[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 158 ... 216 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
almelo15 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:05:
Btc dominance rekt en lijkt ook niet te herstellen. Eth kan in de loop van de week weer door want van alts gaat het voorlopig ook niet komen.

Eth season it is, eth season it stays.
Meer overdrijving benodigd :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q2kQ4vYu97OZeF4jkQzgKm1TJuQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vvszqbCzV6Lw3ra5fxOY8oqB.gif?f=user_large

eth, The world's computer

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:19

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:44:
[...]

Gewoon ruis. Zitten nog steeds in range. Eth andere shitcoins rekt, BTC.D up. Perfect om echte uitbraak op volume te krijgen binnen 3 weken. Genoeg om richting 140 tot 150k te gaan.

Kooo dus nu nog ff stevig in mocht je nog niet genoeg hebben.

Voorgaande cycles kocht ik ook gewoon lekker in op dit soort dagen
Be greedy when others are fearful. Copyright iemand met nul sats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Poocoin, moet gelijk aan shitcoins denken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbmBhwtw_tM2xsghNPhFjN_UrdE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ILBGcLufYgPM4vZA0aIVZX7d.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• almelo15
  • Nu online
Anderhalve maand geleden ff van 2800 naar 2100 dollar.
Daarna nog van 3900 dollar naar 3300 dollar.

Nu ff van 4700 naar 4100 of 4000 ofzo.
Z.s.m. vol gas boven de 6k.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:37
almelo15 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:05:
Btc dominance rekt en lijkt ook niet te herstellen. Eth kan in de loop van de week weer door want van alts gaat het voorlopig ook niet komen.

Eth season it is, eth season it stays.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NR8L1mW6WfyO1SIOL0bDn-VVgtk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/N61dSwSoemkT1HHAJUh8zfaG.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

The pain remains trilogy van Lorna maar weer eens aangezet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Darrell schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:46:
The pain remains trilogy van Lorna maar weer eens aangezet...
Stukje op joetoep bekeken maar wat een takkeherrie kerel, daar krijg je toch spontaan angst, stress en pijn van.

Waar is de anti depressiva!!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:37
Vis schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 23:04:
[...]

Stukje op joetoep bekeken maar wat een takkeherrie kerel, daar krijg je toch spontaan angst, stress en pijn van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9iDR79cd5wV4kynULUzXJ5jGdcs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rh37r4UUNha5AedakGICLynp.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

_O-

Hate it or love it. Mooi dat je de moeite hebt genomen. Is echt een buitenaards goed nummer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:31
[...]

Idd, dan is dit een stuk opbeurender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Numbers schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:46:
[...]
Marty zit o.a. elke maandag bij DCA Live. James van InvestAnswers zit die sessies voor en Marty kan nogal volhardend zijn :X _O-

[YouTube: DCA Live | WEN TOP: EXIT PLAN 🎯]
Lol, hou ik wel van; volhardend en bijdehand. Maar eens gaan kijken dan, thx voor de tip!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:32
zo, eens zien waar we vandaag heen gaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAlItCyBldwIfKXhXjZigEaXX4Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cFhNCohb6CZMspzkfUKkpgyA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sto1mmVnYodfWWvuP2iu-zAgCKs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4Ora94dDYM7r0ieGDJBsuXCM.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:45
https://fortune.com/2025/...at-companies-failing-cfo/

Dit rapport was in ieder geval volgens het FT verantwoordelijk voor een kleine sell-off in tech stocks. Zal nog wel even aanhouden, sowieso tot de NVIDIA earnings. Er is volgens mij ook wel enige correlatie tussen BTC en de NASDAQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
kbuntu schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 07:07:
https://fortune.com/2025/...at-companies-failing-cfo/

Dit rapport was in ieder geval volgens het FT verantwoordelijk voor een kleine sell-off in tech stocks. Zal nog wel even aanhouden, sowieso tot de NVIDIA earnings. Er is volgens mij ook wel enige correlatie tussen BTC en de NASDAQ
btc is zo ongeveer meest non correlated asset met stonk market. zeker afgelopen maand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vOsN7jtAHtdcxZPOOXY-rkL-ohg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/koMrUBbLUcPoCunnWTv7NNAm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door anti elppa op 20-08-2025 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:45
anti elppa schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 07:09:
[...]

btc is zo ongeveer meest non correlated asset met stonk market. zeker afgelopen maand
Was, wat ik erover lees tenminste. Correlatie van ongeveer 0.5 met nasdaq en s&p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
kbuntu schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 07:18:
[...]

Was, wat ik erover lees tenminste. Correlatie van ongeveer 0.5 met nasdaq en s&p
met vlagen uiteraard wel. Op laag volume, in range, dan heb je correlatie op dagniveau. Maar dat is het zo ongeveer

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKTMSGqbIYCZKNQOPuLGwy6nx5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ei5BCcJd7yVeB6ysKBoWcZDo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0efJg0Zdu2_N0gw0ns_hR_F9PAc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VwCUIreqt83WDMOcMFuloaGe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GH4gaQd9LOke6KPWj2PGpy1nP8I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a4f2uOky1jr0xSo3hVnllaxI.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wvcR_gd0B2TIE-othgpPBHh9E5g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/B3QmvwdimriqoXpllq03Inat.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Radiohead +1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
https://x.com/CryptoXpresso/status/1957814238019289296

Ook nog iets om rekening mee te houden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pinsa ja al die yanks hebben het deze week over het hol van Jackson. Ik had er nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd. Ik doe er verder niks mee. :P We zien het wel weer. :O #hodl

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
sh4d0wman schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 08:01:
@Pinsa ja al die yanks hebben het deze week over het hol van Jackson. Ik had er nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd. Ik doe er verder niks mee. :P We zien het wel weer. :O #hodl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20OvbCsq0Zve74o4KL1C1E_yZ6c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/2zzT5jZi1zZtoyR6Yrk219kc.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik kende het al, maar die dip wordt zo te zien ieder jaar kleiner?

Geen reden om "fire in the hole!" te roepen. Of juist wel. Vanwege de hoek naar boven.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Lijkt me onwaarschijnlijk dat dit agendapunt voor een dip van 1-3 maanden zorgt.
Wat anders is, dat we nu tegen eind van QT aanlopen, kans op rate cuts. Vorig jaar signaleerde JP al rate cuts, wat gebeurde en toch 'dipte' het? Lijkt me niet dat dit even hier precies relatie mee heeft.

Denk vooral aan het feit: QE en rate cuts. Zou niet perse wachten op de dip om lager te kopen als je dit X bericht leest.

NFA! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:29
Was er gisteren een dip?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 07:09:
[...]

[Afbeelding]
Las de post van kbuntu en dacht: oh oh. Misschien leest die er wel een keer overheen.

Maar nee, binnen 2 minuten van repliek gediend. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Rutte zou zeggen dat Bitcoin even naar teh saus gaat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:58
vdLee schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:36:
[...]

Zie je een echte beer nog wel gebeuren dan, in het geval er geen echte blow-off top zijn?

En wat betekent dat voor @Numbers? Gaan we een gematigde top ook spotten met jouw indicatoren?

