Dat zit wel Schnorr.
elektriekert schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:07:
[...]
In de eerste aflevering dat een van de Boys die baby met lasereyes gebruikt om zo’n guard te slicen… hilarisch!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/xnf9gkPsL5LxKSRUoxUqDjBP.gif?f=user_large)
Mooie lower highs inderdaadStukfruit schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:11:
[...]
Eigenlijk ziet dat er best wel goed uit. Check die mooie lift naar boven:
[Afbeelding]
Het is eth sznKol Nedra schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:06:
[...]
velen nemen winst in altjes en stoppen het direct terug in BTC.
like me:
MNT +ETH verkocht, zit weer in BTC
LINK + LTC is hodl
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Met minstens 20k scamaltcoins tegenover 1 echte Bitcoin vind ik dat geen probleem.
Ik heb grotere gevechten gezien in mijn leven.
Dat zit wel Schnorr.
tijd om de altjes te verlaten
nothing stops this train
Zo vroeg al?Kol Nedra schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:59:
echt prachtig die btc.d
Orders worden gehit op ETH.. maar er staan er nog veel hoger ook. HetKol Nedra schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:59:
echt prachtig die btc.d
Never ever financial advice...

Ik ben er niet op ingegaan, want had geen zin om uit te leggen.
Haha prachtig was dat. Sowieso geweldige serie. Heerlijk droog, actie, oneliners etc.elektriekert schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:07:
[...]
In de eerste aflevering dat een van de Boys die baby met lasereyes gebruikt om zo’n guard te slicen… hilarisch!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ze zijn full moon gegaan.Stukfruit schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:11:
[...]
Wat hebben ze met de Trekpleister gedaan?
* Stukfruit moest even opzoeken of het echt was ipv AI
Dat is het nadeel als je al even niet meer in Nederland woont
:strip_exif()/f/image/U13iBKOCk8GsPkyF9zSipNCi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8bACNa73bES2DcnGtpniLKvB.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Oei, die laatste kan ik heel slecht hebbenPelox schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:59:
[...]
Ze zijn full moon gegaan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Check de kerning. Het stukje ruimte dat eigenlijk weggelaten had moeten worden langs de letters A en T.
Ja ja, ik weet het, dit heeft niets met crypto te maken
Dat zit wel Schnorr.
Ondertussen in huize @kazzzdafkekazzzdafke schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:21:
[...]
Orders worden gehit op ETH.. maar er staan er nog veel hoger ook. Het

Valt niet mee he die bull koersen?
Edit: wel benieuwd wat er mis na Het.
[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 09-08-2025 16:31 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wtf, €2600AlterBridge schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:37:
[Afbeelding]
Signs! Nog nooit zo’n shiny bull tegengekomen in een tuincentrum :’)
Ik snap eigenlijk niet wat je wil zeggen?sh4d0wman schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:31:
[...]
Ondertussen in huize @kazzzdafke
[Afbeelding]
Valt niet mee he die bull koersen?
Edit: wel benieuwd wat er mis na Het.
Ik zit niet in trades met ETH, gewoon deel van mijn pot aan het verkopen in spot voor mooie winsten.
Dat was mijn plan en is het nog steeds.
HET : was ah typen via de phone, had dat niet gezien
[ Voor 11% gewijzigd door kazzzdafke op 09-08-2025 17:14 ]
Never ever financial advice...
Tuurlijk kost maar 2395 euro. Minder dan 1 eth.Guere schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:11:
[...]
Wtf, €2600Zou er ooit iemand zijn die dat toevallig in de Intratuin tegenkomt en dan denkt "ja, die neem ik!"
Ja maar ja maar ja maar dat was 2 eth 4 maand terug.knakworst schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:23:
[...]
Tuurlijk kost maar 2395 euro. Minder dan 1 eth.
eth, The world's computer
Slecht 2395 en zou hier wel mooi tussen passen imho:Guere schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:11:
[...]
Wtf, €2600Zou er ooit iemand zijn die dat toevallig in de Intratuin tegenkomt en dan denkt "ja, die neem ik!"
