Ja, zit in btc, maar blijft mooi muntje
John245 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 06:34:
Bijzonderheden : Ja. geen inleg (volgens plan, door stijging btc)
:strip_exif()/f/image/0x5pESAo5dQ3Br8QSV0V5Eag.png?f=user_large)
nothing stops this train
Als BTC.D begint te dalen terwijl alle alts over hun oude ATH heen gaan dan begint het erop te lijken dat het toch een altseason wordt.almelo15 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:31:
[Afbeelding]
Benieuwd of btc echt door kan stoten en de boel weer kan omdraaien. Belangrijke week, komende week.
Waar gaat de ooit belangrijkste alt (ETH dus) dan over z'n ATH heen?elektriekert schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:41:
[...]
Als BTC.D begint te dalen terwijl alle alts over hun oude ATH heen gaan dan begint het erop te lijken dat het toch een altseason wordt.
Dat zit wel Schnorr.
Zou jammer zijn als ETH niet binnen 10 dagen een nieuwe ATH gaat maken, heb al mijn sellorder klaarliggen zodat ik mijn rekening voor de advocaat kan betalen.
Ja en iedereen wil de geleende 100k ook weer zo snel mogelijk bij de bank aflossen.Wispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:52:
Zou jammer zijn als ETH niet binnen 10 dagen een nieuwe ATH gaat maken, heb al mijn sellorder klaarliggen zodat ik mijn rekening voor de advocaat kan betalen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
JAStukfruit schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:49:
[...]
Waar gaat de ooit belangrijkste alt (ETH dus) dan over z'n ATH heen?
Als Bitcoin straks gaat duiken dan gaan jullie gewoon mee hoor
* Stukfruit begint alvast een shoppie voor duikbrillen met ETH-logo zodat mensen straks hun investeringen onder water nog kunnen zien
En dan doe ik er ook gelijk één voor BTC omdat ik dan genoeg tranen heb gelaten om ook onder water te staan als dat het begin van de beer inluidt
Dat zit wel Schnorr.
ETH staat hier voor sub 300$ gak. Dus het kan dan nog wel ff omlaag gaan hoorStukfruit schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 11:23:
[...]
Als Bitcoin straks gaat duiken dan gaan jullie gewoon mee hoor
* Stukfruit begint alvast een shoppie voor duikbrillen met ETH-logo zodat mensen straks hun investeringen onder water nog kunnen zien
En dan doe ik er ook gelijk één voor BTC omdat ik dan genoeg tranen heb gelaten om ook onder water te staan als dat het begin van de beer inluidt
Pinsa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:01:
Paar weken terug gingen de alts ook maan en vloeide het volume weer terug in BTC, is this time different of gaat volgende week weer hetzelfde gebeuren?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/AYWuwg7rxbtIwBcjwBPSZeYY.gif?f=user_large)
Nope mijn Avax heb ik op een mooie entry gekocht die hold ik nog, voor de rest heb ik niks meer buiten BTC, wil wel nog iets van alts gaan kopen
Nice nieuwe avater btw
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 10-08-2025 11:36 ]
Netjes!elektriekert schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 11:27:
[...]
ETH staat hier voor sub 300$ gak. Dus het kan dan nog wel ff omlaag gaan hoor
Dat zit wel Schnorr.
Wanneer je teveel met crypto bezig bent:
Net even bij kleding kijken voor aanbiedingen, ik dacht even dat er alt-season jassen stond
Net even bij kleding kijken voor aanbiedingen, ik dacht even dat er alt-season jassen stond
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ByteMe_ schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 11:38:
Net even bij kleding kijken voor aanbiedingen, ik dacht even dat er alt-season jassen stond![]()
/f/image/OKQIAa3ZHpWp1DSok5MqbN4e.png?f=fotoalbum_large)
Zou het werken om hier reclame voor te maken?
Ja, ik dacht nu met de bull moet ik hem eigenlijk aanpassenPinsa schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 11:35:
[...]
