Goed verhaal. 10/10Kol Nedra schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:51:
Het was een zwoele septemberavond in Washington D.C., 17 september 2025 om precies te zijn. Jerome Powell, de grijzende voorzitter van de Federal Reserve, zat in zijn kantoor, omringd door stapels economische rapporten en een halflege mok koffie. De klok tikte richting de grote aankondiging van de renteverlaging, en de wereld hield zijn adem in. Iedereen verwachtte een keurige 25 basispunten verlaging – saai, voorspelbaar, maar Jerome had een geheim plan, een plan dat zelfs zijn naaste adviseurs niet konden bevroeden.Terwijl hij door zijn notities bladerde, dwaalden zijn gedachten af naar een recente ontmoeting.
Een week eerder, tijdens een zeldzaam moment van ontspanning, had Jerome een podcast geluisterd over Bitcoin. De gast, een enthousiaste crypto-goeroe met een baard die leek te concurreren met Jerome’s eigen statige uitstraling, had het steeds over “21 miljoen”. “Dat is het maximale aantal Bitcoin dat ooit zal bestaan,” bulderde de stem door Jerome’s koptelefoon. “Een meesterwerk van schaarste, meneer Powell! Een knipoog naar perfectie!” Jerome had gelachen, maar iets in dat getal bleef hangen. 21 miljoen. Het klonk… magisch. Als een code, een kosmische hint. Terug in zijn kantoor, terwijl de wereld wachtte op zijn woorden, krabbelde hij op een servet: 25 basispunten? Te saai. 50? Te wild. Toen, als een bliksemschicht, wist hij het. “21 basispunten,” mompelde hij, een glimlach krulde om zijn lippen. “Voor de Bitcoiners.”
De persconferentie begon. Camera’s flitsten, journalisten zaten klaar met hun notitieblokken, en Wall Street hing aan zijn lippen. Jerome schraapte zijn keel en begon: “Geachte dames en heren, na zorgvuldige analyse van de economische data en… laten we zeggen, een vleugje inspiratie, heeft de Federal Reserve besloten de rente te verlagen met… 21 basispunten.”De zaal viel stil. Een journalist van Bloomberg liet zijn pen vallen. Een handelaar op de achtergrond checkte zijn scherm, ervan overtuigd dat hij het verkeerd gehoord had. “21?!” siste een analist tegen zijn collega. “Is dit een grap?” Maar Jerome ging onverstoorbaar verder. “Waarom 21? Omdat we in een tijdperk leven van schaarste en precisie.
Net zoals een zekere digitale activa zijn grenzen kent, zo kiezen wij voor een precieze, gedurfde stap.”Op X barstte het los. “POWELL IS A BITCOIN HODLER!” tweette een anoniem account met een laserogen-emoji. Bitcoin schoot omhoog, van $60.000 naar $63.421 in een uur – toevallig, of niet? Crypto-fanaten noemden het “The Powell Pump”.
Traditionele bankiers krabden zich achter de oren, mompelend over “onorthodox beleid”. Maar in de kroegen van Amsterdam tot de koffietentjes in Silicon Valley werd geproost: “Op Jerome, de crypto-koning!”Thuis, later die avond, leunde Jerome achterover met een glas bourbon. Zijn telefoon lichtte op met een bericht van een onbekend nummer: “21M approves, JP. To the moon! ” Hij grinnikte. Misschien was het toeval, misschien een knipoog naar de toekomst, want alles gaat uiteindelijk naar zero vs Bitcoin
Kan, hoeft echt niet. 1. Set up vorige cylcles in stonks stond het er heel anders voor (crash na pivot). 2. plus het ging over stonks. Deze situatie hebben we binnen btc nooit gehad. Jij trekt nu conclusies op basis van info waar je uitgaat van correlatie met stonks. BTC blijft nog steeds de asset met een lage correlatie tov stonkszwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:43:
[...]
50 basispunten kut betekend een grote crash.
Is echt niets van te zeggen. 1 ding blijft overeind, TRADE AUB NIET VANDAAG!!!! Wat powell ook gaat zeggen, er gaat liquiditeit gehunt worden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Klopt en Bitcoin is gewoon ook een risk on asset net als de rest. Correlatie is er wel degelijk bij grote economische gebeurtenissen. Als de stonks een -10% gaan doen op een dag dan gaat Bitcoin gewoon mee. Maar goed. We gaan het zien allemaal.anti elppa schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:05:
[...]