:strip_exif()/f/image/tpGdD9Jg85FG7JA4EvbA8zUy.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zeg doen. Voordat die weg is.
Dat is enkel voor mensen met diamond hands. Daarom staat ie er nog.Guere schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:11:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
The best is yet to come
Pi NetworkDean Martin schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
Iemand nog een leuke 'gok' om wat restjes in te gooien en een potentiële 'x10' ?
Haha lekker. Das idd echt lang terug
Ben er paar keer geweest ja. Werd alleen redelijk rap gesloten wat ik me kan herinneren
Nu moet je helemaal niks meer bijkopen, zelfs geen BTC, behalve als je kan traden natuurlijk.Wispe schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:39:
Ik sprak net met iemand die XRP heeft en hij had over "XRP bijkopen".
Ik ben er niet op ingegaan, want had geen zin om uit te leggen.
Over anderhalf jaar sta ik weer achter de Bruna van de dealer te kopen.
Want ja, fuck trekpleister
Wil je nu zeggen dat ik moet stoppen met mijn VCA ?elektriekert schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:18:
[...]
Nu moet je helemaal niks meer bijkopen, zelfs geen BTC, behalve als je kan traden natuurlijk.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Op mijn manier van winst maken met crypto welJohn245 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:29:
[...]
Wil je nu zeggen dat ik moet stoppen met mijn VCA ?
OK. Volgend jaar gaan ze 401'en en dan staat btc zo op 1 miljoen.elektriekert schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:33:
[...]
Op mijn manier van winst maken met crypto wel
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Daarom houd ik zo’n 20% BTC aan, de rest verkoop ikJohn245 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:35:
[...]
OK. Volgend jaar gaan ze 401'en en dan staat btc zo op 1 miljoen.
Als we allemaal zo denken dan is het snel over met de bull. Op de langere termijn verwacht ik dat BTC hoger staat dan de huidige prijs. DCA daarom ook vrolijk door.elektriekert schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:18:
[...]
Nu moet je helemaal niks meer bijkopen, zelfs geen BTC, behalve als je kan traden natuurlijk.
Gelukkig is @Pinsa gestart me DCAjvel92 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:40:
[...]
Als we allemaal zo denken dan is het snel over met de bull. Op de langere termijn verwacht ik dat BTC hoger staat dan de huidige prijs. DCA daarom ook vrolijk door.
Gelukkig denkt niet iedereen zoals ik.jvel92 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:40:
[...]
Als we allemaal zo denken dan is het snel over met de bull. Op de langere termijn verwacht ik dat BTC hoger staat dan de huidige prijs. DCA daarom ook vrolijk door.
Ik had in 2021 veel te weinig verkocht, en in 2018 niets.
Dus nu verkoop ik bijna alles, we gaan het zien wat het wordt
Bij mij wordt het gewoon 50% rendement ieder jaar want dat heb ik ingesteldelektriekert schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:53:
[...]
Gelukkig denkt niet iedereen zoals ik.
Ik had in 2021 veel te weinig verkocht, en in 2018 niets.
Dus nu verkoop ik bijna alles, we gaan het zien wat het wordt
USDDean Martin schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
Iemand nog een leuke 'gok' om wat restjes in te gooien en een potentiële 'x10' ?
Ik ken wel een ticker..Dean Martin schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
10x he voor dit run
[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 09-08-2025 20:40 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
AERODean Martin schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
@Aeronaut
VANRY, CREDIDean Martin schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
Dyor, nfa
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Even een x10 pakken met een normale alt gaat je nu niet meer lukken denk ik zelf, ga de loopgraven maar in van dexscreener zie meme/high risk topic, prepare to get rektDean Martin schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
Muah 10x doet een doge of pepe ook nog wel met een hype achteraan (hi elon)… gaat gewoon om verhaal.Pinsa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:14:
[...]
