Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 16-09-2025 22:17 ]
ik durf zelfs niet eens richting de front page te gaan voor een plusje
[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 16-09-2025 22:18 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:33:
[...]
De miljarden vliegen heen en ween de afgelopen uren bij Tether, maar ik kan er geen chocolade van maken. Onder andere 4 miljard naar een "Black hole" adres op Tron?Aeronaut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:31:
[...]
Nee, zwembroek heeft toch zn tethers ingewisseld
[Embed]
https://intel.arkm.com/explorer/entity/tether
Dat is verboden als je moderator plusjes kan uitdelen op de frontpage. Kwam hier een keer een onbekende rode naam langs om ons een pats op de billetjes te geven ter herinnering. Krijgen de goede rode weer gezeik dat ze het in bedwang hebben hier. En uit wraak moet er iemand een maand gebannen worden.
Ik kom er niet meer sindsdien.
[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 16-09-2025 22:19 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik kan niet eens modderen, geen rechten en geen idee waar je dat aanzet.
[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 16-09-2025 22:19 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ach ja volgend jaar is er weer een jaar, ga nu vooral opzoek naar de exit om op een lager moment ( 2026 ) weer terug te kopen
Aka op 85.000$
BTC €94.837,08
Zo hoog denk je? Ik zou op dit moment denken dat we wel onder de 60k dippen.koelebobes schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:04:
Ik sta pas op 3.68% winst in 2025
Ach ja volgend jaar is er weer een jaar, ga nu vooral opzoek naar de exit om op een lager moment ( 2026 ) weer terug te kopen
Aka op 85.000$
They who buy the dip, deserves the rip.
Kun je dan niet beter een DCA/VCA strategie toepassen?koelebobes schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:04:
Ik sta pas op 3.68% winst in 2025
Aka op 85.000$
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
De vorige keer dat we dat deden kregen we een super stevige preek dat oproepen tot het beïnvloeden van de reactiescores op de frontpage niet de bedoeling was. Wellicht verstandig om niet teveel (negatieve) aandacht naar onze SC corner te trekkenanti elppa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:33:
Edit: ah, precies wat @Coldcat al zei
[ Voor 7% gewijzigd door Guere op 16-09-2025 20:20 ]
Op het moment dat ik er 100% uit ben bedoel je ?John245 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:12:
[...]
Kun je dan niet beter een DCA/VCA strategie toepassen?
Ik zal er is in moeten duiken of ik dan vanaf een bepaald prijspunt begin met dagelijks/wekelijks kopen
BTC €94.837,08
We hebben bear drops van 90 -80-70% gehadDanjel schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:10:
[...]
Zo hoog denk je? Ik zou op dit moment denken dat we wel onder de 60k dippen.
Maar met de institutionele kopers die we nu hebben verwacht ik die niet meer. De klap gaat er wel zijn maar een stuk zachter. 40-60% van de komende ATH
BTC €94.837,08
Gewoon elke keer onderkant range long, bovenkant sell en shorten de weg naar beneden weer..
Op een x10, dus geen enkel gevaar qua liqidatie, is dit telkens 15% en dit kon nu al zeker 5x.
Mooi rendement voor minimum aan risico, want het is een range. Duidelijk waar de SL liggen.
Ook spot kan dit makkelijk, dan heb je 4 entries gekregen van telkens 1.5% gain.
Never ever financial advice...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als je van plan ben om eerst uit te stappen zou ik inderdaad daarna beginnen.koelebobes schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:39:
[...]
Op het moment dat ik er 100% uit ben bedoel je ?
Ik zal er is in moeten duiken of ik dan vanaf een bepaald prijspunt begin met dagelijks/wekelijks kopen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Twintig weken lang met 5% terugkopen
BTC €94.837,08
Anchored VWAP op cycle low (november 2022), daar verwacht ik wel dat ie weer onder dipt. Ik verwacht ook dat die straks wat hoger staat dan nu omdat we nog wel een stukje up gaan krijgen. Tevens ook ongeveer 60% naar beneden vanaf 150000K ATH.