Zelf ging ik voor langere tijd voor de $240k-$320k; simpelweg door een 75% crash zoals eerdere cycli te extrapoleren vanuit de 200WMA (bodem beer) van eind 2026. De bodem van de beer zou dan rond $60-80k (rond top vorige cyclus; $69k) liggen. In dat geval staan zelfs alle HODLers van een eerdere top nog in de plus.
Maar aan die prijsactie begin ik steeds meer te twijfelen. Maanden terug heb ik hier ergens ook $180k geroepen. Ik neig te zeggen dat het eerder <$200k dan >$200k wordt. Maargoed, als particulieren alle ellende in de wereld voor hun ogen zien gebeuren en tegelijk een magische internetmunt naar de $160k zien gaan, wie weet krijgen we toch nog de retail FOMO naar $420k.
Het is een te lang (en complex) verhaal om hier uit te typen..
Maar met de kennis die ik heb opgedaan afgelopen 8-9 jaren in crypto en in de reguliere aandelenmarkten staan alle indicatoren op het punt dat we een top naderen..

De reguliere aandelenmarkten zetten laatste jaar ook weer ATH's maar eigenlijk zijn het maar een handje vol bedrijven die de koers echt bepalen, (Tesla, NVDIA, Apple. Amazon etc).. ook daar heeft 98% van de bedrijven nog geen nieuw ATH gezet.. Het geeft dus een erg vertekend beeld hoe goed de economie is..

Crypto is hetzelfde, alleen BTC, XRP, BNB zijn de major coins die een ATH hebben gehaald, meeste munten zitten nog niet eens op de helft van hun ATH in 2021..

En iedereen weet dat crypto sterk gelieerd is aan de DJI index..

Ook de DJI heeft zijn max fib levels behaald als je de hele cyclus bekijkt (2008-2025)
Nasdaq ook van 2000-2025

Alles wijst erop dat we ook de top naderen (of misschien al hebben) op de normale indexfondsen.
Een recessie ligt op de loer, en zal mogelijk 2-3 jaar duren, mogelijk erger dan 2000 en 2008..

Wat zal er dan met crypto gebeuren??
Als we inderdaad nu een top gaan zetten en we gaan weer 2-3 jaar naar beneden, dan zie ik BTC wel terugvallen naar 20k.
Vooral de verkoop druk door al die grote partijen zoals MicroStrategy zal ervoor kunnen zorgen dat het een diepe bearmarkt kan worden.

Ik focus mij nu echt op de exit strategie en heb mijn stoplosses best scherp staan..
Alway expect the unexpected!!

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:26:
[...]

Maar met de kennis die ik heb opgedaan afgelopen 8-9 jaren in crypto en in de reguliere aandelenmarkten staan alle indicatoren op het punt dat we een top naderen..

De reguliere aandelenmarkten zetten laatste jaar ook weer ATH's maar eigenlijk zijn het maar een handje vol bedrijven die de koers echt bepalen, (Tesla, NVDIA, Apple. Amazon etc).. ook daar heeft 98% van de bedrijven nog geen nieuw ATH gezet.. Het geeft dus een erg vertekend beeld hoe goed de economie is..

Crypto is hetzelfde, alleen BTC, XRP, BNB zijn de major coins die een ATH hebben gehaald, meeste munten zitten nog niet eens op de helft van hun ATH in 2021..

Ook de DJI heeft zijn max fib levels behaald als je de hele cyclus bekijkt (2008-2025)
Nasdaq ook van 2000-2025

Alles wijst erop dat we ook de top naderen (of misschien al hebben) op de normale indexfondsen.
Een recessie ligt op de loer, en zal mogelijk 2-3 jaar duren, mogelijk erger dan 2000 en 2008..

Als we inderdaad nu een top gaan zetten en we gaan weer 2-3 jaar naar beneden, dan zie ik BTC wel terugvallen naar 20k.
Vooral de verkoop druk door al die grote partijen zoals MicroStrategy zal ervoor kunnen zorgen dat het een diepe bearmarkt kan worden.

Ik focus mij nu echt op de exit strategie en heb mijn stoplosses best scherp staan..
Aardig bedacht, maar je vergeet even dat bij een recessie van die orde alles en iedereen naar de tiefus gaat, nog erger dan de corona crisis. Wat deden ze toen?

Als een malle die printers aan zetten.

Nothing stops this train van Lyn Alden gezien?

Aanrader imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Muzzy
  • Laatst online: 20:41

Muzzy

Aan het dieken

[...]

Nasdaq ook van 2000-2025

20k is wel erg laag, mochten we daar in de buurt komen wat ik niet verwacht dan ga ik je applaudiseren (en kopen als een gek).

De reden waarom ik denk dat dat veel te laag is, is juist de institutionalisering. Ik verwacht veel meer stabiliteit dan voorheen. We gaan het meemaken. In elk geval, ik beweeg met de markt mee.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• verstappen33
Vis schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:33:
[...]

Aardig bedacht, maar je vergeet even dat bij een recessie van die orde alles en iedereen naar de tiefus gaat, nog erger dan de corona crisis. Wat deden ze toen?

Nothing stops this train van Lynn Alden gezien?

Aanrader imo.
Ja die heb ik gezien..

Printer aanzetten is afgelopen jaren inderdaad de redder in nood geweest..
Maar dit is niet houdbaar, als je kijkt hoeveel er geprint is sinds 2020 dan is dat schrikbarend veel..

De aandelenbeurzen zijn inderdaad weer groen geworden, maar zoals ik al zei, de economie is afgelopen 4-5 jaar maar gedragen door enkelee grote bedrijven..

Als ze komende 5 jaar op deze manier blijven bijprinten dan gaat alles naar de tiefus met hyperinflatie etc..
Misschien krijgt Klaus Schwab toch gelijk met zijn Great Reset in 2030..
Komende 3 jaar nog alles opblazen zolang Trumpie nog aan de macht is en de zakken blijven vullen van de rijke mensen, en dan rond 2030 moet het over een compleet andere boeg gegooid worden om de wereld te redden..

Great Depression 2.0 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Vis schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:33:
[...]

Nothing stops this train van Lyn Alden gezien?

Aanrader imo.

[Video: title]
moet altijd wennen aan haar stem, vind hem redelijk mannelijk klinken ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• verstappen33
Kol Nedra schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:40:
[...]

moet altijd wennen aan haar stem, vind hem redelijk mannelijk klinken ^^
Misschien omdat ze ook geboren is als man.. :+
Neemt trouwens niets weg van haar kennis en kunde, ik volg haar al enkele jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:43:
[...]

Misschien omdat ze ook geboren is als man.. :+
Neemt trouwens niets weg van haar kennis en kunde, ik volg haar al enkele jaren.
lol idd :D net ff opgezocht, wist ik niet :P

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:23
Kol Nedra schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:45:
[...]

lol idd :D net ff opgezocht, wist ik niet :P
Niet? Dat was het eerste wat ik zag en ook direct hoorde toen er ooit een video in de Youtube aanbevelingen naar voren kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:39:
[...]

Ja die heb ik gezien..

Maar dit is niet houdbaar, als je kijkt hoeveel er geprint is sinds 2020 dan is dat schrikbarend veel..

De aandelenbeurzen zijn inderdaad weer groen geworden, maar zoals ik al zei, de economie is afgelopen 4-5 jaar maar gedragen door enkelee grote bedrijven..

Als ze komende 5 jaar op deze manier blijven bijprinten dan gaat alles naar de tiefus met hyperinflatie etc..
Komende 3 jaar nog alles opblazen zolang Trumpie nog aan de macht is en de zakken blijven vullen van de rijke mensen, en dan rond 2030 moet het over een compleet andere boeg gegooid worden om de wereld te redden..