Nope mijn Avax heb ik op een mooie entry gekocht die hold ik nog, voor de rest heb ik niks meer buiten BTC, wil wel nog iets van alts gaan kopen
Nice nieuwe avater btw
Dit is kunst. Het beste dat eth kan overkomen is dat mensen eth begrijpen. Het een-na-beste voor ethereum is als mensen btc begrijpenWispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:01:
https://www.nu.nl/economi...an-4000-dollar-waard.html
Iedereen z'n popcorn al klaar?
Edit; wel vroeg artikel voor henk en ingrid. Hoeveel artikelen is de piek? We moeten nog minimaal 5800 dollar.
[ Voor 12% gewijzigd door almelo15 op 10-08-2025 12:08 ]
eth, The world's computer
Hahaha zo herkenbaar.ByteMe_ schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 11:38:
Net even bij kleding kijken voor aanbiedingen, ik dacht even dat er alt-season jassen stond![]()
Zo had ik laatst na een altcoin aankoop heel even de illusie van zelfredzaamheid binnen deze accelerationistisch gestuurde kunstmatige globalistische escalatie.
Voelde als een verfrissend slokje ijskoud water in een interne woestijn van een geweldadig uitgeroeide toekomst. Maar eveneens zo enorm niets betekenend in het geheel, een heelal waarin een recent verleden van bezit niet bleek te zijn wat je dacht dat het was. Door ogen bedrogen, louter herkenbaar door onvrijwillige perceptie. Terwijl je achteraf pas realiseerde dat de tijd voor toekomstig besef nooit toereikend is geweest voor actueel realisme. Omdat de kaders van de fundering nooit het anker bleken te zijn.
De prijs van het bestaan in het nu was nooit zo hoog als het huidige tegenbod.
Maar misschien had jij dat niet in die hoedanigheid? Zou namelijk wel toevallig zijn bij het uitzoeken van een jas.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hopelijk wel, want Guere is weer terug van vakantie en heeft afgelopen weken genoeg inspiratie opgedaan voor Cryptocurrency Hotline #2Wispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:01:
/f/image/CxgtuwW70r2KM2CBthjSE7Xd.png?f=fotoalbum_large)
Dunno wanneer klaar want pas net begonnen, maar vast moon soon.
hahahah kan niet wachtenGuere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:15:
[...]
Hopelijk wel, want Guere is weer terug van vakantie en heeft afgelopen weken genoeg inspiratie opgedaan voor Cryptocurrency Hotline #2
[Afbeelding]
Dunno wanneer klaar want pas net begonnen, maar vast moon soon.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@Guere ik kijk al uit naar de modjes....
Nou ja, modjes.... eigenlijk een specifieke... maar aangezien ik al eens een rode kaart kreeg na het reageren op een nick geef ik alleen een hint.
Nou ja, modjes.... eigenlijk een specifieke... maar aangezien ik al eens een rode kaart kreeg na het reageren op een nick geef ik alleen een hint.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
zal vast een hoge uurprijs zijn, het zijn boeven die advocatenWispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:52:
nothing stops this train
Haha, ja precies dat. Alsof je voor één fractie van een seconde denkt dat je het spel doorziet, tot blijkt dat het bord allang door iemand anders is omgedraaid en de pionnen naar een parallelle dimensie zijn verhuisd.FrambozenTaart schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:14:
[...]
Hahaha zo herkenbaar.
Zo had ik laatst na een altcoin aankoop heel even de illusie van zelfredzaamheid binnen deze accelerationistisch gestuurde kunstmatige globalistische escalatie.
Voelde als een verfrissend slokje ijskoud water in een interne woestijn van een geweldadig uitgeroeide toekomst. Maar eveneens zo enorm niets betekenend in het geheel, een heelal waarin een recent verleden van bezit niet bleek te zijn wat je dacht dat het was. Door ogen bedrogen, louter herkenbaar door onvrijwillige perceptie. Terwijl je achteraf pas realiseerde dat de tijd voor toekomstig besef nooit toereikend is geweest voor actueel realisme. Omdat de kaders van de fundering nooit het anker bleken te zijn.