Jij trekt nu conclusies op basis van info waar je uitgaat van correlatie met stonks. BTC blijft nog steeds de asset met een lage correlatie tov stonks.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kol Nedra schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:51:
Het was een zwoele septemberavond in Washington D.C., 17 september 2025 om precies te zijn. Jerome Powell, de grijzende voorzitter van de Federal Reserve, zat in zijn kantoor, omringd door stapels economische rapporten en een halflege mok koffie. De klok tikte richting de grote aankondiging van de renteverlaging, en de wereld hield zijn adem in. Iedereen verwachtte een keurige 25 basispunten verlaging – saai, voorspelbaar, maar Jerome had een geheim plan, een plan dat zelfs zijn naaste adviseurs niet konden bevroeden.Terwijl hij door zijn notities bladerde, dwaalden zijn gedachten af naar een recente ontmoeting.
Een week eerder, tijdens een zeldzaam moment van ontspanning, had Jerome een podcast geluisterd over Bitcoin. De gast, een enthousiaste crypto-goeroe met een baard die leek te concurreren met Jerome’s eigen statige uitstraling, had het steeds over “21 miljoen”. “Dat is het maximale aantal Bitcoin dat ooit zal bestaan,” bulderde de stem door Jerome’s koptelefoon. “Een meesterwerk van schaarste, meneer Powell! Een knipoog naar perfectie!” Jerome had gelachen, maar iets in dat getal bleef hangen. 21 miljoen. Het klonk… magisch. Als een code, een kosmische hint. Terug in zijn kantoor, terwijl de wereld wachtte op zijn woorden, krabbelde hij op een servet: 25 basispunten? Te saai. 50? Te wild. Toen, als een bliksemschicht, wist hij het. “21 basispunten,” mompelde hij, een glimlach krulde om zijn lippen. “Voor de Bitcoiners.”
De persconferentie begon. Camera’s flitsten, journalisten zaten klaar met hun notitieblokken, en Wall Street hing aan zijn lippen. Jerome schraapte zijn keel en begon: “Geachte dames en heren, na zorgvuldige analyse van de economische data en… laten we zeggen, een vleugje inspiratie, heeft de Federal Reserve besloten de rente te verlagen met… 21 basispunten.”De zaal viel stil. Een journalist van Bloomberg liet zijn pen vallen. Een handelaar op de achtergrond checkte zijn scherm, ervan overtuigd dat hij het verkeerd gehoord had. “21?!” siste een analist tegen zijn collega. “Is dit een grap?” Maar Jerome ging onverstoorbaar verder. “Waarom 21? Omdat we in een tijdperk leven van schaarste en precisie.
Net zoals een zekere digitale activa zijn grenzen kent, zo kiezen wij voor een precieze, gedurfde stap.”Op X barstte het los. “POWELL IS A BITCOIN HODLER!” tweette een anoniem account met een laserogen-emoji. Bitcoin schoot omhoog, van $115.000 naar $169.420 in een uur – toevallig, of niet? Crypto-fanaten noemden het “The Powell Pump”.
Traditionele bankiers krabden zich achter de oren, mompelend over “onorthodox beleid”. Maar in de kroegen van Amsterdam tot de koffietentjes in Silicon Valley werd geproost: “Op Jerome, de crypto-koning!”Thuis, later die avond, leunde Jerome achterover met een glas bourbon. Zijn telefoon lichtte op met een bericht van een onbekend nummer: “21M approves, JP. To the moon! ” Hij grinnikte. Misschien was het toeval, misschien een knipoog naar de toekomst, want alles gaat uiteindelijk naar zero vs Bitcoin
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1p52pkVPa0HsnpVWJhwjKRY5.jpg?f=user_large)
Op werk gaat het hier over bitcoin.
Paniek!!!!
Ik doe alsof ik niets weet en zit maar deze post te tikken
Top is bijna daar. Hoor ze praten over gokken en beter kaarten spelen. Je bent altijd te laat. Ze hebben het geprobeerd maar geen succes. Ik doe maar alsof ik niets hoor.
Zit ik daar met 50% van mn centen in shitcoins
Paniek!!!!
Top is bijna daar. Hoor ze praten over gokken en beter kaarten spelen. Je bent altijd te laat. Ze hebben het geprobeerd maar geen succes. Ik doe maar alsof ik niets hoor.