Eens dat het niet houdbaar is, maar dat was de euro/dollar al niet toen het bedacht werd.
Er zit ooit een einde aan, en de schuldenberg kan alleen maar groter worden, daar is het systeem op gemaakt en bedoeld.

De grote reset zal het einde zijn van dit systeem, wat er daarna komt geen idee. Vast een zelfde soort systeem wat enkel gunstig zal blijken voor de rijken. Maar laat er nou net een globaal neutraal betalings netwerk bestaan die het oude systeem langzaam opvreet. Waar wil je dan je zuur verdiende centen in steken? Juist, Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

En jij hebt de laatste 8 á 9 jaar meegemaakt?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• verstappen33
Vis schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:52:
[...]

Eens dat het niet houdbaar is, maar dat was de euro/dollar al niet toen het bedacht werd.
Er zit ooit een einde aan, en de schuldenberg kan alleen maar groter worden, daar is het systeem op gemaakt en bedoeld.

De grote reset zal het einde zijn van dit systeem, wat er daarna komt geen idee. Vast een zelfde soort systeem wat enkel gunstig zal blijken voor de rijken. Maar laat er nou net een globaal neutraal betalings netwerk bestaan die het oude systeem langzaam opvreet. Waar wil je dan je zuur verdiende centen in steken? Juist, Bitcoin.
En jij denkt dat de overheden/centrale banken een netwerk gaan vertrouwen waar ze zelf geen invloed op hebben qua ontwikkeling?

Ik geloof zeker dat blockchain en decentrale netwerken een grote rol gaan spelen in het nieuwe systeem.
Maar de overheden zullen zeker invloed willen hebben in de ontwikkeling van deze chains en software die erop gebouwd wordt..

Het SWIFT systeem is niet meer toereikend, een nieuw systeem moet zeker weer 50-70 jaar mee gaan, en de enige manier om vertrouwen te hebben in een nieuw systeem is om als overheid ook een vinger in de pap te houden qua toekomstige ontwikkelingen.

Trump ziet dat, en die schuift nu veel grote tech bedrijven naar voren om de nieuwe crypto regulatie vorm te geven voor de komende 50 jaar.
Stukfruit schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:54:
[...]
En jij hebt de laatste 8 á 9 jaar meegemaakt?
Ik ben sinds eind 2016 met crypto bezig en heb enkele bearmarkten mee gemaakt.. Met beleggen in het algemeen loop ik sinds 2012 mee..
Daytraden doe ik amper, ben meer van de macro trends en cycles, en heb de top in 2021 goed weten te benutten en zie nu ook weer veel gelijkenissen..
Wat er precies gaat gebeuren is natuurlijk koffiedik kijken, maar de rek is er wel behoorlijk uit in diverse markten..
Geld zal komende maanden gaan roteren om nog even snel winsten te maken, maar algemene groei zullen we denk ik de komende jaren niet meer zien.

[ Voor 20% gewijzigd door verstappen33 op 20-08-2025 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:01:
[...]

En jij denkt dat de overheden/centrale banken een netwerk gaan vertrouwen waar ze zelf geen invloed op hebben qua ontwikkeling?

Ik geloof zeker dat blockchain en decentrale netwerken een grote rol gaan spelen in het nieuwe systeem.
Maar de overheden zullen zeker invloed willen hebben in de ontwikkeling van deze chains en software die erop gebouwd wordt..

Het SWIFT systeem is niet meer toereikend, een nieuw systeem moet zeker weer 50-70 jaar mee gaan, en de enige manier om vertrouwen te hebben in een nieuw systeem is om als overheid ook een vinger in de pap te houden qua toekomstige ontwikkelingen.

Trump ziet dat, en die schuift nu veel grote tech bedrijven naar voren om de nieuwe crypto regulatie vorm te geven voor de komende 50 jaar.
Nee ik zeg niet dat het nieuwe systeem van overheden op Bitcoin zullen draaien. Ik bedoel ermee te zeggen dat je je koopkracht van het oude afbrokkelende systeem in het Bitcoin netwerk kan steken om je koopkracht naar de toekomst te transporteren.

Overheden zullen nooit een decentraal systeem willen, maar wat jij als individu kan doen is daar wel gebruik van maken, als in betalingen, kapitaal behoud, geen enkele partij die het tegen kan houden. Dat gaat imo zeer waardevol zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• verstappen33
Vis schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:07:
[...]

Nee ik zeg niet dat het nieuwe systeem van overheden op Bitcoin zullen draaien. Ik bedoel ermee te zeggen dat je je koopkracht van het oude afbrokkelende systeem in het Bitcoin netwerk kan steken om je koopkracht naar de toekomst te transporteren.

Overheden zullen nooit een decentraal systeem willen, maar wat jij als individu kan doen is daar wel gebruik van maken, als in betalingen, kapitaal behoud, geen enkele partij die het tegen kan houden. Dat gaat imo zeer waardevol zijn.
Op de lange termijn ja, maar wil jij een bearmarkt uitzitten waar je 70-80% van de waarde (tijdelijk) ziet verdampen??

Wil je kapitaal behouden dan zou ik niet op 1 asset richten om je kapitaal in veilig te stellen..
Zeker in crypto is alles super volatiel, zowel naar boven als naar beneden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
@verstappen33 vandaag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORiIiYjEUNVrXEcJT2VuHxWfIGw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nOJFDwP77LuiV658Va0q6CEL.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Thats what she… is leuker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JKeayqHLh-JL-2LPcBq5HDWC2I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3FA7HkuJQTZrJKWb0eCl76Dc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30

MicroWhale

The problem is choice

verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:01:
[...]

Ik ben sinds eind 2016 met crypto bezig en heb enkele bearmarkten mee gemaakt.. Met beleggen in het algemeen loop ik sinds 2012 mee..
Daytraden doe ik amper, ben meer van de macro trends en cycles, en heb de top in 2021 goed weten te benutten en zie nu ook weer veel gelijkenissen..
Wat er precies gaat gebeuren is natuurlijk koffiedik kijken, maar de rek is er wel behoorlijk uit in diverse markten..
Geld zal komende maanden gaan roteren om nog even snel winsten te maken, maar algemene groei zullen we denk ik de komende jaren niet meer zien.
Oprechte vraag:
Hoe zie jij in de huidige (macro-economische en geo-politieke) ontwikkelingen voor de adoptie van Bitcoin een bear-market ontstaan?

De adoptie van Bitcoin (ETF, koop door insitutionele beleggers, aanleg reserves bij banken/overheden/bedrijven, acceptatie van bitcoin als betaamiddel/hedge) zorgt voor een inflow en een schaarste, dus ik zie eerder nog een spurt naar boven. En juist een algemene (meer geleidelijke groei) zullen we, in mijn ogen, de komende maanden gaan zien als gevolg van alles wat ik hier boven tussen haakjes heb aangehaald.

Ik ben daarom zeer benieuwd uit welke bronnen jij je marco-blik haalt en hoe jij tot je conclusie komt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
  • Nu online
Prachtige film, tig keer gekeken! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
almelo15 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:01:
[...]

Prachtige film, tig keer gekeken! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YM47FhrrrpBhLV-shryTbMIXOxk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KpIenalglBiBE2D9t4HENxdH.gif?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• verstappen33
MicroWhale schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:47:
[...]

Oprechte vraag:
Hoe zie jij in de huidige (macro-economische en geo-politieke) ontwikkelingen voor de adoptie van Bitcoin een bear-market ontstaan?