NFA he. ;-)
[ Voor 7% gewijzigd door Danjel op 16-09-2025 20:51 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Coldcat schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:46:
[...]
Dat is verboden als je moderator plusjes kan uitdelen op de frontpage. Kwam hier een keer een onbekende rode naam langs om ons een pats op de billetjes te geven ter herinnering. Krijgen de goede rode weer gezeik dat ze het in bedwang hebben hier. En uit wraak moet er iemand een maand gebannen worden.
Ik kom er niet meer sindsdien.
Ok, genoteerd.Guere schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:19:
[...]
De vorige keer dat we dat deden kregen we een super stevige preek dat oproepen tot het beïnvloeden van de reactiescores op de frontpage niet de bedoeling was. Wellicht verstandig om niet teveel (negatieve) aandacht naar onze SC corner te trekken
Edit: ah, precies wat @Coldcat al zeiDie had ik even gemist.
altijd wanneer dit gebeurt is het wel een soort einde van de pump. echt kom op man fix ya servers
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Aeronaut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:04:
[...]
altijd wanneer dit gebeurt is het wel een soort einde van de pump. echt kom op man fix ya servers
nothing stops this train
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
MrFX schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:31:
Iemand een idee welk strand dit is? Asking for a friend.
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Daar moet je niet willen zijn.MrFX schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:31:
[Afbeelding]
Strandballen includedMrFX schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:31:
[Afbeelding]
Malibu BeachMrFX schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:31:
[Afbeelding]
bon
https://maps.app.goo.gl/hVez9pQQ1MbEDs6M9
heb ook een naam voor je, maar dat was weer te makelijk
[ Voor 49% gewijzigd door Aeronaut op 16-09-2025 21:51 ]
Zeebats.Aeronaut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:49:
[...]
Malibu Beach
bon
https://maps.app.goo.gl/hVez9pQQ1MbEDs6M9
heb ook een naam voor je, maar dat was weer te makelijk
ETN wordt de onderliggende asset niet gekocht.. je koopt lucht, belofte, hoop.phantom09 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:02:
Wat vinden jullie van het kopen van bijvoorbeeld iShares bitcoin ETN?
pad is om een ETF of nog beter. zelf kopen bij een gerommeerde CEX.
De EBU is zich aan het beraden.Wispe schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:29:
Heeft knakworst al een ban?
:strip_exif()/f/image/P3AQ51cllueHNolSk5iPKQTO.jpg?f=fotoalbum_large)
Kamphuis93 was dus de eerste verwijderde gebruikersnaam van @K00kaburra waarna dat nog 71 keer plaatsgevonden heeft.
Ik ga voor de 69 verwijderde accounts dit jaar.Darrell schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:12:
Ik kwam in het profiel van @knakworst trouwens deze reactie tegen:
[Afbeelding]
Kamphuis93 was dus de eerste verwijderde gebruikersnaam van @K00kaburra waarna dat nog 71 keer plaatsgevonden heeft.
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
2010. Dat was een Asus EEE PC.Darrell schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:12:
Ik kwam in het profiel van @knakworst trouwens deze reactie tegen:
[Afbeelding]
Wikipedia: Asus Eee PC
Had ik die maar niet verkocht, maar in plaats daarvan bitcoin laten minen
maak me maar wakker bij de 150kAeronaut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:45:
waar is de nachtbrigade wanneer je ze nodig hebt.
Euh nee, er wordt fysiek bitcoin gekocht:Aeronaut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:06:
[...]
ETN wordt de onderliggende asset niet gekocht.. je koopt lucht, belofte, hoop.
pad is om een ETF of nog beter. zelf kopen bij een gerommeerde CEX.
https://www.ishares.com/n...gger/nl/producten/337088/
Dat is knap, dacht dat die meuk digitaal was.phantom09 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:56:
[...]