De prijs van het bestaan in het nu was nooit zo hoog als het huidige tegenbod.
Maar misschien had jij dat niet in die hoedanigheid? Zou namelijk wel toevallig zijn bij het uitzoeken van een jas.
En die jas? Ach, die hangt daar natuurlijk alleen om je eraan te herinneren dat “bescherming tegen de kou” net zo’n illusie is als “waarde” in een keten van transacties die al uitgehold waren voordat jij ze kocht.
Misschien is het uiteindelijk niet de stof van de jas die je warm houdt, maar het besef dat zelfs de knopen onderhevig zijn aan marktkrachten en kosmische ironie.
Halfuur voorbereidingstijd voor bespreking, uur bespreking met mij, uur om brief te maken, andere 1,5 uur is voor de correspondentie. Hopakee, 1600 euro.Kol Nedra schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:26:
[...]
zal vast een hoge uurprijs zijn, het zijn boeven die advocaten
Notarissen zijn geen haar beter hoor
Lol, die reacties daar zijn nog steeds hetzelfde als in 2015. Platenspeler die al 10 jaar blijft hangen, alleen de koers is ondertussen een X aantal keer hoger. Kleinigheidje..Wispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:01:
precies dat, en die brief is misschien opgemaakt door AI, daarna alleen ff een checkje van die gast en doneWispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:30:
[...]
Halfuur voorbereidingstijd voor bespreking, uur bespreking met mij, uur om brief te maken, andere 1,5 uur is voor de correspondentie. Hopakee, 1600 euro.
Notarissen zijn geen haar beter hoor
en ja notarissen, we hadden destijds goed gezocht, scheelde honderden euro's en daar hebben we maar 45 minuten extra voor hoeven rijden.
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 10-08-2025 12:40 ]
nothing stops this train
Ik vond deze wel mooioski27 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:31:
[...]
Lol, die reacties daar zijn nog steeds hetzelfde als in 2015. Platenspeler die al 10 jaar blijft hangen, alleen de koers is ondertussen een X aantal keer hoger. Kleinigheidje..
:strip_exif()/f/image/7Kmi7iozD6ckGkJ2KVYGh3AN.jpg?f=fotoalbum_large)
"Doe je eigen onderzoek" - #1 uitspraak onder wappies.
Met onderzoek bedoelen ze dan Youtube filmpjes kijken binnen het verpeste algoritme waar ze in zijn beland.
Denk niet dat het door AI is gemaakt, maar wie weet. Het is jammer dat ik een advocaat nodig had (en ook een zinloze investering van 4k voor de kleden heb gemaakt) omdat mijn buurvrouw niet goed bij d'r hoofd is.Kol Nedra schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:32:
[...]
precies dat, en die brief is misschien opgemaakt door AI, daarna alleen ff een checkje van die gast en done
en ja notarissen, we hadden destijds goed gezocht, scheelde honderden euro's en daar hebben we maar 45 minuten extra voor hoeven rijden.
Maar hey, we kijken weer vooruit.
Er zijn duurdere en goedkopere notarissen en hangt echt van je situatie af of je prima uit de voeten kunt met een goedkope, fabrieksnotaris.
Het is inderdaad jammer dat die uitspraak gekaapt is door mensen die de Dunning-Kruger curve met pure wilskracht het leven in hebben gemanifesteerd.BTC100K2021 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:44:
[...]
Met onderzoek bedoelen ze dan Youtube filmpjes kijken binnen het verpeste algoritme waar ze in zijn beland.
Op zich is er weinig mis mee. Het is alleen zo treurig dat men niet begrijpt dat het resultaat van onderzoek niet per se hoort aan te sluiten op eigen voorkeuren
Dat zit wel Schnorr.