De adoptie van Bitcoin (ETF, koop door insitutionele beleggers, aanleg reserves bij banken/overheden/bedrijven, acceptatie van bitcoin als betaamiddel/hedge) zorgt voor een inflow en een schaarste, dus ik zie eerder nog een spurt naar boven. En juist een algemene (meer geleidelijke groei) zullen we, in mijn ogen, de komende maanden gaan zien als gevolg van alles wat ik hier boven tussen haakjes heb aangehaald.

Ik ben daarom zeer benieuwd uit welke bronnen jij je marco-blik haalt en hoe jij tot je conclusie komt.
Crypto (en dus ook BTC) in het algemeen volgt de trend van de reguliere aandelenmarkt (vooral Dow Jones)..

Er zijn maar weinig momenten dat ze losgekoppeld zijn, vaak te maken met een blow-off top of een groot incident in cryptoland waar een exchange omvalt ofzo.. Maar 99% van de tijd volgens ze ongeveer dezelfde koers.

Dat hele ETF gebeuren en enkele grote bedrijven die volop BTC kopen zoals MicroStrategy is een bubble..
Ik treed niet teveel in detail, maar met de manier hoe die bedrijven geld binnnehalen en BTC aankopen is het wachten tot het misgaat..
Ik raad je aan om hier eens in te verdiepen hoe die bedrijven hun geld verdienen en hun beurswaarde vertegenwoordigen..
Zolang de markten stijgen is er niets aan de hand, maar in een dalende markt kan de boel zomaar instorten en heb je zo een faillisement te pakken..
Wat zal de impact zijn als Micro Strategy klapt?

Daarnaast is de DJI al sinds 2008 (en Nasdaq sinds 2000) bezig met een bubble te printen, we hebben de max fib levels gehaald, er zal wat lucht uit de markt moeten om stabiele groei te garanderen voor de toekomst..

De corona periode was niets meer dan een dip of een correctie, dit was geen financiele crisis, die hebben ze afgewend door gigantisch veel geld te printen..
BTC en crypto heeft nog nooit een echte crisis zoals 2000 en in 2008 meegemaakt, Wat crypto zal doen in tijden van enkele jaren crisis? Geen idee, gezien ze sterk aan elkaar gerelateerd zijn vermoed ik dat crypto zwaar zal lijden onder een echte crisis omdat het eigenlijk nog geen fundementele waarde reprenteerd..
Een bedrijf als Apple of Tesla heeft echt waarde, heeft spullen, gebouwen etc.. BTC is alleen een tech die nog niet wereldwijd gedapoteerd is in een systeem, net als 99% van alle crypto..

Er bestaat een kans dat er toch chains gebruikt gaan worden in nieuwe globale systemen, deze zullen dan misschien uit de as herrijzen na de crisis.

Ik zie op dit moment veel gelijkenis met de .com bubble eind jaren 90 waarin alles wat maar met IT/Internet te maken had booming was, en na de crisis was 90% kapot en Google/Amazon waren de grote "winnaars"..

Daarnaast als je naar de politiek kijkt is er een groot spanningsveld tussen VS/EU/Rusland/China etc.. Geen idee hoe de "machtsverdeling" komende jaren verschuift of wie een sterkere economie kan ontwikkelen..
Die kaarten moeten opnieuw geschud worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:18:
[...]

Crypto (en dus ook BTC) in het algemeen volgt de trend van de reguliere aandelenmarkt (vooral Dow Jones)..

Nieuwsflits

ETH volgt de chinese M2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:39:
[...]

Ja die heb ik gezien..

Las vannacht ergens ook zoiets. Tijdens/na(?) corona zoveel geprint dat dit niet langer houdbaar is. Scheef beeld blabla.

Michael Saylor zijn verleden kwam voorbij; maakte getallen wat meer bullish.

Oftewel; vibe is bullish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
oski27 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:22:
[...]

Las vannacht ergens ook zoiets. Tijdens/na(?) corona zoveel geprint dat dit niet langer houdbaar is. Scheef beeld blabla.

Michael Saylor zijn verleden kwam voorbij; maakte getallen wat meer bullish.

Oftewel; vibe is bullish.
Ik ben ook nog wel bullish op de korte termijn, maar ik ben nu ook erg op mijn hoede voor een mogelijke top.
Op de lange termijn (2026-2027) ben ik behoorlijk bearish tot het tegendeel bewezen wordt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:24:
Ik ben ook nog wel bullish op de korte termijn, maar ik ben nu ook erg op mijn hoede voor een mogelijke top.
Op de lange termijn (2026-2027) ben ik behoorlijk bearish tot het tegendeel bewezen wordt.
Niet om flauw te doen, maar volgens de traditionele cycles is 2026-2027 sowieso de bear fase. De overgrote meerderheid hier zal bearish zijn voor die periode ;) Een paar uitzonderingen daargelaten: er zijn wat mensen die vermoeden dat we deze keer wel een langere cycle krijgen of zelfs niet eens een "echte" bear, maar in de regel verwacht men gewoon een traditionele cycle die in Q4 van dit jaar eindigt.

$20k Bitcoin zie ik echt niet meer gebeuren, ook niet in de volgende bear. Dat gaat alleen maar gebeuren als economisch gezien werkelijk alles zo gigantisch instort waardoor niemand überhaupt nog geld heeft om te investeren èn dat niemand meer vertrouwen heeft dat er ooit nog een volgende Bitcoin cycle komt.

Het trucje van winst maken binnen de cycles van Bitcoin is nu zulke common knowledge is dat men veel hoger al massaal zal willen inkopen. Op $20k ligt het eigenaarschap van één hele Bitcoin weer in het bereik van zo ontzettend veel mensen dat ver daarboven alles al zal worden opgekocht, ook door retail maar zeker door al die bedrijfjes die BTC kopen.

Ik ben het wel eens dat Saylor & co potentieel een risico vormen. Ik acht het niet onmogelijk dat een of meerdere van die partijen ooit nog in de problemen komen. Maar zolang die bedrijfjes nog operationeel zijn en kapitaal aantrekken dan zullen ook zij ver boven de $20k alweer massaal BTC inslaan. Immers: op $20k hoeft de koers slechts terug naar $100k om al weer een x5 te hebben, dat is gewoon te easy. Kortom: dat niveau gaat alleen maar gebeuren als het definitief uit is met crypto en niemand er nog in gelooft.

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 20-08-2025 11:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:13:
[...]

Op de lange termijn ja, maar wil jij een bearmarkt uitzitten waar je 70-80% van de waarde (tijdelijk) ziet verdampen??

Wil je kapitaal behouden dan zou ik niet op 1 asset richten om je kapitaal in veilig te stellen..
Zeker in crypto is alles super volatiel, zowel naar boven als naar beneden..
Je zegt het goed "tijdelijk".
De volatiliteit van Bitcoin is juist zijn kracht.

Zoals vaker aangehaald, als je van plan bent om te investeren, doe je dit over een langere tijdsperiode, en niet om snel rijk te willen worden of in en uit te stappen, want dan wordt het traden, en dan gaat 99% van de investeerders rekt.

Wil je de hoogtes van Bitcoin meemaken, zul je ook de dieptes moeten trotseren, en als je slim bent gebruik je die dieptes om meer te investeren, dus je angsten opzij te zetten en emoties uit te schakelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Ik zou de huidige ontwikkelingen niet 1 op 1 met de dotcom bubbel durven vergelijken.

Positief: ziekenhuizen maken steeds meer gebruik van AI om vroegtijdig kanker op te sporen, veel sneller dan een arts dit kan.