Even een x10 pakken met een normale alt gaat je nu niet meer lukken denk ik zelf, ga de loopgraven maar in van dexscreener zie meme/high risk topic, prepare to get rekt
FTFYJohn245 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 20:06:
[...]
Bij mij wordt het gewoon 50% rendeament ieder jaar want dat heb ik ingesteld![]()
Overigens is 50% ook niet heel veel procentjes voor de king hè, desalniettemin is het toch leuk als er 5 ton in staat
[ Voor 21% gewijzigd door elektriekert op 09-08-2025 21:17 ]
Als er Hype is ja, maar om er nu in te springen en uit te gaan van een x10?Aeronaut schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:15:
[...]
Muah 10x doet een doge of pepe ook nog wel met een hype achteraan (hi elon)… gaat gewoon om verhaal.
@keanu_ Vanry lijkt me nog niet zo,n slechte call, zou dan richting zijn oude ATH gaan
Puur vanuit "tech" en nog geen bullmarket meegemaakt. Denk ik van wel.Pinsa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:24:
[...]
Als er Hype is ja, maar om er nu in te springen en uit te gaan van een x10?
@keanu_ Vanry lijkt me nog niet zo,n slechte call, zou dan richting zijn oude ATH gaan
Kom er over 6 maanden op terug
Beam, gala games , pha allemaal stonden ze best hoog in november en misschien komen ze terug.Dean Martin schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
Dot zou ook nog een flink eind moeten als het überhaupt in de buurt van vorige ATH moet komen. Al komt het tot de helft dan is het al bijna een 10x
bij Lighning Roulette kan een muliplier van x10 toegepast worden.Dean Martin schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
nothing stops this train
Of op quanto trade een gare meme uitzoeken en 200x lev traden.Kol Nedra schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:36:
[...]
bij Lighning Roulette kan een muliplier van x10 toegepast worden.
NFA DYOR
They who buy the dip, deserves the rip.
Gaat hard
Mooi muntjePinsa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:57:
ETH gaat ervoor nog even en de high van Dec 24 gaat eraan
GEEN ENKEL KLOTEMUNTJE IS OP DATUM VAN SCHRIJVEN HOGER GEWAARDEERD DAN TOEN JE DIE KOCHT. CORGIAI? NAAR NUL GEGAAN. TECTUM? NIKS MEER WAARD. WAT DACHT JE VAN COFFEE, ZERO KNOWLEDGE NETWORK OF ROOT? OEPS, NIKS MEER VAN OVER. Geen enkel muntje is vandaag meer waard dan het pak ‘m beet een halfjaar geleden waard was. Als dit geen reminder is dat je je vingers nooit meer moet branden aan shitcoins, dan weet ik het ook niet.
Keer op keer dacht ik; misschien is er een kleine kans dat dit muntje in de toekomst meer waard wordt. Ik heb maar één muntje nodig dat meermaals over de kop gaat. En misschien is het ook zo. Neem NodeAI. Daar heb ik een dikke winst mee gemaakt. Maar dit is de enige. De rest is op datum van schrijven echt gedecimeerd.
Waarschijnlijk gaat deze post verloren in de euforie van ETH die moon gaat. Maar ik wilde het toch even gezegd hebben.
Klote kerel! Je hebt wel een rijtje high risk coins er tussen zitten maybe volgende keer lekker voor BTC gaan en iets van alts uit de top 100 vaak wat veiliger.Schlemongle schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:13:
Ik ga een passage uit mijn dagboek delen die ik vandaag heb geschreven. In de hoop dat iemand er iets van kan leren in de toekomst. Misschien leest niemand het serieus. Dat is ook prima. Het is vooral een bewijs voor mij dat ik bepaalde dingen nooit meer moet doen. Overigens heb ik ook niet gecherrypickt. Ik heb de beschreven munten, en vele andere, echt in mijn bezit gehad. Ik heb zelfs in een Excel-sheet bijgehouden wat ik heb uitgegeven aan al die scheissemunzen, en tegen welke prijs ik heb verkocht. Als ik al heb verkocht. Sommige waren het niet eens meer waard om te verkopen. Achja, dit heb ik geschreven:
GEEN ENKEL KLOTEMUNTJE IS OP DATUM VAN SCHRIJVEN HOGER GEWAARDEERD DAN TOEN JE DIE KOCHT. CORGIAI? NAAR NUL GEGAAN. TECTUM? NIKS MEER WAARD. WAT DACHT JE VAN COFFEE, ZERO KNOWLEDGE NETWORK OF ROOT? OEPS, NIKS MEER VAN OVER. Geen enkel muntje is vandaag meer waard dan het pak ‘m beet een halfjaar geleden waard was. Als dit geen reminder is dat je je vingers nooit meer moet branden aan shitcoins, dan weet ik het ook niet.
