaat. Er zal ook nog wel flink wat FUD rondgaan m.b.t. Hype en de prijs verder drukken. Al denk ik dat Hype een goede koop gaat zijn als het richting de 30 USD gaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1AsfqDjdeAfjFTXj7lZkYHoF-Lg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZlJ0OoEc09hDBXpAFZod7jsm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:53
Why tell me why?

eth, The world's computer

• Pinsa
  • Nu online
jvel92 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:57:
[...]

Tnx voor je advies, heb toch een klein beetje Aster gekocht. Ik zal Hype eens gaan tracken 30$ is wel een flink stuk omlaag, vergeet niet waar het vandaan komt hier had je flinke winst mee kunnen malen. Benieuwd of Aster hetzelfde trucje gaat flikken en zich misschien wel richting de top20 gaat opwerken.

• zwembroek
Just because. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:01:
[...]

30$ is wel een flink stuk omlaag.
Valt mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
WhySoSerious schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:58:
[...]

Mag ik jou dit boek aanraden? De 4 weken reset, In (ongeveer) 28 dagen meer innerlijke rust

En dan met name het hoofdstuk genaamd Dag 3: Je hoeft alleen maar de gevolgen onder ogen te zien

Boek staat ook op Spotify als luisterboek.

No trolling btw.
Crypto is geen onderdeel van rust athans hier niet :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:27
lolgast schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 19:46:
We zitten eindelijk op het punt waar ik met mijn hebberige hoofd een tijd geleden ETH voor heb gekocht. Twijfel om het nu maar meteen weg te doen om het maar ergens anders in te stoppen…
Wat ben ik blij met mezelf momenteel.. :+ Had, als, dan. Maar de kont van die koe ziet er nu toch best aantrekkelijk uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18:50
Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:54:
[...]

KO? Wat is dat nou weer Boomer ;)

Doet me denken aan boksen
Coca Cola

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:01
Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:01:
[...]

Tnx voor je advies, heb toch een klein beetje Aster gekocht. Ik zal Hype eens gaan tracken 30$ is wel een flink stuk omlaag, vergeet niet waar het vandaan komt hier had je flinke winst mee kunnen malen. Benieuwd of Aster hetzelfde trucje gaat flikken en zich misschien wel richting de top20 gaat opwerken.
Ik heb ook flinke winst gemaakt met Hype :P Had rond 20 - 25 ingekocht en vanaf 45 USD in fases verkocht. Afgelopen week weer wat teruggekocht. Achteraf iets te vroeg, maar je kunt niet alles hebben en genoeg stables achter de hand.

De $30 is niet zover weg hoor. In alt land zie je wel grotere prijsschommelingen. Aster ga ik niet spot kopen, wellicht een long als ik de kans zie. Maar niet meer dan dat.

• Pinsa
  • Nu online
Deze zul jij ook wel hebben naast Dr pepper,

Nogmaals gefeliciteerd trouwens John :)

Vanavond uiteten?

• Pinsa
  • Nu online
Plasma (XPL) is zojuist gelist op Bitvavo

• Aeronaut
zo hey.. sol heeft 197 getikt. dat was denk ik het laatste doel deze dipdag.

wintermute, run it back pls

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Niet te veel jinxen, maar er begint zich een bounce af te tekenen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Aeronaut schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:17:
zo hey.. sol heeft 197 getikt. dat was denk ik het laatste doel deze dipdag.

wintermute, run it back pls
Oeps

https://newsbit.nl/koers-...mlaag-na-solana-avontuur/

• Aeronaut
knakworst schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:18:
Niet te veel jinxen, maar er begint zich een bounce af te tekenen...
Hoop is een uitgestelde teleurstelling. dus genieten zolang het duurt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:39

Muzzy

Aan het dieken

Mooie spot voor een bounce

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9epkNvm3xXtecP-ctghRFA7AtRA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ENm3mmwgLeL57DO9OA3U3q6l.png?f=fotoalbum_large

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Hier ook gekocht, voor de nachtdienst.

Plus wat gehaktballen van Weidenaar, vannacht ff mooi feestje bouwen in de kantine.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 17:30
De bitcoinminers zijn in trek

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9PBu53-uHXXF5HE6N49fwHFaR3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F9UdugRr9JPTYjp7zX8kBs90.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FrambozenTaart schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:32:
[...]