Minder positief: een volgende oorlog zal vooral met drones (tot tanks aan toe) en dat soort wapens uitgevochten worden, ook weer een groot deel AI.

Kan nog jaren doorgaan lees een nog grotere bubbel worden dan internet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• verstappen33
Guere schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:33:
[...]

Niet om flauw te doen, maar volgens de traditionele cycles is 2026-2027 sowieso de bear fase. De overgrote meerderheid hier zal bearish zijn voor die periode ;) Een paar uitzonderingen daargelaten: er zijn wat mensen die vermoeden dat we deze keer wel een langere cycle krijgen of zelfs niet eens een "echte" bear, maar in de regel verwacht men gewoon een traditionele cycle die in Q4 van dit jaar eindigt.

$20k Bitcoin zie ik echt niet meer gebeuren, ook niet in de volgende bear. Dat gaat alleen maar gebeuren als economisch gezien werkelijk alles zo gigantisch instort waardoor niemand überhaupt nog geld heeft om te investeren èn dat niemand meer vertrouwen heeft dat er ooit nog een volgende Bitcoin cycle komt.

Het trucje van winst maken binnen de cycles van Bitcoin is nu zulke common knowledge is dat men veel hoger al massaal zal willen inkopen. Op $20k ligt het eigenaarschap van één hele Bitcoin weer in het bereik van zo ontzettend veel mensen dat ver daarboven alles al zal worden opgekocht, ook door retail maar zeker door al die bedrijfjes die BTC kopen.

Ik ben het wel eens dat Saylor & co potentieel een risico vormen. Ik acht het niet onmogelijk dat een of meerdere van die partijen ooit nog in de problemen komen. Maar zolang die bedrijfjes nog operationeel zijn en kapitaal aantrekken dan zullen ook zij ver boven de $20k alweer massaal BTC inslaan. Immers: op $20k hoeft de koers slechts terug naar $100k om al weer een x5 te hebben, dat is gewoon te easy. Kortom: dat niveau gaat alleen maar gebeuren als het definitief uit is met crypto en niemand er nog in gelooft.
Dat begrijp ik, maar omdat er op de reguliere aandelen markten ook steeds meer kans komt op een recessie die mogelijk enkele jaren duurt denk ik dat de impact op crypto best groot kan zijn..

Zoals je zelf ook zegt, als de werkloosheid flink stijgt, bedrijven failliet gaan, en de wereld "stort in", wie maalt er dan nog om crypto??

Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde, anders zou het wel heel makkelijk geld verdienen zijn.
Alles is met elkaar verbonden, een recessie (in de westerse wereld) zal niet alleen impact hebben op 1 markt, alles zal geraakt worden..

Kijk ook eens naar de japanse economie, die hebben 25 jaar lang geen nieuw ATH gezet (al gaat het nu weer de goede kant op)..

Er gaan grote veranderingen plaats vinden de komende jaren als het gaat om de wereld economie..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
niet vergeten dat we alles tot nu toe hebben frontgerund.. top kan eerder zijn dan gedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:45:
Dat begrijp ik, maar omdat er op de reguliere aandelen markten ook steeds meer kans komt op een recessie die mogelijk enkele jaren duurt denk ik dat de impact op crypto best groot kan zijn..

Zoals je zelf ook zegt, als de werkloosheid flink stijgt, bedrijven failliet gaan, en de wereld "stort in", wie maalt er dan nog om crypto??

Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde, anders zou het wel heel makkelijk geld verdienen zijn.
Alles is met elkaar verbonden, een recessie (in de westerse wereld) zal niet alleen impact hebben op 1 markt, alles zal geraakt worden..

Kijk ook eens naar de japanse economie, die hebben 30 jaar al geen nieuw ATH gezet (al gaat het nu weer de goede kant op)..

Er gaan grote veranderingen plaats vinden de komende jaren als het gaat om de wereld economie..
Ja nee oké, goed dat je even toelicht dat je dus wel uitgaat van zo'n compleet rampscenario en niet een reguliere bear ;) Ik denk niet dat het volledig onmogelijk is dat crypto in zo'n geval ook doodbloedt. Als alles echt zo ontiegelijk kapot gaat - erger dus dan de kredietcrisis - dat er een periode ontstaat waarin iedereen het moeilijk heeft: tsja, dan geef ik wel toe dat BTC ook compleet onderuit kan gaan dat het wel onder dat niveau zakt. Maar dan heeft zich wel echt een ramp voltrokken waarin de gehele wereldeconomie in duigen ligt :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Maar de banken gaan ze altijd proberen te redden.. dus ik zie zo'n diepe recessie dus niet gebeuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6JnWv1BYFiKg6btmZRl0SL5Ujg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wEWCOcrN8TItCoKfQ7hOPfiu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Vis op 20-08-2025 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Als gisteren de dip was... was dat een retest van een trendlijn die sinds 2017 loopt... hoger

[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 20-08-2025 12:03 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• almelo15
  • Nu online
Ben zelf ook wel benieuwd hoe crypto gaat reageren tijdens een echt sterke recessie of grote crisis.

Ik ben het met verstappen eens dat crypto nog nooit een dergelijke serieuze test heeft meegemaakt. Corona was in die zin heel anders. Snelle daling, snel herstel. Een sterke recessie is vaak wel 18 maanden of langer van duur.

Mijn gevoel zegt dat we dan makkelijk weer een btc onder de 15k of een een eth in de honderden dollars kunnen zien.
Nu vind ik zulke prijzen nog niet zo schikbarend, want dat zijn gewoon de prijzen van nog niet zo heel lang terug.

De belangrijke vraag is of er na zulke dalingen weer een wederopstanding komt en als die komt hoe lang die dan gaat duren.

Ik krijg hier in ieder geval het gevoel dat een recessie enigzins onderschat wordt. Als de aandelenbeurzen met 50% of meer zakken blijft er weinig van de crypto over en gaan we gewoon een paar jaar terug gezet worden. Voor mijn gevoel zou 20k dan nog veel te hoog zijn (en een soortgelijke of hardere daling voor eth ook vanzelfsprekend).

Dat gezegd hebbende speel ik er zelf overigens ook niet echt op in, anders dat ik wel wil proberen het grootste gedeelte van crypto rond targets te verkopen.
En dat ik niet (blind) dca toepas bij prijzen die ik te hoog vind.

Er zijn veel mensen die al jaren om deze recessie roepen. Als die al die tijd al niet meer in de markt zitten hebben die uiteindelijk eenzelfde risico als de mensen die al jaren in de markt blijven. Risico op winst mislopen is natuurlijk soort van gelijk aan het risico op verlies beperken.

Leuk gesprek overigens.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

almelo15 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:07:
Ben zelf ook wel benieuwd hoe crypto gaat reageren tijdens een echt sterke recessie of grote crisis.

Ik ben het met verstappen eens dat crypto nog nooit een dergelijke serieuze test heeft meegemaakt. Corona was in die zin heel anders. Snelle daling, snel herstel. Een sterke recessie is vaak wel 18 maanden of langer van duur.

Mijn gevoel zegt dat we dan makkelijk weer een btc onder de 15k of een een eth in de honderden dollars kunnen zien.
Nu vind ik zulke prijzen nog niet zo schikbarend, want dat zijn gewoon de prijzen van nog niet zo heel lang terug.

De belangrijke vraag is of er na zulke dalingen weer een wederopstanding komt en als die komt hoe lang die dan gaat duren.