BTC100K2021 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:44:
[...]
:strip_exif()/f/image/kKZW1YJm7Vf5Yjygsz4HcNvq.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat was een lekker pumpje vannacht/vanmorgen, de deal is gesloten en heb daarmee 8,66% winst gepakt over m'n gehele trade potjeRemy!!!! schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 21:59:
[...]
Een paar dagen later begint m'n TP in zicht te komen![]()
Mocht die geraakt worden, dan wordt het weer een record qua winst (procentueel gezien).
Mocht BTC voorbij de 117.800 gaan, dan zet ik een SL klaar, en verhoog ik m'n TP (nog even uitzoeken hoe hoog).
Ik ben alweer ontdekt...
Als ik nu weer een week op vakantie moet mis ik straks het 10k moment.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/22BsNIeAn0rj10G0wQiabq2H.gif?f=user_large)
Kol heeft het 100k-moment ook moeten missen, lijkt me toch erger.almelo15 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:21:
[...]
Als ik nu weer een week op vakantie moet mis ik straks het 10k moment.
[Afbeelding]
sh4d0wman schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:25:
@Guere ik kijk al uit naar de modjes....
Nou ja, modjes.... eigenlijk een specifieke... maar aangezien ik al eens een rode kaart kreeg na het reageren op een nick geef ik alleen een hint.![]()
[YouTube: Presentator krijgt de slappe lach | IN DE GLORIA]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wN2cDpdsM5QVozWW5aO1IDX0.gif?f=user_large)
jup die heb ik gemist tijdens mijn vakantieWispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:28:
[...]
Kol heeft het 100k-moment ook moeten missen, lijkt me toch erger.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4WGPYazWB3CLLQEEUOiIUUy6.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Dan zal hij ook wel iets hebben gedaan dat 10x zo zwaar bestraft moest worden...Wispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:28:
[...]
Kol heeft het 100k-moment ook moeten missen, lijkt me toch erger.
Jazeker. Hierbij een reminder voor iedereen:almelo15 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:53:
[...]
Dan zal hij ook wel iets hebben gedaan dat 10x zo zwaar bestraft moest worden...
:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZNw3KsylvZzme8S7FuWD4Rqt.webp?f=user_large)
Welk topic was dit? (Vraag dit voor een vriend)Wispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:53:
[...]
Jazeker. Hierbij een reminder voor iedereen:
[Afbeelding]
En tja tweakers en meningen...
:strip_exif()/f/image/IWSASj3U7mA48gYnTb0IlF7u.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door almelo15 op 10-08-2025 14:00 ]
Wispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:01:
:strip_exif()/f/image/GWMukWBdkTHxrlnFTOGGdyJ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vsWCPG4IL2YkWHmkiQOwQAkX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 10-08-2025 14:12 ]
geen idee meer, iig iets waar je geen mening mag gevenalmelo15 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:58:
[...]
Welk topic was dit? (Vraag dit voor een vriend)
[Afbeelding]
nothing stops this train
Maar ieder nadeel heb z'n voordeel: je ban heeft wel tot een van de meest memorabele periodes uit de SC geleid! De hoeveelheid originele Kol-SC memes waar werkelijk iedereen mee op de proppen kwam was zowel hilarisch als verbroederendKol Nedra schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:11:
geen idee meer, iig iets waar je geen mening mag geven

Volgens mij zijn je posts ook verwijderd, want we konden toen niks terugvinden in je PoHi.Kol Nedra schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:11:
[...]
geen idee meer, iig iets waar je geen mening mag geven
Schoot me net binnen dat we ook Mr. Meme op bezoek kregen.
Mooie tijden waren dat inderdaad, vaak hardop moeten lachen om wat allemaal voorbij kwam.Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:19:
[...]