Zit ik daar met 50% van mn centen in shitcoins
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 17-09-2025 11:17 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het is zover! Je kunt nu naast aandelen, ETF's en vele andere beleggingen ook in cryptovaluta zoals Bitcoin en Ethereum beleggen via één betrouwbaar platform. En dat alles tegen lage kosten. Log in op je account en check ons aanbod.
Bericht van DEGIRO. Weer een optie erbij
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Coldcat schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:16:
:strip_exif()/f/image/rFW279Rip4zkWObVtwLOvBIG.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand nog goede suggesties voor BTC podcasts ? Dagelijks , prijzen en ontwikkelingen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4f5QQrylPFV6HM33GQk3O2xK.gif?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door koelebobes op 17-09-2025 11:32 ]
BTC €94.837,08
Ik lees dagelijks de posts van @anti elppa. Daar red ik me wel mee.koelebobes schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:32:
Iemand nog goede suggesties voor BTC podcasts ? Dagelijks , prijzen en ontwikkelingen?
[Afbeelding]
Ja precies zo. Fucking ongemakkelijk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De VanEck Bitcoin ETN doet aan fysieke replicatie en die koopt de onderliggende asset. Hun website:Aeronaut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:06:
[...]
ETN wordt de onderliggende asset niet gekocht.. je koopt lucht, belofte, hoop.
pad is om een ETF of nog beter. zelf kopen bij een gerommeerde CEX.
Martijn Rozemuller van VanEck heeft eens aangegeven dat in Europa er geen ETF gemaakt mag worden die slechts met één asset werkt (Bitcoin), en dat dit via een ETN wel mogelijk was.Elke euro die wordt belegd in een VanEck Bitcoin ETN wordt gebruikt om bitcoin te kopen.
- Volledig met onderpand gedekt door fysieke aankoop van bitcoin
Over de iShares Bitcoin ETP kan ik enkel vinden dat er ergens 'fysiek' staat maar verder geen expliciete bewoording dat ze 100% onderpand aanhouden.
[ Voor 9% gewijzigd door Eegee op 17-09-2025 11:47 ]
wordt gewoon gekocht door blackrock en beheerd door Coinbase Custody International Limited.Eegee schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:43:
[...]
Over de iShares Bitcoin ETP kan ik enkel vinden dat er ergens 'fysiek' staat maar verder geen expliciete bewoording dat ze 100% onderpand aanhouden.
hier zijn ze op de chain te volgen: https://intel.arkm.com/explorer/entity/blackrock
natuurlijk staat je rek.nr niet op de chain, maar ergens op hun systemen.
maar waarom niet gewoon direct crypto kopen via belegger? heb je helemaal geen etf/etn/etp voor nodig. Je hebt gewoon meer vertrouwen nodig in je belegger. en waarschijnlijk iets minder beheerskosten/transactiekosten.
volgende stap is gewoon zelfbeheer, maar dat lijkt voor menig een stap te eng/ver
[ Voor 8% gewijzigd door Aeronaut op 17-09-2025 12:05 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ik kan de nieuwsbrief van Bulletin aanraden:koelebobes schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:32:
[Afbeelding]
https://bulletin.btcdirect.eu/nl-nl
Zoals ze zelf zeggen, Koersen, breaking news, slimme inzichten en domme memes. Blijf de kudde voor, in nog geen 3 minuten per dag.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Flauwzwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:43:
[...]
50 basispunten kut betekend een grote crash.
never gonna happen. Echt onmogelijk na die job opening reports van de laatste 4 maandenkbuntu schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:59:
Wordt lache als Powell gewoon niet cut
Podcasts met een zeer bullish BTC mindset (Spotify):koelebobes schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:32:
[Afbeelding]
-Bitcoin for Millenials (Bram Kanstein)
-Robin Seyr
nothing stops this train
InvestAnswers via YouTube. Data driven en qua duur ook goed te doen.koelebobes schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:32:
[Afbeelding]
Trust me when I say this is only the beginning.
KOL staat er ook tussen.Guere schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:04:
[...]
Ze waren er nog eentje vergeten!
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Fwl3WW5l01nzvDBUMypwBxUM.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Vond het apart klinken, maar het klopt dus wel. Bedankt, weer wat geleerdEegee schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:43:
[...]
De VanEck Bitcoin ETN doet aan fysieke replicatie en die koopt de onderliggende asset. Hun website:
[...]