Euh nee, er wordt fysiek bitcoin gekocht:
[Afbeelding]
Hopelijk zit er niet 1 of andere boomer als fondsbeheerder met een pot messing Aliexpress munten als onderpand.
je begon met een etn. maarja.. prima toch? adoptiephantom09 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:56:
[...]
Euh nee, er wordt fysiek bitcoin gekocht:
[Afbeelding]
Dan kan je eigenlijk antwoorden op je eigen vraag.
Ik heb er eigenlijk nog 1: waarom kijk je naar dit product? Wil je niet zelf de asset (BTC) hebben? Is het te ingewikkeld voor je? Dit is geen aanval, maar een legitieme vraag en antwoord om te kijken naar een ETF.
Never ever financial advice...
Naja vandaag de FOMO meeting met Jerommeke. Kijken of ze nog gaan kutten.
Het was altijd al een poppenkast, maar de laatste tijd is het echt de muppetshow.
Daarom Hodl.
Beetje als dit:phantom09 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:02:
Wat vinden jullie van het kopen van bijvoorbeeld iShares bitcoin ETN?
:strip_exif()/f/image/Tp45juNsqVCm9qNy2Ev5mybo.jpg?f=fotoalbum_large)
Net niet
:gifsicle():strip_exif()/f/image/W7xJiHze1YhnDIvJ9jb09UTj.gif?f=user_large)
Goeiemorgen, weer een nieuwe dag vol hoop!
Mooi man! Dan gaan we moon vanavond.kbuntu schreef op woensdag 17 september 2025 @ 06:46:
De pre rate-cut pump laat nog even op zich wachten…
Beter dan nu al hard pumpen! Nog lekker rustig hier. Iedereen weer druk aan het werk
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 17-09-2025 06:52 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
When you realize the Fed is cutting interest rates and Bitcoin is about to enter Q4. pic.twitter.com/22GNh4XLff
— The ₿itcoin Therapist (@TheBTCTherapist) 16 september 2025
nothing stops this train
Met 50bps zullen de meeste er inderdaad zo verrot uit zien, want als ze nu ineens 50bps gaan verlagen is er echt iets mis met de economie (wat ook is natuurlijk) maar dan gaan risk assets daar niet zo lekker op.
Dus liever zien we gewoon 25bps vandaag, en kicking the can down the road maar weer he..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Richting nog af te wachten
Vis schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:22:
[...]
Met 50bps zullen de meeste er inderdaad zo verrot uit zien, want als ze nu ineens 50bps gaan verlagen is er echt iets mis met de economie (wat ook is natuurlijk) maar dan gaan risk assets daar niet zo lekker op.
Dus liever zien we gewoon 25bps vandaag, en kicking the can down the road maar weer he..
Uiteraard zullen er snel genoeg leuke exploits komen maar het zal ook de markt gaan beïnvloeden. Betaalde custom gpt met ingebakken trading tactieken.
Hou alvast de eerste de beste AP2 coin in de gaten. Kan je vast heel snel wat geld mee verdienen. Uiteraard dikke BS maar dat is crypto over het algemeen natuurlijk.
https://cloud.google.com/...-to-payments-ap2-protocol
Fake stijging.Rebbelx schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:31:
Heerlijk toch... btc in dollar terug mooi omhoog en de euro waarde ervan blijft maar kelderen
20h krijgen we te horen wat rate cut word. Maar dat is al zeker, dus zal weinig doen. Dan om 20.30 gaat onze HPowell praten. Toon/ inhoud gaat het gestuiter van de koers bepalen, zeker voor aankomende 24/ 48h_superboer_ schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:38:
Hoe laat is het vuurwerk vandaag?
muah.. is geen emergency cut he... standaard meeting moment en blijkbaar laten de cijfers toe voor een 50 bps cut.Vis schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:22:
[...]