Keer op keer dacht ik; misschien is er een kleine kans dat dit muntje in de toekomst meer waard wordt. Ik heb maar één muntje nodig dat meermaals over de kop gaat. En misschien is het ook zo. Neem NodeAI. Daar heb ik een dikke winst mee gemaakt. Maar dit is de enige. De rest is op datum van schrijven echt gedecimeerd.
Waarschijnlijk gaat deze post verloren in de euforie van ETH die moon gaat. Maar ik wilde het toch even gezegd hebben.
En je bent niet de enige die rekt is gegaan, alleen die verhalen lees je hier meestal niet
Nu dat ETH stoer doet verwacht ik ook wel dat die poes van Vitalik tractie krijgt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Klopt. Ik wil ook zeker geen medelijden wekken ofzo. Begriijp me niet verkeerd. Mijn grootste positie is in ETH, vooral omdat ik me realiseerde dat daar nog erg veel upside in zat. Onder de streep ben ik er dus gewoon op vooruitgegaan. Maar ik ben zeker impulsief en te oppurtunistisch geweest als het aankwam op andere munten. De belangrijkste les die ik heb geleerd is dat geld verdienen met crypto het makkelijkst is als je laag instapt en op een hoger prijsniveau weer uitstapt. Dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt hier vooral geduld voor nodig. Ik realiseer me overigens dat ik nu als een facking Jezus klink, dus ik ga weer lekker mijn bek houden en lurken hier.Pinsa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:16:
[...]
Klote kerel! Je hebt wel een rijtje high risk coins er tussen zitten
Vis schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:19:
Wen Hemule 1 euro?
Nu dat ETH stoer doet verwacht ik ook wel dat die poes van Vitalik tractie krijgt.
:strip_exif()/f/image/lB5mpFaHMccizblsKoUdJQ53.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6UkX9WsaJht6DLsxjacSqTS3.gif?f=user_large)
De andere 10% zeer ernstig?Coldcat schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:17:
90% hier heeft ernstige wonden opgelopen in de laatste 1/2 jaar.... een paar uitzonderingen.
They who buy the dip, deserves the rip.
Gelukkig ben je er wel op vooruit gegaan, heb zelf ook wat rugs meegemaakt, die high risk zou ik lekker links laten liggen tenzij je heel goed weet waar je mee bezig bent.Schlemongle schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:25:
[...]
Klopt. Ik wil ook zeker geen medelijden wekken ofzo. Begriijp me niet verkeerd. Mijn grootste positie is in ETH, vooral omdat ik me realiseerde dat daar nog erg veel upside in zat. Onder de streep ben ik er dus gewoon op vooruitgegaan. Maar ik ben zeker impulsief en te oppurtunistisch geweest als het aankwam op andere munten. De belangrijkste les die ik heb geleerd is dat geld verdienen met crypto het makkelijkst is als je laag instapt en op een hoger prijsniveau weer uitstapt. Dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt hier vooral geduld voor nodig. Ik realiseer me overigens dat ik nu als een facking Jezus klink, dus ik ga weer lekker mijn bek houden en lurken hier.