Martijn Rozemuller van VanEck heeft eens aangegeven dat in Europa er geen ETF gemaakt mag worden die slechts met één asset werkt (Bitcoin), en dat dit via een ETN wel mogelijk was.
Het ETN verhaal gaf me minder vertrouwen dan een ETF, maar is dus wel logisch vanwege de EU regelgeving.
Uitgebreidere uitleg:
Europese regels rond crypto-ETP’s
ETF’s (Exchange Traded Funds) in Europa vallen onder de UCITS-richtlijn.
UCITS-fondsen hebben strikte diversificatie-eisen: geen enkele positie mag meer dan 20% van het fonds uitmaken.
Dat betekent dat een UCITS-ETF nooit enkel in één asset, zoals Bitcoin, kan beleggen.
ETN’s (Exchange Traded Notes) zijn beursgenoteerde schuldinstrumenten.
Die vallen niet onder UCITS en mogen daardoor wel volledig één op één een onderliggende asset volgen (zoals Bitcoin of Ethereum).
Daarom bestaan er in Europa Bitcoin ETN’s en Ethereum ETN’s, maar geen UCITS-ETF’s die uitsluitend Bitcoin bevatten.
Trust me when I say this is only the beginning.
kbuntu schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:59:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tA0Fw5lUK4OiDFVaxH9WrJY3.gif?f=user_large)
Ik vind BTC geen BTC meer dat we zitten te wachten op een rate-cut of wat voor event dan ook.kbuntu schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:59:
Het rebelse karakter van BTC is op deze manier eraf aan het gaan, best jammer imho!
Haha echt een mindfuck gifje als je die langer blijft kijken.. wat doet ie met zn hoofd na het vingertje wijzen 😂
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
0.00 keiharde rode kaarskbuntu schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:59:
-0.25 slappe groene kaars
-0.50 keiharde groene kaars
Dit zijn de opties.
[ Voor 4% gewijzigd door dj_ryow op 17-09-2025 13:45 ]
Je mist de optie +0.25 rate hike:dj_ryow schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:44:
[...]
0.00 keiharde rode kaars
Dit zijn de opties.
:strip_exif()/f/image/1QoQJuZWJ5yWBxV10wArXOMH.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vorige run hadden we Datadash, die had ook altijd chronisch slaaptekortNumbers schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:05:
[...]
InvestAnswers via YouTube. Data driven en qua duur ook goed te doen.
-0.25% is ingeprijsd en ook REKT, sell the news.dj_ryow schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:44:
[...]
0.00 keiharde rode kaars
Dit zijn de opties.
Dan begint het gifje opnieuw.Vis schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:31:
[...]
Haha echt een mindfuck gifje als je die langer blijft kijken.. wat doet ie met zn hoofd na het vingertje wijzen 😂
Weer zo'n nieuwe top econoom in het huis.dj_ryow schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:44:
[...]
Dit zijn de opties.

10.000 basispunten. Gewoon ff een 100%je.zwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:43:
Ik zou gewoon hopen op 100 basispunten wat maakt het uit.
Zo zou ik het doen. Daarna popcorn pakken en kijken wat er allemaal gebeurd.
FrambozenTaart schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:46:
[...]
10.000 basispunten. Gewoon ff een 100%je.

Wel mooi toch. Zak vol met strontmunten van het ergste soort op je telefoontje.zwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:42:
[...]
Weer zo'n nieuwe top econoom in het huis.
En dan "klaar zitten" voor de FED beslissing alsof we een stel doorgewinterde financieel analisten zijn met ingewikkelde strategieën.

[ Voor 28% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-09-2025 14:56 ]
Ik denk zoiets:FrambozenTaart schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:46:
[...]
10.000 basispunten. Gewoon ff een 100%je.

Als je wil lachen moet je eens op de @bitvavocom mentions feed op X kijken als het volume weer eens hoog is en/of die exchange eruit ligt. Is echt genieten van de Henk & Ingrids die op zo'n moment totaal in paniek zijn en ultraboos op Bitvavo. Een grote verzameling van "I'm going to another exchange!!" en "Ik loop nu weer profits mis door jullie ALTIJD HETZELFDE". Hilarisch, want bij de volgende storing zitten die figuren er nog steeds. En ze moeten ook echt precies op dat moment hun trades live met de hand uitvoeren want van orders instellen hebben ze nog nooit van gehoordzwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:57:
Ik denk zoiets:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wBUvHBqDK2obz6gtD42s1Hzr.gif?f=user_large)
Even generational wealth harken met een app op je telefoon.Guere schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:01:
[...]