Ik krijg hier in ieder geval het gevoel dat een recessie enigzins onderschat wordt. Als de aandelenbeurzen met 50% of meer zakken blijft er weinig van de crypto over en gaan we gewoon een paar jaar terug gezet worden. Voor mijn gevoel zou 20k dan nog veel te hoog zijn (en een soortgelijke of hardere daling voor eth ook vanzelfsprekend).

Dat gezegd hebbende speel ik er zelf overigens ook niet echt op in, anders dat ik wel wil proberen het grootste gedeelte van crypto rond targets te verkopen.

Er zijn veel mensen die al jaren om deze recessie roepen. Als die al die tijd al niet meer in de markt zitten hebben die uiteindelijk eenzelfde risico als de mensen die al jaren in de markt blijven. Risico op winst mislopen is natuurlijk soort van gelijk aan het risico op verlies beperken.

Leuk gesprek overigens.
Robert Kyosaki roept het ook al jaren. Dat de alles vernietigende crash komt, maar eindigt zijn zinnetje dan wel altijd met: GET BITCOIN AND GOLD ASAP!

Dus tja.. lekker laten lopen die voorspellingen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• almelo15
  • Nu online
Vis schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:13:
[...]

Robert Kyosaki roept het ook al jaren. Dat de alles vernietigende crash komt, maar eindigt zijn zinnetje dan wel altijd met: GET BITCOIN AND GOLD ASAP!

Ja ik moet zelf altijd een beetje lachen om die Willem Middelkoop hier in Nederland. Die weet heel veel, zegt ook vaak hele zinnige dingen, maar die roept al ongeveer 25 jaar dat de dollar morgen omvalt. Hij zal binnen nu en 25 jaar vast gelijk krijgen... maar 50 jaar is wel een voorspelling waar je als belegger niet zoveel mee kunt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Vis schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NxajRah77It99Nc_PZHsaSW1HW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aS2iXtkytpbR1cX4TN3p9HLy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:45
Vis schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:54:
Maar de banken gaan ze altijd proberen te redden.. dus ik zie zo'n diepe recessie dus niet gebeuren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xYptsZ4cDCa3NLIMxFxFDZKUNo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sJN3nt824SLAfrDImnuaQ8Qo.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

almelo15 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:15:
[...]

Ja ik moet zelf altijd een beetje lachen om die Willem Middelkoop hier in Nederland. Die weet heel veel, zegt ook vaak hele zinnige dingen, maar die roept al ongeveer 25 jaar dat de dollar morgen omvalt. Hij zal binnen nu en 25 jaar vast gelijk krijgen... maar 50 jaar is wel een voorspelling waar je als belegger niet zoveel mee kunt.
Ze gaan vast een keer gelijk krijgen, en dan kan iedereen zeggen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yms7B3RkYeG28SO9f6Lq9AYHecQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1gdySsT5W9wWdHCtUORiS0SO.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 21:21

raq

Aeronaut schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:46:
niet vergeten dat we alles tot nu toe hebben frontgerund.. top kan eerder zijn dan gedacht...
Of we hebben de dubble top al gehad en krijgen nu nog een alt-season en dan weer -70% in 12mnd.
De BTC/ETH treasure compagnies en de ETF's zijn wel een driver voor een minder heftige bearmarkt, anderzijds vormen deze bedrijven ook enorme risico's in mijn ogen. Hoe gaan deze bedrijven overleven als de koers 30% gedaald is, en bij 60% daling? Ik heb eigenlijk geen idee, is daar al iemand ingedoken op YT?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
raq schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:30:
[...]

Of we hebben de dubble top al gehad en krijgen nu nog een alt-season en dan weer -70% in 12mnd.
De BTC/ETH treasure compagnies en de ETF's zijn wel een driver voor een minder heftige bearmarkt, anderzijds vormen deze bedrijven ook enorme risico's in mijn ogen. Hoe gaan deze bedrijven overleven als de koers 30% gedaald is, en bij 60% daling? Ik heb eigenlijk geen idee, is daar al iemand ingedoken op YT?
eens als we de 112k niet hadden doorbroken.. dan hadden we een dubbele top en een dubbele afketsing van de trendlijn..

maar we zijn erdoorheen. Dus ik denk. Hoger

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Muzzy
  • Laatst online: 20:41

Muzzy

Aan het dieken

Het maakt allemaal niks uit mannen (zitten hier eigenlijk ook vrouwen?), wat wel uitmaakt is buy the dip!

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verstappen33
almelo15 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:07:

Leuk gesprek overigens.
Er zijn zeer veel boeken en theorieen uitgebracht over hoe je technische analyse doet op markten..
Er zijn honderden, misschien wel duizenden indicatoren en tooltjes die je kunnen helpen met analyseren..

Uiteindelijk blijft het een "best educated guess".. Oftewel je probeert een zo goed mogelijk en onderbouwde keuze te maken op een voorspelling..

Daarnaast vind ik het voorspellen op macro niveau (weekly en soms daily) niveau over meedere jaren het meest betrouwbaar.

Wat mij afgelopen jaren enorm opvalt is hoe alles zo sterk aan elkaar gelinkt is en hoe snel een stijging of daling gaat na (of vlak voor) een gebeurtenis in de wereld.

Soms denk ik wel dat we in een simulatie leven of dat er een soort matrix leven waarin alles voorgeprogrammeerd is (puppetmaster pulling the puppet strings)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Nu online
Muzzy schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:49:
Het maakt allemaal niks uit mannen (zitten hier eigenlijk ook vrouwen?), wat wel uitmaakt is buy the dip!
Dan moet die wel komen...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:28
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:50:
[...]

Er zijn zeer veel boeken en theorieen uitgebracht over hoe je technische analyse doet op markten..
Er zijn honderden, misschien wel duizenden indicatoren en tooltjes die je kunnen helpen met analyseren..

Uiteindelijk blijft het een "best educated guess".. Oftewel je probeert een zo goed mogelijk en onderbouwde keuze te maken op een voorspelling..

Daarnaast vind ik het voorspellen op macro niveau (weekly en soms daily) niveau over meedere jaren het meest betrouwbaar.

Wat mij afgelopen jaren enorm opvalt is hoe alles zo sterk aan elkaar gelinkt is en hoe snel een stijging of daling gaat na (of vlak voor) een gebeurtenis in de wereld.

Soms denk ik wel dat we in een simulatie leven of dat er een soort matrix leven waarin alles voorgeprogrammeerd is (puppetmaster pulling the puppet strings)..
Ik denk dat er nog wel wat gaat komen in de wereldeconomie en de markten. We hebben de bankencrisis gehad, en sindsdien is er in feite hetzelfde spelletje opnieuw gespeeld – maar dan op nog grotere schaal. Wat is er sinds de vorige crisis écht veranderd? Vrij weinig. De schuldenberg is alleen maar groter geworden en de financiële bubbels zijn verder opgeblazen.

De vraag is dus: hoe kan je dat als samenleving omzeilen zonder in een enorme terugval te belanden? Aan de andere kant is economie/geld/kapitalisme natuurlijk in de basis een construct, een afspraak die we met elkaar gemaakt hebben. Er zijn altijd wel weer “oplossingen” te bedenken om de boel draaiende te houden.

Uiteindelijk verwacht ik dat overheden en centrale banken een zo’n grote invloed hebben, dat een volledige systeemcrisis waarschijnlijk altijd wordt afgezwakt of uitgesteld met allerlei – soms bizarre – maatregelen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• almelo15
  • Nu online
[...]