Maar ieder nadeel heb z'n voordeel: je ban heeft wel tot een van de meest memorabele periodes uit de SC geleid! De hoeveelheid originele Kol-SC memes waar werkelijk iedereen mee op de proppen kwam was zowel hilarisch als verbroederendEn toen je periode erop zat werden de mods zowat ieder uur lastig gevallen met de vraag waar jij bleef
Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:19:
[...]
Maar ieder nadeel heb z'n voordeel: je ban heeft wel tot een van de meest memorabele periodes uit de SC geleid! De hoeveelheid originele Kol-SC memes waar werkelijk iedereen mee op de proppen kwam was zowel hilarisch als verbroederendEn toen je periode erop zat werden de mods zowat ieder uur lastig gevallen met de vraag waar jij bleef
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Zmnhlj9htNIGD6v9TsnB4KUe.gif?f=user_large)
Dat bedoel ik ook, stel hyena's zijn aan die dominance aan het knabbelen.
Die 60% houdt nog wel mooi stand.
Onder 1 voorwaarde mag hij breken. Eerst BTC naar 150+.
Vergeet ook niet de enorme stijging van btc ten tijde van zijn vakantieGuere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:19:
[...]
FTFY.BTC100K2021 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:27:
[...]
Dat bedoel ik ook, stel hyena's zijn aan die dominance aan het knabbelen.
Die 60% houdt nog wel mooi stand.
Onder 1 voorwaarde mag hij breken. Eerst BTC naar 420k+.
Dat zit wel Schnorr.
Je toon is wel een stuk beter dan voor de vakantie man! Chill!almelo15 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:58:
[...]
Welk topic was dit? (Vraag dit voor een vriend)
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bad day to be a bear.
LFG!
Breek die muren. Pompen!
LFG!
Breek die muren. Pompen!

Productief middagje hier. Hij is alweer af...
De moderators hebben het maar druk met het beantwoorden van de Cryptocurrency Hotline! Hierbij deel 2!
De moderators hebben het maar druk met het beantwoorden van de Cryptocurrency Hotline! Hierbij deel 2!
Hahaha mooi weer Guere.Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:
[YouTube: Cryptocurrency Hotline 2]
Proost vanuit een zonnig Normandië
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9x3pYPiBwV2xJFtnSpUeLETn.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9cGiq31KCcTV4kvURdgyf84c.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K9bM6eGQgr7J6NiTjkodXJGT.jpg?f=user_large)
Applaus 😭🔥🔥Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:
BTC €94.837,08
Deze man….Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:

Mooie wachtmuziek, flashbacks naar tg channels.
Ik zou je er bijna zelf van verdenken dat je in de trenches hebt gezeten

Dat blijft idd de meest domme reactie met stipt op nummer 1. Geen van die wappies heeft ooit van causale of correlationele verbanden gehoord en weten al helemaal het verschil niet, maar die vooral je eigen onderzoek 😂BTC100K2021 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:44:
[...]
Le Mont Saint Michel?FrambozenTaart schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:58:
[...]
Hahaha mooi weer Guere.
Proost vanuit een zonnig Normandië![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Had al een vermoeden dat mijn stem toch nóg iets hoger zou gaan, prachtig ditGuere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:
Nou zijn we allemaal natuurlijk wel benieuwd naar wanneer je jezelf een keer op de hak gaat nemen...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
prachtig zoals altijd weerGuere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:
nothing stops this train
Kwam me al bekend voor

Dos calvados!
Als ik op maandag een vraag heb dan moet ik dus tot zondag wachten voordat ik mijn vraag kan stellen want doe alleen VCA op zondag. Mooie manier om de hotline niet overbelast te laten raken.Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Geen idee. Sowieso één of ander knakeneiland. Zit hier met een chick waarmee ik al zo'n 15 jaar omsla en twee mennekes van 11 en 12 die familie schijnen te zijn. Die wilde ik voorbereiden op de loopgraven voor over een jaar of 10.