Als je wil lachen moet je eens op de @bitvavocom mentions feed op X kijken als het volume weer eens hoog is en/of die exchange eruit ligt. Is echt genieten van de Henk & Ingrids die op zo'n moment totaal in paniek zijn en ultraboos op Bitvavo. Een grote verzameling van "I'm going to another exchange!!" en "Ik loop nu weer profits mis door jullie ALTIJD HETZELFDE". Hilarisch, want bij de volgende storing zitten die figuren er nog steeds. En ze moeten ook echt precies op dat moment hun trades live met de hand uitvoeren van orders instellen hebben ze nog nooit van gehoord
'Ja, ben ook een trader, zit bij Bitvavo momenteel.'
'Gaaf hoor. Hoe zit dat daar met de fees? Val je qua maker/taker fees ook in een gunstig percentage tier als je wat volume trade? Wat is je YTD PNL?'
'Dat weet ik niet precies, ik verkoop altijd handmatig via de app.'
'Huh? Je werkt niet met limit orders?'
'Nee er zit geen limit op mijn talent.'
zwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:57:
[...]
Ik denk zoiets:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TIs1rCvKf0Eo2HJDJRIHxVNO.gif?f=user_large)
Typisch dat het nu kan als we aan het eind van de markt zitten, er gaan een hoop mensen stuk aan het einde van de ritMuzzy schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:21:
Het is zover! Je kunt nu naast aandelen, ETF's en vele andere beleggingen ook in cryptovaluta zoals Bitcoin en Ethereum beleggen via één betrouwbaar platform. En dat alles tegen lage kosten. Log in op je account en check ons aanbod.
De yanks frontrunnen de crash bij bitvaveau.Wispe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:37:
Waarom verkopen de yanks als de cut eraan komt?
is 0 volume. Das logisch, omdat het echt alle kanten op gaat straks. Enige mensen die nu traden zijn of echte pro's (0,00001%) rest zijn degen gokkers die beter naar het casino zouden kunnen gaanWispe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:37:
ik hoop op een crazy naald naar beneden, laatste keer extra cheap bitcoin, heb 10 orders klaar staan.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LkVBr7AbABE9K6ElHRhWUMYX.gif?f=user_large)
[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2025 15:48 ]
nothing stops this train
Misschien omdat verschillende stonks op recordhoogte staan, er nog steeds verhoogde inflatie is en dat de FED alsnog gaat ratecutten? En ja, de job reports schetsen een veel negatiever beeld, maar dat maakt het juist zo complex. De dual mandate staat onder druk en er lijkt een keuze te moeten worden gemaakt tussen of meer inflatie of meer banen. Voeg daar de hele situatie met de onafhankelijkheid van de FED, de gigantische overheidsschuld en het risico op stagflation aan toe en je hebt een giftige cocktail. Een lucifer en de boel kan exploderen.Wispe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:37:
Dus ja, er zullen altijd mensen zijn die juist vanwege de rate cut de boel willen verkopen
Tssss meer banen?

Maar misschien is het heel simpel en zegt ome P dat de printer stuk is of de inkt op.
Verplichte rate:
Maar misschien is het heel simpel en zegt ome P dat de printer stuk is of de inkt op.
Verplichte rate:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Kol Nedra schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:46:
ik hoop op een crazy naald naar beneden, laatste keer extra cheap bitcoin, heb 10 orders klaar staan.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/SgEMHbPgXHfjTjFrMYxccSxv.png?f=user_large)
Jij snapt er ook weinig van he ouwe boekhouder.Wispe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:37:
Klopt, ik wil gewoon doekoe maken zonder het te snappen.zwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:07:
[...]
Jij snapt er ook weinig van he ouwe boekhouder.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/D0ZeDG3bWwmPOZJZYuYRTi8k.jpg?f=user_large)
Wispe schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:11:
Klopt, ik wil gewoon doekoe maken zonder het te snappen.
:strip_exif()/f/image/UhDTbrx7PvFhW3VDPzcLfWQO.jpg?f=fotoalbum_large)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8RuaJJ7ZSDQ1R6F8HlmSqenM.gif?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ssssst ik wou het een beetje onder de radar houden😀
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!