Ja, juist met het hele technische analyse gedeelte heb ik zelf niet zoveel. Dat bedoel ik dan niet op de manier als in dat ik er niet in geloof. Meer vanwege de hoeveelheid kennis en tijd die je er in moet steken voor je er de vruchten van kunt plukken. Dan begint het voor mij te veel op werk te lijken en zou ik er te veel mee bezig zijn. Nu beperk ik mij dagelijks tot het bekijken van wat koersen en grafieken waar ik dan in 99% van de gevallen verder niet op handel.

Wel veel boeken gelezen m.b.t. het opbouwen van vermogen, beleggen, het onder controle krijgen van emoties, de werking van financiele markten, etc.

Ik begrijp je idee van het gevoel krijgen dat alles voorgeprogrammeerd is. Al is het tegenovergestelde denk ik vaak waar.

Als je het maar simpel genoeg maakt is de grafiek van een willekeurige asset niks meer dan de emotie van de meerderheid op wat toevalligheden die die asset aangaan. Prijs an sich heeft daarbij nul relevantie, naast het feit dat die prijs emotie kan versterken.

Maargoed zo klinkt het bijna als filosofie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NrP33b-ep5zSGRAf6HcbonIx8M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/d7p9QRYzWFEEdMeVGSupL4HP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Muzzy schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:49:
Het zou me niet verbazen als @Darrell zich voordoet als man.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Jasper 99 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:03:
[...]

Ik denk dat er nog wel wat gaat komen in de wereldeconomie en de markten. We hebben de bankencrisis gehad, en sindsdien is er in feite hetzelfde spelletje opnieuw gespeeld – maar dan op nog grotere schaal. Wat is er sinds de vorige crisis écht veranderd? Vrij weinig. De schuldenberg is alleen maar groter geworden en de financiële bubbels zijn verder opgeblazen.

De vraag is dus: hoe kan je dat als samenleving omzeilen zonder in een enorme terugval te belanden? Aan de andere kant is economie/geld/kapitalisme natuurlijk in de basis een construct, een afspraak die we met elkaar gemaakt hebben. Er zijn altijd wel weer “oplossingen” te bedenken om de boel draaiende te houden.

Uiteindelijk verwacht ik dat overheden en centrale banken een zo’n grote invloed hebben, dat een volledige systeemcrisis waarschijnlijk altijd wordt afgezwakt of uitgesteld met allerlei – soms bizarre – maatregelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7_2FbbGMQFcuz8c6l3cg5xB0M1s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0A8nGmVev0GF6e7bm5BA0XtN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
raq schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:30:
[...]

Heb een weekje geleden wat info proberen op te halen vanuit chatgpt vwb microstrategy; komt er op dat principe van mstr werkt als een vliegwiel, wanneer zowel het aandeel als de btc koers zakt dan krijg je een negatief reflex vliegwiel.

Zie hier oa voorbeeldje, uitgaande van de huidige koersprijs van het aandeel;

Uit de stress-scenario’s die ik voor je rekende:
Bij $10k BTC: eigen vermogen was nog licht positief (+$265 miljoen).
Bij $5k BTC: eigen vermogen was sterk negatief (–$867 miljoen).
👉 Dat betekent dat het echte breakevenpunt ergens tussen $8k en $9k BTC ligt.

Wanneer het aandeel rond de 200 dollar ligt;

Dus bij een koers van $200 per aandeel, ligt het NAV-kantelpunt rond de $22–23k per BTC.

Het is nog veel complexer dan dat, maar dit gaat over mstr. Al die andere bedrijfjes; geen idee of die zelf “waarde” hebben. In de zin van; het kantelpunt van die andere fondsen kan wel eens vele malen slechter zijn. Dus dan wordt het een domino effect.

Maar dit is mijn simpele inzicht ;D

Note; of dit klopt of niet qua cijfers, geen idee. Het geeft mij iig voor nu een beeld hoe dat in de praktijk “werkt”.

[ Voor 3% gewijzigd door oski27 op 20-08-2025 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
Knip; op mobiel typen is lastig.

[ Voor 96% gewijzigd door oski27 op 20-08-2025 13:30 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• verstappen33
almelo15 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:15:
[...]

Ja, juist met het hele technische analyse gedeelte heb ik zelf niet zoveel. Dat bedoel ik dan niet op de manier als in dat ik er niet in geloof. Meer vanwege de hoeveelheid kennis en tijd die je er in moet steken voor je er de vruchten van kunt plukken. Dan begint het voor mij te veel op werk te lijken en zou ik er te veel mee bezig zijn. Nu beperk ik mij dagelijks tot het bekijken van wat koersen en grafieken waar ik dan in 99% van de gevallen verder niet op handel.

Wel veel boeken gelezen m.b.t. het opbouwen van vermogen, beleggen, het onder controle krijgen van emoties, de werking van financiele markten, etc.

Ik begrijp je idee van het gevoel krijgen dat alles voorgeprogrammeerd is. Al is het tegenovergestelde denk ik vaak waar.

Als je het maar simpel genoeg maakt is de grafiek van een willekeurige asset niks meer dan de emotie van de meerderheid op wat toevalligheden die die asset aangaan. Prijs an sich heeft daarbij nul relevantie, naast het feit dat die prijs emotie kan versterken.

Maargoed zo klinkt het bijna als filosofie.
[Afbeelding]
TA is opzich wel handig om bepaalde patronen te herkennen, de meest bekende is natuurlijk de Elliot Waves, of de Fib retracement Levels, de wat mindere (maar wel veel voorkomende variant) is Wyckoff accumulatie en distributie patronen..

Dit heb ik mij afgelopen jaren goed aangeleerd en herken ik vrij snel.
Verder gebruik ik het niet voor dagtraden, maar wel om bodems, support en tops te herkennen..

Fib levels zijn dan weer handig om targets te bepalen wat realistisch is tijdens een cycle..

Zo zit ik dus niet in het kamp van 250k BTC deze cycle, maar meer in de regio van 130-135k en voorkom ik dus dat ik onmogelijke targets najaag..
Kan die dan niet doorschieten naar 200k? Tuurlijk wel, maar die kans acht ik persoonlijk kleiner en ik baseer op mijn ROI op eigen targets en niet op goed geluk om een top te pakken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
wat een beren allemaal, doomdenkers d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:45:
wat een beren allemaal, doomdenkers d:)b
Deze week nieuwe ATH, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:07
Goede discussie, mocht de geld printer aangaan en we gaan dat geld niet aanwenden om actuele problemen op te lossen, dan kan de echte economie dat geld niet verwerken, dat betekend maar 1 ding, asset prijzen gaan omhoog. De enige manier om dit gedoe te stoppen (en de inflatie te beteugelen) is de geld hoeveelheid maar laten toenemen in de mate waarin de reële economie het kan absorberen.

De grote en noodzakelijke (economische) kansen liggen op het gebied van het oplossen van onze grote problemen. Daarvoor zou je de printer echt wel aan kunnen zetten. Alleen blijft iedereen hangen in een niet bestaand ideaal beeld van de jaren 50, toen geluk nog heel gewoon was. Maar we ook geen vlees hadden om te eten.