Maar schijnbaar is dat hier ook geen actuele kennis meer. Terwijl de branding hier ooit rood is gekleurd van het vergoten bloed.
Heb ze uiteindelijk maar een zakcentje gegeven waar ze een souvenir mee mochten kopen. Ze nadrukkelijk geadviseerd het in Bitcoin te steken, maar ze hebben er kauwgomballen van gekocht. Niet eens shitcoins. En dan heb ik het over de generatie die ons moet ons redden van de russen.
Ik had ze een pak slaag gegeven als het hier geen 28 graden was en ik chronisch te smoor ben om op mijn versleten benen te staan.
Maargoed. Je bent Katholiek of niet. Moet je zelf weten uiteindelijk.
Zolang je de shitcoins maar verzwijgt bij het biechten.
Haha, heerlijk weeral.Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:
hahahahah pareltje weer!!!!Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Guere schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hahah idd kom eigenlijk uit het zuiden maar maakt nie uit, zit alvast te wachten op deel 3Alpina schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 17:27:
Boer Pinsa haha

Maar nice gemaakt! @Guere
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 10-08-2025 19:16 ]
Nickchange > Boer Pinsa
Daar mag de clown dubbel bij
Ja dan zou het enkel zondag druk zijn. Iedereen met een handje omhoog melden dat de ronde gedaan is.Pinsa schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 20:40:
[...]
Als we allemaal zure maxi’s worden is het ook maar saai hier
Daarna hopen dat je nog collectebonnen voor de kerk hebt zodat je die zak niet hoeft te vullen. Alles om meer sats in de DCA te gooien.
Na een half jaar zou de SC samengevoegd worden met het passief financieel fuck off topic.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik dacht even dat Saylor een nieuwe werknemer had
Zelfspot kan een manier zijn om herkenning en sympathie bij het publiek te creëren. Echter, bij dit publiek heeft hij al genoeg sympathie en de herkenning is er wel bij de mensen die hij op de hak neemt.Taro schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 17:49:
[...]
Had al een vermoeden dat mijn stem toch nóg iets hoger zou gaan, prachtig dit
Nou zijn we allemaal natuurlijk wel benieuwd naar wanneer je jezelf een keer op de hak gaat nemen...
@Pinsa zeg eens “cooolaaa”
Weekly close straks. Zou die boven de 118 blijven? Ziet er allemaal onrustig uit.
Moiety schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 22:32:
[...]
Zelfspot kan een manier zijn om herkenning en sympathie bij het publiek te creëren. Echter, bij dit publiek heeft hij al genoeg sympathie en de herkenning is er wel bij de mensen die hij op de hak neemt.
@Pinsa zeg eens “cooolaaa”
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BuHDcrLlIZdggBf9RgvgHUS9.gif?f=user_large)
Boeieknakworst schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 22:38:
Weekly close straks. Zou die boven de 118 blijven? Ziet er allemaal onrustig uit.
Week hands eruit en door
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Die (slechts) ~600usd eraf zonet is er wél behoorlijk vlot weer bij nu, 'n goed teken denk ik.knakworst schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 22:38:
Edit: nvm
Mind the "CME" GAP
Never ever financial advice...
Wappies be like:kbuntu schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 17:41:
[...]
Dat blijft idd de meest domme reactie met stipt op nummer 1. Geen van die wappies heeft ooit van causale of correlationele verbanden gehoord en weten al helemaal het verschil niet, maar die vooral je eigen onderzoek 😂
/f/image/zMlYToVezz7D2B31mDBUdYhE.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog geen manier gevonden om CME gaps zichtbaar te maken, bestaat er een website die dit automatisch trackt voor BTC? (linkje?)
Op tradingview heb je wel wat indicators die ze makkelijk zichtbaar makenCyclonist schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 23:37:
[...]
Ik heb nog geen manier gevonden om CME gaps zichtbaar te maken, bestaat er een website die dit automatisch trackt voor BTC? (linkje?)
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!