maar powell & team is toch afwachtend, dus 25 cutten, kijken wat markt doet. en dan is ie weer toevallig too late powell bij volgende meeting want hij had toch 50 bps moeten cutten in sept. zo houd je de riddeltje bezig
polymarket en cme watchtool sluiten 50bps eigenlijk al een hele week uit. Ik zelf verwacht dat ook echt niet meer. Wat ik al schreef, de kans op nadeze kut, nog 2 cuts dit jaar is wel echt hoog. 70% op CME wachttool.Aeronaut schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:53:
[...]
muah.. is geen emergency cut he... standaard meeting moment en blijkbaar laten de cijfers toe voor een 50 bps cut.
maar powell & team is toch afwachtend, dus 25 cutten, kijken wat markt doet. en dan is ie weer toevallig too late powell bij volgende meeting want hij had toch 50 bps moeten cutten in sept. zo houd je de riddeltje bezig
en drm ook gewoon 25.. ALLAAAANNNG INGEPRIJSTanti elppa schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:04:
[...]
polymarket en cme watchtool sluiten 50bps eigenlijk al een hele week uit. Ik zelf verwacht dat ook echt niet meer. Wat ik al schreef, de kans op nadeze kut, nog 2 cuts dit jaar is wel echt hoog. 70% op CME wachttool.
Dan gaan we dus rekt straks. Shorts triggered..Aeronaut schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:09:
[...]
en drm ook gewoon 25.. ALLAAAANNNG INGEPRIJST
yep, daarom gaat er om 20h ook niets gebeuren, en gaan we pas barts en kerstbomen printen om 20.30Aeronaut schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:09:
[...]
en drm ook gewoon 25.. ALLAAAANNNG INGEPRIJST
Al zou het me ook niets verbazen als er uberhaubt niet veel gaat gebeuren
Unless...anti elppa schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:19:
[...]
yep, daarom gaat er om 20h ook niets gebeuren, en gaan we pas barts en kerstbomen printen om 20.30
Al zou het me ook niets verbazen als er uberhaubt niet veel gaat gebeuren
Ik hoop niet dat jij bij het kamp hoort dat denkt dat een ratekut van 50 basispunten bullish gaat zijn. Sowieso moet je gaan kijken waarom er überhaupt een ratekut komt. Krijgen we een ratekut omdat het goed gaat met de economie en de inflatie onder controle is of krijgen we een ratekut omdat de werkloosheidscijfers enorm toenemen en de kans op een recessie is ontstaan ondanks de hoge inflatie.Aeronaut schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:53:
[...]
muah.. is geen emergency cut he... standaard meeting moment en blijkbaar laten de cijfers toe voor een 50 bps cut.
kamp houd de 4 jaar cyclus intact en eruit met een bang/blow off top.zwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:37:
[...]
Ik hoop niet dat jij bij het kamp hoort dat denkt dat een ratekut van 50 basispunten bullish gaat zijn. Sowieso moet je gaan kijken waarom er überhaupt een ratekut komt. Krijgen we een ratekut omdat het goed gaat met de economie en de inflatie onder controle is of krijgen we een ratekut omdat de werkloosheidscijfers enorm toenemen en de kans op een recessie is ontstaan ondanks de hoge inflatie.
het..rustig..aanwakkeren...van..economie...gaat...alles...maar...vertragen...en...verlengen...en...verlengen....en....verlengen....en...verlengenenenenen
''Good Afternoon''anti elppa schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:52:
[...]