Toch weer mooi 15 cent waard als die leeg is. Meer dan een hele ADA volgend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JWJqfhB6Cec6pxfm3djS-4svIQM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Z4aOh2HEfMHZ9qm5xrd2pSIh.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:47
Al 3 dagen geen futures aangeraakt.
Best trots, epic timing ook. Was sowieso uber rekt gegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:35
FrambozenTaart schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:32:
[...]

Plus wat gehaktballen van Weidenaar, vannacht ff mooi feestje bouwen in de kantine.
hier ook, ik koop altijd die trays bij de Karwei, kun je tijdje vooruit.
+ dan zijn de kosten aanzienlijk lager dan dat je ze per stuk koopt bij de supermarkt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qWcTGjrmXkA2fHf1fcZsxK7MIc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7ytVTE2prk4GdUVlmTpuDlpr.png?f=fotoalbum_large

€0.69 per blikje.......signs!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 25 september 2025 @ 17:17:
[...]

+ dan zijn de kosten aanzienlijk lager dan dat je ze per stuk koopt bij de supermarkt
[Afbeelding]

Maar waar haal ik die gehaktballen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 25 september 2025 @ 17:17:
[...]

[Afbeelding]

Wat een gemis dat je bij de Karwei geen groente kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Pinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:13:
[...]

Deze zul jij ook wel hebben naast Dr pepper,

Nogmaals gefeliciteerd trouwens John :)

Vanavond uiteten?
Nee dit weekend gaan we het vieren.

En ja heb ook KO.

[ Voor 3% gewijzigd door John245 op 25-09-2025 17:40 ]

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:17
Gevoel is ultimate despair, bijna bear market bodem waardig.

• zwembroek
keanu_ schreef op donderdag 25 september 2025 @ 17:55:
Gevoel is ultimate despair, bijna bear market bodem waardig.
Fear and greed 41. Kan nog wel 20 punten vanaf. Misschien zijn er na vandaag al 10 af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Laurens1970 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:04:
[...]

Dat denk jij, iedereen heeft zijn eigen ellende.
Er was hier ook een tweaker met een doodziek kind.
Jij moet ophouden met zielig doen over wat je had kunnen hebben, er is altijd iemand met meer dan jou.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WvYMlcNZTIFDnmv3npyu1_lLH4s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YG9RTlTEo2PajtKlMjTesW2D.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik had een sensueler plaatje van jou verwacht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:24:
Zou wel een beetje smakeloos zijn geweest gezien de post van Laurens, niet? ;)

Edit: nvmd... _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 25-09-2025 18:30 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:24:
[...]

Sorry ik was aan het eten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RYYyl6Pcti4gnQlX0LF9eJ-anU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IMhqtBqPn8OmFJCv0MfTZCwR.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Wispe
  • Niet online
Zo ken ik je weer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
Conflicterende beelden

Zijn we rektorini aan het eten? 111k babe aan het posten? Rare stijve hier

• Wispe
  • Niet online
Aeronaut schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:39:
Conflicterende beelden

_O-

• Mr Ronman
  • Laatst online: 18:47
Het rekteroni nagerecht wordt momenteel opgediend zo te zien.

• John245
Kol Nedra schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:46:
Wel mooi de top getimed :)

• ByteMe_
  • Niet online
Conflicterende beelden

Gezien de overdosis rode saus rekteroni speciale

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:53
Gaan we dan toch echt naar 0.032 eth/btc. About time..

eth, The world's computer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Conflicterende beelden

Klopt nog steeds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54A8P5BQCryeTKIaJC89qxm2x9E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/N0RC6bpaG1qAKPr1BEDqWesv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

*checkt koersen
*onderweg naar de slowchat om te ranten
*leest de laatste posts
*sluit met een glimlach de slowchat weer af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HmtnGASTJtbyFbdPlj4j5FjM998=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/w7hZ7wcRvNwGgX6xqdyiTamU.gif?f=user_large

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
We gaan allemaal dood. Ik zweer het je.

Volgende week 142k?

Dat zit wel Schnorr.

• Wispe
  • Niet online
Zouden ze echt zijn?

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Rekt
Pagina: 1 ... 234 235 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!