En je klinkt niet als jezus haha tis ook eens goed als de negatieve kant van crypto benoemd word.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ahFKBH1FfW0Gb0pscw5yXqOj.gif?f=user_large)
90% van zijn vermogen zit in ETHalmelo15 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:47:
[Afbeelding]
Ome Vitalik hoort vanaf nu kennelijk bij de billionaires club
:gifsicle():strip_exif()/f/image/isxbd0lJyjZiexyvTRWVmQOk.gif?f=user_large)
Zou die echt slecht slapen als die die 90% morgen kwijt is? Met 0,1 miljard kun je best leuke dingen doen toch?Pinsa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:50:
[...]
90% van zijn vermogen zit in ETH
[Afbeelding]
Na je vakantie focus je op de kracht van ETH zonder daarbij anderen neer te sabelen. Complimenten daarvoor, mag ook weleens gezegd worden
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Die zit ondertussen zo hoog dat ie er met zn dikke sabel niet meer bij kanTaro schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 00:32:
[...]
Na je vakantie focus je op de kracht van ETH zonder daarbij anderen neer te sabelen. Complimenten daarvoor, mag ook weleens gezegd worden
Bron: https://status.bitvavo.com/We’re currently experiencing issues
Logins
Login Issues on App and Website
We’re currently investigating a technical issue that may prevent users from logging in to their accounts. This affects both the Bitvavo app and website.
Our engineering team is actively working to identify the root cause and restore full access as quickly as possible.
We’ll share updates here as soon as we have more information.
Thank you for your patience.
Investigating·Ongoing for 4 minutes·Affects Logins
Ja, mooi is dat. Wil ik eens een keer ETH van mijn Ledger overmaken, krijg je dit.
[ Voor 95% gewijzigd door GioStyle op 10-08-2025 00:44 ]
Eyy hier ook. Toch weer 5 tankjes E5/98Kol Nedra schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 01:15:
de gratis ByBit rewards zijn binnen, dit voor 1 maandje met voornamelijk alleen maar unstaken en weer opnieuw restaken![]()
[Afbeelding]
LFG
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 32 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja. geen inleg (volgens plan, door stijging btc)
Opzich staat hier niks nieuws als je al een tijd je meelurkt hier? Anyways, Hopelijk werkt dit voor je 😀Schlemongle schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:13:
Ik ga een passage uit mijn dagboek delen die ik vandaag heb geschreven. In de hoop dat iemand er iets van kan leren in de toekomst. Misschien leest niemand het serieus. Dat is ook prima. Het is vooral een bewijs voor mij dat ik bepaalde dingen nooit meer moet doen. Overigens heb ik ook niet gecherrypickt. Ik heb de beschreven munten, en vele andere, echt in mijn bezit gehad. Ik heb zelfs in een Excel-sheet bijgehouden wat ik heb uitgegeven aan al die scheissemunzen, en tegen welke prijs ik heb verkocht. Als ik al heb verkocht. Sommige waren het niet eens meer waard om te verkopen. Achja, dit heb ik geschreven:
VCA maar toch jammer, beter gisteravond kunnen doenJohn245 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 06:34:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ja, dat dacht ik ook. Ik zei nog tegen @Pinsa dat wordt goedkoop inkopen. Maar as btc vandaag onder de 100k in euro's zakt kan ik natuurlijk alsnog inkopen (alleen zie ik het nog niet gebeuren).tomtom901 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 06:49:
[...]
VCA maar toch jammer, beter gisteravond kunnen doen
Jij had ze volgens mij net ingewisseld toen er enkel 10 USDX conis uitgedeeld werden?
Hier ook weer een tank dikke prut (E10) bij elkaar geklikt.
John245 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:06:
[...]
Als ze de Green Dildo Coin willen promoten, dan kunnen ze toch beter groene dildo's gooien?
:strip_exif()/f/image/hFCzX6PlZWNDuBjqvHi8dzHV.jpg?f=fotoalbum_large)
When memers get memed
Maktub
Ik zou straks nog eens kijken, kun je toch een mooie inleg doenJohn245 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 06:34:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Dat ben ik ook zeker van planknakworst schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 08:21:
[...]
Ik zou straks nog eens kijken, kun je toch een mooie inleg doen
Vergeet niet te genieten van deze mooie zondag
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!