20h krijgen we te horen wat rate cut word. Maar dat is al zeker, dus zal weinig doen. Dan om 20.30 gaat onze HPowell praten. Toon/ inhoud gaat het gestuiter van de koers bepalen, zeker voor aankomende 24/ 48h
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2025 10:43 ]
nothing stops this train
50 basispunten kut betekend een grote crash.Aeronaut schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:39:
[...]
kamp houd de 4 jaar cyclus intact en eruit met een bang/blow off top.
het..rustig..aanwakkeren...van..economie...gaat...alles...maar...vertragen...en...verlengen...en...verlengen....en....verlengen....en...verlengenenenenen
en drm gaat jerome het niet doen. dus wat maken we zorgen om.zwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:43:
[...]
50 basispunten kut betekend een grote crash.
trouwens.. sommige ratecuts afbeeldingen kun je bijna legaal ermee gaan trouwen.
[ Voor 14% gewijzigd door Aeronaut op 17-09-2025 10:46 ]
zwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:40:
Nog even een ratekut babe dan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
zwembroek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:40:
Nog even een ratekut babe dan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zou er ook illegaal mee trouwen.Aeronaut schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:45:
[...]
trouwens.. sommige ratecuts afbeeldingen kun je bijna legaal ermee gaan trouwen.
Een week eerder, tijdens een zeldzaam moment van ontspanning, had Jerome een podcast geluisterd over Bitcoin. De gast, een enthousiaste crypto-goeroe met een baard die leek te concurreren met Jerome’s eigen statige uitstraling, had het steeds over “21 miljoen”. “Dat is het maximale aantal Bitcoin dat ooit zal bestaan,” bulderde de stem door Jerome’s koptelefoon. “Een meesterwerk van schaarste, meneer Powell! Een knipoog naar perfectie!” Jerome had gelachen, maar iets in dat getal bleef hangen. 21 miljoen. Het klonk… magisch. Als een code, een kosmische hint. Terug in zijn kantoor, terwijl de wereld wachtte op zijn woorden, krabbelde hij op een servet: 25 basispunten? Te saai. 50? Te wild. Toen, als een bliksemschicht, wist hij het. “21 basispunten,” mompelde hij, een glimlach krulde om zijn lippen. “Voor de Bitcoiners.”
De persconferentie begon. Camera’s flitsten, journalisten zaten klaar met hun notitieblokken, en Wall Street hing aan zijn lippen. Jerome schraapte zijn keel en begon: “Geachte dames en heren, na zorgvuldige analyse van de economische data en… laten we zeggen, een vleugje inspiratie, heeft de Federal Reserve besloten de rente te verlagen met… 21 basispunten.”De zaal viel stil. Een journalist van Bloomberg liet zijn pen vallen. Een handelaar op de achtergrond checkte zijn scherm, ervan overtuigd dat hij het verkeerd gehoord had. “21?!” siste een analist tegen zijn collega. “Is dit een grap?” Maar Jerome ging onverstoorbaar verder. “Waarom 21? Omdat we in een tijdperk leven van schaarste en precisie.
Net zoals een zekere digitale activa zijn grenzen kent, zo kiezen wij voor een precieze, gedurfde stap.”Op X barstte het los. “POWELL IS A BITCOIN HODLER!” tweette een anoniem account met een laserogen-emoji. Bitcoin schoot omhoog, van $115.000 naar $169.420 in een uur – toevallig, of niet? Crypto-fanaten noemden het “The Powell Pump”.
Traditionele bankiers krabden zich achter de oren, mompelend over “onorthodox beleid”. Maar in de kroegen van Amsterdam tot de koffietentjes in Silicon Valley werd geproost: “Op Jerome, de crypto-koning!”Thuis, later die avond, leunde Jerome achterover met een glas bourbon. Zijn telefoon lichtte op met een bericht van een onbekend nummer: “21M approves, JP. To the moon! ” Hij grinnikte. Misschien was het toeval, misschien een knipoog naar de toekomst, want alles gaat uiteindelijk naar zero vs Bitcoin
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:51:
Het was een zwoele septemberavond in Washington D.C., 17 september 2025 om precies te zijn. Jerome Powell, de grijzende voorzitter van de Federal Reserve, zat in zijn kantoor, omringd door stapels economische rapporten en een halflege mok koffie. De klok tikte richting de grote aankondiging van de renteverlaging, en de wereld hield zijn adem in. Iedereen verwachtte een keurige 25 basispunten verlaging – saai, voorspelbaar, maar Jerome had een geheim plan, een plan dat zelfs zijn naaste adviseurs niet konden bevroeden.Terwijl hij door zijn notities bladerde, dwaalden zijn gedachten af naar een recente ontmoeting.