Zonder gekheid, er zijn enorm veel kansen momenteel, maar we blijven liever aanmodderen en proberen oude ideeën overeind te houden over wat we willen doen. Hoe langer we dat volhouden hoe funester voor het welvaren. Het gevaar zit hem niet in het printen, maar dat we er helemaal niets mee doen in de echte wereld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44
Wat een paniek allemaal, zoom eens even uit naar een jaar. En gezien $BTC een vaste hoeveelheid heeft en dit soort assets de enige mogelijkheid voor wat houvast zijn in deze tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 20-08-2025 14:06 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• verstappen33
Jumpman schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:54:
Wat een paniek allemaal, zoom eens even uit naar een jaar. En gezien $BTC een vaste waarde heeft en dit soort assets het enige zijn voor wat houvast in deze tijd.
Geen paniek, gewoon realistisch beeld dat we al zeer hoog staan momenteel..
We komen van 16k en zijn naar 124k gestegen in 2 jaar tijd...
Als jij denkt dat de bullmarkt nog moet beginnen, dan zou ik nog eens een keer nadenken als ik jou was.. :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jumpman
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:56:
[...]

Als jij denkt dat de bullmarkt nog moet beginnen, dan zou ik nog eens een keer nadenken als ik jou was.. :9
De bull market is al vijftien jaar bezig. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:44
Treffende animatie.. Het blikje raakt onderweg alleen ook de volledige populatie in het gezicht. Sterker nog, als het laatste plaatje het faillissement betekent van de VS is degene die het blikje in zijn gezicht krijgt misschien nog wel het beste af. Aangezien een schuldsanering voor naties niet waarschijnlijk is kan die generatie vermoedelijk gewoon met een schone lei beginnen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:56:
[...]

Maar na elke bear is het (tot nu toe) altijd weer hoger gegaan. Dus holden is ook gewoon een optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Alpina schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 14:31:
[...]

Maar na elke bear is het (tot nu toe) altijd weer hoger gegaan. Dus holden is ook gewoon een optie.
En hoe groter de markt, hoe minder grillig de koers zal zijn. Dus grote kans dat het dal dit keer niet zo diep ligt als voorgaande cycles. Zeker nu we ETF's hebben en landen, banken en bedrijven ook instappen, is de markt veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15-09 10:31
Los van de macro economische voorspellingen; gaan de Burgers weer dumpen over drie kwartier?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:23
Berry powel schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 14:47:
Los van de macro economische voorspellingen; gaan de Burgers weer dumpen over drie kwartier?
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/L-KwMvPWXeAAAAAC/who-knows-shrug.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• verstappen33
Jumpman schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 14:45:
[...]

En hoe groter de markt, hoe minder grillig de koers zal zijn. Dus grote kans dat het dal dit keer niet zo diep ligt als voorgaande cycles. Zeker nu we ETF's hebben en landen, banken en bedrijven ook instappen, is de markt veranderd.
This time it's different hoor ik soms iets te vaak 8)

De markt is helemaal niet groot.. De gehele marketcap van crypto is net zoveel als Microsoft in zijn eentje..

Als we richting de 200-300T gaan dan is het pas een markt die echt serieus waarde vertegenwoordigd.
En dat duurt nog wel eventjes..

Verder ben ik het met je eens dat de koers over tijd minder volatiel wordt, BTC maakt ook per cycle steeds minder rendement, deze cycle nog maar een x7-8, terwijl het vroeger vele malen hoger lag..
Volgende cycle zal het mogelijk nog maar een x4 of x5 worden.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:09:
[...] BTC maakt ook per cycle steeds minder rendement [...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmQYNEgOw4QOYFAXFwSMCbrFbYk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ch5ed0trp0SpOAwI5X4FlBG0.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdLee
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kLK1plIp1pFIuZz4bF4tLbfIpAA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/n2eZuMb7vNek23w804XQhEYC.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdLee
CornermanNL schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:48:
...

Het gevaar zit hem niet in het printen, maar dat we er helemaal niets mee doen in de echte wereld.
Printer aan, printer uit, printer sneller, printer langzamer...

Het gevaar schuilt in het overmatig corrigeren van structuren, alsof we de wijsheid van de natuur kunnen overtreffen. De natuur streeft altijd naar evenwicht, een proces dat geen geforceerde sturing verdraagt, zeker niet gedreven door kortzichtige motieven. Geef het tijd, en ze vindt haar eigen harmonie. Geduld is de sleutel tot duurzame balans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Heb al verzoek om permban ingediend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdLee
Berry powel schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 14:47:
Geen idee, vraag het mij over een uur nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
Lol, maar kijk eens naar de capriolen van Trump, hij kan met een simpele tweet of rare uitspraak de markt op zijn kop zetten.
En als je de 1-minute chart bekijken begint die vaak al te stijgen/dalen enkele minuten voordat het bekend is bij het grote publiek..

Lijkt erop dat er bepaalde triggers afgaan in systemen waardoor er massaal gedumpt of gekocht wordt op zo'n moment..

En je hoort nooit Blackrock of andere grote investerings maatschappijen klagen over dat de markt 10-20% daalt zoals met de tarrifs aankondigingen..
Grote kans dat hun al voorkennis hebben, ik kan het alleen niet bewijzen.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:09:
[...]

This time it's different hoor ik soms iets te vaak 8)

De markt is helemaal niet groot.. De gehele marketcap van crypto is net zoveel als Microsoft in zijn eentje..

Als we richting de 200-300T gaan dan is het pas een markt die echt serieus waarde vertegenwoordigd.
En dat duurt nog wel eventjes..

Verder ben ik het met je eens dat de koers over tijd minder volatiel wordt, BTC maakt ook per cycle steeds minder rendement, deze cycle nog maar een x7-8, terwijl het vroeger vele malen hoger lag..
Volgende cycle zal het mogelijk nog maar een x4 of x5 worden.
Waar zeg ik dat de markt groot is? Hij wordt steeds groter. Volgens recente bronnen is bitcoin ongeveer 0.2% van al het globale vermogen (circa $1 quadriljoen). Als je alleen de geldvoorraad van de wereld pakt (M2, ongeveer $123 biljoen), is bitcoin ongeveer 1.8% van die waarde, dus bijna 2%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verstappen33
Jumpman schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:38:
[...]

Waar zeg ik dat de markt groot is? Hij wordt steeds groter. Volgens recente bronnen is bitcoin ongeveer 0.2% van al het globale vermogen (circa $1 quadriljoen). Als je alleen de geldvoorraad van de wereld pakt (M2, ongeveer $123 biljoen), is bitcoin ongeveer 1.8% van die waarde, dus bijna 2%.
Crypto is natuurlijk niet alleen geld, het is in veel gevallen ook een representatie van waarde, dit kunnen aandelen, huizen, goud, kunst etc.. Alles wat je kunt/wilt tokeniseren kan op de blockchain gezet worden.

En dan is het nog maar een fractie van die 1,8%

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
We gaan weer verder rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:19

knakworst

Get more sats!

Boomers moeten even sell low doen uit die etf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
verstappen33 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:48:
[...]

Crypto is natuurlijk niet alleen geld, het is in veel gevallen ook een representatie van waarde, dit kunnen aandelen, huizen, goud, kunst etc.. Alles wat je kunt/wilt tokeniseren kan op de blockchain gezet worden.

En dan is het nog maar een fractie van die 1,8%
60% van de marketcap is BTC. Das dus het grootste deel, en dat is gewoon geld. ETH zelfde verhaal, en dan zit je al op bijna 90%. Rest van de shitcoins heb je gelijk in. Kom je toch weer bij de 1,8%. Dat is gigantisch

Ik had het iig 12 jaar terug toen ik mijn eerst btc kocht nooit durven dromen

Pagina: 1 ... 158 ... 216 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!