Een week eerder, tijdens een zeldzaam moment van ontspanning, had Jerome een podcast geluisterd over Bitcoin. De gast, een enthousiaste crypto-goeroe met een baard die leek te concurreren met Jerome’s eigen statige uitstraling, had het steeds over “21 miljoen”. “Dat is het maximale aantal Bitcoin dat ooit zal bestaan,” bulderde de stem door Jerome’s koptelefoon. “Een meesterwerk van schaarste, meneer Powell! Een knipoog naar perfectie!” Jerome had gelachen, maar iets in dat getal bleef hangen. 21 miljoen. Het klonk… magisch. Als een code, een kosmische hint. Terug in zijn kantoor, terwijl de wereld wachtte op zijn woorden, krabbelde hij op een servet: 25 basispunten? Te saai. 50? Te wild. Toen, als een bliksemschicht, wist hij het. “21 basispunten,” mompelde hij, een glimlach krulde om zijn lippen. “Voor de Bitcoiners.”De persconferentie begon. Camera’s flitsten, journalisten zaten klaar met hun notitieblokken, en Wall Street hing aan zijn lippen. Jerome schraapte zijn keel en begon: “Geachte dames en heren, na zorgvuldige analyse van de economische data en… laten we zeggen, een vleugje inspiratie, heeft de Federal Reserve besloten de rente te verlagen met… 21 basispunten.”De zaal viel stil. Een journalist van Bloomberg liet zijn pen vallen. Een handelaar op de achtergrond checkte zijn scherm, ervan overtuigd dat hij het verkeerd gehoord had. “21?!” siste een analist tegen zijn collega. “Is dit een grap?” Maar Jerome ging onverstoorbaar verder. “Waarom 21? Omdat we in een tijdperk leven van schaarste en precisie.
Net zoals een zekere digitale activa zijn grenzen kent, zo kiezen wij voor een precieze, gedurfde stap.”Op X barstte het los. “POWELL IS A BITCOIN HODLER!” tweette een anoniem account met een laserogen-emoji. Bitcoin schoot omhoog, van $60.000 naar $63.421 in een uur – toevallig, of niet? Crypto-fanaten noemden het “The Powell Pump”.
Traditionele bankiers krabden zich achter de oren, mompelend over “onorthodox beleid”. Maar in de kroegen van Amsterdam tot de koffietentjes in Silicon Valley werd geproost: “Op Jerome, de crypto-koning!”Thuis, later die avond, leunde Jerome achterover met een glas bourbon. Zijn telefoon lichtte op met een bericht van een onbekend nummer: “21M approves, JP. To the moon! ” Hij grinnikte. Misschien was het toeval, misschien een knipoog naar de toekomst, want alles gaat uiteindelijk naar zero vs Bitcoin
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/dTXvDVb3qZTzB5R5JMpJLgEg.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LYuvAbbHhT6mr2EeoFXdCNm4.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3XEMBSkGhAivimeFJsT3EATy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nz9AEsAQZKLLK2q0MVohAepg.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ACKk0LHNeOL0JzyH5WqcDlLs.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1dPs3SEx8m65dSb1KxOtS4Dx.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vsRjZ3cOtZmuSkMPwS2SgyaP.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6HnOiqkguCoJbhUtntcPYo7L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YIuPUiOc8a4TFMYACpPx3yi9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CzrZpqK5CYei33ppqqOadvKR.jpg?f=fotoalbum_large)